Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme motor, need help

popfelicianmaxim
post 24 Feb 2011, 20:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




sal !

am o problema cu buburuza
cand accelerez motorul in sarcina are o mica intrerupere la inceput, un fel de delay, si gazele de la evacuare miros exagerat a benzina.

mentionez: am schimbat: bujii, filtru benzina, filtru aer + culbutori reglati la service.
- consum extra urban la 90 km/h - 7,4l la 100 de km( mi se pare exagerat)
- motor c3g - 243 000 km
sfaturi!!
si nu sfat de genul : ia alta!! ca nu vreau



--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 24 Feb 2011, 21:17
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




Pai probabil ai probleme cu compresia si ai nevoie de o segmentare.

La 243000 de km nu inteleg de ce ti se pare consumul de 7,4l /100km in afara exagerat. Eu as spune ca e foarte bine. Cam atat cred ca imi ia si mie, iar in oras eu as pune maxim un 10l/100km, deci nu vad nimic aiurea la km astia.

This post has been edited by 0ctavianus: 24 Feb 2011, 21:17


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sckhreech
post 24 Feb 2011, 21:45
Post #3


TWINGAR


Group: Members
Posts: 233
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




Ccel mai bine este sa iti completezi locatia la profil .

Revenind la problema ta in primul rand ar trebuii sa faci un test de compresie , apoi sa verifici toti senzorii de la motor si sonda lambda . Consumul este intradevar mare pentru motorul acesta . Treaba cu "pusul in cap" la plecare se poate datora unei mari cantitati de benzina in momentul intrarii motorului in sarcina care nu se arde in totalitate . Toba de esapament cum este ? ...neagra ? bujiile vechi cum erau ? afumate ?

<span class='edit'>24 Feb 2011, 22:49:</span>
QUOTE(0ctavianus @ 24 Feb 2011, 22:17)
Pai probabil ai probleme cu compresia si ai nevoie de o segmentare.

La 243000 de km nu inteleg de ce ti se pare consumul de 7,4l /100km in afara exagerat. Eu as spune ca e foarte bine. Cam atat cred ca imi ia si mie, iar in oras eu as pune maxim un 10l/100km, deci nu vad nimic aiurea la km astia.
*


eu zic ca si la km aceia consumul este tot mare la viteza de 90kmh . 10 intr-un oras ca Bucuresti este ok , eu consum pe vremea asta rece si pe traficul asta de rahat cam 7.5- 8.5 ,dar masina nu are nici 50.000 ..... si este si generatie mai noua . Cea din 95 (pe care nu o pot scoate de la semnatura smile.gif) ) consuma cam 9-10 in oras si avea 150k pe ceas (reali habarnam , dar cred ca ii statuse ceasul ceva timp tongue.gif ) si lin afara cam 5.5-6 la 90-100 kmh .

This post has been edited by sckhreech: 24 Feb 2011, 21:50


--------------------
Twingo C064 - DE BUCURESTI 1995
Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 24 Feb 2011, 23:38
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




In seara asta adica intre orele 22.00 si 23.15 masina mea a reusit exceptionala performanta de a consuma 7l in 41 de km ... eu ce sa mai zic, considerand ca am iesit putin cu prietena la plimbare , orasul e liber, semafoarele pe intermitent, viteza a fost cam 42-45km/h in treapta a3a mers lin. Si sa zicem ca in afara de cei 41 de km am mai stat la relantiu maxim 10 minute cu caldura pornita.

Are 172.000 de km , am verificat senzori par ok, la sonda lamba ... habar nu am exact ca nu prea a tinut vremea cu mine , compresia nu am masurat-o dar inainte sa sparg cutia de viteza adica la 171.000 km , a mers pe autostrada cu 160km/h pe ceas si pe gps indica 152km/h .

Eu nu am gasit la mine in oras undeva sa fac o diagnoza .
Tot incep eu sa cred, este ca am injectorul decalibrat, am dat tot filtru de aer jos intr-o zi, am pornito mi-am bagat capul deasupra injectie m-am uitat cu o laterna in timp ce o acceleram si nu mi-a placut deloc felul in care pulveriza.

Presiune care o face pompa am verificato este intre 1.0-1.1 bar deci se incadreaza.

Eu extern in limitele legale de viteza scot o medie de 8.0-8.5l/100km cea ce mi se pare exagerat de mult in concluzie sigur are ceva da nu ii dau de cap in lipsa diagnozei sad.gif ( La volvo pe acelas traseu extern unde am scos media asta imi ia cam 9.2-9.6l/100km, tinand cont ca acolo masina e din '88, 1.7 Turbo modificat aprox 180 de cai ).



popfelicianmaxim
- sfatul meu este sa reusesti sa ii faci o diagnoza, cauta pe cineva care are tester CLIP !

This post has been edited by TheEnZo: 24 Feb 2011, 23:42


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 25 Feb 2011, 17:33
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




salut

bujiile vechi erau negre si nu scoate fum negru.
ma tot intreb : oare au fost reglati tachetii cum trebuie?


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pbo
post 25 Feb 2011, 18:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 25 June 10




Eu asi zice sa incerci sa mergi la mecanic sa iti curate clapeta de acceleratie + sa faci un tester sa vezi daca nu e si de la sonda lambda sau poate descoperi altceva la tester.
Succes!


--------------------
Renault Twingo 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 25 Feb 2011, 20:40
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




luni ma duc la tester. sa vedem ce bube are:))


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 28 Feb 2011, 22:18
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Ai ajuns sa faci o diagnoza ?


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vino watt
post 1 Mar 2011, 16:29
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 21 September 10




...ai grija sa nu te fure daca o segmentezi ... eu am facut treaba asta singur in vara si am cheltuit doar 185 ron pe supape noi (le-am inlocuit) si 60 ron pe garnitura de ch noua...

This post has been edited by vino watt: 1 Mar 2011, 16:29


--------------------
renault twingo 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 1 Mar 2011, 16:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ai si segmentat-o sau doar ai schimbat supapele / scaunele + chiuloasa aranjata ? Si cum sa il fure? (doar de curiozitate...)
Staniol/indigo and stuff? Se mai practica din astea? Sau au aparut intre timp "metode noi" ?

This post has been edited by bubu782001: 1 Mar 2011, 16:44


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vino watt
post 1 Mar 2011, 22:14
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 21 September 10




am scos tot...si curatat....asta dupa ce s-a rupt cureaua si a indoit toate supapele (impropriu spus eu...a fost prima data cand am facut asta..a fost practica alaturi de tatal meu...el e cel ce se pricepe)...practica noua este in factura...dak schimba piese... sunt puse cu un adaos comercial my mare...plus se trec ore de lucru my multe (manopera e cea my scumpa)...la asta ma refeream....piese ieftine trecute cu un alt pret...in service

This post has been edited by vino watt: 1 Mar 2011, 22:18


--------------------
renault twingo 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 1 Mar 2011, 23:04
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




vino watt - incearca sa nu scrii ca pe mess, ca sa nu ne chinuim sa descifram ce vrei tu sa ne zici.

C3G are distributie pe lant si nu pe curea !
Ce treaba are consumul , cu reparatia unui motor dupa ruperea curelei de distributie,si preturile practicate de anumite service-uri ?


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vino watt
post 1 Mar 2011, 23:14
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 21 September 10




ok


--------------------
renault twingo 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 1 Mar 2011, 23:24
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




TheEnZo vezi ca la masina din semnatura lui vino watt (1999) ...100% este motor D7F - deci distributie pe curea. Si este chiar Twingo faza a 2-a (Twingo dupa 1998). C3G-ul a cam disparut de pe semnatura Twingo dupa 96...

Twingo a beneficiat doar 3 ani de monopunct...in 94, in 95 si in 96 (ultima lui strigare). Dupa acea data nu a mai vazut injectie monopunct. Doar multipunct, cu 8 sau 16 VOLTI radmasa.gif Ca productie recenta, Twingo 2 a vazut chiar si 1.5 dCi (ala de 65cp, motorizarile 1.2 8V si 1.2 16v sunt utilizate si ele.

This post has been edited by bubu782001: 1 Mar 2011, 23:27


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 2 Mar 2011, 12:17
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Am citit ce masina are , dar initiatorul topicului are probleme cu C3G ! Daca vino watt are probleme cu motorul lui ... sa deschida si el un topic cu probleme legate de D7F. (Daca le incurcam asa pe toate cand mai vine unu sa citeasca pe aicea intelege fix o duda)

This post has been edited by TheEnZo: 2 Mar 2011, 12:18


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vino watt
post 2 Mar 2011, 12:21
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 21 September 10




...sorry , daca te-am deranjat cu raspunsurile/parerile mele...


--------------------
renault twingo 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 3 Mar 2011, 18:44
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




am fost la tester.... cica totul este ok... compresia ok... cheers.gif
nu imi prea vine sa cred...
i-am facut plinul , am facut 120 de km si mai am un sfert de rezervor:)
mi-au spus sa schimb catalizatorul ca 'poate' e infundat..
daca ma ajuta cineva cu un manual service as fi recunoscator.

vreau sa ma apuc eu de treaba.

va multumesc anticipat.cool.gif


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 3 Mar 2011, 21:21
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
mi-au spus sa schimb catalizatorul ca 'poate' e infundat..


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Rau faci ca nu il schimbi... Si dupa ce il schimbi or sa zica ca e motorul si ca sa il schimbi si pe ala.
...ce tampiti...

1. Vezi sa nu-ti traga aer fals pe la corpul clapeta... (garnituri belite, piese cu probleme)

2. Verifica sa nu ai IAC-ul blocat...

3. Fa si tu un test la senzori (cel putin la ala de temperatura aer si la MAP) - cauti frumos manualul pe forum si te uiti sunt trecute valorile acelor senzori (rezistenta lor).

4. Fa o diagnoza la unul care STIE sa faca o diagnoza.


PS TheEnZo ...
QUOTE
Daca le incurcam asa pe toate cand mai vine unu sa citeasca pe aicea intelege fix o duda


Pe pariu cu tine pe ce vrei tu ca se vor face 10001 de topicuri (cu acelasi subiect) indiferent de cat de mult vreo sa le grupezi si sa le explici oamenilor sa fie organizati... In consecinta ORICUM nimeni nu intelege din start ce ar trebui...ce pretentii sa mai avem?

This post has been edited by bubu782001: 3 Mar 2011, 21:29


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micul75
post 12 Mar 2011, 18:08
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 March 11
From: constanta




wub.gif salut
am si eu o problema cu micul meu:
porneste la 'sfert' si rece si cald,dar dupa ce parcurg cca.2-3 km se tureaza la relantiu si cand accelerez in sarcina 'moare motorul',dupa ce scot pe liber se tureaza din nou din ce in ce mai tare. o opresc din cheie dupa care o repornesc merge excelent vreo cateva sute de metri si incepe iar sa se tureze. am demontat clapeta , am curatat-o bec,am schimbat si filtrul de benzina ,chiar dak stiam ca nu este de acolo. am cu ea 110 mii km. ma poate ajuta cineva cu vreun sfat ?


--------------------
renault twingo 2000/D7F-F7-02
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 12 Mar 2011, 20:48
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Cred că ar trebui să verifici debitmetrul de aer, senzorul de poziție al clapetei și chiar cablul de accelerație (să nu rămână agățat).

Altă cauză ar putea fi o citire incorectă a temperaturii, fie din cauza sondelor fie din cauza calculatorului. Uneori ajută o resetare a acestuia, cel mai simplu fiind să decuplezi bateria pentru cel puțin 24 de ore.

This post has been edited by matzval: 12 Mar 2011, 20:58


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Mar 2011, 00:07
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
Cred că ar trebui să verifici debitmetrul de aer...


Twingo nu are debitmetru de aer - si nici nu a avut vreodata pe nici o motorizare.
Poate doar Twingo 2 pe TCE sau diesel...

QUOTE
Uneori ajută o resetare a acestuia, cel mai simplu fiind să decuplezi bateria pentru cel puțin 24 de ore

Poti scoate si pentru 24 de ore si pentru 5 minute bateria, erorile nu vor fi uitate sau sterse. Astea sunt basme. Spun asta pentru ca ma ocup cu astea si le cam stiu. Pentru a reseta calculatorul trebuie executata rutina de initializare din softul de diagnoza - apprentisage.
NU ai cum sterge un EEPROM daca ii tai alimentarea. icon_mrgreen.gif

In nici un manual nu specifica scoaterea bornei pentru a sterge erorile.

La cum spune micul75, mie imi miroase a IAC defect sau pe moarte. Verifica functionarea motorasului pas cu pas - IAC.
Daca esti in Bucuresti poate ne vedem si iti fac o diagnoza - free of charge icon_mrgreen.gif .
Daca esti in Constanta (dupa cum vad in semnatura ta) asteapta cam pe saptamana care vine (weekend-ul viitor) a ajung acasa, si eu sunt din C-ta, ma rog ai mei, si iti fac o diagnoza eventual arunc o privire. Ok?

This post has been edited by bubu782001: 13 Mar 2011, 00:22


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 13 Mar 2011, 09:55
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Da. M-am grăbit cu debitmetrul - prea multe mașini au probleme din cauza lui.
Cât despre reinițializarea computerului... nu te costă nimic să încerci.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Mar 2011, 10:43
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
Cât despre reinițializarea computerului... nu te costă nimic să încerci.


smile.gif) de acord... Stai cu masina nemiscata 24h ca sa ce? Sa aflii ceea ce se stie?

matzval, nu merge, nu are cum.
Injectia ta, de exemplu pur si simplu nu stocheaza erorile intr-un RAM ci intr-un EEPROM, aflat in procesorul TMS370 din ECU tau (IAW 6R.30).

Mai citeste si tu aici http://focus.ti.com/mcu/docs/mcucodeexnews...d=98&tabId=1516

This post has been edited by bubu782001: 13 Mar 2011, 10:44


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 13 Mar 2011, 11:52
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Ai perfectă dreptate în ceeace privește EEPROM-ul.
Doar că aici se stochează numai stările de eroare detectate ca atare (freeze frame), care generează activarea unui martor pe bord.
Dar micul75 nu a pomenit nimic despre asta și de aici am plecat cu raționamentul.

În descrierea microcontrolerului (ca la aproape toate celelalte), sunt pomenite și zonele de memorie (cvasi)volatilă: regiștrii de stare-program, regiștrii de manevră, memoria de lucru.
Pot exista condiții software și/sau hardware care duc la nedetectarea unei stări de eroare (avem destule exemple în ultima vreme, dar și numeroasele buletine interne și update-urile de firmware).

Nu contest nici faptul că cea mai bună metodă de reinițializare ar fi cu un echipament corespunzător.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Mar 2011, 12:34
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Logica este foarte simpla. In domeniu auto cam toate erorile prezente pe un ECU de orice natura ar fi el (injectie, airbag, abs etc) sunt stocate permanent pentru a putea fi identificate respectiv studiate de fabricant in caz de probleme.
Dupa cum o spui si tu, micul75 nu a specificat nimic cu privire la martori aprinsi samd...deci fara o diagnoza nu poti sa ii dai de cap. Nu prea mai tine cu ascultat-ul motorului sau cu ciocanul. Si nici mecanici care sa stie la obiect cum merge un anumit tip de motor, nu prea mai exista.
Atunci explica la ce ajuta sfatul oferit de tine, cu decuplarea bornei pentru 24h ?
Referitor la resetare, pur si simplu ti-am raspuns ca nu reprezinta o metoda de reset al ECU-ului prin decuplarea alimentarii - nu se resetaza si atata tot. Dupa cum spuneam sunt basme. Insa tie iti place sa te contrazici.

PS nu trebuie sa se aprinda martorul ca sa se inregistreze o eroare in eeprom.
Exemplu : fa diagnoza la un UCH de Logan si o sa vezi inregistrata o eroare (la marea majoritate) cu privire la semnalul RF de la cheie (si nu apare nici un martor aprins) insa eroarea exista si este stocata in eeprom.
Si eu am avut stocate in injectie 2 erori si nici un martor aprins.
Daca stiai spuneai ca: sunt 3 level-uri de erori (dupa gravitate). La primul nivel nu se aprinde nimic, la al 2-a se aprinde martorul din bord, iar la al 3-lea nivel clipeste martorul (deja este grav tare cand clipeste) iar injectia nu mai porneste (vb aici de cazul injectiei). Iar erorile astea se stocheaza in eeprom.

Sfat:
Intai documenteaza-te la modul in care functioneaza un ECU, studiaza comportamentul acestuia cu o diagnoza, eventual fa ceva teste pe el, si pe urma discutam.

This post has been edited by bubu782001: 13 Mar 2011, 12:48


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micul75
post 13 Mar 2011, 13:56
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 March 11
From: constanta




salut domnilor
cred ca am gasit'buba' victorie.gif
in corpul clapetei sunt 3 'mufe' nu stiu ce actioneaza ele dar...
sunt 2 negre in partea dinspre parbriz si una alba la baza corpului clapetei,
am scos mufa neagra amplasata in partea de jos dinpre parbriz si totul este ok.
urmari : azi dimineata am pornit masina ,numai am soclu automat dar masina functioneaza perfect.
nu stiu dak trebuie schimbata doar mufa acea,daca se poate scoate din corpul clapetei?
182.gif
in legatura cu resetarea nu stiu daca are vreun efect.am citit in maualul de la opel la taicamiu si intradevar spune ca poti deconecta bateria cca 10 minute dar nu spune daca remediaza problema,spune doar ca sterge eroarea aparuta in calculator.
oricum o sa incerc si asta si va spun .
ms oricum ptr sfaturi.
bubu daca spui ca treci prin constanta luam legatura daca esti disponibil,in weekend caci in cursul saptamanii masina o foloseste sotia mea ,il duce pe baiat la scoala,dar oricum eu sunt in concediu acum si am timp mai mult
ps.niciun martor nu sa aprins,
nu cunosc denumirea pieselor de pe masina asta dar idee am despre un motor,si cum spuneai cu ''ciocanul si cu ascultatul motorului'' ai dreptate ,din cauza asta am cerut si eu un sfat.caci motoare am reparat la greu in viata asta de ...,dar cu senzori si ''lamda''samd chiar nu stiu.
ms anticipat.


--------------------
renault twingo 2000/D7F-F7-02
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Mar 2011, 16:50
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mufa aia neagra este de la IAC (Idle Air Control - socul automat). Aia alba este de la senzorul de temperatura aer (este amplasat in partea inferioara a corpului clapeta) cealata mufa neagra este de la senzorul de pozitie clapeta.

Din pacate la unele modele de D7F IAC-ul este ambutisat in corpul clapeta si in consecinta nu poate fi schimbat decat odata cu corpul clapeta.

Dupa cum m-am pronuntat de la inceput... se pare ca IAC-ul este pe duca.

This post has been edited by bubu782001: 13 Mar 2011, 16:53


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micul75
post 13 Mar 2011, 16:54
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 March 11
From: constanta




cam cat costa un IAC?


--------------------
renault twingo 2000/D7F-F7-02
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Mar 2011, 17:40
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




micul75 nu e problema cat costa...problema e ca este ambutisat la tine (sau nu este?) sunt fix 2 modele unul care e prins in suruburi, si altul care e ambutisat. Daca imi dai mai multe detalii despre masina (codul de fabricatie samd) pot afla codul original la IAC-ul tau, cu care cod, cautam pe e-bay...si vedem ce si cum...


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micul75
post 13 Mar 2011, 17:40
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 March 11
From: constanta




de fapt corpul clapeta cam cat ar costa?


13 Mar 2011, 17:58:
al meu este ambutisat in corp


This post has been edited by micul75: 13 Mar 2011, 17:58


--------------------
renault twingo 2000/D7F-F7-02
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 05:11
Dacia