Cum își bat joc de clienți..., ...Renault România și Meridian Vest
![]() ![]() ![]() |
Cum își bat joc de clienți..., ...Renault România și Meridian Vest
hellcat |
![]()
Post
#61
|
||
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|||
ali3n_cop |
![]()
Post
#62
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Trebuie sa-i critice si pe ei cineva,nu?
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
clr |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu te-am acuzat ca te plangi nejustificat. Imi cer scuze daca asta s-a inteles, e adevarat ca am intrebat daca ai gasit-o sub brad samd, dar discutia am vrut sa fie la modul general, nu un atac la adresa ta.
Ce vroiam sa spun (la modul general, nu neaparat de tine in particular) este ca atunci cand un lucru are niste neajunsuri care sunt vizibile la cumparare, iar tu cumperi totusi lucrul respectiv, inseamna ca-ti asumi ca il vei folosi asa. Cand am facut drive test la lansare cu Megane 3 (cu Fluence n-am facut ca nu m-a interesat) am primit la final un chestionar in care am completat ce mi s-a parut ok si ce nu la masinuta. Imi face placere ca daca vor fi mai multi care vor critica ce am criticat eu se va tine cont la facelift sau la versiunea urmatoare. Dar versiunea curenta ramane asa cum e. Si daca vor scoate barile la Fluence spre exemplu si vor pune telescoape cum era la Megane 2, clientii de pana atunci tot cu bari vor ramane ![]() Sarbatori fericite si tie! |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
La un test drive nu poți să-ți dai seama chiar de toate detaliile. Vezi mașina în mare, vezi cum te simți în ea, dar mărunțișurile le descoperi abia în primele luni și primele mii de kilometri de mers cu ea.
La Mondeo în cinci uși, dacă deschizi hayonul după o ploaie, toată apa de pe el curge în portbagaj. N-ai cum să observi asta la test drive. Vestitul triunghi al ștergătoarelor de Dacii ai șanse mari să nu-l vezi la test drive. Barele de la capacul portbagajului de Symbol sau Fluence le vezi, dar e posibil să nu le dai importanță pe moment. Abia tîrziu, cînd ai nevoie să umpli portbagajul, realizezi problema. Stropitorile de parbriz, la fel: cîți dintre noi testează ștergătoarele și stropitorile cînd merg la test drive? Eu nu le-am testat niciodată. Am făcut test drive cu Fluence, dar nu mi-a trecut prin minte să verific dacă aeratoarele se pot închide (ce naiba, pînă și la Dacia Nova se închideau, e o funcționalitate elementară, nu m-am gîndit că ar fi nevoie să testez ceva atît de trivial). Și așa mai departe... This post has been edited by VladSoare: 24 Dec 2012, 17:41 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
clr |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
E adevarat.
Dar aici e vorba de doua chestii: 1. de barele alea s-a facut caz de la bun inceput pe forum pentru ca au fost considerat un regres fata de Megane 2 de catre multi useri, mai mult sau mai putin carcotasi. 2. cand iti iei o masina noua e normal sa o studiezi cu atentie, dai cateva sute de milioane de lei pe ea, nu-ti iei o bicicleta. Toata lumea stie ca un sedan nu e tocmai ideal pentru carat bagaje voluminoase. Si nu datorita celebrelor bari. Lucrurile incep cu gura de incarcare. Care e o problema la toate sedanurile moderne la o gramada de producatori, nu numai la Renault. Sincer, eu cred ca mai tine si de cat de pozitiv privesti lucrurile. Poti sa incepi sa cauti nod in papura, sau sa inventariezi inconvenientele si sa inveti sa traiesti cu ele. Important e sa nu apara iar ca la M2 probleme de tipul ambreiaje, fulii samd. Eu sunt convins ca si daca mergi la concurenta vei gasi inconveniente. Te uiti acum la altul in curte si zici uite, ala nu are bari la portbagaj si se inchid si aeratoarele, dar ajungi si cumperi poti constata ca dai de un alt inconvenient pe care la Fluence nu-l aveai. Nu s-a nascut inca masina care sa fericeasca toti clientii pe toate planurile ![]() Hai , ganditi si voi pozitiv ca doar suntem in Ajun ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
bhadorya |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 March 11 From: constanta ![]() |
La Fluence ZE aeratoarele centrale au rotita ,iar portbagajul are telescoape la la M2 si stropitori tip perdea.
Deci eu cred ca la Fluence normal este asa din motive de economie. Cred ca putem sa schimbam aeratoarele prin comanda pe cod de ZE,la fel si telescoapele la portbagaj,numai ca ne costa... |
--------------------
renault
megane 2 estate
2007 1.5 dci chel
|
|
Liviu Stefan |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 17 December 12 ![]() |
Salutări și la mulți ani!
M-a sunat din nou domnul de la "relații cu clienții" și a rămas să îmi mai programeze o verificare, la un alt service autorizat, săptămâna viitoare. Revin cu rezultatul, sper să și pot recomanda service-ul respectiv în urma experienței. Cineva întreba cum mă aștept să rezolve Renault problema, dacă așa e proiectat. 1. Sunt posesori de Fluence care spun că la ei nu e așa, deci nu sunt convins că așa e proiectat. 2. Trebuie să fie o rezolvare simplă, chiar spunea cineva de o supapă ieftină. Dacă nu rezolv acum iar răspunsul de la ANPC nu va fi pozitiv, o să merg la un service neautorizat, cu oameni care se pricep. Problema nu e că nu ar exista rezolvare, ci aceea că, până să ajungi la cineva priceput, mergi întâi cu mașina în garanție la producător, Renault îți spune că așa fac mașinile tuturor mărcilor, apoi îți ține mașina în service la reparație iar când te cheamă să o iei "că e gata" vezi că e la fel, apoi îți spune că e anormal dar nu au ce să facă pentru că așa e modelul. E o experiență neplăcută pe care, spre binele nostru, al clienților, sper să nu o mai propage în ideea că oamenii îi vor lăsa în pace până la urmă. Referitor la celelalte ciudățenii ale Fluence, da, sunt mai multe, dar asta cu ștergătoarele pe uscat este o problemă simplă, cu o logică de funcționare diferită de modelele inferioare ale mărcii și de modelele mult mai vechi ale altor mărci (ba chiar de mașini de același model), care se manifestă des și care produce efecte neplăcute care ies în evidență. Celelalte limitări au "soluții": pentru aerul din centru te dai mai lângă ușă, pentru barele de la portbagaj îl lași mai gol etc. Dar asta este o defecțiune, nu o limitare; nu poți să speli doar când este umiditate în atmosferă. Pentru apropiații Renault/Meridian și ceilalți cititori ai subiectului: Nu vreau să conving pe nimeni să nu își cumpere Renault sau să nu lucreze cu Meridian. Doar pezint o experiență pe care o consider neplăcută. Dacă unii consideră că e absurd sau incorect ceea ce pretind, accept părerea și le urez să fie mulțumiți de mașină și de service. This post has been edited by Liviu Stefan: 10 Jan 2013, 13:54 |
--------------------
Renault
Fluence
2011
- B 923 TFD
|
|
bhadorya |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 March 11 From: constanta ![]() |
La masina mea si cea de la drive test stropitoarele functioneaza astfel:
Cand masina stationeaza si tragi de maneta pentru a spala partbrizul ,intai stropeste si apoi pleaca stergatoarele,se intampla de fiecare data si nu am acea supapa. Cand masina ruleaza si tragi de maneta la cele doua masini probate de mine pleaca intai stergatoarele si apoi vine apa (cred ca aici e deranjant) dar,din punctul meu de vedere e mai bine asa. Am condus odata un Citroen C4 si un camion calcand intr-o groapa plina cu apa ,a aruncat apa pe partbriz si nu am mai vazut nimic in fata. Cand am actionat maneta a intarziat periculos de mult pana au plecat stergatoarele. Deci mai bine le schimb anual decat sa am surprize ca mai sus,ideal ar fii dupa mine sa plece amandoua concomitent . |
--------------------
renault
megane 2 estate
2007 1.5 dci chel
|
|
mumus |
![]()
Post
#69
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
hehe, eu zic ca e musai ca intai sa plece apa, mai ales la stergatorul spate, dar si pe parbriz, ptr ca intro situatie nasoala pur si simplu vei actiona levierul in jos, si pornesc stergatoarele imedeat, iar daca vreo sa stropeasca mai intai...tragi de levier....simplu si eficient... Nu inteleg de ce se incurca merele cu strugurii...
|
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#70
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Eu zic ca, intai sa invete sa construiasca o masina normala si fara probleme serioase si dupa aia poate am sa mai dau pe la ei ca sa ma prefac interesat de vreun model.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
onlyone |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 16 November 10 ![]() |
QUOTE(mumus @ 12 Jan 2013, 08:06) ptr ca intro situatie nasoala pur si simplu vei actiona levierul in jos, si pornesc stergatoarele imedeat, iar daca vreo sa stropeasca mai intai...tragi de levier. Intr-o situatie nasoala care iti poate pune viata in pericol nu trebuie sa existe ceva de genul: Trebuia sa dea in jos de maneta nu sa traga de ea. Saracul a murit atat de tanar. Daca ar fi actionat levierul in jos, ar fi trait si astazi. |
--------------------
renault
fluence 1,6L 16v benzina euro5
2010 - autentique evo
|
|
clr |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
De la o nemultumire legata de confort si eventual de o distrugere prematura a stergatoarelor sau cel mult mici zgarieturi ale parbrizului s-a ajuns a se considera ca problema asta pune viata soferului in pericol ? Imaginatie, nu gluma
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Liviu Stefan |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 17 December 12 ![]() |
Salutări tuturor.
Ca o confirmare a... nivelului de profesionism al Renault, după două săptămâni de când persoana de la "relații cu clienții" mi-a zis că va aranja să fiu sunat de service pentru o programare, încă nu m-a contactat nimeni. Aștept răspunsul ANPC (care, conform lor, vine în 30, maxim 45 zile), după care o să merg la un service cu oameni competenți și de cuvânt (nu Renault). |
--------------------
Renault
Fluence
2011
- B 923 TFD
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#74
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Atata timp cat ai garantie, eu zic sa mergi pana in panzele albe.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Liviu Stefan |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 17 December 12 ![]() |
Vă salut.
Mă întreba cineva dacă s-a rezolvat, așa că revin cu mesajul de încheiere. Da, s-a rezolvat. Dar cum s-a rezolvat, rămâne un mister. Cei de la service (ultima oară - Serus), după verificări, mi-au spus că așa e cosntruită mașina și asta e (într-un mod mai politicos). Doar că vara următoare (pe vreme uscată), în 2013, deși la acționarea spălării apa în continuare ajungea pe parbriz după ce ștergătoarele mergeau deja, nu se mai auzea frecarea aceea de cauciuc pe uscat, nu mai simțeam că tremură mașina. Fenomenul pe care îl reclamam nu s-a mai manifestat deloc de atunci. Asta deși, cu un an înainte (2012), la oricare acționare după mai mult de 30 secunde (cu parbrizul uscat), senzația era foarte neplăcută. Asta a durat cât a fost vremea uscată, din mai până în septembrie 2012; și da, am spălat mașina de câteva ori în intervalul ăsta și am verificat lamelele să nu fie vreo impuritate pe ele. Deci probabil că, în urma faptului că au umblat puțin la ștergătoare, s-a ajustat exact ceea ce trebuia și era "imposibil de schimbat". Mașina merge bine și sunt mulțumit de ea. Iar la Serus Militari (București) chiar merită mers, și pentru caroserie și pentru mecanică. Sunt niște oameni care chiar te ajută (deși la problema de față au spus că nu au ce să facă). |
--------------------
Renault
Fluence
2011
- B 923 TFD
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#76
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Iti dai seama ce om fericit erai daca economiseai toate zecile astea de ore pierdute prin service-uri si scris pe forumuri? Cati bani puteai sa faci in zecile astea de ore. Cate clipe cu cei dragi puteai sa petreci. Si pentru ce? Pentru niste zgârieturi infime pe parbriz și o un zgomot de stergatoare pe uscat, care apar inevitabil la orice masina.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Drago$ |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Adevarat!
![]() |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#78
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Daca omu' e tipicar, nu ai ce sa-i faci. Mai cunosc eu unul
![]() |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
QUOTE(OVIDIUS @ 18 Dec 2012, 09:02) Ce pot sa spun este ca francezu cand vrea sa proiecteze ceva bine, o face. De exemplu la Laguna spala corect (intai face perdea pe parbriz si pe urma actioneaza stergatoarele). Dealtfel, cred ca este unul dintre cele mai eficiente spalari de parbriz, (pe toata suprafata). Evident ca puteau sa faca la fel si Fluence, care mie personal mi se pare o masina foarte reusita, ca design. Sa nu uitam ca este copia unui Samsung SM3 (poate de acolo si problemele). La spalatul farurilor sunt de acord ca puteau sa faca o spalare la 2-3 spalari de parbriz, consuma destul de mult si eu prefer de multe ori sa sting farurile. La BMW seria 3 spala la 3 spalari de parbriz si consuma destul de mult si acolo. Ar fi interesant de pus un buton care sa activeze acest sistem optional, cand ai nevoie. ce , sau ce inseamna exprimarea "spala la 3 spalari de parbriz". La mine duzele de la faruri stropesc doar dupa ce se las maneta de la stergator neapasata. Practic daca tin maneta apasate cinci-zece-douazeci de secunde, doar dupa incepe sa stropeasca farurile. Ca nu stropeste numai farurile ci o buna proportie din apa este aruncata pe geam e alta chestie. Si ejaculeaza de trei ori daca nu ma insel. Cum nu folosesc decat farurile pe pozitia automat nu simt cum ca s-ar consuma lichidul foarte repede. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
ac2dor |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 14 January 13 ![]() |
Prin prisma meseriei ma ocup de administrarea unui parc de autovehicule : Renault, Ford, Toyota si Audi. Absolut toate vehiculele din toate clasele de la toti producatorii prezinta defecte, mai putin sau mai mult importante.
Avand in vedere ca aceasta scapare a sistemului de spalare a parbrizului nu genereaza riscul de a ramane imobilizat cu masina, practic nu ma intereseaza. In viata de zi cu zi din Romania exista sanse mult mai mari ca parbrizul sa fie avariat de o piatra sarita de la alte masini decat sa fie zgariat de lamelele stergatoare. Deasemenea exista si o parte buna a faptului ca nu ramane lichid pe furtunuri : iarna daca folosesti un lichid de 5 lei de la hipermarket si ar functiona sistemul cum doreste Dl. Liviu, inevitabil lichidul ar stationa in perioadele de neutilizare si ar exista sanse mult mai mari ca acesta sa inghete in conducte. Va puteti inchipui ce inseamna sa dezgheti vreo 2 metri de furtun in lipsa unui garaj incalzit. Personal detin un Fluence, Pivilege 2010, 1.5dCi, 110CP, al carui sistem de spalare functioneaza fix la fel. La serviciu cand a trebuit sa aleg intre Fiesta, Auris si Clio in 2011 am ales si inca utilizez un Clio 3 Estate, Team, 1.5dCi 90CP. Alegerea am facut-o strict din punct de vedere al istoricului problemelor celor 3 modele utilizate in flota. Eu pot sa traiesc cu acest inconvenient, mai ales ca lamelele sunt consumabile iar in Romania, parbrizele sunt la mana soartei. Totusi recomand, citandu-l pe Jeremy Clarkson, sa va cumparati " the trailblazer of the last 40 years, Mercedes-Benz S Class" ! |
--------------------
Renault
Fluence
2010, Pivilege
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#81
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Ce este asa de interesant la S Klasse?
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
#Dino |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
La mine se manifesta la fel, intai pleaca stergatoarele si cand sunt aproape de 1 tura comple©ta arunca jet de apa. Din cate retin, in unele situatii a aruncat intai lichidul... o sa aprofundez.
De stat prin service nu se pune problema, o sa semnalez la prima revizie, o sa solicit proces verbal si daca se zgarie parbrizul o sa solicit inlocuirea pe garantie... Sper totusi sa nu fie cazul. |
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Dupa 4 ani de folosinta nu o sa-ti mai arda de parbriz......
![]() P.S. S-ar putea sa nu poti dovedi ca este zgariat de stergator, poate l-ai julit tu cu carpa, sau cu t-ul de la benzinarie, sau se constata ca solutia de la spalatorie cauzeaza zgarieturi pe parbriz... o sa constati ca sunt multe altele de schimbat care o sa-ti manance nervii prin service-uri. This post has been edited by mariusd4: 28 Jan 2014, 22:27 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
adytym |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
problema ii ca nu ar trebui sa porneasca intai stergatoarele si la dacie pornea intai jetul bineinteles la alea functionale, de ex. la mine intai porneste jetul de apa si apoi stergatoarele, pe spate in schimb trebuie o tura de stergator ca sa picure apa
28 Jan 2014, 22:52: problema ii ca nu ar trebui sa porneasca intai stergatoarele si la dacie pornea intai jetul bineinteles la alea functionale, de ex. la mine intai porneste jetul de apa si apoi stergatoarele, pe spate in schimb trebuie o tura de stergator ca sa picure apa This post has been edited by adytym: 28 Jan 2014, 22:52 |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
IDF |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
La mine pleaca stergatoarele dupa vreo 2-3 secunde de stropit, de ce se manifesta diferit masini aproape identice? :/
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
mezym |
![]()
Post
#86
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Cand stationezi mai intai stropeste si apoi misca stergatorul. Cand esti in miscare e invers. Nu va mai faceti atatea probleme.
|
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
roland |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Asa e, am scris-o si pe un alt topic, daca masina nu e in miscare atunci stropeste intai si abia apoi misca stergatoarele.
Daca masina e in miscare, atunci stergatoarele si stropitoarele pornesc concomitent, evident stergatoarele fac o jumatate de tura pana sa ajunga si apa pe parbriz. Asta e comportamentul standard. |
--------------------
.
.
.
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#88
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
dante_x |
![]()
Post
#89
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 13 February 10 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(mezym @ 29 Jan 2014, 09:34) Cand stationezi mai intai stropeste si apoi misca stergatorul. Cand esti in miscare e invers. Nu va mai faceti atatea probleme. Mi se pare si mie logic sa fie asa si as spune ca este o chestie de siguranta in trafic... am mers cu un logan mai vechi la care s-au facut modificari la instalatia de spalare parbriz in sensul ca s-au pus duze ce stropesc cu perdea si la 130 la ora daca dadeai sa speli parbrizul se facea pe parbriz o perdea de lichid uniforma care obtura vizibilitatea serios si de-abea dupa vreo 2 secunde porneau si stergatoarele... nu mi se pare deloc ok sa fie asa, mai bine prefer ca stergatoarele sa plece odata cu pompa si in cel mai rau caz apa ajunge dupa o jumate de cursa sau chiar o cursa completa de stergator... |
--------------------
Renault
Megane 1(R.I.P) / Stepway
1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
|
|
75AIM |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Rezolvarea este simpla si consta intr-o supapa de sens pusa inainte de ramificatia furtunelor de la stropitoare cu rol de a tine circuitul amorsat,o sa pun o poza in curand.
Si poza promisa cu supapa de sens. This post has been edited by 75AIM: 25 Mar 2014, 19:23 Attached thumbnail(s) WP_000172.jpg ( Size: 960.67k ) Number of downloads: 432 |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:01 |