Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Electrica-electronica sau tot ce tine de curent, Se consuma bateria

IonutGligan
post 20 May 2015, 19:19
Post #91


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




sper sa fie anul luna si ziua ca daca e invers adica saptamana luna si anul e bai. Din experienta va spun ca am intalnit baterii cu gravarea stearsa si refacuta din nou adica au stat ani de zile pe rafturile magazinului si au fost retrimise fabricantului pentru reinviere.

inca o chestie, luati in serios ce spune cristi fiindca nu vorbeste pe langa el.

This post has been edited by IonutGligan: 20 May 2015, 19:19


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 20 May 2015, 19:41
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




momentan nu spune nimeni ca vorbeste pe langa. Tocmai avand in vedere cele comunicate de el am listat pozele cu setari DDT si am fost cu ele la reprezentanta. smile.gif
sper si eu sa fie 2014, dar nu ma incalzeste cu nimic.
Oricum bateria o dau inapoi dar sa vad cum fac sa ajung vineri inapoi in reprezentanta daca nu mai am baterie. radmasa.gif gasesc eu o solutie.

This post has been edited by tatimeu: 20 May 2015, 19:41


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IancuMIC
post 20 May 2015, 22:02
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 4 December 11
From: Galati




QUOTE(djcristi @ 20 May 2015, 14:48)

mai ales ca in cazul lui era deja incarcata, de exemplu putea sa aiba soh 0% daca era foarte descarcata , gen 7V , si atunci intradevar era necesara incarcarea pt a vedea cata viata mai are.
*


Nu. Starea de sanatate, se calculeaza dupa un algoritm ce tine cont de rezistenta interna, nicidecum de gradul de incarcare.
O baterie descarcata accidental sau voluntar, cu 7v la borne, poate avea SOH 80%; testerul iti va indica "recharge" si nu "bad".


--------------------
DACIA Logan 2008,Prestige 1.6/16v
Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuryLaguna
post 20 May 2015, 22:08
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 February 14




Salut Tamimeu eu nu pot sa-ti spun ce are masina ta dar dupa ceea ce ai scris aici ( ma refer la simptome ) asa a avut si a mea.Am un Renault laguna serie2 motor 2,2 dCi intr-o zi nu mai vrea sa porneasca.Bateria nu era pt ca deabea o schimbasem,curent in bord era lumunile functionau perfect dar cand apasam butonul Start pauza.Defectiunea era la senzorul de pornire la mine e situat pe cutia de viteza chiar sub carcasa unde sta computerul de injectie.Acel ssenzor daca este defect iar masina are cutie manuala apasand ambreiajul ar trebui sa porneasca daca nu e clar ca e dus senzorul,ar trebui sa mai porneasca si daca e pe liber.La mine cutia e hidramata si chiar daca schimbatorul era pe " P " tot nu pornea.Am depistat asta legand un fir direct la bobina si cu ,,,contactul pus l-am atins de borna + de la BATERIE SI A PORNIT.

This post has been edited by LuryLaguna: 20 May 2015, 22:15


--------------------
Renault Laguna - CP212MP 2004/Teknos Grantour/2,2 dci/fulloptional/110kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 20 May 2015, 22:44
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(IancuMIC @ 20 May 2015, 23:02)
Nu. Starea de sanatate, se calculeaza dupa un algoritm ce tine cont de rezistenta interna, nicidecum de gradul de incarcare.
O baterie descarcata accidental sau voluntar, cu 7v la borne, poate avea SOH 80%; testerul iti va indica "recharge" si nu "bad".
*



tocmai , rezistenta interna depinde de gradul de incarcare. exemplu , luna trecuta cand am descarcat accidental Caranda 720A de pe masina (am uitat-o pe pozitii 24 de ore) , batt mai avea doar 11.6V iar la test a iesit cu 260A , soh 13% soc 0% = CHARGE+RETEST , iar dupa revigorare 13V 700A soh 94% soc 98% = GOOD.

Deci eu zic ca tb sa fie peste 12.4V ca analizorul sa dea o viata corecta.



20 May 2015, 23:47:
@LuryLaguna , nu are nici cea mai mica legatura problema ta cu problema lui. Ce ai avut tu cu senzorul se poate depista foarte usor, fara fire legate etc, exista diagnoza. Este valabila pt toate Renault-urile fara contact (cu cartela si buton start/stop)

This post has been edited by djcristi: 20 May 2015, 22:47


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 21 May 2015, 07:31
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




deci in cazul testelor puse de mine bateria e....... dusa in lumea celor drepte nu?


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IancuMIC
post 21 May 2015, 08:38
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 4 December 11
From: Galati




QUOTE(djcristi @ 20 May 2015, 23:44)
tocmai , rezistenta interna depinde de gradul de incarcare. exemplu , luna trecuta cand am descarcat accidental Caranda 720A de pe masina (am uitat-o pe pozitii 24 de ore) , batt mai avea doar 11.6V iar la test a iesit cu 260A , soh 13% soc 0% = CHARGE+RETEST , iar dupa revigorare 13V 700A soh 94% soc 98% = GOOD.


Faci confuzie intre rezistenta interna si curentul de descarcare disponibil; adica CCA.
Rezistenta interna creste odata cu scaderea duratei de viata (SOH) Curentul disponibil e dependent de gradul de incarcare si intr-o mai mica masura de SOH; nu mai poate acumula curentul maxim, conf. fabricatiei.

This post has been edited by IancuMIC: 21 May 2015, 08:39


--------------------
DACIA Logan 2008,Prestige 1.6/16v
Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 21 May 2015, 11:29
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




fie cum zici tu, dar se masoara pe EN si nu pe CCA , ca in EN specifica si producatorii de baterii curentul maxim. Voiam sa evidentiez ca ce iese pe analizor depinde de gradul de incarcare.

@tatimeu, ti-am mai spus, poti s-o arunci la gunoi wink.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 21 May 2015, 12:14
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




cristi o mai tin doua -trei zile caci imi creaza o senzatie placuta atunci cand apas butonul si masina porneste. Fac haz de necaz si eu biggrin.gif


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 21 May 2015, 17:04
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




merge si asta asa uzata sa pornesti masina numai ca iarna daca o lasi cateva zile nepornita s-ar putea sa ai o supriza wink.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 21 May 2015, 17:28
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




bateria lasata la dacia la incarcat normal ca era moarta si azi. Cea de pe masina vad ca momentan tine sa pornesc masina. Luni o sa primesc banii inapoi pe baterie cand o predau la magazin (circul cu masina in zilele astra) iar maine o sa iau una din reprezentanta. Sunt tare curios cum o sa se prezinte asta. oare sunt obligati sa faca testul de baterie cu analizatorul...gratis smile.gif


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 21 May 2015, 18:26
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




nu are rost sa iei una din reprezentanta , sunt bani aruncati, ti-am facut mai sus niste recomandari. Gasesti si pe magazine online cu transport gratuit , etc.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 22 May 2015, 12:48
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




Am ajuns acasa din reprezentanta Sibiu
La examinarea pacientului au participat urmatorii doctori Dir. General (frantuz) si seful de atelier sau ce functie are el. Toata povestea a fost reluata. Am prezentat pozele puse de Cristi la care francezul a intrebat ceva de genul "procedura de initializare baterie a fost facuta? raspunsul sefului de atelier - Da primul lucru pe care l-a verificat Florin - (mester la ei) a fost verificarea setarilor, iar acestea au fost si sunt cele initiale (de pe cand era fata virgina - am inteles eu).
Au urmat explicatiile de rigoare vis-a-vis de fenomenele cu lumini si faptul ca masina nu se inchidea intotdeauna - baterie defecta nu se genera curent la tensiunea minima necesara calculatoarelor si ca urmare efectul e o proasta sau lipsa de comunicare intre calculatoare.

Concluzia - totul e in parametrii normali.
Dar le-am explicat pentru a o mia oara ca la o verificare cu voltmetru (pe care toti o fac) nu primesc garantie pe baterie, si am norocul sa nimeresc o baterie in moarte clinica - cum s-a si intamplat si ce ma fac.

Deznodamant final - montat baterie virgina Renault. Mi-au spus sa circul linistit cu masina iar peste 30 zile ma suna sa vedem daca simptomele si-au mai facut simtita prezenta. Ei garanteaza 100% ca nu se o sa am nici o problema.

Nu m-a costat nimic, am predat bateria la magazinul de unde am achizitionat-o, am recuperat banutii fara nici o problema , toata lumea a multumit la toata lumea, ne-am strans mainile si fiecare cu cenzurat masii. Acum vedem ce mai apare. daca apar aceleasi fenomene am sa postez aici.

o zi buna


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 22 May 2015, 18:56
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




sa intelegem ca megane 3 functioneaza doar cu baterie personalizata, nu suporta altceva.


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 23 May 2015, 00:49
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




nu , asta e aberatie de reprezentanta, plus ca bateriile OE (dar nu cele din fabrica) sunt niste chestii over-priced.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 23 May 2015, 13:00
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




Cred ca ady a facut o gluma dar nu a pus "", asta e tot.
In alta ordine de idei eu am mai gasit si ceva explicatii de genul acesta, si care cred ca se aplica cam la toate masinile destepte si anume:

"El nu a inteles cum la unii a mers necodata si la altii a trebuit codata. Raspunsul e urmatorul si sper sa nu gresesc. Daca pui pentru prima data o alta baterie decat cea originala( care are codul Audi salvat in programul de management al bateriei) va trebui sa schimbi codul bateriei originale cu cel al bateriei aftermarket( gen Varta si codul specific). Altfel Programul de managemant al bateriei nu recunoaste bateria si astfel nu stie cat sa o incarce si astfel in maxim un an o termina. Practic prin codare tu ii spui masinii toate datele despre baterie. Acum , Audi vine echipat din fabrica cu Varta. Diferenta intre o varta din reprezentanta si una aftermarket este ca cea din reprezentanta are codul Audi si cea after are codul Varta. Sunt coduri diferite pentru acelasi produs. Odata codata cea aftermarket, cand o sa o schimbi si o sa pui tot after, nu mai e nevoie de recodare caci in calculator este salvat codul Varta Aftermarket. Daca nu ai inteles, pur si simplu te duci la reprezentanta si ceri sa iti codeze bateria. Nu mi se pare greu de inteles. Concluzia: Avand din fabrica setat codul bateriei oem(Audi) nu recunoaste bateria cu cod aftermarket(Varta) desi e aceiasi baterie. Pentru a fi recunoscuta, se inlocuieste codul OEM cu cel Aftermarket. Sper ca ce am scris sa fie corect,iar daca nu, sa fie corectat. Numai bine!
@macristian: Sa stii ca merge oarecum si necodata. Fostul proprietar al masinii mele, a "trantit" o baterie pe masina si nu a codat o .A mers 2 ani pana am schimbat o eu. Mi au spus la reprezentanta ca are voltaj dar nu are amperaj. A mai zis de asemenea ca in j6-12 luni de mers necodata o afecteaza iremediabil. Asta mi au spus mie. Numai bine."

cristi nu am mentionat faptul ca reprezentanta mi-a bagat pe gat o baterie la pret astronomic - nici macar nu am dat 5 bani, ci au vrut sa-mi arate ca masina nu are nici o problema ci bateriile erau problema.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 23 May 2015, 13:41
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(verjic @ 23 May 2015, 02:45)
Probleme Garantii:

Avand in vedere ca kitul de distributie are o importanta foarte mare in functionarea motorului si daca se rupe poate distruge motorul, logic ar fi sa se ofere garantie pentru 60000 km si 4 ani, adica pana in momentul cand trebuie schimbata. Ca asa nu e clar. Ei garanteaza in service 3 sau 6 luni manopera si 10-12000 km. Ceva de genul dupa 12000 km mergi pe propria raspundere.... Sau schimbi distributia la fiecare 6 luni si 12000 km, ca sa nu stai cu frica ca in orice moment ca se rupe! Si probabil producatorul trebuie sa garanteze durata de viata completa adica 60000 si 4 ani (cum scrie in carte), iar service-ul manopera ( poate fi si o durata mai mica, pentru ca daca nu e pusa corect se rupe in primii km, nu dupa 5000 ).
*


compari mere cu pere, ce se vorbeste acolo de Audi etc, e vorba de baterie AGM si pe acele calculatoare intradevar tb codata.
Nu are nici o legatura cu functionarea pe masinile Renault.

La reprezentanta nu ti-au bus baterie AGM (cred ca era undeva la 1000ron aia) banuiesc ca ti-au pus una normala de 720a/70ah OE (550ron). Cu 350ron iti luai un Tudor High-Tech cu aceleasi specificatii si calitate poate chiar mai buna.

Legat de "procedura de initializare" de care spunea seful de service sau ce era, nu exista asa ceva pe Renault, doar codarea tipului de bateriei (care era prezentata in pozele mele) si ei oricum nu aveau access la asa ceva, pt ca nu au DDT2000.



This post has been edited by djcristi: 23 May 2015, 13:43


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 23 May 2015, 14:23
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




si pentru ce trebuie codarea tipului de baterie? aici problema ma depaseste.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 23 May 2015, 14:42
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




in cazul in care se schimba tipul de baterie instalat pe masina, in cazul tau nu cred ca e cazul , pt ca ai avut numai clasica (nu VRLA - AGM/GEL) deci nu ai de ce sa umblii acolo.

Acum ca ai schimbat si bateria, ar tb sa fie totul ok.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budspencer07
post 23 May 2015, 14:49
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 11 December 14
From: Suceava




Agm sau uscate sunt cele mai recomandate si rezista cel mai bine la stres este o solutie viabila daca esti vulnerabil la acest capitol.


--------------------
Land Rover Range Rover 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 23 May 2015, 15:05
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




sunt mai bune din multe puncte de vedere, dar si pretul este pe masura, si se pun DOAR pe masinile care stiu sa le controleze, de ex ce se vorbea mai sus de Audi, acelea merg DOAR cu AGM, deasta se si initializeaza in calculatorul masinii.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 23 May 2015, 15:09
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




cristi eu am mentionat ceva de genul procedura de initiere, poate ca era vorba de codarea bateriei dar "au vorbit in jargon", dracu sa-i ia . Raspunsul a fost cel mentionat de mine.
oricum mie procedura asta de decodificare-initializare- softare etc chestii sf imi pare o mare porcarie daca e adevarata. Adica la fiecare schimbare de baterie (diverse probleme aparute) tu consumator de auto - eu taran din fundul vagaunii (99 din conducatorii auto nici nu cunosc treaba asta- ca si mine ) trebuie sa mergi la reprezentanta, caci e mai usor de ajuns acolo decat sa stai sa cauti experti cu test specific carutei tale ca sa ai o incarcare corecta a bateriei.


deci si masinile sunt facute precum win - sa arate frumos dar din cand in cand sa mai schimbe culoarea cu una specifica - albastra. biggrin.gif


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 23 May 2015, 15:50
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




cred ca nu ai inteles, doar la anumite masini din grupul VAG tb facut asa ceva, nu la Renault.

La meg3 se schimba acolo cu DDT-ul doar daca schimbi TIPUL (normala/vrla) de baterie, nu marca sau capacitatea.

This post has been edited by djcristi: 23 May 2015, 15:51


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 23 May 2015, 16:05
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




am inteles foarte bine, caci o oarecare logica am si eu (daca capacitatea e aceasi nu are rost), dar mai acum cateva postari tu ai spus ca in clip nu exista aceasta posibilitate - momentan mergem asa ca nu exista, dar principiul e acelasi.
Eu ca simplu utilizator de caruta nu ma intereseaza ce tip de baterie am normala sau AGM, deci la o eventuala schimbare a acesteia daca am norocul sa cumpar aceasi tip de baterie totul e ok, daca nu musai dupa o patanie la urmatoarea stiu ca trebuie (daca se gaseste un binevoitor sa-mi spuna) sa ma duc la reprezentanta sa foloseasca Clip-ul care nu stie sa faca jmecherii de genul asta.

Deci logica mea asta imi spune, si faceam asa o comparatie cu frumosul win. Deci oricum reprezentantele stiu doar de butonul next nu si de skip biggrin.gif


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 23 May 2015, 16:43
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




pai nu ai cum sa gresesti, pentru ca una VRLA (AGM sau GEL) este mai mult decat dublu la pret, nu iti vor pune asa ceva in reprezentanta asa ca nu ai de ce sa-ti faci griji.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 23 May 2015, 17:59
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




stiu cristi dar in postarea anterioara ma faceam referire asa in generral nu la cazul specific mie. Denumirea Clip la fel poate sa fie diferita in functie de auto.
Oricum e o porcarie biggrin.gif


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
budspencer07
post 23 May 2015, 18:21
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 11 December 14
From: Suceava




Agm se pot pune absolut pe toate masinile ele rezistand mai bine la variati ale tensiunii de incarcare a releului de incarcare.


--------------------
Land Rover Range Rover 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 23 May 2015, 18:40
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




gresit, nu mai scrie tampenii, AGM se pune doar pe masinile care stiu sa incarce corect acest tip de baterie, fiind sensibil la supra-incarcare. In special pe cele cu auto start-stop, datorita incarcarii rapide.

<span class='edit'>23 May 2015, 19:42:</span>
@tatimeu , tocmai deaia se recomanda ca operatiunile sa se faca in reprezentanta sau de cineva care se pricepe. Exemplu la VAG-uri cu AGM : cum romanul crede ca "toate e lafel" si stie si el sa schimbe o baterie, o face pe barba lui.
Ce e porcarie, ca e masina desteapta? biggrin.gif

This post has been edited by djcristi: 23 May 2015, 18:43


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 23 May 2015, 19:03
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




e o porcarie pentru ca sistemul nu e complet - zic eu dar poate gresesc. banuiesc ca sitemele inteligente de pe masina pot sa fie facute in asa fel incat sa citeasca acea noua baterie si sa o incarce in functie de caracteristicile ei. Porcaria e in sensul ca poti sa ai o asemenea masina si daca esti un om normal nu un minitehnicus, deci sa nu cunosti procedurile respective si nu te duci la nenea ingineru din reprezentanta. O schimbi la colt ca orice baterie uzata, dar na nu mai bine mai ciupesc ceva si producatorii pe toata perioada de viata a carutei?
Poate ca la alte case scrie ca aceasta procedura de inlocuire trebuie facuta in reprezentanta, dar sunt sigur (sper sa ma insel) la la reno mai mult ca sigur nu scrie. daca nici nenea inginerul lu peste nu stia ce sa mai spui, banuiesc ca si renoiele cu start-stop au tot baterie AVG, deci ...macar sa zica ba boule, tantalaule hai sa ma fac ca iti pun baterie smeghera si iti iau bani de manopera, diagnoza dar tu fraiere nu ai nevoie de sf-uri din cele. ce sa mai zic? culmea poate mi-au pus una AVG si ei nici nu stiu radmasa.gif

This post has been edited by tatimeu: 23 May 2015, 19:04


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 23 May 2015, 19:39
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




"Porcaria e in sensul ca poti sa ai o asemenea masina si daca esti un om normal nu un minitehnicus" ; "O schimbi la colt ca orice baterie uzata"

astea 2 afirmatii se bat cap in cap, daca esti om normal (deci nu minitehnicus) nu te bagi sa o schimbi tu, mergi la reprezentanta.

nu se poate inventa un sistem care sa stie ce tip de baterie ai tu acolo, doar nu instaleaza un chinez ascuns la motor care sa citeasca eticheta de la baterie wink.gif)

This post has been edited by djcristi: 23 May 2015, 19:40


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 20:04
Dacia