La relanti si acceleratie trage sacadat, Clio II, 1.4, benzina ...
![]() ![]() ![]() |
La relanti si acceleratie trage sacadat, Clio II, 1.4, benzina ...
zerillos |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|||
ReiMNs |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 322 Joined: 7 December 08 From: Bucuresti / Adjud ![]() |
Baga testerul pe ea, idee e cand nu stie nimeni - mai bine dai 80ron la reprezentanta si aia iti zic exact ce are
![]() S-ar putea sa fie bobina de inductie , oricum verifica si bujiile. Am patit si eu, vezi poate gasesti un coleg sa-ti dea bobina lui sa faci un test - nu te apuca sa cumperi clapete si ce mi-au zis mie alti ![]() Eu pateam des cand era umezeala afara, pana intr-o zi cand nu a vrut sa mai porneasca, chiar de curand iar facea asa - parca mergea in 3 pistoane si vibra toata - am folosit treapta a 2a si o turatie de 6k sa o desfund , probabil simtea nevoia , idee e ca dupa a mers perfect ![]() PS: de curand am schimbat bujiile originale puse pe la 45k , acum am 116k - alea vechi aproape ca nu mai aveau electrod - uitasem de ele , dar masina mergea foarte ok ![]() This post has been edited by ReiMNs: 20 Aug 2013, 21:56 |
--------------------
Renault
Symbol
ian-2008 Music Edition 1.4 8V
- VN--BWE Priveste cerul!
dec 2007 - 5km 2013 - 125000 km |
|
arinin |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 April 13 ![]() |
mie imi facea rau asa, apoi i-am schimbat bujiile dar dupa 1 luna a aparut exact ca si la tine prin treaba a 2-a am observat, nu foarte deranjant cum era inainte dar se mai ineaca ... posibil bobina (sper sa nu), filtru de benzina iar nu l-am mai schimbat de mult, sa ne spui daca rezolvi problema intre timp
|
--------------------
renault
clio/megane
2000/2010
|
|
zerillos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
Trebuie sa mai umblu cu ea asa un timp sa vad ce mai zice
![]() Azi am mai facut niste teste sa vad cum se comporta. In treapta a 1-a nu are nimic ..... in treapta a 2,3,4,5-a daca este sub 2000 turatii sau chiar 1500 si accelerezi usor de tot, masina urca in turatie si nu are simptome, dar daca apas tare acceleratia si cer putere ( cum ar fi in depasiri ), masina trage sacadat pana la 3000 ture, apoi e mai ok si isi revine ca e turata tare (peste 3000 ture). Am observat in depasiri cand vroiam sa bag talpa in ea sa depasesc, fiind pe la 2000 de ture incepea sa traga sacadat si nu aveam putere, asa ca ma lasam si nu mai depasam. Faceam depasirea in treapta inferioara cu turatie mare ca sa fiu sigur ca nu ma lasa !!! ... intre 2000 si 3000 de ture unde face treba asta, ma mai ajut de ambreiaj si o tin de acolo sa nu trepideze, dar tot nu am putere pana nu este eliberat ambeiajul complet. Concluzia: intre 2000 si 3000 de ture cand bag talpa brusc in acceleratie trage sacadat si se aude si pe esapament cum iese tot sacadat ..... pareri ???? This post has been edited by zerillos: 22 Aug 2013, 17:16 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
vallixx |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Este clar ca tu ai o problema clara care te impiedica sa bagi piciorul ca lumea (dupa mine de la corpul clapeta insa nu ma pricep extrem de bine asa ca ia-o doar ca o parere), dar lasand asta la o parte, chiar si daca ai avea masina ok si in parametrii corecti de functionare, tot nu e ok sa intri in depasire la turatia de 2000 rpm.
Nu ai deloc putere acolo, o depasire se face dupa cel putin 3000 rpm. Personal eu sub 3500-4000 nu am ce cauta sa depasesc. Cuplul maxim e pe la 4250, deci in jurul acelei valori ai performantele care iti trebuie tie intr-o depasire. Deci repet, lasand la o parte defectiunea de acum, adopti o conduita gresita. Depasirea se face repede, in scurt, nu stai 10 ani pe contrasens pana o urnesti tu de la 2000 rpm. Si daca faci treaba asta in treapta a 4-a, care e foarte puturoasa, deja esti un pericol in depasiri. Si pentru tine, si pentru ceilalti participanti la trafic. Nu mi-o lua in nume de rau, nu critic, dar prieteneste iti recomand: cand intri in depasire, tureaz-o. Nu ii faci nimic rau motorului. Absolut deloc. Un motor pe benzina modern nu are nicio jena sa se tureze pana pe la 6000. Iar ce spui tu "la 3000 e turata tare".........nici pe departe. La 3000 esti fix la jumatatea plajei de turatii. (limitarea e pe la 6300). This post has been edited by vallixx: 22 Aug 2013, 21:26 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
arinin |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 April 13 ![]() |
dar tu vorbesti acum la depasiri stranse, dar daca nu nimic fata-spate atunci de ce sa obosesti motorul? normal ca daca faci o depasire mai stransa nu pleci de la 2000
|
--------------------
renault
clio/megane
2000/2010
|
|
vallixx |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
E bine sa faci depasiri scurte, pentru ca iti intra in reflex. Altfel te poti trezi ca intri intr-o depsire stransa cand tocmai ai ales varianta de a pleca de prea jos din ture, din relfex.
Sau incepi o depasire larga si la un moment dat intervine ceva care te forteaza sa o termini repede. Si in momente d'astea, alegerea turaiei corecte inca de la inceput, te poate scoate din probleme. Depasirea poate fi o manevra destul de periculoasa si este bine sa petreci intotdeauna cat mai putin timp pe contrasens. In plus de asta, sa o faci intre 3000 si 4000 rpm in loc de 2000 - 3000 rpm, nu oboseste absolut deloc motorul. Poate chiar din contra, chiar il mai curata un pic. Iar cand treaba e chiar imputita, atunci o salti si in 5500 - 6000 daca e nevoie. Si nici atunci nu-l obosesti ca doar nu-l tii acolo decat cateva secunde, poate nici atat. This post has been edited by vallixx: 22 Aug 2013, 23:06 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
alexme24 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
la 3000 e turat motorul rau pt benzina? buna asta. Pai eu la 1.5-ul meu la 3000 abia o simt cum se infinge si mai bine si o duc pana pe la 4000 si nu am treaba in depasiri.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Injectoarele, bujiile sunt ok? Poate ai mers subturat prea mult timp. Eu cred ca se referea la depasirile cu turatii mici atunci cand exista cel putin 2 benzi pe sens si atat timp cat nu are masini pe banda 2 care circula foarte repede. Nu vad de ce ar trebui sa accelerezi cand depasesti pe banda 2 atat timp cat nu incurci pe nimeni si doar treci pe langa cel care merge mai incet decat tine. La ~2200-2300, in viteza a 5-a ai cam 70-80, ceea ce este suficient spre exemplu, pe un dn cu limita la 70(in localitate- dn1). Chiar daca face depasirile si pe contrasens dar nu incurca pe nimeni, de ce ar trebui sa accelereze tare cand nu e nevoie? Poate depaseste... o caruta
![]() This post has been edited by alexgeogabriel: 23 Aug 2013, 14:35 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
clapeta de acceleratie ?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
ReiMNs |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 322 Joined: 7 December 08 From: Bucuresti / Adjud ![]() |
A mea a vazut 6000 rot/min de noua ( avea 50km cand faceam test cu fiecare treapta sa vad catse duce
![]() ![]() ![]() PS: Nu e om sa oboseasca, el duce pana cade asa ca poate sa moara tinundu-l numai in 2-3mii rot sau in 6 mii, depinde daca vrei sa moara cu demnitate sau nu ![]() This post has been edited by ReiMNs: 23 Aug 2013, 21:05 |
--------------------
Renault
Symbol
ian-2008 Music Edition 1.4 8V
- VN--BWE Priveste cerul!
dec 2007 - 5km 2013 - 125000 km |
|
andri1940 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Cum au zis si colegii, verifica bujiile, fisele si bobina- in ordinea asta. Am avut asemenea simptome la 1.4 8v pe Solenza si pana nu am schimbat fisele si bujiile nu am rezolvat. Bobina cand nu mai da scanteie pe vreun cilindru masina trepideaza mereu, la cea mai mica apasare de acceleratie.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
zerillos |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
Vallixx: Nu comentam acum stilul de condus. Clar era un exemplu si clar ma refeream la depasiri lente, cand nu e nimeni pe contrasens, eu sunt in 2000 de turatii poate, si incep usor sa trec pe langa celalalt bagand piciorul in ea de la turatiile astea. Stai linistit ca depasirile le fac cum trebuie cand e nevoie, turata si rapid. Uneori schimb inferioara daca e nevoie doar sa am turatie mare si sa ma bazez pe masina. In 15 ani de condus cred ca am luat doar o amenda de parcare
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
Shapera |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 29 January 10 From: Constanta ![]() |
Mie mi se intampla doar in treapta a2a si doar cand e aerul conditionat pornit. Am acceleratia apasa la podea, cand ajunge pe undeva la 2900-3000, se simte cum scade un pic din demaraj ca si cum as lua piciorul de pe acceleratie. Se simte foarte putin.. Eu am motor de 1.2, si banuiesc ca e de la aer. Masina are 4 ani si 33.000 km.
|
--------------------
Renault
Symbol
2009/1.2 16V 75CP Expression
|
|
vallixx |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
@zerillos
Problema pe care o ai acum, poate nu are legatura cu stilul de condus, dar daca are? Pentru ca subturand masina, toate reziduurile de ardere incep sa se depuna pe bujii, in camera de ardere, in catalizator....etc si in timp ajungi sa inceapa masina sa-ti traga greu si tu nu stii de ce. Fiindca e super "infundata". Eu de exemplu nu o turez in 5-6 mii fara sa fie absolut necesar, dar niciodata nu o calc sub 2500, chiar si pentru o depasire lenta. Pentru ca calcand-o la ture putine, cresti cantitatea de benzina pe care o bagi in motor, insa nu o si arzi. Ramane si multa nearsa. Asta inseamna consum si depuneri. De asta am comentat si stilul de condus, pentru ca el poate influenta negativ si masina. Ca ai 15 ani experienta este foarte bine, insa una este sa conduci bine si alta este sa conduci eficient. Bunica-miu de exemplu era paralel complet cu volanul. Nu i-a placut niciodata si a condus numai de nevoie. Cu toate astea nu a avut niciun accident, pentru ca stiindu-se nepriceput, conducea excesiv de atent. Mie nu-mi era frica sa merg cu el, stiu ca ma ducea in siguranta. Si cand s-a lasat de volan, avea peste 35-40 de ani experienta. Dar vezi, asta nu spune totul. Insa a stricat toate masinile pe care le-a avut. Facea carburatia zdrente, mergea subturat, cu socul chiar si atunci cand nu era necesar, ambreiajele le schimba ca pe sosete pt. ca avea tendinta sa stea cu piciorul pe pedala de ambreiaj tot timpul iar la plecarile de pe loc il patina de-l luau dracii, doar din frica de a nu opri motorul. Pivoti, bucsaraie, bielete.... schimba frecvent pentru ca nu se stresa sa ocoleasca gropi din frica de a schimba brusc banda. Deci vezi, poti fi sofer bun pentru ocupantii masinii, dar prost pentru masina. Nu ma refer la tine in mod special, am dat doar un exemplu. This post has been edited by vallixx: 25 Aug 2013, 13:40 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
zerillos |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
Vallixx:
Fata de exemplul tau am specificat ca bag piciorul in ea si conduc sportiv. Presupanand ca ar fi infundata, ce sa-i fac ? Exista remedii de genul sa merg cu ea turata mult timp sa incerc o "curatare" ? .. sau direct la service? .... Nu am ajuns inca cu ea la doctor ca am fost ocupat dar in 10-14 zile ajung 100% .. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
Sp33DMuErTo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 September 13 ![]() |
Salut, am si eu tot un clio II dar 1.2 8v. Sa discutam problema plec dupa loc merge la relanti si apoi o accelerez si trage in suturi... daca o las pe liber si ma uit in spate la toba imi da rateuri ca si cum un piston nu ar arde benzina sau ceva de genu`. Am fost astazi la un service la DACIA sau uitat ei la fise daca da scanteie le`am spus da leam si scos sunt bune marechestie nu au facut apoi au pus testarul pe ea si cica sunt bune injectoarele apoi ca a gasit o problema la pompa de benzina cum ca imi scade presiunea la turatii ca sa o schimb...ajung acasa ma apuc de treaba dp o jum de zi de munca am reusit si ghici ce...facea lafel...Eu din experienta mea zic ca ar avea urmatoarele probleme ori din bobina, dar nu stiu ce sa zic scanteie imi da, injectoare nu, ramane garnitura de chiulasa stiu ca la motoarele astea boala lor e sa se arda garnitura intre pistonu` 2 si 3,poate nu mai etanseaza bn supapele sau masurat cu un compresmetru sau ceva de genu` masurat presiunea in piston asta e pentru a verifica daca mai este buna garnitura de la chiulasa si nu gasesc pe nicaieri asa ceva
![]() PS:Da, imi cred mii de scuze-chiar nu le am cu limba romana am luat 5 la bac, asa ca daca aveti nelamuriri intrebati-_- This post has been edited by Sp33DMuErTo: 7 Sep 2013, 13:25 |
--------------------
RENAULT
CLIO II
2003 1.2 8V
- AG 91 TAY
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Aoleu in ce hal pocesti llimba romana, fara semne de punctuatie, fara nimic.
Ca sa revenim la subiect, eu stiu ca daca scoate aburi pe teava de esapament, atunci este garnitura de chiulasa/chiulasa. |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
Scuzati, dar trebuie sa fac o observatie.
Limba romana nu are nicio legatura cu soferia. Cam asta e nivelul poporului. Peste circa 50 ani nu va mai observa nimeni, de pe acest forum, ca a facut greseli de ortografie. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
tudorelghiorghiasa |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 24 November 07 From: IASI ![]() |
Dupa cateva incercari ce mi-au dat ceva dureri de cap am reusit sa traduc postul tau.
Problema aceasta am avut-o si eu si s-a remediat dupa schimbarea pompei de benzina. Recomandarile de la service au fost (pe langa schimbarea pompei): - schimbarea bujiilor - schimbarea fiselor. Fac mentiunea ca era un Clio 2000, cu 1,4 8 V. |
--------------------
scenic 2000 1.6 16 v
peugeot 207 diesel
2007
- IS 09 >>> RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#21
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
zerillos, in cazul tau trebuie sa fie ceva legat de aprindere. In sensul ca atunci cand ii cresti sarcina pe aprindere, incepe sa dea in nas. Daca nu ai schimbat recent bujii sau fise, gandeste-te ca ar putea fi asta buba. Eu as merge pe fise, desi sunt destul de greu de diagnosticat. In general se schimba, si apoi se verifica daca ele au fost problema sau nu. Mai poate fi si bobina sau pompa de benzina, dar cum spuneam, eu as incepe prin cumpararea unui set de fise daca deja am depasit 40-50k cu astea care le am. Renoul este in general foarte sensibil la chestiuni de aprindere.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
zerillos |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
Am avut treaba si nu am ajuns .... dar service-ul e in plan pt. saptamana asta ... asa ca, o sa vad ce are ... cred ca incep su fise si bujii, apoi mai vad ...
va anunt .. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
zerillos |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
S-a rezolvat ... nu erau decat bujiile !!! ... le-am schimbat si a fost ok. Am schimbat si fisele cu ocazia asta ....
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
Sp33DMuErTo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 September 13 ![]() |
Eu am schimbat pompa de benzina, bobina, fisele si bujiile si imi face lafel
![]() ps... am dat jos rampa de injectoare, am verificat fiecare injector, nu e nici unu infundat sau ceva de genu` nu stiu ce sa ii mai fac ![]() Va rog!! ma poate ajuta si pe mine cineva cu un compresmetru? sa masor presiunea in fiecare piston??? app pe 4 bujii am dat 48 lei ![]() This post has been edited by Sp33DMuErTo: 12 Sep 2013, 21:31 |
--------------------
RENAULT
CLIO II
2003 1.2 8V
- AG 91 TAY
|
|
zerillos |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
Ai incercat la reprezentanta ?? ... Lasa-i pe ei sa se ocupe de problemele astea grele ....
PS: pe 4 bujii am dat 100 Ron .. cutie de fabrica .. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
Sp33DMuErTo |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 September 13 ![]() |
M`am intors
![]() Si in legatura cu bujiile, am fost la un magazin de piese auto care avea si service si am intrebat acolo si exact acelasi pret mi`au dat si ei pentru 4 bujii 100 ron si fise tot 100 lei, nu le aveau pe stoc.Apoi am vorbit cu un prieten vechi care stiam ca are un magazin de piese si el mi le`a dat cu 48 ron xD le avea pe stock... ![]() Masina o sa o asamblez abia marti.. PS: Da, am uitat sa zic de reprezentanta. Am mai spus si mai sus am fost de 2 ori la DACIA la IATSA STEFANESTI.. au pus`o de 2 ori pe testar si au spus ca nu are nimic, "masina merge in parametri ei normali", ca a mai avut un mecanic clio cu motor de 1.2 si ca nu tragea si chestii "destea aberante"... Si nu am nici atatia banii de aruncat pe service... mai repede o fac eu acasa si daca se intampla ceva, stiu eu sigur ce are nu`mi prea place sa umble toti la ea ![]() This post has been edited by Sp33DMuErTo: 18 Sep 2013, 14:56 |
--------------------
RENAULT
CLIO II
2003 1.2 8V
- AG 91 TAY
|
|
Sp33DMuErTo |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 September 13 ![]() |
Inca am probleme cu masina, aceleasi simptome... Am schimbat bujii, fise, bobina, garnitura chiuloasa, pompa de benzina, am rectificat si o supapa, am reglat culbutorii si nimic... Cand e rece nu face doar dp cateva minute, la 2 minute spre ex. cand se incalzeste, incepe si face (da un fel de rateuri)..Testaru` nu zice nici o eroare.. E ciudata rau treaba
![]() |
--------------------
RENAULT
CLIO II
2003 1.2 8V
- AG 91 TAY
|
|
Stefan23 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 25 March 13 From: Ploiesti ![]() |
scoate mufa de la sonda lambda amonte ca aceleasi simptome a avut si a mea pana cand i-am deconectat sonda(mufa) am mers ceva timp fara sa vad daca mai intrerupe dupa care am inlocuit o cu una noua
|
--------------------
Renault
Clio
2001
|
|
Sp33DMuErTo |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 September 13 ![]() |
I`am scos mufa si aceleasi simptome
![]() |
--------------------
RENAULT
CLIO II
2003 1.2 8V
- AG 91 TAY
|
|
zerillos |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
Mai intreb si eu ceva ... am scchimbat bujiile si fisele si s-a vazut clar schimbarea. Nu mai trage sacadat. Dar de exemplu pe autostrada spre Constanta dupa Cernavoda e zona mai deluroasa. In urcare cu a 5-a, cu acul la 100Km/h, daca apas acceleratia maxim in podea, masina nu urca mai sus de 100, ramane acul acolo sau chiar scade daca nu ajung sus pe deal ... in masina eram 2 persoane + 30 kg bagaj .... parca am incercat si cu a 4-a la podea si tot nu urca de 100 acul. E normal, la voi cum este ... urca acul peste 100km/h cu a 5-a si acceleatia maxim ?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 09:15 |