Proiect Injectie Water-Meth
![]() ![]() ![]() |
Proiect Injectie Water-Meth
HDG |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|||
Boggy22 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
Multumesc! Cantitatea maxima de lichid ramane de vazut, depinde de ce suporta motorul si de nivelul de boost. Va trebui neaparat sa-mi fac alte injectoare cu care sa ma joc. 90% e prea mare debitul injectorului actual la 100%.
Concentratia cu siguranta conteaza. Sunt exemple care merg cu 10/90 apa/metanol si n-au nicio problema. Cum ar fi cel de-aici, care se mai si lauda ca-i scad temperaturile: https://www.youtube.com/watch?v=hh670PwbAI8 Pana nu pun sonda in evacuare sa vad temperaturile nu o sa urc mai mult de 50/50. Referitor la termometre, primul vine deja cu ecran LED micut, deci n-are nevoie de cod. Doar sa-i gasesc loc undeva sa-l pun(in "usita" de la mufa OBD cel mai probabil, doar acolo mai am loc). Cel de 800C este termocuplu K, pe care-l voi lega la o interfata MAX6675. Va fi ceva similar cu setup-ul de aici: https://www.youtube.com/watch?v=NTlPflr8hYY Numai ca eu voi scoate afisaj pe un ecran de genul asta: sku_148824_1.jpg ( Size: 33.56k ) Number of downloads: 256 O mare parte din cod e disponibila pe net. De fapt, cred ca tot e disponibil pe net, trebuie doar sa le combin. Pentru intercooler sprayer am luat duze de tipul asta care mi se par mai potrivite pentru ce vor fi folosite(trebuie sa pun doar doua pentru tot intercoolerul cred). 38988_1.jpg ( Size: 178.1k ) Number of downloads: 265 38988_6.jpg ( Size: 85.98k ) Number of downloads: 279 Lumea zice sa folosesti apa cu alcool, ca sa inlature caldura mult mai repede. Eu m-as feri de vapori de alcool in compartimetul motor. Nu de alta, dar alcoolul are temperatura de aprindere de ~400C, iar turbina lucreaza cu gaze de +600. Daca voi folosi ceva, voi folosi apa. Distilata eventual, sa evit depunerile de minerale. Oricum, sunt convins ca un castig mult mai mare voi avea din imbracarea admisiei in material izolator(proiect secundar, nu stiu daca o sa am timp de asta in ziua cand voi pune instalatia). This post has been edited by Boggy22: 6 Jul 2015, 23:54 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Ceva nou, cum decurge proiectul?
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
In primul rand, scuze pentru raspunsul intarziat. N-am primit nicio notificare, si nici nu mi-a mai stat gandul la proiect in ultima perioada. O sa incerc sa sumarizez:
1- Instalarea a durat mult de tot din cauza spatiului mic din compartimentul motor. Cu tot cu revizia pe care am facut-o tot atunci, si cu curatarea tubulaturii turbo > admisie, a durat 36 de ore... legate, fara somn, facute pe un soare dogoritor care mi-a cauzat arsuri nasoale. Am ajuns rosu acasa. 2- Instalatia injecteaza bine, dar sunt niste probleme. In primul rand, injectorul facut de mine baga mult prea mult la 100%. Daca-i dau mai incet, scade gradul de atomizare si de viteza al pompei, asadar nu imbunatateste nimic. In al doilea rand, nu se simte mare lucru(90% sigur ca e din cauza atomizarii si volumului). Cateodata sunt momente cand se simte, mai ales la cum imbunatateste cuplul la turatii mici. Am facut test 0-100 masurat de Torque prin OBD bluetooth(asadar timpuri mai slabe decat daca as fi filmat kilometrajul). Fara am scos 10.3s, cu el actionat manual din buton 9.9. O alta problema e ca n-am reusit sa reglez boost pressure switch-ul ala sa cupleze la o presiune normala. Pe modul Automat, la fiecare crestere mica a presiunii incepea sa trimita semnal spre pompa. Si il trimitea "vibratto", pulsatii foarte rapide care parca mai aveau putin sa faca releul de la pompa din instalatie sa explodeze. L-am decuplat fara prea multe discutii. ![]() Am comandat un boost pressure switch mult mai ok, cu filet pentru montat direct pe traseu, din metal, care are range 1-10bar. Asadar daca-l reglez la minim o sa-mi dea comanda fix cand trebuie. De asemenea am comandat si un injector special pentru WaterMethanol care va trimite volum de 190ml/min(vs 600 cat da al meu). Am dat 180 Ron pe el cu tot cu transport din SUA. Marea problema e ca are filete pe ambele capete si un filtru, si asta inseamna ca-mi trebuie o bucata de teava pe care s-o filetez in interior, ca s-o pun pe el, sa cuprinda si filtrul lui, si sa imi permita sa pun in spate si bradud pentru furtunul de 8mm. Partea buna cu instalatia e ca pot sa fac decarbonizare cu apa mult mai usor, doar o turez si apas pe buton(steam machine ![]() https://www.youtube.com/watch?v=qnruCzMecnk Practic, ca sa inchei proiectul imi trebuie o bucata de teava de al ca sa pot pune furtunul pe injector. Am atasat cateva imagini cu ea montata si cu injectorul nou. De asemenea am pus butonul de "instant" in spatele comenzilor de CDPlayer(buton cu membrana). This post has been edited by Boggy22: 10 Dec 2015, 15:32 Attached thumbnail(s) 11703209_10207262676784928_1900326817254966385_n.jpg ( Size: 43.15k ) Number of downloads: 183 11214056_10207262694025359_8380460972419844401_n.jpg ( Size: 39.38k ) Number of downloads: 186 11225307_10207262684425119_1210555490490219890_n.jpg ( Size: 56.42k ) Number of downloads: 77 11947552_10207654515060640_8501292727977578565_n.jpg ( Size: 59.26k ) Number of downloads: 79 11988261_10207654514820634_2497890786121158093_n.jpg ( Size: 66.71k ) Number of downloads: 77 11223602_10207159234878945_3236597809456643918_n.jpg ( Size: 42.46k ) Number of downloads: 81 DSC_0931.jpg ( Size: 127.64k ) Number of downloads: 90 11760195_10207262677104936_7718180506241620177_n.jpg ( Size: 32.44k ) Number of downloads: 91 11262085_10207262682585073_5755850803549274586_n.jpg ( Size: 66.19k ) Number of downloads: 86 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
Yan78 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 31 July 10 ![]() |
QUOTE(Boggy22 @ 26 Feb 2015, 22:37) Am facut water decarb si am bagat mult mai multa apa decat ar intra prin sistemul asta de injectie, asadar nu cred ca se pune problema de hydrolocking. Salut poti sa detaliezi cum ai facut Water Decarb? Ai dat jos filtrul de aer? Eu la a mea daca dau jos filtrul de aer ramane masina fara debitmetru aer. CUm e mai bine sa fac injectia de apa, inainte sau dupa debitmetru? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 1.5 dci [URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
|
|
Boggy22 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 ![]() |
QUOTE(Yan78 @ 18 Apr 2017, 18:43) Salut poti sa detaliezi cum ai facut Water Decarb? Ai dat jos filtrul de aer? Eu la a mea daca dau jos filtrul de aer ramane masina fara debitmetru aer. CUm e mai bine sa fac injectia de apa, inainte sau dupa debitmetru? Salut, Water decarb am facut decupland furtunul imediat de dupa cutia filtrului de aer/debitmetru. Intr-adevar, daca-l scoti de tot masina nu se mai tureaza absolut deloc ramanand fara aer prin MAF, asa ca trebuie scos doar putin, doar cat sa intre gura pulverizatorului intre MAF si furtun. Asa o sa se pastreze debit de aer si prin MAF si se va putea tura la ~2500rpm cat trebuie pentru water decarb. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 06:53 |