Consum ulei dci ..., cam cat ar trebui sa fie?
![]() ![]() ![]() |
Consum ulei dci ..., cam cat ar trebui sa fie?
MMVI |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|||
pepelutza |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Multumesc MMVI, nu intelesesem mesajul lui R19/16V.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
espacern |
![]()
Post
#33
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Atentie la desfacerea suruburilor care tin scutul,au postul obicei sa se rupa...
La desfacerea filtrului de ulei se poate sa ai nevoie de o cheie speciala. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
1SkyLine |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 26 October 11 ![]() |
![]() rosu ... verde .... rosu ..... verde.... (mai sunt 2 secunde .... ) ... rosu .... verde ...... ROSU - aaaa nu a explodat ![]() |
--------------------
skyline
skyline
2000
- xxx
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Ok ,am citit tutorialul de pe megane . Nu mai poti intreba nimic ca rad toti de tine. Mai, nu ne pricepem toti la mecanica, si mai bine intrebam. Eu recunosc , nu ma dau zmeu ca altii si nici nu rad ca smecherul asta 1SKYLINE. Nu pot fi toti somitati ca el .
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
testike |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Ati aflat careva cauzele consumului de ulei?
Si mie imi consuma vreo 100 ml / 1000 km (aproximativ, socotesc exact peste 2000 km cand fac schimbul), dci 85CP din 2009, 50k km. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
raphaelo50 |
![]()
Post
#37
|
![]() Electronist Group: Members Posts: 19 Joined: 29 December 07 ![]() |
Salut , cu problema legata de consumul de ulei ma confrunt si eu , din iarna a inceput sa mi consume ulei la 1000 de km cam 700 de ml si e grav spun eu
![]() ![]() ![]() va salut cu respect. This post has been edited by raphaelo50: 19 Aug 2012, 11:21 |
--------------------
Renault
Kangoo 1.5 dCi
2002 KC/KC07 Renault Kangoo 1.5 dCi / 65 CP / Full Options
|
|
balanel |
![]()
Post
#38
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Cred ca turbina a cedat. Segmentii nu se uzeaza brusc, ci in timp.
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
cj98czh |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Turbo pe duca ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
raphaelo50 |
![]()
Post
#40
|
![]() Electronist Group: Members Posts: 19 Joined: 29 December 07 ![]() |
va multumesc frumos , am intrebat un mecanic si el mi-a sp la fel ca turbina e pe duca , o sa caut un kit de turbosuflanta sa vad...oricum multumesc inca odata si sanatate.
Later edit: Revin cu inca o intrebare la dvs , daca am gasit un kit de reparare cu totul al turbinei la 250 de lei , ce este mai bine sa schimb turbina care costa 1300 de lei sau sa folosesc acest chit de reparare al turbinei , in alta ordine de idei , acest chit contine toate piesele defecte ale turbinei ? , a mai facut cineva aceasta operatiune? are succes? Multumesc domnilor. This post has been edited by raphaelo50: 20 Aug 2012, 14:33 |
--------------------
Renault
Kangoo 1.5 dCi
2002 KC/KC07 Renault Kangoo 1.5 dCi / 65 CP / Full Options
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Reconditionarea turbinei nu este un lucru simplu, in primul rand pentru ca materialele din care trebuie sa fie facut kitul trebuie sa reziste la temperaturi si forte foarte mari ..
Iti recomand sa te adresezi unui atelier specializat care face treaba asta ... un turbo reconditionat prost iti poate termina motorul intr-un minut daca turbo o ia pe ulei ... nu este de joaca. Nici atelierele care fac acest gen de operatii nu sunt toate ok si aici trebuie avu grija unde o reconditionezi, eu in Romania nu am auzit de bine decat de cei de la Brasov. Un turbo nou ar fi sfant ... dar si preturile sunt altele .. cauta bine si ai grija sa iei decizia potrivita. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Inainte de a schimba turbo gandeste-te la cauza care a facut sa se strice turbina prima data. Spuneai ca ai turat motorul iarna la 3500. Asta nu inseamna ca obligatoriu se strica turbina. Dar o faceai cand motorul (si implici uleiul) era rece? Cand e rece uleiul, turbina nu are ungere suficienta si nu trebuie ambalat motorul.
Altfel sa te intreb, ce ulei folosesti? cat de des il schimbi ? Daca folosesti 10W40, atunci iarna turbo are de suferit mai mult cand motorul e rece. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
raphaelo50 |
![]()
Post
#43
|
![]() Electronist Group: Members Posts: 19 Joined: 29 December 07 ![]() |
Da , cauza pentru care cred ca este simpla , numarul de km parcurs, referitor la uleiul folosit am folosit 5w40 schimbat la 15.000 km , despre utilizarea masinii in mers am mers ca tot omul cand mai tare cand mai incet in functie de situatie si da cred ca decizia pe care o voi lua va fi schimbarea in totalitate a turrbinii.
nu foloseam turatii de 3500 cu motorul rece. va multumesc frumos pentru raspunsuri. va salut. |
--------------------
Renault
Kangoo 1.5 dCi
2002 KC/KC07 Renault Kangoo 1.5 dCi / 65 CP / Full Options
|
|
kadycool |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 7 July 12 ![]() |
buna ziua am un renault clio 2 ,3 usi 1.5 dci 48 kw din 2003 si am o problema cu consumul de ulei, imi papa cam 1 litru sau 1.2litri la 1000 km ,dar nu scoate fum si nici nu curge pe sub ea e curata sub, am fost cu ea la servisuri autorizate si nu stiu nici ei care este problema doar daca desfac motorul pot sa imi zica, eu ma gandesc ca o fi semeringul de la axul cu came si daca ar fi ala se intelege pe unde pierd ulei si anume pe toba sub forma lichida adica il scuipa afara (parerea mea) altfen nu imi explic. a si mai mentionez ca la serviceuri am turato la 5000 rpm si scotea fum normal.Ajutor plz.
Folosesc elf 10W 40 dci ca si ulei si am aproape 200.000 km This post has been edited by kadycool: 14 Dec 2012, 17:19 |
--------------------
Renault
clio
2003/1.5 dci
|
|
viorelvin |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 May 15 ![]() |
De cand am cumparat (feb 2008) meganul 2 dci 63 KW PDG ma tot gandeam cati km va duce.
Recunosc ca as fi fost multumit daca va duce 300.000 km In prezent meganul are 331800 km. Pana la 270 k nu am avut nici o problema. DUPA 250 K A INCEPUT SA MANANCE 1 L /10.000KM Am facut revizile la 10.000 km pana la 150 k ulterior la 15.000 km Am folosit ulei elf srx 5 40 pana la 300 k. Dupa 300 k a inceput sa manance 1 l/1000 km dupa ce s-a inlocuit distributia si s-a inlocuit uleiul ELF 10w 40 Nu stiu daca este coincidenta sau nu dar atunci s-a trecut pe 10 w 40 elf EU VREAU SA O TIN 500 KM. Intre 250k - 300 k manca un litru la 10k. ce parere aveti? |
--------------------
renault
megan
2007 M LMSF
- DB 09 BWG
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
De ce ai inceput sa pui ulei mai prost ? asta ar fi singura curiozitate.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
viorelvin |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 May 15 ![]() |
Spre 300 k incepuse sa pape 1l/10k . Servisul a recomandat sa pun 10 40 deoarece motorul are nr mare de km.
Personal cred ca este ok motorul deoarece compresia la reno a iesit 25. Nu scoate fum. Motorul este silentios. Eu banuiesc ca turbina nu mai etanseaza si scapa uleiul pe admisie. Voi ce sugestii aveti? |
--------------------
renault
megan
2007 M LMSF
- DB 09 BWG
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#48
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Banuiesti bine. Repar-o pana nu scapa mai mult daca vrei sa ajungi la cei 500k
This post has been edited by RazvanF: 10 May 2015, 19:36 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
diesel_power |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Deci la 300k km service-ul recomanda un ulei mai prost, poate s-o strica mai repede motorul, ca a tinut prea mult.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#50
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
I-a recomandat 10w40 in ideea ca e mai vascos decat 5w40.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
cristi.r |
![]()
Post
#51
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Pana sa scape ulei turbina, aceasta scoate zgomotul specific (suierat). Si oricum, cand turbina scapa ulei, ala se vede pe teava in amiaza mare si ramai fara ulei in baie. Tinand cont de ceea ce zici cu valoarea compresiei, suspectez mai degraba semeringurile de la supape. Daca 2-3 dintre ele sunt praf, este de ajuns pentru un consum de ulei semnificativ. Victor Reinz este firma dupa care sa te uiti. Este pacat sa faci praf un motor doar din cauza semeringurilor.
Si nu, nu se recomanda ulei mai gros o data cu inaintarea in varsta. Uleiul mai gros se pune doar la consumul de ulei datorat uzurii segmentilor si asta numai pentru a mai "trage" de motor pana la RK. culmea este ca un ulei de gen 10w40, desi este mai gros la rece, este mai subtire la cald decat un 5w40, de exemplu. Asa ca, per total, prezinta mai multe dezavantaje decat un 5w40. This post has been edited by cristi.r: 11 May 2015, 10:15 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 17:08 |