Injection Fault, Injection Fault
![]() ![]() ![]() |
Injection Fault, Injection Fault
claudiu79 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 11 November 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault megane 2
renault megane 2
2007
|
|||
zivago |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 February 13 ![]() |
Am o problema relativ asemanatoare. De ceva timp (o jumatate de an), mi se aprindea ''stop'', plus mesajul ''injection fault'', destul de rar la inceput, apoi din ce in ce mai des iar in ultimul timp intra intr-o faza de parca ar merge ''in trei'' , cu un zgomot urat de la injectoare. Problema e ca nu aveam de ceva timp schimbat filtrul de motorina. L-am schimbat, apoi a inceput sa faca din ce in ce mai rar aceasta figura. In plus, dupa ce aparea acel zgomot ciudat arunca motorina pe motor. Nu am depistat pe unde dar arunca destul de multa. Cand am verificat retururile totul pare ok. Mi-e teama ca schimb injectoarele si sa ma trezesc ca problema este din alta parte. Poate fi la rampa cumva? Si inca ceva: am 230000 km.
|
--------------------
Renault
Megane
2006 Privilege
- B 51 PKZ
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
Unde anume iti arunca motorina? zona , vezi sa nu iti sufle un injector , iar pentru ce ai zis tu cu check pune un tester pe ea si vezi de la ce ti-a aparut
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE Cand am verificat retururile totul pare ok. Mi-e teama ca schimb injectoarele si sa ma trezesc ca problema este din alta parte. Poate fi la rampa cumva? Si inca ceva: am 230000 km. citi ml/min ti-au dat injectoarele, fiecare in parte? rampa nu are nimic. la 230 000km, vrei sa mai ai valvele de retur din injectoare, bune? QUOTE iar in ultimul timp intra intr-o faza de parca ar merge ''in trei'' , cu un zgomot urat de la injectoare chiar daca aveai toate valvele de retur compromise, ar fi trebuit sa iti mearga rotund la relanti. daca mersul rotund al relantiului s-a transformat in mers in trei, atunci cu parere de rau, dar sunt convins ca iti baga pompa pilitura. iti recomand demontarea pompei si a injectoarelor, pina la ultima piesa, verificarea pompei prin aspectare si a injectoarelor pe banc. abia dupa poti trage o concluzie clara. pina atunci, totul e cancan. numai bine! |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
ady24 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(zivago @ 15 Mar 2013, 17:47) Am o problema relativ asemanatoare. De ceva timp (o jumatate de an), mi se aprindea ''stop'', plus mesajul ''injection fault'', destul de rar la inceput, apoi din ce in ce mai des iar in ultimul timp intra intr-o faza de parca ar merge ''in trei'' , cu un zgomot urat de la injectoare. Problema e ca nu aveam de ceva timp schimbat filtrul de motorina. L-am schimbat, apoi a inceput sa faca din ce in ce mai rar aceasta figura. In plus, dupa ce aparea acel zgomot ciudat arunca motorina pe motor. Nu am depistat pe unde dar arunca destul de multa. Cand am verificat retururile totul pare ok. Mi-e teama ca schimb injectoarele si sa ma trezesc ca problema este din alta parte. Poate fi la rampa cumva? Si inca ceva: am 230000 km. In cazul asta as incepe neaparat cu o diagnoza profesionala si un test de retur la injectoare facut intr-un service speacializat pe partea de reparatii a sistemelor de injectie. Daca esti din bucuresti te pot ajuta cu cea mai mare placere. Vezi oferta mea din Anunturi Permanente . |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
zivago |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 February 13 ![]() |
Intre timp s-au intamplat mai multe...Din cauza garniturii de etansare de la senzorul filtrului de motorina s-a dezamorsat sistemul si am ramas in drum. Intre timp totul se rezolvase, nu-mi mai dadea eroarea de care am vorbit. Apoi, dupa ce mi-au amorsat sistemul a inceput din nou, parca si mai des si mai violent ca inainte. Am fost la diagnoza, mi-au sters toate inregistrarile si au testat iar motorul. Mi-au aparut 3 defectiuni. Una la EGR, lipsa contact, alta la regulatorul de presiune de la pompa de injectie si o a treia care cica ar fi legata de regulator, presiune joasa in rampa. Stau si ma intreb, oare asa trebuie sa faca din cauza asta? Adica doar din cand in cand o ia razna si cand o face are un zgomot ca un ''tacanit'' si turatia de ralanti variaza mult. Sper sa nu schimb degeaba solenoidul de la regulator.
|
--------------------
Renault
Megane
2006 Privilege
- B 51 PKZ
|
|
ady24 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Presiunea scazuta in rampa , cea dea treia eroare care ti-a aparut pote fi interpertata in doua moduri: ori ai un injector care da mai mult pe retur si IMV-ul (regulatorul de presiune) nu poate sa egalizeze presiunea in pompa, ori chiar regulatorul iti face probleme. De asta va spun ca trebuie mers neaparat la cineva care stie sa interpreteze in mod corect erorile aparute in ECU si eventual sa iti remedieze problemele.
This post has been edited by ady24: 21 Mar 2013, 20:38 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
marrius30 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 12 March 13 ![]() |
"injection fault" mesajul asta imi apare si mie in treapta 4 de viteza cand turometrul ajunge undeva la 3600-3800.chiar nu-mi dau seama ce ar trebui sa fac...
|
--------------------
renault
megane
2005/diesel
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Pierde presiune pe la un injector...altul!
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
zivago |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 February 13 ![]() |
Am inca o nelamurire...injectoarele astea se blocheaza intermitent?....mie imi porneste fara probleme si repede, merge perfect cat este rece, apoi incepe sa faca ''figuri''. Apoi isi revine iar...si tot asa...
|
--------------------
Renault
Megane
2006 Privilege
- B 51 PKZ
|
|
ady24 |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(marrius30 @ 22 Mar 2013, 00:44) "injection fault" mesajul asta imi apare si mie in treapta 4 de viteza cand turometrul ajunge undeva la 3600-3800.chiar nu-mi dau seama ce ar trebui sa fac... In momentul in care apare acest mesaj se simte si o lipsa de putere ? De obicei astea sunt semne de injector defect, insa nu poti fi sigur 100% pana nu mergi cu masina la service. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
cind va apare "injection fault", verificati la relanti cita motorina dau pe retur injectoarele. dar fiecare in parte si cronometrat. cu un furtunas de silicon o seringa si cronometrul de la telefon. postati valorile aici si o sa primiti sfaturi mai mult decit profesioniste.
daca nu, fuguta cu ele la srvice-uri, dar sa nu uitati de buzunar, sa fie plin. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
marrius30 |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 12 March 13 ![]() |
am omis sa mentionez ca asta a inceput sa mi se intample dupa ce am fost la service unde i-am facut revizia. dupa ce am schimbat filtrul de combustibil s-a dezamorsat si automat masina nu pornea, iar mecanicul de acolo incerca pornirea cu spray
|
--------------------
renault
megane
2005/diesel
|
|
ady24 |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Inseamna ca cel ce va schimbat filtrul de motorina nu a stiut sa amorseze sistemul de injectie. Dumneavoastra aveti sigur probleme la vre'un injector care a prins aer si deschide mai tarziu. Un injector care functioneaza in parametrii deschide la 180 de bari, asta ca o paranteza sa intelegeti exact la ce presiune deschide un injector delphi.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
marrius30 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 12 March 13 ![]() |
si in acest caz e vreo paguba mare sau se poate remedia singura aceasta scapare de presiune ca are momente cand face asa, nu se intampla mereu
|
--------------------
renault
megane
2005/diesel
|
|
wicked.sinner |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 23 January 13 ![]() |
injection fault imi apare si mie dar foarte rar,doar cand accelerez puternic,undeva pe la 4000 de ture,fara martorul de stop sau service,in schimb iarna asta m-a necajit,mai ales cand a fost foarte frig afara(peste -10 grade),imi pornea f greu,invartea electromotorul destul de mult iar in cele din urma injection fault + STOP!!
o prieten mi.a zis ca sunt pe duca diuzele... |
--------------------
renault
megane 2.1
2003.15dci.60kw.hatch
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
Posibil sa ai si vreo duza cu probleme dar fii convins ca trebuie sa schimbi supapele de retur.
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
TheSting |
![]()
Post
#48
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Mai exista un topic pe aceasta tema.
Problema este de fapt foarte simpla. Am avut aceleasi probleme si nu sunt singurul. Unu sau mai multe injectoare da prea mult pe retur, de acolo apar si erorile pe tester cu presiunea in rampa si alte minuni. De fapt trebuie sa schimbati injectorul/injectoarele cu problema sau mai iefitn doar duza injectorului. Mie la inceput imi aparea doar in viteza a 3a cand eram cu piciorul la pamant in accelaratie peste 3000 rpm apoi peste cateva luni a inceput sa imi faca indiferent de treapta de viteza cand treceam peste 3000 rpm cu accelaratia la pamant pana intr-o dimineata cand masina pornea la a 5 cheie iar peste inca o sapt nu a mai pornit de loc deoarece unu dintre injectoare se blocase definitiv. Exista un user pe forum care se ocupa cu asa ceva si mi-a schimbat duza injectorului, mi-a facut test si la pompa si la restul injectoarelor si mi-a verificat si daca am pilitura. Toata povestea ma costat 450 ron si am si garantie pt piesa inlocuita. |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
Cel mai bine du-te la un service si fa un test la injectoare pe retur.
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
In primul rand pune masina pe tester si vezi ce eroare ai memorata, in caz ca nu ai (desi ma indoiesc sa nu ai) faci un test in mers si vezi ce iti da pe tester in momentul ala, cauzele pot fi mai multe nu neaparat injector. In caz ca vrei sa schimbi injector/duza mergi pe original eventual reprezentanta, sunt multe contrafacute de le schimbi pe banda rulanta
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
ady24 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(wicked.sinner @ 28 Mar 2013, 23:05) injection fault imi apare si mie dar foarte rar,doar cand accelerez puternic,undeva pe la 4000 de ture,fara martorul de stop sau service,in schimb iarna asta m-a necajit,mai ales cand a fost foarte frig afara(peste -10 grade),imi pornea f greu,invartea electromotorul destul de mult iar in cele din urma injection fault + STOP!! o prieten mi.a zis ca sunt pe duca diuzele... In mod cert problema vine de la vre-un injector care da mai mult pe retur. Daca diferenta pe retur dintre un injector bun si unul defect este mai mare de 10% atunci intervin astfel de probleme, ori apar mesaje pe bord ori incepe sa porneasca din ce in ce mai greu. Daca sunteti interesat de serviciile noastre puteti apela cu incredere, avem un topic deschis in "Anunturi - Oferte Permanente". |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
mike12 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 789 Joined: 3 February 07 From: Bucuresti ![]() |
In speranta ca va fi de folos celor care au motorul k9k , mai jos gasiti o metoda de diagnosticare a injectiei.
http://imageshack.us/photo/my-images/33/90903881.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/89/17587357.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/547/testretur.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/132/testretur2.png/ This post has been edited by mike12: 30 Mar 2013, 20:17 |
--------------------
renault
megane
sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
|
|
dan22y |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Bad post
This post has been edited by dan22y: 30 Mar 2013, 20:17 |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
mike12 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 789 Joined: 3 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Am reeditat postul acum ar trebui sa se vada
|
--------------------
renault
megane
sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
|
|
angy20 |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 February 14 ![]() |
salut baieti. am si eu o problema la un injector...nu a fost strans cum trebuie si a dat motorina pe langa el pana a corodat si acum nu il mai pot demonta....ce solutii aveti si pentru mine.va multumesc mult
|
--------------------
renault
kangoo
2002
- db 06 ang
|
|
George Baltariu |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 December 13 ![]() |
Am patit si eu aceeasi problema ca si tine. Am rezolvat-o simplu. Am pus-o pe tester si mi-a dat senzorul de pompa de injectie. Scoate senzorul care se afla in fata motorului da-i cu spray de contacte si baga-l inapoi.Bingo
|
--------------------
Renault
Megane
2004 Diesel 1.5
- AG 12 BXT
|
|
marius36ro |
![]()
Post
#57
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 21 September 09 From: Suceava ![]() |
@angy20: Am avut si eu o problema similara cu 2 injectoare dupa ce am schimbat garnitura de chiuloasa, di cauza ca baetii au fost comozi si nu au pus garnituri noi de cupru(oleandre sau cumse numesc) si pierdea compresia(pufaia). De frica sa nu rup injectorul, am lasat-o la mecanic si s-a chinuit vreo juma' de zi cu wd40 si rotind incet incet de el pana s-a deblocat. Parerea mea e ca nu s-a corodat injectorul, ci s-au format lacuri si cocs de la motorina in contact cu chiuloasa fierbinte. Practic, dupa ce vei scoate injectorul trebuie curatata bine gaura unde intra acesta si schimbata garnitura.
Cred ca un mecanic de diesel-uri stie bine ce are de facut. Este bine de facut aceasta operatie la fiecare injector care a fost demontat. This post has been edited by marius36ro: 26 Feb 2014, 10:56 |
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dci 88 kW
2003 Grantour
|
|
angy20 |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 February 14 ![]() |
nu este garnitura de chiuloasa.....se vede exact ca a curs de la injectorul 4 de unde se strange el....nu trebuie decat sa demontez injectorul si sa curat acolo insa nu reusesc....zici ca este sudat
![]() |
--------------------
renault
kangoo
2002
- db 06 ang
|
|
espacern |
![]()
Post
#59
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
In caz de blocare injector sunt mai multe metode de scoatere.....brutale!
Se fixeaza o tija metalica cu un "olandez" pe injector si cu o greutate culisanta se dezlipeste. Se stropeste din abundenta cu degripant si se lasa motorul sa functioneze astfel ca presiunea din interior sa impinga injectorul neprins. Cu o cheie adaptata se roteste si se trage in sus in acelasi timp. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
angy20 |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 February 14 ![]() |
nu as vrea totusi sa ajung la modul brutal....alte metode ?....ms oricum de sfat
|
--------------------
renault
kangoo
2002
- db 06 ang
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 11:43 |