Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum ulei dci ..., cam cat ar trebui sa fie?

MMVI
post 17 Nov 2011, 11:04
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




daca vrei sa te apuci singur vorba lui R19/16v fa-ti rost de un manual

busonul incercuit cu rosu este de la baia de ulei iar ca sa-ti fie mai usor foloseste o palnie (4.6 l ulei intra in baie)

filtrul se vede si fara sa demontezi scutul dar ca sa-l schimbi trebuie ridicata masina si scos scutul smile.gif


--------------------
renault clio III 2007 1.6 16V dynamique - B-xx-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 17 Nov 2011, 14:41
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




Multumesc MMVI, nu intelesesem mesajul lui R19/16V.


--------------------
Renault Clio 3 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP - BV-10---S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 17 Nov 2011, 14:57
Post #33


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Atentie la desfacerea suruburilor care tin scutul,au postul obicei sa se rupa...
La desfacerea filtrului de ulei se poate sa ai nevoie de o cheie speciala.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1SkyLine
post 17 Nov 2011, 15:09
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 26 October 11




radmasa.gif
rosu ... verde .... rosu ..... verde.... (mai sunt 2 secunde .... ) ... rosu .... verde ......

ROSU - aaaa nu a explodat radmasa.gif


--------------------
skyline skyline 2000 - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 17 Nov 2011, 15:34
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




Ok ,am citit tutorialul de pe megane . Nu mai poti intreba nimic ca rad toti de tine. Mai, nu ne pricepem toti la mecanica, si mai bine intrebam. Eu recunosc , nu ma dau zmeu ca altii si nici nu rad ca smecherul asta 1SKYLINE. Nu pot fi toti somitati ca el .


--------------------
Renault Clio 3 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP - BV-10---S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 10 Aug 2012, 09:27
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Ati aflat careva cauzele consumului de ulei?
Si mie imi consuma vreo 100 ml / 1000 km (aproximativ, socotesc exact peste 2000 km cand fac schimbul), dci 85CP din 2009, 50k km.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raphaelo50
post 19 Aug 2012, 10:18
Post #37


Electronist


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 December 07




Salut , cu problema legata de consumul de ulei ma confrunt si eu , din iarna a inceput sa mi consume ulei la 1000 de km cam 700 de ml si e grav spun eu sad.gif avand in vedere ca inainte nu consuma pic de ulei, nu prea ii dau turatii dar tin sa precizez ca in iarna o cam ambalam (treceam de 3500 in unele cazuri) si de atunci zic eu ca inceput sa pape ulei , acum de la ce sa fie , de la segmenti dar nu cred si sper sa nu sad.gif , o fi vreun furtunas slabit? , o scapa pe egr ? nu stiu ... in mers imi scoate si fum pe teava de esapament clar ... mai ales la accelerare in pante ma uit in oglinda retrovizoare si vad negru in spate sleep.gif ,m-am uitat pe sub ea , pe la motor si nu se vede nici un fel de scurgere , masina este cea din semnatura si am 230000 de km parcursi cu ea , 120000 au fost facut afara...restul in Romania , orice sfat este binevenit si apreciat intocmai.

va salut cu respect.

This post has been edited by raphaelo50: 19 Aug 2012, 11:21


--------------------
Renault Kangoo 1.5 dCi 2002 KC/KC07
Renault Kangoo 1.5 dCi / 65 CP / Full Options
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 19 Aug 2012, 14:32
Post #38


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Cred ca turbina a cedat. Segmentii nu se uzeaza brusc, ci in timp.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Aug 2012, 21:12
Post #39


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.328
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Turbo pe duca ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raphaelo50
post 20 Aug 2012, 10:36
Post #40


Electronist


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 December 07




va multumesc frumos , am intrebat un mecanic si el mi-a sp la fel ca turbina e pe duca , o sa caut un kit de turbosuflanta sa vad...oricum multumesc inca odata si sanatate.

Later edit:

Revin cu inca o intrebare la dvs , daca am gasit un kit de reparare cu totul al turbinei la 250 de lei , ce este mai bine sa schimb turbina care costa 1300 de lei sau sa folosesc acest chit de reparare al turbinei , in alta ordine de idei , acest chit contine toate piesele defecte ale turbinei ? , a mai facut cineva aceasta operatiune? are succes?

Multumesc domnilor.

This post has been edited by raphaelo50: 20 Aug 2012, 14:33


--------------------
Renault Kangoo 1.5 dCi 2002 KC/KC07
Renault Kangoo 1.5 dCi / 65 CP / Full Options
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 Aug 2012, 14:53
Post #41


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.328
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Reconditionarea turbinei nu este un lucru simplu, in primul rand pentru ca materialele din care trebuie sa fie facut kitul trebuie sa reziste la temperaturi si forte foarte mari ..

Iti recomand sa te adresezi unui atelier specializat care face treaba asta ... un turbo reconditionat prost iti poate termina motorul intr-un minut daca turbo o ia pe ulei ... nu este de joaca.

Nici atelierele care fac acest gen de operatii nu sunt toate ok si aici trebuie avu grija unde o reconditionezi, eu in Romania nu am auzit de bine decat de cei de la Brasov.

Un turbo nou ar fi sfant ... dar si preturile sunt altele .. cauta bine si ai grija sa iei decizia potrivita.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 20 Aug 2012, 15:33
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Inainte de a schimba turbo gandeste-te la cauza care a facut sa se strice turbina prima data. Spuneai ca ai turat motorul iarna la 3500. Asta nu inseamna ca obligatoriu se strica turbina. Dar o faceai cand motorul (si implici uleiul) era rece? Cand e rece uleiul, turbina nu are ungere suficienta si nu trebuie ambalat motorul.

Altfel sa te intreb, ce ulei folosesti? cat de des il schimbi ?
Daca folosesti 10W40, atunci iarna turbo are de suferit mai mult cand motorul e rece.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raphaelo50
post 20 Aug 2012, 21:48
Post #43


Electronist


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 December 07




Da , cauza pentru care cred ca este simpla , numarul de km parcurs, referitor la uleiul folosit am folosit 5w40 schimbat la 15.000 km , despre utilizarea masinii in mers am mers ca tot omul cand mai tare cand mai incet in functie de situatie si da cred ca decizia pe care o voi lua va fi schimbarea in totalitate a turrbinii.

nu foloseam turatii de 3500 cu motorul rece.

va multumesc frumos pentru raspunsuri.

va salut.


--------------------
Renault Kangoo 1.5 dCi 2002 KC/KC07
Renault Kangoo 1.5 dCi / 65 CP / Full Options
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kadycool
post 14 Dec 2012, 17:12
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 July 12




buna ziua am un renault clio 2 ,3 usi 1.5 dci 48 kw din 2003 si am o problema cu consumul de ulei, imi papa cam 1 litru sau 1.2litri la 1000 km ,dar nu scoate fum si nici nu curge pe sub ea e curata sub, am fost cu ea la servisuri autorizate si nu stiu nici ei care este problema doar daca desfac motorul pot sa imi zica, eu ma gandesc ca o fi semeringul de la axul cu came si daca ar fi ala se intelege pe unde pierd ulei si anume pe toba sub forma lichida adica il scuipa afara (parerea mea) altfen nu imi explic. a si mai mentionez ca la serviceuri am turato la 5000 rpm si scotea fum normal.Ajutor plz.
Folosesc elf 10W 40 dci ca si ulei si am aproape 200.000 km

This post has been edited by kadycool: 14 Dec 2012, 17:19


--------------------
Renault clio 2003/1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorelvin
post 8 May 2015, 21:57
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 May 15




De cand am cumparat (feb 2008) meganul 2 dci 63 KW PDG ma tot gandeam cati km va duce.
Recunosc ca as fi fost multumit daca va duce 300.000 km
In prezent meganul are 331800 km.
Pana la 270 k nu am avut nici o problema.

DUPA 250 K A INCEPUT SA MANANCE 1 L /10.000KM

Am facut revizile la 10.000 km pana la 150 k ulterior la 15.000 km
Am folosit ulei elf srx 5 40 pana la 300 k.
Dupa 300 k a inceput sa manance 1 l/1000 km dupa ce s-a inlocuit distributia si s-a inlocuit uleiul ELF 10w 40
Nu stiu daca este coincidenta sau nu dar atunci s-a trecut pe 10 w 40 elf
EU VREAU SA O TIN 500 KM.
Intre 250k - 300 k manca un litru la 10k.

ce parere aveti?


--------------------
renault megan 2007 M LMSF - DB 09 BWG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 10 May 2015, 14:08
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




De ce ai inceput sa pui ulei mai prost ? asta ar fi singura curiozitate.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorelvin
post 10 May 2015, 18:23
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 May 15




Spre 300 k incepuse sa pape 1l/10k . Servisul a recomandat sa pun 10 40 deoarece motorul are nr mare de km.
Personal cred ca este ok motorul deoarece compresia la reno a iesit 25. Nu scoate fum. Motorul este silentios.
Eu banuiesc ca turbina nu mai etanseaza si scapa uleiul pe admisie.
Voi ce sugestii aveti?



--------------------
renault megan 2007 M LMSF - DB 09 BWG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 10 May 2015, 19:35
Post #48


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Banuiesti bine. Repar-o pana nu scapa mai mult daca vrei sa ajungi la cei 500k

This post has been edited by RazvanF: 10 May 2015, 19:36


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 10 May 2015, 21:37
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Deci la 300k km service-ul recomanda un ulei mai prost, poate s-o strica mai repede motorul, ca a tinut prea mult.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 11 May 2015, 07:25
Post #50


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




I-a recomandat 10w40 in ideea ca e mai vascos decat 5w40.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 11 May 2015, 08:19
Post #51


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Pana sa scape ulei turbina, aceasta scoate zgomotul specific (suierat). Si oricum, cand turbina scapa ulei, ala se vede pe teava in amiaza mare si ramai fara ulei in baie. Tinand cont de ceea ce zici cu valoarea compresiei, suspectez mai degraba semeringurile de la supape. Daca 2-3 dintre ele sunt praf, este de ajuns pentru un consum de ulei semnificativ. Victor Reinz este firma dupa care sa te uiti. Este pacat sa faci praf un motor doar din cauza semeringurilor.

Si nu, nu se recomanda ulei mai gros o data cu inaintarea in varsta. Uleiul mai gros se pune doar la consumul de ulei datorat uzurii segmentilor si asta numai pentru a mai "trage" de motor pana la RK. culmea este ca un ulei de gen 10w40, desi este mai gros la rece, este mai subtire la cald decat un 5w40, de exemplu. Asa ca, per total, prezinta mai multe dezavantaje decat un 5w40.

This post has been edited by cristi.r: 11 May 2015, 10:15


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 17:08
Dacia