Cum își bat joc de clienți..., ...Renault România și Meridian Vest
![]() ![]() ![]() |
Cum își bat joc de clienți..., ...Renault România și Meridian Vest
cj98czh |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
VladSoare |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Te ambiționezi degeaba și n-o să cîștigi nimic cu ANPC. Nu înțelegi ceea ce încercăm cu toții să-ți spunem, și anume că mașina ta nu e defectă, ci așa e proiectată să meargă?
![]() Designerii Renault au considerat că nu e nici o problemă dacă apa vine cu întîrziere și ștergătoarele dau o cursă pe uscat. Renault România are dreptate: nu e nici o defecțiune, mașina se află în parametrii normali! Știu că nu-ți place ce auzi, dar asta-i viața, toate mașinile au mici erori de proiectare. Au chiar și unele mașini care costă de două ori cît Fluence-ul. Fostul meu Scorpio, care cînd era nou costa treizeci de mii de lire sterline, avea cîteva probleme de design chiar mai grave decît stropitorile tale. C'est la vie. Fă-ți o favoare: calmează-te și bucură-te de mașină așa cum e. This post has been edited by VladSoare: 21 Dec 2012, 13:35 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#33
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Totusi va dati seama ce viata lipsita de probleme are Dl. Stefan daca asta e una din problemele pentru care se agita el atat de tare?
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#34
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Omul a platit si el o suma importanta pe o rabla frantuzeasca si are asteptari normale de la ea. Ce sa-i facem acuma? Are si el dreptate, este daunator pentru parbriz atunci cand stergatorul face o tura in gol, fara apa..mai ales daca parbrizul este foarte murdar.
Eu am doar o singura intrebare pentru Stefan : Ce asteptari ai avut tu atunci cand ai dat banii pe o masina low cost (zic ei)..asamblata in Turkey? |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Liviu Stefan |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 17 December 12 ![]() |
ali3n, r19, Vlad,
E advărat că este o problemă simplă, dar, în același timp, efectele negative se manifestă chiar dacă nu "te uiți cu lupa". Desigur, nu e asta o tragedie în viața unui om, nici pe departe. Dar e firesc ca atunci când cumperi un produs să funcționeze normal. Nu reclam faptul că nu am încălzire la scaun, sau că nu am jante din aliaj, sau că oglinda nu e antirefex, ci faptul că o funcție se manifestă ilogic, producând disconfort pasagerilor și ducând la uzarea mai rapidă a componentelor. E ca și cum, la scaun cu încălzire, te trezești că de fapt îl răcește; argumentul că "așa e proiectat" nu stă în picioare. Cât despre așteptări în momentul achizițonării, cu siguranță nu includeau: a. mecanicii de la service să recunoască faptul că e o problemă și să "o repare", dar la ridicare să constat că nu e nicio schimbare; b. mecanicii să recunoască problema dar să îmi spună că nu au ce să facă; c. Renault România să spună că nu e nicio problemă. Dacă rezolvă ANPC, forte bine. Dacă nu, asta e, știm pentru viitor și ne orientăm către alte mărci. |
--------------------
Renault
Fluence
2011
- B 923 TFD
|
|
clr |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Sincer, nu cred ca ai prea multe sanse cu ANPC-ul. Exemplul cu scaunul nu e ok, daca e incalizt si raceste e clar ca nu face ceea ce e proiectat. In cazul de fata cam greu sa-i convingi ca e o defectiune. E ca si cum te-ai duce si le-ai spune ca ai scaune incalzite, dar in loc sa inceapa sa se incalzeasca din zona sezutului incep din partea din fata (dau si eu un exemplu fortat). Nimeni nu ti-ar da probabil castig de cauza la asa ceva, cum nu cred ca iti vor da nici aici. Rolul cand tragi de maneta este sa stropeasca si sa porneasca stergatoarele. Ma indoiesc ca exista standarde care sa impuna cum functioneaza un astfel de sistem in asa fel incat ANPC-ul sa se poata lega de ceva.
Ce soliciti tu e de bun simt, dar ma tem ca nu e suficient. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
bebeo |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 15 March 06 ![]() |
Intr-adevar, ce probleme au unii... daca ne-am trai viata la secunde si milisecunde...
Eu sunt la a treia masina Renault (Megane 2.1, Symbol si Fluence) si nu am constatat la nici una diferentele de secunde si milisecunde... Mai bine, Sarbatori fericite! |
--------------------
Megane II Renault Symbol Fidji 2005, 30.500 km la 09.05.2012
Renault Fluence Privilege 2011 13.000 km la 09.05.2012 |
|
D-Ice |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Pentru Dl. Liviu Stefan.
Ontopic. Daca lasi parbrizul sa se jigareasca, logic ca prima cursa o sa se faca pe mizerie, deci se zgarie frumusete de parbriz. Eu spal parbrizul IN FIECARE DIMINEATA, desi la mine porneste intai pompa, apoi stergatoarele. Aveti dreptate, este o tampenie sa porneasca intai stergatoarele pe uscat, totusi daca mentinem parbrizul curat tot timpul, sunt sanse mai mici sa il zgariem. Exemplul cu lunetele zgariate la hatchback, e normal pentru Romania. Am vazut si eu astfel de exemple, problema e ca zona nestearsa este opaca, deci nespalata cu lunile. E greu, de ce sa circulam in siguranta cu geamuri curate, cu ele jegoase e mai comod. Tot comod e sa porcaim Renault, VAG e chipurile flawless. Ma indoiesc. Offtopic. Telenovela de genul asta am avut eu cu Renault cand a picat a doua caseta de directie. In mod normal ar fi trebuit si eu sa ma lamentez ca o fata mare. In schimb m-am calmat, si am trimis si eu sesizare la VC Romania. Bineinteles ca m-au dat la gara urgent. Am expus problema civilizat, argumentat, cu calm la Renault France (in engleza ca franceza de unde?). Am primit si eu acelasi raspuns automat, apoi am fost chemat la constatare la reprezentanta unde s-a confirmat defectiunea. Desi masina era iesita din garantie, mi s-au oferit piesele gratuit, am platit doar manopera. Nu stiu daca VAG ofera asa ceva. Aceeasi problema am avut-o cu OMNIASIG. M-au dat la gara. Am reclamat la Vienna Insurrance Grup Austria. S-a rezolvat imediat. Problema e dincoace de granita, daca reclami dincolo se rezolva. E valabil indiferent de marca. Asa ca nu Renault e de vina, de vina e incompetenta romaneasca. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
centurion |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(BoboM @ 20 Dec 2012, 21:11) Aceeasi problema se regaseste si la Megane 3 made in Spania ![]() Eu nu am observat ca la Megane 3 stergatoarele sa faca o cursa completa si de-abia apoi parbrizul "sa se ude". O sa ma uit atunci cand ma voi intalni cu un prieten care are Megane 3. QUOTE(Liviu Stefan @ 21 Dec 2012, 18:03) ali3n, r19, Vlad, E advărat că este o problemă simplă, dar, în același timp, efectele negative se manifestă chiar dacă nu "te uiți cu lupa". Desigur, nu e asta o tragedie în viața unui om, nici pe departe. Dar e firesc ca atunci când cumperi un produs să funcționeze normal. Nu reclam faptul că nu am încălzire la scaun, sau că nu am jante din aliaj, sau că oglinda nu e antirefex, ci faptul că o funcție se manifestă ilogic, producând disconfort pasagerilor și ducând la uzarea mai rapidă a componentelor. E ca și cum, la scaun cu încălzire, te trezești că de fapt îl răcește; argumentul că "așa e proiectat" nu stă în picioare. Cât despre așteptări în momentul achizițonării, cu siguranță nu includeau: a. mecanicii de la service să recunoască faptul că e o problemă și să "o repare", dar la ridicare să constat că nu e nicio schimbare; b. mecanicii să recunoască problema dar să îmi spună că nu au ce să facă; c. Renault România să spună că nu e nicio problemă. Dacă rezolvă ANPC, forte bine. Dacă nu, asta e, știm pentru viitor și ne orientăm către alte mărci. 2 chestii: 1. Si tu cum vrei ca Renault sa-ti rezolve "problema" daca masina asa este proiectata si nu exista (probabil) solutie oficiala pentru rezolvarea ei? (Exista probabil vreo bricoleala si atat.) 2. Succes la cumparat alte marci, dar sper ca esti constient ca trebuie sa scoti mai multi bani din buzunar. Cat ai dat pe Fluence? 10.000 euro? |
--------------------
-
-
-
|
|
cezarapostol |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Eu sunt de urmatoarea parere: nu conteaza cat a dat omul pe masina,putea sa dea si 5000 euro,este deranjant ca acestea sunt probleme de proiectare absolut penibile pentru un grup atat de mare cum este Renault si mai ales pentru anul in care ne aflam. Pe noi ne deranjeaza niste decizii cretine ale unor proiectantii care modifica niste parametrii care sunt intr-un fel de cand exista industria asta auto. Acum sa fim seriosi,daca vorbeam de coeficientul de aerodinamicitate,ca nu ar fi ca la BMW sau stiu eu ce,atunci da,poti spune ca sunt nebun ca nu dau 45.000 euro pe masina ,ci 10.000,dar cand e vorba de o prostie de stropit parbrizul si alte cateva pe care le-am descoperit pe Megane-ul 3 pe care il am,atunci realizezi ca oamenii sunt cu capu' rau.
Legat ce colegul care face teoria murdariei putin mai sus,pot sa ii spun doar asa: prietene,cand mergi cu 60km/h pe vremea asta, in Bucuresti de exemplu,si stai in spatele unei oricare masini(la mai putin de 3 metri) atunci in aproximativ 1 minut ai parbrizul facut MUCI de noroi de pe jos cu apa,care mai si ingheata fiind -7 grade. Eu folosesc stropitorile alea de cel putin 5 ori intr-un drum de 20minute,de fiecare data cand le actionez parbrizul are noroi USCAT pe el. Din punctul meu de vedere,service-urile Renault,VC cat si Renault fr ar trebui sa fie disperati la fiecare reclamatie sa vada legat de ce se plange clientul si sa faca schimbari rapide si utile,nu sa te tina cu o fulie defazoare 3-4 ani,pana sa se prinda ca nu e bun modelul,sau cu bobinele Sagem.... PS:Personal,la Megane-ul meu nu face o cursa completa,doar ajung pana sus stergatoarele ca si arunca cu apa,asta fiind prima data in ziua respectiva.Dupa aceea,de la urmatoarea actionare arunca instantaneu. |
--------------------
renault
megane 3
2012 1.6 16v Authentique
|
|
30lei |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 7 September 09 ![]() |
Am si eu o intrebare pentru toti cei de mai sus care zic:
-la mine da cu apa inainte -la mine nu da cu apa niciodata -eu am passat La voi nu difera in funtie de ce faceti? La mine, de exemplu, daca stau pe loc se aude ca porneste motorasul stropitorilor, stropeste geamul si dupa cateva (2-3) secunde pornesc si stergatoarele. Daca sunt in mers motorasul si stergatoarele pornesc in acelasi timp. Problema ar fi ca nu exista apa in instalatie si dureaza ceva timp pana ajunge. Totusi nu as zice ca e o gresala de fabricatie ci un sistem de siguranta. Sa nu uitam faptul ca este masina facuta de coreeni care au sprinklere in sosea Road Sprinklers.jpg Acum, ca sa fiu obiectiv, mie mi se pare un sistem foarte bun, desi ma deranjaza ca baleiaza pe uscat. La asta as adauga ca daca tragi scurt de maneta (in mers sau pe loc) stergatoarele fac o tura si asta imi este foarte util. La megane 2.1, cu care am mers eu temporar, nu era asa. Stergatoarele porneau dupa ce stropea geamul. p.s. sper ca nu am jignit pe nimeni cu exemplele ironice si exagerate de la inceput; nu asta a fost intentia |
--------------------
Renault
Fluence
1.5dci / 110cp
|
|
hellcat |
![]()
Post
#42
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(centurion @ 21 Dec 2012, 21:12) 1. Si tu cum vrei ca Renault sa-ti rezolve "problema" daca masina asa este proiectata si nu exista (probabil) solutie oficiala pentru rezolvarea ei? (Exista probabil vreo bricoleala si atat.) Raspuns la aceasta intrebare as dori sa primesc si eu de la initiatorul topicului. Si ar mai fi o precizare, vizavi de aspectul de care am vazut ca se leaga destul de des in discursul sau, ce ti-au explicat mecanicii/inginerii/seful de service cred ca este o parere pur personala, care conteaza cel mult moraliceste. Pune-i o supapa unisens, piesa ce la vw se gaseste si pe care o platesti cu varf si indesat, si mergi mai departe. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
smardale |
![]()
Post
#43
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 10 April 09 ![]() |
Mai oameni..nu va mai contraziceti atat...
Intr-adevar, este o deficienta de proiectare care nu cred sa se rezolve asa usor prin ANPC sau pana nu scoate Renault alt model de pompa. Nu-i OK nici sa faci o masina praf pt asa ceva, sa generalizezi de la niste amarate de stergatoare. Daca e asa grava situatia, supapa aia de unisens costa ~7 RON si se monteaza in 10min: se cabreaza dreapta, se da jos aparatoarea de noroi de la aripa dreapta(asa se ajunge la pompa), se taie furutnasul, se pune supapa cu sageata in sus, dc vrei pui si 2 coliere ca sa nu sara. Sigur dureaza mai putin decat toate reclamatiile astea. Si pe mine m-a enervat problema asta, insa nu-mi pare rau ca n-am dat 5000 de Eur in plus pe un VW pt asta. Masina are 3 ani deia si merge ireprosabil. This post has been edited by smardale: 23 Dec 2012, 14:10 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Expression 1.6 16V 110CP
|
|
centurion |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Ce vreau sa spun eu cand zic cat costa de putin masina asta proiectata in Coreea dar care se vinde sub sigla Renault:
QUOTE(cezarapostol @ 22 Dec 2012, 10:53) Eu sunt de urmatoarea parere: nu conteaza cat a dat omul pe masina,putea sa dea si 5000 euro,este deranjant ca acestea sunt probleme de proiectare absolut penibile pentru un grup atat de mare cum este Renault si mai ales pentru anul in care ne aflam. Pe noi ne deranjeaza niste decizii cretine ale unor proiectantii care modifica niste parametrii care sunt intr-un fel de cand exista industria asta auto. Acum sa fim seriosi,daca vorbeam de coeficientul de aerodinamicitate,ca nu ar fi ca la BMW sau stiu eu ce,atunci da,poti spune ca sunt nebun ca nu dau 45.000 euro pe masina ,ci 10.000,dar cand e vorba de o prostie de stropit parbrizul si alte cateva pe care le-am descoperit pe Megane-ul 3 pe care il am,atunci realizezi ca oamenii sunt cu capu' rau. este exact paralela asta: QUOTE(smardale @ 22 Dec 2012, 16:10) Si pe mine m-a enervat problema asta, insa nu-mi pare rau ca n-am dat 5000 de Eur in plus pe un VW pt asta. Masina are 3 ani deia si merge ireprosabil. Adica omul sa nu uite cat a dat pe masina pe care si-a luat-o si, daca vrea mai "multa" masina, atunci sa scoata bani mai multi din buzunar. Si cum spuneam, din ce stiu eu, la modelele Renault, doar la Fluence se intampla asta. Exclud aici Latitude si Koleos (alte minunatii proiectate in Coreea) si la care nu stiu cum este sistemul asta de stergere al parbrizului. |
--------------------
-
-
-
|
|
bhadorya |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 March 11 From: constanta ![]() |
Nu este singura eroare de proiectare!
Sa vezi aeratoarele centrale care stau deschise tot timpul cum o sa te supere si sa nu uit!!!! Cand vei avea ceva voluminos de transportat in portbagaj sa te vad cum o sa mai inchizi capacul!!! eu injuram singur in parcare la Otopeni.... |
--------------------
renault
megane 2 estate
2007 1.5 dci chel
|
|
balanel |
![]()
Post
#46
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Desi nu am Megane sau Fluence, ci Symbol, am observat urmatoarele, cu privire la modul in care eu actionez maneta stergatoarelor.
Daca actionez maneta si ii dau drumul, se poate intampla sa mearga stergatoarele un pic in gol, apoi sa stropeasca. Daca insa tin maneta in pozitia de stropire, nu pleaca stergatoarele pana nu ajunge apa pe parbriz, chiar la prima actionare pe ziua respectiva, la care dureaza mai mult pana ajunge apa pe parbriz. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
30lei |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 7 September 09 ![]() |
QUOTE(bhadorya @ 22 Dec 2012, 18:32) Nu este singura eroare de proiectare! Sa vezi aeratoarele centrale care stau deschise tot timpul cum o sa te supere si sa nu uit!!!! Nu inteleg de ce te supara aeratoarele. Din punctul meu de vedere e ca si cum te-ai plange ca au pus la unele sticle de bauturi capage mai inguste decat acum 2 ani. QUOTE(bhadorya @ 22 Dec 2012, 18:32) Cand vei avea ceva voluminos de transportat in portbagaj sa te vad cum o sa mai inchizi capacul!!! eu injuram singur in parcare la Otopeni.... Ai dreptate ca este enervant si ca la megane 2 erau geniale, dar sa ne uitam la passat la care barele alea intra in niste "aparatoare" care oricum iti iau spatiul ala. Practic si VW a facut aceeasi mizerie ca si Renault.(aici compar Fluence cu megane 2 si passat nou cu passat mai vechi) trunk.jpg |
--------------------
Renault
Fluence
1.5dci / 110cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#48
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
@30lei, aeratoarele nu au rotita ca sa le poti inchide iar cand pui clima pe automat sau reglezi aerul catre zona centrala, esti lovit non stop de aerul care iese pe ele si nu exista optiunea de a le inchide sau a micsora debitul de aer.b Este destul de deranjant atunci cand ai un drum lung de facut mai ales daca este cald afara si in fata iti bate aerul rece de la acele aeratoare.
Ca idee, in portbagajul unui Golf 5 am bagat 4 anvelope iar in cel de Fluence nu am reusit sa inchid portbagajul nici macar cu 3 anvelope. A trebuit sa rabatez bancheta ca se le bag in masina, penibil, nu?... |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
centurion |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 23 Dec 2012, 15:21) Ca idee, in portbagajul unui Golf 5 am bagat 4 anvelope iar in cel de Fluence nu am reusit sa inchid portbagajul nici macar cu 3 anvelope. A trebuit sa rabatez bancheta ca se le bag in masina, penibil, nu?... Ce treaba are caroseria de hatchback (Golf) cu cea de sedan (Fluence)? In care sedan bagi tu pneuri? Si cand ti-ai luat sedan, nu stiai cum are portbagajul? Nu stiai ca sedanul are portbagaj mare dar "pacatuieste" la gura de acces? Deja o dam din fanta in cola si din cola in sprite....... |
--------------------
-
-
-
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(30lei @ 23 Dec 2012, 12:58) Nu inteleg de ce te supara aeratoarele. Din punctul meu de vedere e ca si cum te-ai plange ca au pus la unele sticle de bauturi capage mai inguste decat acum 2 ani. Îl supără că nu se pot închide. ![]() Și mie mi se pare o prostie. Cum naiba le-a putut veni așa o idee, să nu-ți dea voie să închizi aeratoarele centrale? ![]() QUOTE(30lei @ 23 Dec 2012, 12:58) Ai dreptate ca este enervant si ca la megane 2 erau geniale, dar sa ne uitam la passat la care barele alea intra in niste "aparatoare" care oricum iti iau spatiul ala. Practic si VW a facut aceeasi mizerie ca si Renault.(aici compar Fluence cu megane 2 si passat nou cu passat mai vechi) Poate că Passatul nu-i neapărat cel mai bun etalon. La Mondeo (vorbesc tot de sedan!) capacul este susținut de niște amortizoare care se pliază sub marginea capacului. Nu iau deloc din spațiu. Deci soluții există. Și nu mi se pare cine știe ce inginerie. Sînt doar niște pîrghii și două amortizoare. Cît pot să coste? Dacă tot vorbim de defecte de design, tocmai am descoperit încă unul la Duster (pe lîngă altele, pe care le știam deja). Cele două poziții ale oglinzii interioare (noapte/zi) sînt distanțate greșit una de alta, în sensul că dacă oglinda e bine reglată ziua, atunci va bate prost cînd vine un xenonist din spate și trebuie s-o ridic. Și invers: dacă e bine reglată noaptea, bate prost cînd o las în jos ziua. This post has been edited by VladSoare: 23 Dec 2012, 19:11 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#51
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(centurion @ 23 Dec 2012, 18:27) Ce treaba are caroseria de hatchback (Golf) cu cea de sedan (Fluence)? In care sedan bagi tu pneuri? Si cand ti-ai luat sedan, nu stiai cum are portbagajul? Nu stiai ca sedanul are portbagaj mare dar "pacatuieste" la gura de acces? Te rog sa-ti cauti alt loc de distractie daca nu esti in stare sa porti o conversatie normala pe un forum. Textele de cartier si misto-uri ieftine nu-si au locul pe aici. Citeste bine inainte sa-ti dai cu parerea si incearca sa ajuti in loc sa pari un fan "Happy Hour" sau "Acces Direct". Nu am facut absolut nici o comparatie ci era doar o "idee" despre cat de mult incurca sistemul acela de inchidere al portbagajului la Fluence desi este aproape de 2x mai mare decat al unui hatch. Sunt defecte de fabricatie de care te lovesit pe parcurs si este normal sa ai o anumita nemultumire mai ales atunci cand constructorul se bate cu pumnul in piept ca a pus multe lucruri la punct. Eu am stiut foarte bine pe ce am dat banii si tot eu am tot dreptul sa judec constructorul in calitate de client nemultumit. Va veni si vremea ta cand vei avea o anumita nemultumire si nu cred ca iti va placea sa apara tot felul de bagatori in seama care sa comenteze aiurea, nu? O seara placuta.Deja o dam din fanta in cola si din cola in sprite....... This post has been edited by ali3n_cop: 23 Dec 2012, 20:05 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
vali.eo |
![]()
Post
#52
|
Valentin Cristea Group: Members Posts: 133 Joined: 23 August 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 23 Dec 2012, 15:21) Ca idee, in portbagajul unui Golf 5 am bagat 4 anvelope iar in cel de Fluence nu am reusit sa inchid portbagajul nici macar cu 3 anvelope. A trebuit sa rabatez bancheta ca se le bag in masina, penibil, nu?... Nu stiu cum de au intrat doar doua anvelope la tine, dar eu am reusit sa bag 3 roti complete (205/65/R15) in portbagaj, fara sa rabatez bancheta, si pe langa ele am putut sa mai pun si cateva bagaje. |
--------------------
Renault
Fluence
2011 1,6 16V
|
|
centurion |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 23 Dec 2012, 20:55) Te rog sa-ti cauti alt loc de distractie daca nu esti in stare sa porti o conversatie normala pe un forum. Textele de cartier si misto-uri ieftine nu-si au locul pe aici. Citeste bine inainte sa-ti dai cu parerea si incearca sa ajuti in loc sa pari un fan "Happy Hour" sau "Acces Direct". Nu am facut absolut nici o comparatie ci era doar o "idee" despre cat de mult incurca sistemul acela de inchidere al portbagajului la Fluence desi este aproape de 2x mai mare decat al unui hatch. Sunt defecte de fabricatie de care te lovesit pe parcurs si este normal sa ai o anumita nemultumire mai ales atunci cand constructorul se bate cu pumnul in piept ca a pus multe lucruri la punct. Eu am stiut foarte bine pe ce am dat banii si tot eu am tot dreptul sa judec constructorul in calitate de client nemultumit. Va veni si vremea ta cand vei avea o anumita nemultumire si nu cred ca iti va placea sa apara tot felul de bagatori in seama care sa comenteze aiurea, nu? O seara placuta. Tu tocmai asta faceai: comparai mere cu pere : hatback cu sedan. Si unde vezi tu defect de fabricatie la sedan, ca nu iti intra tie pneurile in portbagaj? Unde e defectul? Si in care sedan poti baga obiecte voluminoase? Sau toate sedanurile sunt "defecte"? |
--------------------
-
-
-
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#54
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(centurion @ 24 Dec 2012, 02:00) Tu tocmai asta faceai: comparai mere cu pere : hatback cu sedan. Si unde vezi tu defect de fabricatie la sedan, ca nu iti intra tie pneurile in portbagaj? Unde e defectul? Iti raspund pt ultima oara si te rog sa incerci sa citesti mai bine decat data trecuta.Si in care sedan poti baga obiecte voluminoase? Sau toate sedanurile sunt "defecte"? "Defect= Lipsă, imperfecțiune materială, neajuns, inconvenient, dezavantaj, lipsă, neajuns, anomalie" Prin cuvantul "defect", nu se intelege numai "ceva care s-a stricat". Tine de gramatica limbii romane si este destul de simplu daca o intelegi. Renault Fluence are ceva defecte de fabricatie si ca un mandru posesor,am sa le enumar: Lipsa rotita aeratoare centrale, sistem inchidere/deschidere portbagaj, management stropitoare parbriz, huruit pompa apa, schimbator viteze inexact si zgomotos.......cred ca ajung aceste cateva exemple. Asta nu inseamna ca acest model nu are si partile lui bune. Sunt client Renault si am tot dreptul sa-mi exprim atat multumirea cat si nemultumirea. Te rog, cauta-ti alt loc de joaca sau da dovada de maturitate si scrie ceva constructiv si care sa ajute utilizatorii acestui forum. Ti-am explicat totul putin mai sus pt ca sunt o persoana educata si am vrut sa intelegi ca ai interpretat gresit cuvantul "defect". Iti urez o seara placuta. This post has been edited by ali3n_cop: 24 Dec 2012, 01:41 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
centurion |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Reformulez, ca sa fie clar: inlocuiesc "defect" cu "problema de proiectare": ce problema are un sedan ca nu intra pneuri in portbagaj?
|
--------------------
-
-
-
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#56
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(centurion @ 24 Dec 2012, 03:21) Reformulez, ca sa fie clar: inlocuiesc "defect" cu "problema de proiectare": ce problema are un sedan ca nu intra pneuri in portbagaj? Pai, hai sa scoatem pneurile din ecuatie si sa introducem 2 genti de voiaj mai voluminoase care intra perfect in portbagaj si pe langa care mai poti baga linistit multe alte lucruri si esti foarte multumit ca ti-au intrat atatea lucruri in acel portbagaj dar ai o mica surpriza atunci cand vrei sa inchizi acel portbagaj. Desi mai ai o gramada de spatiu pe langa acele 2 bagaje, nu il poti inchide pentru ca acel sistem de inchidere loveste in gentile tale. Se numeste "problema de proiectare" atata timp cat tu constructorul, imi dai un detaliu tehnic de "Capacitate portbagaj: 530 dm3" dar eu nu pot sa ma folosesc de aceasta capacitate? Cred ca se incadreaza perfect la problema de proiectare, nu? Este ceva de genul : Camera dubla cu pat single.... Nu le lua apararea pentru ca imitatiile alea de proiectanti au lipsuri multe si indesate. Iti spun, este prima masina care o vad fara rotita de inchidere/deschidere pentru aeratoarele centrale. Este cea mai mare tampenie pe care am vazut-o si nu vad ce anume au vrut sa economiseasca prin faptul ca au eliminat o rotita de plastic? Cum am mai spus, masina este ok dar are si cateva hibe de mai mare rasul. Eu am luat-o pentru drumuri scurte si in general de weekend dar sunt altii care o folosesc zi de zi si se lovesc de prostioarele pe care le-au combinat micii proiectanti de la Renault. This post has been edited by ali3n_cop: 24 Dec 2012, 13:04 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
ali3n_cop - ce nu intelegi tu este ca Fluence nu este altceva decat un Logan mai dichisit, asa ca ia-l ca atare cu bune si cu rele. .... o masina proiectate special pentru Est
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#58
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 24 Dec 2012, 14:40) ali3n_cop - ce nu intelegi tu este ca Fluence nu este altceva decat un Logan mai dichisit, asa ca ia-l ca atare cu bune si cu rele. .... o masina proiectate special pentru Est Incearca sa detaliezi ceea ce ai scris mai sus. Ce intelegi tu prin masina proiectata special pt Est? Necunoscuta este spatiul din portbagaj de care nu te poti folosi pentru ca anumite capete seci au proiectat gresit un sistem de inchidere/deschidere portbagaj. Are asta vreo treaba cu piata pt Est? In Est nu se folosesc rotite pt inchidere aeratoare centrale? In Est se merge cu portbagajul deschis? |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
clr |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Sistemul ala de inchidere a fost criticat de la bun inceput. Masinuta banuiesc ca nu ai gasit-o sub brad de Craciun (ca tot suntem in Ajun) ci ai fost si tu si ai studiat-o nu? Daca la o chestie cum e cea cu stropitorile era posibil sa nu-ti dai seama la vizualizarea masinii, barile alea cred ca se vedeau destul de limpede. Mai ales ca au fost criticate din prima clipa pe forum. La fel si aeratoarele. Inteleg sa vii si sa te plangi de o chestie pe care nu aveai cum s-o stii (cum a fost exemplul cu uruitul pompei pe care l-ai dat) , dar chestii gen inchidere aeratoare, bari care intra in portbagaj, lucruri absolut vizibile la prima vizita in showroom parerea mea este ca intra la asumptii. Nu sunt ok, dar ai stiut de ele in momentul cand te-ai hotarat sa iei masina. Le-ai vazut, ai dat comanda, inseamna ca ai acceptat ca le vei avea asa.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#60
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Citeste topicul de la inceput si ai sa vezi ca am spus acelasi lucru
![]() Eu unul recomand aceasta masina celor interesati chiar daca ii critic pe cei de la Renault pentru anumite tampenii pe care le-au facut atunci cand au proiectat-o. Nimeni nu este perfect. This post has been edited by ali3n_cop: 24 Dec 2012, 15:35 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:38 |