Carait la motor clio 1,4 16v
![]() ![]() ![]() |
Carait la motor clio 1,4 16v
cepy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Motorasul pas cu pas caraie si face ca masina sa nu porneasca bine si nici sa stea bine la relanti, dar nu este neaparat 100% sa fie asa. Dar ala e oarecum "in mijloc" cum deschizi capota si asa mai departe ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cepy |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
despre ce motoras spui cmandrei?cel de relanti.caci pe cand masina avea vreo 60000km am fost la service pt. diagnoza si dupa tester le-a dat ca motorasul de relanti nu era in parametrii normali si mi-au mai spus si ca scoate zgomot mai mare decat normal si ca daca o sa mai am probleme cu pornirea sa-l inlocuiesc.cica e 6 milioane motorasul ala.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Dap, despre ala ziceam http://www.reno.ro/Curatare-corp-clapeta-S...01-t110500.html aici ai un exemplu de posibila solutionare ... acel motoras nu costa atat ... sau bine poate la renault ca ti-l vinde probabil cu tot cu corpul clapeta care nu este nici o problema. Cel mai sanatos este ca cauti la magazine doar motorasul; posibil sa coste aprox. 200 ron, iar in topic vezi cum se face sa ajungi la el si sa-l inlocuiesti.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cepy |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
ms de idee,insa la mine e motorul de 16v,motorasul se vede e la suprafata.daca se dovedeste ca de la e o sa-l cumpar de la magazine insa il montez in service ca habar n-am mecanica si nu ma bag sa stric masina.cel mai bine o sa vad maine dimineata si doamne ajuta sa lucreze vreun service maine.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Stai stai stai ca nu se vede nici un motoras ... e tot in corpul clapeta asa cum vezi in explicatiile din topicul de la tutoriale ... despre ce spui tu ca se vede ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cepy |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
corpul clapeta e dedesubt cum e la tine.dar la mine dupa carcasa motorului langa borcanele cu lichid de frana si antigel e acceleratia,cred ca clapeta de relanti(nu corpul,se poate sa gresesc) si un motoras mic de intra si ies niste fire din el.ei la service ala mi-au zis ca e motorasul de relanti.cand am auzit ca piesa aia e 5cm patrati e 6 milioane am zis ca mai merge,dar acum na.
2 Apr 2010, 23:40: plus are vreo relevanta ca tot timpul cand mi-au pus-o pe tester le arata defectiune la sonde,ca ma intrebau daca am lovit ceva pe jos.o data le-au si verificat si au zis ca erau ok. This post has been edited by cepy: 2 Apr 2010, 23:40 |
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#8
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cred ca ei vorbeau despre alta piesa ... din pacate eu nu prea stiu despre ce spui tu sau ce au spus ei ... daca e vorba despre vreo sonda atunci nu e motorasul pas cu pas ... am cautat putin pe net (daca vei cauta dupa "motoras relanti" / images o sa vezi si tu) si pare ca motoras pas cu pas = motoras relanti ... asa ca tot acolo ajungi si 100% nu merita schimbat tot corpul clapeta.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cepy |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
cmandrei ,ai avut dreptate,problema era de la motorasul de relanti sau motor pas cu pas cum ii ziceau in service.masina azi pornit fara probleme si merge fara probleme,insa trebuie sa inlocuiesc motorasul ala saptamana viitoare,mi-au spus ca nu se poate curata.la motorul de 1,4 16v motorasul e asta,cel din care ies si intra multe fireFotografie0125.jpg ( Size: 639.79k )
Number of downloads: 876
a ramas ca ma suna cei de la service de reprezentanta sa-mi spuna un pret insa intre timp vreau sa caut si eu,poate il gasesc mai ieftin la ploiesti sau bucuresti.codul motorului esteK4J-A7 daca ma poate ajuta cineva. This post has been edited by cepy: 3 Apr 2010, 09:43 |
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#10
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu cred ca nu se poate curata ... dar ok ... daca caraie nu mai ai ce curata ... poate ca util ti-ar fi sa-l cauti la magazinele de profil si sa obtii un pret doar pentru motoras si nu pentru tot ansamblul in care sta el montat.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cepy |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
dupa drumul la bucuresti in acest week-end am observat ca acel carait de la motorasul de relantii a disparut,plus in alta ordine de idei masina merge la fel de bine ca inainte ,trage la fel de bine,plus relantiul e stabil ,nu oscileaza de loc.nici nu stiu ce sa mai cred,ce a fost cu pornirrea atat de urata de sambata seara.se pare ca masinutii nu-i place sa stea in parcare 3-4 zile,ii plac drumurile zilnice la bucuresti.oricum o sa inlocuiesc motorasul de relantii ca e cel original si am vazut ca se recomanda schimbarea la fiecare 40000km.insa ciudat cum a disparut acel carait dupa un drum mai lung.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#12
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Unde se recomanda inlocuirea la fiecare 40.000 km ?
Exista posibilitatea sa nu mai caraie o perioada, dar odata inceput ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cepy |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
miercurea viitoare am programare la service la iatsa campina sa inlocuiesc motorasul de relantii.din ce mi-au spus la telefon costurile se ridica la 230 ron piesa(ceea ce mi se pare ok) si 120 ron manopera (ceea ce mi se pare al naibii de mult),cica trebuie facut si un test cu calculatorul cu noul motoras.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#14
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu este obligatoriu, se poate si altfel (exista o scurta discutie la tutoriale) ... dar bine ca se va rezolva. Totusi nu mi-ai raspuns la chestia cu "schimbare la 40.000" !
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cepy |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
nu trebuiue la 40000km ,intelesesem gresit de la cineva.sunt curios daca piesa e originala renault,caci atunci eu le-am spus ca nu vreau neaparat piesa originala renault cu toate ca sunt service de reprezentanta stiu ca aduc si piese neoriginala daca clientul vrea.iar ieri la telefon nu i-am mai intrebat ce origine are piesa la 230 ron.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
dar nu iti mai dau garantie la lucrare, daca nu iti pun piesele lor. Cel putin asa faceau cei de la Automarcus, cand am fost eu ultima oara pe acolo.
Orcicum, sansele sa se strice sunt totusi mici. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#17
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu exista ... iei o piesa cu factura ai garantie la ea daca se monteaza intr-un service autorizat rar ... deci e ok.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
da, ai garantie la piesa, dar te vor incarca din nou la manopera.
Am incercat sa fac asta la Automarcus anul trecut, si mi-au spus clar ca, daca nu pun cu piesele lor, nu imi dau garantie. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cepy |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
probabil automarcus e ceva gen ipso ploiesti,tot reprezentanta reno,insa in ploiesti care au preturi aproape duble fata de iatsa campina care e tot reprezentanta reno.si la iatsa anul trecut am facut programare pt. inlocuire bieleta anticuplu si lamele stergatoare si fata de la receptie trecuse programare pt. constatare,astfel cand am ajuns mi-au spus ca nu cred ca au pe stoc bieleta originala renault ca la programare era trecut doar constatare.dupa ce i-am explicat si aratat calm ca am deja o constatare de la ipso ca trebuie inlocuita bieleta si n-am venit de la ploiesti degeaba,a mai caut el pe calculator si mi-a spus ca-mi aduce bieleta care imi trebuie insa nu e facuta de reno la 70 ron.nu mi-a spus ca n-am garantie pe piesa sau altceva.de curiozitate peste o saptamana am intrebat la ipso ploiesti cat o bieleta anticuplu originala si am ramas socat,370 roni.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Cepy, de ce te miri? Preturile la piesele Renault originale sunt ff scumpe.
Eu tocmai ce am schimbat fuzeta la roata dreapta, si am gasit cu 180 ROn/buc. La Renault mi-au cerut 750 RON/bucata. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
@cepy
QUOTE(cepy @ 7 Apr 2010, 17:42) miercurea viitoare am programare la service la iatsa campina sa inlocuiesc motorasul de relantii.din ce mi-au spus la telefon costurile se ridica la 230 ron piesa(ceea ce mi se pare ok) si 120 ron manopera (ceea ce mi se pare al naibii de mult),cica trebuie facut si un test cu calculatorul cu noul motoras. Pana la urma ai mai schimbat motorasul pas cu pas? Te intreb fiindca si eu am acele caraituri si o instabilitate a relanti-ului. Desi, acum acum 2-3 luni, am curatat MPP si corp clapeta nu am vazut nici-o diferenta. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
cepy |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
l-am schimbat chiar de 2 ori si tot caraie.cel putin pana ieri.fiindca la reno,piesa originala ti-o da cu tot cu clapeta,costa 600ron.astfel ca am luat doar motoras pe producator,care insa caraia si ala.l-am schimbat pe garantie si caraie si astalalt,m-au disperat.ca sa nu mai zic ca pana ieri nu mai pleca la rece.statea la relanti dar cum acceleram murea motorul.ieri am fost la un mecanic care l-a scos ,la curatat,l-a dat cu ceva spray,a curatat si locul unde vin pus si nu mai face.cel putin deocamdata.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Dar in afara de faptul ca inca caraie s-a mai stabilizat relanti-ul sau nu?
Pe mine asta ma dispera ( face acul ala sus-jos intre 650 si 850 de zici ca e aparat de masurat cutremure ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
cepy |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
la inceput nu,in ultimul timp facea iar,de ieri cand mi l-a curatat iar nu mai face,sta stabil,insa totusi nicioadata nu a facut intre 650 si 850,adica atat de mare variatia.
This post has been edited by cepy: 22 Dec 2010, 23:04 |
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Stie cineva ce piesa e aia de langa motorul pas cu pas (unde intra cablurile electrice - am vazut ca scrie tot Magneti Marelli) din poza de la postul lui cepy - nr. #9? This post has been edited by andr3i84: 11 Oct 2013, 09:30 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
hellcat |
![]()
Post
#26
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Senzor pozitie clapeta accelaratie 7701044743
senzor_poz_clap_acc_1.4_16v_cablu.JPG ( Size: 19.9k ) Number of downloads: 270 La clio bicorp (incepand cu ph2 - 2001), unde acceleratia nu e pe cablu, potentiometru e corp comun cu pedala de acceleratie. This post has been edited by hellcat: 11 Oct 2013, 11:05 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc.
Senzorul asta poate fi demontat (am vazut ca are 2 suruburi parca) si curatat (asta daca poate sa influenteze si el relanti-ul oscilant)? Daca se curata cu ce sa-i dau? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
hellcat |
![]()
Post
#28
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Normal ca se demonteaza, insa n-ai ce sa cureti la el. E un potentiometru, ori merge ori nu merge. 2 cauze pot aparea in functionarea defectuoasa: uzura naturala a pistelor potentiometrului, mai ales in prima parte a cursei si caderi de tensiune din cauza unui cablaj cu defect.
Simptome: goluri de putere pe accelerare, oprirea motorului in relanti (imposibilitatea mentinerii motorului in relanti). Pentru fluctuatii de relanti n-as da vina pe senzorul asta. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles.
Pai maine o sa inlocuiesc motorul de relanti ca am niste oscilatii (intre 500 si 750 RPM) si simt si aceste goluri de putere cand accelerez mai tare (trage sacadat - in suturi) si nu stiu daca poate sa fie de la senzorul asta sau ar trebui sa verific si altceva. Bujiile sunt noi dar sunt cam proaste (Falke ) ca nu am avut bani la momentul respectiv pentru altele, bobinele de inductie cred ca sunt ok (cand am avut probleme cu cate una erau cu totul alte simptome) si nu stiu daca sa mai verific si corpul clapeta daca este etans - garniturile lui daca mai sunt bune. Ceva sfaturi / pareri? Multumesc. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
hellcat |
![]()
Post
#30
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Incepe prin a te asigura de etanseitatea clapetei, e f important. De obicei, cand se demonteaza clapeta pt a o curata se pun garnituri noi, cele uzate pot sa nu mai asigure etanseitate.
Ce tip de bujii sunt alea? Ce distanta au? La 16v bujia e importanta, cand am testat 3 tipuri de bujii, cele oferite in gama renault, cele simple cu un electrod imi dadeau mici fluctuatii in relanti. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 02:18 |