Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire megane 1, dTi sau dCi
radunre |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
|
||
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|||
Cadlat |
![]()
Post
#242
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 December 11 ![]() |
espacern,dragos34,maxy,dante x si toti cei care mi-au dat sfaturi,vreau sa va multumesc din suflet.Am reusit sa fac masina,ce era: acel papuc de care vorbea dante cumulat cu borna plus de la baterie9de atata scos si pus la loc bornele).Azi am scos papucul ,l-am dat cu wd40 dupa care am conectat bateria si a invartit de vreo2-3 ori si a pornit.Am lasat-o la relanti vreo 5 min sa imi mai incarce bateria putin,apoi am oprit.Repet operatia si : nimic.Am zis ca am incurcat-o.Norocul meu ca din portiera cum stateam am vazut scantei la baterie.Desfacut borna ,fire,refacut tot ca la carte,curatat cu perie sarma si montat la loc: o ia la cheie de fiecare data,ca inainte.
ps: am curatat si lacasul ala de la baterie unde se aduna apa: prima data am crezut ca e niste folie lipita pe tabla.De unde,erau frunze care de atata stat plus tot ce a mai curs pe acolo,se lipiusera ermetic si gosopdareste peste gaura de scurgere:))))))_. PS. Daca mai are cineva chef sa imi zica de ce am motorul si pe dedesubt pe acolo totul murdar de ulei,pe unde ar trebui sa verific eventuale scurgeri? Deasupra e curat,nu arunca pe la joja. Vreau sa zic ca sunt mandru de mine ca am reusit,nu mai zic de nevastamea: ea e de 2 ori,o data ca barbatsu a facut masina sa mearga:))) si apoi de banii economisiti si care se vor duce in jucarii la fetita,bluze ,nimicuri femeiesti...stiti voi:)))).Multumesc inca o data,acest forum face toti banii. |
--------------------
renault
1.6 benzina megane alizee
1998
|
|
espacern |
![]()
Post
#243
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Multumim Cadlat pentru aprecierii...si URA/BRAVO pentru reusita!
Pentru scurgerea de ulei de pe blocul motor(doar acolo sau si pe cutie?)cel mai bine este te uiti in partea de la distributie. Acolo este un simering care mai"scapa"pe langa ulei. O poza ar ajuta mult la o diagnosticare precisa. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Cadlat |
![]()
Post
#244
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 December 11 ![]() |
cand m-am bagat sub masina am vazut si pe blocul motor si pe mijloc,nu stiu exact,cred ca era cutia de viteze...era chiar o piocatura atarnand,ca am dat cu degetul si am luat-o....nu ma pricep la semeringuri...cum ar arata?
|
--------------------
renault
1.6 benzina megane alizee
1998
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.392 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ce culoare avea uleiul? negru sau auriu? ultimul este de la cutie si are un miros specific .. dar vb. lui espacern ... o poza ar face cat o mie de cuvinte ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
iulianemanuel |
![]()
Post
#246
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 December 11 From: Roman ![]() |
puteti sa-mi dati mai multe info. despre cum sa prind acea folie de aluminiu de senzor?
Am pus un rand de folie pe tot senzorul+magnet iar apoi l-am prins cu o banda de izoler. Masina a pornit din prima cheie de 2x iar acu porneste din prima cheie doar ca trebuie sa tin apasata si acceleratie. P.S. Expresia de pe fata inginerilor de la reno cand au vazut ca masina a pornit la sfert cu folia de aluminiu..a fost de nepretuit! ![]() |
--------------------
reno megane
TDI
2000
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Intr-un sfarsit am vazut de ce nu vrea sa porneasca al meu megane 1,9 dti: vin milioane de bule fine pe tur dinspre rezervor.Am pus alt furtun nou nout transparent dintr-o bucata de la rezervor pana la filtru de motorina,dar problema persista.acele bule vin incontinuu din rezervor pe acel stut de tur.de unde trage aerul?? capacul rotund de la rezervor de sub bancheta trebuie sa fie etans? trebuie sa fie vid in rezervor? Ce sa ii fac?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
radunre |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
mitzunator, in rezervor nu e vid si nici diferenta de presiune. Eu suspectez ansamblul plutitor, daca-l demontezi din rezervor, ar trebui sa vezi 2 furtune, cel care intra in sita sorbului este turul, poate nu mai etanseaza bine intre sorb si capacul rezervorului.
Ceva imagini edificatoare DSC00339.JPG ( Size: 180.51k ) Number of downloads: 437 DSC00340.JPG ( Size: 125.23k ) Number of downloads: 482 DSC00341.JPG ( Size: 113.5k ) Number of downloads: 478 DSC00342.JPG ( Size: 117.27k ) Number of downloads: 469 DSC00343.JPG ( Size: 113.31k ) Number of downloads: 475 DSC00344.JPG ( Size: 81.2k ) Number of downloads: 125 Daca e crapata carcasa sorbului/sitei, poate trage aer cand e scazut nivelul de motorina din rezervor. This post has been edited by radunre: 24 Jan 2012, 15:47 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Cum se poate repara? daca fac un plin de motorina ar trebuii sa porneasca repede si fara aer? Pot sa inlocuiesc acel furtunas negru dintre sorb si teava de tur?
This post has been edited by mitzunator: 25 Jan 2012, 01:17 |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
radunre |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Cu siguranta se poate inlocui, foloseste un furtun cu acelasi diametru interior (sau o idee mai mic) ca si cel original, neaparat rezistent la motorina/benzina, nu trebuie sa suporte presiune.
Inainte de a demonta sorbul, verifica daca ai bule de aer la conectorul de pe capacul rezervorului, in timpul functionarii motorului. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
da am bule exact acolo in timp ce merge.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
radunre |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Atunci demonteaza ansamblul sorb/plutitor si cauta cu o pompa/aer comprimat locul prin care intra aer in sistem. Cred ca mai simplu e sa schimbi acel furtun din plastic dintre sorb si capac (asigura-te ca cel de schimb nu se dizolva in motorina/benzina), atentie ca sunt casante.
Furtunul de retur nu are importanta in acest caz. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
cristinap |
![]()
Post
#253
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 January 12 ![]() |
buna ziua.cine stie un tester bun?am pb cu masina(renault megane 1)nu porneste la frig.
dar un tester ok, ca am fost la un service cu renume si....nu au facut nimic.mi-au luat banii degeaba. ms |
--------------------
renault
megane
- B 92 YHO
2001/diesel
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Multumesc mult radunre raman dator cu o bere si un gratar
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
Cadlat |
![]()
Post
#255
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 December 11 ![]() |
sal tuturor....am revenit pe forum odata cu revenirea problemelor la masina...cine isi aminteste,aveam probleme cu pornirea si s-a dovedit a fi un papuc si contactele la baterie....problema e acum urmatoarea: azi am incerc at sa pornesc masina(nu mi-a mai facut probleme o luna de zile) si s-au intamplat urmatoarele: am pus contact,martorii ok,am dat cheie si a inceput sa invarta...a invartit de 9-10 ori si nu a pornit.Am oprit si pornit dinnou: a invartit iar si nu a pornit.Atreia oara,am pus contact iar a incepuit sa injvarta dar dupa 2-3 invarteli a inceput sa scada turatia pana cand nu a mai invartit si a inceput sa se auda un tac-tac-tac-tac continuu.9sau pac-pac-pac-pac:))))).Am oprit si am dat dinnou cheie,a incercat o jumatate de invartire si apoi incepe acel tac-tac ca o mitraliera.De mentionat ca bateria avea 2 suruburi infipte in borne si acum o luna am scos unul dintre ele si nu l-am mai infipt la loc.Acum o saptamana,cand am ridicat capota,era zapada la borna cu firele rosii.A curs acid din baterie .Oare nu mai e buna bateria ?Ce o fi acel taca-taca? Va rog sa ma ajutati dinnou.Multumesc,daca e ceva neclar,vin cu detalii,oricine are idee,sa-mi scrie parerea lui,imi trebuie masina sa merg la munca,am si o fetita de 9 luni si e greu fara masina pe frigul asta.
|
--------------------
renault
1.6 benzina megane alizee
1998
|
|
dredu |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 2 November 09 ![]() |
Trebuie sa incerc si eu treaba asta cu folia de aluminiu!!!!! Sper sa functioneze si la mine!!!!
|
--------------------
Renault
Megane
- BC-05-WED
2000 1.9 dTi
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#257
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Mai intai trebuie remediata problema bateriei. Nu are voie sa fie nici un fel de acid pe acolo. taca taca ala ar putea fi un releu care nu se hotaraste ce sa faca fie din cauza tensiunii mici fie din cauza unui contact imperfect.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
vezi sa nu ai cumva dezizolat vreun fir. eu am patit-o. daca doar atingeam cablul de la senzor pornea imediat. dupa ce i-am dat cu banda izolatoare, merge brici.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
Cadlat |
![]()
Post
#259
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 December 11 ![]() |
despre ce senzor vorbesti vally?ca nu imi dau seama...lupo,m-am gandit si eu la un contact,dar am scos dinnou bornele bateriei,le-am curatat si le-am pus la loc...unde sa ma mai uit ca sa vad daca e intrerupt ceva?
|
--------------------
renault
1.6 benzina megane alizee
1998
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#260
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
verifica si sigurantele din compartimentul bateriei
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
senzor volanta
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#262
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Cadlat
Da jos bateria si pune-o pe un redresor. Sau cu ajutorul unor cabluri electrice si al unui binevoitor cu masina,sa iei curent pentru a porni apoi o lasi pornita pana se incarca(eventual te duci la munca,iti faci treaba,pe drum bateria se incarca). Acel tacanit este de la electromotor,cand bateria este slaba,nu are putere sa mai invarta motorul(zgomotul e de la acea piesa numita ,,bendix..). Nu cauta alte solutii,fa cum iti spun eu si o sa vezi ca reusesti. Spor. |
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
Cadlat |
![]()
Post
#263
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 December 11 ![]() |
dragos,multumesc pt sfat...tocmai am incercat cu cabluri...a pornit o data dar nu a ramas turata...e noapte si vecinul venise de la munca...am sa incerc dinnou maine pe lumina...problema e ca nu stiu daca bateria va mai functiona cum trebuie,ca are doua suruburi infipte in borne si a curs o groaza de acid pana acum,....am fost si am cumparat niste apa distilata si am completat ca avea 2 canale aproape goale....maine sper sa o pot lasa vreo 10-15 minute sa se incarce...ce e curios: am circulat cu ea zi de zi timp de o luna si dintr-o data bateria a picat...nu era normal sa fie incarcat?ce crezi despre asta?daca nu porneste nici maine ,trebuie sa cumpar alta noua?...ca redresor nu am sa o incarc cateva ore bune.
|
--------------------
renault
1.6 benzina megane alizee
1998
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#264
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Nu inteleg ce suruburi aveai infipte in borne. Daca ai scos unul din ele si a curs din baterie,de ce nu incerci sa-l pui la loc? Masina a mers pana acum,dar gandeste-te ca afara sunt foarte multe grade sub minus,uleiul din motor se ingroasa iar daca bateria nu e chiar noua,are cativa ani,cand ai incercat sa pornesti dimineata si-a dat duhul
![]() Daca ai pornit cu cabluri de la o alta masina,e clar ca am avut dreptate in privinta bateriei. Daca nu porneste nici maine,incearca ce ti-am zis cu schimbatul electrolitului,nu te grabi sa dai bani pe una noua,ca e criza,o mai poti lungi un an-doi. Spor. This post has been edited by Dragos34: 1 Feb 2012, 21:38 |
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#265
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Asa este cum zice Dragos. trebuie tinut cont si de faptul ca o baterie la -18grade lucreaza cam la 40% din capacitatea pe care o avea la +20grade.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#266
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
La mine,la Botosani,azi dimineata la ora 10 erau ,,doar" -24 de grade
![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
Cadlat |
![]()
Post
#267
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 17 December 11 ![]() |
pe langa clemele care prind bornele + si - erau infiletate doua suruburi,probabil ca sa nu se mai miste clemele,nu stiu,ca am masina din septembrie...cum erau infipte,cand am scos unul ,a ramas gaura si pe acolo tot a iesit acid de mi-a inzapezit borna .
|
--------------------
renault
1.6 benzina megane alizee
1998
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#268
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Fa o poza. Pune-i un surub la loc. Fa nani,ca e tarziu iar maine ai treaba
![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
radunre |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Cadlat, sunetul acela de "tac tac tac" vine de la electromotor, in constructia lui exista un contactor de mare putere care porneste demarorul si in acelasi timp actioneaza bendixul (cupleaza roata dintata pe coroana volantei), o baterie descarcata duce la acest comportament. Resusciteaza bateria sau cumpara una noua, intre timp incearca sa-i gasesti problema pornirii grele altfel si o baterie noua ajunge in aceeasi stare ca si cea actuala.
LE. scurgerile de acid distrug tot ce prind, daca ai bateria sub grila stergatoarelor, sunt convins ca si cutia sigurantelor de langa ea este intr-o stare grava de oxidare, multe probleme apar de la contact imperfect in acea zona. This post has been edited by radunre: 2 Feb 2012, 08:32 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#270
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
radunre, daca a curs acid din baterie nu are cum sa oxideze contactele sigurantelor de putere din tabloul acela,pentru ca nu are cum sa ajunga acolo,eventual se prelinge pe platoul din tabla pe care sta bateria. Aici problema pornirii greoaie este data de bateria slaba(poate ca si veche) coroborata cu temperatura scazuta de afara. Iar de zgomot i-am zis si eu de la ce provine si sa nu-si faca griji. Iarna nu-i ca vara,vorba ilustrului nostru conducator
![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th August 2025 - 08:28 |