Clio IV
![]() ![]() ![]() |
Clio IV
andri1940 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|||
argon |
![]()
Post
#62
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
1.6 mpi e lesinat rau pe logan, cu masina plina si AC te rogi de el, nici vorba de bagat in scaun. 1.6 16v mai misca ceva..dar nu se pune problema de 'bagat in scaun'. Din ce am condus eu, se poate vorbi de bagat in scaun de la 150 de cai in sus. Si acolo nu se pune problema de consum de 5%, dar se pare ca 0.9 tce are si consumul si bagatul in scaun, tare.
This post has been edited by argon: 25 Jul 2014, 10:47 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#64
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Da, am vazut. Insa e fabricat in alta tara iar cutia e configurata altfel. Nu e prea relevant.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ionutmar |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
Mai baieti, daca ati observat, era o parere personala...am si pus ghilimele...ca sa nu comparam mere cu pere (motoare de 150 CP).
E un motor de 900cc...iar, eu venind de la un dci de 65CP pot sa zic ca imi place mai mult asta mic. Daca veneam de pe un motor de 150CP poate aveam alta impresie. Mie imi acopera 95% din nevoile aparute in trafic. Pe hartie cifrele situeaza acest motor cam la acelasi nivel cu 1.6 i 16V (110 Hp) 0.9 TCe (90 HP) clio 4 vit max: 182 km/h 0 -100: 12,2 s Max HP la: 5000 rpm Cuplu: 135/2500 rpm Cilindrii: 3 Consum urban: 5,6 l/100 Consum m: 4,5 l/100 1.6 i 16V (110 Hp) pe clio 3 vit max: 190 km/h 0 -100: 10,2 s Max HP la: 6000 rpm Cuplu: 151/4250 Nm Cilindrii: 4 Consum urban: 8,8 l/100 Consum mediu: 6,6 l/100 Care pare a fi castigator? per ansamblu. This post has been edited by ionutmar: 25 Jul 2014, 22:35 |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Ai pus intentionat datele de la Clio3 1.6 16v automat? Versiunea manuala e mai rapida si mai economica:
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Ren...-Privilege.html This post has been edited by andri1940: 25 Jul 2014, 22:01 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
E corect, a fost neintentionat. Cu toate astea per ansambu Tce e in avantaj.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Din punctul meu de vedere la clio 4 s-ar mai putea adauga 2 motorizari pentru a umple niste goluri si a avea o paleta mai larga:
-la benzina un 1.2tce in jurul a 105 cai care sa umple golul dintre 0.9tce90 si 1.2tce120 -la diesel ar merge adaugat 1.5dci110 ca motorizare de top pt diesel, in completarea celor doua 1.5 de 75 si 90 deja existente. Si daca tot am deschis discutia in legatura cu motorizarile....variantei GT i-ar sta bine cu 1.6dci de 130-135cai si 1.6tce de 150-170cai. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
catalin_macovei88 |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 26 April 14 ![]() |
Salut, mi-am luat si eu un Clio, de 1 luna jumate, si am trecut un pic de 1000km. Varianta cea mai ieftina + AC, cu motor de 1.2 16v (n-am vrut sa dau inca 800 euro pt. 0.9). Probabil nu intereseaza pe multa lume, dar as vrea sa dau cateva informatii, pareri.
Consum afisat de CB(nu instant, la sfarsitul drumului) 1) doar eu in masina, distanta parcursa aprox 120-130km, viteza medie 55km/h, fara AC. - mixt 5.2L/100 - total benzina folosita: 6.3L 2) 3 persoane, bagaje grele, acelasi traseu, fara AC: - mixt 5.8L/100 - total benzina folosita: 7.4L Tinut motorul in gama 3000-4000 ture trage bine (fara bagaje, pasageri). Accelerat de la 3000, treapta 4, se duce destul de repede la 3500/4000. E ok pentru depasiri. Incarcata, se simte destul de tare, se cam chinuie. Nu prea se simte legata de drum, daca e incarcata, la viteze de 90-100, in curbe si drum fara denivelari/gropi. La fel si pe drumuri denivelate, 80-90kmh, pe drum drept. Se simte parca ar fi din plastilina suspensia, comparativ cu Seat Ibiza. In rest nu au aparut probleme, doar tetiera de la scaunul fata pasager, la gropi/denivelari scoate zgomote (cand isi mai aduce aminte, ca uneori isi revine). This post has been edited by catalin_macovei88: 26 Jul 2014, 12:45 |
--------------------
Renault
Clio 4
2014 1.2 16v 75cp
|
|
Haustrum |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
Mie motorul de 1,2 mi se pare ok pentru oras, unde isi face treaba in limite decente - nu e foarte fasnet, dar nici n-ai nevoie de mai mult, reusesti sa ajungi repede la 50-60 km/ora fara sa te injure lumea la stop. Doar cu soferul in masina se misca chiar bine, cu doua persoane la fel, in momentul in care pornesti aerul devine insa destul de lenesa.
In extraurban poti scoate consumuri foarte mici, cu conditia sa nu depasesti 90-100 km/ora si sa nu o turezi foarte tare. Si eu am fost in dilema asta 0,9 tce si 1,2 16 v. Am ales pana la urma 1,2 stiind din start ca masina va sta 90% din timp in oras si am considerat ca amortizarea diferentei de bani se face foarte greu, diferentele dinamice nefiind chiar asa de mari incat sa compenseze pretul mai mare. |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
argon |
![]()
Post
#71
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
1.2 16v e un motor cu fiabilitate dovedita in timp, se foloseste la Renault de 14 ani, si probleme cu el nu sunt. Sa vedem cum se va comporta un 0.9 la 100-200-300.000 km, dar eu cred ca nu se va apropia de fiabilitatea 1.2.
Exista probleme in timp cu motoarele mici supraalimentate, la Smart de exemplu la 0.6 pe la 100.000-120.000 multi se plang de probleme, turbina, segmentari, etc. This post has been edited by argon: 28 Jul 2014, 16:35 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Haustrum |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
M-am gandit si eu la asta la achizitie, motor vechi pe piata, verificat, fiabil, cu costuri mai mici de intretinere decat cel turbo. Cred insa ca probleme majore, pentru un utilizator normal, care nu merge mai mult de 20 000 de km pe an, nu or sa fie nici la Tce. Practic ajungi sa vinzi masina pana sa apuce sa se strice motorul.
Urmaresc si forumul Dacia si nu am auzit pe nimeni sa se planga de motoras, in conditiile in care are aproape 2 ani de cand e pe masinile Dacia/Renault. |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
catalin_macovei88 |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 26 April 14 ![]() |
Facusem un calcul cand scot cei 800 euro in plus cat ar fi fost Tce-ul. Am pus 1L consum mai putin pt. Tce fata de 1.2 (teoretic). Si a iesit ceva ca dupa vre-o 50 000 km scoti banii. Daca diferenta in realitate e mai mica, dureaza mai mult. Iar 15 CP si 20 Nm in plus nu's cine stie ce. Interesant de vazut cat tine restul mecanicii, probabil pe la 80 000 - 100 000 incepe sa se desfaca toata masina.
This post has been edited by catalin_macovei88: 29 Jul 2014, 19:03 |
--------------------
Renault
Clio 4
2014 1.2 16v 75cp
|
|
Darian01 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 7 July 13 From: Hunedoara ![]() |
,, ....probabil pe la 80 000 - 100 000 incepe sa se desfaca toata masina" - Ai ceva calcule, studii, statistici sau doar asta iti doresti ?
O fi din capitolul ,,Ar trebui sa moara capra vecinului" al tratatului ,,Strugurii sunt acri". E plin de specialisti pe-aici. This post has been edited by Darian01: 30 Jul 2014, 09:37 |
--------------------
Renault
Megane 4 Sedan
2021 / 1.3 TCe
- nr. rosu
|
|
sisifjunior |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 8 February 12 ![]() |
Salutare posesori de clio 4!
sunt in asteptarea unui estate expression rouge flamme 1.5dci 75cp ![]() ![]() si pt a mai indulci atmosfera am rasfoit pe net dupa pareri si opinii ale norocosilor care se plimba cu un clio4. pe un forum din strainatate am vazut ca sunt plangeri legate de un suierat/zanganit de la 50-60km/h in sus venind dinspre oglinzile masinii. A remarcat cineva acest aspect? Se pare ca reno a recunoscut acest "neajuns" si se rezolva pe garantie prin adaugarea unei garnituri la plasticurile ce mascheaza prinderea oglinzilor de portiera. faza mai comica este ca posesorii de clio4 au gasit si problema dar si rezolvarea ei si au sesizat firma reno dupa care aceasta a eliberat o nota informativa catre reprezentante/service-uri. ![]() am mai citit ca sunt prezenti nelipsitii greierasi din bord.poate sa confirme cineva?apar si dispar dupa cum au chef.pe mine nu m-ar deranja prea tare toate bune si drum intins! This post has been edited by sisifjunior: 31 Jul 2014, 09:42 |
--------------------
RENAULT
CLIO 4
2014 Estate 1.5dCi Expression 75CV Renault Clio IV are ...93.000 km și povestea continuă!
|
|
Haustrum |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
Probleme cu zgomotul la nivelul oglinzilor n-am sesizat - de fapt masina e a sotiei, dar pana acum nu s-a plans, in schimb ceva greierasi canta undeva la usile fata si spate stanga, pe drumuri denivelate sau de pamant.
Un zgomot ciudat, caruia n-am reusit sa-i identific sursa, ca de morisca, apare la nivelul rotilor din spate, zici ca-i zgomotul ala specific bicicletelor, cand se loveste ceva de spite. |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
Darian01 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 7 July 13 From: Hunedoara ![]() |
Este posibil sa se fi agatat vreo crenguta de tevile instalatiei de franare a rotii stanga spate. Am patit-o si eu. Freca de roata si nu stiam de unde e zgomotul.
Domnii proiectanti de la Renault le-au lasat suspendate, ca sa fie vulnerabile, in loc sa le pozeze pe interiorul caroseriei. This post has been edited by Darian01: 2 Aug 2014, 20:07 Attached thumbnail(s) Fotografie_0071.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 680 |
--------------------
Renault
Megane 4 Sedan
2021 / 1.3 TCe
- nr. rosu
|
|
Haustrum |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
Incerc maine sa intru sub ea si sa verific. Dar asa face parca de cand am luat-o, ma gandesc ca se tocea pana acum daca era o crenguta. Initial am crezut ca face asa pentru ca am prins capacele de la roti cu curele din plastic, sa nu zboare in caz de vreo groapa mai serioasa, dar nu e de acolo.
Oricum, probleme nu sunt in mers, doar ca se aude zgomotul asta. Si nici n-am avut timp pana acum sa merg la service sa verifice. De fapt nici timp nici chef. O las pentru prima revizie. |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
ursge |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 3 August 14 ![]() |
QUOTE(theodor2004 @ 8 Apr 2014, 09:02) 2)pana la urma, a aparut si in Romania Clio IV, motorizare 1.2 TCE? Intreb pt ca m-am interesat prin dec. 2013 la Renault, la Vocea Clientului, si mi-au spus ca in luna martie 2014 va aparea si in Romania. A aparut? L-a condus cineva? ![]() Salut A aparut. Eu am unul din februarie. Are 8500 de km si e super ok. Nu regret deloc. Singura buba e o bataie in fata: directie sau bucse bara antiruliu. Dar vad ca nu sunt singurul cu problema asta... In rest, repet, nu regret alegerea. Mai ales ca arata... ![]() 3 Aug 2014, 01:52: QUOTE(ssilviu @ 24 Jul 2014, 10:20) Da. Am eu unul din februarie. Si e foarte OK. Daca vrei detalii, astept intrebari. Toate cele bune. This post has been edited by ursge: 3 Aug 2014, 01:52 |
--------------------
Renault
Clio 4
2014/ Dynamique/ 1.2 TCE EDC
|
|
puiutu |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 308 Joined: 18 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Al meu are 2000 km si a aparut un troncanit pe spate pe care nu au reusit la service sa-l dentifice, cu toate ca au demontat bara spate, stopul de pe luneta, amortizoare, masca haion, am mers chiar si cu portbagajul ridicat...
Maine ma duc iar, vin cei de la uzina sa puna niste senzori pe caroserie sa vada de unde e... ![]() Mai e o problema ce va trebui rezolvata pe garantie - portbagajul atinge bara spate, s-a luat vopseaua in 4 puncte - doua pe usa porbagaj, doua pe bara. ![]() Are cineva idee unde se fac stilouri de retus caroserie pe culoare custom? Un destept probabil a deschis portiera lui si mi-a luat vopseaua intr-un punct pe manerul portierei stanga... Am cautat aici la Renault si nu au codul meu de culoare... In alta ordine de idei suieratul ala de la oglinzi l-am auzit doar de la 110 - 120 Km/ora in sus. This post has been edited by puiutu: 3 Aug 2014, 07:43 |
--------------------
Renault
Clio
2014 Expression 0.9 TCe
|
|
Modus |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
In curand se va lansa varianta de lux Clio Initiale Paris
http://www.planeterenault.com/forum/tous-m...-t41444-54.html http://www.planeterenault.com/forum/tous-m...-t41444-72.html |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
QUOTE(puiutu @ 3 Aug 2014, 07:25) La intersectia Sos. Stefan cel Mare cu Viitorului este un magazin de vopseluri (de fapt cred ca sunt chiar doua). Iti fac si spary si carioca(stilou). Te duci la ei cu coudl sau cu o poza a placutei de pe caroserie si isi dau ei seama care este codul. Cam pe-aici: https://goo.gl/maps/9FefC This post has been edited by Highwayman: 4 Aug 2014, 09:26 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
balanel |
![]()
Post
#83
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
puiutu |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 308 Joined: 18 December 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Highwayman @ 4 Aug 2014, 09:25) La intersectia Sos. Stefan cel Mare cu Viitorului este un magazin de vopseluri (de fapt cred ca sunt chiar doua). Iti fac si spary si carioca(stilou) Multumesc de pont, o sa incerc. QUOTE(balanel @ 4 Aug 2014, 11:15) Uite aici pe original. Si varianta spray. Eu am luat GM pentru Aveo meu, si este la fix, se potriveste perfect culoarea. Multumesc de pont, de la acel magazin am luat ceva solutii de curatat muste/bitum si lichid de parbriz Sonax. Nu stiam ca au si kit-uri de retus. Din pacate, nu au codul meu de culoare TENNP... Nici macar Renault nu il are la kit-uri de retus, am facut o cerere sa vedem daca aduc... |
--------------------
Renault
Clio
2014 Expression 0.9 TCe
|
|
balanel |
![]()
Post
#85
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Dar cum se numeste culoarea (denumirea comerciala)?
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Culoarea pe care o are puiutu este Rouge Flamme(cunoscuta si ca rosu Dezir).
M-am bagat sa iti raspund in locul lui pt ca am nevoie si eu de retus pe aceeasi culoare si urmaream discutia de cateva zile... |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
djkallu2006 |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 24 August 13 ![]() |
QUOTE(puiutu @ 3 Aug 2014, 07:25) Al meu are 2000 km si a aparut un troncanit pe spate pe care nu au reusit la service sa-l dentifice, cu toate ca au demontat bara spate, stopul de pe luneta, amortizoare, masca haion, am mers chiar si cu portbagajul ridicat... Maine ma duc iar, vin cei de la uzina sa puna niste senzori pe caroserie sa vada de unde e... ![]() Mai e o problema ce va trebui rezolvata pe garantie - portbagajul atinge bara spate, s-a luat vopseaua in 4 puncte - doua pe usa porbagaj, doua pe bara. ![]() Are cineva idee unde se fac stilouri de retus caroserie pe culoare custom? Un destept probabil a deschis portiera lui si mi-a luat vopseaua intr-un punct pe manerul portierei stanga... Am cautat aici la Renault si nu au codul meu de culoare... In alta ordine de idei suieratul ala de la oglinzi l-am auzit doar de la 110 - 120 Km/ora in sus. Puiutu si la mine atinge haionul de bara plus la anumite gropi de auzea un pocnit de la portbagaj . M-am dus cu problema la reprezentanta si mai rau mi-au facut ... mi-au umblat la o o balama sa nu mai atinga de bara si in schimb zdrancanea tot haionul la gropi .. am rezolvat eu problema acasa cu mult rabdare si probe de teren pana am gasit pozitia in care sa numai atinga si nici sa nu mai trosneasca etc. |
--------------------
Renault
Clio IV 0.9 TCe
2013 Expresion
|
|
puiutu |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 308 Joined: 18 December 10 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 5 Aug 2014, 16:05) Culoarea pe care o are puiutu este Rouge Flamme(cunoscuta si ca rosu Dezir). M-am bagat sa iti raspund in locul lui pt ca am nevoie si eu de retus pe aceeasi culoare si urmaream discutia de cateva zile... M-am lamurit cu retusul: nu exista kit retus pe aceasta culoare... Explicatiile date de cei de la Meridian si cei de la Vocea Clientului coincid, deci presupun ca sunt adevarate.. Cica fondul de culoare care sa da prima oara pe masina e roz, apoi se da culoarea iar la sfarsit lacul, care de asemenea nu e unul obisnuit, ci colorat. Variante raman:retus cu o culoare apropiata sau vopsirea integrala a barii si haionului. Avand in vedere ca zonele se vad doar cand deschizi portbagajul, inclin spre prima varianta, deoarece mi-e frica sa nu am masina in doua culori daca vopsesc cele doua elemente... QUOTE(djkallu2006 @ 5 Aug 2014, 22:41) Puiutu si la mine atinge haionul de bara plus la anumite gropi de auzea un pocnit de la portbagaj . M-am dus cu problema la reprezentanta si mai rau mi-au facut ... mi-au umblat la o o balama sa nu mai atinga de bara si in schimb zdrancanea tot haionul la gropi .. am rezolvat eu problema acasa cu mult rabdare si probe de teren pana am gasit pozitia in care sa numai atinga si nici sa nu mai trosneasca etc. Exact asta mi-au facut si mie ieri, mi-au reglat haionul mai ridicat sa nu atinga, iar acum mai am un troncanit in plus. Azi ii sun... Cat despre tronitura care se aude la mine, au venit "cei de la uzina" cu un aparat cu niste senzori magnetici si casti si au identificat zona cu probleme: stalpul stanga spate, sunt vreo 3 randuri la tabla acolo sudate prin puncte. Verdictul... o sa trimita mail cu problema in Franta, sa vada o rezolvare... Ca doar n-o sa desfaca acu' toate punctele de sudura de la tablele din interior, care tin bancheta pe lateral si mecanisnul centurii spate stanga ??? Presimt ca iar ajung sa ma tiganesc cu ei la telefon, mail in Franta, etc.. Nevasta deja are valu' negru pe ochi ![]() I-am zis ca n-are nicio sansa, altora carora li s-a rupt distributia sau s-au spart motoarele au beneficiat doar de reparatii... Pe de alta parte, daca e un alement alt stalpului nefixat cum trebuie, pot sa le fac scandal ca imi e afectata siguranta. Om vedea ce sa rezolva, dar sunt deja satul si dezamagit... CALITATE marca RENAULT ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2014 Expression 0.9 TCe
|
|
balanel |
![]()
Post
#89
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(ursge @ 3 Aug 2014, 01:35) Da. Am eu unul din februarie. Si e foarte OK. Daca vrei detalii, astept intrebari. Salut. Pe mine m-ar interesa, la acest motor turbo cu injectie directa, cum se manifesta repriza 1200-1500 ture, in treapta a 5-a a cutiei (stiu ca are 6 trepte, nu intreb intamplator de treapta 5). Mentionez ca la aspiratul meu de 1.4, cu injectie clasica, respectiva repriza se desfasoara fara probleme. QUOTE(papa_mulo @ 5 Aug 2014, 16:05) Culoarea pe care o are puiutu este Rouge Flamme(cunoscuta si ca rosu Dezir). Se pare intr-adevar ca nu se gaseste. Probabil e o culoare nou aparuta. Dar sunt convins ca in timp, se va fabrica retus si pentru aceasta culoare. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
sisifjunior |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 8 February 12 ![]() |
eu am vazut o culoare identica cu rouge flamme pe un suv volvo, cu o saptamana mai devreme.
incercati la ei poate aveti noroc. o intrebare de baraj pt cei care au cumparat un clio4 nou: ce curs valutar a folosit reno la emiterea facturii finale? Cel bnr din ziua emiterii facturii sau care? ![]() ![]() multumesc anticipat pt raspuns edit: m-am uitat mai bine pe siteul lor dar nu am gasit nimic legat de cursul valutar ci doar de cursul valutar pt tichetul rabla ![]() This post has been edited by sisifjunior: 6 Aug 2014, 23:23 |
--------------------
RENAULT
CLIO 4
2014 Estate 1.5dCi Expression 75CV Renault Clio IV are ...93.000 km și povestea continuă!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:31 |