Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Proaspat posesor Megan 2

nmarinae
post 25 Jan 2012, 20:36
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




Salutare!!


Astazi a fost ziua cea mare, am achizitionat un Megan 2 1.5dci.
Dotari: aer, abs, 2 geamuri electrice, pilot, 6 airbaguri, xenon(sau faruri cu lupa nu prea m-a interesat aspectul acesta).

Masina este din 11.2007 96k km(reali verificati si dupa istoricul masinii si la reprezentanta cu testerul)

Acum as avea si eu cateva intrebari care ma macina si cu functia search nu am gasit:

- anvelopepe 205/65 r15 merg pe aceasta masina(am 4 anv de iarna dimensiunea aceasta)
- de unde as putea cumpara si eu diuze pt un injector care mi-a cica ar fii busit la testul cu borcanasele



Testul la masina l-am facut la MAC AUTO Slatina(respect pt oamenii de acolo)
- au pus testerul pe masina, au pornit-o si au verifiacat presiune in turbo, presiunea din rampa si injectoarele, si daca ar mai fii ramas ceva erori prin calculator.
Totul a fost ok doar ca la injectorul 4 a dat mai mult pe retur decat celelalte.
In demaraje puternice nu apare nici o eroare pe bord si nici nu se aprind martoripe bord.

Zilele viitoare o sa revin si cu ceva poze
Cu respect
Bogdan-Pitesti


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 25 Jan 2012, 20:44
Post #2


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Sa ai parte numai de drumuri bune cu ea!


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviustel
post 25 Jan 2012, 20:53
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




Sa o stapanesti sanatos! Si eu am tot injectorul 4 mai prost, adica da mai mult pe retur, insa nu te grabi sa il schimbi, pana la o anumita cota, calculatorul de injectie compenseaza diferenta, mai bine mai cere cateva pareri, in general baietii din reteaua Reno sunt plini de idei stralucite pe banii clientului. Nu de alta, dar e plin de supape de retur chinezesti contrafacute cu care vei avea mai multe probleme. Numai bine!



This post has been edited by silviustel: 25 Jan 2012, 20:54


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC 2008 / 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 26 Jan 2012, 09:30
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(silviustel @ 25 Jan 2012, 20:53)
Sa o stapanesti sanatos! Si eu am tot injectorul 4 mai prost, adica da mai mult pe retur, insa nu te grabi sa il schimbi, pana la o anumita cota, calculatorul de injectie compenseaza diferenta, mai bine mai cere cateva pareri, in general baietii din reteaua Reno sunt plini de idei stralucite pe banii clientului. Nu de alta, dar e plin de supape de retur chinezesti contrafacute cu care vei avea mai multe probleme. Numai bine!
*




deocamdata sunt la stadiu de informare in legatura cu supapele de retur, sincer as vrea sa cumpar 4 bucati si cand imi va face probleme sa le schimb. Dar problema este de unde sa cumpar originale?


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 26 Jan 2012, 12:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(nmarinae @ 25 Jan 2012, 21:36)
Acum as avea si eu cateva intrebari care ma macina si cu functia search nu am gasit:

- anvelopepe 205/65 r15 merg pe aceasta masina(am 4 anv de iarna dimensiunea aceasta)


Pe janta de 15 producatorul monta 195/65R15. Daca pui 205/65R15 o sa ai roata cu diametru mai mare cu 13mm fata de original si masina mai inalta cu 6.5mm.
Eu nu cred ca va atinge pe undeva mai ales ca ai PDG(suspensie inaltata), merita incercat.

This post has been edited by papa_mulo: 26 Jan 2012, 12:17


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 26 Jan 2012, 12:21
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




era sa uit tot la reprezentata mi-au spus ca unul dintre injectoare a fost schimbat, si nu corespunde codul de pe injector cu codul din computer.


Ce se poate intampla daca merg cu ea asa sau ce ar trebui sa fac?

26 Jan 2012, 20:05:
Revin cu mici informatii....


Azi dupa ce am plecat de la servici surpriza nici un pic de caldura, uitandu-ma in vasul de expansiune surpriza nivelul lichidului peste maxim, am desfacut busonu si a inceput sa curga afara, apoi a inceput sa se aeriseasca singura. Vreo 10 km am avut caldura apoi iar a inceput sa nu ,ai bage caldura si uitandu-ma pe ceasul de temperatura aveam 2 liniute,


Ce ar putea sa aiba?

This post has been edited by nmarinae: 26 Jan 2012, 20:05


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ric26ct
post 26 Jan 2012, 20:38
Post #7


ric26ct


Group: Members
Posts: 461
Joined: 19 February 10
From: Constanta




Eu folosec de un an dimensiunea asta 205/65 r 15 si nu am nici cea mai mica problema, folosestele cu incredere, e mult mai eficienta franarea cu aceste cauciucuri.


--------------------
renault megane 2 2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression
Skoda Octavia 1,9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 26 Jan 2012, 21:46
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(ric26ct @ 26 Jan 2012, 20:38)
Eu folosec de un an dimensiunea asta 205/65 r 15 si nu am nici cea mai mica problema, folosestele cu incredere, e mult mai eficienta franarea cu aceste cauciucuri.
*





Mersi pentru raspuns, maine ma duc sa pun anvelopele.

Dar momentan imi da bataie de cap chestia cu caldura si nu reusesc sa-mi dau seama de ce mad.gif ,va rog, poate ma ajutati si pe mine cu o idee!
Astept raspusurile voastre, mersi!


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Jan 2012, 21:49
Post #9


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(nmarinae @ 26 Jan 2012, 12:21)
Azi dupa ce am plecat de la servici surpriza nici un pic de caldura, uitandu-ma in vasul de expansiune surpriza nivelul lichidului peste maxim, am desfacut busonu si a inceput sa curga afara, apoi a inceput sa se aeriseasca singura. Vreo 10 km am avut caldura apoi iar a inceput sa nu ,ai bage caldura si uitandu-ma pe ceasul de temperatura aveam 2 liniute,
Ce ar putea sa aiba?
*




Garnitura de chiuloasa fisurata ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pit-bull
post 26 Jan 2012, 21:51
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.182
Joined: 9 October 05
From: Banat




Cat a costat testerul ?


--------------------
DACIA Solenza 2004 Confort
Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 26 Jan 2012, 22:58
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(pit-bull @ 26 Jan 2012, 21:51)
Cat a costat testerul ?
*




testerul+testu de injectoare 102 lei (cred ca mi-a facut ceva reducere ca la inceput mi-a spus ceva de 170 lei totul)

26 Jan 2012, 23:00:
cj98czh si nu ar trebui sa bage apa in ulei sau invers sau din ce mai sitiu eu nu are compresie si deci pornire ioc?

This post has been edited by nmarinae: 26 Jan 2012, 23:00


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 27 Jan 2012, 06:34
Post #12


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Nu este obligatoriu! Depinde unde este fisura.
Am avut si eu "placerea"!
Aparent, motorul mergea bine (chiar prea bine smile.gif ) dar se ridica nepermis nivelul in vasul de expansiune. In realitate motorul se supraincalzea, ceea ce poate creea multe probleme destul de grave.



--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 27 Jan 2012, 06:39
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(adi_ar @ 27 Jan 2012, 06:34)
Nu este obligatoriu! Depinde unde este fisura.
Am avut si eu "placerea"!
Aparent, motorul mergea bine (chiar prea bine smile.gif ) dar se ridica nepermis nivelul in vasul de expansiune. In realitate motorul se supraincalzea, ceea ce poate creea multe probleme destul de grave.
*





si cam cat ar costa o garnitura si manopera?
Se schimba greu?

mentionez ca doar odata s-a intamplat sa imi creasca nivelul in apa, apoi nu s-a mai intamplat, dar ce am vazut eu este ca nu isi face circuitul prin vas,

This post has been edited by nmarinae: 27 Jan 2012, 06:41


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 27 Jan 2012, 07:05
Post #14


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




N-as pueta sa-ti spun cat costa, mie mi se intampla cu un Opel, prin 1993-94!
Greu/usor, este o chestie relativa. S-a rezolvat intr-o dimineata, inclusiv planeitatea chiulasei si pentru vremea respectiva a costat ceva bani (parca ~250 DM)
Ideea este ca gazele scapate in circuitul de racire nu permit circulatia corecta. Chiar daca nu se ridica nivelul, urmareste atent daca nu cumva "bolboroseste" i borcan sau, mai bine, cauta un mecanic de nadejde si spune-i tarasenia!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 28 Jan 2012, 17:59
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




Salutare!


Am fost astazi cu masina la mecanic si mi-a spus ca era din cauza ca nu era aerisita corect, si nu avea cum sa se aeriseasca ca nu se deschidea termostatul.


Una peste alta am schimbat distributia cu tot cu pompa de apa si i-am montat si gumele de iarna.

Azi dimineata mi-a fost cam frica cu pornirea, pe bord imi arata -17 grade dar a pornit din prima fara probleme.


O seara placuta


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 28 Jan 2012, 18:09
Post #16


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Stai linistit ca daca este in mintile ei injectia porneste fara probleme (din prima) si la temperaturi mult mai scazute... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 29 Jan 2012, 08:19
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(solidconvert @ 28 Jan 2012, 18:09)
Stai linistit ca daca este in mintile ei injectia porneste fara probleme (din prima) si la temperaturi mult mai scazute... wink.gif
*




Am avut pana acum numai masini pe benzina si dimineata nu aveam probleme, atata timp cat aveam baterie(s-a mai intamplat sa raman si fara) si stiind ca pe motorina pornirea iarna este mai problematica am stat cu un pic de frica.


Acum mai am de rezolvat cu inscrierea masinii, un set de filtre si ulei, si cea care imi da batai de cap ar fii codul injectorului 4 care nu este in acelasi cu cel din computerul masinii.


o zi buna


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ric26ct
post 29 Jan 2012, 10:39
Post #18


ric26ct


Group: Members
Posts: 461
Joined: 19 February 10
From: Constanta




QUOTE(nmarinae @ 29 Jan 2012, 08:19)
stiind ca pe motorina pornirea iarna este mai problematica am stat cu un pic de frica.
*



De mult timp nu mai exista proble cu pornire iarna la diesel. Este exact cu a spus @solid convert daca este pusa la punct masina nu exista nici cea mai mica problema.


--------------------
renault megane 2 2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression
Skoda Octavia 1,9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 29 Jan 2012, 13:59
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




intrebare de baraj:

Cum se da cu strop gel pe spate?
(nu am reusit sa imi dau seama)

Si inca ceva: se pare ca nu imi citeste mp3 sad.gif(

This post has been edited by nmarinae: 29 Jan 2012, 14:07


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 29 Jan 2012, 22:39
Post #20


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Parca pe maneta de stergatoare exista un inel pe care trebuie sa-l invarti si sa-l tii asa pana stropeste pe geam apa...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 30 Jan 2012, 08:44
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(solidconvert @ 29 Jan 2012, 22:39)
Parca pe maneta de stergatoare exista un inel pe care trebuie sa-l invarti si sa-l tii asa pana stropeste pe geam apa...
*




Mersi metru indicatie.


In alta ordine de idei iar mi-a taiat caldura, si am gasit aer in instalatie, si presiune in vasul de expansiune. Nu stiu ce sa mai fac.

Vreo idee de ce ar putea sa aiba?

This post has been edited by nmarinae: 30 Jan 2012, 08:45


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 1 Feb 2012, 12:38
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




verdict:

Garnitura chiuloasa arsa.

Masina este acum in service si treb sa se apuce sa o desfaca.....sper sa nu fie si chiuloasa defecta.


Revin cu informatii

Salutare


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 3 Feb 2012, 18:47
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




masina este in service.....

-rectificat chiuloasa
-schimbat ghiduri supape +simeringuri
-garnituri peste garnituri
-joc mare in ahul de la turbo->kit reparaatie tubo(o spinare de bani)




Pana la momentul acutual 2630 RON


Masina sper sa fie gata pana luni, dar nu ninsoarea asta nu cred ca imi ajung maine kitu de turbo.

Sper din tot sufletul ca sa ma pot bucura de ea de aici incolo

O seara placuta


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 3 Feb 2012, 21:01
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(nmarinae @ 25 Jan 2012, 20:36)
Salutare!!
Astazi a fost ziua cea  mare, am achizitionat un Megan 2 1.5dci.
Dotari: aer, abs, 2 geamuri electrice, pilot, 6 airbaguri, xenon(sau faruri cu lupa nu prea m-a interesat aspectul acesta).

Masina este din 11.2007 96k km(reali verificati si dupa istoricul masinii si la reprezentanta cu testerul)

Acum as avea si eu cateva intrebari care ma macina si cu functia search nu am gasit:

- anvelopepe 205/65 r15 merg pe aceasta masina(am 4 anv de iarna dimensiunea aceasta)
- de unde as putea cumpara si eu diuze pt un injector care mi-a cica ar fii busit la testul cu borcanasele
Testul la masina l-am facut la MAC AUTO Slatina(respect pt oamenii de acolo)
        - au pus testerul pe masina, au pornit-o si au  verifiacat presiune in turbo, presiunea din rampa si injectoarele, si daca ar mai fii ramas ceva erori prin calculator.
Totul a fost ok doar ca la injectorul 4 a dat mai mult pe retur decat celelalte.
In demaraje puternice nu apare nici o eroare pe bord si nici nu se aprind martoripe bord.

Zilele viitoare o sa revin si cu ceva poze
Cu respect
            Bogdan-Pitesti
*




Revin la prima ta postare, plina de entuziasm.
Din pacate, astea sunt masinile la categoria "5.000 euro". Am spus-o si o mai repet.

Imi pare sincer rau ca va trebui sa cheltuiesti atatia bani, dar sper sa fie o lectie si pentru altii pe viitor. sad.gif


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiblu
post 3 Feb 2012, 21:37
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 346
Joined: 15 January 07
From: Slatina




Salut nmarinae, imi pare rau ca ai probleme cu masina si nu poti sa te bucuri momentan de ea. Esti din Slatina, sau ai venit din Pitesti special sa faci verificarile si reparatiile la Mac auto??? Pe aici pe la noi, multi care si-au cumparat masinile de la ei si au apelat de asemenea la ei pentru revizii periodice si alte probleme tehnice s-au orientat ulterior spre service-urile dacia-renault din Pitesti!!! sau alte service-uri multimarca... Oricum, sper sa rezolvi problemele si sa tebucuri de masina. Asta este treaba cu masinile second hand, si cineva de la mine din familie a cumparat o masina la fel ca a ta (an fabricatie si motor, dar cu km mai putini) si a mai bagat imediat dupa, cateva sute de euro dar nu in motor ci in bucsaraie, flanse amortizoare... si mai are de bagat, dar nu chestii urgente. Concluzia: dupa ce o faci sa mearga, bucura-te de masina pentru ca este confortabila si economica. Si inainte de a apela la "Reprezentanta Renault" vezi ca mai sunt si altii care fac aceeasi treaba la fel de bine, dar la preturi mai bune.


--------------------
Renault Clio 3 Estate 1,4 Dynamique 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 3 Feb 2012, 22:28
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(adiblu @ 3 Feb 2012, 21:37)
Salut nmarinae, imi pare rau ca ai probleme cu masina si nu poti sa te bucuri momentan de ea. Esti din Slatina, sau ai venit din Pitesti special sa faci verificarile si reparatiile la Mac auto??? Pe aici pe la noi, multi care si-au cumparat masinile de la ei si au apelat de asemenea la ei pentru revizii periodice si alte probleme tehnice s-au orientat ulterior spre service-urile dacia-renault din Pitesti!!! sau alte service-uri multimarca... Oricum, sper sa rezolvi problemele si sa tebucuri de masina. Asta este treaba cu masinile second hand, si cineva de la mine din familie a cumparat o masina la fel ca a ta (an fabricatie si motor, dar cu km mai putini) si a mai bagat imediat dupa, cateva sute de euro dar nu in motor ci in bucsaraie, flanse amortizoare... si mai are de bagat, dar nu chestii urgente. Concluzia: dupa ce o faci sa mearga, bucura-te de masina pentru ca este  confortabila si economica. Si inainte de a apela la "Reprezentanta Renault" vezi ca mai sunt si altii care fac aceeasi treaba la fel de bine, dar la preturi mai bune.
*





Nu sunt din Slatina, si am ajuns la Mac datorita faptului ca din Slatina am cumpart-o....

Eu sunt din Pitesti. Crede-ma ca as fii preferat sa o cumpar cu bucsaraia varza decat cu probleme la motor.
Referitor la reprezentante din punctul meu de vedere nu prea ai ce cauta pe acolo decat cand cumperi masina. Masina mea este acum intr-un service particular. Daca ma duceam la reprezentanta plateam mult mai mult,

3 Feb 2012, 22:32:
QUOTE(ritter @ 3 Feb 2012, 21:01)
Revin la prima ta postare, plina de entuziasm.
Din pacate, astea sunt masinile la categoria "5.000 euro". Am spus-o si o mai repet.

Imi pare sincer rau ca va trebui sa cheltuiesti atatia bani, dar sper sa fie o lectie si pentru altii pe viitor.  sad.gif
*




nu prea inteleg partea cu "5.000 euro" te rog fii mai explicit.

O seara buna

This post has been edited by nmarinae: 3 Feb 2012, 22:32


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiblu
post 3 Feb 2012, 22:37
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 346
Joined: 15 January 07
From: Slatina




Acum m-am lamurit, lasa ca o rezolvi tu, asta e treaba cu masinile astea, e loterie... si daca e noua poti sa ai pobleme. Sa ne tii la curent.


--------------------
Renault Clio 3 Estate 1,4 Dynamique 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zetu
post 4 Feb 2012, 11:54
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 633
Joined: 18 December 04




Cat a costat masina pana la urma?


--------------------
NISSAN QASHQAI 1.3 dct Tekna 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 4 Feb 2012, 15:11
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(ritter @ 3 Feb 2012, 21:01)
Revin la prima ta postare, plina de entuziasm.
Din pacate, astea sunt masinile la categoria "5.000 euro". Am spus-o si o mai repet.

Imi pare sincer rau ca va trebui sa cheltuiesti atatia bani, dar sper sa fie o lectie si pentru altii pe viitor.  sad.gif
*



Stai tu linistit ca si daca dai mai mult pe o masina poti lua teapa. Chiar daca dai 1-2000 Euro peste pretul pietei, uitandu-te la numarul de km, ca e prim proprietar persoana fizica samd. O masina care e sensibil mai ieftina decat piata este evident "suspecta", dar a lua la pretul pietei sau chiar peste nu este nicidecum o garantie. O masina sh este o loterie oricum ai lua-o. Ca e mai mare sau mai mica e alta discutie, dar tot loterie ramane.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 4 Feb 2012, 15:20
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Corect si asta dar faptul ca pretul este mai "tentant" decat logica unui om normal care nu vrea sa-si bata joc de banii bagati in masina pana la momentul vanzarii, este PRIMUL SEMN ca vanzatorul vrea sa SCAPE REPEDE de o masina cu probleme.

Masinile SH consider ca trebuiesc luate de la persoane cunoscute sau direct din curtea proprietarului, nu din piata de la samsari.

95% din Megane-urile de categoria "5.000" euro sunt in marea lor majoritate lichidari de stoc, ale firmelor sau societatilor de leasing operational, direct catre samsari. Masini rulate de 4-5 persoane, fara grija, fara stres, duse apoi la cosmetizare si vandute ca "super ocazii".

Fara sa vreau, cunosc sistemul. Alte amanunte nu pot da.


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 00:43
Dacia