Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme motor, need help

matzval
post 13 Mar 2011, 18:38
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Nu te grăbi.

Mie îmi pare mai degrabă o problemă de comandă decât de funcționare a IAC-ului.

Studiază documentația existentă pe forum.
Vei găsi limitele în care trebuie să se încadreze valorile ce pot fi măsurate cu un simplu multimetru (rezistențe, tensiuni) la bornele sondelor de temperatură și ale potențiometrului (senzorului) poziției clapetei, poate și ale altora dacă te duce lucrul într-acolo.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Mar 2011, 18:43
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




micul75, daca dai o bere uite aici...un corp clapeta NOU NOUT (in cutie originala Renault)...raspunsul...E-BAY

http://annonces.ebay.fr/viewad/boitier-pap...ngo-/5024400240

Eu zic ca este foarte bun pretul.

matzval ce comanda vorbesti tu acolo? Este un motoras pas cu pas...sau STEPPER. Ala cand crapa...CRAPA. Nu ai ce sa ii mai faci. (eventual chemi un popa...)
Si by the way este O BOALA la aceste motoare acel IAC.
Si ca traba sa fie buna pana la capat, nu se poate demonta ca (dupa cum am zis este ambutisat). Daca incerci sa faci asta, termini corpul clapeta.

Tu o tii cu la bornele sondelor de temperatura ...care "sonde" este una singura...un banal termistor infipt in corpul clapeta si care nu duce la oprirea motorului (in cel mai rau caz ii consuma ceva mai multa benizinica).

Potentiometrului (senzorului) pozitiei clapetei nu gasesti asa ceva.
Ala tot cu corpul se ia, nu o sa gasesti aftermarket, si ca sa fie treaba facuta in stil Renault afla ca este si acesta ambutisat in corpul clapeta (la fel ca si IAC-ul).

Sunt piese dedicate, nu se gasesc ca subansamble. Nu ai ce sa faci decat sa schimbi corpul.

This post has been edited by bubu782001: 13 Mar 2011, 19:18


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 13 Mar 2011, 20:45
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Te pomenești că motorașul ăla merge de capul lui.
Nu e cumva comandat în funcție de niște parametri?

Ești sigur că vrei să pui omul la cheltuială înainte de înlăturarea oricăror îndoieli?


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micul75
post 13 Mar 2011, 21:23
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 March 11
From: constanta




waw... e scump pentru mine,este jumatate din salariul meu pe o luna
cred ca pot merge cu masina deocamdata fara soclu adica cu mufa deconectata pana vine frigul.
macar pana strang banii astia cred...
pff scump domne scump
cred ca in Romania corpul ala il gasesc la minim 250 euro la magazin.
caci din cate vad eu acesta de 150 euro este in Franta .
multumesc mult de informatie.
PS. in legatura cu berea bubu ,nicio problema. 052.gif drunksinging.gif
chiar cel din poza este piesa mea

This post has been edited by micul75: 13 Mar 2011, 21:32


--------------------
renault twingo 2000/D7F-F7-02
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Mar 2011, 22:22
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




matzval ma iei peste picior, si asta doar datorita faptului ca nu suporti sa nu ai ultimul cuvant.

Nu draga, nu merge de capul lui, IAC-ul este comandat de ECU, insa degeaba comanzi ceva ce este MECANIC blocat, defect, ancrasat.
Firele sunt putine sanse sa se intrerupa, la fel si mufa, in fine se pot verifica astea.

QUOTE
Ești sigur că vrei să pui omul la cheltuială înainte de înlăturarea oricăror îndoieli?

Eu zic ca nu am obligat PE NIMENI (daca asta vrei sa insinuezi) sa cumpere, omul a intrebat in prealabil cat costa, iar eu i-am dat un pret - oarecare (ca nu e de la mine).
QUOTE
de fapt corpul clapeta cam cat ar costa?


Sa-ti mai pun o intrebare: ok, descopera ca IAC-ul sau potentiometreul sunt defecte: ce face cu asta?



--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 14 Mar 2011, 07:49
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




@micul75

Uite ce aș face eu dacă ar trebui să schimb corpul clapetă.

Aș cumpăra de la un schrott din țară, pe bani mărunți, un corp clapetă cu componente demontabile.
Aș merge cu el cât m-ar duce, iar pe urmă aș putea să schimb orice piesă defectă (se găsesc toate, fii fără grijă).

Uite cam ce ar trebui să cauți:

http://cgi.ebay.de/Drosselklappe-Renault-T...=item5197911f40

sau

http://cgi.ebay.de/Renault-Twingo-Drosselk...=item27b4e7b8e6

sau

http://cgi.ebay.de/Renault-Cilo-Twingo-1-1...=item588ca459fc

Nu trebuie să cauți numai pentru Twingo ci și pentru alte modele pe care s-a montat un motor similar.

This post has been edited by matzval: 14 Mar 2011, 08:25


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 14 Mar 2011, 10:40
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Cate ceva despre corpul clapeta ...
La modelul mai vechi ,corpul clapeta are motorasul pas cu pas prins in doua suruburi ,asta in avantajul celui ce doreste sa-l curete ,la modelul mai nou acesta este incastrat in corp ,asa ca nu sfatuiesc pe nimeni sa-l scoata de acolo pentru ca riscurile sint mari in cazul in care motorasul este bun si doar necesita curatare. Pana aici nimic nou ...noutatea ar fi ca acest motoras se poate "calibra" punand si luand contactul de cateva ori fara a porni masina ,prin scoaterea mufei de alimentare apar erori in calculator si prin urmare e necesara o testare a acestuia . Acel motoras are rolul de mentinere a ralantiului in functie de necesarul de aer ce trebuie aspirat de motor .Deci ,cand motorul se tureaza nejustificat ,debitul de aer este prea mare ...cand se opreste ,motorasul a inchis total accesul aerului in motor .Eu am cumparat un corp clapeta (anul trecut) cu 200 lei de la dezmembrari ,corp ce-si face datoria din plin .Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micul75
post 14 Mar 2011, 18:19
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 March 11
From: constanta




am cautat in constanta la dezmembrari corpul clapeta...si nimic astia nu au piese de twingo
normal cred ca nus decat vreo 10-15 de buburuze in cta...
oare o sa am probleme daca circul cu mufa deconectata de la motorasul pentru soclu?
circul cu ea de 2 zile asa si nu am probleme deocamdata.
adevarul este ca e cald afara si nu imi trebuie soclu acum dar la iarna...
PS-la magazin de piese din import corpul clapetei costa 1100 ron


--------------------
renault twingo 2000/D7F-F7-02
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 14 Mar 2011, 22:05
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Uite ce îți recomand să citești:

http://www.reno.ro/Curatare-corp-clapeta-S...01-t110500.html

Chiar dacă problema ta e puțin atipică, poate că citind vei conecta informațiile de acolo cu simptomele tale.

Când spun că problema e atipică, mă refer la faptul că, de obicei, defectarea IAC-ului duce la oprirea motorului în relanti și nu la turarea lui.
Tot ciudat mi se pare că, deconectând IAC-ul nu ai nici un fel de simptome la accelerare, pentru că IAC-ul participă și aici.
Nu știu cum pornește mașina ta la rece fără IAC (nu sunt 20 de grade dimineața ca să nu ai nevoie de șoc).

În fine, citește și poate te va ajuta să te lămurești.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Mar 2011, 22:36
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
Nu știu cum pornește mașina ta la rece fără IAC


Stiu un Twingo in Brasov la care proprietarul scosese mufa de la IAC si pornea la sfert dimineata. Si crede-ma dimineata prin octombire in Brasov este foarte RECE. Motivul? Cica ii consuma mai putin... blink.gif Si dupa cum spuneam, masinuta pornea fara probleme...

PS de la 1100 ron de la magazinele din RO, la cat este cel recomandat de mine pe e-bay este o diferenta...MARE. De pret.

Ce am recomandat, este NOU. Ori un lucru NOU va ramane NOU, nu are rost sa il compari cu unul vechi indiferent de situatie. Si daca cel actual a tinut 10 ani, asta nou o sa tina tot pe atat...

La noi la Romanica se practica colectarea deseurilor - la fel si cu masinile...

Este drept ca e o suma maricica, insa NU atat de mare cat sa nu poata fi amortizata.

Este vorba de 4 piese noi - IAC-ul, senzorul de temperatura, senzorul de pozitie clapeta si clapeta (care se imbina perfect pe corp).

La ce pret doriti sa le cumparati? NOI?

De ce sa iei un lucru DEJA uzat si obosit ? Ca este la 1/3 din pret? Este o asa mare afacere o economie de 100 euro, cand produsul ala trebuia sa TINA mult timp?

Si daca pica si la ala? (asta fiind foarte posibil, ca e deja uzat)... Iarasi cauti piese si te plangi ca nu gasesti...

Interesanta gandire...

This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2011, 22:55


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matzval
post 15 Mar 2011, 09:09
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 28 October 10
From: Arad




Bine bubule, hai să-ți explic punctul meu de vedere.

Scopul participării pe un forum nu este să-ți impui punctul de vedere cu orice preț.
Unii vor mai multe informații pentru bagajul de cunoștințe proprii, alții vor să înțeleagă mai bine un aspect mai deosebit.
Urmărind forumurile, îți dai seama că din cauza prezentării sumare atât a problemei, cât și a eventualei rezolvări, următorii "beneficiari" ai problemei respective vor fi derutați, dezamăgiți sau pur și simplu nu vor înțelege nimic.

Fiecare problemă trebuie rezolvată punctual - chiar tu ai susținut că îi disprețuiești pe "rețetari".
Atunci când am vorbit despre pornirea la rece, mă interesa (nu numai și nu în primul rând pentru mine) să aflu amănunte de genul: cu sau fără șprițuri la pornire, turații la pornire și după, scuturături, miros și culoare gaze la eșapament.

Dacă tu susții că deconectarea IAC-ului nu produce nici un fel de efecte perceptibile, atunci înseamnă că dezgustul tău pentru producătorii auto este justificat, și atât complexitatea cât și costurile producției pot fi reduse semnificativ.

Revenind la motivele insistenței mele, bunul simț și o minimă intuiție tehnică te fac să te gândești că un sistem potențial periculos e proiectat ca în caz de defectare să producă minimum de pagube. Dacă în majoritatea cazurilor, defectarea IAC-ului duce la oprirea motorului, efectul invers (accelerarea) necesită o cercetare mai atentă.

Agresivitatea ta pe forum și înclinația spre sentințe m-au privat deja de o informație importantă pentru mine - amănuntele incompatibilității mecanice a coloanei de direcție DAE pe C3G.
Lasă-ne să întrebăm, să încercăm, să măsurăm, să greșim, să învățăm să economisim bani chiar dacă nu economisim timp.


--------------------
Renault Twingo 1995 / C064 / C3G-702
Nissan Primera 1999 / WP11E / SR20DE + MCVT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Mar 2011, 09:43
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
Dacă tu susții că deconectarea IAC-ului nu produce nici un fel de efecte perceptibile, atunci înseamnă că dezgustul tău pentru producătorii auto este justificat, și atât complexitatea cât și costurile producției pot fi reduse semnificativ.

Nu am spus ca nu produce efecte perceptibile, ci am spus ca masina POATE porni dimineata si FARA IAC conectat. ATAT. Un simplu argument la ce ai spus tu mai sus, cu privire la pornirea dimineata fara IAC. De ce incerci sa scoti lemne din foc cu mana altuia? Recomand sa lasi jocul asta tampit de cuvine care nu ajuta pe nimeni.

Am observat ca sunt vanat (mai precis postarile mele) pentru a iti justifica tu anumite argumente.

Ca tot vorbesti de bun simt, nici prin cap nu mi-a trecut sa postez ceea ce tu ai scris pe alte forumuri... (si nici nu am sa fac asta vreodata - NICIODATA nimanui nu i-am facut asta).
Sa postezi ceva de genul asta PM este cu totul altceva, insa sa dai QUOTE cu mesaje DE PE ALT FORUM si sa dai si link-uri catre ceva TOTAL diferit de discutia de fata da dovada de un mare grad de imbecilitate si nesimtire...

Ca sa ce? Ce vrei tu sa demonstrezi aici? Nu ma consider vinovat CU NIMIC, pentru faptul ca am postat pe un ALT forum, o parere PERSONALA care oricum NU avea legatura cu ce se discuta aici.
Colegii de pe forum ma stiu asa cum sunt (cu defectele si calitatile mele) iar persoanelor care au avut ocazia sa ma cunoasca, le-am castigat respectul pentru ceea ce sunt si ceea ce stiu.


This post has been edited by hellcat: 15 Mar 2011, 11:01


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iionuttwingo
post 22 Mar 2011, 09:44
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 March 11




masina de tureaza singura si daca sistemul de vacuum este defect.adica prinde aer.am patit la al meu twingo.avea un frtunas de vacuum fisurat.am mers cu masina asa vreo 3 saptamani pana am descoperit problema.am luat la puricat tot motoru : senzori fire furtunase. icon_mrgreen.gif


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 22 Mar 2011, 10:01
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




CORECT - si pe D7F exista acel furtunas - pleaca de undeva de jos parca (de la corpul clapeta) si se opreste in admisie mai inspre spatele ei.

This post has been edited by bubu782001: 22 Mar 2011, 10:01


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iionuttwingo
post 22 Mar 2011, 10:15
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 March 11




exact.e un furtun mic.chiar nici nu se vede.intra sub corpul clapeta langa cel de aer.


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 22 Mar 2011, 10:29
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Si am vazut foarte multe crapate, si am si inlocuit unul la un coleg de pe forum.
Totusi este foarte mica intrarea la acel furtun care nu ar face decat sa ridice ceva mai mult relanti-ul (sa zicem la 1000 rpm), dupa care s-ar stabiliza (zic si eu...poate ma insel). NU este o urcare "la infinit" a acceleratiei, deoarece orificiul respectiv nu variaza la dimensiune.

This post has been edited by bubu782001: 22 Mar 2011, 10:30


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iionuttwingo
post 22 Mar 2011, 10:32
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 March 11




da asa este.relantiul urca pana la o anumita turatie si ramana acolo.
cum pot sa aflu si eu ce tip de motor am p masinuta.tin sa mentionez ca motorul a fost schimbat.

This post has been edited by iionuttwingo: 22 Mar 2011, 10:40


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 22 Mar 2011, 12:06
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai scrie pe blocul motor. Cam deasupra alternatorului in zona aia...in stanga jojei de ulei. Sau, in cartea de indentitate, acolo scrie.

Daca nu scrie nimic, iti recomand sa te duci sa omologhezi motorul la RAR.

Nimeni nu cred ca o sa te verifice in strada (cu toate ca mai fac si cei de la RAR + politia filtre pentru verificare IN STRADA), dar in conditiile unui accident (chiar si minor) daca cineva verifica o pui de un frumusel dosar penal.

Nu e de gluma.


This post has been edited by bubu782001: 22 Mar 2011, 12:13


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iionuttwingo
post 22 Mar 2011, 19:55
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 March 11




am gasit.e model d7f b700.multumesc mult.


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 23 Mar 2011, 01:07
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Adica D7F_700 (b-ul ala nu conteaza asa de mult cand vine vorba de chestii tehnice)


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iionuttwingo
post 27 Mar 2011, 10:38
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 March 11




ieri am fost cu masina la reprezentanta dacia pentru un test.motivul.mi sa aprins martorul de la motor la bord si abs saracul nu mai stie de el.a luato razna.cand este martorul de abs aprins in bord.nu functioneaza deloc.cand martorul se stinge abs fuctioneaza dar cand franez si viteza masini scade sub 10 km/h intra abs-ul.

dupa ce miau facut testul baiatul de acolo zice problema mare.senzori de viteza de la roti nu se poate conecta pe ei defel.deci prin urmare nu mia rezolvat nimic.

canistra de carbon sparta sau lipsa.lipsa nu e.dar se pare ca e sparta.

in legatura cu abs mia zis ca sigur e din cauza jantelor si a cauciucurilor care sunt mai mari decat cele specificate in talon.mia explicat el mie ca, calculatorul de abs are memorate marimile anvelopelor si dak aceasta difera el nu mai stie cum sa lucreze(chestie pe care eu nu o cred)asta ar insemna ca la orice masina pe care sunt schimate jantele sa nu functioneze abs.

daca ma poate ajuta cineva cu niste informatii ce as putea sa fac macar cu abs fiindca canistra o sa caut la un schrot alta.dar cu abs chiar nu stiu ce sa fac.iar cand circul in oras si abs este in functiune tot timpul trebuie sa am grija la cel din fata sa nu ii dau un pupic.pentru ca imi cupleza abs ca si cum as frana de la 50 la ora pe pietris.

This post has been edited by iionuttwingo: 27 Mar 2011, 10:40


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 Mar 2011, 15:07
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
dupa ce miau facut testul baiatul de acolo zice problema mare.senzori de viteza de la roti nu se poate conecta pe ei defel.deci prin urmare nu mia rezolvat nimic.


Cum adica sa se conecteze pe ei?
Senzorii aia minune sunt niste banale bobine cu un miez de fier si atat. La ce sa se conecteze? La senzori? La diagnoza iti arata daca sunt buni sau defecti / deconectati.


QUOTE
in legatura cu abs mia zis ca sigur e din cauza jantelor si a cauciucurilor care sunt mai mari decat cele specificate in talon.
mia explicat el mie ca, calculatorul de abs are memorate marimile anvelopelor si dak aceasta difera el nu mai stie cum sa lucreze(chestie pe care eu nu o cred)asta ar insemna ca la orice masina pe care sunt schimate jantele sa nu functioneze abs.


NU ESTE ADEVARAT - NU CEL PUTIN LA TWINGO

Crede-ma FAC diagnoze si ma joc cu asa ceva in mod curent, nu are ABSOLUT nici o treaba.
Este drept la Twingo fabricate dupa iunie 2003, semnalul de viteza este luat din computerul ABS (Renault a renuntat la senzorul din cutie), cu toate astea SINGURA problema pe care o poti intampina daca schimbi cauciucurile, este ca viteza e afisata eronat (adica ori mai mare ori mai mica ca in realitate - asta daca diametrul rotii difera fata de original).

Iarasi mecanicii lu' peste prajit care habar nu au pe ce lume traiesc...

Ma tem ca nu iti tine o frana pe una din roti - aceasta invartindu-se mai mult in franare, computerul ABS crede ca patineaza si cupleaza ABS-ul.

Ia fa tu o aerisire ca lumea si verifica placutele.

This post has been edited by bubu782001: 27 Mar 2011, 16:12


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iionuttwingo
post 27 Mar 2011, 15:58
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 March 11




placutele sunt noi.le-am schimbat acuma doua saptamani.la fel si discurile si sabotii spate.o sa incerc sa le aerisesc.chiar am observat ca atunci cand intra abs-ul ma trage dreapta putin.deci teoretic pe roata stanga nu prinde cum trebuie.o sa revin dupa ce rezolv treaba.


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 Mar 2011, 16:11
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Teoretic sau practic cum vrei sa ii zici, testeaza-ti franarea pe fata si pe spate (eventual dute la un service cu stand de test frane), aeriseste ca lumea sistemul de franare - eventual schimba complet si lichidul (700gr intra la Twingo cu ABS).

Abia dupa ce faci asta o sa poti sa spui daca ABS-ul functioneaza corespunzator sau nu.

This post has been edited by bubu782001: 27 Mar 2011, 16:13


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gedan
post 28 Mar 2011, 21:50
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 7 July 08
From: Dr. Taberei




asa cum zice bubu, n-are treaba abs-ul cu marimea cauciucurilor.
vezi ca poti avea erori la abs de la rulmenti, cand au joc, sau de la o articulatie care joaca putin cand pui frana.


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iionuttwingo
post 29 Mar 2011, 10:47
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 March 11




rulmentii au fost si ei schimbati de curand.mersi oricum pentru sfat.inca nu am apucat sa fac aerisirea fiindca nu am masina acasa.de indata ce pun mana pe ea o sa fie primul lucru care o sa il fac.dupa ce fac aerisirea sper sa isi revina. blush.gif

This post has been edited by iionuttwingo: 29 Mar 2011, 10:47


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 17 Apr 2011, 13:18
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




sal baieti.

am rezolvat problema cu problemele la motor.
am schimbat sonda lambda , defapt am facut o improvizatie.
am pus sonda lambda de dacia logan si mi-a scazut consumul


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheEnZo
post 17 Apr 2011, 18:22
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 29 September 07
From: Craiova




Improvizatie in ce sens ? Poti fi un pic mai detaliat.


--------------------
Volvo/Renault 480/Twingo '88 ES/96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popfelicianmaxim
post 23 Apr 2011, 21:36
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 19 November 09




am gasit o sonda lambda pe un logan 1.4 mpi
filetul s-a potrivit perfect dar avea 4 fire in loc de 2 , cum aveam eu pe masina.
am gasit schema sondei pe net.
si am legat doar 2 fire: semnalul si ground-ul


--------------------
renault twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Apr 2011, 00:40
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai 2 fire sunt o rezistenta (preincalzirea sondei) iar celelalte 2 sunt semnalul si masa.

Foarte bine ca ai reusit. Felicitari. Atata timp cat merge ok si nu ai probleme nu ai de ce sa iti faci griji.

This post has been edited by bubu782001: 24 Apr 2011, 00:46


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 23:34
Dacia