Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Regulator ventilatie aeroterma, Merge partial sau deloc ..

tintome
post 31 Aug 2011, 15:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 19 May 09
From: iasi




butonul din dreapta..cel cu treptele la volumul de aer se invarte dar nu baga aer, in orice directie l-as invarti.
nu se invarte in gol, scoate zgomote cand il invart in schimb nu face absolut nimic.
am desfacut pe acolo si am gasit o mufa la spate. are cineva o schema cum pot verifica aeroterma? sa unesc pinii intre ei sa o pornesc asa sa vad daca e din buton sau aeroterma?

am verificat siguranta si nu e de la siguranta.
sunt binevenite si alte idei


--------------------
Renault Laguna 1 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MirceaVio
post 31 Aug 2011, 16:17
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 15 October 08
From: Oradea




Este arhidiscutata problema asta pe forum. Daca cauti cu search gasesti o gramada de informatii. smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique - 1998 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Aug 2011, 18:29
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu mai merge pe nici o treapta aeroterma? daca nu, ai aici rezolvarea ...

http://www.reno.ro/Rezolvare-problema-aero...-1-t210175.html


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tintome
post 31 Aug 2011, 19:39
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 19 May 09
From: iasi




am urmarit tutorialul cu poze. insa la mine bateria vine undeva sub stergatoare si nu langa motor cum e in pozele din tutorial

am gasit cateva topicuri, insa in ele se plange lumea ca aude sunete ciudate, ca se rup dintii de la rotite etc. nu e cazul meu
la mine nu face absolut nimic. nu se aude nimic. nu invarte nimic
de aia vreau sa fac treaba cu pinii direct pe mufa, sa vad daca e stricat butonul sau aeroterma.
ma ajuta cineva ?






This post has been edited by tintome: 31 Aug 2011, 19:49


--------------------
Renault Laguna 1 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Aug 2011, 20:10
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Si la mine bateria este tot sub stergatoare ... in fata pasagerului ... in rest toate sunt la fel ...

Da jos stergatoarele (se prea poate sa ai nevoie de presa pt. asta) grilajele de sub stergatoare, si ai acces la mufa motorasului de climatizare ... scoti mufa (cea cu fir negru si rosu) si ii dai alimentare de pe baterie, daca porneste, problema ta nu este de acolo ci de la firele care alimenteaza butonul de turatie a ventilatorului sau rezistenta acestuia .. este cea care apare si in pozele din tutorial si in care intra mufa motorasului de climatizare.

Spor!


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tintome
post 1 Sep 2011, 16:42
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 19 May 09
From: iasi




am facut intocmai, nu mi-a trebuit presa sau ceva, au iesit toate destul de usor. desi am ac, nu a trebuit sa umblu pe acolo. totul dureaza cam 15min.

am alimentat, si porneste aerul ok.

problema ar fi butonul sau firele de la buton? am gasit o mufa la spate.. dar nu am gasit nici o schema sa imi spuna ce pini sa unesc intre ei ca sa porneasca ventilatorul.

rezistenta fiind cea verde cu 3 mufe in ea? cam cat costa la dezmembrari?


--------------------
Renault Laguna 1 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 1 Sep 2011, 17:55
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La mine problema s-a dovedit a fi curentul care nu venea la comutator ... sau ma rog venea numai cand vroia el ...

Asa ca momentan i-am scos siguranta afara si i-am dat o alimentare de la bricheta ... asta pana am timp sa ajung la electrician ...

Sunt 2 fire galbene mai groase ... alea alimenteaza intrerupatorul de ventilator (le gasesti in mufa care intra in comutatorul treptelor pt. ventilatie ..

Pe mine m-a ajutat colegul radune cu documentatie ... le ai atasate precum si copia discutie de pe mess ..

Attached File(s)
Attached File  Sistem_ventilatie_Megane.pdf ( 1.31mb ) Number of downloads: 656
Attached File  Discutie.doc ( 43.5k ) Number of downloads: 294
Attached File  ventilatiehabitaclu.zip ( 791.35k ) Number of downloads: 342


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 1 Sep 2011, 17:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Verifica prima data siguranta termica, e chestia aia lipita pe doua terminale care ies din corpul ceramic (ala verde) si seamana cu o dioda. Mai concret, faci o punte peste ea si alimentezi modulul cu toate mufele conectate. Daca pleaca motorul, aia e de vina.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 1 Sep 2011, 20:23
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Motorul de la ventilator primeste comanda de la buton prin intermediul unui controler cu rezistente de putere.
Este piesa mai mica din poza atasata.
Se gaseste SH la pret rezonabil sau nou(mai scump).
Se poate incerca si repararea lui....
Am cateva rezistente disponibile....
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tintome
post 2 Sep 2011, 12:30
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 19 May 09
From: iasi




@cj98czh: cum ti ai dat seama ca nu e alimentat butonul de trepte de volum?
multumesc pentru materiale... incerc acum sa le descifrez
ma poti ajuta cu nr de telefon/id al lui radune?

@betamax: cum fac punte peste chestia aia verde? eu am alimentat dupa ea direct de la baterie si merge aeroterma

@espacern: rezistenta ceramica nu ai? lumea zicea ca mai degraba e rezistenta ceramica...cea verde cu 3 mufe in ea decat treaba care ai pus tu poze. mufa cea mica intra in placa cu rezistenta ceramica...corect?

This post has been edited by tintome: 2 Sep 2011, 12:39


--------------------
Renault Laguna 1 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MirceaVio
post 2 Sep 2011, 13:01
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 15 October 08
From: Oradea




QUOTE(espacern @ 1 Sep 2011, 20:23)
Motorul de la ventilator primeste comanda de la buton prin intermediul unui controler cu rezistente de putere.
Este piesa mai mica din poza atasata.
Se gaseste SH la pret rezonabil sau nou(mai scump).
Se poate incerca si repararea lui....
Am cateva rezistente disponibile....
@+
*


Eu n-am reusit sa ajung la ansamblul ala de rezistente nici in ruptul capului. Am tot desfacut pe suruburi si nimic nu clintea si asa ca m-am dat batut ca se facea noapte deja. sad.gif


--------------------
Renault Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique - 1998 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Sep 2011, 13:18
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@tintome=Asa arata pe spate rezistenta ceramica care include si rezistenta termica.
Sunt mai multe modele disponibile,vezi care seamana cu al tau.

@MirceaVio=Cred ca la masina ta se gaseste prin partea dreapta sub stregatoare cum te uiti la motor.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MirceaVio
post 2 Sep 2011, 13:53
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 15 October 08
From: Oradea




Acolo am desfacut si eu, dar am ramas blocat la tubulatura de plastic pentru aer. Am tot desfacut pe suruburi ca am crezut ca iese capacul de deasupra, cu totul, de-a lungul tubului. Dar n-am reusit. Am vazut firele cele doua, rosu si negru, care cred ca de la ansamblu acela sunt, dar pur si simplu nu am putut sa ajung unde trebuie.


--------------------
Renault Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique - 1998 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tintome
post 2 Sep 2011, 16:57
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 19 May 09
From: iasi




asta e mufa din spatele rotitei de volum aer.

in urma discutiei cu radune, va trebui sa masor ambele fire galbene mai groase sa vad daca se alimenteaza.

as fi interesat sa pornesc aerul direct din mufa. daca imi poate spune cineva cum...(ce pini sa alimentez)


am atasat poze atat cu mufa, cat si cu placa verde in care intra mufa de la buton

This post has been edited by tintome: 2 Sep 2011, 16:59

Attached thumbnail(s)
mufa2.JPG ( Size: 382.32k ) Number of downloads: 2819
fire_mufa.JPG ( Size: 351.46k ) Number of downloads: 2744
verde.JPG ( Size: 297.65k ) Number of downloads: 2701


--------------------
Renault Laguna 1 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Sep 2011, 18:05
Post #15


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(tintome @ 2 Sep 2011, 16:57)
as fi interesat sa pornesc aerul direct din mufa. daca imi poate spune cineva cum...

Nu se poate pentru ca motorasul se alimenteaza prin intermediului"chestia aia verde".
Daca se dovedeste ca este defecta am exact piesa ca a ta disponibila.
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 2 Sep 2011, 19:18
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




espacern sugereaza metoda cea mai eleganta/normala, anume inlocuirea piesei defecte cu una buna. Dar daca vrei sa renunti la reglarea turatiei motorului si sa mergi doar pe cea maxima, se poate sari peste "chestia aia verde" cu o punte. Dar dupa cata munca e sa ajungi la modulul respectiv, si eu zic sa schimbi bocul cu rezistori.
Dictionar:
1. chestia aia verde = corp ceramic in interiorul careia se afla un grup de "n" (n= numarul de trepte de reglaj al turatiei) rezistoare de nichelina inseriate.
2. punte = legatura directa, printr-un conductor, intre punctele A si B.

PS1: Imi cer scuze pentru banalitatile de mai sus, sunt adresate strict lui tintome.
PS2: Pt. tintome, daca ceea ce numesti (sau scrii) tu radune reprezinta userul radunre, e OK.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tintome
post 3 Sep 2011, 09:13
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 19 May 09
From: iasi




QUOTE(cj98czh @ 1 Sep 2011, 17:55)
Pe mine m-a ajutat colegul radune cu documentatie ... le ai atasate precum si copia discutie de pe mess ..
*



nu stiu exact userul de pe forum. eu am vorbit cu el pe mess si la telefon (am luat idul din discutie.doc, atasata mai sus de cj98czh.

ii multumesc pentru ajutorul acordat.

am masurat cele 2 fire galbene din mufa, pe care am 1.34 in loc de 12v. practic ar trebui sa dau jos panoul cu sigurante sa vad ce e in spate, daca sunt oxidate/intrerupte mufele

@cj98czh: imi poti spune cum ai alimentat de la bricheta?




--------------------
Renault Laguna 1 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgeaboaice
post 10 Sep 2011, 17:53
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 September 11




buna ziua. va rog sa imi spuneti de ce nu imi mai functioneaza decat a sasea treapta de ventilatie la aeroterma. mentionez ca am Renault Megane 1 din '96 cu ac/manual. multumesc anticipat


--------------------
Renault Megane 1 - bt.76.eti 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 10 Sep 2011, 18:43
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




aceiasi problema am avut si eu si se pare ca este boala acestor masini la batranete.... daca ai cumva aeroterma cu 6 trepte inseamna ca s-a dus unitatea de comanda a aerotermei - cauta subiectul pe forum, sunt si poze cu unitatea aceasta - spre deosebire de masinile fara AC la cele cu AC aceasta unitate de comanda e cu tranzistoare de putere...ori se duc tranzistoarele ori se topesc firele in conector de la supracurent. eu am avut cumva noroc ca doar s-au corodat/topit pini in connector , si am reusit sa refac pinii si si lipiturile de pe unitate.... am cumparat insa preventiv doua de la dezmembrari insa cu aceiasi problema - connectorii de plastic mama-tata sudati intre ei din cauza caldurii


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Sep 2011, 18:59
Post #20


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@georgeaboaice=Daca piesa ta arata ca cea din poza atunci te pot ajuta eu cu una SH.
Detalii pe PM!
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 10 Sep 2011, 19:11
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




la megane 1 cu AC asa ar trebui sa arate - eu pe a mea exact asa am ....unde ai fost azi iarna cand mi s-a stricat aeroterma... smile.gif


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Sep 2011, 19:17
Post #22


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(dante_x @ 10 Sep 2011, 19:11)
....unde ai fost azi iarna cand mi s-a stricat aeroterma... smile.gif

Iarna stau mai mult prin Caraibe......sau pe aici.
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tintome
post 19 Sep 2011, 22:08
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 19 May 09
From: iasi




am desfacut capacul cu reglaje pentru luminozitate bord + reglaj inaltime faruri
nu am reusit sa cobor sigurantele. idei?

am tras un fir de la bricheta la unul dintre cele 2 cabluri galbene.
functioneaza tot, chiar si treptele de recirculare [+ ac-ul]
am lasat vreo 10 minute aerul pornit pe treapta 4 si am observat ca firul ce l-am tras de la bricheta s-a incalzit foarte tare. am scos firul si FUNCTIONEAZA IN CONTINUARE.
de plictiseala, am incercat un aparat de diagnoza care insa nu s-a conectat la masina.
dupa treaba asta nu a mai functionat aerul.
am desfacut iar mufa, am legat iar de la bricheta. daca lasam 2-3 minute nu era deajuns, a trebuit sa las cam 10 minute pentru a functiona fara mufa de la bricheta.

nu imi dau seama ce e stricat.
practic pot alimenta de la bricheta oricare din cele 2 fire galbene, in mod separat (unul l-am taiat de tot, iar celalalt putin) sau chiar mufa taiata ce vine din bord. in toate cazurile aerul functioneaza normal. dupa 10 minute, pot lua mufa de la bricheta si functioneaza chiar si cu al doilea fir galben sectionat.

This post has been edited by tintome: 20 Sep 2011, 21:10

Attached thumbnail(s)
DSC06472.JPG ( Size: 401.46k ) Number of downloads: 1204


--------------------
Renault Laguna 1 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 21 Sep 2011, 21:41
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




problema ta este la unitatea de control care se afla sub stergatorul de parbriz pasager - pe linga baterie.
Aceasta unitate e bagata in tubulatura de ventilatie si se vede doar o parte din ea...conectorulul e accesibil insa daca s-au corodat ceva pini pe acolo e posibil sa se fi supraincalzit conectorul si sa se sudeze cel mama cu cel tata si sa se dezlipeasca mai greu...
verifica totusi si conectorul incercuit cu verde in poza a doua (ccel cu rosu nu e relevant pentru problema ta)

This post has been edited by dante_x: 21 Sep 2011, 21:54

Attached thumbnail(s)
vent.jpg ( Size: 52.57k ) Number of downloads: 1185
solution2_051.jpg ( Size: 71.67k ) Number of downloads: 637


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 26 Sep 2011, 08:37
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Demontarea sigurantelor habitaclu impreuna cu UCH este explicata in fisierul atasat.
Attached File  Tech_note_2883A.pdf ( 29.83k ) Number of downloads: 159


Alimentarea aerotermei de la mufa brichetei este permisa doar pt. testare. Motorasul are un consum constant mult mai mare decat cel proiectat pt. bricheta, exista pericol de incendiu !

Daca pe cele 2 fire galbene nu este tensiune min. 10-14V cu contactul activ, problema trebuie cautata in panoul de sigurante. Siguranta F28 este raspunzatoare pt. ventilatie.

Am reusit demontarea unui bloc de sigurante, poate ajuta pe cineva:

DSC00673.JPG ( Size: 82.15k ) Number of downloads: 518
DSC00683.JPG ( Size: 202.96k ) Number of downloads: 240

pentru demontare este necesara scoaterea tuturor sigurantelor,


pe cele 2 gauri din spate se gasesc 2 clipsuri albastre (daca materialul frontal este de culoare albastra) care prin largire si tragerea fatadei duce la declipsare
DSC00684.JPG ( Size: 444.85k ) Number of downloads: 241


curentul este distribuit prin mai multe cai, fiecare cale avand corespondenta o siguranta de mare putere (30-60A) in compartimentul motor sau langa baterie in cazul celor montate sub parbriz.
DSC00685.JPG ( Size: 284.77k ) Number of downloads: 193


contactele sigurantelor (si a distributiilor) sunt tinute in bloc cu mici clipsuri care se largesc prin partea frontala concomitent cu extragerea contactului prin tragere inspre spate.
DSC00686.JPG ( Size: 623.84k ) Number of downloads: 166


This post has been edited by radunre: 26 Sep 2011, 18:57


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urzik
post 1 Feb 2012, 20:29
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 16 June 10




"tintome", ai rezolvat problema? am si eu aceeasi problema, in sensul ca mi-a mers doar la maxim si acum deloc...daca pornesc "AC-ul" si dau pe treapta a 6-a, merge, daca opresc ac-ul, nu mai merge nimic, indiferent de treapta


--------------------
renault megane 1996. 1.6-55kw
Dambovita
Megane I -1996, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 2 Feb 2012, 09:03
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




daca merge doar pe treapta 6 e dusa unitatea de control - vezi poza lui espacern - pentru masinile cu AC toate celelalte discutii cu rezistente termice sunt prisos.... desfa unitatea de control si daca nu ai pini corodati sau componente arse pe unitate atunci ar mai fi un conector intermediar care mai sta in apa de la caz la caz si se oxideaza puternic ... doar pe treapta 6 merge cand e problema cu tranzistoarele de putere, caci treapta 6 merge pe direct printr-un releu aflat tot unitatea de comanda.... unitati second tind sa aiba aceiasi problema - grija daca cumperi de la dezmembrari , daca se poate sa le si verifici...

vezi si postul asta - am atasat acolo o schita a conexiunilor de la unitatea de comanda a aerotermei

http://www.reno.ro/Problema-mufa-circuit-e...ml#entry3142689

This post has been edited by dante_x: 2 Feb 2012, 09:12


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urzik
post 2 Feb 2012, 10:22
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 16 June 10




merci frumos"dante"...sper sa ma ajute, doar ca la ce frig e, imi ingheata mana instantaneu...intrebare este de ce merge cand dau drumul la "AC"? care ar fi explicatia?
azi m-am uitat la mufa aceea cu pini (la care a facut "jubyl3r" poze, in link-ul ce mi l-ai dat) si este intreaga si curata...

This post has been edited by urzik: 2 Feb 2012, 11:16


--------------------
renault megane 1996. 1.6-55kw
Dambovita
Megane I -1996, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urzik
post 3 Feb 2012, 15:20
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 16 June 10




nu mai stie nimeni nimic? sunt singurul caruia i se intampla asa cva?


--------------------
renault megane 1996. 1.6-55kw
Dambovita
Megane I -1996, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 4 Feb 2012, 22:03
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




incearca sa dai jos si unitatea de comanda(compartimentul cu bateria sub stergator), e putin mai greu accesibila dar de acolo trebuie sa pleci....


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 14:44
Dacia