La relanti si acceleratie trage sacadat, Clio II, 1.4, benzina ...
![]() ![]() ![]() |
La relanti si acceleratie trage sacadat, Clio II, 1.4, benzina ...
alexgeogabriel |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|||
zerillos |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
n-am prea inteles nimic .. eu intrebam in a 5-a, cu 100km/h, aceleratie maxima, drum in urcare cum e intre Medgidia si Cernavoda ... urca acul sau nu?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(zerillos @ 11 Sep 2013, 20:29) S-a rezolvat ... nu erau decat bujiile !!! ... le-am schimbat si a fost ok. Am schimbat si fisele cu ocazia asta .... nu are legatura cu stilul de condus, eu la Clio merg constant cu 2000 turatii, schimb la 2500, ff rar la 3000 turatii, si nu am avut nici o problema la motor. hai sa nu zic ca o subturez, dar in nici un caz nu ii dau bice cu condusul sportiv. ma joc pe palierul 2000-2800 turatii. Si doar o data a tras sacadat, cand am avut sistemul de injectie infundat partial . Ma bucur ca ai rezolvat buba prin schimbarea bujiilor. Legat de problema cu urcatul dealurilor intre Medgidia si Constanta, cam asta e puterea motorului...ai 75 CP si motor de 1.4litri, nu ai masina cu cuplu mare sa urci dealurile in forta. Daca masina nu iti face figuri si la accelerarea pe plan drept, la vitezele mentionate de tine mai sus, nu ai o problema. Atat poate motorul. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Sp33DMuErTo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 6 September 13 ![]() |
Ma poate ajuta cineva cu niste poze la corpul clapet, cum vin furtunasele si senzorii aceia va rog frumos?
|
--------------------
RENAULT
CLIO II
2003 1.2 8V
- AG 91 TAY
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zerillos @ 4 Oct 2013, 20:12) n-am prea inteles nimic .. eu intrebam in a 5-a, cu 100km/h, aceleratie maxima, drum in urcare cum e intre Medgidia si Cernavoda ... urca acul sau nu? Tocmai ce spusesem mai sus ca am urcat si cu 110-120 dealurile din aceas zona, normal ca a urcat acul. Mai greu, dar urca. |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
W3f |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 07 ![]() |
eu am aceiasi problema pe logan 1.4 mpi 2008- vad ca nimeni nu ia dat de cap
schimbat ecu-uch - cheie (caci pe ecu asta am alt soft) bobina fise senzor vacuum al 2lea corp clapeta distributia si tot asa face! va rog daca stiti careva ceva ajutati-ma This post has been edited by W3f: 8 Nov 2016, 00:11 |
--------------------
Dacia
LGN ABS +
2008 (D)aca (A)i (C)ap (I)a-ti (A)lta
|
|
alexxutzu |
![]()
Post
#37
|
![]() Member of Renault Forum Group: Members Posts: 567 Joined: 3 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu deschid un alt topic, prefer sa postez aici. Am si eu o problema si anume, la dci-ul meu, dimineata dupa pornire relantiul fluctueaza, destul de urat as putea spune. Daca la prima pornire la rece, normal ar fi sa stea undeva la 900-1000rpm (cand este frig), la mine fluctueaza intre 900 si 1200rpm. Aveti idee care ar putea fi cauzele?
Mentionez ca nu apare nicio eroare pe tester, bateria este noua, EGR-ul curatat, la fel si injectoarele acum 20.000km, regulatorul de presiune sta in 230 bari cat este normal, alternatorul este bun....orice sfat este binevenit. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip
Dec. 2007 *Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
|
|
liviu_r18 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 6 July 10 ![]() |
Salutare !!! Am si eu aceasta problema cu mersul sacadat, balbait , intre 1500-2500 de turatii , masina nu trage cum trebuie si se aud ceva zgomote pe toba de esapament (numai in intervalul 1500-2500 rpm) . Mentionez ca fisele si bujiile au fost schimbate, corp clapeta curatat, dar fara efect... Daca a mai patit cineva la fel si a rezolvat problema sa ne spuna si noua cum ... si ce anume a inlocuit....
Va multumesc ! |
--------------------
Renault
Symbol
2006 . 1.4 8V
- VL-06-UOI
|
|
CipTal |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Pe tester de ce nu o pui? Scoate bujiile si vezi daca gasesti vreuna uda; posibil injector blocat pe deschis
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 07:20 |