Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Frane - Megane 1, Toate motorizarile

V A L I
post 11 Jul 2006, 16:08
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Am cautat un topic dedicat sistemelor de franare , mai ales pentru Megane 1, dar nu am gasit.
Ma gandeam ca in viitor sa imi schimb discurile (normal ca si placutele) de frana si vroiam sa incep cautarile din timp.
Asadar , am un Megane 1 , 1.6 16v, care vine cu discuri fata si tamburi pe spate sad.gif .
Credeti ca ar merita sa imi pun discuri perforate (de strada nu racing) sau daca e sa le schimb sa raman tot cu unele stock ?

Ce diametru au discurile de pe un 1.6 16v?
In partea din spate, trebuie schimbati sabotii si/sau rectificat tamburii?
Cei care ati schimbat indicati-mi va rog marci eventual si preturi (piese +manopera) .


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jack
post 11 Jul 2006, 19:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 4 January 06
From: London




Discurile + placutele pe fata, de la Ferodo, sunt mai ieftine ( banuiesc ca si mai bune) decat cele originale. Nu am eu, si-a montat un cunoscut din pacate n-am idee de pret. Despre tamburi pe spate nu stiu - iar ca sa treci la discuri pe spate...nu cred ca merita "deranjul"....


--------------------
Vauxhall Astra 2004 SRI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 12 Jul 2006, 08:10
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Anul trecut la un classic am schimbat rulmentii de pe spate (plecam in concediu la drum lung > 3000 km si mi s-a parut ca fac zgomot..... )
La desfacere tamburii aveau un grad si i-au strunjit un pic.

La vechile masinile de serviciu megane 1 break , discurile au tinut la una cca. 100k km si la alta 150 k km.

Impresia mea a fost ca break-ul (cu discuri pe toate 4 rotiile) franeaza mai bine decat classicul ( discuri pe fata ) plus lasarea in fata este mai accentuata la classic, acum tiaind cont de acestea ..... si schimband discurile fata cu altele mai performante sa nu se lase si mai tare la franare.

This post has been edited by dcsiki: 12 Jul 2006, 08:18


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 13 Jul 2006, 09:38
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Eu am pornit acesti topic deoarece m-am dat cu un Golf 4 unde am sesizat o diferenta (destul de mare) la franare fata de masina mea.
Din cate am mai citit si pe alte forumuri , multi zic ca nu merita discuri perforate pentru ca nu se vede nici o diferenta la o utilizare "normala".
Mai astept raspunsuri la primul post pana sa iau o decizie smile.gif.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Jul 2006, 10:04
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Am avut ocazia de mai multe ori sa conduc Golf 4 dar nu mi s-a parut sa aiba franare mai buna decat Meganul meu.....cam la fel dar nicidecum mai buna.
Daca ai vazut o diferenta vizibila poate este o problema la sistemul tau de franare...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 13 Jul 2006, 11:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Hmm...era un TDi de 130 cai. Poate ca avea si discurile mai mari dar si masina e mai grea. Conteaza si anvelopele. Si cursa pedalei de frana era mai mica si poate si de acolo senzatia.

L.E.: Eu am tamburi pe spate. Tu cred ca ai discuri.

This post has been edited by V A L I: 13 Jul 2006, 11:13


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Jul 2006, 22:14
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La Megane am discuri pe fata si tamburi pe spate dar sunt foarte multumit de cum franeaza si crede-ma ca sunt pretentios la acest capitol pt. ca imi place sa merg destul de sportiv si atunci am nevoie de frane bune.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 13 Jul 2006, 23:03
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Si eu sunt de parere ca M1 classic se cam lasa in bot la franare, si nu e la fel de eficienta franarea ca la alte masini cu discuri pe toate 4 rotile. Compar cu ce am condus: 307, Golf 4, Laguna 2.2. Plus, franarea e mai slabuta la inceput, nu e asa brusca, poate si de asta senzatia ca franeaza mai greu daca nu stii cum sa calci frana la masina.

Discurile schimbate la 100 mii mi se pare putin. Sau au fost probleme, sau masina a fost rupta, nu altceva.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 20 Jul 2006, 17:19
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Chiar nu a mai umblat nimeni la frane la M1 ca sa poata sa isi dea cu parerea!?


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 22 Jul 2006, 21:04
Post #10


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Una din masinile mele este Mégane Classic 1.9 dci. Se apropie de 100.000 km.
Discurile de frana sunt inca bune, sabotii pe spate mai au ceva ferodou iar tamburii sunt ok.
Preconizez ca la urmatorul schimb de placute (abia le-am schimbat, deci cam peste 20.000 km) sa schimb tot sistemul de franare, respectiv discuri si placute pe fata si saboti pe spate. Nu ca ar fi neaparat nevoie, dar vreau sa schimb lichidul de frana si la modul meu de condus prefer sa fiu precaut.
In ceea ce priveste piesele, am optat pentru piese de origine Renault direct din Franta, ca sunt mult mai ieftine. Am deja kit-ul de frane spate complet (saboti, cilindri frana si tot felul de surubele si arculete), care a costat modica suma de 135 de euro. Pentru discuri fata voi lua OMP racing ventilate si striate, cu placutele aferente, le-am gasit la Paris cam la 100 si ceva de euro perechea de discuri si sub 70 de euro placutele.
Mi se pare frana la Mégane foarte echilibrata, desi nu are discuri pe spate, datorita si dimensiunilor elementelor de franare. Nu stiu cum e la benzina, dar dieselul franeaza foarte bine, pot spune ca Mégane-ul franeaza ceva mai bine decat 21, la care am discuri pe toate rotile si frane racing.
Eficienta franei este legata strans si de starea suspensiei, de fiecare data cand imi schimb amortizoarele la masina raman cu gura cascata la cat de bine franeaza masina in raport cu perioada in care aveam suspensia veche...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 23 Jul 2006, 09:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Mersi pentru raspuns... Cred ca o sa raman la discuri stock (mai ieftine) pentru ca eu merg mai mult prin oras iar afara rar depasesc 120 km/h.Pentru mine inca nu e urgenta sa le schimb pentru ca placutele au doar 10.000 km.Am vazut pe e-bay.de niste preturi interesante pentru multe piese OEM/tuning...pacat ca aici pe forum nu se fac group-buy-uri.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 23 Jul 2006, 10:08
Post #12


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




nu iti folosesc la nimic discurile perforate , important la sistemul tau de franare este sa ai totul in regula si in limitele de uzura pentru discuri si tamburi cat despre placute, este foarte important sa ai placute de firma , cele originale Renault sunt cele mai bune insa si cele mai scumpe , eventual cauta Textar, Ferodo, Lucas ca varianta non OEM smile.gif succes si nu investi banii in lucruri care nu fac nimic


--------------------
Renault Megane Coupe 1998 2.0 16v - RO 007 EUM
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviu_n
post 12 Nov 2009, 21:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 14 February 09
From: Cluj-Napoca




O problema descrisa astfel: la franare (de picior sau mana) se aude un scartait suparator. Fie ca masina este in deplasare sau stationaza (chiar si cu motorul oprit), sunetul exita, Alt indiciu: daca trag frana de mana (ramane sus), se aude scartaitul si daca apas apoi frana de picior, scartaitul nu se aude si invers: daca calc frana de picior (tin apasat), scartaie, si apoi daca trag frana de mana nu se aude nimic.
Alt indiciu: zgomotul se aude pe spate.

O fi de la placute sau de la cablul de frana (cablul este unul atat pt frana de mana si cel de la frana de picior?) ?

Respecte


--------------------
Renault Megane 1999 - Cj26VNC
Fara evenimente

[COLOR=red]Renault Megane I RXT 1.6 1,6 V[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 10 Jul 2011, 01:54
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




QUOTE(flaviu_n @ 12 Nov 2009, 21:44)
O problema descrisa astfel: la franare (de picior sau mana) se aude un scartait suparator. Fie ca masina este in deplasare sau stationaza (chiar si cu motorul oprit), sunetul exita, Alt indiciu: daca trag frana de mana (ramane sus), se aude scartaitul si daca apas apoi frana de picior, scartaitul nu se aude si invers: daca calc frana de picior (tin apasat), scartaie, si apoi daca trag frana de mana nu se aude nimic.
  Alt indiciu: zgomotul se aude pe spate.

  O fi de la placute sau de la cablul de frana (cablul este unul atat pt frana de mana si cel de la frana de picior?) ?

  Respecte
*



Subscriu si eu am aceeasi problema cand calc frana de picior, si se aude din spate... sa fie de la cablul de frana tamburi( se poate unge cu vaselina, ulei etc.) a gasit careva rezolvare?


--------------------
Renault Megane Coach 1996 1.6e DA0F - BT xx ADY
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 10 Jul 2011, 07:48
Post #15


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




...... să nu fie cumva o bucșă de pe puntea spate ....

Cât despre frânare și eficiența s-a:
- am avut placuțe de frână Textar și discuri Ferodo, rezultatul e ca am fost nemultumit de placuțe care la "rece" nu aveau o eficiență foarte buna fiind și niște plăcuțe cu o textură mai dură, e drept au ținut 45.000 km din care 80% făcuți în Iași în aglomerație.
- din dorința de a face "economie" pe timp de criză am luat plăcuțe de frână de la Remsa care au o textură mai "moale", dar care au eficiență, din punctul meu de vedere, foarte bună.
In fine, concluzionând, frânarea ține și de plăcuțe, de discuri, de pompă, anvelope (anvelopele de iarnă pe timp de vară cresc distanța de frânare), etc.


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianmitea
post 11 Jul 2011, 12:20
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 21 October 10
From: Sibiu




jubyl3r

Daca zgomotul pe spate la roti in timpul ce eliberezi frana de mana sau de picior pote veni de la saboti. Adica sa depus praf si mizerie in locul unde culiseaza saboti pe suportul metalic din partea mea poti sa stai linsitit, dupa un drum mai lung pe ploaie la mine a disparut acel zgomot (carait) sau daca nu ai rabdare incearca sa dai tamburi jos , sa cureti mecanismul si sa ungi cu putina vasetina unde culiseaza dar vezi ca e o vaselina speceala pentru etrieri sau saboti.

Succes.

This post has been edited by iulianmitea: 11 Jul 2011, 12:22


--------------------
reault megan 2001 - SB 06 UCG
Megane 1 ph 2 an 2001 1.6 16v 135000+ km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 11 Jul 2011, 12:39
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




Si eu cred acum ca e de pe la sistemul tamburilor si eventual arcul din capat de la cablurile de frana spate (e pe sub rezervor)... o sa incerc sa il ung si pe ala cu vaselina si mai vedem cum se comporta... Azi cel putin nu a mai facut.


--------------------
Renault Megane Coach 1996 1.6e DA0F - BT xx ADY
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianmitea
post 11 Jul 2011, 18:34
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 21 October 10
From: Sibiu




La mine am observat ca face numai cand mergeam foarte mult in aglomeratie si dupa un drum mai lung disparea mi-a facut de vro 2-3 ori mana am schimbat sabotii.


--------------------
reault megan 2001 - SB 06 UCG
Megane 1 ph 2 an 2001 1.6 16v 135000+ km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 11 Jul 2011, 20:11
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




In cazul mau , faceau zgomot dupa o perioada de 2-3 zile stationare cu frana de mana trasa in zone cu umezeala mai accentuata (paduri , pe malul apei) noaptea sau dupa ce am circulat mult pe timp de ploaie.
Am patit de vreo 2 ori sa nu mai pot pleca de pe loc, ramanea blocata , apoi dupa deblocare mergea cu scartait pronuntat pe spate .
Chiar se incalzeau rotile pe spate mai mult decat cele de pe fata.
Concluzia mea : saboti spate sau etrieri problema , eventual cablu frana blocat
Intr-adevar la service s-a confirmat sabotii erau curati ca lacrima nu mai aveau nimic pe ei, fier pe fier . Schimbati instant.


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 21 Aug 2011, 22:29
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Ca sa nu mai deschid alt topic. Vreau sa schimb discurile de frana ca am observat la accelerari bruste mi se aprinde STOP+MARTORUL DE FRANA DE MANA, placutele sunt bune si ma gandesc ca mai mult ca sigur sunt discurile. Tot odata vreau sa schimb si lichidul de frana ca nu l-am schimbat pana acum. Stie cineva cat lichid intra?


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 21 Aug 2011, 23:55
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




1,20 litri DOT 4


-----------------------------------------------------------------------------------------
Lista completa:

Ulei de motor cu filtru 4,00 litri
Specificare ulei de motor ACEA A3/A5
Transmisie manuală 3,40 litri
Specificație ulei transmisie manuală SAE 75 W 80 GL5
Servodirecție 1,10 litri
Specificare ulei servodirecție Dexron II D
Lichide de răcire 6,00 litri
Specificare lichid de răcire Glaceol RX (Typ D)
Lichide de frâna la schimbare 1,20 litri
Specificare lichid de frână DOT 4
Agent de răcire instalație de climatizare 715 - 785 Grame
Specificație agent de răcire R 134a
Ulei instalație de climatizare 205 - 235 cm³
Specificație ulei de răcire PAG 488
Conținut rezervor 60 litri

This post has been edited by jubyl3r: 21 Aug 2011, 23:59


--------------------
Renault Megane Coach 1996 1.6e DA0F - BT xx ADY
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 22 Aug 2011, 07:54
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




multumesc


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 29 May 2012, 11:07
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Salut. Sesizez si eu urmatoarea problema: la un drum lung am patit ca in momentul in care am apasat usor pedala de frana, aceasta sa se duca aproape pana la fund, fiind nevoit sa apas repetat pt. a se intari. Am avut noroc de un service aflat in apropiere. Aici n-au gasit scurgeri de lichid de frana si mi-au facut o aerisire a franelor (metoda clasica). Roata spate-stanga mirosea a incins, iar ei mi-au spus ca banuiesc cilindrul receptor de la roata care s-a blocat datorita uzurii garniturii. Dupa aerisire, franele tineau ca inainte, iar problema nu a mai revenit.

Totusi, am schimbat zilele astea cilindrii receptori si lichidul de frana. Dupa schimb insa, la testul de frana, a reiesit un dezechilibru de 46% intre fortele de franare spate, roata din stanga franand mai putin. Mecanicul mi-a zis ca trebuie schimbat cablul de frana (atunci cand a demontat tamburii a observat ca statea prea intins chiar daca frana de mana nu era trasa). Stie cineva daca asta se poate rezolva doar prin reglarea cablului? Totodata, imi poate explica cineva cum afecteaza uzura cablului de frana rezultatul de pe standul de frane?

Ce ar mai trebui sa mentionez e ca uzura sabotilor e peste 50% (au aprox. 45 000km), iar frana de mana a fost reglata dupa schimbarea sabotilor sa tina la primii 2 dinti.


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 May 2012, 11:57
Post #24


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cam putin sa prinda la primii 2 dinti ... cam la 5 se regleaza .. de aici posibil problema ta si nu din cablu ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 29 May 2012, 12:35
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Multumesc pt. raspuns. La asta ma gandesc si eu.. ca de fapt reglajul cablului a fost facut defectuos si de aici problemele. Stiti cumva daca un cablu de frana prea intins ar impiedica functionarea corecta a autoregrajului sabotilor (am gasit opinia asta pe un alt forum)?


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 May 2012, 14:24
Post #26


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sigur influenteaza.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 29 May 2012, 18:08
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Am gasit in manualul de service al Meganului dar si in cel de la Logan urmatoarea observatie:

QUOTE
Reglajul prost al frânei de parcare:
- blochează funcționarea corespunzătoare a
sistemului de compensare automată a segmenților
de frână,
- provoacă o cursă lungă a pedalei de frână.

ATENȚIE
Nu trebuie în nici un caz să reîntindeți cablurile
de frână pentru a remedia acest defect, problema
reapărând rapid.

Frâna de parcare nu este o compensare a jocului,
reglați frâna de parcare numai în momentul înlocuirii:
- segmenților,
- cablurilor,
- levierului de frână de parcare.

Notă:
Orice alt reglaj în afara acestor intervenții este
interzis.


Asadar ma gandesc sa schimb sabotii iar odata cu asta se va reface si reglajul franei de mana. N-as vrea sa mai schimb si cablul de frana (sper sa nu fie nevoie). Referitor la manopera pt. schimbatul sabotilor, cum vi se pare 120lei (include si test de frana)?


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 29 May 2012, 18:36
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




Este foarte bun pretul (daca este pentru toti cei 4 saboti), dar ca sa fii sigur de o treaba ca la carte stai cu ochii pe meseriasi cand ti le schimba sa stii sigur ca-ti pun pe cei noi si nu altii folositi - sunt compatibili cu cei de Logan - intelegi unde bat .
Acum 2 ani eu am dat pe schimb saboti spate 100 ron .

This post has been edited by Maxy25: 29 May 2012, 18:37


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 11 Jun 2012, 17:11
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Revin cu detalii referitor la problema cu franele pe spate.
Nu am mai schimbat sabotii si nici cablul de frana.. Am mai facut o aerisire a franelor si s-au reglat sabotii. Acum am o diferenta de putere de franare pt. punte spate de 17% (<30% cat e limita maxima).
Intre timp am schimbat si placutele+discuri fata (marca QH). Astept sa se rodeze putin si o sa fac un nou test de frana

This post has been edited by ISseby: 12 Jun 2012, 08:06


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 18 Jun 2012, 07:45
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Am observat ca sistemul de franare este mai eficient cand "nimeresti" discurile si placutele .

Iata de ce spun asta :

Am avut discuri si placute Ferodo . Frana eficienta dar dura,placute prea tari fata de disc si sapau repede in disc.( scartaiau putin la un moment dat)

Discuri Ferodo placute Ate .Si mai nasol...ambele dure...Scartaiau placutele ca dracii...La fel si cu placutele Bosch...

Acum sunt f multumit ... Merg pe discuri Brembo si placute Ferodo Premier.Cred ca este combinatia ideala.Placutele se tocesc f greu si pe discuri nu lasa nicio zgarietura.Nu scartaie deloc si nu dau lag cum dau cele f dure cand sunt incinse tare(coborari lungi sau frana de urgenta pe autostrada la 160)Frana este imediata si f precisa.




--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:33
Dacia