Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Carait la motor clio 1,4 16v

andr3i84
post 11 Oct 2013, 19:36
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Am inteles ca sunt facute in Romania si au distanta de 0.9.
Cand mi-a curatat clapeta acum 3 ani nu a schimbat garniturile. O sa le schimb cu prima ocazie si o sa incerc sa-mi iau alte bujii. Tu ce tip de bujii folosesti?


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 12 Oct 2013, 13:52
Post #32


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Folosesc aceste bujii DSCN6097.JPG ( Size: 697.73k ) Number of downloads: 192

E o bujie Eyquem cod de baza rfc58ls3, cod reno 7700500132, distanta 1,2mm.
Se puneau din fabrica pe clio 1 16v, era perioada cand low cost-ul inca se tinea mai la dos, in debara.
Sunt angajati renault care n-au auzit de ele, asa ca si sunt putini cei care le utilizeaza.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 14 Oct 2013, 09:41
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Am schimbat motorul pas cu pas cu altul de origine (SH), nu mai caraie, oscilatiile parca sunt mai mici (dar tot sunt) si "sughiturile" la cateva secunde au ramas.
Ramane sa verific si etansarea corpului clapeta, o sa schimb bujiile cu cele recomandate de hellcat, dupa care presupun ca ar trebui sa verific si fisele.

Dupa 30.000 km de cand am curatat MPP-ul pot sa zic ca era foarte murdar. Am sters cu o carpa cat am putut de bine gaura unde se monteaza motorul si am folosit multe betisoare de urechi ca sa ajung jos de tot.



--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 22 Oct 2013, 12:50
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




@hellcat - am schimbat bujiile pe care le-ai recomandat (Eyquem) si merge mai bine motorul (mai rotund si se comporta mai bine pe acceleratii).
Cu relanti-ul nu am rezolvat mare lucru parca e o idee mai bine. Sambata am desfacut corpul clapeta, l-am curatat (nu era foarte murdar dupa aproximativ 30.000km), am desfacut si galeria/repartitorul de adimisie dar din pacate nu am gasit pe nicaieri in stoc garniturile sa fac totul ca la carte sad.gif . Pe viitor o sa comand garniturile (clapeta si admisie) si o sa le schimb ca sa elimin de tot posibilele lor probleme.
La mine clapeta era inchisa, parca am vazut in poze pe forum ca trebuie sa fie foarte putin deschisa sau nu e o regula.

PS: La Symbol trebuie sa dai corpul clapeta jos ca sa scoti galeria de admisie pentru ca la garnitura de etansare de langa clapeta are un stut ridicat cam de 2cm.



--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Oct 2013, 13:33
Post #35


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Zi si de unde le-ai achizitionat si cat au costat.
Poate se mai iau si altii dupa tine.
Bujiile astea le lasi fara probleme 60.000km pe masina, dupa 30.000km le dai jos si le cureti. Nu-s ieftine dar isi merita banii.
Cum se manifesta relantiul acum de zici ca e un pic mai bine?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 22 Oct 2013, 13:55
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Bujiile Eyquem - rfc58ls3 le-am luat cu 15 lei/bucata de la un magazin din Drumul Taberei - nu stiu exact denumirea (RITT Auto parca).
Inainte la accelerari mai puternice si daca era si motorul rece urca in ture in suturi acum urca constant fara goluri de putere.

Inainte relantiul oscila intre 500 si 800 iar acum intre 700 si 800 rpm, dar am niste sughituri la un interval de cateva secunde. Nu stiu ca ma exprim, se zgaltaie odata masina mai sta cateva secunde si iar mai da un sughit- nu foarte tare dar cat sa simti. De aceea am vrut sa schimb si garniturile ca sa ma orientez catre alta cauza daca de la toate astea nu se schimba nimic. Am desfacut si senzorii de pe repartitorul de admisie, i-am curatat si le-am schimbat si garniturile.


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Oct 2013, 14:25
Post #37


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Las-o asa ca merge bine, baga-i kilometri.
"Sughiturile" ramase sunt totusi o combinatie intre functionarea unui motor 16v si uzura normala a tampoanelor motor-cutie.
Super pret la bujii!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 22 Oct 2013, 16:16
Post #38


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




sughiturile acelea pot fi din mai multe cauze, de exemplu bobina sau fisele, apoi sonda de oxigen .... fiecare dintre ele duc la mersul neregulat... sincer si la mine daca ascult motorul odata la cateva secunde isi schimba tonalitatea dupa care revine si tot asa


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 23 Oct 2013, 12:37
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




@hellcat - tampoanele le-am schimbat acum 20.000km (cel hidroelastic din stanga si cel de la cutie din dreapta). Cred ca-mi da semne de uzura bieleta aia antibalans sau antirasturnare.
@BannedHost - bobinele sunt ok iar fise nu am.

Oricum momentan o las asa (caraitul de la MPP a disparut, relantiul este mai bine, nu-mi mai intrerupe pe acceleratii, dimineata pornea un pic mai greu acum o ia iar la sfert si asa mai departe).

Multumesc tuturor pentru ajutor.


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 20:57
Dacia