Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Trepidatii plecare de pe loc 1,5dci 85CP, Trepidatii plecare de pe loc 1,5dci 85CP

flaviu28
post 9 Feb 2013, 08:39
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 February 13




sal,Rellor la tine sar putea sa fie de la articulatia flexibila dintre catalizator si galeria de esapament,asa am patit eu pana la urma am taiat-o si am sudat alta de aceeasi dimensiune


--------------------
renault clyo symbol 2005 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 9 Feb 2013, 10:49
Post #32


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




QUOTE(Deeblue @ 27 Jan 2013, 14:01)
Revin cu noutati.In luna decembrie am bagat masina din nou in service din cauza trepidatiilor la plecarea de pe loc.S-a demontat din nou cutia de viteze s-a verificat kitul de ambreiaj(am mers cu el aprox.3000KM)si s-a ajuns la concluzia ca rulmentul prezenta uzura excesiva(nu stiu ce inseamna uzura excesiva pe rulmentul de presiune) iar discul de ambreiaj nu era uzat uniform pe parte cu volanta.Concluzia lor a fost"kit ambreiaj de proasta calitate".Nu am vazut sa imi faca o verificare a planeitatii volantei.Am cumparat un nou kit de ambreiaj marca Sachs.Dupa montaj am facut un test drive dar sincer nu am simtit o diferenta majora ci doar o diminuare a vibratiior.Mecanicii incercau sa ma convinga ca este doar impresia mea dar iata ca dupa aprox.1000km vibratiile devin din nou din ce in ce mai pronuntate.Un alt specialist ma sfatuia sa fac un test pe parte de injectie.Cica ar exista posibilitatea sa apara un dezechilibru la injectoare si din aceasta cauza s-ar produce acele trepidatii la plecarea de pe loc.Sincer nu stiu ce sa mai fac.
*



Imi pare rau ca trebuie sa o spun insa chiar imi e greu sa ma abtin: ai fost FRAIERIT a doua oara cu un schimb de ambreiaj de care nu aveai nevoie !!!! Ca sa stii pentru viitor: ambreiajul se schimba numai cind incepe sa patineze. Oricind vei desface un ambreiaj, chiar si la 3000 de km cum a fost al tau, vei gasi "uzura neuniforma" la disc si uzura la rulment presiune.....e normal sint piese care lucreaza in uzura. Mie mi se pare ca in afara de faptul ca nu te pricepi nici nu ai avut inspiratia sa iei pe cineva cu tine la vizita la service . Este inacceptabil sa schimbi ambreiajul de 2 ori ca asa zic mecanicii cind de fapt nu era nevoie.
Toate masinile diesel vibreaza, trepideaza mai mult sau mai putin, functie de calitatea lor si de banii pe care ii dai pe masina.
Daca ai impresia ca reno clio e vreun audi a6 in care sa nu se simta deloc motorul diesel, te inseli.
Vreau sa te ajut si sint dispus sa vin sa vad/merg cu masina ta ca sa-ti spun daca si ce probleme sint. Pina atunci cauta sa nu mai dai banii pe fereastra. Cu 20 de milioane cit ai bagat in masina pina acum, rezolvai de mult absolut tot ce putea sa fie defect si sa produca acele trepidatii.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deeblue
post 10 Feb 2013, 14:36
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 June 11
From: Bucuresti




As fi mai mult decat bucuros sa gasesc un om cu experienta care poate sa ma ajute in identificarea cauzei.Daca este cineva in Timisoara care doreste sa ma ajute in aceasta problema rog sa-mi lase un PM.Este adevarat ca nu am experienta dar nici nu pot sa accept ca e ceva normal in felul in care functioneza masina mea.Am condus Logan 1,5dci, Symbol 1,5dci si nici una din aceste masini nu trepida asa de puternic la plecarea de pe loc.


--------------------
Reno Leguma 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 10 Feb 2013, 14:55
Post #34


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Vezi ca am postat mai sus ceva legat de volanta. Daca ai schimbat tampoanele, kit ambreiaj, si ai facut si un test la injectie.. volanta mai ramane sa o mai schimbi.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deeblue
post 10 Feb 2013, 15:03
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 June 11
From: Bucuresti




Pana la urma asta imi mai ramane de facut.Pentru volanta am primit 2 preturi.Aftermarket 620RON made in Turcia si origine undeva la 1400RON.


--------------------
Reno Leguma 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 11 Feb 2013, 11:13
Post #36


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Ce producator e cea la 620 lei? Tampoanele mai stii cat te-au costat?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deeblue
post 11 Feb 2013, 13:20
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 June 11
From: Bucuresti




Nu mi s-a spus ce firma le produce ci doar tara de provenienta.Problema este ca in aceasta dimineata am fost informat de vanzator ca nu exista niciunde in stoc si nici pe comada nu se mai livreaza.Tamponul hidroelastic 340lei Febi(l-am schimbat degeaba, cel de pe masina nu era uzat).Bieleta anticuplu 120lei Swag(am scapat de balansul la schimbator de viteze).Suportul de sub baterie nu a fost schimbat(nu prezenta uzura).


--------------------
Reno Leguma 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 11 Feb 2013, 13:35
Post #38


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Mda, ciudat sa nu se mai gaseasca. Am intrebat si eu azi de volanta, daca tot am sunat sa-mi iau filtrele pentru revizie, si mi-au spus ca o sa caute pe la distribuitori, si cand ma duc sa ridic piesele dupamasa o sa iti spun ce aflu.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 11 Feb 2013, 15:51
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Deeblue, inainte sa mai cheltui bani pe piese ar fi bine sa verifici toate strangerile pe elementele de structura caroserie, cadru motor+bucse, in zona compartimentului motor si eventual sa se verifice sa nu existe vreo fisura la vreo sudura. Inteleg ca ai verificat doar suportii motor.


--------------------
Renault Kangoo - CT07KZM 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 11 Feb 2013, 19:53
Post #40


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Am aflat un preț, 795 lei Valeo. Mai la primăvară urmează să o schimb. Întrebarea rămâne, să o schimb cu tot cu ambreiaj, chiar dacă acesta din urmă nu prezintă uzură?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deeblue
post 12 Feb 2013, 07:37
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 June 11
From: Bucuresti




Multumesc pentru sfat.Am sa discut cu mecanicul sa imi verifice toate elementele de legatura din compartimentul motor inclusiv sudurile.


--------------------
Reno Leguma 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 13 Feb 2013, 10:50
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Intr-un timp si masinuta mea se comporta la fel, la plecarea de pe loc avea un tremurat. Surprinzator, dupa ce am schimbat anvelopele n-a mai facut.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deeblue
post 5 Mar 2013, 10:44
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 20 June 11
From: Bucuresti




Am atasat cateva poze cu uzura discului de ambreiaj din kitul schimbat.Pozele sunt facute pe partea de contact cu volanta si partea de contact cu placa de presiune.Inspre volanta discul nu este uzat uniform.Este posibil sa am probleme cu volanta sau alta este cauza?


--------------------
Reno Leguma 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 5 Mar 2013, 10:55
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Parerea mea de NESPECIALIST daca discul este uzat neuniform in partea spre volanta este volanta ovala.
Sfat exista niste ustensile de verificat planeitatea discurilor de frana, cred ca se poate folosi si pentru volanta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 6 Mar 2013, 17:48
Post #45


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




QUOTE(Deeblue @ 5 Mar 2013, 11:44)
Am atasat cateva poze cu uzura discului de ambreiaj din kitul schimbat.Pozele sunt facute pe partea de contact cu volanta si partea de contact cu placa de presiune.Inspre volanta discul nu este uzat uniform.Este posibil sa am probleme cu volanta sau alta este cauza?
*


Asa se uzeaza, neuniform, aproape toate discurile, fiind zona de contact cea mai mare.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 23:23
Dacia