Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Regulator ventilatie aeroterma, Merge partial sau deloc ..

silencer
post 25 Sep 2012, 19:25
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 July 12




Scuze ca postez aici dar stiti unde gasesc o aeroterma de megane 1, 1.6 din 98? am incercat pe direct si nu face nimic, am schimbat intai rezistenta dar se pare ca nu aia era problema...Ma ajutati cu o informatie?


--------------------
Renault Megane 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvmegan
post 29 Jun 2013, 21:13
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 22 June 13




QUOTE(dante_x @ 21 Sep 2011, 22:41)
problema ta este la unitatea de control care se afla sub stergatorul de parbriz pasager - pe linga baterie.
Aceasta unitate e bagata in tubulatura de ventilatie si se vede doar o parte din ea...conectorulul e accesibil insa daca s-au corodat ceva pini pe acolo e posibil sa se fi supraincalzit conectorul si sa se sudeze cel mama cu cel tata si sa se dezlipeasca mai greu...
verifica totusi si conectorul incercuit cu verde in poza a doua (ccel cu rosu nu e relevant pentru problema ta)
*


am facut si eu o prostie...pentru ca mergea doar pe treapta 6 de viteza ( megane 1 97) ac manual 6 trepte am decis sa vad de ce nu merge si am tot umblat la mufa de la unitatea de control ac si cum atingeam de ea merge si pe treptele 1 2 sau 3 dac tineam de fir in anumita pozitie apasat pe el mergea si am crezut ca e contact imprefect si am desfacuto mufa.. fara sa insemnez firele le-am taiat si acum nu mai stiu cum sa le leg inapoi..deoarece sunt 4 fire negre groase si 4 de diferite culori pe care le-am gasit pozitia dar nu stiu unde vin cele 4 negre.. ca nu cumva sa le schimb intre ele. am mai jos schitat pozitia firelor in mufa dar nu stiu in care pozitie vine fiecare fir negru.. teoretic am fff mule variante aranjamente cu cele 4 fire DACA NU MA INSEL SI SINT FF MULTE POSIBILITATI
imi puteti spune cum aflu unde trebuie sa introduc fievare fir negru pentru a nu produce un dezastru electric...

pot spune ca le-am legat de probe la intamplare si intr-un anume combinatie aeroterma merge pe treptele 1 2 3 4 5 cu aceeasi viteza - ca in treapta 5 cand nu era defecta iar pe trapta 6 merge mai tare la maxim.
Am mai facut o combinatie in care mergea doar treapta 6
si alta combinatie in care mergea trapta 6 si treptekle inferioare mergeau pe turatie normala fiecare trepte dar inconstant se oprea... acelasi simtom care m-a facut de fapt sa si demontez nitatea de control...

cumopt determina pozitia corecta a firlor negre?

This post has been edited by bvmegan: 29 Jun 2013, 21:19

Attached thumbnail(s)
mufa.jpg ( Size: 14.07k ) Number of downloads: 456


--------------------
renault megane 1997 coupe
[B]Renault Megane Coupe Coach 1,6e '97[/B] - DAOF - motor KM7 - cutie - JB1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 29 Jun 2013, 22:51
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




poate te ajuta pozele astea

This post has been edited by dante_x: 29 Jun 2013, 22:58

Attached thumbnail(s)
DSC01153.JPG ( Size: 304.86k ) Number of downloads: 508
DSC01154.JPG ( Size: 417.87k ) Number of downloads: 516
conector_aero.jpg ( Size: 169.83k ) Number of downloads: 494
DSC01149.JPG ( Size: 478.82k ) Number of downloads: 508


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvmegan
post 30 Jun 2013, 16:58
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 22 June 13




QUOTE(dante_x @ 29 Jun 2013, 23:51)
poate te ajuta pozele astea
*


aha.. esti supertare dante_x! sa inteleg ca daca scot toate mufele de pe acolo de pe placa aceea alba as putea scoate toate firele pentru a vedea cu exactitate unde intra fiecare fir negru. ele isi au locul cu precizie pe A2 B1 A4 B5 dar problema mea este ca nu stiu pe care din cele 4 fire negre sa il pun de exemplu in A2 avand in vedere ca ele sint toate la fel deci oricare din cele 4 fire negre poate intra in A2, B1,..B5 DECI O MULTITUDINE DE COMBINATII POSIBILE!!! Sa incerc sa scot toate mufele de pe acolo si sa extrag toate firele sa vad care de unde vine pentru ca pe schita ta e ok inteleg dar la fata locului e greu de descifrat . pe schita ta tu dai detalii doar depre firele negre din A4 SI B5 . dar A2 SI B1 unde se duc? de unde vin?
Sincer eu le-am legat asa la intamplare si acum merge de pe viteza 1 pana pe 5 cu aceeasi turatie iar pe 6 merge maxim.
poate imi lasi un nr de telefon in privat sa vorbim ca trebuie neaparat sa o rezolv. si o adresa de email, mess. te rog..
vezi in imagine detalii..

deci daca poti sa imi spui in pozitia A2 care din firele negre treebuie pus, de unde vine el, eventual pozitia din mufa din care vine uitandu-te la firele tale. apoiB1 A4 B5.
Den schema reiese ca A4 siB5 merg spre aeroterma ele uninduse la un moment mergand spre aeroterma intr-un singur fir. A re vre-o importanta care din cele doua fire care vin dinspre aeroterma intra in A4 si care in B5>?

teoretic culoarea neagra in instalatiile electrice e "-" , masa, ground??? deci nu ar influienta cu nimic daca le-as pune gresit? sau aci in cazul acesta negru nu e masa!???

This post has been edited by bvmegan: 30 Jun 2013, 18:29

Attached thumbnail(s)
mufe_1.jpg ( Size: 63.93k ) Number of downloads: 164
MUFA_2.jpg ( Size: 56.8k ) Number of downloads: 133


--------------------
renault megane 1997 coupe
[B]Renault Megane Coupe Coach 1,6e '97[/B] - DAOF - motor KM7 - cutie - JB1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 30 Jun 2013, 21:11
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




salutare o sa incerc sa-mi amintesc - B1 si A2 de la unitatea de comanda sunt fire de masa si se duc dupa parerea mea in conectorul ce tu l-ai notat cu Z in pinii B3 si B4 (vezi diagrama mea cu conexiunile).
Acum iti zic parerea mea despre cum fumnctioneaza sistemul - curentul vine din conectorul Z prin doua fire groase rosii, se duce in releul Z dupa care intra in motorasul aerotermei prin conectorul X , se intoarce apoi tot prin conectorul x dar prin doua fire negre si intra in unitatea de comanda prin conectorul Y pinii B5 si A4.
Pe PCB-ul unitatii de comanda acesti pini sunt in scurt - e nevoie de doi pini si de doua fire pentru ca e vorba de curent mare(la fel si pentru firele rosii) deci nu conteaza daca pe astea le incurci intre ele.
B1 ai A2 sunt pinii prin care curentul iasa din unitate si se duc la masa - poti sa le pui si cu un surub pe sasiu dupa parerea mea - important e sa asiguri calea buna pentru masa.
Celelalte fire mai subtiri de pe conectorul Y sunt fire de comanda prin care se ajusteaza viteza aerotermei si se duc in conectorul Z.
Problema des intalnita la sisteme astea e umezeala din compartimentul bateriei - conectorul Z la mine a fost puternic oxidat si pinii circuitului de putere erau corodati - mergea aeroterma doar cand miscam de fire, asa ca l-am elimininat cositorind firele.
De la umezeala si contacte proaste se oxideaza si se corodeaza si pinii din conectorul Y, chiar mai mult conectorul tata de pe unitatea de control(in care intra mufa Y) are de suferit - eu am reusit sa salvez unitatea si sa recositoresc pinii pe PCB, erau corodati si traseele erau putin exfoliate in jurul pinilor de putere... eu recomand sa desfaci unitatea de comanda si sa desfaci plasticul din zona conectorului sa poti arunca o privire... pe viteza 6 merge de obicei cand e stricata unitatea de comanda deoarece cuplarea vitezei se face prin intermediul unui releu montat sub plasticul unitatii si nu prin tranzistorii de pe placa...

Attached thumbnail(s)
resistancethermique4.JPG ( Size: 35.19k ) Number of downloads: 144
resistancethermique8mod.jpg ( Size: 46.75k ) Number of downloads: 121


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvmegan
post 1 Jul 2013, 16:46
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 22 June 13




QUOTE(dante_x @ 30 Jun 2013, 22:11)
salutare o sa incerc sa-mi amintesc - B1 si A2 de la unitatea de comanda sunt fire de masa si se duc dupa parerea mea  in conectorul ce tu l-ai notat cu Z in pinii B3 si B4 (vezi diagrama mea cu conexiunile).
Acum iti zic parerea mea despre cum fumnctioneaza sistemul - curentul vine din conectorul Z prin doua fire groase rosii, se duce in releul Z dupa care intra in motorasul aerotermei prin conectorul X , se intoarce apoi tot prin conectorul x dar prin  doua fire negre si intra in unitatea de comanda prin conectorul Y pinii B5 si A4.
Pe PCB-ul unitatii de comanda acesti pini sunt in scurt - e nevoie de doi pini si de doua fire pentru ca e vorba de curent mare(la fel si pentru firele rosii) deci nu conteaza daca pe astea le incurci intre ele.
B1 ai A2 sunt pinii prin care curentul iasa din unitate si se duc la masa - poti sa le pui si cu un surub pe sasiu dupa parerea mea - important e sa asiguri calea buna pentru masa.
Celelalte fire mai subtiri de pe conectorul Y sunt fire de comanda prin care se  ajusteaza viteza aerotermei si se duc in conectorul Z.
Problema des intalnita la sisteme astea e umezeala din compartimentul bateriei - conectorul Z la mine a fost puternic oxidat si pinii circuitului de putere erau corodati - mergea aeroterma doar cand miscam de fire, asa ca l-am elimininat cositorind firele.
De la umezeala si contacte proaste se oxideaza si se corodeaza si pinii din conectorul Y, chiar mai mult conectorul tata de pe unitatea de control(in care intra mufa Y) are de suferit - eu am reusit sa salvez unitatea si sa recositoresc pinii pe PCB, erau corodati si traseele erau putin exfoliate in jurul pinilor de putere... eu recomand sa desfaci unitatea de comanda si sa desfaci plasticul din zona conectorului sa poti arunca o privire... pe viteza 6 merge de obicei cand e stricata unitatea de comanda deoarece cuplarea vitezei se face prin intermediul unui releu montat sub plasticul unitatii si nu prin tranzistorii de pe placa...
*


OK TOT CE INTELEG din ce ai spus este ca e de ajuns sa gasesc cele 2 firecare vin din conectorul Z din pinii B3 B4Lle introduc in oricare din cei doi pini ai mufei Y (A2 B1 )
iar celelalte 2 fire negre care trebuie sa intre in A4 B5 in mufa Y NU CONTEAZA IN CE POZITIE LE BAG ELE ORICUM SUNT IN PUNTE.
O SA REVIN CU REZOLVAREA SA VAD CE AM FACUT.. azi am fos tla un service si mi-au zis ca e foarte complicat sa gasim care fire trebuie acolo ca doar prin comparatie cu alta masina. deci vor sa gasesc o masina identica sa o desfacem si pe cealant si apoi sa le conectam. le-am spus ca pt asta nu merg la ei.. caut o masina identica beau o bere cu proprietarul ei si le rezolvam in fata blocului nu am nevoie de electricieni.. carpaci auto!!! vai mama lor...cica daca am manualul ei ma ajuta.. pai frate ei sint specialistii.. cu manualul o rezolv singur...nu le dau lor 50 lei ora de lucru..ok man incerc sa vad ce pot sa fac!!si va tin la curent merci de detalii!!


As putea face ceva foarte simplu . as lega pini A2 B1 de la unitatea de comanda direct la masa MASINII CAROSERIE. ignorand cele 4 fire negre care le-am taiat si apoi la B5 A4 la unitatea de comanda sa gasesc cele doua fire care vin de la mufa X si sa le cuplez la intamplare B5 si A4 fiind in punte in unitatea de control AC.

This post has been edited by bvmegan: 1 Jul 2013, 17:20


--------------------
renault megane 1997 coupe
[B]Renault Megane Coupe Coach 1,6e '97[/B] - DAOF - motor KM7 - cutie - JB1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_g
post 1 Jul 2013, 18:27
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 December 10
From: Iasi




Gasesti aici instalatia electrica pt Megane din '98 (din '97 n-am gasit), poate te ajuta cu ceva ftp://93.81.253.82/FTP/%D0%A3%D1%81%D1%82...cal/NT8130A.pdf


--------------------
Renault Megane 3 - - 2011 1.5 dCi 110
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 1 Jul 2013, 19:14
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




eu zic ca tot trebe sa dai jos unitatea aia de comanda - doua suruburi si mufa... o scoti te uiti la ea - de cele mai multe ori vezi probleme pe cablaj, trebe refacute lipituri etc... eu am luat de la dezmembrari doua unitati si amandoua aveau aceiasi problema erau stricate tranzistoarele de putere sau aveau mufele topite de la caldura, pinii corodati de oxidare, etc....


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvmegan
post 2 Jul 2013, 16:56
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 22 June 13




QUOTE(dante_x @ 1 Jul 2013, 20:14)
eu zic ca tot trebe sa dai jos unitatea aia de comanda - doua suruburi si mufa... o scoti te uiti la ea - de cele mai multe ori vezi probleme pe cablaj, trebe refacute lipituri etc... eu am luat de la dezmembrari doua unitati si amandoua aveau aceiasi problema erau stricate tranzistoarele de putere sau aveau mufele topite de la caldura, pinii corodati de oxidare, etc....
*


am dat-o jos si am descoperit ca are pinu; de intrare al firului roz si cel negru de langa el usor dezlipite A1 si A2 si ceva oxidari pe inca 2 pini... acum sa vad cine se incumeta sa imi lipeasca acele lipituri de la pini si sa imi curete putin oxidul de pe acolo... sper sa reusesc sa o salvez. Cu firele cred ca am rezolvat asa cum ai zis tu doar ca nu le-am pus probabil chiar asa cum au pus cei del arenault ...insa nu cred ca are importanta deorece ele oricum pe placa de comanda sint unite..in circuit..cred ca sunt masa... acum merge pe toate treptele doar ca la fel cand misc de firul pinului A1 si A 2 INTRERUPE..O SA LIPESC ACESTI PINI SI ITI SPUN CE am reusit sa fac... sper sa fie doar asta problema..

Attached thumbnail(s)
pini_defecti.jpg ( Size: 61.6k ) Number of downloads: 123
IMG_1413.JPG ( Size: 636.37k ) Number of downloads: 85
IMG_1404.JPG ( Size: 893.96k ) Number of downloads: 76


--------------------
renault megane 1997 coupe
[B]Renault Megane Coupe Coach 1,6e '97[/B] - DAOF - motor KM7 - cutie - JB1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 2 Jul 2013, 19:37
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




cu un ciocan de lipit poti reface lipiturile alea foarte simplu, arata mai bine decat la mine - nu ar strica sa verifici si conectorul incercuit cu galben din poza atasata. Prin conectorul asta se duc mai departe firele, eu am avut probleme si cu conectorul ala

This post has been edited by dante_x: 2 Jul 2013, 19:37

Attached thumbnail(s)
solution2_051.jpg ( Size: 42.73k ) Number of downloads: 116


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvmegan
post 4 Jul 2013, 21:26
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 22 June 13




QUOTE(dante_x @ 2 Jul 2013, 20:37)
cu un ciocan de lipit poti reface lipiturile alea foarte simplu, arata mai bine decat la mine - nu ar strica sa verifici si conectorul incercuit cu galben din poza atasata. Prin conectorul asta se duc mai departe firele, eu am avut probleme si cu conectorul ala
*


Multumesc Dante pt informatii...mi-au fost de folos.. am rezolvat tot erau deslipite intrarile pinilor in placa pe firul roz si pe cel de linga el negru, le-a lipit un electronist bun, a verificat toata piesa , toate traseele de pe ea, contactele si a zis ca e ok. Ba mai mult mi-a zis ca ar fi bine inainte sa dam 500 pe alta noua sa mergem la un electronist si avem sanse mari sa salvam 500 lei. A zis ca se pot schimba pe placa piesele si costurile ar fi ok. acum merge pe toate trepetele de viteza.
celke 4 fire negre pe care le-am incurcat pana la urma le-am inteles rolul si cum trebuie sa vina .
tinem legatura pt orice alte probleme. Am scos si mufa de la clapeta de recirculare si acum nu mai am pocnetul ala suparator. Am gasit si un motoras bun la dezmembrari dar nu cred ca merita sa demontez tot pe acolo ca sa il inlocuiesc asa ca o sa stau fara recirculare , oricum se aburesc geamurile daca o folosesti si in plus e si nesanatos pt plamani, chiar si in cartea renault ei recomanda sa nu folosim recircularea mai mult decat pentu a incalzi repede habitaclul.
Succes tuturor ! sper s aaveti parte de putine defectiuni!!!!;)))


--------------------
renault megane 1997 coupe
[B]Renault Megane Coupe Coach 1,6e '97[/B] - DAOF - motor KM7 - cutie - JB1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MirceaVio
post 5 Jul 2013, 08:14
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 15 October 08
From: Oradea




Si mie mi s-au ars ceva tranzistori de pe modulul de comanda al ventilatorului, dar am fost la un electronist si mi-a inlocuit tot ce era stricat cu doar 60 de lei, din care 50 era piesa respectiva. Deci inainte de a da 500 sau mai mult pe o piesa noua, mai bine incerci cu reparatul. (ca-i mai ieftin icon_mrgreen.gif )


--------------------
Renault Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique - 1998 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shark alx
post 9 Aug 2013, 16:35
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 25 September 12
From: Galati




Salut! azi mergeam linistit cu masina cand ,brusc, sa oprit ventilatia si dusa a fost. Dupa faza asta am deschis geamurile si ce sa vezi? cand o parchez geamu din dreapta nu se mai inchidea. Sigurantele toate sunt ok! Geamu l`am inchis bagand curent din baterie direct in mufa. Acum pe mine cel mai tare ma roade problema ventilatiei, cum o rezlv?


--------------------
renault megane1 - GL92LIA 1996 1,6e
ca tare ne mai place meganu' sa moara dusmanu' care-si campara mertzanu' si sa moar' fetili ca n-avem audili` ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogDan1981
post 9 Aug 2013, 16:49
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 May 10




salut ai verificat si pe cele de langa motor, din cutia neagra?


--------------------
Renault Megane I Classic 1,6 16V - TR 23 HEY 2002/motor 1598, 79kw /Benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shark alx
post 10 Aug 2013, 19:07
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 25 September 12
From: Galati




da am verificat. am fost la un mecanic si a zis ca trebuie sa imi demonteze bordul si imi cere 180 de lei? e ce trebuie sau dau bani degeaba?


--------------------
renault megane1 - GL92LIA 1996 1,6e
ca tare ne mai place meganu' sa moara dusmanu' care-si campara mertzanu' si sa moar' fetili ca n-avem audili` ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bitsu
post 10 Aug 2013, 20:25
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 1 June 11




Ventilatia nu-ti merge nici pe treapta 4?


--------------------
Renault Megane 2003
Renault Megane 1, an 2003, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shark alx
post 11 Aug 2013, 08:20
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 25 September 12
From: Galati




nu merge pe nici o treapta sad.gif


--------------------
renault megane1 - GL92LIA 1996 1,6e
ca tare ne mai place meganu' sa moara dusmanu' care-si campara mertzanu' si sa moar' fetili ca n-avem audili` ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nepotu87
post 11 Aug 2013, 15:08
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 25 June 12




Daca nu reusesti sa o rezolvi am eu sistemul de ventilatie de la un megane din 2000!
Poate a facut scurt si a atins si cablul de la geam.. probabil de asta nu a mers sa ridici geamul!
Bordul nu e chiar asa greu de dat jos!


--------------------
renault megane - B 12 NPT 2001 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shark alx
post 11 Aug 2013, 15:42
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 25 September 12
From: Galati




maine o duc la service sa vad ce e de facut si daca e nevoie te contactez! merci !


--------------------
renault megane1 - GL92LIA 1996 1,6e
ca tare ne mai place meganu' sa moara dusmanu' care-si campara mertzanu' si sa moar' fetili ca n-avem audili` ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_maryusss
post 11 Aug 2013, 17:34
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 28 July 13




verifica comutatorul din bord dai scrumiera jos si desfaci cu imbusul suruburile si vezi placa sau circuitele de acolo sa fie in regula unde rotesti treptele,cu timpul de misca piciorusele din fludor asta ar fi una din cauze dar mai pot fi si altele iar daca nu da rezultat verifica linga baterie este o mufa cam in dreptul stergatorului dreapta verifica sa vezi daca este miscata sau oxidata sau putin mai complicat desfaci stergatorul dai plasticul la o parte scoti mufa si incerci sa scoti suportul cu cele 4 rezistente care sunt pt cele 4 trepte si vezi poate sau ars sau nu fac contact dar repet numai daca stii bine sa le si pui la loc dupa nu este mare scofala totul este sa ai imaginatie. asa am descoperit eu la mine la megane 1 model 96.succes


--------------------
renault megane si laguna 2 1997 hatchback si hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 13:29
Dacia