Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Carait la motor clio 1,4 16v

cepy
post 2 Apr 2010, 20:42
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




am un clio symbol 1,4 16v din 2003.in seara asta cand am pornit masina,a pornit greu,adica a dat sa moara ,sa nu porneasca,insa a pornit.dupa care se zgaltaia din toate incheieturile ca un tractor.a mai facut asa mai demult insa atunci nu o pornisem de 3 saptamani iarna si am oprit-o si pornit-o din nou si nu am avut probleme de atunci insa acum am facut la fel.am oprit-o,pornit-o din nou insa facea la fel.dupa ce a mers asa 2 minute si s-a mai incalzit,a scazut turatia de la 1100 la 900 a inceput sa mearga mai bine insa tot cu intreruperi.am deschis capota si de la motor se auzea un carait din centrul motorul.era intuneric in parcare si nu am putut sa depistez de unde.si asa nu le am cu mecanica si nu inteleg de unde poate sa fie.ma gandesc de la bujii dar au doar 15000km si de abia i-am facut revizia.ceva pareri ,ajutor,ca daca maine nu e deschis nici un service am imbulinat-o,maine trebuia sa merg cu ea la bucuresti.nu stiu de la ce caraitul acela si daca pot sa merg cu ea asa pana la service.mentionez ca dimineata a pornit perfect.

This post has been edited by cepy: 2 Apr 2010, 20:45


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 2 Apr 2010, 23:11
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Motorasul pas cu pas caraie si face ca masina sa nu porneasca bine si nici sa stea bine la relanti, dar nu este neaparat 100% sa fie asa. Dar ala e oarecum "in mijloc" cum deschizi capota si asa mai departe ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 2 Apr 2010, 23:17
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




despre ce motoras spui cmandrei?cel de relanti.caci pe cand masina avea vreo 60000km am fost la service pt. diagnoza si dupa tester le-a dat ca motorasul de relanti nu era in parametrii normali si mi-au mai spus si ca scoate zgomot mai mare decat normal si ca daca o sa mai am probleme cu pornirea sa-l inlocuiesc.cica e 6 milioane motorasul ala.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 2 Apr 2010, 23:20
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Dap, despre ala ziceam http://www.reno.ro/Curatare-corp-clapeta-S...01-t110500.html aici ai un exemplu de posibila solutionare ... acel motoras nu costa atat ... sau bine poate la renault ca ti-l vinde probabil cu tot cu corpul clapeta care nu este nici o problema. Cel mai sanatos este ca cauti la magazine doar motorasul; posibil sa coste aprox. 200 ron, iar in topic vezi cum se face sa ajungi la el si sa-l inlocuiesti.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 2 Apr 2010, 23:24
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




ms de idee,insa la mine e motorul de 16v,motorasul se vede e la suprafata.daca se dovedeste ca de la e o sa-l cumpar de la magazine insa il montez in service ca habar n-am mecanica si nu ma bag sa stric masina.cel mai bine o sa vad maine dimineata si doamne ajuta sa lucreze vreun service maine.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 2 Apr 2010, 23:27
Post #6


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Stai stai stai ca nu se vede nici un motoras ... e tot in corpul clapeta asa cum vezi in explicatiile din topicul de la tutoriale ... despre ce spui tu ca se vede ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 2 Apr 2010, 23:34
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




corpul clapeta e dedesubt cum e la tine.dar la mine dupa carcasa motorului langa borcanele cu lichid de frana si antigel e acceleratia,cred ca clapeta de relanti(nu corpul,se poate sa gresesc) si un motoras mic de intra si ies niste fire din el.ei la service ala mi-au zis ca e motorasul de relanti.cand am auzit ca piesa aia e 5cm patrati e 6 milioane am zis ca mai merge,dar acum na.

2 Apr 2010, 23:40:
plus are vreo relevanta ca tot timpul cand mi-au pus-o pe tester le arata defectiune la sonde,ca ma intrebau daca am lovit ceva pe jos.o data le-au si verificat si au zis ca erau ok.

This post has been edited by cepy: 2 Apr 2010, 23:40


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 2 Apr 2010, 23:54
Post #8


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cred ca ei vorbeau despre alta piesa ... din pacate eu nu prea stiu despre ce spui tu sau ce au spus ei ... daca e vorba despre vreo sonda atunci nu e motorasul pas cu pas ... am cautat putin pe net (daca vei cauta dupa "motoras relanti" / images o sa vezi si tu) si pare ca motoras pas cu pas = motoras relanti ... asa ca tot acolo ajungi si 100% nu merita schimbat tot corpul clapeta.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 3 Apr 2010, 09:43
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




cmandrei ,ai avut dreptate,problema era de la motorasul de relanti sau motor pas cu pas cum ii ziceau in service.masina azi pornit fara probleme si merge fara probleme,insa trebuie sa inlocuiesc motorasul ala saptamana viitoare,mi-au spus ca nu se poate curata.la motorul de 1,4 16v motorasul e asta,cel din care ies si intra multe fireFotografie0125.jpg ( Size: 639.79k ) Number of downloads: 876
a ramas ca ma suna cei de la service de reprezentanta sa-mi spuna un pret insa intre timp vreau sa caut si eu,poate il gasesc mai ieftin la ploiesti sau bucuresti.codul motorului esteK4J-A7 daca ma poate ajuta cineva.

This post has been edited by cepy: 3 Apr 2010, 09:43


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 3 Apr 2010, 12:17
Post #10


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu cred ca nu se poate curata ... dar ok ... daca caraie nu mai ai ce curata ... poate ca util ti-ar fi sa-l cauti la magazinele de profil si sa obtii un pret doar pentru motoras si nu pentru tot ansamblul in care sta el montat.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 5 Apr 2010, 09:19
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




dupa drumul la bucuresti in acest week-end am observat ca acel carait de la motorasul de relantii a disparut,plus in alta ordine de idei masina merge la fel de bine ca inainte ,trage la fel de bine,plus relantiul e stabil ,nu oscileaza de loc.nici nu stiu ce sa mai cred,ce a fost cu pornirrea atat de urata de sambata seara.se pare ca masinutii nu-i place sa stea in parcare 3-4 zile,ii plac drumurile zilnice la bucuresti.oricum o sa inlocuiesc motorasul de relantii ca e cel original si am vazut ca se recomanda schimbarea la fiecare 40000km.insa ciudat cum a disparut acel carait dupa un drum mai lung.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 6 Apr 2010, 09:13
Post #12


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Unde se recomanda inlocuirea la fiecare 40.000 km ?
Exista posibilitatea sa nu mai caraie o perioada, dar odata inceput sad.gif ......


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 7 Apr 2010, 17:42
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




miercurea viitoare am programare la service la iatsa campina sa inlocuiesc motorasul de relantii.din ce mi-au spus la telefon costurile se ridica la 230 ron piesa(ceea ce mi se pare ok) si 120 ron manopera (ceea ce mi se pare al naibii de mult),cica trebuie facut si un test cu calculatorul cu noul motoras.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 8 Apr 2010, 08:06
Post #14


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu este obligatoriu, se poate si altfel (exista o scurta discutie la tutoriale) ... dar bine ca se va rezolva. Totusi nu mi-ai raspuns la chestia cu "schimbare la 40.000" !


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 8 Apr 2010, 12:30
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




nu trebuiue la 40000km ,intelesesem gresit de la cineva.sunt curios daca piesa e originala renault,caci atunci eu le-am spus ca nu vreau neaparat piesa originala renault cu toate ca sunt service de reprezentanta stiu ca aduc si piese neoriginala daca clientul vrea.iar ieri la telefon nu i-am mai intrebat ce origine are piesa la 230 ron.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 8 Apr 2010, 13:29
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




dar nu iti mai dau garantie la lucrare, daca nu iti pun piesele lor. Cel putin asa faceau cei de la Automarcus, cand am fost eu ultima oara pe acolo.
Orcicum, sansele sa se strice sunt totusi mici.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 8 Apr 2010, 13:38
Post #17


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu exista ... iei o piesa cu factura ai garantie la ea daca se monteaza intr-un service autorizat rar ... deci e ok.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 8 Apr 2010, 15:03
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




da, ai garantie la piesa, dar te vor incarca din nou la manopera.
Am incercat sa fac asta la Automarcus anul trecut, si mi-au spus clar ca, daca nu pun cu piesele lor, nu imi dau garantie.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 8 Apr 2010, 20:20
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




probabil automarcus e ceva gen ipso ploiesti,tot reprezentanta reno,insa in ploiesti care au preturi aproape duble fata de iatsa campina care e tot reprezentanta reno.si la iatsa anul trecut am facut programare pt. inlocuire bieleta anticuplu si lamele stergatoare si fata de la receptie trecuse programare pt. constatare,astfel cand am ajuns mi-au spus ca nu cred ca au pe stoc bieleta originala renault ca la programare era trecut doar constatare.dupa ce i-am explicat si aratat calm ca am deja o constatare de la ipso ca trebuie inlocuita bieleta si n-am venit de la ploiesti degeaba,a mai caut el pe calculator si mi-a spus ca-mi aduce bieleta care imi trebuie insa nu e facuta de reno la 70 ron.nu mi-a spus ca n-am garantie pe piesa sau altceva.de curiozitate peste o saptamana am intrebat la ipso ploiesti cat o bieleta anticuplu originala si am ramas socat,370 roni.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 9 Apr 2010, 08:43
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Cepy, de ce te miri? Preturile la piesele Renault originale sunt ff scumpe.
Eu tocmai ce am schimbat fuzeta la roata dreapta, si am gasit cu 180 ROn/buc. La Renault mi-au cerut 750 RON/bucata.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 22 Dec 2010, 14:00
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




@cepy

QUOTE(cepy @ 7 Apr 2010, 17:42)
miercurea viitoare am programare la service la iatsa campina sa inlocuiesc motorasul de relantii.din ce mi-au spus la telefon costurile se ridica la 230 ron piesa(ceea ce mi se pare ok) si 120 ron manopera (ceea ce mi se pare al naibii de mult),cica trebuie facut si un test cu calculatorul cu noul motoras.
*




Pana la urma ai mai schimbat motorasul pas cu pas?

Te intreb fiindca si eu am acele caraituri si o instabilitate a relanti-ului. Desi, acum acum 2-3 luni, am curatat MPP si corp clapeta nu am vazut nici-o diferenta.


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 22 Dec 2010, 20:33
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




l-am schimbat chiar de 2 ori si tot caraie.cel putin pana ieri.fiindca la reno,piesa originala ti-o da cu tot cu clapeta,costa 600ron.astfel ca am luat doar motoras pe producator,care insa caraia si ala.l-am schimbat pe garantie si caraie si astalalt,m-au disperat.ca sa nu mai zic ca pana ieri nu mai pleca la rece.statea la relanti dar cum acceleram murea motorul.ieri am fost la un mecanic care l-a scos ,la curatat,l-a dat cu ceva spray,a curatat si locul unde vin pus si nu mai face.cel putin deocamdata.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 22 Dec 2010, 20:42
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Dar in afara de faptul ca inca caraie s-a mai stabilizat relanti-ul sau nu?
Pe mine asta ma dispera ( face acul ala sus-jos intre 650 si 850 de zici ca e aparat de masurat cutremure mad.gif indiferent ca e rece sau cald motorul ). Si se simte si niste smucituri ale masinii la intervale neregulate de timp mai exact la cateva secunde (asta cand stau pe loc, in sarcina nu se simte deci tot de relanti tine ).


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 22 Dec 2010, 23:04
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




la inceput nu,in ultimul timp facea iar,de ieri cand mi l-a curatat iar nu mai face,sta stabil,insa totusi nicioadata nu a facut intre 650 si 850,adica atat de mare variatia.

This post has been edited by cepy: 22 Dec 2010, 23:04


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 11 Oct 2013, 08:29
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Salutare,

Stie cineva ce piesa e aia de langa motorul pas cu pas (unde intra cablurile electrice - am vazut ca scrie tot Magneti Marelli) din poza de la postul lui cepy - nr. #9?



This post has been edited by andr3i84: 11 Oct 2013, 09:30


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Oct 2013, 11:04
Post #26


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Senzor pozitie clapeta accelaratie 7701044743
senzor_poz_clap_acc_1.4_16v_cablu.JPG ( Size: 19.9k ) Number of downloads: 270


La clio bicorp (incepand cu ph2 - 2001), unde acceleratia nu e pe cablu, potentiometru e corp comun cu pedala de acceleratie.

This post has been edited by hellcat: 11 Oct 2013, 11:05


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 11 Oct 2013, 13:47
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Multumesc.

Senzorul asta poate fi demontat (am vazut ca are 2 suruburi parca) si curatat (asta daca poate sa influenteze si el relanti-ul oscilant)?
Daca se curata cu ce sa-i dau?


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Oct 2013, 15:20
Post #28


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Normal ca se demonteaza, insa n-ai ce sa cureti la el. E un potentiometru, ori merge ori nu merge. 2 cauze pot aparea in functionarea defectuoasa: uzura naturala a pistelor potentiometrului, mai ales in prima parte a cursei si caderi de tensiune din cauza unui cablaj cu defect.
Simptome: goluri de putere pe accelerare, oprirea motorului in relanti (imposibilitatea mentinerii motorului in relanti).
Pentru fluctuatii de relanti n-as da vina pe senzorul asta.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 11 Oct 2013, 15:45
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Am inteles.
Pai maine o sa inlocuiesc motorul de relanti ca am niste oscilatii (intre 500 si 750 RPM) si simt si aceste goluri de putere cand accelerez mai tare (trage sacadat - in suturi) si nu stiu daca poate sa fie de la senzorul asta sau ar trebui sa verific si altceva.
Bujiile sunt noi dar sunt cam proaste (Falke ) ca nu am avut bani la momentul respectiv pentru altele, bobinele de inductie cred ca sunt ok (cand am avut probleme cu cate una erau cu totul alte simptome) si nu stiu daca sa mai verific si corpul clapeta daca este etans - garniturile lui daca mai sunt bune.

Ceva sfaturi / pareri?
Multumesc.


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Oct 2013, 16:06
Post #30


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Incepe prin a te asigura de etanseitatea clapetei, e f important. De obicei, cand se demonteaza clapeta pt a o curata se pun garnituri noi, cele uzate pot sa nu mai asigure etanseitate.
Ce tip de bujii sunt alea? Ce distanta au? La 16v bujia e importanta, cand am testat 3 tipuri de bujii, cele oferite in gama renault, cele simple cu un electrod imi dadeau mici fluctuatii in relanti.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 02:18
Dacia