Performante scazute - 1.5 dCi K9K 732
![]() ![]() ![]() |
Performante scazute - 1.5 dCi K9K 732
r_vlad |
![]()
Post
#1
|
||
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|||
blanko81 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 May 15 ![]() |
cam aceleasi simptome aveam si eu cu meganul meu, chiar nu mai stiam ce sa fac, pana am analizat ce mai scriau baietii pe aici pe forum si mi-am luat inima in dinti(cu toate ca e o operatiune relativ usoara) si am curatat egr-ul si tubulatura aferenta....nu vreau sa-ti descriu ce am gasit pe egr si tubulatura, ingrozitor, de abia reuseai sa bagi un degetel pe acea teava care vine din motor.....nu stiu daca sigur problema ta este de aici dar merita incercat.....eu pot sa zic ca am alta masina, trage super bine iar motorul e mai silentios
|
--------------------
Renault
Megane 2
2004
- B155PSD
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Din pacate nu asta este problema in cazul meu. Am verificat. EGRul este curat si functioneaza corect.
|
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
DaniiS |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 7 December 14 ![]() |
Salut Vlad cam aceleasi simptome le-am avut si eu pe acelasi motor, turbina avea geometria variabila blocata de calamina, facea presiune prea mare si eroarea era pe admisie pe langa asta aveam si eroare de la egr, dupa ce le-am inlocuit pe ambele cu unele noi si am curatat toata tubulatura masina merge impecabil.
|
--------------------
Renault
Megane
2006 Nu tot prostu-i prost de-l doare,
Altu-i prost din întâmplare Și prostia-i și mai mare. Prostul n-o simte, se pare! |
|
adrianpanciu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 March 15 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Tin sa te anunt ca aceleasi simptome le am si eu la un 1.5dCI K9K728 74kw. Saptamana asta am programata o interventie la mecanicul masinii pentru schimbare tampon motor, rulmenti roti fata si captor presiune AC. Cu ocazia asta o sa descriu simptomele de mai sus spuse de tine si o sa fac si o curatare de EGR, pana acum nu l-am desfacut sa vad care e treaba. Cert e ca pe mine personal acel zgomot ( rontait ) pe care motorul il scoate si este mult mai puternic decat zgomotul de acceleratie ma supara grav, ma enerveaza la culme. In alta ordine de idei, pentru a-mi scoate din minte anumite variante, eu am iesit cu masina si am mers linistit cu ea pana motorul s-a incalzit, dupa care am mers cu masina in treapta 3 in 3000/3200 de ture ( sa nu faci exces )...am turat-o putin mai tare pe acceleratie si intre schimbul de viteze. Nu stiu daca e de la asta, dar ulterior masina s-a comportat in parametrii normali pentru cel putin 1000Km. Multa bafta, revin cu informatii in caz ca aflu ceva ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Coupe
2005 / 1.5 dCI 101cp
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#6
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Salut DaniiS. Banuiesc ca problema cu presiunea de supraalimentare prea mare era semnalata printr-o eroare memorata, nu ? Eroare care putea fi afisata in urma unei diagnosticari ?
In cazul meu nu am gasit nicio astfel de eroare memorata. O parte din simptome par sa duca in aceasta directie, spre o problema de presiune de supraalimentare sau presiune preaa mare pe rampa de combustibil. This post has been edited by r_vlad: 6 Jun 2015, 10:18 |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
DaniiS |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 7 December 14 ![]() |
Mie se aprindea pe bord check injection+service cand acceleram si saream de 110-120km/h si aveam cam aceleasi simptome ca la tine, erorile afisate pe calculator erau de la admisie de presiune prea mare si de la egr.
Cand am dat jos egr-ul sa il curat sa dus de tot, a ramas blocat, iar turbina avea si joc in ax si geometria blocata am preferat sa le schimb pe ambele cu unele noi si bine am facut pentru ca masina merge si trage super bine. |
--------------------
Renault
Megane
2006 Nu tot prostu-i prost de-l doare,
Altu-i prost din întâmplare Și prostia-i și mai mare. Prostul n-o simte, se pare! |
|
ionitagelu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Se pare ca ma mulez mai bine pe acest topic. Am exact acelasi motor 1.5 dCi K9K 732 si am probleme asemenatoare cu initiatorul topicului. Se taie injectia astfel:
QUOTE trafic de oras, ma apropii de o intersectie, incetinesc si apoi accelerez pentru a-mi continua drumul. In momentul in care accelerez raspunde comenzii in prima faza, o fractiune de secunda, dupa care "da in nas". Tot ce trebuie sa fac pentru a-si reveni este sa iau piciorul de pe pedala de acceleratie dupa care sa o apas din nou. Fenomenul acesta se intampla destul de rar Intamplator am surprins momentul cand a taiat injectia si aveam computerul pe consum instantaneu, in acel moment consumul a cazut la zero. Pana nu am ridicat piciorul de pe acceleratie si apasat iar nu si-a revenit. Deasemenea am turbo lag la fiecare accelerare de genul celei de mai sus daca nu se taie injectia, adica accelerez usor dar masina demareaza dupa 1-2 secunde. Am observat ca dimineata cand e rece afara (de ex. azi dimineata 7 grade) nu se manifesta aceasta problema. A functionat corect cam 50km. La un moment dat am avut erorare CLIP DEF004 3.DEF (referitor la senzorul suprapresiune admisie) si check injection pe bord, dar dupa ce am sters-o nu a mai aparut. Am schimbat electrovalva vacuum comanda turbo, senzor suprapresiune admisie turbo. Aceleasi manifestari. Ce mai pot face? Eventual colegul care a deschis acest topic, daca a rezolvat sa ne spuna si noua care a fost problema la el. |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
TomachE |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
Acaum 1 saptamana am trecut printr.o "aventura" frumosa si iti sugerez sa incerci si tu....! Du.te la reprezentanta sa iti puna acolo tester-ul,nu in stanga si in dreapta.Acolo iti verifaca totul cum trebuie si ce crezi,dau si cu semnatura pt ceea ce fac.Deci daca gresesc ii poti trage de urechi.90 ron costa un tester eficient,fata de 50 ron la "gigi"...Care nu stie sa interpreteza corect valorile.App,un coleg a scris un adevar: Testerul reprezinta 45% din depistarea problemei,restul tine de verificari,etc. O zi buna !
|
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
2005
- B 301 AAT
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#10
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Nu am rezolvat problema. De cand am deschis topicul am curatat contactele electrice ale clapetei obturatoare si am demontat-o pentru a incerca sa o curat. De asemenea, cu corpul clapetei demontat, am actionat manual clapeta de cateva ori si in acelasi timp am dat cu spray pentru curatat carburatoare. De atunci parca problema cu taiatul alimentarii cu combustibil s-a manifestat mult mai rar (~ o data pe luna). Eu tind sa cred ca e doar o coincidenta si ca problema are o alta cauza.
Suspectez ca de vina este contactul electric de la pedala de frana. Nu am avut vreme sa il demontez, sa il verific si eventual sa il inlocuiesc. Piesa costa 50-100 lei. Banuiesc acest contact electric pentru ca piesa este cunoscuta ca una cu probleme iar daca in timpul unei accelerari apesi pedala de frana foarte fin (cu piciorul stang) dar suficient ca sa simti ca masina incepe sa franeze se taie alimentarea cu combustibil. Asa ca nu ar fi exclus ca problema sa fie de la acel contact de frana. Practic, daca teoria mea este corecta, contactul este defect si uneori trimite eronat semnal cum ca pedala ar fi apasata. Mai tarziu o sa cobor la masina sa pun CLIP-ul pe ea sa vad ce mai are memorat. Revin cu detalii daca gasesc ceva relevant. This post has been edited by r_vlad: 21 Oct 2015, 15:37 |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Eu am ceva indoieli asupra pedalei de acceleratie.
Am observat pe CLIP ca cele 2 piste nu sunt sincronizate. Daca nu apas pe acceleratie pista1 este la 0% pista2 cam la 10%, daca apas putin pista2 creste la 11% pista1 ramane la 0%, abia daca apas mai mult incepe sa creasca si valoarea la pista1. Ma gandesc ca potentiometrii din pedala se incalzesc mai greu decat motorul, de aici suspiciunile legate de lipsa manifestarii la rece. @r_vlad daca ai CLIP poti verifica acest aspect la tine? Eu mai am un sedan de 82CP, o sa incerc sa iau pedala de acceleratie de la el si s-o pun la K9K 732 (daca se potrivesc). O sa-mi fac curaj sa demontez EGR in week-end sa vad ce e si pe acolo. 21 Oct 2015, 16:11: QUOTE(TomachE @ 21 Oct 2015, 15:22) Acaum 1 saptamana am trecut printr.o "aventura" frumosa si iti sugerez sa incerci si tu....! Du.te la reprezentanta sa iti puna acolo tester-ul,nu in stanga si in dreapta.Acolo iti verifaca totul cum trebuie si ce crezi,dau si cu semnatura pt ceea ce fac.Deci daca gresesc ii poti trage de urechi.90 ron costa un tester eficient,fata de 50 ron la "gigi"...Care nu stie sa interpreteza corect valorile.App,un coleg a scris un adevar: Testerul reprezinta 45% din depistarea problemei,restul tine de verificari,etc. O zi buna ! Eu mi-am cumparat CLIP, e adevarat china. Ideea e ca nu ai ce sa interpretezi ca nu da erori. Daca nu-i dau de cap o sa merg si la reprezentanta. 21 Oct 2015, 20:15: Am pus clip pe ambele masini, pedala de acceleratie asa e: Neapasata - pista 1 la 15% si pista 2 la 7% Deci pica si teoria asta. O sa trec la curatat EGR si daca reusesc sa verific comanda geometriei turbinei sa nu fie blocata. This post has been edited by ionitagelu: 21 Oct 2015, 20:15 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
r_vlad |
![]()
Post
#12
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Am verificat. La fel sunt si la mine valorile pentru potentiometrul pedalei de acceleratie.
Pozitie_pedala___turatie_ralanti.png ( Size: 125.14k ) Number of downloads: 2422 Pozitie_pedala___2000_rpm.png ( Size: 130.36k ) Number of downloads: 2432 EGR-ul l-am verificat si curatat prin luna aprilie. Era relativ curat. Daca tot te pui pe treaba in weekend eu zic sa dai jos cele doua contacte de la pedala de frana si sa le inspectezi + curatat conectorii. |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Azi dimineata pe racoare s-a comportat la fel de bine pe DN1 intre Ploiesti si Bucuresti cat timp am mers cu viteza relativ mare. Cand am intrat in aglomeratie si am redus viteza a inceput delay-ul la accelerare. Acum am alta teorie: aerul de admisie nu se raceste suficient prin intercooler la viteze de oras.
@r_vlad tu ai remarcat cumva daca regimul motorului are legatura cu temperatura de afara? sau cu regimul de mers? Eu am masina asta de putin timp, nu am avut prea multe experiente, dar din cate am vazut la tine problema e de cateva luni. Ceva pareri avizate legate de intercooler si temperatura aer admisie? Se poate lua in calcul debitmetrul ? Temperatura aerului de admisie unde se masoara? Exista un senzor dedicat pentru asa ceva? Daca da unde e plasat? This post has been edited by ionitagelu: 22 Oct 2015, 09:46 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
ionitagelu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Curatat EGR si clapeta de admisie aer - face la fel.
Verificat joc ax turbina, nu are. Geometria variabila lucreaza, cel putin comanda vacuumatica se misca. Am scos mufa de la debitmetru si nu mai am lag. Am incercat sa curat debitmetrul cu spray cu aer comprimat, fara succes. Am scapat un jet de aer lichid in el si parca face mai rau (lag mai mare). O sa merg cu mufa scoasa pana gasesc un debitmetru de proba. Debitmetru are si senzor de temperatura in el (un termistor care se poate schimba cu pistolul de lipit). Dar senzorul de debit nu am reusit sa-l scot din tubul de plastic, cred ca e lipit. Debitmetru.jpg ( Size: 22.15k ) Number of downloads: 2500 De cand am schimbat senzorul de presiune supraalimentare nu a mai taiat injectia, dar nu stiu sigur daca de acolo a fost sau doar coincidenta. This post has been edited by ionitagelu: 23 Oct 2015, 18:33 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
bg17aw |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Mie se aprindea pe bord check injection+service cand acceleram si saream de 110-120km/h si aveam cam aceleasi simptome ca la tine, erorile afisate pe calculator erau de la admisie de presiune prea mare si de la egr. Cand am dat jos egr-ul sa il curat sa dus de tot, a ramas blocat, iar turbina avea si joc in ax si geometria blocata am preferat sa le schimb pe ambele cu unele noi si bine am facut pentru ca masina merge si trage super bine. Salut, cat a costat interventia? This post has been edited by bg17aw: 27 Oct 2015, 17:16 |
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Dupa schimbarea senzorului se presiune supraalimentare tot a mai taiat injectia, deci nu a fost de la ala.
Revin acum, dupa ce am schimbat distributia, filtre, uleiuri, tampoane motor. Contactul de la frana si-a dat sfarsitul (Electronic fault + Service), l-am schimbat si pe ala. Nu am scapat de lag, dar cand e frig afara e OK nu se manifesta. Pana acum nu a mai taiat injectia, poate colegul r_vlad a avut dreptate cu contactul de la frana. Nu gasesc un debitmetru cu proba, nu as vrea sa dau 800 pe unul nou si sa faca la fel, dar nici unul second fara proba nu iau. This post has been edited by ionitagelu: 4 Nov 2015, 17:44 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
bg17aw |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DaniiS @ 6 Jun 2015, 07:22) Salut Vlad cam aceleasi simptome le-am avut si eu pe acelasi motor, turbina avea geometria variabila blocata de calamina, facea presiune prea mare si eroarea era pe admisie pe langa asta aveam si eroare de la egr, dupa ce le-am inlocuit pe ambele cu unele noi si am curatat toata tubulatura masina merge impecabil. Scuze, nu prea se intelege, ce ai inlocuit cu unele noi? Turbina? Admisia? EGR? |
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Am schimbat debitmetrul cu unul Continental nou, s-a mai redus lag-ul, dar nu a disparut complet. Deasemenea nu mai scoate fum la accelerari puternice. Mai suspectez senzorul de presiune supraalimentare care a fost inlocuit cu unul SH, dar nu sunt convins ca cel SH e in parametrii. Cu senzorul original parca lag-ul e putin mai accentuat fata de cel luat sh. O sa-mi fac curaj financiar sa-mi iau si un senzor nou poate scap complet de lag.
Parerea mea e ca in timp se decalibreaza mai multe componente pe admisia de aer si fiecare in parte isi aduce aportul la functionarea incorecta a motorului (reglarea admisiei de aer). |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
bg17aw |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
A, eu il intrebasem pe Dannis ce a schimbat.
Galeria de asmisie ai verificat-o ? Se pare ca se umple de depuneri si acolo. Nu prea am inteles exact, insa un amic a patit asta si spunea ca asta distruge turbina. |
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#20
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Noutati
-Am inlocuit contactul de frana iar acum nu mai se intrerupe alimentarea cu combustibil. -Am inlocuit clapeta obturatoare. Aceasta fiind defecta nu se mai inchidea sau se inchidea partial. Acest lucru avea ca efect oprirea motorului cu vibratii puternice (scuturat). Motorul functioneaza in continuare aiurea uneori. Adica genereaza niste vibratii, zgomot si are lag mai mare. Alte ori functioneaza perfect. Ma gandesc sa inlocuiesc suportul motor hidroelastic si cel de sub cutia acumulatorului pentru a elimina o posibila cauza a vibratiilor pronuntate. Am facut un test de etanseitate sistem admisie in CLIP si a aparut o eroare pentru presiune de supraalimentare prea mare. La repetarea testului eroarea a reaparut. Care ar mai putea fi cauzele inafara de: senzor de presiune defect sau reglare geometrie variabila defectuoasa ? |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
QUOTE(bg17aw @ 25 Nov 2015, 15:43) A, eu il intrebasem pe Dannis ce a schimbat. Galeria de asmisie ai verificat-o ? Se pare ca se umple de depuneri si acolo. Nu prea am inteles exact, insa un amic a patit asta si spunea ca asta distruge turbina. La mine lag-ul se manifesta doar daca afara sunt peste 10 grade. Daca e frig si aerul aspirat de motor e rece nu am lag. Asta ma face sa cred ca problema e inainte de turbina, ca dupa turbina aerul e incins deja. Sau poate dupa ce e racit de intercooler. M-am mai gandit sa am o problema la intercooler si sa nu mai raceasca bine, decat daca e frig afara. |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
ionitagelu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Acum ca s-a incalzit vremea a reaparut LAG-ul cand e mai caldut afara (peste 10 grade).
Am schimbat electrovalva comanda turbo si senzor suprapresiune (MAF si MAP) cu unele noi, pana acum am incercat doar SH. Aceeasi manifestare. Mai are cineva idei? La turbina cu geometrie variabila exista reglaj mecanic (piulita) de presiune? Oare se fie dereglata de acolo? Cred ca o sa merg in reprezentanta sa-mi masoare presiunea turbo cu scule specializate, poate au ei vreo idee. |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
Tossi |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai încercat sa mergi fără mufa de la egr conectata?același simptome cu căderea turației și dat în dat+câteva bâlbâieli am avut și eu iar rezolvarea asta a fost.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Fara cea de la egr nu am incercat. Am mers fara cea de la debitmetru si nu am lag.
Debitmetrul l-am schimbat. EGR este curatat. Am mai citit pe un forum extren ca ar putea fi motorasul de la EGR. O sa incerc azi ca tot e cald sa merg si fara EGR. |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
Tossi |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
noutati?
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
N-am mai prins zile calduroase, ieri n-am miscat masina.
|
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
Salut,
Stii cumva ce tip e termistorul? scrie ceva pe al tau? Merci, |
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Te referi la termistorul din debitmetru ? O sa ma uit pe al meu si iti spun.
|
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
Da, la mine in CLIP imi dadea ca aerul pe admisie are -50C, deci termistorul are o problema, si vreau sa desfac, sa dau jos debitmetru, sa vad ce e acolo ... iar la Scenic datorita capotei mici e o "placere" sa umbli, si vreau sa fiu pregatit cu el daca e de schimbat
|
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Il am in cealalta masina debitmetrul vechi (original), il iau maine dimineata si ma uit.
Am incercat sa merg si eu cu mufa de la EGR scoasa. Nu mai are lagul acela care ma deranjeaza pe mine, dar cam da fum la accelerare puternica (se vede noaptea in oglinda la lumina farurilor masinii din spate). Cam acelasi comportament are si cu mufa de la debitmetru scoasa, debitmetrul fiind schimbat. Oare sa ma aventurez sa schimb EGR-ul? De curatat l-am curatat si nu s-a simtit mare lucru. Am mai citit pe un forum strain ca poate fi motorasul acela care actioneaza supapa. |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 01:12 |