Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 7 8 9 10 11 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi

radunre
post 21 Dec 2011, 15:37
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Cadlat, daca se sting toti martorii cand dai la demaror, ai o problema serioasa la cablurile de forta. Verifica punctul de masa principal (firul de "-" al bateriei + conexiunea la caroserie/blocul motor) si bornele/conexiunea dintre borne si cablul propriuzis (poate arata bine dar sa fie f. oxidat la interior).


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cadlat
post 22 Dec 2011, 21:31
Post #242


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 17 December 11




espacern,dragos34,maxy,dante x si toti cei care mi-au dat sfaturi,vreau sa va multumesc din suflet.Am reusit sa fac masina,ce era: acel papuc de care vorbea dante cumulat cu borna plus de la baterie9de atata scos si pus la loc bornele).Azi am scos papucul ,l-am dat cu wd40 dupa care am conectat bateria si a invartit de vreo2-3 ori si a pornit.Am lasat-o la relanti vreo 5 min sa imi mai incarce bateria putin,apoi am oprit.Repet operatia si : nimic.Am zis ca am incurcat-o.Norocul meu ca din portiera cum stateam am vazut scantei la baterie.Desfacut borna ,fire,refacut tot ca la carte,curatat cu perie sarma si montat la loc: o ia la cheie de fiecare data,ca inainte.
ps: am curatat si lacasul ala de la baterie unde se aduna apa: prima data am crezut ca e niste folie lipita pe tabla.De unde,erau frunze care de atata stat plus tot ce a mai curs pe acolo,se lipiusera ermetic si gosopdareste peste gaura de scurgere:))))))_.
PS. Daca mai are cineva chef sa imi zica de ce am motorul si pe dedesubt pe acolo totul murdar de ulei,pe unde ar trebui sa verific eventuale scurgeri? Deasupra e curat,nu arunca pe la joja.
Vreau sa zic ca sunt mandru de mine ca am reusit,nu mai zic de nevastamea: ea e de 2 ori,o data ca barbatsu a facut masina sa mearga:))) si apoi de banii economisiti si care se vor duce in jucarii la fetita,bluze ,nimicuri femeiesti...stiti voi:)))).Multumesc inca o data,acest forum face toti banii.


--------------------
renault 1.6 benzina megane alizee 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Dec 2011, 21:45
Post #243


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Multumim Cadlat pentru aprecierii...si URA/BRAVO pentru reusita!

Pentru scurgerea de ulei de pe blocul motor(doar acolo sau si pe cutie?)cel mai bine este te uiti in partea de la distributie.
Acolo este un simering care mai"scapa"pe langa ulei.
O poza ar ajuta mult la o diagnosticare precisa.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cadlat
post 22 Dec 2011, 23:02
Post #244


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 17 December 11




cand m-am bagat sub masina am vazut si pe blocul motor si pe mijloc,nu stiu exact,cred ca era cutia de viteze...era chiar o piocatura atarnand,ca am dat cu degetul si am luat-o....nu ma pricep la semeringuri...cum ar arata?


--------------------
renault 1.6 benzina megane alizee 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 22 Dec 2011, 23:03
Post #245


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.392
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ce culoare avea uleiul? negru sau auriu? ultimul este de la cutie si are un miros specific .. dar vb. lui espacern ... o poza ar face cat o mie de cuvinte ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianemanuel
post 27 Dec 2011, 11:33
Post #246


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14 December 11
From: Roman




puteti sa-mi dati mai multe info. despre cum sa prind acea folie de aluminiu de senzor?
Am pus un rand de folie pe tot senzorul+magnet iar apoi l-am prins cu o banda de izoler. Masina a pornit din prima cheie de 2x iar acu porneste din prima cheie doar ca trebuie sa tin apasata si acceleratie.

P.S.
Expresia de pe fata inginerilor de la reno cand au vazut ca masina a pornit la sfert cu folia de aluminiu..a fost de nepretuit! smile.gif)))


--------------------
reno megane TDI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 23 Jan 2012, 23:08
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Intr-un sfarsit am vazut de ce nu vrea sa porneasca al meu megane 1,9 dti: vin milioane de bule fine pe tur dinspre rezervor.Am pus alt furtun nou nout transparent dintr-o bucata de la rezervor pana la filtru de motorina,dar problema persista.acele bule vin incontinuu din rezervor pe acel stut de tur.de unde trage aerul?? capacul rotund de la rezervor de sub bancheta trebuie sa fie etans? trebuie sa fie vid in rezervor? Ce sa ii fac?


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 24 Jan 2012, 15:44
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




mitzunator, in rezervor nu e vid si nici diferenta de presiune. Eu suspectez ansamblul plutitor, daca-l demontezi din rezervor, ar trebui sa vezi 2 furtune, cel care intra in sita sorbului este turul, poate nu mai etanseaza bine intre sorb si capacul rezervorului.

Ceva imagini edificatoare
DSC00339.JPG ( Size: 180.51k ) Number of downloads: 437
DSC00340.JPG ( Size: 125.23k ) Number of downloads: 482
DSC00341.JPG ( Size: 113.5k ) Number of downloads: 478
DSC00342.JPG ( Size: 117.27k ) Number of downloads: 469
DSC00343.JPG ( Size: 113.31k ) Number of downloads: 475
DSC00344.JPG ( Size: 81.2k ) Number of downloads: 125


Daca e crapata carcasa sorbului/sitei, poate trage aer cand e scazut nivelul de motorina din rezervor.

This post has been edited by radunre: 24 Jan 2012, 15:47


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 25 Jan 2012, 01:14
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Cum se poate repara? daca fac un plin de motorina ar trebuii sa porneasca repede si fara aer? Pot sa inlocuiesc acel furtunas negru dintre sorb si teava de tur?

This post has been edited by mitzunator: 25 Jan 2012, 01:17


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 25 Jan 2012, 08:50
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Cu siguranta se poate inlocui, foloseste un furtun cu acelasi diametru interior (sau o idee mai mic) ca si cel original, neaparat rezistent la motorina/benzina, nu trebuie sa suporte presiune.

Inainte de a demonta sorbul, verifica daca ai bule de aer la conectorul de pe capacul rezervorului, in timpul functionarii motorului.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 26 Jan 2012, 01:53
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




da am bule exact acolo in timp ce merge.


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 26 Jan 2012, 09:17
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Atunci demonteaza ansamblul sorb/plutitor si cauta cu o pompa/aer comprimat locul prin care intra aer in sistem. Cred ca mai simplu e sa schimbi acel furtun din plastic dintre sorb si capac (asigura-te ca cel de schimb nu se dizolva in motorina/benzina), atentie ca sunt casante.

Furtunul de retur nu are importanta in acest caz.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristinap
post 26 Jan 2012, 13:32
Post #253


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 21 January 12




buna ziua.cine stie un tester bun?am pb cu masina(renault megane 1)nu porneste la frig.
dar un tester ok, ca am fost la un service cu renume si....nu au facut nimic.mi-au luat banii degeaba.
ms


--------------------
renault megane - B 92 YHO 2001/diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 26 Jan 2012, 15:12
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Multumesc mult radunre raman dator cu o bere si un gratar smile.gif te anunt ce rezolv dupa ce am timp sa umblu acoolo


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cadlat
post 31 Jan 2012, 18:02
Post #255


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 17 December 11




sal tuturor....am revenit pe forum odata cu revenirea problemelor la masina...cine isi aminteste,aveam probleme cu pornirea si s-a dovedit a fi un papuc si contactele la baterie....problema e acum urmatoarea: azi am incerc at sa pornesc masina(nu mi-a mai facut probleme o luna de zile) si s-au intamplat urmatoarele: am pus contact,martorii ok,am dat cheie si a inceput sa invarta...a invartit de 9-10 ori si nu a pornit.Am oprit si pornit dinnou: a invartit iar si nu a pornit.Atreia oara,am pus contact iar a incepuit sa injvarta dar dupa 2-3 invarteli a inceput sa scada turatia pana cand nu a mai invartit si a inceput sa se auda un tac-tac-tac-tac continuu.9sau pac-pac-pac-pac:))))).Am oprit si am dat dinnou cheie,a incercat o jumatate de invartire si apoi incepe acel tac-tac ca o mitraliera.De mentionat ca bateria avea 2 suruburi infipte in borne si acum o luna am scos unul dintre ele si nu l-am mai infipt la loc.Acum o saptamana,cand am ridicat capota,era zapada la borna cu firele rosii.A curs acid din baterie .Oare nu mai e buna bateria ?Ce o fi acel taca-taca? Va rog sa ma ajutati dinnou.Multumesc,daca e ceva neclar,vin cu detalii,oricine are idee,sa-mi scrie parerea lui,imi trebuie masina sa merg la munca,am si o fetita de 9 luni si e greu fara masina pe frigul asta.


--------------------
renault 1.6 benzina megane alizee 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dredu
post 31 Jan 2012, 18:39
Post #256


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 2 November 09




Trebuie sa incerc si eu treaba asta cu folia de aluminiu!!!!! Sper sa functioneze si la mine!!!!


--------------------
Renault Megane - BC-05-WED 2000 1.9 dTi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 31 Jan 2012, 21:36
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Mai intai trebuie remediata problema bateriei. Nu are voie sa fie nici un fel de acid pe acolo. taca taca ala ar putea fi un releu care nu se hotaraste ce sa faca fie din cauza tensiunii mici fie din cauza unui contact imperfect.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 31 Jan 2012, 21:42
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




vezi sa nu ai cumva dezizolat vreun fir. eu am patit-o. daca doar atingeam cablul de la senzor pornea imediat. dupa ce i-am dat cu banda izolatoare, merge brici.


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cadlat
post 31 Jan 2012, 21:55
Post #259


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 17 December 11




despre ce senzor vorbesti vally?ca nu imi dau seama...lupo,m-am gandit si eu la un contact,dar am scos dinnou bornele bateriei,le-am curatat si le-am pus la loc...unde sa ma mai uit ca sa vad daca e intrerupt ceva?


--------------------
renault 1.6 benzina megane alizee 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 31 Jan 2012, 23:06
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




verifica si sigurantele din compartimentul bateriei


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 1 Feb 2012, 13:28
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




senzor volanta


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 1 Feb 2012, 18:04
Post #262


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Cadlat
Da jos bateria si pune-o pe un redresor. Sau cu ajutorul unor cabluri electrice si al unui binevoitor cu masina,sa iei curent pentru a porni apoi o lasi pornita pana se incarca(eventual te duci la munca,iti faci treaba,pe drum bateria se incarca). Acel tacanit este de la electromotor,cand bateria este slaba,nu are putere sa mai invarta motorul(zgomotul e de la acea piesa numita ,,bendix..). Nu cauta alte solutii,fa cum iti spun eu si o sa vezi ca reusesti. Spor.


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cadlat
post 1 Feb 2012, 21:09
Post #263


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 17 December 11




dragos,multumesc pt sfat...tocmai am incercat cu cabluri...a pornit o data dar nu a ramas turata...e noapte si vecinul venise de la munca...am sa incerc dinnou maine pe lumina...problema e ca nu stiu daca bateria va mai functiona cum trebuie,ca are doua suruburi infipte in borne si a curs o groaza de acid pana acum,....am fost si am cumparat niste apa distilata si am completat ca avea 2 canale aproape goale....maine sper sa o pot lasa vreo 10-15 minute sa se incarce...ce e curios: am circulat cu ea zi de zi timp de o luna si dintr-o data bateria a picat...nu era normal sa fie incarcat?ce crezi despre asta?daca nu porneste nici maine ,trebuie sa cumpar alta noua?...ca redresor nu am sa o incarc cateva ore bune.


--------------------
renault 1.6 benzina megane alizee 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 1 Feb 2012, 21:35
Post #264


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Nu inteleg ce suruburi aveai infipte in borne. Daca ai scos unul din ele si a curs din baterie,de ce nu incerci sa-l pui la loc? Masina a mers pana acum,dar gandeste-te ca afara sunt foarte multe grade sub minus,uleiul din motor se ingroasa iar daca bateria nu e chiar noua,are cativa ani,cand ai incercat sa pornesti dimineata si-a dat duhul smile.gif Mai exista o solutie de a-i prelungi viata:se scot capacelele de deasupra,se scurge electrolitul vechi(atentie,intr-un recipient,nu in natura) se spala interiorul cu apa distilata, se completeaza cu electrolit nou(cam 2,2 l=un litru costa 7 lei) si se lasa la incarcat la un redresor min.24 de ore. Incearca sa gasesti un redresor,la vecini,cunostinte sau chiar merita sa incerci sa lasi bateria la un service la incarcat.
Daca ai pornit cu cabluri de la o alta masina,e clar ca am avut dreptate in privinta bateriei. Daca nu porneste nici maine,incearca ce ti-am zis cu schimbatul electrolitului,nu te grabi sa dai bani pe una noua,ca e criza,o mai poti lungi un an-doi.
Spor.

This post has been edited by Dragos34: 1 Feb 2012, 21:38


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 1 Feb 2012, 21:57
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Asa este cum zice Dragos. trebuie tinut cont si de faptul ca o baterie la -18grade lucreaza cam la 40% din capacitatea pe care o avea la +20grade.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 1 Feb 2012, 22:37
Post #266


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




La mine,la Botosani,azi dimineata la ora 10 erau ,,doar" -24 de grade sad.gif Cred ca s-au vandut multi acumulatori zilele acestea.Ma intreb cam cum arata uleiul din motor si cutie.


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cadlat
post 1 Feb 2012, 23:09
Post #267


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 17 December 11




pe langa clemele care prind bornele + si - erau infiletate doua suruburi,probabil ca sa nu se mai miste clemele,nu stiu,ca am masina din septembrie...cum erau infipte,cand am scos unul ,a ramas gaura si pe acolo tot a iesit acid de mi-a inzapezit borna .


--------------------
renault 1.6 benzina megane alizee 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 1 Feb 2012, 23:21
Post #268


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Fa o poza. Pune-i un surub la loc. Fa nani,ca e tarziu iar maine ai treaba smile.gif


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 2 Feb 2012, 08:30
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Cadlat, sunetul acela de "tac tac tac" vine de la electromotor, in constructia lui exista un contactor de mare putere care porneste demarorul si in acelasi timp actioneaza bendixul (cupleaza roata dintata pe coroana volantei), o baterie descarcata duce la acest comportament. Resusciteaza bateria sau cumpara una noua, intre timp incearca sa-i gasesti problema pornirii grele altfel si o baterie noua ajunge in aceeasi stare ca si cea actuala.

LE. scurgerile de acid distrug tot ce prind, daca ai bateria sub grila stergatoarelor, sunt convins ca si cutia sigurantelor de langa ea este intr-o stare grava de oxidare, multe probleme apar de la contact imperfect in acea zona.

This post has been edited by radunre: 2 Feb 2012, 08:32


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 2 Feb 2012, 10:39
Post #270


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




radunre, daca a curs acid din baterie nu are cum sa oxideze contactele sigurantelor de putere din tabloul acela,pentru ca nu are cum sa ajunga acolo,eventual se prelinge pe platoul din tabla pe care sta bateria. Aici problema pornirii greoaie este data de bateria slaba(poate ca si veche) coroborata cu temperatura scazuta de afara. Iar de zgomot i-am zis si eu de la ce provine si sa nu-si faca griji. Iarna nu-i ca vara,vorba ilustrului nostru conducator smile.gif


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 7 8 9 10 11 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 08:28
Dacia