Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

fum ca la balamuc la demaraj

ciobanita catalin
post 30 Mar 2010, 09:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 14 March 08




deschid un nou topic desi a mai fost o astfel de discutie dar la final a deviat si nu s-a ajuns la nici o concluzie.
deci..
am laguna 2 1,9 dci 2001 220000km si scoate fum la demaraj.
operatii efectuate:
- dusa la service reno de 3 ori si cei de acolo zic ca merge foarte bine si ca nare nimic.
-schimbat EGR cu unul nou si face la fel
-testul de gaze a iesit foarte bine la diagnoza
-schimbat debitmetru cu unul nou si face la fel
-presiunea turbo este in valorile de fabrica
-schimbat TRS si face la fel
-resoftat calculatorul de injectie
concluzii:
-din discutii de pe alte forumuri se zice ca ar fi injectoarele ca ar baga motorina multa la demaraj si aceasta nu arde si de aici fumul
-altii zic ca cica ar fi pedala de acceleratie care comanda calculatorului mai multa motorina decat trebuie
- consumul este de 6,8 % -eu stau la tara .

VOI CE PARERE AVETI CA MA INEBUNESTE ACEASTA PROBLEMA !
ROG CEI PATITI SA POSTEZE!

This post has been edited by ciobanita catalin: 30 Mar 2010, 11:02


--------------------
renault laguna - db05gle 2001 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gl-25mai
post 31 Mar 2010, 08:08
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 25 October 09




Salut!Sa nu cumva sa mergi subturat cu ea,eu asa am patit.Ancearca sa schimbi si tu treptele de viteze an jur de 3000 rot.


--------------------
renault laguna 2 - gl 25 mai 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 31 Mar 2010, 10:04
Post #3


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




ce culoare are fumul?


--------------------
Renault Laguna II - TM 00 III 2001 1,9 dci Dinamique 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 31 Mar 2010, 10:33
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




exact din 2001 e si laguna mea , 1,9 dci cam la fel si cu km peste 200 de mii, asta vara , mi a puscat turbo pe autostrada , am schimbat de atunci turbo, erg trs , consumul a fost si la mine tot 6, 8 acum sare de 8 , masina trage , nu gluma , mai apare matorul de injectie defecta citeodata , dar dispare repede. Sfatul meu dupa ce ai verificat cele spuse de tine , mai ai radiatorul de la intercooler , cred ca asta e problema , eu la m lipit era incovoiat la baza . Acum nu mai scoate fum, inainte scotea fum negru la greu exact cum spui tu . poate asta e problema , sper ca te am indrumat bine


--------------------
renault laguna 2 - 111 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobanita catalin
post 31 Mar 2010, 10:54
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 14 March 08




fumul are culoare neagra tuci........

am uitat sa spun ca intercolerul a fost primul pe care l-am demontat ,cu tot cu furtune , am crezut ca e infundata cu ulei , si......nu era , oricum l-am spalat si , nu era nici umflat , m-am uitat special la acest aspect ca am citi pe forumuri despre acesta
pai cam cu schimbatul treptelor la turatii mari cam asta e problema . Daca accelerez sa ajung la 2500 -3000 la demaraj , depasiri etc.. scoate fum muuuuuult. , in schimb daca merg constant la la orice turatie de la 1000 la 3000 si chiar peste , mere ca uns si ......fara coada.

This post has been edited by ciobanita catalin: 31 Mar 2010, 10:55


--------------------
renault laguna - db05gle 2001 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 31 Mar 2010, 15:54
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




fum mult scoate si la mine cind merge climatronicul exact cum zici si tu daca i dau tare , daca merg calm nu ... nu stiu ce o fi , daca i opresc clima merge de rupe , fara fum


--------------------
renault laguna 2 - 111 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 31 Mar 2010, 20:32
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




La mine problema aceasta apare cand cuplez mufa la EGR,scot mufa si dispare fumul.
Am avut ceva probleme cu EGR-ul ,dar l-am curatat si nu se aprinde rezistenta in bord.CONCLUZIE ,cel putin la mine ,fara egr cuplat nu scoate atata fum.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marcel76
post 31 Mar 2010, 20:53
Post #8


membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 3 January 10




eu sunt de parere ca ar trebui sa verifici admisia. acum o saptamana am desfacut furtunul care intra in admisie si am vazut ca admisia este aproape infundata, de aici cred ca ar trebui curatata pentru ca nu baga aer deajuns si motorina multa, si atunci fum negru.curand o sa fac si eu operatiunea asta.numai bine


--------------------
Renault laguna 2 - BT 10 1.9 dci 107 hp 2001 expression
Renault Koleos 2011 150 hp automat 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PMG_tr
post 31 Mar 2010, 22:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 737
Joined: 14 January 09
From: Turnu Magurele




si eu aveam aceasta problema, care intradevar vine de la mersul subturat..rezolvare...mers vreo 2 luni la rand cu ea ceva mai turata(agresiv) niciodata nu am mai schimbat sub 2500 de ture, chiar la 3000-3500, iar acum vad ca s-a rezolvat, nu am mai vazut fum negru in oglinda tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2 1,9 DCI 74kw - TR-04-CWY 2003 expresion
NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 1 Apr 2010, 08:15
Post #10


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




QUOTE(ciobanita catalin @ 31 Mar 2010, 10:54)
fumul are culoare neagra tuci........

am uitat sa spun ca intercolerul a fost primul pe care l-am demontat ,cu tot cu furtune , am crezut ca e infundata cu ulei , si......nu era , oricum l-am spalat si  , nu era nici umflat , m-am uitat special la acest aspect ca am citi pe forumuri despre acesta
  pai cam cu schimbatul treptelor la turatii mari cam asta e problema . Daca accelerez sa ajung la 2500 -3000 la demaraj , depasiri etc.. scoate fum muuuuuult. , in schimb daca merg constant la la orice turatie de la 1000  la 3000  si chiar peste , mere ca uns si ......fara coada.
*



aceeasi problema o am si yo.. la accelerarii gen pt depasire.. scoate la fel fuuuum.. dar in rest nimik.. si mie, vreo 3 mecanici mi-au spus ca nu-i nicio problema.. nu merg subturat.. nu am consum mare.. ma gandesc ca ar mai fi varianta lui MARCEL de incercat..dar momentatan nu prea am timp.. asa ca voi mai amana operatia..
un salut


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciobanita catalin
post 2 Apr 2010, 08:34
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 14 March 08




eu cred ca sant de vina injectoarele
aici un post in care apar cam aceleasi probleme ca la mine !
http://www.reno.ro/Injectoare-infundate-t50055.html mesajul 6

sau ceea ce se spune despre injectoare
http://www.scritube.com/tehnica-mecanica/I...l1022415522.php

This post has been edited by ciobanita catalin: 2 Apr 2010, 12:02


--------------------
renault laguna - db05gle 2001 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 2 Apr 2010, 13:55
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




azi am fost pina la timisoara din arad cind am plecat mi a aparut einspritzung defect de citeva ori, am mers cu clima cind pornita cind oprita , cind mam intors la inceput mia dat eroare , putin fum si apoi e disparut rezistenta , pina in arad am luat tot la depesiri, am turat o peste 4000, mi a tras de numa , tre sa incerc sa curat si eu cu ceva aditivi , poate or fi injectoarele infundate, si la cald nu mia facut asa de rau , in oras din cauza ca merg batrineste , traficul, in fine am sa incerc sa vad dac iese ceva


--------------------
renault laguna 2 - 111 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 23 Jul 2010, 23:58
Post #13


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




domnilor am si eu o dilema semanatoare as putea spune,dupa 3000 de ture imi scoate si mie fum negru tuci dar pe mine nu ma deranjeaza acest aspect atat de tare in schimb as vrea sa verific si eu daca am mufa egr sau cum se cheama cuplata sau nu ca am masina de o lina si am tot citit despre aceasta mufa si vreau sa o vad si eu cu ochii mei si as aprecia daca ma puteti ajuta cu o poza sau ceva indicatii,si inca ceva masina mea desi e diesel,cand pun contactul nu mi se aprinde rezistenta la bujii,e normal sau nu/?


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 26 Jul 2010, 13:46
Post #14


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




QUOTE(bogdan razvan @ 23 Jul 2010, 23:58)
inca ceva masina mea desi e diesel,cand pun contactul nu mi se aprinde rezistenta la bujii,e normal sau nu/?
*



nu e nicio problemă.. rezistența de la bujii se aprinde doar când sunt reci..wink.gif
un salut..


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminphotog
post 26 Jul 2010, 16:00
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 458
Joined: 15 August 07
From: Galați-Tg.Mureș




eu am avut un injector busit, dar problema aia se simtea tare la pornire in special la cald. La 1.9 dCI, daca ai un singur injector dus, de-abia porneste la cald. Eu ajunsesem sa pornesc abia la al 3-lea buton deja la cald si dupa vreo 10 secunde la rece. Daca motorul porneste normal, la sfert de buton, parerea mea e ca nu e de la injectoare. Un pic de forja ar trebui sa elimine funinginea aia aparuta din condusul subturat, cel putin asa zic toti mecanicii. . . Asta in conditiile in care restul e OK.


--------------------
Dacia/ ex Renault Sandero/ex Laguna 1&2 - MS-36-GIN 2008 Laureate 1.6
Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 27 Jul 2010, 21:36
Post #16


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




salut baieti,as vrea sa spun si eu 2 vorbe,am masina de 2 saptamini si cum am scris mai sus imi scotea si mie un fum deosebit de negru la demaraj sau acceleratie brusca ,eu am crezut ca asa e normal mai ales dat faptului ca nu am mai avut masina cu turbo.printre primele mele griji a fost sa schimb filtrul de aer care va spun era imbacsit si negru si plin de scame.dupa aceasta simpla investitie,vreau sa va spun ca numai scoate pic de fum oricat de mult as tura-o si mai pr4esus de toate ceea ce ma bucura cel mai mult ,mi-a scazut consumul,sper ca nu am deranjat p[e nimeni,din contra,respect


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 28 Jul 2010, 10:56
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Fostul proprietar nu prea a avut grija de ea daca a ajuns sa scoata fum "deosebit de negru" (ca sa te citez smile.gif ) din cauza filtrului.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 28 Jul 2010, 18:35
Post #18


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




da dane era o doamna fosta proprietara si de aici vine grija "deosebita":):)respect


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosminphotog
post 29 Jul 2010, 08:31
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 458
Joined: 15 August 07
From: Galați-Tg.Mureș




Adevărul e că această problemă poate apărea din mai multe cauze. Eu când am luat mașina mea, fostul proprietar mi-a atras atenția că trebuie schimbat filtrul de aer imediat, deoarece nu fusese schimbat demult. Am neglijat chestia și am mai lălăit-o vreo mie de km, când a deschis mecanicul cutiuța aia unde e filtrul de aer și-a făcut cruce. Filtrul meu era într-atâta de îmbâcsit, încât o luase la plimbare pe galerie în sus, fiind absorbit de admisia motorului. Problema e descrisă aici pe forum undeva, inclusiv cu poze smile.gif Paradoxul major e că mașina NU scotea fum negru mai deloc, fiind ținută din scurt de fostul proprietar, schimbatul vitezelor peste 3000 rpm, etc.
Chestia cu laguna 1.9 dCi este următoarea: e diesel turbo mare, trebuie turat un pic. Dacă mergi mai mult prin oraș, evident că va ajunge să meargă subturat per total, doar nu mergi cu el ambalat în treapta 1 ca să atingi turația corespunzătoare. După cum ar trebui motorul ăsta turat, noi nu ar trebui să-i dăm mai mult de viteza a 2-a prin oraș. Mașina asta NU e o mașină de oraș, după cum zic și francezii, e o "grande routiere". Mașină de drum lung, de autostradă. Dacă stai și o hâțâi de la lucru și acasă majoritatea timpului, cu stat la semafoare cu orele, bară-n bară subturată tot timpul, e normal să apară funinginea aia. NU e o mașină pentru România după părerea mea...
Din câte am observat pe teren, din câte am mai vorbit cu proprietarii de 1.9 dci, cam toate ajung să scoată fum negru la demaraj și accelerații bruște.
PS Dar ce bine ne simțim în ea.... wub.gif

This post has been edited by cosminphotog: 29 Jul 2010, 08:39


--------------------
Dacia/ ex Renault Sandero/ex Laguna 1&2 - MS-36-GIN 2008 Laureate 1.6
Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 26 Mar 2014, 20:05
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Aceiasi problema cu fumul o am si eu, scoate fum mult la schimbarea treptelor de viteza, porneste f bine si la rece si la cald, am bagat o solutie de curatat de la winys , si nimik, tot da fum. Precizez ca i-am curatat egr-ul,cu reinitializare, , iar daca i scot mufa de la debitmetru nu mai scoate fum , in schimb nu mai trage cind merg in panta,la munte, pe drum drept trage far pb.
Recent am curatat regulatorul de motorina, nu era infundat si tot asa da fum. Cine s-a mai confruntat cu pb asta cum a rezolvat?


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 26 Mar 2014, 20:59
Post #21


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




in cazul in care mergi(nu schimbi) sub 2000 rpm e "normal" ca atunci cand te dai la ea sa iasa...


--------------------
Renault Laguna II - B-CFX 2003 1.9 dci hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 26 Mar 2014, 22:50
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Scoate si sub si peste 2000 de ture. La relanti are un mic tremur, si de aia ma gindesc sa nu fie si vreun injector infundat.


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 26 Mar 2014, 23:40
Post #23


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




era vorba ca tu sa nu mergi cu ea subturat...


--------------------
Renault Laguna II - B-CFX 2003 1.9 dci hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 27 Mar 2014, 07:15
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Nu e din asta, astept si pe altii care s-au confruntat cu pb asta.


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 27 Mar 2014, 07:18
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




schimba debitmetrul. Daca ai spus ca fara el nu mai scoate fum, atunci de acolo e problema


--------------------
renault laguna 2 - sv-07-xjr 2001 1.9 dci expression
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 27 Mar 2014, 19:36
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Astazi am facut un test Can clip, sfatuit de un meserias de la un atelier de injectoare, care mi-a zis ca dc masina porneste fara pb si la rece si la frig, nu-i din injectoare.
Si a avut dreptate, mi-au iesit 2 injectoare cu corectii -1, altul cu o corectie de 0.7 si unu care ar fi cu o corectie de 1.4. MI sa facut si testul cu bidonasele pe retur ai nici aici mecaicul respectiv nu a gasit pb, toate dadeau aproximativ la fel, 25- 30ml maxim , in limite normale a zis el.
Probleme se pare ca ar fi pe partea de turbo, unde presiunea creste pina la max 1.6, cind ar trb sa fie de 2.2 ,la o turatie de 3-4000 de ture.
Concluzia ........ori s-a dus turbina ori e spart un furtun, ori egr-ul.......mi-a zis ca ca apare pe tester undeva la 5% deschis.........si de aici poate fi fumul in exces.


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 Mar 2014, 20:03
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Scoate mufa de la egr si pune-o inapoi la debitmetru, fiindca este sistem bucla inchisa si-ti ia o valoare prestabilita. Si curata si egr'ul.
N-are ce sa aiba turbina aia, ca e cu geometrie fixa.
Pai daca egr este deschis... nu e clar ca gazele arse nu trec in totalitate prin turbina? Cu ce sa faca presiune?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 27 Mar 2014, 20:47
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Vreau sa-ti spun ca am facut si schema asta, cu scos mufa de la egr, dupa curatarea ei si dupa ce am vazut ca tot da fum, si nici o schimbare..........poate fi trs-ul , am verificat furtunele de la el si par ok, el cum se verifica dc merge?


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 Mar 2014, 21:07
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Cel mai usor, schimbi cu altul, ca dureaza 5 minute.
Verifica si furtunele de la turbo si intercoolerul.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 28 Mar 2014, 19:12
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




scoate furtunul ce vine de la intercooler si intra in admisie. vezi daca ai ulei in exces pe interiorul lui.


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 09:30
Dacia