Performante scazute - 1.5 dCi K9K 732
![]() ![]() ![]() |
Performante scazute - 1.5 dCi K9K 732
azaghorth |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Attached thumbnail(s) ect.JPG ( Size: 43.17k ) Number of downloads: 973 |
||
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|||
ionitagelu |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Motorul de 1.6 16v benzina are debitmetru? As putea lua senzorul de temperatura de pe un asemenea model (cu pistolul de lipit) daca ar fi identic, doar termistorul acela.
|
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
Mai simplu dai jos debitmetru tau, masori valoarea thermistorului si vezi daca e in parametrii , adica daca sunt 25 de grade el trebuie sa aiba o anumita valoare, valorile sunt date in schema de gasire defect de la Renault.
Nu toti senzorii de temperatura din toate debitmetrele sunt la fel, posbil ca cel de pe 1.6 (daca are) sa fie de alt tip, cu alte valori. |
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
@BiGBearRO - am masurat thermistorul are 1.55-1.57 kohm la 25 grade, ceea ce nu e bine.
Ai scris asta mai sus: "Ai curatat filtru de la convertorul de presiune? Eu l-am schimbat, ca era varza." La care convertor de presiune te referi ? Sa-l curat sau schimb si eu daca e cazul. Oricum incerc sa schimb thermistorul cu un NTC din comert sa vad cum se manifesta. This post has been edited by ionitagelu: 6 Oct 2017, 10:29 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
convertorul este cel care controleaza turbina, vezi ca am pus poza cu el, posibil ca al tau sa fie un pic diferit, in el intra doua furtunase (unu vine de la pompa de vaccum si celalalt duce la turbina) si o mufa electrica, la mine este amplasat langa baterie, agatat intr-o clema
vezi ca trebuie sa gasesti un termistor care sa aiba aceiasi curba de valori, nu doar valoarea de referinta la 25, eu nu am gasit This post has been edited by BiGBearRO: 6 Oct 2017, 10:36 |
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Convertorul l-am schimbat acum cca 1 an de zile. Sa vad ce thermistor gasesc.
|
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
ionitagelu |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Schimbat thermistorul, acum citeste temperatura OK (testat in intervalul 10-20 grade afara). Insa tot sunt momente cand scoate fum (mult mai rare ce-i drept). Din recordingul de parametrii debitul de aer nu corespunde cu cererea de la calculator.
Screen_Shot_2017_10_10_at_3.16.32_PM.png ( Size: 26.74k ) Number of downloads: 986 Poate fi problema de la clapeta de acceleratie ? Sunt si momente cand valorile sunt relativ OK. Screen_Shot_2017_10_10_at_3.16.09_PM.png ( Size: 33.96k ) Number of downloads: 975 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
de unde ai luat tabelul cu valori?
|
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Am facut recording cu CLIP in mers si am exportat in csv. Sunt de pe masina mea.
In plaja 2000-3000 rpm am aer mai mult decat cere calculatorul, iar peste 3300 am mai putin. E adevarat ca trebuie sa schimb fltrul de aer in curand, mai am 1400km. Masina e sprintena, trage destul de bine, dar ma deranjeaza fumul. Nu e negru, e cenusiu, nu consuma ulei, bara din spate se afuma in dreptul evacuarii tobei finale. Nu am nici un fel de eroare pe tester, corectiile pe injectoare max. +1.2 la nr.3, restul 0.9xx O sa curat din nou EGR-ul in week-end daca o sa fie cald, am 50k de la ultima curatare. This post has been edited by ionitagelu: 10 Oct 2017, 15:03 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
bg17aw |
![]()
Post
#100
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ionitagelu @ 10 Oct 2017, 14:54) O sa curat din nou EGR-ul in week-end daca o sa fie cald, am 50k de la ultima curatare. cum faci curatarea EGRului? Poate postezi un tutorial, ar fi util pt multi |
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
QUOTE(bg17aw @ 11 Oct 2017, 19:48) http://www.reno.ro/index.php?showtopic=106...dpost&p=2021646 This post has been edited by ionitagelu: 12 Oct 2017, 09:55 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
ionitagelu |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Pentru specialistii cu auzul fin, am postat si eu un filmulet cu zomotul motorului la pornirea la rece.
https://www.youtube.com/watch?v=_3gitIKLp7A Acea bataie se aude mai accentuat in sarcina cu motorul rece la accelerare sau decelerare in jurul turatiei de 2000rpm, o sa incerc sa fac o filmare si in mers. Ce parere aveti ? De la ce componenta provine acea bataie (injector, pompa, piston, culbutor)? Mi se pare ca zgomotul se aude cu o frecventa mai mica decat turatia motorului, ceea ce ma face sa cred ca provine de la unul din cilindrii (componentele aferente). Multumesc anticipat |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
meggeo81 |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
de la injectoare, si nu doar unul. curata-le la ultrasunete.
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
|
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
espacern |
![]()
Post
#105
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Curatarea cu ultrasunete ajuta pentru piesele metalice din injectoare.....si dauneaza la partea electronica.
Daca doresti sa faci curatare foloseste un produs special cu care sa functioneze motorul.....nu de ala care se baga in rezervor. Dar cel mai bine este sa incepi cu un test de retur.....ala cu borcanase! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
QUOTE(espacern @ 22 Oct 2017, 12:10) Curatarea cu ultrasunete ajuta pentru piesele metalice din injectoare.....si dauneaza la partea electronica. Daca doresti sa faci curatare foloseste un produs special cu care sa functioneze motorul.....nu de ala care se baga in rezervor. Dar cel mai bine este sa incepi cu un test de retur.....ala cu borcanase! Sunt injectoare Siemens, corectiile pe CLIP sunt relativ OK (la nr.3 este mai mare putin). Si astea au probleme de retur ? Corectii cu motorul relativ rece (pornire la 15 grade afara): 1. -> 0.896 2. -> 0.989 3. -> 1.217 4. -> 0.899 Apropos, ce parere aveti de decarbonizarea motorului? Face ceea ce spune sau e doar marketing? Poate afecta motorul ? Screen_Shot_2017_10_22_at_1.19.47_PM.png ( Size: 49.07k ) Number of downloads: 859 This post has been edited by ionitagelu: 22 Oct 2017, 12:22 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
4ltair |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 15 September 17 From: Blaj ![]() |
Cred ca si al meu Megane sufera de problema din acest topic
![]() Ca sa descriu un pic manifestarea la masina mea: cand merg cu ea cu acceleratie constanta sau cand accelerez, din cand in cand, pret de o secunda, maxim 2, simt ca parca i se taie alimentarea si ii scade turatia iar dupa aceea isi revine si merge normal. Tot asa se manifesta si la restul? Oricum, primul lucru pe lista este curatarea EGR-ului si a conductei aceea cotita iar dupa aceea, un test pe partea de retur la injectoare. |
--------------------
Renault
Megane II Grandtour 1.5 dCi 74kW
2004
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Daca iti taie injectia complet poate fi problema electrica. La mine facea asa cand aveam probleme la contactul de la frana, dar taia injectia in sensul ca acceleram pana la podea si nu facea nimic pana nu ridicam piciorul si apoi acceleram din nou. Daca ai doar lag 1-2 secunde e altceva. Din cate am mai citit injectoarele Siemens nu sunt asa problematice la retur, dar nu se stie niciodata. O sa fac si eu test de injectoare la cel de 106CP. La cel de 82CP am ceva probleme la un injector:
IMG_1964.JPG ( Size: 2.28mb ) Number of downloads: 788 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
4ltair |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 15 September 17 From: Blaj ![]() |
Am dat astazi jos EGR-ul pentru curatare insa nu prea erau depuneri (nici pe EGR nici pe conducta cotita ce intra il el).
Oricum, l-am curatat si am si testat functionarea mecanica a valvei (sa vad daca merge greu sau daca agata) si se misca usor, nu agata, nu se blocheaza. Posibil sa fie partea electrica a EGR-ului insa pentru asta trebuie sa ii fac o diagnoza (cel mai probabil la reprezentanta). O intrebare: si inauntrul EGR-ului si pe conducta, depunerile erau umede, nu uscate, cum am vazut prin vreo cateva video-uri pe YouTube. Este normal sa fie asa? |
--------------------
Renault
Megane II Grandtour 1.5 dCi 74kW
2004
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Va salut, si eu am problema similara cu initiatorul thread-ului. Lag foarte mare de 1.5-2s la accelerari, cu cod DF641 la clapeta(valori in afara limitelor). Am schimbat pana acum MAF(nou, Continental VDO), MAP (nou, Bosch), Convertor presiune turbo (nou, Pierburg).
Ciudat e ca si la mine, cu MAF deconectat motorul raspunde foarte foarte repede la pedala (asta a fost si motivul pentru care am schimbat MAF-ul, credeam ca de-acolo e). Turbo face spool repede si baga presiune maxima, iar mecanicul mi-a zis ca daca era ceva la EGR imediat vedeam eroare pe CLIP. Mi-a recomandat sa caut o clapeta SH si s-o schimb. Eu initial credeam ca la clapeta aia sunt doar doua pozitii, inchis complet si deschis complet. This post has been edited by Boggy22: 26 Feb 2019, 19:37 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
clau166 |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Ai rezolvat problema cu presiunea mare ?
Am problema asemanatoare si banuiesc ca e blocata geometria variabila. Am pus un tester delphi pe masina si aproape la orice apasare de acceleratie imi arata ca e limitata presiunea turbinei. Daca apas mai ferm acceleratia este eroare presiune peste limita. Nu am putut demonta turbina. Voiam sa curat sau sa verific starea geometriei variabile dar n-am reusit sa o demontez. Spatiul este ingust pe motor. A incercat cineva curatarea sau deblocarea prin metode chimice ? Vad pe net tot felul de produse minune care ar putea ajuta la deblocare. Am motor euro 5 cu filtru de particule. |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
geoman |
![]()
Post
#112
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
Daca-ti da peste 2.7 bar pe presiune turbo cu acceleratia la fund dar motorul in gol pot fi mai multe cauze a problemei. In mod normal ar trebui sa cada pe la 1300-1400 mbar. Ori ai dus convertorul ori e geometria blocata pe deschis(cam la toate se intampla asta). Un convertor bun la apasarea accelaratiei la maxim motorul in gol ar trebui sa taie vacuumul undeva la -200 mbar sau o valoare a depresiunii mai mica. Daca convertorul lasa sa treaca o depresiune mai mare de 200 in cazul descris mai sus inseamna ca trebuie schimbat. Ca sa faci verificarile la controlul actuatorului vacuumatic de la turbina iti trebuie o pompa manuala de depresiune de -500 mbar macar. Se gasesc pe ebay. Ca sa demontezi turbina e dificil. Eu am reusit pana la urma sa o demontez dar iti ia ore sau chiar zile in lipsa unui elevator. Se lucreaza mult pe dedesubt. Trebuie data jos tot esapamentul, catalizatorul, racordurile turbinei. iar piulitele ai putea sa le refolosesti cel mult odata. a doua oare se barbieresc (alea care imbina turbina cu catalizatorul). Oricum chiar si daca o dai jos, iti spun ca nu are suruburi torx pe interior sa demontezi geometria. Eu nu i-am dat de capat cum se demonteza geometria de pe corpul de evacuare a turbinei. Nu incerca cu surulbelnita asupra coronitei ca 100% o plesnesti. Iar ghidajele alea sunt diferite intre ele au litere diferite poansonate pe el. Alta chestie e ca are un sistem de siguranta care odata ce i-ai dat jos corpul de evacuare se blocheaza axul turbinei. E normal pt ca isi revine dupa ce montezi corpul la loc pe miez. Deci daca o dai jos tot cu un spray ceva trebuie dat sa o cureti nu merge demontata si curatata cu peria. Fara demontare, incearca cu un spray de curatare turbine de care dai pe admisie mai intai. Iar daca o dezasamblezi trebuie marcate piesele mai ales partea de admisie a turbinei fata de miez. Daca nu marchezi partea de admisie a turbinei si o demontezi nu are nici o pana care s-o tina in pozitia de referinta fata de miez. Nu ai sa stii pozitia care a fost montata intitial de fabricant. Are imprtanta pt ca actuatorul e montat pe partea de admisie dar parghia de reglaj a geometriei e pe partea de evacuare. Chiar vroiam sa-i intreb pe cei de aici care fac taximetrie daca au probleme cu imbacsirea geometriei cu calamina, funigine. A mea dupa 3000 km de la inlocuire( cu una sh in stare buna) i s-a intepenit din nou geometria variabila. Condus in regim de taximetrie dar nu subturat, schimbat pe la 2300-2500. Am deconectat duritul de la convertorul de presiune la actuator si am mers asa o zi. Seara am vazut ca s-a lenevit si spre surpriza mea sa-au deblocat si coborat pe inchis palele de la geometrie de la presiunea arcului actuatorului. Caldura a jucat si ea un rol in revenirea la pozitia normala. Cred ca e bine zilnic sa fie accelerata la maxim in gol 1-2 minute sa se curete.
This post has been edited by geoman: 3 Jan 2020, 01:50 |
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
cred ca este bine sa schimbi periodic mai sus sicaa ii dai cate o forja ... 2300-2500 rom si doar oras asta face ....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Misca geometria cu mana la rece( motorul oprit) iti vei da seama imediat daca e blocata sau nu.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
clau166 |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Multumesc pentru sfaturi. Am citit cu mare interes sfaturile voastre.
Masina asa am cumparat-o. Venind de pe un motor mai puturos n-am simtit ca nu trage in parametri. Dupa ce am cumparat-o prima ideea fost cu mersul mai turat. Am turat ( 3000 ture minim ) pe autostrada cam 60km zilnic timp de o saptamana fara folos. Merge la fel. Nu s-a deblocat. Eu as da vina de la inceput pe geometria variabila. Am facut o incercare sa demontez turbina dar m-am blocat la primele suruburi pentru ca e spatiul foarte ingust la turbina si nu ajung la ele fara sa dau foarte mult motorul in fata ( am demontat suportul motor ). N-am reusit sa demontez turbina pentru ca in spatele motorului se afla un racitor de gaze si filtrul de particule. La modelul meu filtrul de particule e in spatele motorului. Multumesc pentru detalierea procesului de demontare turbina. Nici nu stiam ce ma asteapta daca totusi reuseam sa o demontez. Nu sunt adeptul schimbarii treptelor jos in ture. Cand merg economic schimb la minim 2500 ture si nu urc vreun deal sub 2200-2400 ture. Problema nu cred ca eu am generat-o ci asa am cumparat masina second hand. Nu mai zic ca nu exista saptamana sa nu ma apuce dracii sa o turez pana in limitare , asta si din cauza ca vad ca am un lag imens uneori. Am incercat sa misc geometria cu mana dar n-am experienta sau termen de comparatie cat ar trebui sa se miste. Se impinge greu cam 5-8mm . Dar greu. Nu am erori in bord orice ii fac cat timp nu scot vreo mufa. Daca scot mufa electrica de la vacuum de la turbina imi afiseaza eroare in bord. Altfel n-am eroare. Rog mai multe detalii daca se poate pentru ce verificari pot face ca sa ma asigur 100% ca e geometria variabila de vina sau blocata. Daca nu se misca deloc acea parghie credeam ca e blocata dar se misca putin. Tot blocata e ? Oare agata ? Ma tot gandesc la folosirea unor aditivi pentru curatire turbina fara demontare si nu stiu daca nu fac rau motorului sau poate doar arunc banii in vant. Atasez poze de la diagnoza cu o interfata delphi. Prima poza e cu motorul turat in gol restul pozelor sunt facute in mers in sarcina. This post has been edited by clau166: 3 Jan 2020, 21:22 Attached thumbnail(s) k9k_636_motor_engine.jpg ( Size: 598.03k ) Number of downloads: 152 screenshot.1130.jpg ( Size: 332.47k ) Number of downloads: 150 screenshot.1168.jpg ( Size: 288.46k ) Number of downloads: 99 screenshot.1167.jpg ( Size: 294.6k ) Number of downloads: 67 screenshot.1166.jpg ( Size: 298.47k ) Number of downloads: 54 screenshot.1165.jpg ( Size: 283.96k ) Number of downloads: 45 screenshot.1164.jpg ( Size: 277.85k ) Number of downloads: 40 screenshot.1163.jpg ( Size: 341.84k ) Number of downloads: 43 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
Fan Megane |
![]()
Post
#116
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 June 19 ![]() |
Verifica si da cu w40 pe axul de la parghie sa nu fie ala imbacsit, il misti de cateva ori dupa ce il imbalsamezi cu degripant, poti incerca si un aditiv de curatare turbo, nu se intampla nimic e cea mai la indemana procedura.
|
--------------------
Renault
Renault Mégane 3 1.5Dci 110pk Eco2 Collection
2012 Expression
|
|
geoman |
![]()
Post
#117
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
Nu pare a fi intepenita geometria din poze. Ai poze in care exista o corespondenta aproximativa intre valoarea de referinta cu valoarea boostului. Pare ca raspunde intarziat la comanda ecu. Foarte probabil iti agata din geometrie. Prima poza este tot in sarcina pt ca ai o valoare de referinta mare numai ca turbina nu iti da cat are nevoie, de aia si lagul. Desi ecu cere o valoare de 2388 , turbina e pe inchis si-ti da doar 1137mbar. Practic ai ceva mai mult de 1 bar cat e presiunea atmosferica
![]() This post has been edited by geoman: 4 Jan 2020, 02:14 |
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Si totusi misca geometria cu mana, trage tare cu mana de ea arcul ala de revenire de la actuator e destul de puternic, trage de parghie pana tamponeaza pe surubul limitator si dai drumul vezi daca revine in pozitia initiala fara sa agate, parghia aia se misca aprox. 10-15 mm.
This post has been edited by xmisterx: 4 Jan 2020, 15:33 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
punisher00 |
![]()
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 March 16 ![]() |
Aceeasi problema o am si eu la 732 .
Cand imping cu mana de parghie ( e foarte ingust spatiul) , nu o pot misca Daca fac vacuum cu gura se misca foarte putin si scartaie. |
--------------------
-Renault
-Megane
-2007 1,5 DCI 106 CP , Extreme
|
|
clau166 |
![]()
Post
#120
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Eu am verificat cu motorul pornit scotand si bagand furtunul turbo de la valva care o actioneaza si urca si coboara acea parghie. As zice ca are cam 1 sec pana revine complet. Poate revine greu. In niciun caz nu revine ca si cand e actionata o parghei de un arc. Are o intarziere. Am dat cu wd40 si am tot miscat de parghie. Zilele urmatoare voi cumpara un spray pentru curatare turbo. Am in vedere Wynns turbo cleaner dar nu stiu ce voi gasi prin magazine.
|
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 19:39 |