Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema fara sfarsit, laguna 1.9 dci

bogdanvoinik81
post 6 Sep 2012, 21:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 3 July 12




buna sunt posesorul unei lagune de 74 kw adica 101 cp 1.9 dci din 2002,am mai avut posturi cu eterna problema cu rezistenta aprinsa in bord si pierderea de putere.In timp de o luna de cand detin masina am schimbat turbina,curatat intercooler,toate furtunele,ulei filtre,tot asa se aprinde rezistenta scoate fum alb si merge ca simplu diesel.Buuuunnnn.Azi de dimineata ma apuca nebuneala iau cardu plin de bani si tusti in service la puricat.Masina pierdea ulei pe la capacul de la culbutori si antigelul il completam zilnic.Zic ia hai sa shimbam garnitura de chiuloasa si cea de la capac.Dupa circa 7 ore de munca am facut urmatoarele:schimbat toate garniturile inclusiv cea de pe gurile de la admisie(sper ca nu am gresit denumirea),planeitatea la chiuloasa,semeringuri supape,supape curatate erau pline de mazga,curatat egr,curatat admisie era infundata complet,schimbat roata aia mare dintata de la distributie,curea distributie,semering distributie,nu a ramas nik necuratat chiar am vopsit multe elemente.Ies cu masina din service de abia asteptand sa vad si io turbina pt prima data la lucru dau cheie si primii 300 m mers impecabil opresc la semafor o scot din viteza si.....surpriza.....se aprinde rezistenta porocalie in bord sad.gif .Dau cateva capuri de bordura si ma intorc inapoi.Punem testeru...Captor presiune supraalimentare.Cu o saptamana inainte verificasem mufa si cablajul de la renumitul sensor totu ok.Scot din portbagaj TRS-UL comandat de la un coleg de pe forum il montez sperand ca i-am gasit dracii pornesc.....la fel.Sun la mag de piese si ii spun la om:domle adu-mi si senzorul de supraalimentare ca tot s-au dus banii pe fereastra.Vine senzorul intr-o ora il pun pe furtun dau cheie..bordu negru fara nici o lumina portocalie,dau o pedala fum deloc.Imi iau ramas buni de la tovarasii mecanici bucuros ca i-am dat de capat la diavolu asta de masina,plec frumos si elegant de la semafor 1...2....3 si cand scap la drum liber apas pedala ca sa zbor dar cand a ajuns la 2200-2300 ture s-a simtit ca si cum a taiat un pitic de la motor alimentarea si bineinteles s-a aprins si stopu in bord.O opresc 2 min plec din nou mai cu grija 1....2 si din nou 2300 ture da in nas si nu ma lasa sa trec de aceasta turatie.Merg inapoi in service,aia cand m-au vazut sa-si taie venele nu alta,punem testeru si a dracului nici o eroare.Au mai verificat o data toate cablajele,furtunele,mufele toate la locul lor.Deja imi vine sa-i dau foc la masina asta,care ati avut rabdare sa cititi toata povestea ce parere aveti?


--------------------
renault megane scenic 1999 kaleido
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luclapin
post 6 Sep 2012, 21:45
Post #2


Membru din Ardeal


Group: Members
Posts: 609
Joined: 28 September 08
From: SIGHISOARA




Atentie si la ce fel de senzor ai pus.Am patit acum vreo luna in service,cu o Laguna 2,o chestiune asemanatoare:a venit omul cu martor aprins in bord si lipsa putere.Am pus Clip-ul pe masina-defect captorul de suprapresiune.Am verificat cablaj,totul ok.Proprietarul masinii nu prea dispunea de bani si nu a vrut original,deci s-a comandat ceva ieftin,nu retin marca.A venit senzorul,l-am montat ,proba de drum si a aparut aceeasi defectiune.Am incercat senzorul pe masina mea si era defect.S-a comandat alt senzor,identic cu primul,si a venit si acesta defect.In final ,am comandat original si a mers.Fa o proba cu un senzor de pe o masina functionala si cere la service sa se faca o proba de drum cu masurarea live a parametrilor.Succes!


--------------------
Renault Laguna/Modus 2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci - MS-//-///
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanvoinik81
post 6 Sep 2012, 22:03
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 3 July 12




sa stii ca asta am de gand sa fac maine mai ales ca am pe cineva din iasi care este dispus sa imi dea senzorul lui sa fac proba.Si intr-adevar am pus senzor la 120 ron EBA parca dar nu ca n as fi vrut mai bun ci asta a fost pe stoc la depozit.


--------------------
renault megane scenic 1999 kaleido
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 8 Sep 2012, 13:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




unele simptome din cele pe care le-ai avut tu, le-am avut si eu, acelea cu taiatul puterii si rezistenta in bord. La turatie mare, datorita presiunii, iesea din orificiul lui de pe furtun (nu de tot) senzorul de presiune. L-am fixat cu un colier din plastic, de capace de roti, si acum s-a atins perfectiunea laugh.gif Costul reparatiei: 5 bani (5 mii vechi) laugh.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 8 Sep 2012, 13:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(RENO SS DPR @ 8 Sep 2012, 13:22)
Costul reparatiei:  5 bani (5 mii vechi)  laugh.gif
*


sigur ai vrut sa spui 50 bani


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanvoinik81
post 9 Sep 2012, 08:18
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 3 July 12




este prins cu 2 coliere plus banda de jur imprejur


--------------------
renault megane scenic 1999 kaleido
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 9 Sep 2012, 09:07
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Ai verificat intercooler-ul sau sa nu ai pierderi de aer de la turbina pana la admisie ( coliere slabite , furtune fisurate ) ? La mine se aprindea rezistenta in bord de la EGR , l-am curatat dar degeaba... de aproape un an merg cu mufa scoasa ( de la EGR ) si am scapat de "rezistenta", caderi de putere , fum negru .


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 9 Sep 2012, 09:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Sa verifici si cablurile de la mufa senzorului de presiune. Au obiceiul sa se rupa exact la intrarea in mufa.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 10 Sep 2012, 22:54
Post #9


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




QUOTE(bogdanvoinik81 @ 6 Sep 2012, 21:25)
buna sunt posesorul unei lagune de 74 kw adica 101 cp 1.9 dci din 2002,am mai avut posturi cu eterna problema cu rezistenta aprinsa in bord si pierderea de putere.In timp de o luna de cand detin masina am schimbat turbina,curatat intercooler,toate furtunele,ulei filtre,tot asa se aprinde rezistenta scoate fum alb si merge ca simplu diesel.Buuuunnnn.Azi de dimineata ma apuca nebuneala iau cardu plin de bani si tusti in service la puricat.Masina pierdea ulei pe la capacul de la culbutori si antigelul il completam zilnic.Zic ia hai sa shimbam garnitura de chiuloasa si cea de la capac.Dupa circa 7 ore de munca am facut urmatoarele:schimbat toate garniturile inclusiv cea de pe gurile de la admisie(sper ca nu am gresit denumirea),planeitatea la chiuloasa,semeringuri supape,supape curatate erau pline de mazga,curatat egr,curatat admisie era infundata complet,schimbat roata aia mare dintata de la distributie,curea distributie,semering distributie,nu a ramas nik necuratat chiar am vopsit multe elemente.Ies cu masina din service de abia asteptand sa vad si io turbina pt prima data la lucru dau cheie si primii 300 m mers impecabil opresc la semafor o scot din viteza si.....surpriza.....se aprinde rezistenta porocalie in bord sad.gif .Dau cateva capuri de bordura si ma intorc inapoi.Punem testeru...Captor presiune supraalimentare.Cu o saptamana inainte verificasem mufa si cablajul de la renumitul sensor totu ok.Scot din portbagaj TRS-UL comandat de la un coleg de pe forum il montez sperand ca i-am gasit dracii pornesc.....la fel.Sun la mag de piese si ii spun la om:domle adu-mi si senzorul de supraalimentare ca tot s-au dus banii pe fereastra.Vine senzorul intr-o ora il pun pe furtun dau cheie..bordu negru fara nici o lumina portocalie,dau o pedala fum deloc.Imi iau ramas buni de la tovarasii mecanici bucuros ca i-am dat de capat la diavolu asta de masina,plec frumos si elegant de la semafor 1...2....3 si cand scap la drum liber apas pedala ca sa zbor dar cand a ajuns la 2200-2300 ture s-a simtit ca si cum a taiat un pitic de la motor alimentarea si bineinteles s-a aprins si stopu in bord.O opresc 2 min plec din nou mai cu grija 1....2 si din nou 2300 ture da in nas si nu ma lasa sa trec de aceasta turatie.Merg inapoi in service,aia cand m-au vazut sa-si taie venele nu alta,punem testeru si a dracului nici o eroare.Au mai verificat o data toate cablajele,furtunele,mufele toate la locul lor.Deja imi vine sa-i dau foc la masina asta,care ati avut rabdare sa cititi toata povestea ce parere aveti?
*


ai rezolvat ceva?


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanvoinik81
post 11 Sep 2012, 11:42
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 3 July 12




nu prea se tureaza pana 3000 ture maxim si se taie acu astept sa vina si pompa de vacuum ca si aia nu lucreaza suficient.Oricum la sfarsitul saptamanii am programare la un test de injectoare si gata am schimbat cam tot blush.gif


--------------------
renault megane scenic 1999 kaleido
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corne04
post 11 Sep 2012, 22:23
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 19 April 10




Daca te ajuta cu ceva, varul meu a avut cam aceeasi problema la un mercedes..a fost debitmetrul de aer. Eventual arunca o privire si pe acolo. Bafta!


--------------------
Renault Laguna II 2002 - AR-19-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PMG_tr
post 12 Sep 2012, 00:15
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 737
Joined: 14 January 09
From: Turnu Magurele




avem acelasi tip de motor...am masina de 5-6 ani si nu m-am atins de injectoare, turbina, debitmetru, egr...trs si ce mai zici tu ca ai la ea...insa am avut si eu probleme cu acel arc portocaliu....din cauza furtunului de la intercooler care era fisurat...arunca o privire mai atenta pe la ea...asta nu vezi pe tester...multa bafta.


--------------------
Renault Laguna 2 1,9 DCI 74kw 2003 expresion - TR-04-CWY
NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
angel_x
post 7 Oct 2012, 18:18
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 7 October 12




nici un update?


--------------------
reno'' laguna 2 2007 facelift, 2.0DCI, 150CP cu chip la 178 - Harghita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionica.ardelean
post 7 Oct 2012, 20:41
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 25 May 10
From: Baia Mare




Salutare tuturor
Si eu am aceasta problema cu pierderea de putere,dar mai nou nu mi se mai aprinde rezistenta aceea portocalie in bord. Am incercat toate variantele cu mufe scoase(debitmetru,egr,trs,senzor de presiune)dar rezultatul este ca masina merge mai rau.Am descoperit in schimb, o fisura la furtunul de le intercooler(cel negru)scapa gaze pe langa suportul care tine ambele furtune...nu stiu se explic mai bine in fine .inainte aveam plin de mizerie pe acolo si pe teava de inox,dar de cand am descoperit asta sterg periodic zona unde scapa gaze si este curat.Sa fie de acolo pierderile de putere,sau ceva senzor lucreaza cand vrea?
scuze de roman...drumuri bune


7 Oct 2012, 20:42:
Scuze...a schimbat sineva furtunul acela de la intercooler(cel pe care este senzorul ) ?

This post has been edited by ionica.ardelean: 7 Oct 2012, 20:42


--------------------
renault Laguna 3 hatchback 2011, 1.5 diesel, 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pop Marcel
post 7 Oct 2012, 22:10
Post #15


Iubitor de Laguna si Talisman


Group: Members
Posts: 448
Joined: 20 April 08




QUOTE(ionica.ardelean @ 7 Oct 2012, 20:41)
Salutare tuturor
Si eu am aceasta problema cu pierderea de putere,dar mai nou nu mi se mai aprinde rezistenta aceea portocalie in bord. Am incercat toate variantele cu mufe scoase(debitmetru,egr,trs,senzor de presiune)dar rezultatul este ca masina merge mai rau.Am descoperit in schimb, o fisura la furtunul de le intercooler(cel negru)scapa gaze pe langa suportul care tine ambele furtune...nu stiu se explic mai bine in fine .inainte aveam plin de mizerie pe acolo si pe teava de inox,dar de cand am descoperit asta sterg periodic zona unde scapa gaze si este curat.Sa fie de acolo pierderile de putere,sau ceva senzor lucreaza cand vrea?
scuze de roman...drumuri bune
<span class='edit'>7 Oct 2012, 20:42:</span>
Scuze...a schimbat sineva furtunul acela de la intercooler(cel pe care este senzorul ) ?
*



Da obligatoriu trebuie inlocuit furtunul de la interculer pentru ca motorul nu mai primeste suficient aer si pierde din putere,Turbo trimite aerul cu presiune prin interculer care il raceste si cind iti ajunge la furtunul acela il pierde,pe acel furtun mai este si un senzor de presiune de aer care citeste presiunea de aer care ajunge in motor eu am patit la un renault Kangoo mia sarit furtunul de la loc si nu mai avea putere motorul si scotea fum negru dar nu a fost aprins martorul care sa aprins la tine posibil sa ai si alte orobleme mie mi sa aprins cand am avut probleme cu injectoarele


--------------------
Renault Talisman Initiale Paris 2021 2 l 190 CP
Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionica.ardelean
post 8 Oct 2012, 18:53
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 25 May 10
From: Baia Mare




Mie nu mi s-a mai aprins de mult(mai bine de un an) si cand vrea trage normal si cand nu, nu.Cand are toane si nu trage, la plecare de pe loc in timp ce calc ambreiajul sa ii dau a doua se tureaza singura pana pe la 2500-3000 rot/min si coboara greu.Am pus-o la doua testere si la unul mi-a dat scurt circuit la egr, dar in timp ce masina tragea bine...fara bec aprins,fara consum mare de motorina , ulei etc, fum de nici un fel...nu stiu ce sa ii fac


--------------------
renault Laguna 3 hatchback 2011, 1.5 diesel, 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 22:08
Dacia