EGR Joasa Presiune (evacuare), ¨Check Injection System¨ + ¨Check Antipollution¨
![]() ![]() ![]() |
EGR Joasa Presiune (evacuare), ¨Check Injection System¨ + ¨Check Antipollution¨
radcristina |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 21 June 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 3
2011 1.5DCI
- BV14YCK
|
|||
XtreZz |
![]()
Post
#92
|
![]() Addicted Group: Members Posts: 794 Joined: 28 June 08 ![]() |
Salut colegi! Tocmai m-am lovit si eu de aceasta problema. Check injection care apare si dispare plus check anti pollution system permanent aprins.Am trimis masina la o verificare si revin cu noutati!
1.6 DCI This post has been edited by XtreZz: 19 Aug 2019, 14:15 |
--------------------
Seat
Leon
2008 1.9 TDI BXE
- BV 69 XTZ EX: Renault 21 GTD 1986
EX: Vw Golf 3 1.6 Renault Fluence 1.6 DCI Seat Leon 1P 1.9 TDI |
|
genteadan |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 13 March 14 ![]() |
Salutare, nu am mai scris de mult aici, am parasit Renault luand un Nissan X-trail (Koleos este prea scump momentan dar presimt ca ma intorc). Oricum am vrut sa merg pe motor Renault asa ca am un 1.6 DCI de care sunt foarte multumit.
Am si eu o problema ce poate sa fie similara. Martorul motor si rosu si galben aprins, limitare de putere si de asemenea Cruise control, limitatorul de viteza si Stop/Start nefunctionale. La tester OBD 2 in afara retelei Nissan eroarea este de DPF dar nu spune nimic mai mult. Regenerarea fortata nu a functionat datorita faptului ca nu au fost indeplinite conditiile de regenerare ('nu a intrat in temperatura'). Am fost la un mecanic pe care eu il consider foarte bun si am verificat toate furtunele + EGR curatat. La aceasta valva de pe esapament s-a uitat, in prima faza parea blocata dar apoi dupa ce a scos mufa (contactul fiind pus) a mers foarte usor la mana. Joia viitoare am programare la Nissan, am inteles ca soft-ul lor este complet si nu ca cele din afara retelei (eu sunt necunoscator si spun doar ce mi s-a spus) si toata speranta este ca problema sa fie in alta parte si nu la DPF (7000 RON cel mai ieftin gasit). Rugamintea mea este ca voi care de departe cunoasteti mai mult ca mine sa va uitati la filmuletul atasat si sa imi spuneti daca vi se pare cursa completa facuta de aceasta valva. Mie nu mi se pare ca merge 90 de grade cat sa inchida, am vazut pe net niste poze si initial ea este deschisa. https://www.youtube.com/watch?v=ePNYZNcELjg&feature=youtu.be Va multumesc si orice parere este binevenita |
--------------------
Renault
Megane
2010-1.9dci/Grandtour
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
eu am facut rost de un EGR joasa presiune de duster, sper sa se potriveasca
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
XtreZz |
![]()
Post
#95
|
![]() Addicted Group: Members Posts: 794 Joined: 28 June 08 ![]() |
Eu am clapeta dusa și becurile aprinse în bord însă nu am limitare la motor,merge ca inainte
|
--------------------
Seat
Leon
2008 1.9 TDI BXE
- BV 69 XTZ EX: Renault 21 GTD 1986
EX: Vw Golf 3 1.6 Renault Fluence 1.6 DCI Seat Leon 1P 1.9 TDI |
|
genteadan |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 13 March 14 ![]() |
Rezultatul diagnozei la Nissan: doua bujii arse si un termoplonjon (incalzitor). Acesta din urma se pare ca inhiba regenerarea DPF.
Acum astept sa ajunga piesele sa fie schimbate si apoi vedem daca se va regenera, daca nu o sa il trimit la curatat. |
--------------------
Renault
Megane
2010-1.9dci/Grandtour
|
|
RazvanBVGT |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 5 June 19 ![]() |
Salut tuturor, rugăminte pentru un tutorial sau instructiuni de denontare curatare EGR penteu un Megane 3 1.9 gt line. Se pare ca este blocat pe deschis si de acolo eroarea de check injection. Va mulțumesc.
|
--------------------
Renault
Megane 3 GT Line
2011
- BV88YTU
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#98
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
Aici se vorbește de alt egr, care tu nu ai asa ceva pe.masina
|
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
clau166 |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Dupa ce am cautat prin mai multe topicuri am ajuns la aceasta sectiune unde cred ca era potrivit din prima data sa intreb. Rog ajutor in modul de functionare al acestei supape sau clapete de sub masina. Trebuie sa se miste/sa se deschida in timpul mersului ?
Am 3 parametri legat de low pressure egr pe diagnoza ( zic din memorie pt ca s-a descarcat bateria laptop ) : - low pressure egr last offset - low pressure egr temperature - low pressure egr setpoint Niciunul din parametri nu variaza. Temperatura indicata e aiurea si se schimba aleator -3 grade / +5 grade. Stiu ca ar trebui demontata dar si acolo daca o demontez tot ar trebui sa stiu cum se comporta, nu ? Clapeta e inlocuita de vechiul proprietar. Am esapamentul sectionat si prins in mansoane cu clapeta aceasta. QUOTE Este impropriu spus EGR (deceea se si confunda cu cel de pe admisie) deoarece aceasta clapeta care se afla pe esapament, nu recircula gazele ca si EGR-ul de pe admisie ! Ea are legatura directa cu declansarea procesului de regenerarte a filtrului de particule (FAP-ul) ==> cand acesta ajunge la un anumit nivel de saturatie (parca 60%), clapeta se inchide pentru a obtura evacuarea gazelor ==> temperatura in FAP creste (450 - 500 gr C) si declanseaza peocesul de curatire al acestuia ! Este o regenerare activa, are un a 5-lea piston care stropeste cu motorina FAP-ul pentru arderea particulelor ! QUOTE Dupa o documentatie personala si informatiile primite de la AMAT, EURO 5 presupune 2 EGR-uri : Admisie + Avacuare. La mine cel cu problema este cel de pe Evacuare care are rolul de a recircula inca odata gazele inainte de FAP. QUOTE Ce am gasit pe Renault Franta legat de modul lui de functionare : ¨Il s'agit du volet d’échappement qui sert a créer une contre pression afin de "forcer" les gaz d’échappement a revenir a l’admission avant turbo (car filtré via le FAP).¨ In traducere libera : este o clapeta pe esapament care este folosita pentru a crea contra presiune si sa ¨forteze¨ gazul de esapament sa revina in admisie inainte de Turbo via FAP. Din ultimele 2 citate inteleg ca ar putea sa se comporte exact ca un EGR care aduce gazele de la evacuare inapoi spre admisie. Deci ar trebui teoretic sa se inchida/deschida in timpul mersului normal al motorului si nu doar la regenerare filtru particule. This post has been edited by clau166: 13 Jan 2020, 10:05 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
clau166 |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Am demontat egr-ul de joasa presiune si observ ca prinderea motorasului pe clapeta e aiurea. E pus in gol motorasul. Doar pacaleste calculatorul ca inchide/deschide clapeta. Daca il montez in pozitia corecta imi apare eroare pe diagnoza P1480 ( clapeta blocata ) si check injection. Pare ca ar vrea sa tina clapeta in pozitia deschis 66% iar daca il montez corect ajunge doar pana la 42-44%. In poza atasata e pus corect dar asa imi apar erori.
Din cate imi dau seama ar trebui reinitializat acesta clapeta. Folosind o interfata delphi am incercat reinitializarea fara succes. In pozitia actuala scos pe langa clapeta motorasul incearca sa inchida clapeta peste limitele acesteia. Practic ar vrea sa inchida inca 18% peste maxim. Asa apare si pe diagnoza ca ar fi 20% offset. This post has been edited by clau166: 10 Feb 2020, 15:38 Attached thumbnail(s) 2uU0mS8.jpg ( Size: 984.58k ) Number of downloads: 1163 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
clau166 |
![]()
Post
#101
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Exista vreo procedura calibrare pentru acea clapeta ?
Ieri parea ca scos motorasul de pe clapeta nu mai apare eroarea. Astazi mi-a aparut eroarea imediat de la punerea contactului. This post has been edited by clau166: 11 Feb 2020, 18:41 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
chivereanumarian |
![]()
Post
#102
|
![]() Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz Group: Members Posts: 831 Joined: 22 June 15 ![]() |
Alta noua 900 lei
|
--------------------
megane 3 bose 2013
Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6
2015,Megane 4 intens estate
|
|
ligrivis |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Am mai gasit pe net ceva legat de aceasta clapeta, interesanta este explicatia despre ce rol are clapeta. Este in limba turca dar are subtitluri in engleza.
https://www.youtube.com/watch?v=xLnKaAS2Rpw Eu am facut 40.000 km de cand am schimbat valva fara sa mai am probleme. |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
petree |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 13 November 11 ![]() |
Am gasit acest text pe forum, despre acest EGR de joasa.
Este impropriu spus EGR (deceea se si confunda cu cel de pe admisie) deoarece aceasta clapeta care se afla pe esapament, nu recircula gazele ca si EGR-ul de pe admisie ! Ea are legatura directa cu declansarea procesului de regenerarte a filtrului de particule (FAP-ul) ==> cand acesta ajunge la un anumit nivel de saturatie (parca 60%), clapeta se inchide pentru a obtura evacuarea gazelor ==> temperatura in FAP creste (450 - 500 gr C) si declanseaza peocesul de curatire al acestuia ! Este o regenerare activa, are un a 5-lea piston care stropeste cu motorina FAP-ul pentru arderea particulelor ! This post has been edited by petree: 1 Dec 2020, 18:02 Attached thumbnail(s) 13083009583016459411511160.jpg ( Size: 144.5k ) Number of downloads: 994 13083009590116459411511164__1_.jpg ( Size: 117.74k ) Number of downloads: 902 ANdnLKA__1_.jpg ( Size: 743.17k ) Number of downloads: 877 DSCF9813.JPG ( Size: 78.78k ) Number of downloads: 872 IMG_20170629_WA0002.jpg ( Size: 135.14k ) Number of downloads: 154 |
--------------------
Renault
Renault Megane Hatch 1.3 TCE 140 CP Techno 2024
2024
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu este nimic impropriu, nu ai inteles tu...
Renault are 2 sisteme EGR: de inalta presiune si de joasa presiune; in functie de unde se iau gazele de esapament (direct din galeria evacuare sau dupa FAP). Logic, gazele de dupa FAP sunt mult mai curate (fara funingine) fata de cele din galeria de evacuare. Acea clapeta de la sistemul de joasa presiune are dublu rol: controleaza cantitatea de gaze care se duce prin EGR si totodata ajuta la regenerarea FAP. Attached thumbnail(s) EGR_Renault.png ( Size: 333.79k ) Number of downloads: 182 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
ligrivis |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca nu ai inteles bine , Renault a renuntat la sistemul De Egr de inalta presiune si a trecut la Egr de joasa presiune. Schema asta iti arata cum functiona inainte cand gazele arse erau captate imediat dupa evacuare si duse dupa intercooler iar acum la Egr joasa presiune sunt luate gazele dupa Dpf si duse inainte de turbina.
Tocmai aici este marea diferenta gazele sunt mai curate si Egr se strica mai greu nu mai gasesti infectia aia de ulei in Egr . Nu avea nici un sens sa lasi doua sisteme care fac acelasi lucru ci s-a trecut la un sistem mai inteligent si mai curat cu sansa mai mica de defect. This post has been edited by ligrivis: 4 Dec 2020, 11:00 |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
clau166 |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Oare sa nu existe EGR-ul de inalta presiune ? Eu intelesesem ca exista amandoua si sunt deschise de calculator. Pe diagnoza apar ambele. Eu pe cel de joasa presiune il gasesc mult mai rar activ.
|
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#108
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
QUOTE(clau166 @ 5 Dec 2020, 18:56) Daca este vorba de motorizarea 1.5 dci atunci da, are acel EGR de inalta, la fel cu avea si versiunea Euro4. In poza este versiunea Euro6 cu mai putin de 46.000 km. Attached thumbnail(s) EGR.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 245 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
clau166 |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Multumesc pentru lamuriri. Intr-adevar de versiunea 1.5 dci era vorba cu sistem start stop semafor.
Vad in poza acel EGR dar sincer nu cred ca acea depunere cauzeaza probleme cat timp nu este ceva blocat sau infundat. Am desfacut si la mine acel egr inclusiv tubulatura si am gasit aceleasi depuneri dar fara sa gasesc ceva blocat. Am curatat, montat inapoi si nu s-a simtit nicio diferenta. Vorbesc de EGR-ul de inalta presiune. Pe cel de joasa presiune nu stiu ce pot verifica si curata. Este amplasat in spatele motorului si accesul la el e foarte dificil. Era bine daca posta cineva care sunt componentele lui care s-ar putea bloca mai usor. |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
gabri77 |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 January 22 ![]() |
Salutare la toata lumea . aceasi problema am si eu la DUSTER 2017 LA 61000 KM COD MOTOR K9K-898 CLAPETA EVACUARE .AM AJUNS LA REPREZENTANTA RENAULT SI AM GASIT DOAR CU TOATA EVACUAREA FIIND SUDATA. IN JUR DE 750 EURO + MANOPERA. MENTIONEZ CA SUNT IN Italia aici sa aprins martorul , dupa voi ajung in ROMANIA CU MARTORUL SI CLAPETA BLOCATA''?care sunt riscurile.cod erore P1482,P1480. tester zice ca poate sa fie si din cablaje sau clapeta blocata . va multumesc pt orice indrumare. multumesc
|
--------------------
dacia
duster
2016
- b 79 pdr
|
|
clau166 |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
In mod normal nu se recomanda folosirea masinii cu clapeta aceea blocata pentru ca e posibil ca regenerarea filtrului de particule sa nu se faca in conditii bune sau deloc si te poti alege cu filtru de particule infundat.
Doar ca o opinie personala cred ca masina nu va pati nimic si vei putea face lejer traseul inapoi spre Romania cu clapeta blocata fara consecinte negative ulterioare. |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
14mcr |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 6 April 22 ![]() |
Salut grup,eu am schimbat clapeta evacuare și tot imi arată mesajul cu antipollusion system.ce as putea sa fac?
Attached thumbnail(s) B83B2A88_D125_4F53_A389_DC7346109F93.jpeg ( Size: 2.01mb ) Number of downloads: 142 |
--------------------
Megane 3 1.6 dci
Renault
2012
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
sa pui un tester sa vezi ce eroare are ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
14mcr |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 6 April 22 ![]() |
Am pus și tot pe clapeta imi da eroare,zice ca e blocată dar ea am văzut ca merge
|
--------------------
Megane 3 1.6 dci
Renault
2012
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
daca doresti poti preciza ce cod de eroare este si cu ce tester a fost citita, cum ai vazut ca "merge", de ce ai schimbat clapeta de evacuare, etc....
This post has been edited by Gil26: 13 Jun 2022, 12:15 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
14mcr |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 6 April 22 ![]() |
Am schimbat-o pentru ca cea veche era blocată și am pus noua după care am pus tester clip pe ea și zice ca o vede blocata
13 Jun 2022, 12:23: Se poate sa aibă probleme pe ceva electric This post has been edited by 14mcr: 13 Jun 2022, 12:23 |
--------------------
Megane 3 1.6 dci
Renault
2012
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Cu cat oferi mai multe detalii cu atat poti sa primesti ajutor concret si corect (nu stiu cine are globul de cristal sa ghiceasca pe baza unor informatii laconice ce cum si de ce ai facut si\sau sa "scoata cu clestele" informatii de la tine)
Repet: ce cod de eroare (sau erori ai), cum ti-ai dat seama ca "dar ea am văzut ca merge" si mai ales "după care am pus tester clip pe ea și zice ca o vede blocata".... ![]() LE: uite ce spune globul de cristal si CLiP referitor la vana (volet) de blocare esapament de pe MeganeIII 1.6 dCi, ti-am subliniat reinitializarea acesteia si verificarea pozitiei plus celelalte, verifica cu testerul toate acestea (ai pasii, ce si cum, etc.) iar daca oferi si codul de eroare mai vedem.... PS: Acum am vazut ca exact acelasi lucru ai scris si in sectiunea LagunaIII aici: Link post topic LagunaIII si tot o foarte scurta propozitie cu o poza cu TdB-ul si mesajul, apoi alte cateva aceleasi propozitii foarte scurte despre CLiP si eroare... LE2: adaug si capturile cu schema electrica, locatia si mufa vanei de blocare esapament plus mufa gri din injectie corespunzatoare poate sunt de folos si altor colegi cu 1.6 dCi si probleme cu ea (astfel toate informatiile sunt in acelasi loc) This post has been edited by Gil26: 13 Jun 2022, 14:57 Attached thumbnail(s) Megane3R9M402VanaBlocare1.png ( Size: 261.6k ) Number of downloads: 148 Megane3R9M402VanaBlocare2.png ( Size: 207.64k ) Number of downloads: 123 Megane3R9M402VanaBlocare3.png ( Size: 593.53k ) Number of downloads: 95 SchemaElectricaMegane3R9M.png ( Size: 195.77k ) Number of downloads: 102 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
costas78 |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Salut cu respect colegii care ma pot ajuta pe mine si pe altii, sa inteleg, "in linii mari cel putin" modul de functiuonare si eventual valorile normale ale acestor egr-uri si minunea de clapeta(volet) diferential de pe evacuare.
Incep prin a spune ca nu am nici o eroare, dar nu am gasit o discutie mai ampla in alta parte, in schimb ma confrunt cu un fenomen ciudat. La prima pornire, dimineata, masina porneste perfect ca de obicei si observ pe Car Scanner urmatoarele valori, la ralanti: EGR position reference - 14.0% EGR position -14.1% EGR low position reference - 0% EGR low position - 0.05% (1) EGR low position - 24.4% (2) Exhaust flap setpoint - 66.03% Exhaust air flap position - 65.98% Exhaust sistem flow - 36.58 kg/hour Daca referinta la EGR low position aici ajunge sa zicem la 45%, cele doua masuratori ajung, undeva ala 45.5%(1), iar cealalta la 69%(2). Aici sunt in ceata si nu inteleg de ce doua valori cu decalajul aferent. DPF-ul are funingine 10 grame(la acest moment) si 3.98 grame funingine reziduala(ramasa in urma regenerarii) si o presiune diferentiala la 850rpm de 8mbar. Fiind vara, la 1-2 minute maxim de la pornire, stand pe loc, deci la ralanti, "EGR position reference", se modifica la valoarea de -3.99%, iar valoarea efectiva la 0.05 - 0.1%, MOMENT IN CARE, masina isi schimba putin sunetul, si anume, incepe sa rontaie foarte usor(repet la ralanti). Pentru cineva care nu cunoaste motorul nu realizeaza, nefiind ceva deranjant sau evident. Daca motorul intra in sarcina si accelerez rontaitul este putin mai pronuntat, dar nu este bataie sau un zgomot pe care sa-l aud din interiorul masinii, chiar si cu muzica oprita. Il aud daca deschid geamul lateral si trec in acceleratie paralel cu un zid ca sa reflecte zgomotul motorului. Alte valori tot la ralanti si cu temperatura motorului la 70 de grade sunt: Exhaust flap position - 12.79% Exhaust flap setpoint - 12.49% Exhaust air flap ocr - -16.09% First offset of the closed exhaust flap - 14.55% EGR valve first offset - 15.62% EGR valve last offset - 16.49% Injectoarele au corectii bune adica pleaca la rece de la minim 0.88 - la 1.09 maxim si nu mereu la diferentele astea, si dupa incalzire motor, se aliniaza pe la 1.03 - 0.98. Acum citind despre importanta traseului de admisie-evacuare si implicatiile asupra consumului (apropo aici stau bine, adica la o medie de 1000km cu 80% extraurban si masina incarcata rau, am scos 5.8-6.2L/100km), nu pot sa nu ma intreb ce influena are EGR-Hi, EGR-Low (inca sunt in dubiu referitor la existenta lui), si clapeta evacuare care genereaza atatea probleme pe care, cred ca eu o confund cu EGR-Low. In concluzie, are cineva parametrii(valorile) normale de functionare ale acestor elemente, astfel incat sa ne dam si noi (mai ales eu ![]() Multumesc inca odata si cer scuze daca nu am ales topicul potrivit. |
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
QUOTE(costas78 @ 1 Aug 2022, 14:48) ...nu pot sa nu ma intreb ce influena are EGR-Hi, EGR-Low (inca sunt in dubiu referitor la existenta lui), si clapeta evacuare care genereaza atatea probleme pe care, cred ca eu o confund cu EGR-Low. .... @ costas78, poti verifica asta si fizic pe masina ta, vezi si captura atasata cu locatia (si EGR joasa presiune) plus schema electrica a injectiei K9K636 cu gestionarea energiei. PS: despre restul foarte pe scurt: unele valori par OK (chiar daca Car Scanner nu este prea bun pentru astfel de monitorizari) si sunt exemple concrete de masini ”sanatoase” monitorizate corect, dar mai trebuie adaugati cativa parametri plus ca unii dintre cei descrisi de tine trebuie monitorizati in anumite conditii respectand si cateva cerinte apoi facute corelatii (inclusiv diferente intre cele setate, de referinta ex atasat si actuale) tinand cont si de celelalte interdependente (iar aici discutia poate sa fie mult mai lunga) altfel rezultatele nu sunt relevante si\sau se trag ”concluzii” gresite.... This post has been edited by Gil26: 1 Aug 2022, 20:33 Attached thumbnail(s) EGR_joasa_presiune.png ( Size: 507.01k ) Number of downloads: 120 SchemaMegane3K9K636.png ( Size: 184.06k ) Number of downloads: 111 ValoriReferintaK9K636.png ( Size: 138.58k ) Number of downloads: 72 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
costas78 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
Mulțumesc, prompt și cu răspunsuri bine documentate Gil26.
Acum, ce parametrii trebuie să urmăresc, pentru ca să-mi pot face o idee daca mașina este "sănătoasă". Am mai spus-o, nu am un service, reprezentanta cu oameni competenți in Constanța. Am DDT4all (baza de date 2019) și Pyren(pentru erori), dar din nou nu am la cine să apelez pentru documentație și sfaturi. Mulțumesc încă o dată oricui mă ajută să înțeleg de unde vine ronțăitul asta enervant, care până acum o lună nu era având în vedere că, mașina "trage bine" și consumul este in limitele cunoscute. Ca o completare, observ uneori o valoare cam mare a temperaturii combustibilului. Undeva pe la 70 de grade la mers urban și 85-89 de grade la mers extraurban. |
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:49 |