Probleme motor renault trafic, Nu are putere
![]() ![]() ![]() |
Probleme motor renault trafic, Nu are putere
furia galbena |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|||
RazvanF |
![]()
Post
#2
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Vezi aici http://www.reno.ro/problema-fara-sfarsit-t249012.html
Sau aici http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...tere&gsc.page=1 Nu ai specificat in semnatura ce motor are masina, 1.9 , 2.0, 2.2 ....? This post has been edited by RazvanF: 21 Sep 2014, 19:12 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
furia galbena |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Pai este un motor 1,9 din 2005 (traficul nu are motoere de 2,2) are ...310.000 si pina acum o saptamina mergea ceas fara probleme .
Am curatat erg debimetrul verificat toate cablajele la motor ... dupa 2700 ture se aude un tacanit de parca ar porni turbo dar face un fir de fum alb si parca intrerupe putin . Pina in 2200 ture merge aproape normal , doar ca nu are sprintul ei , impigea foarte bine in subturatie , 1300 /1900 ture ... This post has been edited by furia galbena: 22 Sep 2014, 23:44 |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#4
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
La cati km are masina zic sa ii faci un test de compresie, verifica injectoarele si pompa.
Verifica si filtrul de motorina sa nu ai apa in el, filtrul de aer sa fie ok. Daca are turbina variabila trebuie sa fii sigur ca nu e infundata/blocata, teoretic la lipsa de aer trebuie sa ai fum negru. Aceeiasi problema am avut-o si eu la 1.5, s-a aprins serpentina si masina a pierdut putere am gasit piciorusul de la senzorul boost pressure rupt. Asa am gasit denumirea senzorului pe net, e situat pe conducta de aer cald care intra in intercooler. This post has been edited by RazvanF: 23 Sep 2014, 21:02 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
furia galbena |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei)
Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:02:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:03:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:03:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:05:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa . <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:05:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:05:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:05:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:06:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:06:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:06:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:06:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:06:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... <span class='edit'>25 Sep 2014, 23:11:</span> Compresia nu are nici o treaba in schestia asta , am vazut un trafi la un curier care avea 480.000 km si merge super fara probleme , este drept ca nu mai trage ca o masina noua dar nu consuma dram de ulei (este acceptat la 12.000/15.000 km sa consume 200/300 grame de ulei) Am mers la diagnoza electronica la nenea mecanicul ... valva de reglaj presiune de la circuitul de supraalimentazione care indica circuit intrerupt sau descarcare la masa (sasiu). L-am rugat sa-mi indice piesa cu pricina , dar a inceput sa o dea in barci , ca ar fi mai multe piese care ar putea sa determine aceasata eroare ...samd I-am explicat ca am posbilitatea sa incerc sa schimb anumite piese de la alta masina identica , macar sa-mi spuna in mare care ar fi ... in fine strimbind din nas mi-a indicat un senzor care este locat in partea derapta a motorului , montat pe sasiu , unde ajungea un furtunas care vinea de la turbo . Platesc , fuga acasa astept pe fratele meu sa ajunga acasa cu masina demontez piesa de la el si ... nimic , aceleasi probleme (am dedus ca mecanicul ori nu stia ori din rautate mi-a aratat un senzor care i-a venit la indemina . In prada furiei am schimbat si supapa de la turbo , ce care masoare diferentele de presiune de la turbo si , minune .... beculetul vrajit din bord s-a stins I-am umplut frigiderul in mintea mea celui de la diagnoza , si miine ma duc sa-mi cumpar piesa bucuclasa ... This post has been edited by furia galbena: 25 Sep 2014, 23:14 Attached thumbnail(s) DSCF7346.JPG ( Size: 2.12mb ) Number of downloads: 193 |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
cabina dubla 2005
- NT 04 PIN Puterea , este nimic fara control
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#6
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Bine ca s-a rezolvat !
Cred ca ai o problema la browserul de internet... ai postat acelasi mesaj de n ori ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
ionut 21 |
![]() ![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 November 14 ![]() |
salut am un renault trafic 19 dci 74 kw si nu vrea sa mai porneasca se aprinde becu acela de la cip si se stinge si se aprinde cand ii dau la automat si nu imi mai recunoaste cheia ce as putea sa ii fac
![]() |
--------------------
renault trafic
trafic
2004 19 dci
- dj 10 rxh
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:33 |