Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Achiziție Renault megane 3

myhnea_alex2000
post 20 Dec 2014, 10:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 October 14




Salutare tuturor.
Urmăresc de ceva timp forumul acesta,deoarece am un Renault symbol în familie ,dar nu am postat niciodata.Îmi cer scuze dacă am greșit secțiunea unde postez.
Am permisul de 1 an de zile,momentan conduc un matiz și vreau sa fac un upgrade.
Mi s-a pus "pata" pe renault megane 3 ,deoarece îmi place aspectul mașinii . Vreau sa cumpăr una SH de la dealer Renault din 2010-2011.
As avea câteva întrebări:
1. În primul rand ,m-am orientat bine spre acest model? Este fiabil?
2. La ce trebuie sa fiu atent când cumpar masina? (Probleme generale la un anumit model,uzura unor piese...)
3. Ce sa fie? Diesel sau benzina? Menționez ca nu fac mai mult de 10.000 de km pe an ,majoritatea în oraș. Mie îmi place mai mult cum merge benzina ,dar când am văzut ca symbol ul lui tata cosum a 6,8 în București (1.5 dci 85 cp) m-am dezorienat:)). Cat consuma motorul de 1.6 benzina 110 cp de pe megane? Ținând cont ca matizu actual îmi ia 8 în bucurești nu m-ar deranja ca meganeul sa cosume 10,dar cred ca sare de 10(cel pe benzina).
Symbol ul pe care îl am ,merge foarte bine ,este cumpărat de nou și nu am avut nicio problema în 8 ani de zile .
Multimele anticipat.


--------------------
renault symbol symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_Adryan_
post 20 Dec 2014, 12:31
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 25 January 14




Ca si consum la 1.6 110cp eu zic ca poti scoate linistit sub 10% la mers normal chiar si in aglomeratie. Tatal meu cand circula cu megane-ul scoate 9% in trafic normal si 9.5% dimineata cand e aglomeratie (Timisoara), eu scot 11-12%. In 75% din timp conduc sportiv (schimb la 4500-5000, accelerez brusc).
Cel mai bine e sa faci un test inainte, ceri masina de la reprezentanta pt test drive resetezi consumul si te plimbi 15-20min si vezi ce consum scoti in oras.


--------------------
Renault Megane 3 2013 Pro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhnea_alex2000
post 21 Dec 2014, 17:10
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 October 14




Mersi de răspuns.
Cum am spus, nu m-ar deranja sa consume 10 ,dar când prinzi în bucurești o coloana din aia de stai 30 de minute ,sare sigur de 10consumul.


--------------------
renault symbol symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 21 Dec 2014, 19:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




consumul ii undeva la 9% mers normal, eu am consumul pe bord undeva la 8,5 % in Timisoara cu 10-15% extraurban . de altfel un motor bun . spor la achizitie si atentie mare la ce cumperi , poti cere sfaturi si pe forum pentru achizitie pentru ca sunt destul de multi cunoscatori cu privire la masina aleasa.


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rMegane
post 22 Dec 2014, 22:48
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 27 March 14




QUOTE(myhnea_alex2000 @ 21 Dec 2014, 17:10)
Cum am spus, nu m-ar deranja sa consume 10 ,dar când prinzi în bucurești o coloana din aia de stai 30 de minute ,sare sigur de 10consumul.
*


Daca faci max 10k km/an e bine sa-ti iei benzinar chiar daca consumul o sa fie de 12% in Bucuresti. Ai mai multe avantaje : motorul se incalzeste rapid iarna, revizii mai ieftine, nu trebuie sa-ti faci griji cu turbina, nu trebuie sa iesi din oras la 4-500km sa mai faci o regenerare a FAP, e mai usor sa faci depasiri, etc.
Dieselul nu consuma chiar asa de putin, iar motorul e mai greu. Megane-ul meu chel are 1396kg vs 1280kg Benzinarul de 1.6


--------------------
Renault Megane 2014, 1.5dci 95cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhnea_alex2000
post 23 Dec 2014, 10:03
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 October 14




Spre benzinar mă îndrept și eu pentru ca nu fac nici 7000 de km pe an. In plus La diesel parcă am o reținere sa cumpar SH.
Niște sfaturi, niște mașini dacă puteți sa îmi arătați vas fi recunoscător.
Pe site-uri auto le-am văzut pe toate, am găsit 2,3 interesante,dar niciodată nu strica o informație în plus.



--------------------
renault symbol symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 23 Dec 2014, 11:31
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




La 7000Km / an benzina scrie pe tine.

QUOTE(myhnea_alex2000 @ 20 Dec 2014, 10:57)
Vreau sa cumpăr una SH de la dealer Renault din 2010-2011.
Ai grija ca si la dealeri sunt masini manarite. Un dealer nu e garantia ca masina e curata. Dealer-ii sunt tot samsari. Doar ca nu stau in targ.

QUOTE(rMegane @ 22 Dec 2014, 22:48)
Dieselul nu consuma chiar asa de putin, iar motorul e mai greu. Megane-ul meu chel are 1396kg vs 1280kg Benzinarul de 1.6
Replica unei colege de birou: da ce il cari in spate? radmasa.gif

This post has been edited by madhorsefuzzy: 23 Dec 2014, 11:39


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rMegane
post 25 Dec 2014, 00:21
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 27 March 14




QUOTE(madhorsefuzzy @ 23 Dec 2014, 11:31)
Replica unei colege de birou: da ce il cari in spate?  radmasa.gif
*


Buna gluma. radmasa.gif
Ziceam doar ca ai ~110kg in plus, deci mai putini hp/kg. Automat si masina se comporta altfel.


--------------------
Renault Megane 2014, 1.5dci 95cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 25 Dec 2014, 11:09
Post #9


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Conteaa doar ceea ce iti doresti tu. Intr-adevar, la prima vedere..benzinarul pare mai avantajos. Daca o sa circuli mai mult in mediul urban si pe distante scurte...un diesel iese automat din discutie. Pentru doua vacante pe an si alte cateva drumuri in afara, benzinarul is va face treaba cu brio. Diferenta de consum in mediul urban intre un diesel si un benzinar..este nesemnificativa. Presupun ca stii de faptul ca exista doua variante de M3, nu? Evita varianta asamblata in Turcia.

This post has been edited by ali3n_cop: 25 Dec 2014, 11:10


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhnea_alex2000
post 26 Dec 2014, 11:18
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 October 14




QUOTE(ali3n_cop @ 25 Dec 2014, 11:09)
Conteaa doar ceea ce iti doresti tu. Intr-adevar, la prima vedere..benzinarul pare mai avantajos. Daca o sa circuli mai mult in mediul urban si pe distante scurte...un diesel iese automat din discutie. Pentru doua vacante pe an si alte cateva drumuri in afara, benzinarul is va face treaba cu brio. Diferenta de consum in mediul urban intre un diesel si un benzinar..este nesemnificativa. Presupun ca stii de faptul ca exista doua variante de M3, nu? Evita varianta asamblata in Turcia.
*


Mersi de sfat.
Am citit tot pe aici ca exista doua variante de megane3.
Cum îmi pot da seama care e asamblat in turcia și care nu?


--------------------
renault symbol symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 26 Dec 2014, 14:45
Post #11


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




De obicei...cele fabricate in Turcia..nu au rotite la aeratoarele centrale. Ar trebui sa existe si ceva informatii pe prima pagina din cartea de service a masinii. Cei cu M3..te pot informa exact.

This post has been edited by ali3n_cop: 26 Dec 2014, 23:03


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DudiSmith
post 26 Dec 2014, 20:50
Post #12


Membru cotizant ... la pompa si service


Group: Members
Posts: 112
Joined: 31 May 14
From: Timisoara




Sau alegi combi (Sport Tourer)


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 2011 1.5dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 29 Dec 2014, 11:57
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(ali3n_cop @ 25 Dec 2014, 12:09)
Diferenta de consum in mediul urban intre un diesel si un benzinar..este nesemnificativa.


Nu stiu ce ai vrut sa zici...poate e vorba de vreo nuanta pe care nu am prins-o. La consum in Bucuresti diferenta este cam dubla intre 1.6 16v si 1.5dci de 90cai. M-am bagat in vorba nu ca sa te contrazic ci doar pt ca vreau sa il lamuresc pe colegul care a deschis topicul.

@mihnea alex: asa cum anticipezi si tu, 1.6 16v va consuma in jur de 14-15 in traficul de la orele de varf din Bucuresti. Multi colegi care ti-au dat consumuri de 9-10 mai sus, observ ca nu locuiesc in Buc. Pentru Bucuresti probabil ca 9 e un consum minim, noaptea sau de sarbatori.
Motorul 1.5dci de 90cai(5 viteze) consuma probabil ca in jur de jumatate de litru mai mult decat simbolul de care vorbeai. 1.5 dci de 110 cai(6 viteze) consuma aprox 1 litru mai mult in Buc decat varianta de 90.
Si eu sunt de acord ca benzina ti se potriveste, dar ideea e sa sti din start la ce sa te astepti.

Despre variata de turcia: varianta hatchback cu 5 usi are doua variante, megane-ul 3 original si o masina cu aspect de megane 3 facuta pe platforma low-cost de la fluence. Se face in turcia si se vinde la noi si probabil ca si in alte tari cu apa mai putin calda, nu exista in tarile din vest. Acolo se vinde doar cel original. Variantele coupe sau break nu au variatiuni de platforma, exista doar in original. Problema variantei "de turcia" nu e tara unde e facuta, ci faptul ca e practic o alta masina, diferita de original dpdv al platformei. Daca nu ai o problema cu faptul asta, poti lua si o astfel de varianta dar ideea e sa sti ce cumperi, nu sa descoperi dupa.
Dpdv vizual, poti deosebi usor varianta de turcia de original prin cateva caracteristici vizibile usor:
1) la interior, cea de turcia nu are rotita pentru aeratoarele centrale.
2)turcia are roata de rezerva la exterior, originalul in interior.
3)mai exista o diferenta de pozitionare a ochiilor de pisica din bara spate.

This post has been edited by papa_mulo: 29 Dec 2014, 12:04


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 29 Dec 2014, 12:03
Post #14


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




1.6 16v noaptea sau de sarbatori ia 7 prin Bucuresti. Eu am scos si 6. La fel de des cum am scos si 15. Adica rar. Eu am mers prin Bucuresti atat cu 1,6 cat si cu 1,5 de 110 cai si diferenta e de vreo 2 litri. Pe afara e chiar mai mica.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 29 Dec 2014, 12:08
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Posibil, mai conteaza si ce traseu ai... si stilul de mers(putina lume da inferioara cand se indreapta spre un semafor rosu-ceea ce tu probabil ca faci ca sa poti sa scoti 7 prin oras wink.gif ). Ideea era sa fie cat mai bine informat, nu indus in eroare. Dupa cum am zis si eu consider ca alegerea pt el e 1.6, dar macar sa stie consumuri de bucuresti, nu de timisoara. Consum de 9-10 in Bucuresti nu exista pt cineva care pleaca dimineata la servici si se intoarce ca toata lumea dupa ora 17:00...

This post has been edited by papa_mulo: 29 Dec 2014, 12:23


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 29 Dec 2014, 17:41
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




cand gasesti ceva pune poze cu masina dorita si poate primesti mai multe detalii despre masina


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhnea_alex2000
post 29 Dec 2014, 17:57
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 October 14




@DudiSmith ,Mulțumesc pentru sfaturi ,dar vreau doar varianta hatchback.
@papa_mulo, În primul rand Îți mulțumesc pentru sfaturi.
Despre consum,cam la valorile alea mă așteptam la orele de vârf ,în traficul din București. Nu zic ca nu poți sa scoți și 9,dar sa fie trafic lejer.
Îți mulțumesc, pentru ca mi-ai zis de aceasta diferența. Eu habar nu aveam ca exista 2 mașini diferite și cred ca dacă cumpărăm una din Turcia și aflam după ca nu e modelul original, îmi dădeam cu pumnii în cap.
adytym @: am vrut sa pun un anunț dar am zis sa nu se considere reclama. O sa-l caut pe cel pe care pusese ochii ,ca acum nu îl mai găsesc.
Mai am o intrebare: dacă cumpăr de la particular, cu VIN-ul pot afla intrările mașinii în service-ul Renault, corect ,nu . În cât timp îmi dau răspunsul cei de la Renault ,și cam cât costa aceasta operatiune.
încă odata, va mulțumesc tuturor pentru sfaturi.
Edit : am dat un search pe autovit,și din 3 pagini de renault megane 3 doar 4 mașini sunt cele "originale".
Cea pe care pusesem ochii era făcută în Turcia .Încă odata Mulțumesc pentru sfat. Era sa arunc cu banii.

This post has been edited by myhnea_alex2000: 29 Dec 2014, 18:30


--------------------
renault symbol symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 29 Dec 2014, 18:39
Post #18


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




papa_mulo, nici eu nu ma contrazic. Am scris doar din experienta proprie treaba despre consum in Bucuresti intre benzinar si diesel. Daca la extern..diesel-ul isi arata avantajul printr.un consum mai bun, in mediul urban, mitul de 5% a fost de mult spulberat. Daca mai vorbim si de Bucuresti, ma abtin de la comentarii. Daca Myhnea o sa faca drumuri scurte prin oras si o sa stea mai mult pe la semafoare, nici mama dieselului nu il mai scapa fara un minim de 8-9%. Strabat Bucurestiul in lung si in lat de multi ani si am avut drept cobai destule masini incat sa-mi fac o parere.
Prefer un 12% pe benzina in trafic infernal decat un 9% pe motorina in aceleasi conditii si obligatia de a iesi saptamanal cu masina la o talpa de curatare.
Am mai tinut cont si de ceea ce a spus Mynea, de faptul ca o sa foloseasca masina mai mult in oras. Probabil ca..daca va opta pentru un diesel, va merge numai cu motorul rece.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 29 Dec 2014, 18:40
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Da, era sa-i arunci pe fereastra. Aia facuta in turcia se topeste la soare si iarna se sparge la ger. Astea is aberatii. Ia-ti o "frantuzoaica" cu 200k km reali, 89k in bord dupa ce e mesterita de samsarii nostrii si sa vezi dupa distractie in service. Cu vin-ul prin telefon nu afli mare lucru, si nici la service, o sa-ti zica asa in mare si nici nu are cum sa te taxeze, nu au in sistem "verificare vin". Pentru verificare calumea trebuie sa mergi cu masina. Cauta una de la un vanzator onest si intretinuta, nu te lua dupa unde e facuta ca s-ar putea sa ai surprize.

This post has been edited by Piper101: 29 Dec 2014, 18:42


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 29 Dec 2014, 18:45
Post #20


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Trebuie sa stie omul ca sunt niste diferente intre Turcia si restul. Mai ales cand vine vorba despre sasiu.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 29 Dec 2014, 18:52
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Reno nu e deloc un etalon al fiabilitatii indiferent de tara producatoare. Acesta reputatie si-a castigat-o de dinainte sa existe fabrica in Turcia.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhnea_alex2000
post 29 Dec 2014, 19:29
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 28 October 14




Ali3n_cop, ai dreptate ,dacă as alege diesel ,70 % din drumuri ar fi făcute cu motorul rece.Consumul e relativ, clar mai mare la benzina,dar pentru nevoile mele , benzina e alegerea potrivita .
Ca sa clarific : în fiecare dimineață merg la facultate maxim 4 km (nici la matiz nu se încălzește motorul ,dar apoi la diesel),pe la prânz drumuri la fel de scurte (la facultatea mea e multa plimbare pentru ca facem cursuri în 3 locuri) . Seara înapoi acasă . Pe zi maxim 15 km.
piper101, sincer Îți spun,nu cred ca îmi convenea sa aflu ca, după ce am dat 7000 de € pe masina , nu este "original".nu am prejudecăți ,despre mașini . Symbol ul meu e asamblat tot în Turcia,deci tara nu era o problema. Dar totuși ,o alta platforma ? Adică ,eu de ce sa nu primesc aceeasi platforma ca francezul și neamtu'? La testele de siguranță,mai mult ca sigur a fost testat modelul franțuzesc.
Am spus și în primul post, ca o sa cumpar masina , din România ,deci e exclus sa cumpar aduse din străinătate.
Dacă puteți sa îmi dați mai multe detalii,despre diferențele calitative dibtre cele doua modele ,v-as fi recunoscător

This post has been edited by myhnea_alex2000: 29 Dec 2014, 21:42


--------------------
renault symbol symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 29 Dec 2014, 23:07
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Nu vreau sa vorbesc prostii, dar am senzatia ca hatchback "original" cu motorizare 1.6 poti gasi doar fabricate in 2009-2010. Undeva in 2010 au inceput la noi sa lanseze varianta low-cost care a mers o vreme in paralel cu originalul, dar cred ca de atunci motorizarile 1.6 au venit doar pe platforma low cost.
Apropos, ca sa te lamuresti in legatura cu diferentele platformelor poti cauta pe forum despre platformele X95 si X38. Prima e originalul, a doua e a lui Suleyman.

This post has been edited by papa_mulo: 29 Dec 2014, 23:14


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 29 Dec 2014, 23:51
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Pai neamtu si francezu plateste bani mai multi pe "original", tu vrei originalul dar la bani de low cost. Ia vezi cat e un megane in franta si germania, ai sa ramai surprins. Pai ori una ori alta.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
#Dino
post 30 Dec 2014, 02:14
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.189
Joined: 10 November 07
From: Loading...




Am Megane 3 de 1 an, 1.6 16V, versiunea fabricata in turcia. Am 10200 km, din care 75% urban si restul afara.

Consum mediu afisat de CB:
- in Bucuresti 7,5-8,5 vara (acum iarna, cu aglomeratia e pe la 9,5), cu mentiunea ca nu stau in trafic bara la bara (zeci de minute) zi de zi. Nu ma duc cu masina la paine sau la farmacie.
- in afara consumul pe care l-am avut variaza intre 5,9 si 7,5%. E putin ciudata combinatia motor-cutie, in sensul ca la mers constant cu 90-110 ia intre 6 si 6,5 iar la mers constant 120-130 ia intre 6,5 si 7. Consum de 7,5% mediu am avut in drum spre mare, am mers 130+ (cu unele perioade de 160-170), dar si localitati cu 50-80.

Ce pot sa spun e ca nu e o masina cu care sa mergi economic in afara, daca ai de depasit, de la 3500 simti cum incepe se traga si te ajuta pana in limitare (nu am ajuns acolo pentru ca nu duc lucrurile la extrem). Raportat la Loganul de 1.4 pentru mine e o diferenta considerabila. Raportat la alte masini e posibil sa fie slab, insa fiecare cu alegerea lui.

Pana acum, din punctul meu de vedere, este o masina buna, atat dpdv al comportamentului cat si dpdv al pretului.

Legat de versiunile Turcia - Spania, se pare ca ar fi unele diferente. Singurele diferente clare identificate de cei care mananca ****t pe forum mentionand versiunile ”originala” si ”cealalta” sunt la aeratoarele centrale, pozitionarea unor repere pe bara spate si a rotii de rezerva. E posibil sa existe si alte diferente, pe mine unul nu ma intereseaza sa le aflu, e posibil sa fie semnificative, la fel de bine sa nu fie.

Daca esti din bucuresti te dau o tura cu ea sa vezi daca e ceea ce iti doresti.

This post has been edited by kissfm: 30 Dec 2014, 02:16


--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G / Megane 3 1.6 16v 2013 / Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 30 Dec 2014, 08:46
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




diferenta ii platforma se pare, cand a aparut megane 3 testul EURONCAP a fost facut cu platforma ce se asambleaza in Spania si a luat 5 stele , acuma recent a foat facut acelasi test si abia a luat 3 stele , c-am cat loganul . Diferente asa de mari la o singura platforma in 4-5 ani m-as mira, stiu ca se tot schimba si testele dar mi se pare o diferenta destul de mare, pana la urma cu asta a si castigat clienti Renoul , pentru siguranta masinii si acuma sa aflii ca ai cumparat o masina de 3 stele, nu mi se pare ok. Iar diferentele sunt destul de mari si pe partea de componente, ( manetele semnalizare si stergatoare , ochii de pisica bara spate , roata de rezerva, cheie in loc de cartela, bord analogic nu digital, aeratoare centrale, nu stiu fetele de usi sunt total plastifiate sau partial, etc.) or mai fi si altele .

This post has been edited by adytym: 30 Dec 2014, 08:47


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 30 Dec 2014, 09:42
Post #27


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Astea sunt doar vizibile. Plus altele la nivel mecanic, pe sub masina.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 30 Dec 2014, 10:03
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




QUOTE(adytym @ 30 Dec 2014, 08:46)
...  cand a aparut megane 3 testul EURONCAP a fost facut cu platforma ce se asambleaza in Spania si a luat 5 stele , acuma recent a foat facut acelasi test si  abia a luat 3 stele  ...
*


De cand a fost testat prima data, in 2008 si pana in prezent EuroNCAP a modificat drastic testele de 2 ori, ultima data chiar in acest an. Dovada ca Sandero anul trecut a obtinut 4 stele iar Loganul MCV, anul acesta a obtinut doar 3 stele. In prezent, stelele nu se mai acorda in principal pentru protectia ocupantilor. Pt a obtine 5 stele trebuie sa ai masina (coaja) plina de sisteme de asistenta active si pasive. Megane 3 a fost retestat anul acesta si a obtinut 3 stele si o recomandare din partea EuroNcap de a afisa in mai multe limbi martorul pt centuri spate. Renault a actualizat softul si a mai primit niste puncte care i-au adus cea dea 4-a stea. " A seatbelt reminder system is standard for the front and rear seats. The system for the front seats met Euro NCAP's requirements. However, the system for the rear seats uses text to inform the driver of the status of the rear seatbelts and, as this information was not available in all languages, the system failed Euro NCAP's assessment. Renault intend to address this issue very soon. With a compliant system, the Mégane Hatch would have been rated as four stars overall. A driver-set speed limitation device is also standard equipment and met Euro NCAP's requirements for systems of this type."Image1.jpg ( Size: 134.61k ) Number of downloads: 526

Privind siguranta ocupantilor nu cred ca sunt diferente intre cele doua platforme. Diferentele apar in calitatea productiei si diferitele materiale folosite.

Pentru a vedea din nou 5 stele la megane ar trebuie sa asteptam salonul IAA Frankfurt din toamna cand va fi lansat noul megane.


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 30 Dec 2014, 10:39
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(kissfm @ 30 Dec 2014, 03:14)
Legat de versiunile Turcia - Spania, se pare ca ar fi unele diferente. Singurele diferente clare identificate de cei care mananca ****t pe forum mentionand versiunile ”originala” si ”cealalta” sunt la aeratoarele centrale, pozitionarea unor repere pe bara spate si a rotii de rezerva. E posibil sa existe si alte diferente, pe mine unul nu ma intereseaza sa le aflu, e posibil sa fie semnificative, la fel de bine sa nu fie.

Daca pe tine nu te intereseaza diferentele si nici nu vrei sa le afli, nu mai spune ca cei pe care i-a interesat "mananca ****t". Pe baiatul asta se pare ca il intereseaza, ce vrei acum, sa il mintim si sa ii ascundem adevarul la fel cum fac dealerii din Romania?



QUOTE(Piper101 @ 30 Dec 2014, 00:51)
Pai neamtu si francezu plateste bani mai multi pe "original", tu vrei originalul dar la bani de low cost. Ia vezi cat e un megane in franta si germania, ai sa ramai surprins. Pai ori una ori alta.
*


Cred ca am mai avut discutia asta cu tine pe alt topic si te faci ca nu intelegi. La noi in acest moment un megane pro 1.6 16v costa 11700 Euro. Evident pe platforma X38(cea low-cost). Daca luam in calcul ca la noi TVA e 24% si in DE este 19%, inseamna ca acolo, aceeasi masina vanduta cu acelasi adaos ar trebui sa coste cam 11230 Euro.
In Germania un Megane Authentique 1.6 16v(pe platforma X95-originalul) se poate cumpara cu aprox 11000 Euro sau chiar sub: http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&m...onttrack=search
Preturi pt authentique 1.6 16v:
10640 la unitedcar: http://www.unitedcar.eu/auto-renault-megan...rbag-X41937.php
10640 la automobilhandel von der forst: http://www.neuwagenkauf.com/
10830 la europe-mobile: http://neuwagen.europe-mobile.de/EU-Neuwag...p=1&But_Anker=1
10915 la jutten&koolen: http://juetten-koolen.de/CM/DE/fahrzeuge/e...f=1&But_Anker=1

Pe langa diferenta de platforma(care e cea mai importanta), la ei Authentique are standard tempomatul(la Pro al nostru e optional) , spatarul banchetei e 1/3 cu 2/3(nu 1/1 ca la Pro), cutia de viteze e cu 6(la Pro cu 5) si probabil ca or mai fi si alte mici diferente de echipare...nu mai socotim si nimicurile alea cu rotite la aeratoare si alte prostii. Pe de alta parte, Pro al nostru are in plus roata de rezerva si cric, la ei doar kit de pana, pachetul de pana(roata+cric) e optional si costa 80-100E pe acolo. Pe acolo vad ca garantia e in general 5 ani, pe la noi parca doar vreo 3.
Acum trage tu linie, fa calculele si vezi unde e mai avantajos pretul pentru client. Da, stiu ca o sa ma trimiti pe renault.de sa vad preturi...ti-am mai zis ca alea sunt preturi de lista. Nu mai intru in detalii sa iti dau argumente economice prin care sa justific de ce intr-o piata cu vanzari uriase(comparativ cu RO) si concurenta mult mai mare e normal ca produsul sa coste mai putin decat intr-o piata cu vanzari mici si monopolista cum e a noastra. Las argumentele astea la o parte si te intreb doar atat: Daca in germania, franta etc masinile costa 15000(sau cat crezi tu), ce il impiedica pe cobalcescu, marcus, serus si altii sa isi deschida firme si niste gherete acolo si sa vanda masinile astea de 11700 cu 13000? Banuiesc ca ai auzit de circulatia libera a marfurilor in interiorul UE...
Raspunsul e foarte simplu: pt ca acolo deja se vinde originalul la 11000, iar un astfel de hibrid(X38) nu s-ar putea vinde pe pietele alea sub aceeasi denumire cu originalul(X95), Renault s-ar compromite total si banuiesc ca nici legal nu e sa vinzi doua produse de calitati diferite sub aceeasi denumire, s-ar pricopsi cu cu niste articole defavorabile in presa de specialitate si in final si cu niste procese. Acolo exista X38 doar sub forma sedanului Fluence...

This post has been edited by papa_mulo: 30 Dec 2014, 11:22


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 30 Dec 2014, 11:22
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Ce ii impiedica? Probabil anumite aprobari si costuri foarte mari. Te intreb eu acuma, de unde stii ca cele vandute in vest sunt 100% net superioare, de unde stii ca toate aceste piese de care tot vb sunt de fapt prezente pe masina? Te uiti dupa aeratoare sau cum? De parca asa ceva ar putea fi vreodata un indicator bun. Si cele produse in Spania nu se strica, te simti ca intr-un S class in ele sau ce? Practic nu exista nicio cercetare facuta pe tema asta care sa arate clar nemultumirea clientilor de varianta turceasca sau vreun forum undeva care sa stranga zeci de clienti nemultumiti. Poti sa o cumperi din germania sa fii sigur ca iei o masina buna dar oricum dai mai multi bani pe drum, taxe, eventual tva si tot ajungi la ceea ce zic eu, e mai scumpa aia "originala".


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 23:08
Dacia