Dacia 1310 in garaj de 10 ani
Dacia 1310 in garaj de 10 ani
Mein Herz Brennt13 |
15 Aug 2015, 13:44
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 1045 2.jpg ( Size: 1.77mb ) Number of downloads: 1066 3.jpg ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 1051 |
||
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|||
Stefan.alex78 |
15 Aug 2015, 14:05
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu |
Felicitari pentru munca depusa, dar de ce ai deschis un nou topic cand masina avea deja unul pentru prezentare ?
|
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Mein Herz Brennt13 |
15 Aug 2015, 14:08
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
Multumesc mult! Mai avem inca de 3-4 ori pe atat pentru a arata ireprosabil. Am redeschis altul fiindca nu mai raspundea nimeni acolo, era mai in spate cel vechi. In felul asta este mai in centrul atentiei
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
maho |
15 Aug 2015, 14:16
Post
#94
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.096 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Gresit. In felul asta vei intra cel mult in atentia moderatorilor.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Stefan.alex78 |
15 Aug 2015, 14:23
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu |
Omu topicul vechi se afla "mai in spate" pentru ca nu a mai adaugat nimeni nimic. Daca tu faceai toata aceasta postare in vechiul topic acesta revenea "in centrul atentiei" automat. Regula de afisare pe forum este ca topicul cu cea mai noua informatie sa fie primul.
|
--------------------
Dacia
1300
1978
- GR 01 VVO Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Mein Herz Brennt13 |
15 Aug 2015, 14:49
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
Prieteni, am acolo un mesaj de 2-3 saptamani..nu a raspuns nimeni -aruncati o privire-
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
maho |
15 Aug 2015, 15:58
Post
#97
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.096 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Ai pus acolo cateva intrebari, la care ai fi aflat raspunsul daca ai fi cautat, si citit pe aici. Sa n-aud ca-i "topic lung", nu-ti rezolvi probleme (discutate pe alte topicuri) asteptand mura-n gura. Cum vrei sa inveti cate ceva ?
In afara de asta, daca ai fi postat in topicul celalalt ceeace ai scris aici, ar fi venit automat "pe primul loc", asa cum a zis si colegul. Am presimtirea ca topicul asta n-o sa aiba zile prea multe. Spor la treaba. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bucatzel |
15 Aug 2015, 21:05
Post
#98
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.241 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 15 Aug 2015, 14:49) SOARTA. Se mai intampla, nu cred ca au semnat un contract conform caruia trebuie sa raspunda la fiecare intrebare. In plus, stiu ca o fi mai usor sa intrebam decat sa cautam inainte, dar regulamentul acceptat la inscrierea insista pe tema asta. Daca nu ne descurcam cu cautatul, un mic tutorial. De data asta le-am unit, dar sper ca ajunge o data. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Mein Herz Brennt13 |
16 Aug 2015, 09:37
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
In primul rand, am verificat fiecare topic ce ma interesa si nimic nu m-a ajutat. Intentia mea nu a fost sa vin aici si sa imi rezolvati voi problemele, nici gand. Tot ce am avut nevoie am rezolvat singur, bineinteles unele din sfaturile oferite aici au fost folositoare. In al doilea rand, cuvantul "soarta" nu are ce cauta intr-un forum. Faptul ca nimeni nu a dorit sa dea un raspuns, nu tine de soarta. Problemele referitoare de electric au fost rezolvate foarte usor, am dorit doar sa tin o continuitate aici, dar se pare ca nu intereseza pe nimeni.
16 Aug 2015, 10:41: Si "amenintarea" ca sa ii zic asa, ca topicul nu o sa aiba zile multe, ma lasa chiar rece ) de parca proiectul sau mai stiu eu ce va fi afectat de disparitia lui. Sincer, eu nu am venit cu intentii rele, scopul meu este sa cunosc cat mai multi pasionati de clasic romanesc si sunt sigur ca am venit in locul cel bun, doar fiti un pic mai ingaduitori, totul se invata din greseli . Acestea fiind spuse, va urez spor in toata activitatea si daca mai imi premiteti va tin la curent in legatura cu proiectul meu This post has been edited by Mein Herz Brennt13: 16 Aug 2015, 09:41 |
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
razvan1985 |
16 Aug 2015, 19:34
Post
#100
|
membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti |
Fiți mai ingaduitori cu inițiatorul topicului,toți am fost ingepatori si am facut diferite greseli,altfel vor migra usor-usor spre fb,sau alte forumuri,bafta!
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
maho |
19 Aug 2015, 10:01
Post
#101
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.096 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 16 Aug 2015, 10:37) am verificat fiecare topic ce ma interesa si nimic nu m-a ajutat. Sunt convins, mai ales ca QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 16 Aug 2015, 10:37) Problemele referitoare de electric au fost rezolvate foarte usor QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 16 Aug 2015, 10:37) Si "amenintarea" ca sa ii zic asa, ca topicul nu o sa aiba zile multe, ma lasa chiar rece ) Nasol, dar n-a fost nici o "amenintare", nu obisnuiesc. Tocmai pt. ca QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 16 Aug 2015, 10:37) am dorit doar sa tin o continuitate aici, ,si daca mai imi premiteti va tin la curent in legatura cu proiectul meu ideea e sa nu deschidem un topic nou de fiecare data cand avem o problema la masina (mai ales ca sunt 99.9% sanse ca acea problema sa se fi discutat/rezolvat in alte topicuri, iar unii chiar au muncit pt. a grupa problemele intalnite si rezolvarea lor), daca avem un jurnal (topic dedicat), nu e important "cine e pe primul loc" la un moment dat. Succes ! |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Mein Herz Brennt13 |
19 Aug 2015, 20:21
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
Am inteles, merci pentru explicatii! Spor
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
Mein Herz Brennt13 |
16 Nov 2015, 21:07
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
Salut, prieteni! Doamna mea se pregateste acum sa intre in iarna. Am scos apa din sistemul de racire, am depozitat bateria intr-o incapere cu temperatura ideala pentru pastrare si o noutate pentru masina mea, dupa 11 ani este primul an in care nu mai sta sus pe butuci. Pentru anul ce vine, am o lista maricica: sistemul de franare verificat -schimbat garnitura pompa de benzina, are pierderi de ulei- furtunuri la sistemul de incalzire, radiator incalzire, caseta climatizare, bucse, burdufuri si chestinui de tin de aspect -rezolvarea zgarieturilor si elementelor de caroserie cu mici defecte-. Dupa am in vedere ultima faza, ITP, asigurare si vineta.
Un scurt clip de acum 2 luni cu dansa -turatie marita este din cauza jiglorului care a fost setat in acest fel, fapt pentru care a ars mai multa benzina si am ramas in pana prostului la 7km de casa pe un camp https://www.youtube.com/watch?v=4uNY3gG7jd4 This post has been edited by Mein Herz Brennt13: 16 Nov 2015, 21:09 Attached thumbnail(s) ramona.jpg ( Size: 353.22k ) Number of downloads: 738 |
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
eye88full |
16 Nov 2015, 22:54
Post
#104
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 3 April 15 |
eu zic sa pui amestec de apa distilata cu antigel, nu sa o lasi fara apa deloc pt ca apare rugina in interior...parerea mea, eu asa am facut la a mea, chiar daca e la hibernat, are antigel cu apa distilata, iar bateria o tin acasa spor
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-CMO
|
|
maho |
17 Nov 2015, 11:43
Post
#105
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.096 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Amestec apa+antigel ar trebui folosit tot timpul, nu doar iarna.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
eye88full |
17 Nov 2015, 13:16
Post
#106
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 3 April 15 |
corect Maho, tot timpul pt ca astfel previi deteriorarea pompei de apa, a furtunelor, etc..
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-CMO
|
|
sobolan |
18 Nov 2015, 23:42
Post
#107
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
ceva nu e in regula cu farul de faza scurta stanga
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Mein Herz Brennt13 |
19 Nov 2015, 18:29
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
Ochiul s-a rupt si nu mai sta fix in masca, e pus provizoriu. Ma gandeam recent sa ii cumpar niste antigel si 2/3 l de benzina pentru o pornire macar o data pe luna, dar ramane de vazut.
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
eye88full |
19 Nov 2015, 18:39
Post
#109
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 3 April 15 |
inca un sfat...daca vrei sa-l iei in considerare...cu 2-3l pe fundul rezervorului..nu e bine pt ca se scorojeste si toate gunoaiele or sa stea pe fundul lui...pune-i cat mai multa benzina sa nu se usuce peretii...eu imi tin rezervorul jumate sau putin peste jumate ca sa evit problemele cu sorbu...spor!
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-CMO
|
|
Mein Herz Brennt13 |
20 Nov 2015, 22:01
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
In momentul de fata in rezervor nu se mai afla benzina absolut deloc. Pe de alta parte am montat un filtru pe furtunul de combustibil dintre carburator si pompa, asa ca orice s-ar strange in spate nu are cum sa intre in sistem. Dar stau sa ma gandesc daca rezidurile pot fi asa de mari incat sa infunde conductele -cea ce nu prea cred- Multumesc de ponturi, chiar am sa le iau in considereare. Inca ceva, multi zic ca indicat sa pui ulei in parguri? Este o precautie, dar in cazul meu nu este rugina adanca acolo si cum in curand ma voi apuca si mai serios de ea, ce sens are sa manjesc tabla?!
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
sobolan |
20 Nov 2015, 22:05
Post
#111
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
eye88full |
21 Nov 2015, 11:03
Post
#112
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 3 April 15 |
poti proceda asa: ia o cutie de vaselina, 3 l de ulei cel mai ieftin, pune intr-un vas mare vaselina cu uleiul si pune vasul la foc mic...cand se incalzeste, amesteci pana se face omogen amestecul si cat e cald, iei spritiera, o umplii cu amestecul de ulei si vaselina si bagi in praguri, dar inainte de operatiunea asta, sa astupi gaurile de scurgere de la prag..eu am mestecat guma si am bagat guma de mestecat pe post de dop ) eu am suflat cu aer bine in prag, dupa care am pus dop la fiecare scurgere si am bagat cu spritiera...am lasat sa se intareasca bine bine bine si am scos dopurile din gauri spor!
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-CMO
|
|
Mein Herz Brennt13 |
21 Nov 2015, 21:48
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
Calumea reteta multumesc mult!
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
sobolan |
21 Nov 2015, 22:01
Post
#114
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
sau bagi ceara anticiroziva,la spray,are un furtun lung cu duze si arunca la 360 de grade.....uleiul+vaselina mai poate tine captiv condensul p-acolo....zic si eu,nu dati cu paru' ,eu puneam doar ulei,infundam scurgerile,mergeam asa cu ea 10km,ii dadeam drumul apoi si gata.......ulei puneam de ala de cutii t90 ca e al naibii de gros.....NU PUNETI ULEI DE MOTOR UZAT,ala corodeaza,deci atentie !!!
This post has been edited by sobolan: 21 Nov 2015, 22:02 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
eye88full |
23 Nov 2015, 10:40
Post
#115
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 3 April 15 |
si cu ceara merge, asa e dar eu am mers pe sfaturile tatalui meu...si nu-mi pare rau, evident, ulei nou nu folosit!!!! de aceea am zis 3l de ulei cel mai ieftin si e si mai ieftina solutia mea...acum el va alege una din aceste 2 variante, in functie de bugetul alocat pentru aceasta operatiune spor!
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-CMO
|
|
roby_1300_rap |
23 Nov 2015, 14:45
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 |
QUOTE(eye88full @ 23 Nov 2015, 11:40) si cu ceara merge, asa e dar eu am mers pe sfaturile tatalui meu...si nu-mi pare rau, evident, ulei nou nu folosit!!!! de aceea am zis 3l de ulei cel mai ieftin si e si mai ieftina solutia mea...acum el va alege una din aceste 2 variante, in functie de bugetul alocat pentru aceasta operatiune spor! eu am bagat ulei si vaselina in usi , vezi cand ridici geamu si se vad dare de vaselina pe geam ce frumos e |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
eye88full |
23 Nov 2015, 15:13
Post
#117
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 3 April 15 |
)))) eu am fost mai "mescher" si am bagat ceara la pistol, inainte sa pun geamurile, chederele si etc si nu se murdareste nimic
This post has been edited by eye88full: 23 Nov 2015, 15:19 |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH-05-CMO
|
|
Mein Herz Brennt13 |
24 Nov 2015, 20:24
Post
#118
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
Pana una alta, cine ma poate lamuri si pe mine cum sta problema cu bucsele. Dupa cum v-am zis, masina mea a stat mai bine de 10 ani in garaj si are neaparata nevoie de schimbare de bucse. Problema este ca nu stiu ce trebuie sa schimb concret. Operatia o va face un mecanic, dar bucsele vreau sa la cumpar eu. Deci intrebarea este, ce trebuie sa cumpar si cat costa tot -cu manopera o estimare-.
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
Mein Herz Brennt13 |
17 Feb 2016, 21:18
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 |
Incet dar sigur ne indreptam spre ITP. Zilele trecute am pus instalatia de racire la punct si am curatat compartimentul motor. In cele din urma, am reusit sa dau vechiul stut de la chiuloasa jos si sa il inlocuiesc cu unul nou. Am avut parte si de descoperiri interesante, aveam o pierdere de ulei in zona pompei de benzina, eu banuiam ca este garnitura dar s-a dovedit ca este crapat corpul inferior al pompei. Saptamana urmatoare masina merge la mecanic pentru schimbarea bucselor. Cu putin noroc in aprilie/mai avem ITP si venim la Brasov
17 Feb 2016, 22:20: pompa This post has been edited by Mein Herz Brennt13: 17 Feb 2016, 21:20 Attached thumbnail(s) 12755136_1088104057888962_1182394330_o.jpg ( Size: 323.54k ) Number of downloads: 261 12735697_1089316904434344_348956704_n.jpg ( Size: 91.72k ) Number of downloads: 146 12041807_1089316901101011_1760280422_n.jpg ( Size: 67.15k ) Number of downloads: 136 12735608_1088104181222283_524764056_n.jpg ( Size: 121.65k ) Number of downloads: 144 12736522_1088107344555300_552955827_o.jpg ( Size: 170.04k ) Number of downloads: 129 |
--------------------
Dacia
1310
1985
- PIO04
|
|
sobolan |
17 Feb 2016, 22:07
Post
#120
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
stutul ala de apa de la chiulasa e boala generala la dacii,la mine ramasese un ciot,am dat cu lampa de gaz in el si apoi cu grija l-am ciocanit si desfiletat....trebuie sa-mi cumpar vreo 3-4 sa am,cine stie pe ce dacie pun geana iar vreodata ?
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2024 - 22:07 |