Achizitie Megane 3, Sfaturi, Pareri, etc
![]() ![]() ![]() |
Achizitie Megane 3, Sfaturi, Pareri, etc
ali3n_cop |
![]()
Post
#61
|
||
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
|
||
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|||
Marius_Jay |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Va rog dati-mi si mie link catre site-ul unde este precizat ca se folosesc platforme diferite in cele 2 fabrici. Am cautat astazi dimineata vreo jumatate de ora, dar nu am gasit nimic, poate am gresit eu cuvintele cheie.
Multumesc mult, Marius. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ValentinRS |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Ce teapa am luat?! Cum?
Masina asta are un pret mult mai mic decat megane spania (in cazul meu). E normal sa fie modificata. E foarte buna. Nu am ce sa-i reprosez pana acum. Dpvdv megane-ul spania este o naveta spatiala. ![]() This post has been edited by ValentinRS: 14 Apr 2014, 11:50 |
--------------------
Renault
Megane 3
1.6 16V 2013
|
|
mezym |
![]()
Post
#65
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Problema este ca tu ai platit mai putin ca sa mergi in acelasi confort ca si cel cu produsul din Spania. Iar cand Renault le-a cerut mai multi bani fraierilor pe o masina dotata cu tehnologii vechi de 15-20 de ani, normal ca mor de ciudata.
Papa_mulo: uite ce scrie un propagandist abject mai jos. Ca asta mai sunt vreo doi. Civilizatie, nu? Fara sub-frame la puntea fata nu mai ai zona danner, deci pa pa 5 stele la euroncap.Megane-ul are ornament de mahon pe privilege, fluens are imitatie din plastic ieftin.Hai ca te-am pisat cu bolta, argumentat, frumos. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
#Dino |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
Forumul asta pare un sat fara caini.
Nu inteleg de ce sunt tolerati acesti indivizi care - cu orice ocazie - mananca "...." cum ca megane-ul turcesc e mai prost. Aveti mancarimi de degete? De ce nu faceti un blog ceva sa scrieti acolo? Pentru ca nu v-ar baga nimeni in seama. Asa, aici, pe forum, va bagati in seama cu posesorii si incercati sa ii enervati - poate poate va injura vreunul si primeste ban. Din cauza unor TROLI ca voi nu se mai gaseste informatie de substanta pe forum. Cei care au ceva de spus scriu o data, voi - neavand ce sa spuneti concret si util pentru ceilalti - repetati acelasi lucru ca popa la biserica. This post has been edited by kissfm: 14 Apr 2014, 12:07 |
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Si mie imi plac cei cu masini vechi care se iau de astia cu masini mai noi. Ei nu se uita ca au o rabla, da mananca kkt. Si apoi sunt cei cu masini made in nuj ce tara, care au impresia ca ei conduc un maybach sau ceva. Ghici ce? Tot Renault e, tot frustrat ca n-ai avut bani de BeMWeu ramai.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#68
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Eee, hai acuma...ca doar nu ai vreo nava spatiala. E doar o berlina low cost fabricata in Turcia. Practic.. este tot o rabla
![]() This post has been edited by ali3n_cop: 14 Apr 2014, 20:26 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
QUOTE(mezym @ 14 Apr 2014, 11:55) Problema este ca tu ai platit mai putin ca sa mergi in acelasi confort ca si cel cu produsul din Spania. Iar cand Renault le-a cerut mai multi bani fraierilor pe o masina dotata cu tehnologii vechi de 15-20 de ani, normal ca mor de ciudata. mezym, de ce aberezi? Arunci cu tot felul de cuvinte de cand ai intrat pe forum. De unde ai scos tu fraza asta cu a platit mai putin pentru acelasi confort? Fiecare lucru platit in plus a insemnat un plus de confort. Motor (da, cum spui tu cu tehnologie veche de 15 ani), oglinda electrocrom, oglinzile exterioare pliabile electric, player cu bluetooth, card maine libere, toate astea iti aduc plus de confort. Deci nu poti spune ca este acelasi confort la mai putini bani. Si stiu ca multe dintre optiunile astea se puteau pune si pe o masina din Turcia dar ajungeai foarte aproape sau chiar depaseai pretul celuilalt model. Si te rog revizuieste-ti limbajul, nici un utilizator de renault din Spania nu e mai fraier decat un utilizator al unui renault din Turcia. La fel si in cazul invers. Cu stima, Marius. P.S.: tin minte ca imi doream o multime din echipamentele pe care le avea Sporty-Dinamic asa cum se chema atunci echiparea, si ajunsesem la 1300 euro pentru a avea si motorul de 130cp. Care chiar aduce plus de confort. This post has been edited by Marius_Jay: 14 Apr 2014, 20:46 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
centurion |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Nu inteleg un lucru: de ce ii freaca grija pe unii ca anumite persoane au masini fabricate in Turcia, respectiv ca alte persoane au masini fabricate in Spania? Fiecare si-a luat ce a vrut si e doar treaba lui. E banul lui, face ce vrea cu el.
Sa nu uitam ca prostul moare de grija altuia. |
--------------------
-
-
-
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
E momentul sa reimprospatam memoria cu cateva informatii.
1.png ( Size: 79.9k ) Number of downloads: 793 2.png ( Size: 149.26k ) Number of downloads: 886 3.jpg ( Size: 225.01k ) Number of downloads: 862 O propunere realista mi se pare crearea unui sub-forum dedicat megane-ului turcesc, astfel evitam orice fel de conflict. In fond nu e nimeni vinovat ca cei de la reno au dorit sa-si complementeze vanzarile prin crearea unui model low-cost cu acelasi look ca megane-ul, accesibil oamenilor care in mod normal nu si-ar fi permis niciodata un megane. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#72
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Tine mai mult de fotbal. Unii cu Galatarasay..altii cu Real Madrid, normal ca Real Madrid e altceva
![]() Mircea, de ce distrugi iluziile unora care cred ca merg in M3? ![]() This post has been edited by ali3n_cop: 14 Apr 2014, 21:01 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
3 cuvinte am. Mi se rupe.
@mircea_aq: "In fond nu e nimeni vinovat ca cei de la reno au dorit sa-si complementeze vanzarile prin crearea unui model low-cost cu acelasi look ca megane-ul, accesibil oamenilor care in mod normal nu si-ar fi permis niciodata un megane. " Serios? Si cat face un megane adevarat, 20 mii? Pai scuza-ma, da la 20 mii am optiuni mai interesante decat dacia-groupe-renault care turcesc sau nu, arata fix la fel se conduce la fel si se strica cam la fel. Si intre prieteni intrebarea e tot aia "de ce ti-ai luat renault?". @ali3n_cop: Nu stiu cum arata "rabla" ta dar "rabla" mea nu prea e rabla si nici senzatie de low cost nu`ti da la volan asa cum spui tu. Nu e C Class (care tot berlina low cost e, da e mercedes), da nu te faci de rusine cu ea. Cand e curata mai intoarce si un cap sau 2. Asa ca, asa cum o intretii asa o ai. This post has been edited by Piper101: 14 Apr 2014, 21:32 |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ionutm82 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Dar de unde ati scos voi ca Megane-ul produs in Turcia e mai ieftin? Am configurat acum unul cu optiunile pe care le am si eu si am ajuns cam la acelasi pret, 16100 cu mentiunea ca nu am gasit cat costa vopseaua metalizata. La vremea respectiva (2009) eu am avut un discount de 1400 euro. Acum e mai generos, 3950 euro.
Daca luam in considerare diferenta de tva, 19% in 2009 fata de 24% acum vom observa ca pretul Megane-ului produs in Turcia, fara discount-uri, este cam la fel cu pretul pe care l-am platit eu in 2009 pe Megene-ul produs in Spania. |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
Dynamique 2009
- B-yy-XXX
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#75
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Tema asta a fost discutata acum cativa ani buni cand a aparut Megane 3, Megane 2010 si Fluence. Scrie clar in prezentarile Renault ca in cazul Megane 2010 si Fluence s-au facut economii mai ales la partile care nu se vad (vezi tren si cadru fata).
Atasez si prezentarea din care sunt extrase primele doua imagini adaugate de mircea_aq: ![]() . Recomand pagina 20 si 37 ![]() Ca si prezentarea asta mai sunt cateva care dezvaluie si mai multe detalii legate de diferentele dintre cele 3 modele. Acum subiectiv. In anturajul meu exista toate cele 3 modele: Megane 3 (X95), Megane 2010 (B32) si Fluence (L38). Le-am condus pe toate trei si pot spune ca diferentele se simt. Nu ma refer la diferente de aspect, materiale din interior pentru ca alea sunt evidente ci la felul in care se simte masina, NVH, confort, stabilitate si manevrabilitate. |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
rMegane |
![]()
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 27 March 14 ![]() |
QUOTE(ionutm82 @ 14 Apr 2014, 21:54) La vremea respectiva (2009) eu am avut un discount de 1400 euro. Acum e mai generos, 3950 euro. De fapt e de 2500euro, 1450euro reprezinta prima de casare Rabla 2014. Interesant e ca cei de la sales stiu ce vand dar te induc in eroare spunand ca e acelasi lucru, doar ca e facuta in Turcia. Oare ce ar zice cei de la protectia consumatorului? ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2014, 1.5dci 95cai
|
|
#Dino |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
Se confirma.... calul moare de la drumul lung si prostul de grija altuia.
|
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
ValentinRS |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 November 13 From: Bucuresti ![]() |
@Marius_Jay
![]() Chestia cu forum-ul separat e deja o prostie........ Sunteti niste oameni de nota 10, romani adevarati. ![]() @ali3n_cop ce ne recomanzi noua, posesorilor de turcism ieftin? ![]() ![]() putem sa mai stam pe forum? This post has been edited by ValentinRS: 15 Apr 2014, 00:25 |
--------------------
Renault
Megane 3
1.6 16V 2013
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Felicitari, dar vorbim de achizitii facute la 2-3 ani diferenta. Trebuia sa verifici preturile acum 2 ani. Sa te vad cum o luai atunci.
![]() Cu stima, Marius. P.S.: Pentru informarea ta, nu imi laudam confortul exceptional al masinii mele, pentru ca Renault in cazul meu sucks si o sa il schimb cand fac rost de bani, ci doar spuneam ca diferenta de pret e data de confort, si acolo am dat cateva exemple. Dar unii sunt prea orbi sa vada diferente.. si-au cumparat prima masina, si normal cand treci din Dacie in Megane e super schimbare. This post has been edited by Marius_Jay: 15 Apr 2014, 00:37 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
QUOTE(r_vlad @ 14 Apr 2014, 23:02) Acum subiectiv. In anturajul meu exista toate cele 3 modele: Megane 3 (X95), Megane 2010 (B32) si Fluence (L38). Le-am condus pe toate trei si pot spune ca diferentele se simt. Nu ma refer la diferente de aspect, materiale din interior pentru ca alea sunt evidente ci la felul in care se simte masina, NVH, confort, stabilitate si manevrabilitate. Asa zici? Eu zic ca e doar in capul tau. Daca te-as chema la un test si ti-as da un megane si te-as intreba ce platforma e pun pariu ca nu ti-ai da seama. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Marius nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, dar despre ce diferenta de confort vorbesti? explica
Si totusi ce ai patit tu cu masina de ai asemenea atitudine pozitiva fata de ea? |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
@tatimeu: ti-am raspuns in PM despre masina mea. Informatia este prezenta pe probleme tehnice.
Majoritatea lucrurilor pe care le alegi cand urci pe schema lor de echipari sunt chestii care iti aduc confort. Fie ca este Card acces maine libere, clima, suport lombar sofer, Cruise Control, sau chiar motor. Nu poti spune ca e la fel de confortabil un Pro ca un Dinamique. si la fel era si acum 3 ani cand de la Dinamique la Sporty Dinamique era pe atunci de 1000-1200 euro si o reprezenta doar diferenta de motor parca. Si la fel de la SD la Privilege. Pe atunci ESP-ul nu era in standard decat pe Privilege. ESP-ul intra si el pentru mine la confort. (Stiu ca este incadrat la siguranta, dar e mai confortabil pentru mine ca sofer, sa stiu ca mai e cineva care imi pazeste spatele sau fata.) Cu stima, Marius. P.S.: Ambele motoare atat 1.4Tce cat si 1.6 16v de pe Megane pot fi ca tehnologie la fel de vechi, de acum 15-20 ani, nu avem noi "specialistii lui peste" de unde sa stim. This post has been edited by Marius_Jay: 15 Apr 2014, 08:45 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
mezym |
![]()
Post
#83
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Da, aberez, merci!
Eu vorbesc din prisma unui Fluence Privilege ce are aceleasi dotari standard ca si cele ale unui Megane Privilege. Toate jucariile pe care le-ai expus tu le am si eu pe masina. Suplimentar am platit pentru portul usb al Arkamys-ului si vopseaua metalizata. Am zis si in trecut, 11600 de euro a fost pretul final al masinii. Masina data in comanda in februarie 2010 si livrata doua luni mai tarziu. 2700 reducerea lunara, trei tichete rabla, adagio 2 ani gratuit. Trebuia sa fiu nebun sa nu speculez oferta asta mai ales ca la tourer-uri (daca mi ar fi placut caroseria aia) reducerea a fost de maxim 1800 de euro. Renault din ianuarie 2012 a marit considerabil preturile la toate modelele pe care le vinde, iar reduceri aplica tot mai putin. Da, daca te uiti la preturile de lista, Turcia si Spania sunt pe aproape, reduceri diferite pe ele nu prea mai sunt (la pret ma refer). Suntem toti fraieri pentru ca Megane x95, Laguna 3 nu reprezinta evolutii mari fata de Megane si Laguna 2! Dar ne-a placut un design, un pret bun, ideea de masina noua ... Aici este cercul in jurul caruia de invartim, Renault si lipsa unor progrese reale. Ma amuza complet cand vin oameni de spun mahon si nvh. Unde? La Renault-ul de dupa 2007? Cat despre limbaj, mircea ag s-a oferit sa imi faca o sesiune de urinoterapie. Finut baiat! QUOTE(Marius_Jay @ 14 Apr 2014, 21:38) mezym, de ce aberezi? Arunci cu tot felul de cuvinte de cand ai intrat pe forum. De unde ai scos tu fraza asta cu a platit mai putin pentru acelasi confort? Fiecare lucru platit in plus a insemnat un plus de confort. Motor (da, cum spui tu cu tehnologie veche de 15 ani), oglinda electrocrom, oglinzile exterioare pliabile electric, player cu bluetooth, card maine libere, toate astea iti aduc plus de confort. Deci nu poti spune ca este acelasi confort la mai putini bani. Si stiu ca multe dintre optiunile astea se puteau pune si pe o masina din Turcia dar ajungeai foarte aproape sau chiar depaseai pretul celuilalt model. Si te rog revizuieste-ti limbajul, nici un utilizator de renault din Spania nu e mai fraier decat un utilizator al unui renault din Turcia. La fel si in cazul invers. Cu stima, Marius. P.S.: tin minte ca imi doream o multime din echipamentele pe care le avea Sporty-Dinamic asa cum se chema atunci echiparea, si ajunsesem la 1300 euro pentru a avea si motorul de 130cp. Care chiar aduce plus de confort. This post has been edited by mezym: 15 Apr 2014, 09:24 |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Nu sunt evolutii mari pe partea de tehnica, dar interior/exterior este total altceva. O aroma de teapa pot simti cei care au dat intre 15-20k euro pe masina. Pentru ca e clar ca nu face acesti bani. Pretul corect al unui Megane3/Fluence se invarte pe la 12.000 cu dotari, restu e furt pe fata.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#85
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Aiurea. Pretul corect e cel platit de proprietar. Daca nu-l considera corect, nu-l platea. Renault a vrut sa-si mareasca si el profitul prin cateva manevre "ascunse", mai mult sau mai putin. 1% dintre cumparatori s-au prins de manevra, poate nu vor mai cumpara Renault alta data. Ceilalti habar nu au. Deci lui Renault i se rupe.
Evident ca ce a facut Renault nu este frumos si pe termen lung ii va aduce de pierdut. A se vedea situatia actuala, dupa 6-8 ani de reduceri de costuri "nevazute". Din cel mai mare producator de automobile din Europa a ajuns sa stea in profitul Dacia. Dar cine suntem noi sa judecam actiunile Renault. Actionarii ii vor judeca. Si clientii. Mi-ar fi placut ca urmatoarea mea masina sa fie un Renault. Dar imi doresc tot o masina care sa fie varful tehnologiei din clasa sa. Iar Renault nu se mai regaseste in sectorul asta din pacate ... |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mezym @ 15 Apr 2014, 09:17) Suntem toti fraieri pentru ca Megane x95, Laguna 3 nu reprezinta evolutii mari fata de Megane si Laguna 2! Dar ne-a placut un design, un pret bun, ideea de masina noua ... Aici este cercul in jurul caruia de invartim, Renault si lipsa unor progrese reale. QUOTE(Piper101 @ 15 Apr 2014, 09:24) Nu sunt evolutii mari pe partea de tehnica, dar interior/exterior este total altceva. Daca intra in discutie evolutia tehnica a L3 fata de L2 ... eu zic ca platforma tehnica a modelelor cu 4 roti directoare de pe L3 este un pic peste platforma tehnica a lui L2. Nu e standard si nu e vanduta in RO e adevarat. ![]() Dar au implementat-o pe L3 si e o imbunatatire tehnica. Asa cum sunt zvonuri sa puna 4 roti directoare si pe Meganu' 4 ... QUOTE(ssilviu @ 15 Apr 2014, 09:54) Aiurea. Pretul corect e cel platit de proprietar. Daca nu-l considera corect, nu-l platea. Renault a vrut sa-si mareasca si el profitul prin cateva manevre "ascunse", mai mult sau mai putin. 1% dintre cumparatori s-au prins de manevra, poate nu vor mai cumpara Renault alta data. Ceilalti habar nu au. Deci lui Renault i se rupe. I se rupe rau. Cand am fost in showroom la Reno sa ma uit la L3 (ca drive test canci) tanti de acolo zicea ca Fluensu' cu face lift are mai mare cerere ca M3. Cand mi-a zis ca are si un pret mai mare la acelasi nivel de echipare am ramas: ![]() Cam asta spune tot despre profilul cumparatorului roman de Reno. Si sunt convins ca el nu corespunde cu cel al userilor de pe forum. Majoritatea dintre ei habar nu au de existenta forumului. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Cati clienti considera ca au platit pretul corect. 2%? Preturile sunt mari, dar mai mici in comparatie cu concurenta. Iar pt romani si 500 de euro in minus conteaza. Pe mine personal nici nu m-au castigat nici nu m-au pierdut. Stiam ce cumpar si m-am ferit sa cumpar nou. Am achizitionat SH cu o devalorizare masiva si m-am ales cu o masina foarte ok.
Daca vrei tehnologie noua in gama asta te uiti la noul focus/golf 7 pe noua platforma mqb/kia cee'd/toyota auris astea ar fi optiunile viabile daca as dori sa achizitionez o masina noua hatch. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(centurion @ 14 Apr 2014, 20:45) Nu inteleg un lucru: de ce ii freaca grija pe unii ca anumite persoane au masini fabricate in Turcia, respectiv ca alte persoane au masini fabricate in Spania? Fiecare si-a luat ce a vrut si e doar treaba lui. E banul lui, face ce vrea cu el. normal, dar cand cel cu megane de turcia vine si zice ca e acelasi lucru cu meganul de spania e decat rea vointa. si cum se vede mai sus cei cu low cost turcesc se cramponeaza de aceasta chestie. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ValentinRS |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 3 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Si voi cu spania le considerati net superioare.
noi cu jafuri voi cu navete |
--------------------
Renault
Megane 3
1.6 16V 2013
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#90
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Eu stiam de diferentele dintre platforme dar nu m-a interesat pentru ca eram fixat pe Fluence, in final s-a dovedit o alegere mai putin buna..dar asta e, mergem mai departe.
Tin sa precizez ca problemele masinii nu au si nu au avut legatura cu platforma. |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 18:42 |