Vanzarile Dacia Logan, in scadere., Conform APIA,cota de piata a Dacia scade
![]() ![]() ![]() |
Vanzarile Dacia Logan, in scadere., Conform APIA,cota de piata a Dacia scade
bendix |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
- TM10### , alb arctic
Ambiance - 2005 In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|||
Funny |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.272 Joined: 7 October 04 ![]() |
QUOTE(bendix @ 28 Oct 2005, 12:05) Eu cred ca toata discutia se bazeaza pe faptul ca acea fabrica (Craiova) exista deja. Asa ca nu e nici un dubiu, nu e nici un risc: Romania ar fi mai castigata ca la Craiova sa vina un alt producator, altul decat Dacia/Renault. Asta o afirm eu, proprietar multumit de Logan ![]() Bafta si week-end placut tuturor ! Cred ca toata suflarea care este rationala este de acord cu ceea ce spui .Din pacate nu prea are alti pretendenti fabrica de la Craiova.(in afara de cei vehiculati prin media) Nu afirm ca sunt detinatorul adevarului absolut cand spun ca piata Europei de Est nu este vizata de un mare producator care s-ar putea reloca in Romania , insa asta este realitatea. Daewoo Craiova va fi probabil o "prada" usoara pentru Nissan. (Renault nu cred ca este interesata de dezvoltare pe termen lung in Ro,un argument in favoarea celor afirmate fiind multitudinea locatiilor in care se produce Logan) Sa speram ca cei din grupul Renault - Nissan vor reusi sa realizeze la Craiova niste produse de calitate la preturi atractive.Daca va fi asa sau altcumva ramane de vazut.Insa , la modul in care s-au derulat privatizarile in RO pana acum , s-ar putea sa mai curga multa apa pe Siret pana sa stim ce si cum. This post has been edited by Funny: 28 Oct 2005, 12:29 |
--------------------
Dividae
et
impera! Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
|
|
jimmyalex |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 October 05 ![]() |
Taxele in tarile care nu au o industrie constructoare de automobile sunt intradevar foarte mari, ajungand si pana la 120% in Danemarka. Nu sunt sigur daca aceste taxe se datoreaza neaparat lipei unor producatori de autoturisme sau se datoreaza nivelului foarte ridicat de viata din tarile respective(ma refer aici la Danemarka, Finlanda, tarile nordice). Poate statele nordice au gasit o modalitate de a aduna foarte multi bani la buget
![]() De exemplu un Matiz nou costa 100 000 de coroane , adica aprox 16 000 euro. Asa ca pretul Daciei si taxele care le platim noi sunt mai mult decat OK. Dacia a facut un lucru bun si sunt convins ca in urmatorii ani o sa aiba succes nu numa pe piata romaneasca. |
--------------------
Dacia
Logan 1,4 Ambiance
- CS 04 SSv
|
|
Codrin |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
JORJ |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 4 January 05 ![]() |
Eu nu pricep de ce tocmai lipsa industriei auto proprii se aduce ca argument pentru taxe mari la import de masini.
Eu ma gandeam ca esti tentat sa pui taxe mai consistente tocmai atunci cand ai industrie proprie tocmai ca sa o protejezi. Faptul ca astia au taxe asa de mari m-a susprins, pt. ca noi ne tot plangeam de cei 30% (daca o mai fi la fel) de la noi pentru masini din afara Europei. Nu cred ca 120% la Danezi are legatura cu lipsa propriei industrii auto, ci poate cu o sursa de taxare pe care au gasit-o ei mai potrivita la buget. Later edit: Poate isi prootrejeaza industria in ansamblu si taxeaza gros absolut orice import. This post has been edited by JORJ: 28 Oct 2005, 21:42 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4 Perla
- B -XX - XXX Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept Nu claxonez decat daca e absolut necesar Folosesc proiectoarele doar cand e ceata |
|
bendix |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
QUOTE(jimmyalex @ 28 Oct 2005, 20:05) Taxele in tarile care nu au o industrie constructoare de automobile sunt intradevar foarte mari, ajungand si pana la 120% in Danemarka. Nu sunt sigur daca aceste taxe se datoreaza neaparat lipei unor producatori de autoturisme sau se datoreaza nivelului foarte ridicat de viata din tarile respective(ma refer aici la Danemarka, Finlanda, tarile nordice) Asta e o informatie foarte utila. Stim asadar ca taxele la autoturisme sunt 80% in Finlanda si spre 120 % in Danemarca. Si fiindca sunt doua teorii (una ca taxele mari din aceste tari se datoreaza lipsei industriei producatoare auto, iar a doua ca taxele mari se datoreaza intr-u totul politicii guvernului din tarile cu nivel foarte ridicat de viata), eu va propun un "pariu". ![]() Haideti sa alegem Suedia, tara producatoare de masini (bune) si cu un nivel foarte ridicat de trai. Poate ne spune cineva care a intrat in contact cu piata de masini noi de acolo, ce taxe exista in Suedia la autoturisme? Eu sincer, nu cunosc valoarea taxelor de acolo. Cred ca un prag decent de taxe este de pana la 30%. Daca in Suedia sunt taxe mai mari, voi recunoaste public ca teoria mea cu preturi mici la masini in tarile producatoare de autoturisme este eronata. P.S. Am vrut doar sa mai adaug pe ce se bazeaza teroria mea. Un producator de autoturisme dintr-o anumita tara cred ca ar face loby puternic pentru ca pretul la client sa nu ajunga la valori foarte mari. Daca ar fi mai multi producatori influenta lor ar trebui sa fie si mai accentuata |
--------------------
Dacia
Logan
- TM10### , alb arctic
Ambiance - 2005 In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#67
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
O taxa mare reduce consumul si protejeaza economia de un deficit de cont curent. Nivelul de trai din tarile enumerate mai sus e destul de ridicat si lumea si-ar putea permite lejer sa cumpere o masina la pretul din tara in care e produsa insa statul intervine.
Tine mai mult de capacitatea de exportator a tarii respective sau macar prestator de servicii catre alte state. Taxa aia mare protejeaza ecomonia tarii de la a inregistra un consum excesiv. E o frana pusa banilor care ies din tara. Exact invers se intampla cand ai industria proprie unde local e benefic sa ajuti prin taxe scazute pentru ca producatorul tau local iti ofera locuri de munca si o posibila crestere a capacitatii de exportator a tarii. Fiecare tara isi cauta propriul echilibru financiar prin propiriile metode adaptate la conditiile locale... nimic special in asta. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#68
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(daciafan @ 27 Oct 2005, 16:45) ![]() ![]() Conform celor afirmate de tine, SNTR detinea monopolul pe un segment important de piata....a fumatorilor de CARPATI. Si pina la urma s-a ales praful...din monopolul asta si nu ca BAT, PM, JTI, ar fi intervenit in piata cu produse ieftine cu adresabilitate pentru mineri, muncitorii de la Republica, Faur, etc... De fapt, au fost smecheri, le-au inregistrat ca marca fabricata in Bulgaria.. ![]() Mai oameni buni, reveniti-va cind vorbiti de monopol...ca una este sa fii singurul producator intr-o tara si alta e monopolul. Presupunind ca Romania, nu ar fi avut nici o fabrica auto in 90 si ar fi venit Reno sau alta firma sa faca prima fabrica in Ro, ce ar fi trebuit sa zica guvernantii de la acea vreme? " OK, noi va lasam sa faceti fabrica, dar veniti si cu un concurent...altfel, nu se poate, sau asteptati pina primim cerere si de la concurenta si dupa aia vorbim". Ce dreaq mai.... Atit timp cit piata e libera, cit timp toate marcile din lume sunt prezente aici....nu vad nici un monopol. Aaaa, ca astia au preturile mai mari, asta e...si nu vad problema. Taxe sunt oriunde in lumea asta. Dar noi romanii, vrem masina ieftina si de super-calitate....ei asta trebuie sa pricem odata pentru totdeauna, ca nu se poate. Oare cehii la fel gindesc de Skoda? Ca e monopol....si trebuiau sa faca proteste, sa darime guverne si sa-i forteze sa aduca alti fabricanti. PS: Daca credeti ca Romania are asa mare potential, faceti ce-a spus Klaus. Dati-i incolo de mari producatori, care nu vad potentialul si faceti voi marea fabrica, spargeti monopulul....dar...sa n-aveti surprize, dupa aia. Socoteala din tirg nu se potriveste cu a de-acasa. This post has been edited by bomicabomic: 30 Oct 2005, 21:57 |
--------------------
x
x
- x
|
|
bendix |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
DigitalScribe, sunt perfect de acord cu tine. As face o completare insa la ceea ce ai spus aici:
QUOTE Exact invers se intampla cand ai industria proprie unde local e benefic sa ajuti prin taxe scazute pentru ca producatorul tau local iti ofera locuri de munca si o posibila crestere a capacitatii de exportator a tarii. Fiecare tara isi cauta propriul echilibru financiar prin propiriile metode adaptate la conditiile locale... nimic special in asta. Eu ma referam la faptul ca intr-o tara producatoare de autoturisme, toate preturile sunt mai jos, chiar si la marcile care nu sunt produse in acea tara. E un fenomen interesant. Pentru bomicabomic: QUOTE Oare cehii la fel gindesc de Skoda? Ca e monopol....si trebuiau sa faca proteste, sa darime guverne si sa-i forteze sa aduca alti fabricanti. Da, oricat de ciudat ar parea, fabrica Skoda din Cehia este un monopol. Ca sa intelegem mai bine cum este cu monopolurile, eu propun sa ne imaginam prin absurd ca in SUA ar exista un singur producator de autoturisme (Skoda, de pilda). Ei bine, conform legilor economiei de piata americane, acea fabrica ar fi obligata sa se scindeze in doua, sau mai multe parti independente si cu proprietari diferiti !! In Cehia nu se iau astfel de masuri fiindca a aderat la UE, piata cu mai multi producatori. This post has been edited by bendix: 31 Oct 2005, 08:49 |
--------------------
Dacia
Logan
- TM10### , alb arctic
Ambiance - 2005 In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#70
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Mda..ce sa mai spun, ca n-am cuvinte. Deci in Romania pe linga Semanatoarea, trebuie sa mai avem un producator de combine, pe linga Roman, mai trebuie sa mai avem un producator de camioane, pe linga Tractorul, altul...etc... Ca deh, sunt singurii producatori pe domeniul lor si fac monopol...
Si cum, altii nu se inghesuie sa investeasca sa le cumpere, ce sa mai vorbim de construirea altora noi...ar trebui sa le inchidem. Le spunem direct miilor de angajati de acolo, "fratilor, voi sunteti monopol...asta e, si nu e permis". La fel de bine si la ROMBAT Bistrita, trebuie facut ceva...ca tot monopol este si la Chimcomplex Borzesti si la COS Tirgoviste, etc.. Bendix, Skoda nu a fost niciodata un monopol in Cehia. Ca sa fi fost asa, trebuia sa influenteze direct piata, sa nu ofere alternative cehilor, aia sa fie obligati sa cumpere masini numai si numai de la ei, la preturi care n-aveau nici o legatura cu ceea ce se intimpla in piata. Dar, n-a fost si nu este asa...atit timp cit Loganul , ex., este mai ieftin decit produsele lor si se vinde pe piata lor... Aaaa si as vrea sa stiu, Boeing si Airbus, ce sunt....? Bine ca nu se mai face la Romaero, BAC 11 sau Rombac, ca era musai sa se mai construiasca o fabrica.... Haide bre, dati-o incolo de treaba, cu monopolul asta... This post has been edited by bomicabomic: 31 Oct 2005, 09:44 |
--------------------
x
x
- x
|
|
bendix |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
bomicabomic, da inteleg ce vrei sa spui, intr-o piata mondiala din ce in ce mai globalizata este tot mai greu sa se evidentieze granitele dintre ceea ce este monopol si ceea ce nu este monopol. Asa este.
Totusi daca e sa aleg intre doua lucruri, prefer sa aleg pe cel care pare ca nu e monopol decat pe cel care pare ca ar fi monopol ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
- TM10### , alb arctic
Ambiance - 2005 In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#72
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(bendix @ 31 Oct 2005, 08:40) [...] Eu ma referam la faptul ca intr-o tara producatoare de autoturisme, toate preturile sunt mai jos, chiar si la marcile care nu sunt produse in acea tara. E un fenomen interesant. [...] Tocmai pentru ca celelalte firme trebuie sa faca si ele cat de cat concurenta ca sa isi pastreze existenta in piata. Deci cumva e un efect opus acelui de monopol. Dacia dupa parerea mea are doar avantajul ca poate produce mai ieftin decat altii pentru a vinde un produs la un pret maxim chiar aici local. E un avantaj cred si nu un monopol real. Cand va aparea alt producator serios aici atunci concurenta va fi de la cot la cot. Cand va disparea avantajul producerii autoturismelor local atunci va exista o concurenta completa iar Dacia va pierde acest avantaj pe piata locala si invecinata probabil. This post has been edited by DigitalScribe: 31 Oct 2005, 12:07 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
arond |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 29 August 05 ![]() |
Nu cred ca e poate fi vorba de monopol:
Dacia este concurata si inca relativ serios chiar de Renault, prin Clio (asta ca sa nu mai vorbim de altii: Kalos, Fiat Albea, etc). Am cativa prieteni care s-au codit mult sa aleaga intre Clio si Logan si au ales Clio - cu alte cuvinte, piata nu este monopolizata de Dacia, si asta e lucrul important: cand vorbim de monopol, vorbim de piata si nu de facilitatile de productie. Numa' bune. |
--------------------
Logan/Nova
Laureate 1.4/GT
- - People ask for criticism, but they only want praise.
W. Somerset Maugham (1874 - 1965) |
|
vladiopa |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DigitalScribe @ 28 Oct 2005, 11:32) @vladiopa: 1. Ce zici tu nu-i treaba romaneasca ci se numeste economie de piata. 2. Din moment ce e asa de mare pretul pentru aceasta "treaba romaneasca" probabil ai o alta optiune mai ieftina si la fel de buna sau poate cam la fel ca pret dar mult mai buna. Si daca tot ai aceasta optiune nu inteleg indignarea ta din moment ce alegerea iti apartine. E de inteles ca toata lumea vrea mai ieftin insa de la a vrea mai ieftin daca se poate si la a fi total indignat si suparat ca nu se poate mai ieftin e o diferenta. Problema nu sta la produs sau la pretul acestuia ci la cat castiga romanul. Cu cat mai devreme realizezi asta cu atat mai bine pentru tine. Acolo e problema si acolo trebuie sa schimbi ceva si nu la preturile din piata neaparat dar cum zici tu, "asa e romanul", nu e el de vina... restul lumii e de vina. Nu asta era ideea. Era o remarca cu privire la anormalitatea unei "economii de piata". Nu oi fi eu specialistul care sa vorbeasca, mai ales ca nu suntem pe la nici o conferinta ci ne dam fiecare cu parerea ca de..asta e sport national, toti ne pricepem la masini si fotbal. Dar, revenind la ceea ce spuneam, urmarind politicile altor firme producatoare de auto de pe piete vestice, cu cat ne departam de momentul lansarii pe piata al unui model, cu atat pretul are tendinta sa scada (nu zic ca o face mereu). Apoi, in anumite momente ale anului se anunta o seride de oferte pe care pana acum la Dacia nu le-am regasit. Asadar, raman tot la ideea mea de anormalitate in politica de vanzari Dacia intrucat desi masina nu a fost imbunatatita deloc, pretul ei a crescut cam cu 500 de eur pt fiecare varianta. Eu unul am un Logan Laureate 1,6 si, chiar in conditiile astea ale cresterii pretului mai vreau sa imi mai cumpar inca un Logan. Poate,cine stie, sa fie oare pretul cu care s-a lansat un pret promotional ? ![]() Si iti dai seama ca tot timpul incerci sa raportezi la cat castiga un roman. Daca as avea un salariu pe la 2000 nu as sta sa ma uit la pret si probabil as cauta in segmentul superior ofertele. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
- B-
2005 Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#75
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Ce zici tu de obicei se intampla cand deja s-a lansat un alt model (vezi Clio 3 fata de Symbol care acum e la oferta) pentru ca sunt stocuri, masina nu se mai produce si toata lumea s-a orientat deja spre modelul nou. Singurul motiv pentru care ai cumpara un model la capat de viata dar nou (si nu la 1 an de la lansare precum Loganul) e oferta speciala, deci pretul.
Nu este cazul pentru Logan care tocmai si-a lansat si motorizarea Diesel. Logan nu e o masina normala din punctul de vedere enuntat mai sus. Nu si-au propus sa o schimbe prea curand ci din contra, sa fie o masina cu un ciclu mai mai mare in ce priveste aparitia/disparitia de pe piata tocmai pentru ca pretentiile nu stau la capitolul design ci la capitolul functionalitate. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, se poate sa ai dreptate. Probabil cunosti mai multe date si de obicei nu-mi place sa vorbesc unde nu cunosc suficient. Insa ceea ce spui e plauzibil.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
- B-
2005 Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#77
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Nu ma intelege gresit ca nu tin cu ursul insa daca stau la rece si ma gandesc la scumpirile facute cred ca stiu ei ce fac. Oricum nu-s niste scumpiri nesimtite ci "de manevra"... preturile au fost doar ajustate. La unii dintre noi si veniturile au mai crescut intre timp, la altii ce-i drept nu... asa ca efectul difera. Iar intervalul de scumpire e mic pe langa viata pe piata propusa pentru aceasta masina.
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu am crezut niciodata ca tii cu ursul si bag mana in foc ca si tu ti-ai dori o masina care sa fie cat mai iaeftina comparativ cu ceea ce stie sa faca. Poate sa mai fie inca o explicatie: in Romania se producce pe lei iar achizitiile de afara sunt facute pe euro iar in momentul in care euro scade trebuie sa creasca si ei cumva ca sa acopere cheltuielile de productie + alte cheltuieli. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
- B-
2005 Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#79
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Dupa ce am vazut azi o Toyota Avensis a unui coleg ... cred ca vreau mai multi bani sa-mi permit o masina mai buna ! Mai ieftin decat Logan si la calitatea lui Logan nu cred ca se poate.
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DigitalScribe @ 15 Nov 2005, 23:55) Dupa ce am vazut azi o Toyota Avensis a unui coleg ... cred ca vreau mai multi bani sa-mi permit o masina mai buna ! Mai ieftin decat Logan si la calitatea lui Logan nu cred ca se poate. Exact asta am gandit si eu cand m-am hotarat sa dau banii pe el. Ma orientasem si spre Cielo dar la cati bani se cerre pe el si la ce stie sa faca nu merita. Asa ca am ramas la Logan. Si cum iti psuneam si cum i-am spus si tipului de la vanzari, daca or fi bani, as mai lua unul la anul. E omenesc sa ne dorim ceva mai bun dar Logan in momentul de fata e un soi de compromis destul de bun. Calitate- pret la un nivel optim. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
- B-
2005 Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
Si cica...am vb cu cineva in service la AMG (o cunostinta) nu prea au probleme masinile care vin la revizie...cica fatza de solenza e o crestere destul de mare a fiabilitati....si mai am un prieten care are un 1.5dCI de vreo 2 sapt si e multumit pana la Dumnezeu
![]() Deci lumea....poate inca mai asteapta sa vada ce si cum....si apoi sa hotarasc sa-si ia...romanu' e sarac....si nu arunca asa cu bani...de fapt straini sunt si mai reticienti cand e vorba de noutati ![]() |
--------------------
*
*
- *
*
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Fan3 @ 16 Nov 2005, 17:43) Si cica...am vb cu cineva in service la AMG (o cunostinta) nu prea au probleme masinile care vin la revizie...cica fatza de solenza e o crestere destul de mare a fiabilitati....si mai am un prieten care are un 1.5dCI de vreo 2 sapt si e multumit pana la Dumnezeu ![]() Deci lumea....poate inca mai asteapta sa vada ce si cum....si apoi sa hotarasc sa-si ia...romanu' e sarac....si nu arunca asa cu bani...de fapt straini sunt si mai reticienti cand e vorba de noutati ![]() Apropos de treaba asta: daca tot nu au probleme la revizie, s-a intamplat cuiva sa desopere ca a dat banii pe revizie (incluzand aici filtre si ulei) si sa constate ca de fapt are aceleasi filtre (eventual ala de aer curatat cu aer comprimat) si acelasi ulei ? Eu unul am verificat uleiul dupa 3000 Km si e curat ca nou. Cum ne dam seama ca intra-devar au schimbat ceva din moment ce nu avem acces in service. Au fost cazuri in care oamenii s-au facut ca schimba si le-au lasat tot pe alea dar banii i-au luat la intreg |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
- B-
2005 Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
Marty |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(vladiopa @ 17 Nov 2005, 14:50) Apropos de treaba asta: daca tot nu au probleme la revizie, s-a intamplat cuiva sa desopere ca a dat banii pe revizie (incluzand aici filtre si ulei) si sa constate ca de fapt are aceleasi filtre (eventual ala de aer curatat cu aer comprimat) si acelasi ulei ? Eu unul am verificat uleiul dupa 3000 Km si e curat ca nou. Cum ne dam seama ca intra-devar au schimbat ceva din moment ce nu avem acces in service. Au fost cazuri in care oamenii s-au facut ca schimba si le-au lasat tot pe alea dar banii i-au luat la intreg Eu zic sa nu le dai banii pina nu-ti demonstreaza ca au pus filtre noi, mai ales p-ala de ulei sa-i pui sa-ti demonstreze ca e nou! Am auzit de oameni carora li s-au rupt axele cu came si vilbrochenurile pe motiv ca uleiul nu era schimbat de 40-50 de mii de km. Cica la un service din Mahmudia s-a-ntimplat asta. Stiu eu dintr-o sursa sigura de la Vocea Clientului. Cica oamenii dadeau jos uleiul, il decantau si-l puneau la loc in masina, iar daca era nevoie sa completeze, puneau ulei de rapita. Filtrul de ulei il stergeau cu cirpa pe dinafara. Filtrul de aer il spalau in chiuveta cu multa apa si sapun Duru. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#84
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Pai ii pui sa-ti scrie seriile la jucarii pe hartia aia pe care noteaza baietii ce-au schimbat si gata.
Piesele originale Dacia au si cutie si numere de serie pentru identificare. In caz de vreo problema poate fi identificat usor cine l-a produs, din ce lot face parte etc... La nici un service serios n-o sa patesti asa ceva. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
Smudo |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Digital, precis nu bausi cafeaua azi. Sau era prea slaba.
|
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
andu911 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Doamne, mare ti-e gradina...oamenii astia dau 8000 euro pe o masina si se supara cand le spune cineva ca nu se mai vinde asa bine. Pai foarte bine fratilor, ca deja e tara plina de Logan...zici ca suntem in filmele alea SF de 2 lei, in care toata lumea din viitor se plimba cu un singur tip de masina.
Dupa parerea mea...masina face parte din personalitatea unui om. Au fost anii de "glorie" cu Dacia 1300/1310....nu va ajunge ? Acum iar toata lumea aceeasi masina ? Sa vina altii la Craiova...mai schimbam si noi privelistea. QUOTE(vladiopa @ 17 Nov 2005, 14:50) Au fost cazuri in care oamenii s-au facut ca schimba si le-au lasat tot pe alea dar banii i-au luat la intreg De ce nu il schimbi tu in spatele blocului ? Ca tot Dacie e....plus ca face parte din traditie....romanul e mecanic duminica dimineata in parcare. This post has been edited by andu911: 19 Nov 2005, 15:09 |
--------------------
-
-
-
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#87
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
andu...da' vad ca esti expert intr-ale masinilor....chiar nu-i de gluma cu tine...
![]() |
--------------------
*
*
- *
*
|
|
smurfu |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 November 05 ![]() |
QUOTE(GicaPopescu @ 18 Oct 2005, 09:15) Am analizat putin datele despre vanzarile pe primele 9 luni ale anului, oferite de APIA la adresa http://www.apia.ro/date/2005-09-Analize.pdf si am constatat ca, in ultimele 3 luni, Dacia se afla in pierdere de cota de piata. Ea a vandut in intervalul ianuarie-septembrie 68.337 de autoturisme. Aceasta reprezinta 43,4% din vanzarile totale. Dacia a avut un varf in februarie, cand a atins o cota de 51% din piata, de atunci scazand luna de luna. In primul trimestru, Dacia a vandut 24.065 de autoturisme dintr-un total de 48.300. La un total apropiat de vanzari, in trimestrul III, de 48.380 de masini, Dacia a pierdut o treime din piata (16.402 autoturisme vandute in perioada iulie - septembrie 2005). Aceasta scadere nu se datoreaza remontului din august, cum multi ar fi tentati sa creada, ci se pare ca e provocata mai mult de cresterea puternica a preturilor la Logan din ultimele luni, ca si de aparitia unor oferte tot mai tentante din import, la preturi deja comparabile, si cu o calitate mai buna fata de masina de la Colibasi. In septembrie, luna in care vanzarile ar fi trebuit sa cunoasca o noua explozie prin lansarea versiunilor diesel, Dacia a vandut doar 7.343 masini, fata de 10.056 in iulie, si fata de 9.194 in septembrie 2004. Deci tendinta de scadere a vanzarilor este clar conturata. Iara daca GM va prelua fabrica cu tehnologie mai noua de la Craiova si va produce Kalos si Spark la preturi egale sau inferioare celor de la Logan, situatia Daciei nu va mai fi chiar asa grozava, si s-ar putea sa fie nevoiti sa mai dea inapoi de la preturile la care au ajuns. Oricum, concurenta este binevenita pe acest segment de pret, pe care Dacia a detinut practic un monopol si a profitat cam mult de acest fapt. Te-ai gandit macar o secunda ca au crescut vanzar8ile la Skoda si VW datorita lansarii lui Octavia II si respectiv Passat II??? |
--------------------
Dacia Logan
Ambiance 1.4
- BH-00-cuc
|
|
smurfu |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 November 05 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 19 Nov 2005, 15:05) Doamne, mare ti-e gradina...oamenii astia dau 8000 euro pe o masina si se supara cand le spune cineva ca nu se mai vinde asa bine. Pai foarte bine fratilor, ca deja e tara plina de Logan...zici ca suntem in filmele alea SF de 2 lei, in care toata lumea din viitor se plimba cu un singur tip de masina. Dupa parerea mea...masina face parte din personalitatea unui om. Au fost anii de "glorie" cu Dacia 1300/1310....nu va ajunge ? Acum iar toata lumea aceeasi masina ? Sa vina altii la Craiova...mai schimbam si noi privelistea. De ce nu il schimbi tu in spatele blocului ? Ca tot Dacie e....plus ca face parte din traditie....romanul e mecanic duminica dimineata in parcare. S-ar putea sa ai dreptate, dar din pacate nu toata lumea din Romania nu are mult mai bine de 12.000 de euro sa dea pe o masina cu aceleasi optiuni.... Sau ma insel?? |
--------------------
Dacia Logan
Ambiance 1.4
- BH-00-cuc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th August 2025 - 15:06 |