Martor STOP + baterie aprinsi la prima pornire, la repornire nu se mai aprind
![]() ![]() ![]() |
Martor STOP + baterie aprinsi la prima pornire, la repornire nu se mai aprind
Cliodriver |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5dci
expression
|
|||
S4b1n |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Sa nu fi fost acea vibratie din cauza curelei de la alternator, posibil uzate. Iar in momentul in care s-a oprit vibratia si s-a aprins becul de baterie sa se fi rupt acea curea.
Turatia nu stiu de ce ar sta asa de jos, dar sa stii ca e normal ca atunci cand pornesti AC sa iti creasca putin turatia (la mine creste cam 150 ture, si am tot dci - de pe la 650 pana pe la 800 ture) This post has been edited by S4b1n: 31 May 2010, 22:08 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Are dreptate colegul S4b1n: uita-te la cureaua alternatorului - aproape sigur e rupta... Din ce an e masina?
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
bardu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Curios totusi este faptul ca ralantiul e mai mic decat de obicei si tremura daca nu e cuplat A/C-ul.
In mod normal (ma gandesc logic) daca cureaua ar fi rupta motorul ar trebui sa invarta mai usor, iar ralantiul nicidecum nu ar trebui sa fie mai mic. |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
cip31 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Daca are cureaua rupta, alternatorul nu mai incarca, tensiunea la bornele consumatorilor scade iar motorul intra in regim de avarie (scade si turatia).
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
Cliodriver |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 May 10 ![]() |
Nu e rupta cureaua,dupa ce s-a racit motorul noaptea trecut azi s-a stins becul,dar s-a aprins iar dupa cativa km,e de la uleiul prost care l-am pus sa fac rodajul la un bloc motor,nu are presiune si acum cand s-a mai incalzit numai are ungere.Am sa ii fac schimbul cu elf 5w40 si ii fac si o diagnoza sa ii mai ridic relantiul,asta in cazul in care nu e dus calculatorul(de la el provin vibratiile,care dispar cateodata)
P.S. Masina e din 2003,am sa revin cu detalii This post has been edited by Cliodriver: 1 Jun 2010, 14:56 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5dci
expression
|
|
bonk |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
eu as zice ca ori carbunii de la alternator ori inelele colectoare de pe rotorul alternatorului sunt pe duca ... cred ca o sa se aprinda cat mai des in viitor ... sper sa ma insel , bafta
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Vezi sa nu schimbi uleiul la motor degeaba.. Din moment ce se aprinde martorul baterie, trebuie sa fie o buba electrica. Verifica si alternatorul, daca zici ca ar fi in regula cureaua.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Cliodriver |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 May 10 ![]() |
E de la partea electronica la alternator stie cineva daca se vinde aceasta piesa integral cu tot ce este in poza?
20478.jpg ( Size: 76.98k ) Number of downloads: 1704 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5dci
expression
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
salutare, am si eu o problema. Am baterie noua de 2-3 luni cumparata si astazi dupa ce a inceput torentiala aia in bucuresti, dupa ce am luat-o usor prin niste balti( as putea sa le zic lacuri la cum sunt in orasul asta), dupa vreo 10 minute de mers, mi s-a aprins martorul de baterie +STOP, dar nu statea aprins, ci licarea asa ff slab. cum turam motorul imediat isi revena la normal. Eu am o suspiciune, in service la un accident mi-au furat baietii, contra aripa fata din dreapta si acum e expusa cureaua de accesorii, si banuiesc ca trecand prin lacurile acelea, mi-a intrat mai multa apa decat de obicei la curea si asta sa fi fost problema. S-ar putea sa ma insel, dar e prima oara cand mi se intampla asa ceva. Daca aveti vreo alta idee anuntati-ma ca sa stiu cum sa procedez. Va multumesc
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Da, de la cureaua de la alternator e. Din cauza apei patineaza (cred ca ar fi trebuit sa se auda si un scartait) si alternatorul nu mai scoate curentul care trebuie.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
scoate un scartait oribil. Dar uite azi am mers cu ea sa se mai ,,usuce" si acelasi fenomen se pastreaza. Mi-e sa nu fie ars de tot alternatoru ala.
Dar asa ca ma ingrijorez deja pana ma duc luni la service, ce se poate intampla daca fenomenul mai persista? ceva grav? This post has been edited by alexme24: 15 Jul 2010, 20:00 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Daca fenomenul se pastreaza si dupa ceva timp cand iesi din apa, inseamna ca e o problema: ori rulmentul de la alternator nu se mai invarte asa usor si suprasolicita cureaua care ajunge sa patineze, ori cureaua e uzata, ori daca are un intinzator sau alt rulment (nu stiu exact cum sta cureaua) sa nu isi faca treaba cum trebuie, sa fie mai intepenit. Fa o vizita la service, si ar fi de preferat sa nu mergi foarte mult cu ea asa, pentru ca se poate sa se rupa cureaua si sa nu cumva sa sara bucatele care sa afecteze si restul curelelor.
PS: alternatorul nu e ars. Poate fi in cel mai rau caz "intepenit" rulmentul. Daca becul se stinge din bord, alternatorul inseamna ca isi face treaba, dupa ce ajunge la o turatie corespunzatoare. This post has been edited by S4b1n: 15 Jul 2010, 21:31 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
am inteles, multam frumos pt explicatii. De obicei huruitul ala trece dupa 1-2 zile si porma masina merge fara ,,zgomot". Dar oricum fac o viztia la service cat mai curand pt ca urmeaza drumuri de facut. O seara buna
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Bafta. Sa ne spui si rezultatul constatarii si cum s-a remediat.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
am rezolvat problema. Scurt si la obiect. Probleme de la alternator. E in alternator , o bucata de cupru cilindricica asa, care produce curent. Acea bucata era tocita si nu mai ffacea mereu contact. Au schimbat baietii piesa, si acum totul e ok. 190 cu demontaj/reparatie/montaj.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
TTorquee |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 April 12 ![]() |
Salut! Este primul meu post aici.
Am un Renault Clio 1.5 Diesel 2004 si acum 2 zile cum mergeam frumos prin oras, observ 2 martori aprinsi in bord. STOP si Baterie. Opresc, verific bornele bateriei, nimic, bateria nici vorba sa fiarba. Pornesc motorul, plec si in timp ce mergeam, martorii dispareau cand plecam de pe loc, dar in viteza a 3-a si a 4-a apareau la loc(turatii ~2000). Am zis ca e vreun senzor prajit sau ceva. Intre timp am observat ca martorii nu mai dispareau, asa cum faceau ziua precedenta. Azi cum eram aproape de casa, vad ca apar si dispar alti martori(airbag, servo) si se simte servodirectia cum apare si dispare. Ajung acasa, opresc motorul, incerc sa il pornesc din nou-baterie moarta. Ce poate fi? Mentinez ca bateria este noua, Bosch 60mA sau asa ceva Multumesc |
--------------------
Renault
Clio
1.5DCI 2004
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Poate 60 Ah nu mA, eu zic ca e dus alternatorul sau releul de incarcare, daca bateria este noua.
|
--------------------
.
.
.
|
|
TheSting |
![]()
Post
#19
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Acelasi lucru cred si eu.
Incearca sa verifici bateria daca incarca cand sunt martori aprinsi. Daca nu iti va indica intre 13 si 14 A, atunci bateria nu incarca. |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
ai probleme la alternator, iar ceilalti doi martori se aprind in momentul in care motorul da sa se opreasca sau sa oprit. si eu am avut aceiasi probema, rotorul de la alternator dus era impuscat, dupa ce am schimbat rotorul mi sau dus didele din puntea redresoare si facea ceva de genu ca la tne apare martrul de la baterie se stingea la anumite turatii, este posibil ca tu sa ai o doda arsa din punte. dute cu ea la n electrician auto
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
TTorquee |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 April 12 ![]() |
QUOTE(fsilviu86 @ 6 Apr 2012, 08:04) ai probleme la alternator, iar ceilalti doi martori se aprind in momentul in care motorul da sa se opreasca sau sa oprit. si eu am avut aceiasi probema, rotorul de la alternator dus era impuscat, dupa ce am schimbat rotorul mi sau dus didele din puntea redresoare si facea ceva de genu ca la tne apare martrul de la baterie se stingea la anumite turatii, este posibil ca tu sa ai o doda arsa din punte. dute cu ea la n electrician auto Am rezolvat. Rotorul alternatorului era dus. Mersi! |
--------------------
Renault
Clio
1.5DCI 2004
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Buna seara ! Se pare ca intampin prima problema cu masina mea de cand am luat-o
![]() Mergeam linistit si dintr-o data vad ca sau aprins martorii STOP si Baterie ,opresc mototrul ,il pornesc din nou ,nu sau mai aprins . Plec de pe loc merg la primu semafor se aprind din nou . O las asa si continui drumu in timp ce mergeam vad ca se sting cateva secunde se aprind din nou si tot asa ![]() Ajung acasa si incep sa studiez mai bine problema ,si se manifesta asa : pornesc mototrul nu se aprind martorii pana cand apas prima oara frana cum apas frana se aprind martorii si turatia mototrului scade foarte mult iau picioru de pe frana mai apas de 3-4 ori face la fel se aprind martorii si scade turatia ![]() 5 Jul 2012, 19:26: am fost si mam uitat la masina mam tot invartit pe langa ea ![]() This post has been edited by dan supernova: 5 Jul 2012, 19:26 |
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
lucianm |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
alternatorul a patit ceva sau cel mai probabil fulia si din acest motiv nu mai incarca bateria.
|
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
mam uitat pe la alternator la contacte ,curea totul este ok strans nu patineaza ,probabil de vina este alternatorul ceva de prin innauntru, ca simtome la fel face am tot incercat se aprind si se opresc martorii la intervale de cateva secunde nu conteaza turatia mototrului sau altele parca ar fi pe avarie
![]() Maine am sa incerc sa scot borna de la baterie cateva min si sa incerc pe urma poate poate ![]() |
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Masoara tensiunea pe baterie, cu motorul pornit si cu el oprit. Cu motorul pornit ar trebui sa fie pe la 12 volti, cu el pornit ar trebui sa fie undeva pe la 14 si ceva.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Dannyel San |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 11 February 11 ![]() |
asa am patit si eu fiind de la alternator, la inceput se aprindea si se stingea, dupa cateva zile a ramas aprins si aam constatat k alternatorul era de vina
|
--------------------
Renault Clio
Renault Clio
2003
|
|
dan supernova |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
un alternator nou cam la ce pret se invarte ? sau se poate face cel de pe masina ?
|
--------------------
Dacia /Renault
Supernova clima & Clio
Supernova (2002) & Clio (2005)
- B-902-DAN
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Se repara mai mult ca sigur incearca pe Baicului 116.
|
--------------------
.
.
.
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am avut anul trecut martorii respectivi aprinsi si de vina a fost puntea de relee (parca asa ii zice) de la alternator (nu mai incarca bine).
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
kappy1112 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 27 November 09 ![]() |
si la mine tot puntea de diode a fost distrusa si tot pe baicului am rezolvat problema
|
--------------------
Renault
Clio II 1.5 dci 65 hp
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 22:04 |