Injection Fault, Injection Fault
![]() ![]() ![]() |
Injection Fault, Injection Fault
verde |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|||
djcosmines |
![]()
Post
#62
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
Ieri s-a aprins si la mine martorul STOP plus ceva legat de injection...nu ama pucat sa vad...s-a oprit motorul singur cred....eram pe autostrada la 120 km/h.....acceleram sa bag a 5-a....si am tras dreapta...m-a dus remorcarile la un service de la compania de asigurari. Baietii de acolo au gasit 2 erori. Una la EGR cand porneste masina ....si una ce cred ca a oprit masina...senzor de combustibil. Am dus-o la alt service unde se ocupa de injectoare. Masina uenori imi apare si service + check injection cand o calc peate 3000 de ture in a 4 a sau a 5 a uneori...nu tot timpul. Si imi ia din putere si cand se stinge martorul iar imi da putere si tot asa cat timp urc dealul sau accelerez sa ajung la 180 de ex. Nu stiu ce o sa imi zica mecanicul...eua astept la injectoare...pompa din rezervor sa le fi trimis pilitura...o fi si aia de schimbat...EGR....si cine mai stie ce....ma astept la vreo 1200 - 1500 euro pentru toate enumerateai sus. Aici ni se repara...nu se curata...nu se schimba duze...sau ce mai citesc ca se intampla in Romania. Aici a picat...ai schimbat...nici nu stiu ce pune...nu ma pricep sa cer.....sunt la mana lor...nu stiu cum sa explic. Sper sa nu fie nimic gtav. Tocmai vroiam sa fiu in Romania de Paste...am avut si alte probleme de sanatate si la ITP de a trebuit sa iau 2 scaune de la dezmebrari...ca sa pot trece ITP....sunt satul pana peste cap...de ultimele zile....poate imi dati niste sfaturi...la ce sa ma uit...ce sa le sugerez mecanicilor sa se uite defapt. 😕 imi place masina ce o am...e din 2003...1.5.dci...ma asteptam sa cada in final si chestii mai importante...dar nu acum...am 180.000 km
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
ssharky54 |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 May 14 ![]() |
buna si eu am patit asa cind am luat masina acu 1 an la 140 se aprindea check injection si stop dar cineva mi a zis sa schimb motorina merg pe extra si ce sa vezi am deja 15k facuti si am ajuns cu ea la 190 si nu se mai aprinde nimic....din cite am inteles si motorina la noi este foarte proasta
|
--------------------
renault
megane2
2006 1.5 dci 74kw
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#64
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
QUOTE(ssharky54 @ 3 Apr 2015, 06:27) buna si eu am patit asa cind am luat masina acu 1 an la 140 se aprindea check injection si stop dar cineva mi a zis sa schimb motorina merg pe extra si ce sa vezi am deja 15k facuti si am ajuns cu ea la 190 si nu se mai aprinde nimic....din cite am inteles si motorina la noi este foarte proasta Da...dar lipsa puterii cand trec de 3000 de rot/min....apare service plus verificare injectie.....cica ar fi EGR...nu functioneaza partea electrica a lui....nu ca ar fi murdar. Luni aflu mai multe despre toate problemele ce imi apar...service de multe ori...si stop doar o data. Cica ceva senzor de la turbo posibil.....nu stiu ce sa zic |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
nero73 |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 4 June 05 ![]() |
Salut
Ai rezolvat ceva cu masina ? Si la mine se aprinde service + check injection peste 130 km/h daca o calc mai tare . La un clip test am o singura eroare 023550 care e o eroare necunoscuta pt. tester. |
--------------------
Renault
megane 2.1 1.5 dci
2004
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#66
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
In prima faza dupa ce am schimbat TUR-Retur + "para" amorsare am scapat de STOP + Anomalie Injectie cand masina se oprea brusc. "para" era defecta si se facea un dop si ramaneam fara combustibil in motor. Am revenit in Spania fara probleme...am prins si 180 linistit fara nici o eroare....iar din MAI si pana acuma in Iulie ce am calcat-o mai sportiv la intrarea pe autostrada...pe la 110....120....a aparut din nou SERVICE + Check Injection si cum iti taie din putere apoi dispare daca lasi acceleratia si iar accelerezi incet .....iar ai putere. O sa merg la RENO aici sa pun pe test...probabil uneori daca fortam masina mai sportiv....ceva ceva nu apuca sa faca la timp pe acolo pe sub capota
![]() ![]() This post has been edited by djcosmines: 18 Aug 2015, 12:56 |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
nero73 |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 4 June 05 ![]() |
Sa ne ti la curent ce rezolvi cu masina.
|
--------------------
Renault
megane 2.1 1.5 dci
2004
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
e clar..in rampa apara eroarea
cel putin 1 injector defect sau mai rau pompa si iti face pilitura...daca e pompa, ai de schimbat ( sau reconditionat ) pompa, tot traseul, curatat rezervorul si schimbat (sau reconditionat ) injectoarele ![]() dar ar fi funny sa scapi cu un senzor sau o tampenie.. tester reno pe masina pt citit/interpretat eroare si tester in mers pt a vedea mai multe valori ---evident e nevoie de cineva care se pricepe |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#69
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
o sa revin dupa ce rezolv. Uite ca pentru STOP + Anomalie injectie + oprire instantanee motor in mers am scapat cu schimbatul conductelor tur+retur si PARA AMORSARE. puteam sa optez doar pentru PARA si sa taie pe acolo si coliere sau ce mai era....dar nu am riscat. dar pentru service + check inj. nu stiu ce poate fi. daca e ceva grav sau scump...asa ramane....si cand pica de tot ... la fier vechi cu ea. nu imi mai permit sa bag bani in ea, nu aici in Spania.
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
evident...tu mai bine o dezmembrezi decat sa o faci daca reparatia sare de 1000e
|
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#71
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
Pai sincer alta solutie nu vad. Acum sa vedem ce zic cei de la Reno de aici.
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
chivu morris |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 30 May 11 ![]() |
Salut, am și eu o problemă cu relantiul la mașină, nu mai este constant nu merge rotund. Mașină are 330.000 km este dci 1,5 din 2007. Ce trebuie să verific la mașină?
|
--------------------
renault
megane II break
2007, 1,5 dci, 86 cp
- DB XX XXX
|
|
elninio83 |
![]() ![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 July 11 ![]() |
Salut
Am si eu problema recenta : Mesaj in bord Injection Fault +Stop, in special cand reduc din viteza 3 in 2( pt 2-3 sec), iar in marsarier masina nu se mai accelereaza deloc si motorul moare insotit de acelasi mesaj. Cei din reprezentanta Renault in urma unui tester au spus ca ar fi clapeta de acceleratie,insa cu usore urme de indoiala! Din cauza pretului destul de mare al piesei ( aprox. 1800 ROn) si al usoarei incertitudini al celor de la Renault i-mi incerc norocul si aici ! Megane II 2007 ,1.5 DCI 106cp ,130.000 KM |
--------------------
Renault
Megane II
2007 Expression
- BNXXGAL Bistrita
|
|
Raver20062 |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 August 17 ![]() |
Oameni buni, daca nu ati crezut in teoria conspiratiei pana acum, ar fi cazul sa credeti...nu mergeti DECAT la mecanici pe care ii cunoasteti, NU reprezentante, NU garaje dubioase, ca va vor usca de bani, fara sa fie neaparat cazul...deci, povestea mea: detin un Renault Megane II 1.5 dci si cand am forjat masina la o depasire pana pe la vreo 4k rtm, mi-a aparut si mie "injection deffailante+stop" timp de 3 secunde doar. S-a intamplat de 2 ori treaba asta, si dupa ce am consultat forumul si am vazut cat de grava e situatia, am mers direct la service (la un nene pe care il cunosc bine si care nu ma rupe la bani). Bun...punem masina pe tester, apar vreo 21 de erori cu valori anormale (deja imi zicea ca am de scos zeci de milioane pentru piese) DAR...a zis sa incercam altceva. Omul a sters erorile, a resetat computerul la setarile din fabrica si apoi m-a pus sa plec si sa fac o tura cu masina forjand-o sa vedem daca mai apare mesaj in bord. Zis si facut...i-am dat a3-a pana la 110 km/h (nu facusem asta niciodata pana atunci) si NU mai aparuse nimic pe bord...dupa care, ma intorc la service si o punem din nou pe tester...rezultat: 0 erori, totul functioneaza in parametri normali. EXPLICATIA: ultimul service la care am fost (fiind o reprezentanta MITZUBISHI) cand au umblat la motor, au scos bateria si computerul de bord s-a oprit (nu a mai avut alimentare)...dupa ce i-au pus bateria la loc, computerul de bord a pornit cu niste valori aleatorii, FARA SA IL RESETEZE cum a facut acest nene la care am fost (valori insemnand, nr. de bari actionati de pedala de accelerare, cat combustibil intra si iese din injectoare si pe traseu pana la evacuare, etc) Acum...aceste valori, fiind necorespunzatoare pentru modul in care masina a fost proiectata, bineinteles ca fac motorul praf si in cazul in care vizita la service este amanata, intr-adevar injectoarele se vor uza si veti face credit sa va reparati masina. Acum...modul in care am facut eu testarea, asa se face normal...ca in alte parti, dupa acele 21 de erori, urmatorul pas ar fi fost sa trecem la treaba de cumparat piese noi de zeci de milioane. Eu am scapat doar cu 65 ron si o programare pentru o curatare de injectoare care e 120 ron (DA, aparent se face la fiecare 30K km, dar baietii de la reprezentanta normal ca va pun sa va cumparati noi, tre sa mearga si ei la munte) si un schimb de filtru de motorina (asta se schimba o data pe an)...toate acestea ca sa nu am probleme mai tarziu. CONCLUZIE: nu amanati vizita la service, dar aveti MARE grija la care service mergeti...in speranta ca v-am ajutat, pentru mine acest mesaj ar fi fost tare folositor daca l-as fi gasit cand am intampinat problema pentru prima data. Cheers!
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005 classique
|
|
gabicosta |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 July 15 ![]() |
salutare,dupa o incercare de schimbare a filtrului de ulei am si eu aceeasi eroare,injection fault,mentionez ca masina mergea bine pa sa umblu la filtru.acum nu mai porneste deloc si apare aceasta eroare....am atins un senzor cred,sau cine stie ,a picat pur si simplu...aaaa si din greseala am scapat si ulei pe un injector...multumesc de idei
This post has been edited by gabicosta: 23 Jun 2019, 07:58 |
--------------------
renault
megane 3
2014
|
|
Soosy |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 23 November 20 ![]() |
Și eu am problema asta de când am luat mașina
Pornește ok și la -15,nu fumega și etc Doar posibil dar poate ca îmi pare mine după ce vin de la gama audi,wv,Ford și etc de min 2l ca nu trage cum trebuie,nu are vana ca de întins se întinde (1.9 120 cai Cabrio) Însă am valoriile la injectoare toate sub 0.5 una ii undeva la 0.7-8 Erori rar apare egr(l-am schimbat dar tot de uneori “intermitent”) Ce sa caut,ce sa fac ?! |
--------------------
Renault
Megane 2 cc
2005
- TM 89 SLL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 11:43 |