Fiabilitate Laguna III
![]() ![]() ![]() |
Fiabilitate Laguna III
xia |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 4 March 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
1999
|
|||
leolache |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 15 November 13 ![]() |
Buna ziua,
Legat de fiabilitatea Lagunei III, pot spune ca mi s-a parut o masina extrem de buna. Am detinut un 2.0 dCi Privilege (110kW, BVM6), an fabricatie 2008 - achizitie Renault Romania, si in cca. 75.000 km rulati in mare parte in RO (cca. 5.000 au fost facuti in Vest) masina nu a avut niciun fel de probleme/interventie la partea mecanica (nu am schimbat nici macar un capat de bara, nu batea si nu juca nimic). Singurele probleme ale masinii (remediate pe garantie) au fost: 1. Inlocuire sezut scaun sofer (piele crapata). 2. Inlocuire maciulie schimbator de viteze (piele exfoliata si decolorata). 3. Inlocuire incuietori usi fata (au cedat dupa 4 ani). 4. Inlocuire repetata becuri pozitie si becuri suport numar. Un alt mic inconvenient tine de faptul ca senzorii de parcare spate pot furniza surprize pe timp de ploaie (piuie continuu desi nu este niciun obstacol in preajma masinii). Ca si concluzie: o masina excelenta, cu o fiabilitate deosebita (inclusiv raportat la generatia anterioara - am detinut si o Laguna II facelift, 2.0T Dynamique (an de fabricatie 2006)). |
--------------------
Ford / BMW
Focus / X3
2024 / 2020 ex Renault Megane etech EV60 2022 & GT 1.6 TCe 2017
ex BMW 420i F33 2016 ex Honda Civic 1.5T 2019 ex Laguna 2.0 dCi GT 2011 & 2008 & 2.0T 2006 |
|
darwin |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 20 October 13 ![]() |
Avem, azi, 25 de pagini aici:
http://www.reno.ro/glitschig-t119649.html |
--------------------
--
--
--
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
Nu este relevanta comparatia cu LII. Nu au nici o treaba una cu cealalta.
Cel mai bine este sa compari ceva din clasa ei: Insignia,Passat,C5,Octavia....si mai sunt cateva! Daca e sa comparam probleme "costisitoare" si numarul acestora,LIII ajunge in finala si castiga! O incuietoare,un senzor...afisaje care blureaza,sau alte nimicuri,este "par la ceas"! Probleme serioase,si grave la LIII,le numeri pe degete aici pe forum! Dar eu sunt activ cam pe toate forum-urile,si ce vad acolo....ma minunez! Nu o spun ca AM EU LIII,ci doar ca se dovedeste ca ,motorul,este foarte fiabil! Si ce este mai important ??? 23 Apr 2014, 22:51: QUOTE(darwin @ 23 Apr 2014, 16:28) Din 14 ianuarie a.c. ... nu s-a mai postat pe acolo..4 luni fara "glitschig" ... Unde mai vezi asa ceva? ![]() This post has been edited by maytow_airis: 23 Apr 2014, 22:51 |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
xia |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 4 March 11 ![]() |
Faceam o comparatie intre cele doua, in ideea ca multe din problemele de la modelul anterior au disparut.
Daca e sa comparam cu alte marci, intredevar Insignia, care este o masina frumoasa, am inteles ca are o gramada de probleme si in special la partea electrica. maytow_airis scriai mai sus "Daca e sa comparam probleme "costisitoare" si numarul acestora,LIII ajunge in finala si castiga!". La ce te referi aici, va castiga ca are multe probeleme sau din contra ca are cele mai putine probleme? |
--------------------
Renault
Laguna
1999
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Nu inteleg de ce nu are nici o treaba cu L 2 , e in aceiasi clasa, si se trage din ea, a crescut (si aici ma refer la interior) cu 2 cm in latime dar nimik mai mult ,spatiul intterior in spate e la fel .Chiar daca la exterior e mai mare in lungime cu 11 cm , la interior nu se vede asta . Ideea e daca mosteneste electronica , suspensia si directia sensibila pe care o are L2 , zdranganelile la rulare pe drumuri mai proaste,ca la motoare nici L 2 nu a stat rau.
24 Apr 2014, 18:11: Intradevar, daca ne luam dupa postarile de pe forum, comparativ cu postarile pt L2, pare mai fiabila , si chiar peste masini cu o imagine de marca mai buna, gen passat, insgnia, C5, mondeo, unde le pica volantele, injectoarele , dpf-urile in veselie. This post has been edited by sserban22: 24 Apr 2014, 18:11 |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Aici pica direct motorul. Blocul motor nu finetzuri gen injectoare, volante, pompe de injectie.
![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
xia |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 4 March 11 ![]() |
Din cate am citit eu pe aici, doar cineva de afara se vaita ca i-a cazut motorul. Oricum din cele 29x posturi, or fi fost 2-3 care au spus ca le-a cazut motorul. Cine stie mai multi sa ma contrazica cu exemple. Altfel, pentru o masina deja btrana, 7 ani, eu zic ca este foarte fiabila.
|
--------------------
Renault
Laguna
1999
|
|
leolache |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 15 November 13 ![]() |
Buna seara! Subscriu si, in plus, vreau sa subliniez faptul ca inca de la primele loturi Laguna III a fost foarte fiabila (de pilda, a mea era produsa pe 22.12.2007, deci practic la cateva luni de la intrarea in productie!). Asa cum ne-a aratat experienta, nu se intampla prea des ca o masina sa fie "nimerita" din prima.
|
--------------------
Ford / BMW
Focus / X3
2024 / 2020 ex Renault Megane etech EV60 2022 & GT 1.6 TCe 2017
ex BMW 420i F33 2016 ex Honda Civic 1.5T 2019 ex Laguna 2.0 dCi GT 2011 & 2008 & 2.0T 2006 |
|
maytow_airis |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
QUOTE(xia @ 24 Apr 2014, 09:40) La ce te referi aici, va castiga ca are multe probeleme sau din contra ca are cele mai putine probleme? Ma refeream la faptul ca e "cea mai lipsita" de probleme,comparand cu cele numerate. Insignia,cat de frumoasa,super-frumoasa,are hibe de care LIII inca nu le.a descoperit. QUOTE(sserban22 @ 24 Apr 2014, 18:03) Nu inteleg de ce nu are nici o treaba cu L 2 , e in aceiasi clasa, si se trage din ea... S-o fi tragand din ea,dar nu se poate compara un model vechi,cu unul nou. Comparatia cea mai logica se face intre masinile din aceeasi gama,si de "varsta" ei. QUOTE(madhorsefuzzy @ 24 Apr 2014, 20:03) "Aici" unde? Un motor s-au doua sunt "cazute". Si acolo se banuie "o intretinere precara la varsta frageda". |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai avem pe forum 3 bucati in ordine la userii:
1. Gysel - 2.0dci 173CP 2. komplikatkid - 2.0dci 150CP 3. STANCIU CEZAR - 2.0dci 150CP "Se banuie" nu e ceva sigur. Sigur e ca s-au gripat cuzinetii pe vibrochen. Nu stiu daca e exprimarea corecta, dar asta e defectul la toate 3. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#12
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Corect, insa cel putin la komplicatkid s-a dovedit ca masina avea deja peste 350000 km in realitate...daca nu chiar mai mult.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
pcs |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 422 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Toate cele trei au CVA si ( daca tin eu bine minte ) provin din Germania. Se pare ca problema vine si din proiectare / utilizare - ungerea nu e foarte eficienta la turatii peste 4000 rpm. Laguna 3 e construita pe platforma Nissan D - care echipeaza de exemplu si Nissan Altima / Murano spre deosebire de Laguna 2, construita pe platforma comuna cu Primera. In plus, modelele vandute in Romania (cel putin cele din 2008 - 2009 ) erau echipate standard cu pachetul de drumuri grele - de aici probleme mai putine la suspensie / directie
|
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e
05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
- HA308VT
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
Cum am spus dealtfel:întreținere precară
Și m-am referit aici la intervalul de schimb LL (long life), cu un ulei slab calitativ. |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
ariciul76 |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 4 April 09 ![]() |
http://www.autobild.de/artikel/renault-lag...st-1172925.html
Aici gasiti multe informatii legate de motor (si poze). Tot aici si confirmarea problemei cu cuzinetii. Din fericire, la a mea masina din 2008 nu am avut nici o problema majora (are peste 160.000 km). |
--------------------
renault
Laguna 2.0 dci CVA
2008
|
|
dili |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
Ca fost posesor de Laguna III, parerea mea e ca e unul din cele mai reusite modele Renault in materie de fiabilitate. Unii chiar au numit-o "masina germana", mai ales ca si la tinuta de drum a iesit din canoanele Renault si s-a apropiat mult de cele nemtesti.
Eu am avut-o de noua vreo 3 ani, deci experienta mea cu uzuri si kilometraje mari nu intra in discutie, dar ca senzatie personala, eu asa am simtit masina aia: ca pe una care imi dadea siguranta in exploatare. Ca sa nu zic ca m-am intalnit cu cel care a cumparat-o de la mine si e super incantat de ea dupa aproape 7 ani. Si ca sa indulcim putin atmosfera, mergeti si cititi postarea mea de pe topicul Latitude, ca nu o mai repet si aici, mai ales faza cu clantele si rugina dupa 2 ani. Si ca o bomboana pe coliva altora, va scriu aici ce am scris si acolo: Mertanul E-Klasse al sefului meu, cu un an vechime si 5000km rulati, cu pret cat 2 Latitude (sau aproape 3 Lagune), sta in service de 2 saptamani cu un injector si computerul bulite. Asa ca... This post has been edited by dili: 25 Apr 2014, 21:34 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
leolache |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 15 November 13 ![]() |
Ca fost (si actual, intr-o forma diferita, e drept) posesor de Laguna III, pot spune si eu ca este cel mai "nemtesc" dintre Renault-uri. M-a surprins placut inca de la prima tura si, desi eram oarecum sceptic in aceasta privinta, a reusit sa nu ma faca sa trec la concurenta, desi cand am schimbat masina am luat in considerare o sumedenie de variante de la alti producatori. In alta ordine de idei, mi se pare ca Renault si-au crescut mult nivelul din 2008-2009 incoace si cred ca nu voi avea motive sa fiu dezamagit nici pe viitor.
|
--------------------
Ford / BMW
Focus / X3
2024 / 2020 ex Renault Megane etech EV60 2022 & GT 1.6 TCe 2017
ex BMW 420i F33 2016 ex Honda Civic 1.5T 2019 ex Laguna 2.0 dCi GT 2011 & 2008 & 2.0T 2006 |
|
digioptic |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(ariciul76 @ 25 Apr 2014, 14:45) http://www.autobild.de/artikel/renault-lag...st-1172925.html ......................................... Nu zic ca nu o fi asa, in fond care masina mai e garantata sa te tina o viata...? Dar tocmai pe nemti sa-i crezi ? NU tot ei au terfelit loganu in testele ADAC ? E o problema pe care neamtul producator de masini nu o intelege sau poate incep incet, incet sa o priceapa. Francezul vine pe piata lor cu masini ieftine, bine echipate. ca fiabilitatea nu e tocmai prioritate, poate si asta studiata sa nu saturezi piata. Si nemtii calca pe aceleasi urme, fiabilitatea nu mai este cum era odata. Dar pretul, ei aici e problema, pretul e de masina germana, de... Tin nasul pe sus ca muncitorul in fabricile de automobile germane, are un salariu care trebuie tinut sus. Mai e o surpriza ca Loganul e un succes in vanzari la ei ? Cel mai ieftin VW e usor catre 17000 euro la ei si asta coaja ca loganul luat la pret muuuult mai mic, plus programul lor rabla destul de generos. Sosele au, o masina sa-i duca din A in B si care e tinuta maxim trei ani, nu le cade gradu' sa mearga cu una ieftina franceza cum ne cade greu la noi. Si discutia poate continua in aceleasi acorduri si fata de Laguna. Ce sa mai zic, cum poti "proteja" industria proprie ? Pai dudui in presa cat de proast e produsul care te invadeaza, simplu nu ? Si nu e numai la nemti treaba asta. Am si eu o intrebare de om nestiutor, cum au reusit sa coloreze cuzinetii aia ? I-au trata chimic ? I-au vopsit ? Asta ca poza sa fie cu impact nu ? In rest...Ulei schimbat cat mai des... ![]() This post has been edited by digioptic: 27 Apr 2014, 07:08 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Cat de des? 3000km ca la berlina? 5000km mai spre dacia cu injectie?
Si acum: sa n-o turezi ca iti mor cuzinetii? sa o turezi ca altfel se imbacseste ... Greu cu fitele astea de fata mare ... da cica altfel e fiabila ... =)) |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
xia |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 4 March 11 ![]() |
Treaba asta cu daunatul in cazul mersulul subturat sau prea turat se aplica tuturor motoarelor diesel: cititi aici
|
--------------------
Renault
Laguna
1999
|
|
digioptic |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 28 Apr 2014, 07:11) Cat de des? 3000km ca la berlina? 5000km mai spre dacia cu injectie? Si acum: sa n-o turezi ca iti mor cuzinetii? sa o turezi ca altfel se imbacseste ... Greu cu fitele astea de fata mare ... da cica altfel e fiabila ... =)) Cat de des ? Pai depasitul a 10000 mi se pare lipsa de grija sau nepasare. Iar daca urci catre 15000, sa fie facuti preponderent afara. Cand ai depasit deja 30000 si ii mai dai si talpa, io zic ca nu trebuie sa ai pretentii de fiabilitate, stiut fiind ca oricare diesel e destul de murdar, parerea mea. Care masina germana sau de aiurea are 30000 la schimbul de ulei ? Eu nu stiu, sincer. Poate or fi, nu tin sa stiu. Dar un interval asa de mare presupune o baie de ulei generoasa, de ce nu si un radiator de ulei, evident si un filtru mult mai mare. Si daca scazi si intervalul de 10000 care e problema ? Costuri mari cu uleiul ? Ei da... cat de mult se urca pretul in ecuatia consumabilelor si de ce nu, la pretul actual al carburantului ? Ziceam de masina germana, pai la cat ulei papa una germana si cat trebuie completat intr-e schimburi, mai tot timpul ai ulei proaspat in ea. Iar fitele de marcheting cu tehnologia si conceptia dCI-ului o sa le vezi si la un TDI. Vezi asezarea supapelor cu intrarea aerului in cilindru ca un vortex. Acelasi lucru daca o sa cautati, gasiti si pe la TDI-ul de 2 litri a lui VW. Sa mai zicem si de sistemul de injectie cu rampa cumuna ? Pai cati fac asta ? Putini. Sunt cuzinetii din motor facuti numai pentru francezi sau de francezi ? Io ma-ndoiesc. Sunt extrem de multe firme terte care se ocupa de furnizare de piese. Aaa, ca sunt un lot de piese proaste si cu ele catalogam toate motoarele dCI de la Laguna 3 ? Ca o concluzie, dCI-ul lui renault nu e chiar exclusiv renault, cum TDI-ul VW nu e chiar VW si teoria poate continua cu alte motoare fie ele frantuzesti sau de mai stiu eu ce natie. Multi au avut probleme cu softul motorului si cred ca asta diferentiaza oricare producator sau poate nu...De ce nu ar exista si firme care sa furnizeze asta la toti...? Eu cred ca aici e problema in fapt, softul si schimbul de ulei. Daca laguna venea cu un benzinar generos ca putere, macar sa depaseasca pragul psihologic de 150 de cai, as fi renuntat cu placere la diesel, cat de "grijuliu" e el cu buzunarul la consum. Si ca sa nu indepartez discutia prea tare, sa nu mai amintim cat de pagubos e un diesel hartanit in oras, vis-a-vis de consum si fiabilitate... |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(xia @ 28 Apr 2014, 08:00) Treaba asta cu daunatul in cazul mersulul subturat sau prea turat se aplica tuturor motoarelor diesel: cititi aici E vechi articolul: 2006. Leguma 3 a aparut in 2007, deci nu se aplica. ![]() Deci se dau 2 motoare dci montate pe aceeasi L3: 1.5dci 110 CP 240Nm si 2.0dci 150CP 340Nm. Conform articolului cu amandoua trebuie sa mergem la peste 2000rpm desi poate 2.0dci are destul cuplu si putere la 1500rpm pentru un mers constant ... hmmmm ... QUOTE(digioptic @ 28 Apr 2014, 08:31) Cat de des ? Pai depasitul a 10000 mi se pare lipsa de grija sau nepasare. Iar daca urci catre 15000, sa fie facuti preponderent afara. Cand ai depasit deja 30000 si ii mai dai si talpa, io zic ca nu trebuie sa ai pretentii de fiabilitate, stiut fiind ca oricare diesel e destul de murdar, parerea mea. Care masina germana sau de aiurea are 30000 la schimbul de ulei ? Eu nu stiu, sincer. Poate or fi, nu tin sa stiu. Dar un interval asa de mare presupune o baie de ulei generoasa, de ce nu si un radiator de ulei, evident si un filtru mult mai mare. Si daca scazi si intervalul de 10000 care e problema ? Costuri mari cu uleiul ? Ei da... cat de mult se urca pretul in ecuatia consumabilelor si de ce nu, la pretul actual al carburantului ? ... Daca laguna venea cu un benzinar generos ca putere, macar sa depaseasca pragul psihologic de 150 de cai, as fi renuntat cu placere la diesel, cat de "grijuliu" e el cu buzunarul la consum. Si ca sa nu indepartez discutia prea tare, sa nu mai amintim cat de pagubos e un diesel hartanit in oras, vis-a-vis de consum si fiabilitate... Deci sa luam cazul meu: in 6 luni am 8000km facuti cu o medie de viteza de 50km/h. Daca se merge la fel cu masina pot sa il las 1 an si ~ 16.000-20.000km? Dupa media de viteza va dati seama ca masina nu e hatranita in oras, locul ei de joaca preferat fiind A1 si Dealu' Negru. Exista un prag psihologic la 150CP? ![]() This post has been edited by madhorsefuzzy: 28 Apr 2014, 08:45 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
digioptic |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 28 Apr 2014, 09:33) Pentru mine cel putin, da ![]() Iar daca e sa mergem la cele de la VW cu turbina, deja iti cam trece cheful de cuplu obtinut la 4000 si nu stiu cat de ture. Am un 1.8 de 160 de cai si...am popit pre multi cu ifose pe strada ![]() Parca sa zic ca au inceput si ei sa lucreze in sensul asta, TCi-ul de 1.4 de la reno cam da clasa la TSI-ul de aceiasi capacitate. Bine, sa nu-mi sariti in cap cu 2 litri turbati de la meganul RS, acolo e deja alta clasa. Dar daca se poate la megane, de ce nu au pus si pe Leguma cum o numesti tu ![]() ![]() |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Zi-mi si de ulei.
![]() Inca de cand a aparut L3 Rino a pus benzina turbo 2.0T de 204CP. L-au retras din cauza consumului, cererii mici si taxelor mari pentru CO2-ul emis. Cred ca astea au fost motivele. 1.4tce cu ai sai 130CP (nu stiu sa existe cu mai multi CP) mi se pare o gluma fata de 1.4tsi care a aparut inca de la inceput in varianta de 170CP (pe langa 122-125CP si 140 CP) sau fata de 1.4T-Jet de la Fiat in varianta sport de 170CP (existau si variantele de 150CP si 120CP). Dar da 2.0 aspirat de 136CP e cam subtire pe L3. Iar 1.6 benzina 110CP e chiar gluma. 1.5 dci 110CP macar iti ofera consum mic. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
digioptic |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 28 Apr 2014, 10:37) Zi-mi si de ulei. ![]() Inca de cand a aparut L3 Rino a pus benzina turbo 2.0T de 204CP. L-au retras din cauza consumului, cererii mici si taxelor mari pentru CO2-ul emis. Cred ca astea au fost motivele. 1.4tce cu ai sai 130CP (nu stiu sa existe cu mai multi CP) mi se pare o gluma fata de 1.4tsi care a aparut inca de la inceput in varianta de 170CP (pe langa 122-125CP si 140 CP) sau fata de 1.4T-Jet de la Fiat in varianta sport de 170CP (existau si variantele de 150CP si 120CP). Dar da 2.0 aspirat de 136CP e cam subtire pe L3. Iar 1.6 benzina 110CP e chiar gluma. 1.5 dci 110CP macar iti ofera consum mic. Pai daca la 204 cai ai lui "rino" e consum, cat de econom crezi ca este 200-le TSI de VW ? Si de TCe-ul lui reno, l-am comparat cu tsi-ul de 122 de cai. Si din 1.8-ul meu s-au scos mult peste 200 de cai si un cuplu ce a depasit valorea lui 300 de Nm Pana la urma, tot niste partzuti cu patru cilindrii sunt toate, problema e sa ai un partz ceva mai puternic, fie el si cu 4 cilindrii ![]() Ce sa-ti zic de ulei, ca nu m-am prins... ![]() This post has been edited by digioptic: 28 Apr 2014, 10:17 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
mezym |
![]()
Post
#26
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Exista Laguna III cu 2.0t benzina 205 cai pe toate tipurile de caroserie. Numai ca-n Romania nu se aduce motorul ala.
Poti sa te uiti la postarea mea din topicul Latitude unde am pus si link-uri cu anunturi de Laguna Coupe 205. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am taiat 1 cal din caii Legumei. Are 205 intradevar.
![]() QUOTE(digioptic @ 28 Apr 2014, 08:31) Cat de des ? Pai depasitul a 10000 mi se pare lipsa de grija sau nepasare. Iar daca urci catre 15000, sa fie facuti preponderent afara. Cand ai depasit deja 30000 si ii mai dai si talpa, io zic ca nu trebuie sa ai pretentii de fiabilitate, stiut fiind ca oricare diesel e destul de murdar, parerea mea. QUOTE(madhorsefuzzy @ 28 Apr 2014, 08:33) Deci sa luam cazul meu: in 6 luni am 8000km facuti cu o medie de viteza de 50km/h. Daca se merge la fel cu masina pot sa il las 1 an si ~ 16.000-20.000km? Dupa media de viteza va dati seama ca masina nu e hatranita in oras, locul ei de joaca preferat fiind A1 si Dealu' Negru. QUOTE(digioptic @ 28 Apr 2014, 10:15) Ce sa-ti zic de ulei, ca nu m-am prins... ![]() Daca merge sa-l tin cat am zis ca pare ca asta e calcaiul lui Ahile in fiabilitatea L3 si tu zici ca peste 10.000km devenim "criminali de motoare". ![]() Personal cred ca o sa-l tin 1 an si cati km face in anul ala pana in 20.000km. Schimbat in noiembrie inainte de sezonul rece. In rest cate un flush de motor cu ceva Motul Engine Flash (i-am facut la ultimul schimb, dar nu stiu cat de des sa-l fac) si 15-20km de mers la 4000rpm pe A1 la fiecare 800-1000km (2 drumuri de Valcea) pentru curatarea turbinei (se simte dupa fiecare "curatare"). In rest schimb dupa cum imi vine: si la 1800rpm si la 5000rpm. Sa crape daca nu-i fiabil ca doar nu o sa devin sclavul lui. Schimb dupa cum imi vine mie si imi face placere ca doar de asta e facuta masina asa: pentru placerea la volan. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
leolache |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 15 November 13 ![]() |
Din pacate, motoarele pe benzina nu mai fac parte din oferta Laguna (Hatchback/Coupe), cu exceptia celui aspirat de 2.0 litri si 140CP. Mare, mare pacat, pentru ca motoarele turbo pe benzina erau excelente... in schimb, curios lucru: am primit 1.5dCi pe Coupe
![]() |
--------------------
Ford / BMW
Focus / X3
2024 / 2020 ex Renault Megane etech EV60 2022 & GT 1.6 TCe 2017
ex BMW 420i F33 2016 ex Honda Civic 1.5T 2019 ex Laguna 2.0 dCi GT 2011 & 2008 & 2.0T 2006 |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Intr-adevar, ar fi fost excelente niste motorizari benzina turbo pe laguna si mai ales pe coupe, dar n-a fost sa fie.
Atat varianta de 170 de cai (care pe LIII a venit doar cuplata la transmisie automata) , cat si varianta de 204 cai de pe GT au fost motoare mostenite de la Laguna II cu tehnologie veche si prin urmare performante medii cu pretul unui consum mare. Nu e de mirare ca nu s-au gasit multi cumparatori. Cand afisezi oficial in urban 3l in plus fata de un motor de cilindree si putere similara de la concurenta e momentul sa-ti retragi agregatul de pe piata, si asta au si facut. Din nefericire aici se vad lipsa strategiei si investitiile taiate cu pixul contabiliceste, care au dus la situatia prezenta in care cu exceptia 1.2Tce, Renault nu mai are nicio alta motorizare benzina competitiva dpdv tehnologic: 2.0T 170 a fost revizuit in 2009-2010 la 180 de cai, apoi din nou in 2012 si dus la 190 cai si 300nm, ocazie cu care au adaugat un sistem start stop reusind sa coboare pe hartie consumul urban sub 10%. Din nefericire atat s-a putut face cu tehnologia respectiva, iar de agregat a beneficiat doar Megane-ul, nu si Laguna. Cu ocazia ultimului facelift s-a renuntat definitiv la motor (suspectez motive de reducere a costurilor) si a fost inlocuit cu o versiune de 220 cai a motorului de pe RS. 2.0T de 204 cai, a fost pur si simplu retras anul trecut (se vindea preponderent pe piata germana si doar pe laguna coupe) 2.0 aspirat de 140 de cai prezent azi pe laguna si fluence e de provenienta Nissan si e un motor basic care se achita de sarcini. 1.4T a inlocuit 2.0-ul aspirat de 136 cai in 2009-2010, dar din punct de vedere al solutiilor tehnice nu era mai evoluat decat 2.0T-ul de 180 de cai. A fost inlocuit de 1.2T de anul trecut, din ratiuni ce tin din nou de reduceri de costuri. 1.2T lansat initial ca succesor al clasicului deja 1.6 16v e singurul motor modern la ora asta din oferta reno. Am pus de-o parte modelele RS, poate trebuia s-o spun din capul locului. Sa speram ca odata cu Laguna IV vom vedea o revigorare a ofertei de benzina. LE: imi dau seama ca am uitat de micutul 0.9Tce, care nu e altceva decat 1.2Tce fara un cilindru. This post has been edited by mircea_aq: 28 Apr 2014, 11:59 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
leolache |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 15 November 13 ![]() |
Din pacate, Laguna III in general nu prea si-a gasit cumparatori, iar Coupe-ul cu atat mai putin. Din cate citeam pe un site frantuzesc de review-uri auto (nu mai tin minte care, dar o sa il caut), Laguna Coupe s-a vandut in 2012-2013, in medie, in 2.000 de exemplare pe an, in toata lumea. Cred ca asta e unul din principalele motive pentru care in oferta nu mai avem nicio motorizare de 2.0T benzina, si nici V6 (benzina si diesel).
|
--------------------
Ford / BMW
Focus / X3
2024 / 2020 ex Renault Megane etech EV60 2022 & GT 1.6 TCe 2017
ex BMW 420i F33 2016 ex Honda Civic 1.5T 2019 ex Laguna 2.0 dCi GT 2011 & 2008 & 2.0T 2006 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:25 |