Dacia 1310 in garaj de 10 ani
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310 in garaj de 10 ani
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- PIO04
1985
|
|||
Adrian Frigo |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Până la urmă te-ai lămurit ce este de făcut cu cauciucurile de victoria?
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
- XX-00-UAP/ACR
/1972/1986/1997/2000 și ceva... Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Expozitie
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- PIO04
1985
|
|
maho |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.238 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Maniak22 @ 14 Mar 2015, 00:48) Clar. Dupa 5 ani chiar si daca le pastrezi de noi in dulap numai sunt bune. Sunt periculoase deoarece cauciucul, prin imbatranire, isi modifica proprietatile, devenind in multe cazuri foarte dur, chiar casant. Nu ai vrea sa pui o frana iarna cu ele pe ghetus. Deci din pacate pot sa le arunci linistit sau sa le pastrezi ca amintire. Nu neaparat. Victoria, la vremea lor, au fost niste cauciucuri all-seasons bune, care si-au facut treaba mai mult timp decat cele ieftine moderne. Ca dupa un nr. de ani sunt ceva mai rigide, da, dar casante in nici un caz. Daca au striatiile bune (> 4-5 mm), si n-au crapaturi sau galme, mai pot fi folosite ocazional, pana la o cheltuiala de 4 noi. Pe ghetus nu faci mai nimic nici cu unele noi, deci... daca se merge decent (si nu "la limita", ca oricum limitele daciei sunt mai mici), pot fi folosite si astea, cum am zis; acu' vreo 3-4 ani, pana sa-mi iau actualele Debica, am mers cu Victoria (vechi de ... peste 10 ani) iarna la drum lung, inclusiv o portiune cu sleauri de gheațã, dar am mers decent, fara s-o forțez, si n-am avut nici o problema, nici un derapaj, au fost stabile. Deci, din punctul asta de vedere, nu-i o tragedie, si nici nu-s batuti in cuie cei "5 ani". De aruncat nu-s, clar, daca mai au profilul bun. This post has been edited by maho: 15 Mar 2015, 18:17 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Nu-l mai încuraja la astfel de acte de teribilism
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
- XX-00-UAP/ACR
/1972/1986/1997/2000 și ceva... Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
maho |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.238 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cred ca n-ai citit atent ce-am scris, si-ai interpretat greesit; nu l-am incurajat, dar n-am incurajat nici exagerarile de gen "5 ani = kaput" si "casant"; uite-asa aratau cele de care-am zis, si nu erau nici casante, nici n-am derapat cu ele iarna (normal ca n-am mers cu suta, pe ghiata): cauciuc_Victoria.JPG ( Size: 84.95k )
Number of downloads: 1668
N-a vorbit nimeni de franare "la limita", iar siguranta in trafic nu sta doar in cauciucuri. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Ba am citit ce ai scris,afirmația cu ”5 ani ”nu-mi aparține și întradevăr o frânare eficientă depinde și de alți factori dar contactul cu solul o au CAUCIUCURILE
![]() ![]() 15 Mar 2015, 21:33: acum fiecare face cum crede de cuviință mai bine... ![]() This post has been edited by Chelariu Adrian: 15 Mar 2015, 21:33 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
- XX-00-UAP/ACR
/1972/1986/1997/2000 și ceva... Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
maho |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.238 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Chelariu Adrian @ 15 Mar 2015, 19:31) astea de victoria sau după caz danubiana ar merge folosite spre exemplu la o expoziție Iar la expozitie ii sugerezi sa mearga pe platforma, din motiv de cauciuc Victoria ? QUOTE(Chelariu Adrian @ 15 Mar 2015, 21:29) afirmația cu ”5 ani ”nu-mi aparține Nici n-am zis asta. QUOTE(Chelariu Adrian @ 15 Mar 2015, 21:29) contactul cu solul o au CAUCIUCURILE ![]() Contactul il au cauciucurile, si, in prezent, un set de gume noi il costa cam cat jumate din valoarea actuala a masinii. QUOTE(Chelariu Adrian @ 15 Mar 2015, 21:29) ele pot fi folosite dar nu mai prezintă siguranță și eficiența de frânare ca unele noi.... mi-am exprimat opinia personală,n-am dat cu parul N-am zis ca -s la fel de bune ca unele noi. Am zis ca am mers cu ele, si n-am avut nici o problema; in plus, am fost oprit in trafic de r.a.r., a fost ok, n-au comentat nimic, desi era evident ca-s la "vanatoare"; la fel, i.t.p.-uri luate cu ele (unde, printre altele, se verifica si franarea...). Tot o opinie personala, bazata pe experienta proprie, nu a altora. Cam atat, eu ma opresc aici, intelege fiecare ce vrea. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Nu știu cum este în alte părți ale țării dar eu când am fost la RAR la ITP s-au legat de de cauciucurile mele continental folosite doar un sezon că vezi domne” sunt uzate și mi-au dat frumușel respins că n-am vrut să le dau șpagă deși mașina corespundea din punct de vedere tehnic
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() a,ce am uitat să specific este faptul că,cu un cauciuc victoria care a făcut bau la 50 km/h era să facă taicămeu accident ![]() ![]() This post has been edited by Chelariu Adrian: 17 Mar 2015, 00:23 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
- XX-00-UAP/ACR
/1972/1986/1997/2000 și ceva... Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
maho |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.238 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Chelariu Adrian @ 16 Mar 2015, 21:21) apropo,dacă trebuie să cumpăr un set de gume noi nu mai cumpăr că sunt mai scumpe ca mașina în sine? ![]() ![]() a,ce am uitat să specific este faptul că,cu un cauciuc victoria care a făcut bau la 50 km/h era să facă taicămeu accident ![]() ![]() Daca ai avea o dacie in starea actuala a masinii initiatorului, deci la stadiul de strangere de sfaturi si stergerea prafului de pe ea (deci nici macar inceputul unei restaurari costisitoare), ai lua 4 cauciucuri noi ? Nu cred. Exact cum banuiam, experienta ta legata de cauciucuri Victoria se bazeaza pe altii, nu pe ce ai condus tu cu cauciucuri de-astea (sa nu ma-ntelegi gresit: nu-i nimic rau in faptul ca ai 20 de ani, permis de maxim 2, si conduci Logan, deci exclus gume Victoria). Sa ghicesc: anvelopa care i-a explodat tatalui tau era cu camera, nu ? Pai asa face orice roata in cazul asta, nu doar vechiturile de care vorbim. Despre experientele de la r.a.r., daca cauti putin vei gasi o intreaga poveste urata (a mea, cu cei de-aici), deci ai vostri-s mici copii... Daca omul zice ca au fost puse "la pastrare", ar fi de vazut o poza cu starea lor actuala. Daca ar fi sa aleg, in conditii de ploaie/ninsoare, intre un Victoria ca cel din poza pusa de mine, si un Continental ajuns "slick" de uzura, l-as lua pe primul (dar fara camera, daca-mi permite janta), si n-as merge tare. Si ale mele au fost imperecheate un timp cu camere, din motiv de janta. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Deci pe rând: 1)roata cu cauciucul respectiv era fără cameră adică ”tubeles”și eu eram cu taicămeu în mașină la momentul respectiv deci nu vorbesc din cărți
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
- XX-00-UAP/ACR
/1972/1986/1997/2000 și ceva... Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Am fost azi in cautarea cauciucurilor prin garaj/magazie si nimic..o veste foarte proasta, au fost aruncate acum 2 ani de bunici fara sa stie nimeni. Au ratat doar unul, l-am gasit aruncat in spatele curtii, starea e destul de buna, nu este tocit..dar faptul este consumat in totalitate. In schimb, garajul este plin de 8 cauciuri Debica uzate la maxim, pe care ei le-au considerat bune..
17 Mar 2015, 19:19: Singura veste buna, am 8 capace clasice in stare faina + 2 jante "nepatate" ![]() This post has been edited by Mein Herz Brennt13: 17 Mar 2015, 18:19 |
--------------------
Dacia
1310
- PIO04
1985
|
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Puneti si voi poze cu masiniile?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- PIO04
1985
|
|
Taxon |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 18 March 04 From: galati/ploiesti ![]() |
Salutari si de la mine, mein Herr Herz, posesor de "patrunjika" ceva mai batrioara decit a ta, 1300 cu elemente de 1310, fix si exact aceeasi culoare.
La fel si eu, pindesc sa fac rost de o geana de timp sa repornesc "patrunjika", aflata de vreo 6 ani nemiscata in garaj ... This post has been edited by Taxon: 14 Apr 2015, 15:00 |
--------------------
dacia
1300
- ph-06-vgj
1982 ford fusion 2004 - gl-75-chr
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Arata bine masina!Felicitari!Imi place culoarea!
![]() |
--------------------
Dacia
1300
- DJ 70 ABC
1970
|
|
oanadenisa |
![]()
Post
#76
|
RENAULT Group: Members Posts: 939 Joined: 19 April 09 From: Focsani ![]() |
Exact la fel am avut si eu dacia.Felicitari ca ai initiativa ptr.a o aduce la viata.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 8v /GPL
- VN
expresion 2003 RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Salutari prieteni! Astazi tocmai am intrat cu nasul prin motor. Am inlocuit:fitru aer,ulei -era foarte bun cel din bloc,si am considerat ca pentru o pornire nu este necesar nou-,calbu acceleratie nou + arc -avea joc urat pedala- carburatia curatata. Dupa incep sa apara problemele. Conectam bateria, scoatem furtunul de la pompa de benzina -nu am bagat benzina in rezervor fiindca am decis sa nu fortam pompa sa traga dupa o perioada asa lunga de uscat nu stiam daca va functiona cum trebuie- punem furtunul in canistra si dam din parghie sa pompam pana constatam ca pompa pierde MULT..
![]() Avem si parti bune,rugina 0 pe sasiu si partile importante -prezenta doar pe o aripa si pr paguri- motorul in stare buna, franele le vom aerisi si schimbat tot -furtune garnituri etc- Astept sugestii!!! ![]() <span class='edit'>4 Jul 2015, 20:51:</span> [attachmentid=1627999847] This post has been edited by Mein Herz Brennt13: 4 Jul 2015, 19:52 Attached thumbnail(s) IMG_20150704_134730.jpg ( Size: 575.46k ) Number of downloads: 742 |
--------------------
Dacia
1310
- PIO04
1985
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Stiu ca ti s-a mai sugerat sa invarti motorul de cateva ori, cu coarba, inainte de a-l porni si te mai sfatuiesc si eu inca o data sa faci asta. Daca in capul pistoanelor, atunci cand masina a intrat in garaj la "hibernare", nu au fost pusi cativa ml de ulei si apoi invartit motorul, exista riscul ca 2 pistoane sa se fi blocat/camasi ruginite etc (pistoanele aflandu-se in partea partea de jos ale camasilor si razuite camasile, de catre segment, de resturile de ulei)
Un alt sfat...schimba si uleiul vechi din motor chiar si pentru o pornire, in 10 ani exista riscul ca in baie sa se fi facut "pamant" si nu cred ca vrei sa-l tragi in pompa. Spor la treaba si bafta la pornirea motorului! |
--------------------
Dacia
1300
- GR 01 VVO
1978 Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Era rugina prezenta pe pistoane, ca atare am dat cu spray anti rugina si ulei cu seringa. Acum trebuie sa vad cum scot demarorul si sa schimb membranele de la pompa de benzina!
|
--------------------
Dacia
1310
- PIO04
1985
|
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
Ceva poze legate de electromotor si pompa de benzina gasesti la mine pe topic, iti mai faci o idee despre ce e pe acolo. In mare cu putina atentie, chiar si la prima demontare, poti reusi sa faci ce ti-ai propus.
|
--------------------
Dacia
1300
- GR 01 VVO
1978 Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Pompa de benzina am aranjat o, trebuie sa cumpar membrane -plina de rugina era-. O intrebare, pe bord in apropierea ceasurilor de apa si ulei, se afla un capac -nu stiu cum sa il denumesc- pe care il rotesti, am descoperit ca acel cablu duce in compartimentul motor. La mine nu mai este atasat de nimic, l-am gasit in timp ce ma uitam la electromotor. De la ce provine si ce functionalitate are?!
Attached thumbnail(s) 11719991_975279399171429_2125415063_n.jpg ( Size: 118.48k ) Number of downloads: 566 _img_36272.jpg ( Size: 339.93k ) Number of downloads: 588 |
--------------------
Dacia
1310
- PIO04
1985
|
|
bogdan2001 |
![]()
Post
#82
|
![]() Daciot-Lastunar-Skodar Group: Members Posts: 620 Joined: 25 November 09 From: Satu Mare ![]() |
Din cate stiu eu,e butonul de reglare a farurilor
|
--------------------
Skoda
Octavia
- SM06BMF
Business/2010 Skoda S100 1976 SM03DZD
Dacia 1300 1978 SM02VVD Dacia Duster 2021 SM10BMF Dacia Solenza 2003 SM15BMF Si lista continua... |
|
Stefan.alex78 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 2 July 14 From: Giurgiu ![]() |
E butonul pentru reglarea farurilor.
|
--------------------
Dacia
1300
- GR 01 VVO
1978 Dacia 1300/'78 076/8831/526
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 583 Joined: 1 January 11 ![]() |
Mi se pare ca e pt robinetul de caldura butonul ala
![]() |
--------------------
Dacia
1300
- PH 88 VBA
1981
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#85
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
Serveste la reglajul farurilor si atat
![]() |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
Multam' baieti!
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- PIO04
1985
|
|
TitiMotanu' |
![]()
Post
#87
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 10 March 11 ![]() |
Ti s-a mai sugerat: Schimba uleiul ala vechi din motor! Si invarte motorul cateva ture cu manivela inainte de pornire. In rest, multa bafta cu masinuta.
![]() |
--------------------
-
- -
- B -- ---
- - - -
|
|
MuciX |
![]()
Post
#88
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Uite ce zic si baietii astia
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 8 Jul 2015, 12:27) Si nu reusesc sa dau de filtrul de benzina, stiu ca vine dupa rezervor,dar tot nu il vad. Cum nu?Dar ăsta încercuit cu roșu ce-i? ![]() Sau,mai poți avea unul din ăsta.2015_07_24_10.57.05.jpg ( Size: 706.01k ) Number of downloads: 148 Baftă! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
- XX-00-UAP/ACR
/1972/1986/1997/2000 și ceva... Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Mein Herz Brennt13 |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 2 March 15 ![]() |
E sita pentru pompa de benzina, pe care am gasit o extrem de greu. Filtrul arata cam asa
<span class='edit'>28 Jul 2015, 15:38:</span> Am progresat incet. Am demaror curatat, curea noua, flitru aer, ulei, pompa de benzina super etansa si functionala, fise, bujii, arc acceleratie, cablu acceleratie, aerisit frane, radiator nou -cel vechi era ruginit si in stare deprorabila. Cu toate cele schimbate, am o problema electrica -sau de baterie- nu pot sa imi dau seama ce poate fi. Conectez bateria, dau cheie-si la pornirea demarorului bateria incepe din nou sa fiarba -acum el este curatat si cu perii si bucsi schimbate, a fost si testat pana sa fie pus pe masina deci cu siguranta nu este el cauza- face un scurt dar nu stiu unde. Alternator? Cablurile par in regula, altceva ce sa fie? Problema asta ma depaseste complect. Cel care mi-a reparat demarorul spune ca ar fi bateria -dupa alta masina functionala- ca ar avea circuitul intrerupt si nu ar avea putere sa porneasca alternatorul. Voi ce spuneti?? Pana una alta, va las cateva poze cu dansa. Nu cred ca are ea doar 2300 km cum sunt pe bord,am descoperit un prag cam ruginit si o portiune mica dar mancat in podea. In rest, mai am probleme estetice -zgarieturi, indoituri, rugina superficiala- *Radiatorul vechi <span class='edit'>28 Jul 2015, 15:41:</span> poze This post has been edited by Mein Herz Brennt13: 28 Jul 2015, 14:43 Attached thumbnail(s) filtru_benzina_decantor_mic_dacia_bav141_9056.jpg ( Size: 10.65k ) Number of downloads: 106 IMG_20150709_194024.jpg ( Size: 880k ) Number of downloads: 90 IMG_20150725_162130.jpg ( Size: 1016.87k ) Number of downloads: 137 IMG_20150704_134904.jpg ( Size: 753.38k ) Number of downloads: 150 IMG_20150725_162143.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 140 IMG_20150725_162143.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 134 IMG_20150725_174628.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 143 IMG_20150725_174636.jpg ( Size: 752.37k ) Number of downloads: 138 |
--------------------
Dacia
1310
- PIO04
1985
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 01:16 |