Uleiuri pentru 1.4 benzina, care e cel mai bun ?
![]() ![]() ![]() |
Uleiuri pentru 1.4 benzina, care e cel mai bun ?
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|||
vallixx |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Merge 5W40, 90 de mii nu-i asa mare uzura.
Eu ii dau tot 5W40, am 95 de mii. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca ati vazut ce am scris pe topicul general pentru uleiul de motor. Toate ca toate doar ca sxr 5w40 nu este pentru benzina ci doar pentru diesel conform datasheet-ului de pe site-ul Total. Conform site-ului Total doar EVOLUTION 900 FT 5W40 este pentru benzina. Pe site-ul Elf.ro apare ca este si pentru benzina, parca mai mare crezare le-as da francezilor. Ce-i curios este faptul ca desi am trimis mail-uri catre Total, Elf fr. si catre Elf ro. nu am primit raspuns, inca putin si se face saptamana de cand le-am adus la cunostinta, deci...
This post has been edited by alexgeogabriel: 15 Feb 2015, 21:18 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
Gata!, dupa mai bine de o luna de cercetari, dupa ce am verificat si comparat aproape toate tipurile de ulei, dupa ce m-am sfatuit cu zeci de persoane, in sfarsit am ajuns la concluzia finala si am decis ca cel mai bun ulei pentru 1.4 v8-ul meu este castrol magnatec 10w40 A3/B4
Motive: 1. Este cea mai renumita marca de ulei, acesta oferind garantia cu cei mai multi km intre schimburi dintre totate marcile de pe piata, inclusiv mobil 2. Respecta cerintele specificate in cartea autovehicolului 3. Am ales 10w40, desi e part sintetic, l-am ales pentru ca desi are 90 000 km, are cam multi ani avand in vedere ca e din 2003 asa ca am mers pe varianta mai "safe", mergea si 5w40 acum cand este mai frig, dar frigul mai tine cam o luna, schimbul am de gand sa il fac pe la 7500 Filtru am luat normal, e de logan dar am inteles ca se potriveste, sper ca e bun Maine ii fac schimbul Am sa revin cu detalii, daca observ vreo diferenta notificabila Postez si o poza cu ce am cumparat ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 16 Feb 2015, 16:37 Attached thumbnail(s) 20150216_151157.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 480 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
lucianm |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
ce nu inteleg eu e de ce ai luat 5L cand in motor intra 3L?
|
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Mai are niste clante si balamale de uns.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
roland |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu stiu daca cei care te-au sfatuit au facut-o argumentat tehnic.
1. "Cea mai renumita" nu este un argument tehnic pentru a alege intre produse. Toate sunt, pana la urma, renumite si toate ofera multi km intre schimburi: Mobil 1, Elf, Castrol, Valvoline, etc. Mai important este sa fie original, nu contrafacut. 2. O gama larga de uleiuri respecta specificatiile. 3. Part synthetic nu este ok, evident e mai bine decat mineral, dar era de preferat un ulei full synthetic, care va oferi o protectie mai buna motorului tau. 10w40 din nou nu este o alegere prea fericita, datorita vascozitatii ridicate la rece (si nu vorbim de iarna aici). Era de preferat 5W sau chiar 0W. Verifica indicii de vascozitate. Uzura motorului nu se masoara intotdeauna in numar de km sau in ani. Motoarele de conceptie noua (da, 2003 e relativ nou) nu "crapa" ca si cele de la vechiile Dacii, la 70000. Motorul tau poate fi in stare buna, sa nu consume ulei si atunci ar trebui un ulei adecvat. Repet, merge si cu 15W dar... o sa simti la pornire, de fapt mai mult o sa simta motorul (uzura accentuata). In ziua de azi, cu tehnologia actuala, schimbul de ulei (ulei sintetic) se face la un an sau 15000 / 20000 / 30000 km, depinde de indicatii. 7500 se recomanda doar in conditii de mers preponderent urban. Ca sumar, alegerea Castrol e fix la fel de buna ca si Mobil 1 sau Elf sau altul, problema e ca ar fi fost dragut sa pui un full synthetic 0W sau 5W. |
--------------------
.
.
.
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
Merci roland
![]() ![]() Iar in carte spune ca e mai indicat un ulei multigrade, iar 0w nu este pomenit deloc, in carte nu zice decat despre 5w, 10w sau 15w ![]() QUOTE(lucianm @ 16 Feb 2015, 18:29) Intra 4 litri, defapt 3,8 Un litru il tin in portbagaj ca nu strica, iar la urmatorul schimb, cumpar decat 3 litri, ce sa faci obicei vechi de daciot, mereu am avut un litru de ulei la mine ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 16 Feb 2015, 18:14 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Dacia_47_akm.2 @ 16 Feb 2015, 18:09) Intra 4 litri, defapt 3,8 Eu stiu ca la 1.4 8v intra 3.1l oficial, întotdeauna am cumparat 3 bidoane de 1l si cu ce mai ramanea prin motor era suficient, nivelul era intre limite. This post has been edited by aurelyan: 16 Feb 2015, 18:17 |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
vallixx |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
E bun Magnatec, eu as fi bagat Edge 5W40 dar na....e alegerea ta.
Chiar si daca fostul proprietar pusese 10W40 nu ar fi fost o problema sa il schimbi cu 5W40 daca nu iti faci un obicei din a schimba mereu. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
UXE |
![]()
Post
#41
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine a intrat cam 3.7l. MOTUL
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
lucianm |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
Eu iti recomand cand faci schimbul, sa pui doar 3 litri, te uiti pe joja, vezi ca e full, si tii 2 litri in portbagaj.
![]() La mine nu a intrat niciodata mai mult de 3.1 litri. This post has been edited by lucianm: 16 Feb 2015, 18:30 |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
UXE |
![]()
Post
#43
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai pe joja m-am uitat.
De fapt cred ca am pus vreo 3200ml This post has been edited by UXE: 16 Feb 2015, 18:35 |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
ar mai fi ceva, ce am uitat sa mentionez, clio-ul nu iti arata presiunea uleiului!, iar eu ca fost daciot si ca sofer de camion sunt invatat sa stau tot timpul cu ochii pe presiunea uleiului, si asta este un lucru stiut, care nimeni nu ma poate contrazice, un ulei mai vascos, intotdeauna va mentine o presiune mai mare, spre ex: un 10w40 va mentine o presune mai mare decat un 5w40, de aceea zic eu ca nu vreau surprize, de unde sa stiu eu cum e presiunea, daca nu o arata nicaieri
Trebuie sa gasesc un ceas pentru presune ulei si sa il montez ca imi e urat rau sa merg fara This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 16 Feb 2015, 23:07 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
vallixx |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Aici gresesti un pic. Presiunea uleiului tine de vascozitate, insa la cald ambele au aceeasi vascozitate, ambele sunt W40. Ce e inainte de W reprezinta la rece, ce e dupa W reprezinta la cald.
Deci la cald sunt la fel. Ori motorul sta "la cald" infinit mai mult decat la rece. Deci la cald nu-l ajuti cu ulei 10W40 in loc de 5W40. Iar la rece, cand tot uleiul e in baie, piesele sunt reci, nelubrifiate....ar fi ajutat un ulei care sa fie mai fluid si sa se imprastie cat mai repede in motor, astfel incat sa stea cat mai putin fara ungere. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
cati km aveai tu la v8 de foloseai elf-ul 10w40?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
Stimate coleg, ai stat și ai citit și ai primit sfaturi, zic eu, pertinente, și ai făcut o alegere cam nepotrivită. Dacă, după tot ce s-a spus pe forumul acesta, de către colegii binevoitori, tu te-ai luat după simțul tău de fost proprietar de mașină de generație mai veche. După logica ta, eu am avut oltcit, trebuia să pun cel puțin 15w40. Îmi pare rău dar nu te-ai socotit prea bine. Și să nu te plîngi de creșterea consumului.
Nu ține uleiul în portbagaj că poate trebuie, la ce să trebuiască? să completezi? mă îndoiesc. În plus, dacă vezi că îți scade nivelul iei 1 litru proaspăt, nu-i vorbă stă și acela de ceva vreme prin depozite și completezi CÎND TREBUIE nu așa... preventiv. Și nu depăși cantitatea prevăzută de producător! PS. edit: Deși am 1.4 16v nu văd să fie mare problemă, informativ, mașina are 113000 și are 5w40 ELF NF sau sxr( mi-e lene să mă uit pe bidoane la ora asta) This post has been edited by Ayden_CJ: 17 Feb 2015, 00:18 |
--------------------
Renault
Symbol
- CJ-x5-DXM
2006 EX1,4 16V
|
|
vallixx |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dacia_47_akm.2 @ 17 Feb 2015, 00:11) P'ala l-au bagat de la inceput la reprezentanta. Si atunci fiind proaspat proprietar de Reno imi faceam totul la ei, ca ma gandeam ca ei stiu cel mai bine. Intre timp m-am mai interesat, am mai citit, m-au mai sfatuit si colegii de forum si am vazut ca exista si alternative mai bune. Si la 16v tot 10w40 avea, si tot d'asta mi-au bagat cat era in garantie si eram obligat sa pun totul de la ei. Dupa ce am iesit din garantie l-am schimbat imediat cu 5w. E adevarat ca la noi e rece 2-3 luni pe an, nu 5-6 ca sa trebuiasca protejata in mod expres la rece, dar daca poti sa protejezi in plus chiar si alea 2-3 luni de ce sa nu o faci? La mine insa a contat extrem de mult ca 5w -ul e full sintetic, asta a fost pe primul loc la decizia de a schimba 10w cu 5w. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(Ayden_CJ @ 17 Feb 2015, 01:16) Stimate coleg, ai stat și ai citit și ai primit sfaturi, zic eu, pertinente, și ai făcut o alegere cam nepotrivită. Dacă, după tot ce s-a spus pe forumul acesta, de către colegii binevoitori, tu te-ai luat după simțul tău de fost proprietar de mașină de generație mai veche. După logica ta, eu am avut oltcit, trebuia să pun cel puțin 15w40. Îmi pare rău dar nu te-ai socotit prea bine Draga colegule, recunosc ca postarea ta ma amuzat teribil ![]() ![]() Deci recunosc si defapt nu am sustinut niciodata ca 10w e mai bun decat 5w, e clar ca 5w este mai indicat This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 17 Feb 2015, 00:39 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
vallixx |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
La Dacie era altceva. Tehnologia nu permitea sa ai tolerante atat de mici ca acum. Si de aia trebuia un ulei "gros", ca sa mai preia din tolerante. Un ulei subtire nu era ok, il consuma mai repede.
Azi, tehnologia permite tolerante minime, materialele sunt mai bune, amestecul se face mai exact si nu mai produce atatea reziduuri. Acum ai injectoare controlate electronic in timp real si aer masurat exact de un debimetru, nu mai ai carburator si jicloare. Motoarele modern esunt de turatie, nu mai intra in " panica " la 3000 rpm. E normal deci, ca cerintele ungerii sa fie diferite. This post has been edited by vallixx: 17 Feb 2015, 01:14 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
aurelyan |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(lucianm @ 16 Feb 2015, 17:29) ce nu inteleg eu e de ce ai luat 5L cand in motor intra 3L? Era mai mic pretul pe litru. QUOTE(Dacia_47_akm.2 @ 17 Feb 2015, 00:32) Deci recunosc si defapt nu am sustinut niciodata ca 10w e mai bun decat 5w, e clar ca 5w este mai indicat. Fara comentarii. O luna de discutii pe doua topicuri cu acelasi subiect si concluzia finala. This post has been edited by aurelyan: 17 Feb 2015, 18:40 |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(aurelyan @ 17 Feb 2015, 19:22) Nu are legatura unu cu celalat, acesta este pentru 1.4 v8 iar celalalt este pentru a afla care este cea mai populara marca de ulei care o folosesc ceilalti colegi pentru clio, indiferent de motorizare! ![]() Am facut schimb-ul de ulei, si trebuie sa recunosc ca nu am mai vazut asa ceva, atat eu cat si cei de la service nu ne venea sa credem ce ulei a avut in ea, era ceva ce nu puteai sa descri, halul in care arata uleiul ala, ziceai ca e de tractor, cred ca uleiul ala avea 18 000 km poate chiar peste, imi pare rau ca am uitat sa ii fac o poza, deci a fost asa cum m-am asteptat, varianta mai "safe" pe care am ales-o a fost cea buna, mecanicul meu, mi-a zis ca am facut mai bine ca am ales 10w40 in loc de 5w40. Gradul de uzura nu se masoara doar in km si ani, conteaza si cata grija a avut cel dinainte, drept dovada halul in care era uleiul, daca nu avea habar nici de ce ulei a folosit, daramite la ce interval facea schimb-ul! Mecanic-ul ma sfatuit ce sa fac cu cei 2 litri de ulei care au ramas, acesta mi-a zis sa mai cumpar un litru si dupa 2 sau 3000 km sa mai fac un schimb, acesta zicand ca este cea mai buna varianta de curatare, fiind mult mai buna decat porcarie de engine flush sau alte lucruri tampite precum folosirea benzinei asa cum se facea pe vremuri! Cantitatea de ulei care a folosit-o a fost 3.2 litri, nivelul pe joja este cam in jur 8mm/1cm mai jos de linia de sus, am inteles ca acolo trebuie sa fie ![]() Diferente: merge mai frumos si parca a prins mai multa forta, dar e normal sa fie asa atunci cand pui ulei nou, pornirea la rece, este cam identica ![]() Deci nu imi pare rau ca am ales 10w40 ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 18 Feb 2015, 12:34 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
vallixx |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Mecanicul tau e mecanic de Dacie banuiesc......nu?
Daca vroiai sa faci spalare....luai un ulei d'ala ieftin si il schimbai dupa 1.000 km. Nu e pacat sa prapadesti Magnatecul pentru 3000 km? This post has been edited by vallixx: 18 Feb 2015, 12:48 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Kojak |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce-si mai bat unii joc de masini...ma refer la vechiul proprietar.
Eu am actualmente peste 170.000km si de un an si ceva incoace vede doar Mobil 1 NL 0w40, asta dupa ce a vazut pana atunci doar Elf Evo sxr 5w40 incepand cu primii km, exceptand dacia oil cu care a vanit din fabrica si pe care l-am data afara la 7000km. Niciodata n-am lasat mai mult de 8-10.000km uleiul in masina, indiferent de conditii. Asta se traduce prin 2 schimburi pe an, in g-ral primavara si toamna. Nu haleste gram, de la schimb la schimb (tot ce se invarte in juru' la 100ml, consider neglijabil), de-asta am si trecut la norma 0w. This post has been edited by Kojak: 18 Feb 2015, 13:04 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(vallixx @ 18 Feb 2015, 13:44) Mecanicul tau e mecanic de Dacie banuiesc......nu? Daca vroiai sa faci spalare....luai un ulei d'ala ieftin si il schimbai dupa 1.000 km. Nu e pacat sa prapadesti Magnatecul pentru 3000 km? Este multi marca, lucreaza la toate tipurile de autovehicole, straine sau autohtone, el este si patronul service-ului si imi este si prieten ![]() Asa a zis si el, un ulei ieftin, folosit putin si apoi schimbat cu unul scump, dar a zis ca merge si asa doar ca e putin mai scump, plus ca am si 2 litri care au ramas, eu l-am intrebat cum sa face o curatare si el mia zis ca daca tot am 2 litri in plus sa mai iau unul si sa fac asa, e mai bine decat alte variante cum am mentionat mai sus ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 18 Feb 2015, 13:09 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
vallixx |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu intrebam in sens peiorativ daca e maxcanic "de Dacie". Insa de obicei ei au tendinta sa recomande un ulei " mai gros" si mi-as fi explicat de ce ti-a recomandat tie 10W.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
RazvanF |
![]()
Post
#57
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Daca vrei sa cureti motorul la interior scoti tot uleiul, lasi filtrul pui 2-2.5 litri motorina in loc de ulei si lasi motorul la relanti 3-5 minute, fara accelerari. Poti face asta de 2 ori, pana iese motorina mai curata, dupa asta scoti filtru, pui filtru nou, ulei nou si gata.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(RazvanF @ 19 Feb 2015, 09:31) Daca vrei sa cureti motorul la interior scoti tot uleiul, lasi filtrul pui 2-2.5 litri motorina in loc de ulei si lasi motorul la relanti 3-5 minute, fara accelerari. Poti face asta de 2 ori, pana iese motorina mai curata, dupa asta scoti filtru, pui filtru nou, ulei nou si gata. Imi pare rau dar nu sunt de acord, consider ca e o porcarie sa faci treaba asta, nu recomand sub nici o forma treaba asta, pe vremuri la dacie se baga benzina si se datea la automat de cateva ori fara sa porneasca, dar se facea mult rau , nici varianta cu engine flush, nici cu motorina, nici cu benzina nu e bine, cel mai bine se foloseste un ulei ieftin putin si apoi ulei scump, e cea mai buna varianta ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 19 Feb 2015, 15:32 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#59
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Motorina e ulei....
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
vallixx |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Metoda nu e lipsita de sens. Cu un ulei cureti mai greu alt ulei.
Cu motorina cureti ceva mai bine dupa un ulei nasol sau neschimbat de mult timp. Insa zic ca e cam mult 3-5 minute, personal n-as lasa mai mult de 2 min, maximum 3. Cred ca o data nu dauneaza, dar sa nu-ti faci un obicei. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 11:18 |