Trepidatii plecare de pe loc 1,5dci 85CP, Trepidatii plecare de pe loc 1,5dci 85CP
![]() ![]() ![]() |
Trepidatii plecare de pe loc 1,5dci 85CP, Trepidatii plecare de pe loc 1,5dci 85CP
Deeblue |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Suportul(tamponul)superior in ce stare este?
Ca poate de acolo este problema.... @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Deeblue |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Suportul hidroelastic a fost schimbat aparox. cu 7 luni in urma la insistentele mecanicului care imi spunea ca din cauza lui imi vibreaza volanul la relanti.In continuare imi vibreaza volanul.
![]() |
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Bieleta antibasculare?
Nu vibreaza cu tot cu bord & restul? |
--------------------
.
.
.
|
|
Deeblue |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Bieleta antibasculare a fost schimbata si ea inaintea tamponului si am reusit sa scap de balansul schimbatorului.In afara de trepidatiile la plecare de pe loc am observat ca apar socuri in mers la accelerari si decelerari bruste.
|
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#6
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
"La sfatul mecanicului" ai schimbat kitul de ambreiaj.....tipic romanesc si total neprofesionist. Daca tot ai schimbat ambreiajul si nu ai rezolvat problema de ce nu i-ai cerut banii mecanicului inapoi? ca nu ti-a folosit sfatul lui pretios...?
Toate motoarele diesel vibreaza putin la plecarea cu treapta 1 daca nu accelerezi deloc. Nici nu e recomandat sa patinezi asa mult ambreiajul datorita fortei de forfecare mai mare decit atunci cind ai accelera normal. Daca ai schimbat tampoanele motor si cel de cutie atunci mai ramine doar un dezechilibru intre injectoare la functionarea in ralanti...de verificat. |
--------------------
Renault
Clio
- B-xx-SRS
2005 Symbol dci 65 cp
|
|
Deeblue |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Bieleta antibasculare a fost schimbata inaintea suportului pentru ca imi balansa schimbatorul.Am scapat de balans.De asemenea apar socuri(smucituri)la accelerari si decelerarii bruste. Nu imi vibreaza bordul.
Va multumesc pentru interesul acordat vizavi de problema mea. |
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Poate e volanta dusa.
Cati km are masina? |
--------------------
.
.
.
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
un pic off..sorinrs,mor de avataru' tau..
![]() buna intrebare,Relu..de obicei se schimba doar renumitu kit..si la mine au facut la fel.. ![]() |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
Deeblue |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Sfatul mecanicului a fost de fapt constatarea facuta la service autorizat.Vechiul kit de ambreiaj prezenta urme mari de uzura la disc si placa iar mecanicul a considerat ca a remediat problema prin inlocuirea cu un kit nou.Masina are 192.000 iar volanta nu a fost schimbata pe motiv ca nu este uzata.Dezechilibru sau probleme la injectoare ar putea sa fie deoarece cand accelerez si ajung in jurul a 2000 rotatii unul din injectoare produce un zgomot specific asa zisului "tacanit de avans".
Va multumesc pentru sfaturi |
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|
Rellor |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 July 12 ![]() |
Salut baieti, sunt nou pe forum si am cautat acest topic pentru a nu deschide altul.
Aceeasi problema o am si eu, insa daca accelerez si dau drumul la ambreiaj la plecarea de pe loc o ia si bordul la plimbare. Masina am luat-o anul acesta in februarie, un clio hatch 1.5 dci de 65 cp din 2005 model extreme. De cand am luat-o schimbatorul parea sa sara la mine. Am schimbat tampoanele motor cat si cel antibalans. Cand o las in frana de motor sau accelerez brusc vibreaza schimbatorul si se simte si motorul. Aceeasi problema am avut-o si la o solenza si dupa ce am schimbat doua kit-uri de ambreiaj cineva mi-a sugerat sa ii schimb volanta. Mentionez ca masina are 94500 km si nu mi se pare ceva iesit din comun ca volanta sa fie de vina, deoarece la un trafic solicitant in care folosesti extrem de mult ambreiajul cred ca este normal, parerea mea. Asta sa fie problema? Si daca da, care ar fi pretul unei volante? |
--------------------
Renault
Clio
2005 Hatchback
|
|
c0xty |
![]()
Post
#12
|
![]() c0xty Group: Members Posts: 211 Joined: 23 June 10 From: In carciuma! DNFD!!!! ![]() |
la a mea nu am patit asa.... am schimbat numai discul de ambreaj si s-a rezolvat, cat despre volanta.... la mine era una nesimtita ca de dacie(metal plin) fara contragreutati in ea(ca la golf)......... nu stiu ce sa spun.....
|
--------------------
renault
clio
- B 30 AEJ
2002 Renault Clio II,1,5 dci
**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!** |
|
catalingiurca |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 18 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
In legatura cu vibratiile sau trepidatiile am si eu o problema cu masina din semnatura. Cand tin acceleratia la aproximativ 2500 ture in viteza a III-a apar trepidatii de genul drumului denivelat. Nu se simte nimic altceva in volan sau in pedala, iar motorul nu are pierderi de putere. Cand merg subturat sau peste 3000 de ture nu se simte absolut nimic. Mentionez ca de curand am schimbat bieletele de directie si am anvelopele aproape noi. Stie cineva ce ar putea fi? Multumesc! |
--------------------
Renault
Symbol
2006/DYNAMIQUE/1.5 DCI
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
ai echilibrat rotile?cauciucurile sunt uzate uniform?eu am patit asa la o masina de la munca....am echilibrat rotile si cel de la vulcanizare mi-a spus ca sunt cauciucurile patrate.a avut dreptate ...la o anumita viteza vibra masina de ziceai ce e aia....
|
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
kretzu77 |
![]()
Post
#15
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
@catalingiurca
Tot o echilibrare si o verificare de presiune recomand si eu. Echilibrarea sa se faca cu geanta curata (mai sunt cazuri in care se strange pamant pe interiorul jentii si nu este curatat cum trebuie la echilibrare). This post has been edited by kretzu77: 26 Sep 2012, 16:02 |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Nu am mai auzit sa se echilibreze doar janta (cred ca e inutil), pentru ca dupa ce montezi cauciucul (chiar daca e nou) va fi necesara o noua echilibrare intrucat vor aparea noi diferente de greutate pe circumferinta rotii.
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
vallixx |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu era vorba de janta goala, ci janta curata.
Adica inainte de echilibrare, evident cu cauciucul pe ea, sa fie curatata de pamantul care se poate strage acolo si care influenteaza greutatea sau distributia ei pe circumferinta. Exista si cazuri cand janta se echilibreaza fara cauciuc. De fapt nu se echilibreaza, insa se pune pe masina de echilibrat astfel incat sa verfici fulajul sau sa vezi daca are diferente atat de mari incat va fi greu spre imposibil sa echilibrezi roata cu totul. Asta se mai face de obicei dupa o roluire. This post has been edited by vallixx: 26 Sep 2012, 22:31 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Da, ai dreptate imi cer scuze
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
kretzu77 |
![]()
Post
#19
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
Daca diferenta este foarte mare cand verifici numai cu janta, nici nu mai are rost sa pui cauciuc pe ea.
![]() Dupa accidente usoare (mai ales cele laterale) este musai sa verifici jentile; pot fi cazuri in care acestea au fost deformate grav la impact (axul). |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Am si eu niste trepidatii destul de urate la plecarea de pe loc, zgomotul in rulare s-a accentuat in mod clar, am ceva probleme la volanta destul de sigur. Am 94000 km momentan. Stie cineva la ce pret ar ajunge o volanta? E recomandat la kilometri astia sa schimb si kitul de ambreiaj daca tot umblu acolo?
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Subscriu si eu la ce zice S4b1n. Si eu am doar pe loc la relanti o trepidatie, nu mereu, dar daca apas putin de tot ambreiajul, dar fara sa l actionez, dispare. In mers nicio problema.
This post has been edited by alexme24: 26 Jan 2013, 17:40 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Da, si asta. Are o vibratie motorul la ralenti, si daca apas ambreiajul dispare. Insa nu asta e problema majora la mine... durerea e ca daca plec de pe loc cu turatia undeva pe la 1300-1500, trepideaza destul de urat. Daca plec mai subturat, 1100-1200, sau mai turat 1700-2000 cand plec mai sportiv nu se simte. Si mai sunt si pornirile in rampa, alea sunt cele mai tari... fiind sarcina mai mare, trepideaza si mai tare.
Si ma creiereste si zgomotul cam indiferent de turatie de la o vreme, si nu cred ca am pitici pe creier, mi-au spus mai multe persoane ca a devenit mai zgomotoasa masina. Deci stie cineva preturi pentru volanta? La 94000 o schimb cu tot cu ambreiaj daca umblu acolo? Cat e o durata medie de viata la un ambreiaj? This post has been edited by S4b1n: 26 Jan 2013, 17:51 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
Deeblue |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu noutati.In luna decembrie am bagat masina din nou in service din cauza trepidatiilor la plecarea de pe loc.S-a demontat din nou cutia de viteze s-a verificat kitul de ambreiaj(am mers cu el aprox.3000KM)si s-a ajuns la concluzia ca rulmentul prezenta uzura excesiva(nu stiu ce inseamna uzura excesiva pe rulmentul de presiune) iar discul de ambreiaj nu era uzat uniform pe parte cu volanta.Concluzia lor a fost"kit ambreiaj de proasta calitate".Nu am vazut sa imi faca o verificare a planeitatii volantei.Am cumparat un nou kit de ambreiaj marca Sachs.Dupa montaj am facut un test drive dar sincer nu am simtit o diferenta majora ci doar o diminuare a vibratiior.Mecanicii incercau sa ma convinga ca este doar impresia mea dar iata ca dupa aprox.1000km vibratiile devin din nou din ce in ce mai pronuntate.Un alt specialist ma sfatuia sa fac un test pe parte de injectie.Cica ar exista posibilitatea sa apara un dezechilibru la injectoare si din aceasta cauza s-ar produce acele trepidatii la plecarea de pe loc.Sincer nu stiu ce sa mai fac.
|
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|
espacern |
![]()
Post
#24
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Sfatul specialistului este bun de luat in seama pentru ca nu dureaza mult si nici nu este scump sa faci o verificare a sistemului de injectie comparativ cu ceea ce implica verificarea ambreiajului.
@+. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Da,este posbibila si problema la partea de injectie.Si a mea trepideaza motorul cand plec de pe loc cand este rece,daca il las la ralanti sa incalzeasca putin trepidatile scad considerabil,dar nu de tot.Nu-mi dau seama 100% unde poate fi problema.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
- db-
2004,1.5 dci 65
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Dar daca ar fi probleme la sistemul de injectie, nu ar trebui sa apara pe tester? memorata ca eroare ceva?
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
Daniel13 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 January 13 ![]() |
acceasi probema am avut-o si eu...trepida la plecarea de pe loc si nu mai avea putere...s-a dovedit a fi de vina un injector,pe care l-am schimbat si totul e ok..fa-i o diagnoza si vezi ce erori iti arata
|
--------------------
renault
scenic rx4
- b 186 dae
2001 2.0L 16v
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Depinde de situatie,dar daca ai niste canale blocate in pulverizator si nu debiteaza suficienta motorina la injectie,nu prea are ce eroare sa ramana.Eu asta banui ca ar fi la mine,pentru ca am facut testul de retur si sant in parametrii,in ECU nici o eroare stocata.
This post has been edited by luckas_itd: 28 Jan 2013, 00:16 |
--------------------
Renault
Clio symbol
- db-
2004,1.5 dci 65
|
|
Deeblue |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 20 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Masina imi vibreza usor la relativ, inclusiv volanul vibreza.Erori stocate nu exista iar lipsa de putere nu se simte.Testul de retur a iesit OK.
|
--------------------
Reno
Leguma
1945
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Cel mai bine este sa le probezi pe banc,le demonteaza le pune pe un aparat de creeaza presiune si le conecteaza partea electrica la un aparat de impulsuri,si asa se vede daca pulverizeaza corect.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
- db-
2004,1.5 dci 65
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 04:52 |