Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum ulei dci ..., cam cat ar trebui sa fie?

AndreiMR
post 11 Nov 2009, 20:47
Post #1


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Salut.Sunt curios daca si la voi masina consuma ulei,si daca da cam cat.E cazul motorului dci de 85 de cai.De la service am inteles ca se accepta un consum de 500 de ml de ulei la 10.000 km,doar ca a mea consuma mult mai mult.S-au uitat la ea dar nu au gasit nimic in neregula,mi-au zis ca e normal sa mai consume mai ales in rodaj.Dupa revizia de 15.000 am trecut pe ulei 5w40 si a mai scazut putin consumul,dar ramane cam la 100-150 ml la mia de km.Aveti idee ce ar putea cauza consumul?Nu am abuzat de turatii(nu cred ca am trecut de 3500 de ture),rodajul l-am facut ca la carte,iar de curs nu curge pe nicaieri


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Paul
post 12 Nov 2009, 13:04
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 6 May 07




Sunt curios daca numai la diesel o fi "posibil". La benzina nu pare a fi mai putin miraculos nivelul pe joja.

La asta a mea, dupa revizia nefericita la service Renault-Slobozia (aia de 2 ani), m-am trezit cu "00000-" in doar 1000km, apoi cu "0000--" peste alti 500km (cifre rotunjite).
Nu vad nicaieri ulei prin compartimentul motor, n-am urcat-o pe rampa, in service nu ma duc ca-s satul.

I-am completat cu acelasi 5w40 pana la "plin" pe joja (in total peste 300ml) si-o tin sub observatie.
Au trecut 7000km de la nenorocita revizie, cand n-am fost facturat si cu "garnitura buson ulei" (observatie post-factum, la achitare, n-am mai comentat ca n-aveam cu cine dialoga), care - dintr-un spirit mioritic - cred ca nu s-a considerat necesar a fi schimbata.

Pana sa apara "minusurile" de dupa revizie, n-am apucat sa o solicit (munti, rampe chestii), deci a aparut fara motivatia stilului de condus.

Dupa completare, am mers pe Transfagarasan, dealuri etc. unde am vazut ca, imediat dupa oprire, nivelul era "00000-" sau chiar "0000--". Dac-o mai lasam ceva timp linistita, isi revenea la "000000".
Schimb la 3-4000rpm, fac depasiri cu 5000-5500rpm, de 6000rpm nu ma "ating" decat de cateva ori pe an, pret de 2-3 secunde, cand ma lasa nervii.
Liniute nu fac, ca n-am cu ce.

Aia din service, de zic ca-i normal consumu' vorbesc despre masinile altora - probabil, nu de-ale lor. La ei, tot ce reclami, e de fapt "normal".
Asta a mea n-a consumat pic de ulei in 2 ani (prima revizie la SERUS, bd. Timisoara). Pe joja a stat neclintit la marginea de sus.


--------------------
Renault Clio III 08.2007/Dynamique/1.4/3 usi
Iudelor '89-azi:

Cine-au îndragit strainii
Mânca-i-ar inima cânii,
Mânca-i-ar casa pustia
Si neamul nemernicia.

Cititi ''Doina'' - Eminescu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Nov 2009, 13:17
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nivelul corect la ulei se face dupa ce masina a stat cel putin 20 min. pe teren plat... pana atunci este incorecta masuratoarea...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 12 Nov 2009, 13:21
Post #4


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




eu nici nu m-am uitat la ulei intre revizii si mecanicul nu mi-a sesizat sa existe pierderi - am un 1.5 dci


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 12 Nov 2009, 20:59
Post #5


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Am masurat pe joja dimineata,dupa ce masina a stat in garaj toata noaptea,pe teren perfect plat,deci masuratoarea e cat se poate de precisa.Nu mi-ar fi trecut prin cap sa masor daca undeva in primii 7000 de km nu ar fi aparut martorul de ulei cu mesajul top up oil level.Ca doar nu te astepti ca masina noua sa manance ulei cu litrul.Acuma il verific la fiecare mie.si cand scade cu vreo 200 mai completez,dar parca nu imi convine sa stiu ca ar putea fi ceva in neregula,ca sa nu mai zic ca nu e o placere sa tot cumperi ulei


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 13 Nov 2009, 13:17
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Domnilor vad ca aveti masini relativ noi 2007-2008.Cum sa fie normal consumul de ulei ? A mea dupa cum se vede in semnatura este un dci 1.9 din 2001,are 130.000 km la bord si nu consuma ulei deloc. La o RABA e normal sa consume ceva ulei dar la masini Reno de 1-2ani mi se pare anormal. Cand apare consum de ulei sigur e o problema.


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexian
post 13 Nov 2009, 13:49
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 22 March 09




informatiile date de CB in ceea ce priveste consumul de ulei sunt relative si depind de multi factori. verificarea pe joja la rece e cea mai buna. in cei 100000 km facuti pe 4 masini reno, toate 1,5 dci, nu am semnalat consum de ulei de natura a impune completarea. cand ajungeam la revizie CB-ul imi arata vreo 4 cerculete in ceea ce priveste nivelul uleiului. desi sunt neavizat cred ca e normal sa consume masina ulei dar in anumite limite. daca intre revizii se constata scaderea sub minim e clar ca exista o problema.
singura problema a fost la CLIO III, an fabricatie 2008, care a venit cu mai putin ulei fapt sesizat la momentul ridicarii, adica 900 ml avea lipsa.
la una dintre revizii am intrebat singurul mecanic pe care-l frecventez de ce apare acel consum minor de ulei intre revizii, iar din explicatiile primite am retinut doar ca am "dat talpa".


--------------------
Renault Captur 2/VW Tiguan 4Motion 2020/Intense, 1,3 TCE/ EDC/130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 13 Nov 2009, 14:35
Post #8


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Da,chestia cu masina care vine cu mai putin ulei mi-a fost data si mie ca explicatie atunci cand era nivelul foarte scazut.Se pare ca se cam zgarcesc turcii cand vine vorba de pus uleiul smile.gif A fost singura data cand a scazut sub minim si am mers la service,e drept ca de atunci am tot monitorizat situatia,si nu l-am mai lasat sa scada.Am facut socoteala la cat am completat pentru fiecare mie de km,si da mai mult decat ceea ce se considera normal.Nu ma prea pricep eu la mecanica,dar am mai auzit de motoare care au obiceiul sa mai manance ulei pana la un moment dat,mai ales daca se merge in oras in cea mai mare parte a timpului.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CYP VFS
post 13 Nov 2009, 20:35
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 797
Joined: 31 July 09
From: roman/neamt




La al meu clio din 2002 pe care l-am avut tot cu motor 1.5 dci, nu-mi lua nici macar 100 de ml de la schimb la schimb.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2 1.6 16V EXPRESION 2001 - NT 77 BYA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dya
post 13 Nov 2009, 20:44
Post #10


Membru fost gras


Group: Members
Posts: 386
Joined: 25 August 05




Chestia cu pus ulei mai putin decat trebuie la livrarea masinii nu se aplica doar turcilor. Acelasi lucru l-am patit la quashqai [c a sh : c a u], care cica e facut in Irlanda, observam niveluri scazute pe kilometri ce treceau, de unde trag concluzia ca motorasul asta dopat, cam papa...
Concluzia e ca am inceput pe la ooo-- si cand am dus-o la revizie la 10k, era cand oo--- cand o---- deci.. da...
Explicatia mea de profan ar fi ca la acelasi motor K9K ne-dopat, lasat in starea lui naturala adica 65CP din 1.5l se comporta ca atare si nu consuma pic de ulei (vezi Cliotu' din semnatura).
Cum il impingi sarmanu' sa dea din ture ca un benzinar, ca sa scoata cei 110CP sau cam asa ceva pe quashqai, cum incepe sa-i fie sete... de ulei (consumu' surprinzator e cam ca la cliot, cu juma' de punct in plus poate)
Parerea mea..

This post has been edited by dya: 13 Nov 2009, 20:45


--------------------
Nissan Qashqai 2008 1.5dCI 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
negrutza
post 2 Mar 2010, 13:37
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 8 March 09




Am aceeasi problema cu consumul de ulei la un diesel 1,5 dCI 70 CP din 2009.
Am facut un an acum in martie, insa am uleiul la minim si pe joja si pe indicatia CB.
Oricum la revizia de an am sa intreb sa vad ce raspunsuri dau cei de la reprezentanta. Dupa parerea mea e normal un oarecare consum in perioada de rodaj, iar eu dupa rodaj am fost cu ea in concediu la munte unde a urcat nu gluma.
Culmea este ca indicatia CB a inceput sa scada din iarna.
Acum depinde pe joja de la min. la max. cat inseamna-parca erau 500 ml-insa e discutabil.
Pierderi de ulei nu am, de turat nu o turez mai mult de 2500 la schimb viteza si 3500 in demaraj.
Asa ca, dupa ce schimb uleiul la revizia de an voi fi mai atent.As opta tot pentru un 5W dar sincer nici nu stiu ce ulei are acum in motor.


--------------------
Renault Clio III 2008 - 1,5 dci 70 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 2 Mar 2010, 14:01
Post #12


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Ai probabil 10w40.La mine inca mai consuma ceva ulei,dar a scazut oricum fata de perioada de inceput.E drept ca o verific dupa fiecare mie de km si cand e cazul mai completez.Vezi sa nu mergi cu uleiul sub minim,ca atunci e problema.Cat despre indicatia pe CB,aia nu e foarte exacta.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
negrutza
post 2 Mar 2010, 20:06
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 8 March 09




Evident ca indicatia cea mai exacta e cea de pe joja.Desi mai am 3 saptamani pana la revizie, am hotarat sa merg zilele acestea sa o fac intrucat la sfarsit de saptamana am un drum mai lung de facut si e musai sa-i schimb uleiul mai ales ca e la minim si nici nu mai are rost sa fac vreo completare.
Voi fi insa atent dupa aceea la consum.Tipul de ulei pot sa-l aleg eu sau e musai sa-l puna pe cel care a fost?


--------------------
Renault Clio III 2008 - 1,5 dci 70 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 2 Mar 2010, 20:10
Post #14


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Il alegi tu.Eu le-am spus ca masina mananca ulei si ca vreau un ulei mai bun,banuiam ca si asta ar fi o cauza,si intr-adevar dupa ce l-am schimbat cu ulei semi-sintetic nu a mai consumat asa mult.Am pus tot Elf,ca de-asta aveau in service la reno,nu am mai intrebat daca puteam sa cumpar uleiul din alta parte.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 4 Mar 2010, 18:21
Post #15


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(Synyster @ 11 Nov 2009, 20:47)
De la service am inteles ca se accepta un consum de 500 de ml de ulei la 10.000 km,doar ca a mea consuma mult mai mult.
... a mai scazut putin consumul, dar ramane cam la 100-150 ml la mia de km.
*



Prima informatie furnizata de service este cea corecta. Motoarele 1.5 dCi in buna stare nu necesita completarea uleiului intre reviziile de 10.000 km.
Recomandarea mea este sa folosesti permanent ulei Elf sistetic (nu semi-sintetic) 5W-40.

Mergi din nou la service-ul preferat, depune o noua reclamatie (banuiesc ca masina e in garantie) privind consumul de ulei si cere-le sa iti comunice raspunsul reclamatiei in scris (fie ce problema au identificat si cum s-a reparat, fie ce considera ei altceva).

Revino cu raspunsul si vedem ce-i de facut mai departe.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 4 Mar 2010, 18:34
Post #16


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Masina e in garantie,sper sa reusesc cat de curand sa ajung la service sa mai verifice chestiunea cu uleiul.E drept ca nu i-am mai dat asa mare importanta din momentul in care am auzit ca si la alte marci consuma ulei motoarele,si mult mai mult decat la a mea.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 24 Feb 2011, 12:11
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)




pt Synyster si negrutza: ati rezolvat problema consumului de ulei? si eu ma confrunt cu exact aceeasi problema, consuma ~130-140 ml / 1000 km, am fost la service, au verificat si nu exista nici o scurgere. Am 26800 km rulati, ulei Elf SXR 5w40


--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 24 Feb 2011, 20:00
Post #18


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Sincer nu am mai ajuns la service strict pentru motivul asta, pentru ca a scazut foarte tare consumul de ulei, dupa revizia de 30.000 de km mai ales. Am facut aproape 10.000 de km de atunci, ma apropii de revizia de 45.000 si nivelul e inca departe de minim, asa ca nu prea ma mai deranjeaza, pentru ca se pare ca s-a cam rezolvat, insa nu am aflat cauza. Banuiesc surubul prost strans la baia de ulei, probabil ca picura cate putin pe acolo, sau o fi fost din alta cauza, habar n-am. La revizie s-au uitat la ea si nu au gasit nimic suspect, iar daca problema parea rezolvata nici nu am mai insistat pentru investigatii suplimentare, mai ales ca in rest masina merge perfect, trage normal, nu scoate fum etc. A ta a consumat de noua, sau a inceput mai tarziu? Am aflat de la un mecanic care se ocupa de alta marca faptul ca mersul in rodaj la turatii constante (gen mers mult pe autostrada, chiar daca la viteza mica) e daunator pentru motor, si asta poate fi o cauza a consumului de ulei.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 25 Feb 2011, 09:06
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)




Si a mea trage bine, nu scoate fum. De noua a consumat. Rodajul l-am facut cum trebuie - asta e al doilea dci, inainte am avut logan dci 65cp (euro3) care in afara de vreo 300 grame de ulei consumate in rodaj pana la prima revizie, n-a mai consumat deloc dupa aceea (la logan au pus 10W40, in schimb la megan 5w40). Sa fie oare o problema a dci-urilor euro4 combinata cu uleiul 5w40?


--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mos_craciun22
post 26 Jul 2011, 11:04
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 November 10




salut va intreb si eu ceva.tre sa schimb uleiul la a mea un clio3 ,1,2,75 si vreau sa stiu daca pot sa pun 5w40,sau neaparat cel pe care il avea inainte.mentionez ca nu m-am uitat in carte sa vad pe care il am.mersi


--------------------
RENAULT CLIO3 2007/1,2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 26 Jul 2011, 13:25
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




merge si 5w40


--------------------
renault clio III 2007 1.6 16V dynamique - B-xx-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
history
post 27 Jul 2011, 15:28
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 April 06
From: Craiova




Am aflat de la un mecanic care se ocupa de alta marca faptul ca mersul in rodaj la turatii constante (gen mers mult pe autostrada, chiar daca la viteza mica) e daunator pentru motor, si asta poate fi o cauza a consumului de ulei.

Eu as schimba mecanicul. Nu intreba de ce!


--------------------
Citroen C4 2009 - DJ-26-DIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 27 Jul 2011, 15:32
Post #23


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




eu zic sa nu mai asculti la asemenea mecanici


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 27 Jul 2011, 16:39
Post #24


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Pai nu am luat ca lege ce a spus el, din fericire nu s-a ocupat el de masina mea niciodata, lucreaza pentru alta marca, una japoneza biggrin.gif Nu ma pricep deloc la mecanica, asa ca am fost deschis la propuneri/sugestii. Pana una-alta masina merge bine, de-abia am facut vreo 500 de km de la ultima revizie, deocamdata nu am mai verificat uleiul, o sa o fac dupa vreo 2.000 de km. Si, pentru 300-400 de ml consumati la 4-5000 de km, in conditiile in care masina merge perfect, parca nu m-as apuca sa desfac motorul, mi-e teama ca nu mai iese ce trebuie cu meseriasii de pe la noi. Daca era VW TDI care merge pe amestec, nu imi mai bateam capul pentru un mizilic de genul asta biggrin.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rdcristi2
post 29 Jul 2011, 20:56
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 30 September 07
From: bacau




QUOTE(Synyster @ 27 Jul 2011, 16:39)
lucreaza pentru alta marca, una japoneza

la nissan, asta recomanda: evitarea mersului la turatie constanta,


--------------------
NISSAN Tiida Acenta dCI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bhadorya
post 9 Sep 2011, 15:46
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 1 March 11
From: constanta




am 190.000 km cu clio 3 1.5 dci 70 cai parca luat de nou rulat numai in Romania
nu mi-a mancat niciodata pic de ulei si nici la 190 k nu mananca pic de ulei
reviziile numai la Reno din 10.000 in 10.000
motorul toarce ca de nou asta a fost si motivul de nu am vandut-o
uleiul folosit este ELF 5w-40


--------------------
renault megane 2 estate 2007 1.5 dci chel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mos_craciun22
post 12 Sep 2011, 18:20
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 November 10




salut,am si eu o nelamurire filtrele de ulei ar trebui teoretic sa fie identice sau pot aparea mici schimbari de marime(ma refer la clio 3)?am schimbat de curand uleiul si filtrul de ulei si filtrul vechi nu era identic cu cel nou,am pus uleiul,m-am chinuit si la filtru ca de are o pozitie idioata,si cand am terminat am strans totul bine de tot si cand am dat cheie si am vrut sa ies din garaj mi-a dat afara tot uleiul pe la filtru(a mai ramas vreo 300 ml).Si asa ca a trebuit sa desfac iar totul,cumpara si pune alt ulei,dar filtrul l-am pus pe cel vechi,sper sa mai tina cateva mii km.acu nu mai picura nimic.deci e filtrul,nu?


--------------------
RENAULT CLIO3 2007/1,2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 12 Sep 2011, 18:45
Post #28


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Cumpara un filtru calumea si ai grija sa il infiletezi cum trebuie de data asta. Zi mersi ca nu te-a prins pe drum treaba asta sau candva fara sa-ti dai seama ca iti gripai motorul repede.

This post has been edited by SorinCT: 12 Sep 2011, 18:45


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 17 Nov 2011, 07:34
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




La masina din semnatura trebuie sa-i schimb uleiul si nu sunt lamurit daca busonul incercuit cu rosu este de la baia de ulei sau de la altceva. Busonul incercuit cu verde este prevazut cu joja de masurare dar este foarte ingust ca sa bag uleiul pe acolo.Aveti vreo idee ?
Si apropo, filtrul de ulei se vede dupa ce demontez scutul ?


--------------------
Renault Clio 3 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP - BV-10---S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Nov 2011, 09:20
Post #30


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti






--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:59
Dacia