Renault Symbol, 1,5 dci
![]() ![]() |
Renault Symbol, 1,5 dci
b76bgaarh |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|||
slider2 |
![]()
Post
#62
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
Atat timp cat anvelopele sh nu sunt tocite mai mult decat limita minima a indicatorului de uzura si de asemenea nu sunt imbatranite, totusi ar trebui sa se incadreze in parametri. Nu se poate ca o anvelopa noua sa se comporte intr.un fel iar cand ajunge la jumatatea profilului sa fie ca si cum ai avea "slick.uri"
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#63
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De ce crezi ca ajunge o anvelopa pe piata SH?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
O anvelopă ajunge pe piața de sehaș ca s-o cumpere argon mai bună ca nouă. Evident, mă refer numai la anvelopele care sunt pasibile de a fi cumpărate de argon. La restul nu se aplică.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
slider2 |
![]()
Post
#65
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
Motive:
1. Ar fi si cel pe care l.am avut eu dupa ce am demisionat de la primul loc de munca, respectiv mi.au ramas 4 anvelope cu care nu aveam ce sa fac. 2. Masina de pe care provin anvelopele a fost facuta dauna totala 3. S.a facut un upgrade la alte dimensiuni de jante si anvelope 4. Proprietarul are bani si schimba anvelopele cu unele noi chiar daca actualele nu s.au tocit |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
UXE |
![]()
Post
#66
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 17 Feb 2015, 16:32) Nu tin minte sa fi fost langa mine cand le-am cumparat. Ia citeste pe litere: 20150221_115043.jpg 20150221_115107.jpg |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#67
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ma scuzi, te-am supraestimat crezand ca ai cumparat ceva bun.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
andreist |
![]()
Post
#68
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
QUOTE De ce crezi ca ajunge o anvelopa pe piata SH? Sunt si cazuri... "fericite": http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/masi...roti-24438.html ![]() |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
UXE |
![]()
Post
#69
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Zline e sub Line. Cel putin review-urile de pe net asa arata. Diferenta e destul de mica intre ele.
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Daaa' ăsta de ce n-ar fi bun
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
iegzista z line la dimensiunea symbolului? uxe relax, adac zice ca sunt f bune. container e plin de dude zilele astea.
http://www.adac.de/infotestrat/tests/reife...rcePageId=31821 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
argon |
![]()
Post
#72
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(slider2 @ 19 Feb 2015, 06:26) Atat timp cat anvelopele sh nu sunt tocite mai mult decat limita minima a indicatorului de uzura si de asemenea nu sunt imbatranite, totusi ar trebui sa se incadreze in parametri. Nu se poate ca o anvelopa noua sa se comporte intr.un fel iar cand ajunge la jumatatea profilului sa fie ca si cum ai avea "slick.uri" Chil, sunt cativa ciudati pe acest forum ce nu-i scoti din ale lor, desi ei umbla cu masina SH, si chiar nu merita oboseala sa te explici sau justifici in fata lor, au uitat cand circulau cu Montana pe Dacie si nu le puțea, si nici nu le-a picat nimic ![]() Apropos de mine, am si luate noi si luate SH, e prea mult sa iau 4 randuri de anvelope noi, daca sunt parametri cu 'carne' pe ele, mai noi de 4 ani nu au nimic SH, si nici marca nu conteaza prea tare, ca unii se folosesc de masina sa de deplaseze, nu-s toti opsedati de raliuri cu masini de familie. This post has been edited by argon: 21 Feb 2015, 19:11 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Unii vor sa se opreasca de la 80 kmh, nu sa pupe-n dos masina din fata
![]() Cam asta-i diferenta ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#74
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
pishky |
![]()
Post
#75
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
marksman |
![]()
Post
#76
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(argon @ 21 Feb 2015, 18:58) Chil, sunt cativa ciudati pe acest forum ce nu-i scoti din ale lor, desi ei umbla cu masina SH, si chiar nu merita oboseala sa te explici sau justifici in fata lor, au uitat cand circulau cu Montana pe Dacie si nu le puțea, si nici nu le-a picat nimic ![]() Apropos de mine, am si luate noi si luate SH, e prea mult sa iau 4 randuri de anvelope noi, daca sunt parametri cu 'carne' pe ele, mai noi de 4 ani nu au nimic SH, si nici marca nu conteaza prea tare, ca unii se folosesc de masina sa de deplaseze, nu-s toti opsedati de raliuri cu masini de familie. Am inteles, masina sh nu se pupa cu gumele noi. Felicitări, te pricepi la asortat. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
slider2 |
![]()
Post
#77
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
Dati-mi si mie niste recomandari de pastrare a anvelopelor. Pe scurt la iarna vreau sa achizitionez 4 anvelope noi de vara, cele pe care le detin momentan mai merg vara asta si atat. Intrebarea mea ar fi cum sa le pastrez pe cele noi din decembrie si pana in martie sa zicem cand le voi rula efectiv. Vreau sa le cumpar in decembrie pentru ca atunci voi avea banii (prime de la angajator) si de asemenea in primavara de obicei se mai scumpesc. Ca si pastrare pot sa le tin la cineva intr-un garaj (neincalzit) montate sau nu pe jantele de aliaj, bineinteles bagate si in sacii. Dar cum este mai bine?
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#78
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cel mai bine le cumperi noi primavara, si le dai drumul pe piata SH toamna.
Ca sa le intorci favorul celor care la randul lor ti-au oferit ocazia de a cumpara SH. Serios vorbind, se pastreaza ok pe un suport de roti, sa ni suporte anvelopa greutatea rotii / rotilor. De saci nu stiu ce sa zic - exista huse speciale, ce permit ventilarea. De obicei cand le schimbi, rotile se si spala, iar daca le bagi ude in saci... This post has been edited by C a t a l i n: 22 Feb 2015, 17:19 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
neumann |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
QUOTE(slider2 @ 19 Feb 2015, 06:26) Atat timp cat anvelopele sh nu sunt tocite mai mult decat limita minima a indicatorului de uzura si de asemenea nu sunt imbatranite, totusi ar trebui sa se incadreze in parametri. Nu se poate ca o anvelopa noua sa se comporte intr.un fel iar cand ajunge la jumatatea profilului sa fie ca si cum ai avea "slick.uri" Le-ai ECHILIBRAT cand le-ai pus pe masina? Uzura era uniforma? Aveai unghiurile la directie facute? Cati ani aveau de cand au fost _produse_ ? This post has been edited by neumann: 22 Feb 2015, 21:33 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
hellcat |
![]()
Post
#80
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(slider2 @ 22 Feb 2015, 16:11) Cea mai buna solutie cred ca ar fi un suport de roti (si eu folosesc asa ceva). Prin pozitionarea etajata a rotilor ocupa un spatiu minim ca amprenta la sol si ce-i mai important, exact cum zicea si Catalin, nu suporta anvelopa un punct de contact timp indelungat. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
slider2 |
![]()
Post
#81
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@neumann:
1. Nu cunosc pe nimeni care sa nu ECHILIBREZE rotile cand monteaza anvelope. De fapt nici nu stiu cum poti sa nu faci asta ca la orice vulcanizare te duci ti le echilibreaza din "oficiu", nici nu trebuie sa le soliciti asta. Poate daca le pui tu acasa, dar nu mai stiu pe nimeni sa faca asta nici la dacie clasica 1300-1410 2. Anvelopele erau uzate corespunzator, nu bateau, lucruri confirmate si la vulcanizare 3. Nu stiu daca are relevanta pentru ca anvelopele bucuclase au fost montate pe puntea spate. Dar ca sa.ti raspund la intrebare da aveam geometria directie facuta. Iar ca fapt divers iarna trecuta cand aveam pe toate rotile nokian w am mers cu geometria nefacuta si n.a derapat masina nici de a naibii 4. Anvelopele aveau DOT 2011, prin urmare mai noi decat nokianurile w cu care n.am derapat Legat de pastrarea rotilor am inteles, suport de roti am, momentan tin pe el anvelopele de vara montate pe jantele de aliaj. Eu oscilam intre a le monta si pune pe suport fara sa le rulez vreun metru si a le lasa nemontate pana in primavara. Suportul de roti are si husa proprie. @ catalin faptul ca au fost sh anvelopele n.are nici o legatura cu faptul ca acel model este slab ca si aderenta, atat timp cat nu se ajunsese la martorul de uzura. Iar legat de spalarea anvelopelor si jantelor pana acum am vazut asta numai la auto-soft, dar este adevarat ca si costa manopera. This post has been edited by slider2: 22 Feb 2015, 23:43 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
neumann |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
..atunci poate n-o fi de la gume. Din pacate, poti derapa si cu cele mai bune cauciucuri de pe lumea asta. Eu am avut posibilitatea de a alege din alea cu cuie ("studded") si am decis sa merg pe cauciucuri de iarna normale.
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
slider2 |
![]()
Post
#83
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
Un mic update, azi am schimbat duzele de parbriz originale cu unele in genul logan 2, adica de tip perdea. A trebuit sa le bricolez un pic avand ghidajul de plastic diferit pozitionat fata de cel original. Prin urmare am taiat un pic cu o lama de cutter o bucatica din ghidaj pentru a putea roti duzele cu directia jetului spre parbriz. Daca nu le roteam directia jetului ar fi fost la 90 grade spre dreapta (cum stai la volan) fata de parbriz. Ca si montare trebuie tras ceva mai tare (chiar daca pare ca se vor rupe) de furtunase pentru a iesi de pe varful duzelor de parbriz, apoi miscat un pic de duze stanga dreapta iar ulterior folosind ceva lat si plat (eu am folosit un spaclu) pana cand ies afara. Dupa decuparea noilor duze, acestea pur si simplu de introduc in orificii si se rotesc 90 grade in sensul acelor de ceas. Apoi se imping furtunasele pe varful duzelor noi si gata.
Ca si rezultat eu sunt suficient de multumit. Eram mai multumit daca nu era nevoie de modificat ceva la noile duze, si de asemenea daca jetul era mai puternic, dar aici cred ca este de vina pompa. Jetul mi.ar fi placut sa fie mai puternic pentru ca la viteze mai mari apa nu trece de aproximativ 30% din inaltimea parbrizului. Acum sa vad daca se poate cumva regla prin a baga un varf de ac in orificiul duzei, desi daca in reglez de aici la viteze mici va arunca prea sus inclusiv pe plafon. <span class='edit'>2 Mar 2015, 23:57:</span> Ca si alte update.uri de care am uitat, acum vreo 2 luni am umblat la suportul antenei caci dupa ploi ceva mai consistente aveam plafoniera plina de apa care se scurgea pe picioarele pasagerilor fata la curbe. Ma rog nu chiar in plafoniera ci in zona aia mai coborata din plafon in care este integrata plafoniera. Suportul va urma a fi schimbat cu unul de logan care vine si cu garnitura, la actualul s.a cam rupt surubul de strangere. Vad ca pana acum masticul siliconic pe care l.am pus sub suport face fata cu brio, n.a mai intrat apa in plafoniera. De asemenea sambata dimineata am dat jos si curatat pompa de servodirectie, care mergea cu pauze (ma bine spus mai mult nu mergea). Este a doua oara in trei ani de cand am masina cand fac aceasta operatiune, prima oara a fost nevoie la vreo 2 luni de cumparare. Atunci altcineva a umblat la pompa si eu doar am asistat. Sambata am facut totul de unul singur in fata blocului, recunosc ca mi.ar fi fost utila inca o persoana langa mine sa ma ajute cu cate ceva dar m.am descurcat. Pe viitor va trebui sa cumpar un platou nou pentru ca am 3 carbuni destul de uzati. In teorie as putea sa schimb doar carbunii dar se gasesc greu separat. This post has been edited by slider2: 3 Mar 2015, 00:01 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Puteai sa iei duze Peugeut 6438.V8, care nu mai necesita nicio bricolare.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
slider2 |
![]()
Post
#85
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
N.am stiut asta, tu ai montate din astea de peugeot?
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(slider2 @ 2 Mar 2015, 23:45) Acum sa vad daca se poate cumva regla prin a baga un varf de ac in orificiul duzei, desi daca in reglez de aici la viteze mici va arunca prea sus inclusiv pe plafon. Nu cred sa le poti regla, cred ca sunt fixe. |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Da, eu din alea am la Symbol. Imprastie lichidul la fix pe parbriz, fara sa sufle prea sus sau prea jos.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
hellcat |
![]()
Post
#88
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(slider2 @ 2 Mar 2015, 23:45) Un mic update, azi am schimbat duzele de parbriz originale cu unele in genul logan 2, adica de tip perdea. A trebuit sa le bricolez un pic avand ghidajul de plastic diferit pozitionat fata de cel original. Aha, si cat mi-am batut gura in legatura cu diuzele de citroen/peugeot plug&play. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#89
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
UXE |
![]()
Post
#90
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine bateau aiurea.. le-am luat de noi.. Conteaza mult si unghiul pe care il fac cu capota
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 20:25 |