Fum 5 sec. la pornire, 1.5 dci 82 hp 2003
![]() ![]() ![]() |
Fum 5 sec. la pornire, 1.5 dci 82 hp 2003
svg_gabriel10 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 17 November 13 From: Madrid ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
Passat 2.0 tdi CR 140cp
2009
- ... Megane2 2005, 1.6 16V,83kW
Vectra C 2008,1.9 16v, Z19DTH 150cp Mazda 626 1998, 1.8 16v 90cp Focus 2000, 1.4 16V, 75cp Vectra A 1993, 1.8 90cp |
|||
Axelinooo |
![]()
Post
#92
|
![]() Group: Members Posts: 351 Joined: 3 September 08 From: Iasi ![]() |
Am schimbat eu bujiile acum 2 saptamani... nici o schimbare tot scoate fum la pornire ... dar cand am schimbat bujiile, bujia de la pistonul 4 era murdara ... deci arderea nu se face calumea ... o fi injectorul 4 mai lenes, desi la testul cu borcanele nu sunt diferente mari ...
|
--------------------
Renault
Scenic II -2008-Confort Expression 1.5 dci 106 CP
(78KW) // Megane - 2004 - 1.5 dci 82 CP (60KW)
- IS-88-ACS // ex Clio
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
Salut. Ieri s-a rezolvat problema cu fumul la pornire.Dupa cum banuiam un injector era mai lenes la pornire.Au fost date jos ieri injectoarele la sevice,tinute 3ore la rece in congelator si apoi puse pe bancul de proba.Injectoarele 1,2,3 au deschis fara probleme si erau in regula si pe retur,in schimb nr. 4 a deschis f.f.f greu(din 5 orificii doar 2 mai pulverizau) si pe retur era mort.Am schimbat diuza si supapa de retur la el si asta a fost.Azi dimineata cand am pornit masina n-am mai vazut fum si nici nu mai balbaia motorul. Informativ ca pret m-a costat 550 ron.Bafta si sper sa va rezolvati problema
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
lico |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Bravo frate
![]() Felicitari oricum !!! Acum am recitit posturile tale...se pare c.o sa.mi miroasa si mie a motorina congelatorul... ![]() This post has been edited by lico: 18 Jan 2014, 13:00 |
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
Da Lico , fumul era ca la tine, doar ca era mai mult si motorul se balbaia mai mult ca in filmuletul postat.Bafta si sper sa remediezi problema.
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
tolo |
![]()
Post
#96
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 10 May 13 ![]() |
ti-au si calibrat injectoarele pe stand ? si apoi ti-a rescris codurile ? daca da
![]() ![]() |
--------------------
renault
megane
2008 1.5
- buc
|
|
lico |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca 550 au costat supapa si diuza, ma rog, mare parte din ei
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
550ron costa reconditionarea unui injector euro 3. Manopera pentru montat /demontat injectoare este 90 ron. Service-ul este in Targoviste si este si reprezentanta Delphi in jud. Dambovita.Eu am masina de 3 ani dar numai la ei am dus-o pana acum si sunt foarte multumit.
De verificat injectoarele au fost verificate pe banc dar nu a fost nevoie de rescriere coduri pentru ca nu l-i s-a schimbat locul. |
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
nonic |
![]()
Post
#99
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
''Profesionisti'' angajatii reprezentantei Delphi!!!
Orice interventie asupra unui injector trebuie sa se termine cu o calibrare electronica si alocarea unui cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei. Nu va jucati cu injectoarele pentru ca daunele produse de functionarea incorecta a unui injector sunt enorme ( pistoane topite...). |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
acum 2 ani cand am schimbat supapele de retur s-a procedat la fel si nu am avut nicio problema, mai ales ca seful de service imi este bun prieten de familie si mi-ar fi spus daca ar fi fost necesara rescrierea codurilor.
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
nonic |
![]()
Post
#101
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Cum crezi, daca ai schimbat supapele de retur in urma cu 2 ani de ce au picat asa repede? cati km ai facut in acesti 2 ani?
Ce garantie ofera pieselor inlocuite? |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
cand am zchimbat supapele acum 2 ani mi-au aratat ca o diuza deschidea un pic mai greu,dar din motive financiare am decis sa nu o mai schimb.Cum banuiam acum aceasta a cedat si bineinteles ca a fortat si supapa de retur.Celelalte 3 supape nu au nicio problema, tinand foarte bine.In noiembrie 2011 cand am schimbat supapele avea masina 107k si acum are 159k,timp in care nu am avut probleme cu ea.
19 Jan 2014, 13:50: Ca garantie stiu ceva de 10k sau 6 luni.P.S. de alimentat alimentez doar de la MOL. This post has been edited by ovy_megane_1982: 19 Jan 2014, 13:50 |
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
lico |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Cum ti.au aratat ca o o duza deschidea mai greu ? Iti mai aduci aminte, te rog...?
|
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
iti las numarul meu de telefon si vb. 0736639693 - Ovidiu
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
tolo |
![]()
Post
#105
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 10 May 13 ![]() |
idea e ca la mine dupa ce am schimbat eu 2 supape retur ( le-am luat cu 315 ron si le-am schimbat eu acasa
![]() |
--------------------
renault
megane
2008 1.5
- buc
|
|
lico |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Deci, am shimbat injectoarele dar situatia nu s.a imbunatatit din pacate. Sambata am schimbat si bateria. Acum la -5 porneste ca la 10 grade..tot mai scoate un puf de fum si mai balbaie un pic dar ma declar aproape multumit.
|
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
ovy_megane_1982 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 4 November 11 ![]() |
Eu am alta problema acum. In sarcina a inceput sa scoata un fum albastrui dupa ea.Si daca o turez pe loc pana la 3000-3400 de ture tot da fumul acela. In plus si la ralanti si in sarcina un injector se aude mai pronuntat decat celelalte(tind sa cred ca e cel pe care l-am reparat). Ceva solutii?
|
--------------------
Renault
Laguna 3, Megane 2.1
2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
- DB 14 VLO, DB 14 COL
|
|
katanyb |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 8 April 13 ![]() |
Eu iti zic ce am schimbat cand masina mea scotea fum la pornire , Megane 1.5 DCI 2007 :
Bujii noi , filtre ( ulei , aer ,motorina , polen ) ulei si baterie nou pentru ca a mea facea figuri si am rezolvat problema ![]() Motivul principal erau bujiile care erau din fabrica ...deci vechi ! Simtomele care le aveam : - Fum la pornire cateva secunde ! - Invartea 2-3 sec pana sa porneasca , iarna la rece - Puterea scazuta a motorului ! Nu mai zburam pe strada ca in trecut ! |
--------------------
Renault
Megane II , Scenic II
2007 , 2004
- B-64-NSX [B]Megane 2007 , 1.5 DCI [/B]
|
|
JumpOff |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 February 15 ![]() |
aceeasi problema o am si eu....fum la pornire
sper sa rezolv cu schimbul bujiilor....nu s-a umblat la ele niciodata....sunt cele din fabrica. foarte multe sfaturi la acest topic |
--------------------
renault
megane 2
2007, 1.5dci
|
|
georgelapusneanu |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 24 August 06 ![]() |
Salutare! Motorul 1.5 dci 82 cp din semnatura, 176k km.
De ceva vreme imi porneste greu dimineata, deci la rece, si scoate un fum albastru-albicios...ca de motorina nearsa. Daca apas de doua ori butonul imi porneste mai bine, invarte mai putin, dar nu ok. Acum suspectez releul de preincalzire al bujiilor dar si faptul ca motorina nu este pulverizata ci pisata si bujiile nu reusesc sa o aprinda de unde rezulta fumul. Dupa prima pornire, pe tot parcursul zilei, imi porneste bine. Motorul trage bine si pe autostrada merg cu 170km/h fara probleme. Am suspectat bujiile si le-am inlocuit, dar problema persista. Am facut un test ptr supapele de injectoare, cu borcanase, si mi-au iesit ok. Voi ce parere aveti? This post has been edited by georgelapusneanu: 17 Feb 2018, 16:23 |
--------------------
Renault
Megane IV
2024 / 1,5 DCI 115cp / Techno /
- GL 26 LAP
|
|
lico |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai umblat vreodata la Ecu sau la partea de soft ?
|
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
georgelapusneanu |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 24 August 06 ![]() |
nu, niciodata...in schimb cred ca am gasit omai demult o eroare legata de circuitul multiplex. Acum nu mai pot interoga sau nu imi mai citeste modulul "ENGINE"
![]() This post has been edited by georgelapusneanu: 2 Mar 2018, 19:47 Attached thumbnail(s) Screenshot_2017_12_20_16_32_04.png ( Size: 51.14k ) Number of downloads: 368 |
--------------------
Renault
Megane IV
2024 / 1,5 DCI 115cp / Techno /
- GL 26 LAP
|
|
georgelapusneanu |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 24 August 06 ![]() |
In urma unor masuratori cu aparatul de masura am constatat urmatoarele:
1. U la bornele bateriei fara contact 11,84V; 2. U la bornele bateriei la pornire 9,20V; 3. U la fisa bujie fara contact 9,74V; 4. U la fisa bujie la pornire 8,4V Este normal sa am tensiune pe fisa bujie fara contact pus? Am facut test la baterie si da din prima "inlocuire", baterie cumparata anul trecut, in garanrie. Sper sa fie asta motivul cu toate ca invarte dar probabil nu incalzeste suficient bujiile. This post has been edited by georgelapusneanu: 4 Mar 2018, 12:07 |
--------------------
Renault
Megane IV
2024 / 1,5 DCI 115cp / Techno /
- GL 26 LAP
|
|
lico |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, este perfect normal.
|
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Marius900 |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 November 15 ![]() |
georgelapusneanu - ai aflat din ce cauza da fum si porneste mai greu dimineata?
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2005 II LMO
|
|
nykkos |
![]()
Post
#117
|
Verifpro.net - paypal, ebay, banks, crypto, docs and more! Group: Members Posts: 12 Joined: 13 December 16 From: Sweden ![]() |
Aceleași simptome le am și eu la un Megane 2 1.5 dci 82cp. Am schimbat bujiile deoarece am crezut că de acolo i se trage pornirea grea la a doua,chiar a treia apăsare de start/stop câteodată și asta se întâmplă de obicei când mașina staționează undeva peste 8-10 ore. Marți sunt programat să schimb discurile și plăcuțele de frână și am dat comandă și de filtru de combustibil să vedem dacă îi dă meseriașul de cap. Am pus și un Clan Clip să văd dacă dă ceva eroare iar rezultatul a fost negativ. Oricum după efectuarea operațiunilor de marți îl rog pe mecanic să pună și testerul lui să vedem dacă iese ceva. Vă țin la curent dacă scap de simptome după această operațiune.
|
--------------------
-8861
Sweden
Boden
- Thomastow
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Verifica returul injectoarelor, s-ar putea sa ai o surpriza.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
nykkos |
![]()
Post
#119
|
Verifpro.net - paypal, ebay, banks, crypto, docs and more! Group: Members Posts: 12 Joined: 13 December 16 From: Sweden ![]() |
Am făcut și testul la injectoare cu borcănașul iar rezultatul este negativ și aici plus că nu am nici un mesaj pe bord legat de injecție.Văd marți ce iese,de abia aștept această zi.
![]() |
--------------------
-8861
Sweden
Boden
- Thomastow
|
|
nykkos |
![]()
Post
#120
|
Verifpro.net - paypal, ebay, banks, crypto, docs and more! Group: Members Posts: 12 Joined: 13 December 16 From: Sweden ![]() |
Marți am fost de am schimbat discurile și plăcuțele de frână,bieleta de direcție de pe partea dreaptă,iar când să schimb și filtrul de combustibil am avut o surpriză și anume că cel cumpărat era cu senzor de apă iar cel de pe mașină fără. Până la urmă l-am lăsat pe cel vechi în continuare și am plecat să îmi fac unghiul de fugă la un alt service.Toate bune și frumoase până când am simțit un miros de motorină puternic atât eu cât și mecanicul. A urcat mașina pe rampă și dedesubt curgea prelins motorină pe scut. Am terminat treaba cu unghiul de fugă și am dat fuga înapoi la primul meseriaș care a umblat și la filtrul de combustibil. S-a uitat pe la el,era uscat nici urmă de motorină.Urcă mașina pe elevator iar motorină era peste tot pe dedesubt,din față până în spate,se uită și la conducte să nu fie sparte,nimic.Coboară mașina pe sol se uită pe la motor nu vede de unde ar putea fi cauza până când în cele din urmă scoate capacul de la motor și surpriză,un furtunaș care intră în injector era sărit de la locul lui și de acolo se scurgea motorină. Îl pune la loc,îmi face și un tester să vedem dacă sunt probleme cu injecția de nu pornește la prima apăsare de buton plus că la pornire scoate și un fum alb vreo 5 secunde iar rezultatul este negativ,adică nu am nici o problemă la injecție. O las așa și rămâne ca filtrul de combustibil să îl schimb odată cu celelalte. După vreo 13 ore de staționare a mașinii am avut o surpriză frumoasă și anume că a pornit din prima și a dispărut și fumul alb.Ca și concluzie cred că la mine acel furtun era problema,probabil trăgea aer dar tot nu îmi dau seama cum a putut ieși de tot.Scuze pentru acest post așa lung și mulțumesc frumos tuturor care și-au dat cu părerea și au dat sfaturi utile pentru un necunoscător.
|
--------------------
-8861
Sweden
Boden
- Thomastow
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 01:24 |