Carait la motor clio 1,4 16v
![]() ![]() ![]() |
Carait la motor clio 1,4 16v
andr3i84 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|||
hellcat |
![]()
Post
#32
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Folosesc aceste bujii DSCN6097.JPG ( Size: 697.73k )
Number of downloads: 192
E o bujie Eyquem cod de baza rfc58ls3, cod reno 7700500132, distanta 1,2mm. Se puneau din fabrica pe clio 1 16v, era perioada cand low cost-ul inca se tinea mai la dos, in debara. Sunt angajati renault care n-au auzit de ele, asa ca si sunt putini cei care le utilizeaza. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat motorul pas cu pas cu altul de origine (SH), nu mai caraie, oscilatiile parca sunt mai mici (dar tot sunt) si "sughiturile" la cateva secunde au ramas.
Ramane sa verific si etansarea corpului clapeta, o sa schimb bujiile cu cele recomandate de hellcat, dupa care presupun ca ar trebui sa verific si fisele. Dupa 30.000 km de cand am curatat MPP-ul pot sa zic ca era foarte murdar. Am sters cu o carpa cat am putut de bine gaura unde se monteaza motorul si am folosit multe betisoare de urechi ca sa ajung jos de tot. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
@hellcat - am schimbat bujiile pe care le-ai recomandat (Eyquem) si merge mai bine motorul (mai rotund si se comporta mai bine pe acceleratii).
Cu relanti-ul nu am rezolvat mare lucru parca e o idee mai bine. Sambata am desfacut corpul clapeta, l-am curatat (nu era foarte murdar dupa aproximativ 30.000km), am desfacut si galeria/repartitorul de adimisie dar din pacate nu am gasit pe nicaieri in stoc garniturile sa fac totul ca la carte ![]() La mine clapeta era inchisa, parca am vazut in poze pe forum ca trebuie sa fie foarte putin deschisa sau nu e o regula. PS: La Symbol trebuie sa dai corpul clapeta jos ca sa scoti galeria de admisie pentru ca la garnitura de etansare de langa clapeta are un stut ridicat cam de 2cm. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
hellcat |
![]()
Post
#35
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Zi si de unde le-ai achizitionat si cat au costat.
Poate se mai iau si altii dupa tine. Bujiile astea le lasi fara probleme 60.000km pe masina, dupa 30.000km le dai jos si le cureti. Nu-s ieftine dar isi merita banii. Cum se manifesta relantiul acum de zici ca e un pic mai bine? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Bujiile Eyquem - rfc58ls3 le-am luat cu 15 lei/bucata de la un magazin din Drumul Taberei - nu stiu exact denumirea (RITT Auto parca).
Inainte la accelerari mai puternice si daca era si motorul rece urca in ture in suturi acum urca constant fara goluri de putere. Inainte relantiul oscila intre 500 si 800 iar acum intre 700 si 800 rpm, dar am niste sughituri la un interval de cateva secunde. Nu stiu ca ma exprim, se zgaltaie odata masina mai sta cateva secunde si iar mai da un sughit- nu foarte tare dar cat sa simti. De aceea am vrut sa schimb si garniturile ca sa ma orientez catre alta cauza daca de la toate astea nu se schimba nimic. Am desfacut si senzorii de pe repartitorul de admisie, i-am curatat si le-am schimbat si garniturile. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
hellcat |
![]()
Post
#37
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Las-o asa ca merge bine, baga-i kilometri.
"Sughiturile" ramase sunt totusi o combinatie intre functionarea unui motor 16v si uzura normala a tampoanelor motor-cutie. Super pret la bujii! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
sughiturile acelea pot fi din mai multe cauze, de exemplu bobina sau fisele, apoi sonda de oxigen .... fiecare dintre ele duc la mersul neregulat... sincer si la mine daca ascult motorul odata la cateva secunde isi schimba tonalitatea dupa care revine si tot asa
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
@hellcat - tampoanele le-am schimbat acum 20.000km (cel hidroelastic din stanga si cel de la cutie din dreapta). Cred ca-mi da semne de uzura bieleta aia antibalans sau antirasturnare.
@BannedHost - bobinele sunt ok iar fise nu am. Oricum momentan o las asa (caraitul de la MPP a disparut, relantiul este mai bine, nu-mi mai intrerupe pe acceleratii, dimineata pornea un pic mai greu acum o ia iar la sfert si asa mai departe). Multumesc tuturor pentru ajutor. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 20:57 |