Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Proaspat posesor Megan 2

nmarinae
post 5 Feb 2012, 09:17
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(ritter @ 4 Feb 2012, 15:20)
Corect si asta dar faptul ca pretul este mai "tentant" decat logica unui om normal care nu vrea sa-si bata joc de banii bagati in masina pana la momentul vanzarii, este PRIMUL SEMN ca vanzatorul vrea sa SCAPE REPEDE  de o masina cu probleme.

Masinile SH consider ca trebuiesc luate de la persoane cunoscute sau direct din curtea proprietarului, nu din piata de la samsari.

95% din Megane-urile de categoria "5.000" euro sunt in marea lor majoritate lichidari de stoc, ale firmelor sau societatilor de leasing operational, direct catre samsari. Masini rulate de 4-5 persoane, fara grija, fara stres, duse apoi la cosmetizare si vandute ca "super ocazii".

Fara sa vreau, cunosc sistemul. Alte amanunte nu pot da.
*



Salutare!


Am vazut foarte multe masini pana sa o iau pe aceasta(si tot mi-am luat teapa) si va spun sa >90% erau manarite la kilometrii, intradevar cosmetizate, si cu tot felul de probleme viziblile. Imi amintesc era unu care zicea ca masina a fost a lu nevastasa, si sincer sa fiu cunoasteam masina si stiam ca a fost tavalita rau de tot deci si prin urmare FARA SAMSARI.
Ca sa gasesti o masina la proprietar este destul de greu...
Cine vrea o masina care s-o tina cativaq ani buni ar fii mai bine sa se uite catre una noua, chiar daca este mult mai scumpa.


O zi placuta


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 5 Feb 2012, 12:53
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Masina noua este sfanta intr-adevar. Dar stii care e marea problema? Nu faptul ca dai asa mult pe ea cum spui tu. Aia o rezolvi pana la urma printr-un credit, leasing etc. Problema este pierderea la revanzare. Tocmai pentru ca piata e plina de samsari cu masini manarite, ei determina intr-un final pietul de referinta. Vei primi mai mult pe masina decat primeste samsarul pe troaca lui, dar nu in mod excesiv. Probabil 1000 - 1500 Euro maxim. Ca atare pierderea devine imensa. De altfel colegul ritter de aia si este suparat, el si-a tinut masinuta "ca la carte" si evident ca nu pote sa o vanda pe nimica. Eu il inteleg foarte bine. Si eu am facut la fel cu fosta masinuta: distributie la reprezentanta, kit ambreiaj la fel, CASCO si reparatii zgarieturi in service "spalat" cu impact pe valoarea politei anul urmator (n-am avut nimic pocnit sau trosnit) , iar cand am vandut-o am dat-o pe nimica toata sad.gif Iar eu n-am avut-o de noua.
Problema este cercul vicios: cu cat o tine, cu atat pretul ei scade si mai mult in timp sad.gif
Ca atare, eu nu mi-as lua o masina noua daca nu as face minim 25-30.000 km/an si nu as fi decis sa o tin minim 6 ani. Altfel, ar fi bataie de joc la adresa banilor mei.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladimireee
post 6 Feb 2012, 11:26
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 17 January 12
From: IASI




salut! ba sa stii ca e posibil sa le gasesti de pe firma si bune.. si eu am luat-o de la Skol, ideea e ca nu a vazut alt service inafara de ..reno, a fost condusa de o singura persoana care ulterior a intrat si in posesia lui, a avut reviziile la zi si la 189k cat avea cand am luato mergea ca dupa rodaj si credeti-ma ca am mai invartit vre-o doua inainte, stiam despre ce e vorba.


--------------------
Renault Megane 2004 2.1/1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 6 Feb 2012, 11:31
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Corect. Dar ai cunoscut persoana de la care ai luat-o.

Si eu am fost in aceeasi situatie cu Megane-ul. L-am luat de la un tip, director la o firma din Bucuresti, care a ingrijit-o enorm iar drumurile le-a facut cu preponderenta pe Bucuresti-Iasi-Bucuresti (drum ca in palma, fara probleme).
Nu fuma, nu mergea tare, nu nimic. Mai tipicar decat mine smile.gif


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 6 Feb 2012, 12:12
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(vladimireee @ 6 Feb 2012, 12:26)
salut! ba sa stii ca e posibil sa le gasesti de pe firma si bune.. si eu am luat-o de la Skol, ideea e ca nu a vazut alt service inafara de ..reno, a fost condusa de o singura persoana care ulterior a intrat si in posesia lui, a avut reviziile la zi si la 189k cat avea cand am luato mergea ca dupa rodaj si credeti-ma ca am mai invartit vre-o doua inainte, stiam despre ce e vorba.
*



Pari ca ai luat-o de curand, de cateva luni... asa e? Pune bani de-o parte ca la 189k si daca as lua masina de la tata m-as astepta ca in scurt timp sa incep sa bag in ea lovele. Nu neaparat chestii grave(desi si alea se pot intampla la km astia), dar si lucruri care pica in mod normal pe masina, venite una dupa alta te baga in colaps.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ric26ct
post 6 Feb 2012, 14:13
Post #36


ric26ct


Group: Members
Posts: 461
Joined: 19 February 10
From: Constanta




Eu am cumparat doua masini de la samsari de-a lungul timpului si s-au dovedit mai bune decat megan-ul care l-am luat de la un director de firma care nu era samsar. Slava domnului cand zic probleme ma refer doar la bucsaraie si nu la motor cu care nu am avut nici o problema in 2 ani.


--------------------
renault megane 2 2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression
Skoda Octavia 1,9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 6 Feb 2012, 21:18
Post #37


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




QUOTE(clr @ 5 Feb 2012, 12:53)
Masina noua este sfanta intr-adevar.


Aici am ceva de comentat. Argumentat sau nu, insaaa...:
Ca si in viata si in casnicie, inclusiv masina noua e o loterie..
Am in patrimoniu (era sa scriu "in paddock') o sanioara achizitionata de mine, personal, de la dealer, la nici mai mult, nici mai putin de 9 km...
Si am avut "placuta" surpriza sa constat ca a crapat radiatorul de racire. Imediat ce a iesit din garantia de 2 ani oferita de maria-sa dealerul.

Bucsaraia, flansele de amortizor, amortizoarele in sine...Sunt piese ale sistemului de suspensie ce se uzeaza prematur, aspect inerent oricarui turism exploatat in RO.
Iar garnitura de chiulasa, bujiile, injectoarele, sunt inerente exploatarii in sine a turismului.
O problema pentru care Renault ar trebui pus la index ar fi, dupa prea umila-mi parere, eventuala fisurare a arborelui cotit. Ori, o fracturare a uneia din axele platenare. Sau desprinderea din port a vreunui etrier. Ori...etc. Sau, pentru politica pe care o au vis-a-vis de clienti. Asta, din auzite, nu din experienta proprie.

OFF-LINE: Iar Kurulina din semnatura, pana in prezent, nu mi-a pus probleme deosebite. A intrat pe al noualea an, cu 92k km, fara a-mi percepe bani pentru cine stie ce reparatii, ultra-nejustificate. Sau, mai rau, imobilizante.
Asta, in ciuda faptului ca Meganele din semnatira e achizitionat SH, acum aproape 6 ani, la 35k km, de la mult-blamatii AAA Auto.

Pe tema asta e mult de discutat.

Insa, una peste alta, Meganele 2 ramane o sanioara pe care te poti baza. Nici mai scumpa, nici mai ieftina la reparat/intretinut decat altele din clasa ei. Nici mai buna, nici mai rea decat rivalele din aceeasi categorie...
Aseara am shurubarit un pic pe langa un 308. Cu un pret de achizitie net superior Megane-ului, fie el si Phase 2, insa, similar ca performante si dotari. Mai putin consumurile declarate de constructor.
Si, dupa cateva ore de trabajo, poci a va marturisi ca MI-A TRECUT DE PEUGEOT!
La fel si de CITROEN! Mai ales C4. Din motive similare. Parol!

Personal, daca e vorba de turisme cu un pret rezonabil, de departe optez pentru turismele cu rombu' pe calandru, motorizare Otto, preferabil 1600 cmc: cuplu elegant, consum decent, performante surprinzatoare (mai ales gratie distributiei variabile...) etc.

OFF-LINE TOTAL: Am comis un drive-test cu un Megane III, motorizare K4M, cutie de viteze in 6 trepte. De vis!!! Nu neaparat ca dotari si aspect, ci d.p.d.v. performante si comportament dinamic.

Parerea mea...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 30 Aug 2012, 09:19
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




Revin dinou cu probleme la chiuloasa(chiulasa), sau cel putin asa cred


simptome: sufla in vas, da apa afara pe la supapa de la vasul de expansiune, acul de temperatura sta pe 90 grade, nu amesteca uleiul cu apa sau invers, nu da fum alb pe toba, presiune mare in vas.



La reparatia trecuta tot la chiuloasa a fost schimbata garnitura, planat chiuloasa, schimbate suriburi, scaune supape, simeringuri, distributie, pompa de apa, garnituri peste garnituri.



Dati-mi idei de xe ar putea fii?



30 Aug 2012, 14:30:
nimeni nu stie?

This post has been edited by nmarinae: 30 Aug 2012, 14:30


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 30 Aug 2012, 15:23
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Offff....si uite asa din Ianuarie de cand ai luat-o stai numai cu ea prin Service-uri....timp pierdut, bani cheltuiti, etc....
Parca ziceai ca ai verificat-o la Renault ?! sad.gif
(categoria de masini 5.000 eur blush.gif )


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tpv
post 30 Aug 2012, 16:05
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 12 February 09
From: Oradea




Nu se poate generaliza---categoria de masini 5.000 eur ----

Eu am dat pe Meganul din semnatura aproape 5000 euro, nu am avut nici o problema cu el in decursul celor 2 ani de cand este la mine, am facut doar reviziile + schimbul distributiei. Acum se pare ca ca radiatorul de apa are o usoara scurge circa 150-200ml pe luna, azi am comandat unul nou.


--------------------
Nissan X Trail Automat T 31 4x4 2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
free_runner
post 30 Aug 2012, 16:07
Post #41


In Car Led , BIT Company


Group: Members
Posts: 369
Joined: 20 January 12
From: Galati - Romania




Se pare ca tu esti unul dintre ghinionisti daca iar ti a aparut problema cu bolboroseala apei.... din cat stiu eu tot de la chiuloasa ar fi , poate nu a fost rectificata corect, poate garnitura nu a fost de calitate , etc etc. am avut si eu probleme cu garnitura dar la un passat care a suferit niste modificari si se merges cu el la liniute, acum nu stiu tu ce faci cu masina , dar megane ul nu mi se pare chiar masina de curse....

off topic @ritter : pe megane ul meu am dat 5500 in decembrie anul trecut , ce i drept ,e din familie , adus in tara in 2010 de sor mea, iar singurul lucru major care a fost schimbat e turbo , iar asta nu pentru ca era stricat ci pentru ca a primit o super oferta si s a meritat efortul , in rest.... motorina si drum liber , ce am mai schimbat eu au fost arcurile si amortizoarele ( unul dintre amortizoare de pe fata batea urat ) , iar acum dupa o verificare amantita am obs ca se aude o bataie de la flanse , dar nah, e plastic, consumabil , trebuia sa le schimb cu totul dar am omis
deci , cred ca se incadreaza si masina mea la categoria 5000 , dar chiar sunt foarte multumit de ea , singurul lucru negativ din punctul meu de vedere este spatiul , de asta o si vand, si ghici ce... tot 5500 cer pe ea. asta inseamna ca e masina de samsar si mai trebuie sa scoti inca 1000 pe langa pentru a fi adusa pe linia de plutire ? te inseli daca asa crezi...


--------------------
Renault Megane `07 106 CP,Sachs Absorbers - GL-77-BIT Black logos,H&R Springs
In Car Led Galati-Romania ( 0755 847 634 )
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 30 Aug 2012, 19:22
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Bine, nu ma certati, am zis si eu...


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrey_1986
post 30 Aug 2012, 20:36
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 August 12




nmarinae, lasa ca o sa rezolvi si problema asta pana la urma si o sa te bucuri de ea cum se cuvine atat timp cat ai grija de ea (valabil la orice masina).
Eu pe a mea am dat in aprilie 4700 de eur direct din franta adusa la 83000km Pe bune ca merge super, de parca ar fi nou. Ce e nasol, e carburantul la care trebuie fff mare atentie de unde se cumpara. De cand am luat-o am pus de la omv motorina superioara si eram ff incantat. la un momentdat am pus de la petrom V, tot sortiment superior dar parca nu mai era asa silentioasa , la a doua alimentare de la petrom V era de nerecunoscut, chiar m-am speriat ca nu mai era motorul asa silentios ca atunci cand am luat-o, ma gandeam ca mi-am luat teapa etc., dar dupa ce am alimentat iar de la omv de vreo cateva ori pana nu mai era diluata cu aia dinainte, imi merge ca si la inceput. Poate multi nu dau atentie la sunetul motorului dci sau dau vina pe jdemii de chesti, umbla , deregleaza ce nu trebuie..etc. (nu e general valabil)
Adevarat ca masina SH e o loterie, o poti nimerii buna sau rea, dar decat sa o cumpar de noua si dupa 4 ani sa se devalorizeze de 3 ori aproape...iar nu e bine.


--------------------
RENAULT MEGANE 2.2 8.2008/EXTREME 1.5dci 63kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 30 Aug 2012, 20:55
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(ritter @ 30 Aug 2012, 15:23)
Offff....si uite asa din Ianuarie de cand ai luat-o stai numai cu ea prin Service-uri....timp pierdut, bani cheltuiti, etc....
Parca ziceai ca ai verificat-o la Renault ?!  sad.gif
(categoria de masini 5.000 eur  blush.gif )
*




Crede-ma ca din ianuarie pana acum nu am calcat pe la service..am bagat atunci in acea reparatie si atat.


QUOTE(free_runner @ 30 Aug 2012, 16:07)
Se pare ca tu esti unul dintre ghinionisti daca iar ti a aparut problema cu bolboroseala apei.... din cat stiu eu tot de la chiuloasa ar fi , poate nu a fost rectificata corect, poate garnitura nu a fost de calitate , etc etc. am avut si eu probleme cu garnitura dar la un passat care a suferit niste modificari si se merges cu el la liniute, acum nu stiu tu ce faci cu masina , dar megane ul nu mi se pare chiar masina de curse....

off topic @ritter : pe megane ul meu am dat 5500 in decembrie anul trecut , ce i drept ,e din familie , adus in tara in 2010 de sor mea, iar singurul lucru major care a fost schimbat e turbo , iar asta nu pentru ca era stricat ci pentru ca a primit o super oferta si s a meritat efortul , in rest.... motorina si drum liber , ce am mai schimbat eu au fost arcurile si amortizoarele ( unul dintre amortizoare de pe fata batea urat ) , iar acum dupa o verificare amantita am obs ca se aude o bataie de la flanse , dar nah, e plastic, consumabil , trebuia sa le schimb cu totul dar am omis
deci , cred ca se incadreaza si masina mea la categoria 5000 , dar chiar sunt foarte multumit de ea , singurul lucru negativ din punctul meu de vedere este spatiul , de asta o si vand, si ghici ce... tot 5500 cer pe ea. asta inseamna ca e masina de samsar si mai trebuie sa scoti inca 1000 pe langa pentru a fi adusa pe linia de plutire ? te inseli daca asa crezi...
*



De rectificat corect a rectificat-o, pentru ca am controlat-o eu singur cu ceasul comparator, iar garnitura a fost VICTOR REINZ, iar de mers ca la curse nici nu se pune problema, merg maxim 130 si de cand am aceasta masina o singura data a vazut peste 130, insemnand 170, in rest regulamentar.


Stau si ma gandesc sa nu fie chiuloasa fisurata sau mai rau ceva in bloc.
Ati vazut(auzit) chiuloase fisurate la renault?



--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 31 Aug 2012, 06:30
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(Andrey_1986 @ 30 Aug 2012, 20:36)
nmarinae, lasa ca o sa rezolvi si problema asta pana la urma si o sa te bucuri de ea cum se cuvine atat timp cat ai grija de ea  (valabil la orice masina).
          Eu pe a mea am dat in aprilie 4700 de eur direct din franta adusa la 83000km  Pe bune ca merge super, de parca ar fi nou. Ce e nasol, e carburantul la care trebuie fff mare atentie de unde se cumpara. De cand am luat-o am pus de la omv motorina superioara si eram ff incantat. la un momentdat am pus de la petrom V, tot sortiment superior dar parca nu mai era asa silentioasa , la a doua alimentare de la petrom V era de nerecunoscut, chiar m-am speriat ca nu mai era motorul asa silentios ca atunci cand am luat-o, ma gandeam ca mi-am luat teapa etc., dar dupa ce am alimentat iar de la omv de vreo cateva ori pana nu mai era diluata cu aia dinainte, imi merge ca si la inceput. Poate multi nu dau atentie la sunetul motorului dci sau dau vina pe jdemii de chesti, umbla , deregleaza ce nu trebuie..etc. (nu e general valabil)
          Adevarat ca masina SH e o loterie, o poti nimerii buna sau rea, dar decat sa o cumpar de noua si dupa 4 ani sa se devalorizeze de 3 ori aproape...iar nu e bine.
*



Placebo.
Motorina de la OMV si Petrom V este una si aceasi, si provine din aceleasi rezervoare.
Problema este posibil sa fi fost la rezervorul statiei respective (necuratat, cu reziduuri, etc).


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 31 Aug 2012, 20:43
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




colegu ritter - partea cu masini de 5000 e nu sta in picioare si sa ti spun de ce...masina mea (care o am de noua - 2006.10) are aproximativ 50000 km cat se poate de reali si merge impecabil. Crede ma, am oferta de 5400 e si ma bate gandul sa o dau, dar garantez noului proprietar ca nu va avea probleme cu ea. Am bagat in ea peste 2000 e bani pe care nu o sa i recuperez in veci, cert este ca in urmatoare nu voi mai baga un leu (dotari aftermarket).
Am avut foarte mare grija de ea si schimburile de consumabile le am efectuat mereu la maxim 10000 km. Desi poate parea ciudat masina mea nu a avut si nu are greieri de nici un fel. Si eu vreau pe ea 7000 e, dar nu se poate...
in concluzie nu mai generaliza cu masini de 5000 e pt ca exista si exceptii, as putea sa o mai tin fara probleme 5 ani, dar cand ma uit cum isi pierde din valoare, nu am de gand sa ajung sa o dau la pret de logan ambiance


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 1 Sep 2012, 05:43
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




Oate sa fie chiuloasa crapata?


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 1 Sep 2012, 07:56
Post #48


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(speedman @ 31 Aug 2012, 20:43)
putea sa o mai tin fara probleme 5 ani, dar cand ma uit cum isi pierde din valoare, nu am de gand sa ajung sa o dau la pret de logan ambiance
*


Si ce anume te impiedica s-o tii?...a nu-mi spune!... probabil vrei sa avansezi... asta este atunci! Iti asumi riscul/pierderea pt ca te grabesti si o dai acum cu 5000 Euro. Poate colegul @Ritter nu se grabeste ca si tine... este treaba lui cat cere pe masina... ce va lezeaza asa mult pe ceilalti cand cere 7000E?... este problema lui cat cere... eu l-am urmarit atent si omul a spus foarte clar ca daca nu primeste banii astia pe ea atunci prefera s-o tina in continuare... tu pe de alta parte nu cred ca mai ai ce sa pierzi... masina s-a devalorizat deja cat trebuie pentru piata noastra de cenzurat, deci in principiu nu cred ca mai ai cum sa minimizezi riscul de a mai pierde in continuare. Eu cred ca o masina cumparata de noua si intretinuta ca la carte abia acum incepe sa merite... in comparatie cu trompetele existente pe piata in plaja asta de 5000E... si eu ma gandesc sa-mi schimb masina dar cred ca voi vinde loganul lui tata si ii dau meganu' meu decat sa-l vand pe 3-2lei...

P.S.: chiar mi-a oferit cineva 5000E pe ea si i-am spus pas...i-am spus sa mai puna vreo 7-8 sute si mi-a zis ca gaseste alt an la banii astia. Ok daca gaseste masina fara nicio zgarietura, cu roti de iarna, cu muzica mea, intretinuta asa ca la carte numai la serus si cu doar vreo 70000km. Tocmai de aceea prefer sa i-o dau lui tata, dar asta probabil anul viitor. biggrin.gif

This post has been edited by solidconvert: 1 Sep 2012, 08:15


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 1 Sep 2012, 08:36
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.499
Joined: 21 April 07




asta ai inteles tu, ca ma lezeaza pe mine? poate sa ceara si 10000 e nu ma deranjeaza, poate n ai inteles.
Si care ar fi motivul pentru care masina mea (mai veche cu cateva luni si km la jumatate) plus dotari aftermarket gen gpl (pe care l am achizitionat cu bani, n a fost castigat la promotie), xenon faza scurta si lunga (cel din urma in garantie), filtru K&N, toate cele 4 bobine cumparate noi si in garantie, anvelope noi in garantie aproape 2 ani, bujii denso power iridium cumparate de noi, ar avea o valoare de piata mai mica... Sunt constient ca valoreaza mai mult, dar atata vreme cat nu pot lua pe ea pretul corect, o dau in pierdere, nu cred ca sunt si primul si nici ultimul care pierde la o masina. Daca ai pune la socoteala si faptul ca sunt primul si unicul proprietar al masinii, in mod cert valoarea nu poate fi pusa la indoiala, adica eu as fi mai indreptatit sa cer mai mult pe o masina decat altcineva...
Mi se pare mai avantajos sa cumperi o masina de la cel care a avut o de la inceput, decat de la o alta persoana (aici ma refer la faptul ca cel despre care vb tu a achizitionat acea masina sh) - este o diferenta

This post has been edited by speedman: 1 Sep 2012, 08:37


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 1 Sep 2012, 14:51
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Nu am inteles niciodata de ce faptul ca iei masina de la primul proprietar este asa o garantie enorma de incredere ??!! blink.gif
Uitati-va in jur si veti vedea o groaza de 'gioarse luate de noi, de "primul 'propritar, bre'".
Eu am spus intotdeauna ca sunt al 2-lea si am preferat sa fiu cinstit cu cei din jur, mai ales ca pe Cartea de Identitate este trecut la primul utilizator Firma de Leasing, iar eu al 2-lea, fapt pe care il pot specula spunand ca eu am fost singurul utilizator al masinii si contractul de leasing mi-a apartinut. Este ok asa ? Eu unul nu o fac, nu am nimic de ascuns.

PS fiind sonat cu masinile si obsedat de cel mai mic fir de praf sau zgomot, am preferat sa iau aceasta masina in regim SH pentru ca primul proprietar, pe care il cunosteam, a fost unul si mai sonat decat mine; prefer sa iau cu cea mai mare incredere o alta masina a vreunui coleg dupa Forum, pe care l-am "citit" in timp si sa dau ceva in plus, decat o masina din Autovit care a avut un singur "propritar bre'", de cele mai multe ori un pensionar care a tinut-o in garaj multi ani fara sa o foloseasca - eterna poveste... ph34r.gif

This post has been edited by ritter: 1 Sep 2012, 14:54


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buzasparta
post 3 Sep 2012, 13:12
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.261
Joined: 25 August 07
From: Judetul Romanica




Am mai spus si ma repet: masina si multe alte achizitii sunt alegeri emotionale si e in functie de noroc.De ce spun noroc? Pentru ca se intampla sa iti iei o masina noua si sa te saturi sa vezi service-ul atat de des incat capeti impresia ca lucrezi acolo si poti cumpara o masina sh si sa mergi foarte bine cu ea multi km fara sa te deranjeze- nu vorbim de uleiuri, filtre sau alte fluide si consumabile gen bucse,pivoti.


--------------------
renault megane sedan 1.6 110cp - GL06cxx 2007 expression
President Ronald +CRT Superstar ML 145
233 SP 94
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 4 Sep 2012, 10:34
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




topicul era altul dar vad ca s-a deviat ........


Poate gasesc si eu raspunsul la intrebari, nu sa dezvoltam "SFATURI ACHIZITIE" (mai sunt topicuri cu acest lucru)


--------------------
Dacia 1310Li - AG-30-BIM 2000
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius CJ
post 4 Oct 2012, 12:41
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 September 12




Va salut sunt nou in zona tocmai am cuparat un reno megan bicorp 1.5 dci de 60 kw.
Masina este ok fata de opelul vectra pe care am avuto.
Am o intrebare cum i-mi dau seama ce norma de poluare este masina, prma imatriculare o are in 2007 tipul de motor ii k9k-d7. Daca ma poate ajuta cineva va multumesc.

This post has been edited by Marius CJ: 4 Oct 2012, 12:42


--------------------
Renault Megan 2 2007 1.5 dci 82 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu45
post 14 Oct 2012, 21:37
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 2 January 11




sa o stapinesti sanatos.....,norma de poluare o gasesti in talonul masinii,la casuta 10 , (Numarul de omologare) care e format din litere si cifre si se termina cu_E3 sau E4 ceea ce inseamna euro3 sau euro4....sanatate...!!!!


--------------------
Renault Megane 2.2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 20:14
Dacia