Aer in instalatia de alimentare symbol 1,5 DCI
![]() ![]() ![]() |
Aer in instalatia de alimentare symbol 1,5 DCI
MisuSYM |
![]()
Post
#91
|
||
Fan Diesel Group: Members Posts: 97 Joined: 27 December 16 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2007
|
|||
RazvanF |
![]()
Post
#92
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Da, este normal.
This post has been edited by RazvanF: 2 Dec 2018, 21:59 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
MisuSYM |
![]()
Post
#93
|
Fan Diesel Group: Members Posts: 97 Joined: 27 December 16 From: Galati ![]() |
Mersi de raspuns, Razvan. Ma chinui cu masina asta de trei ierni deja, mecanicii nu gasesc nicio explicatie pentru pornirea grea la rece, am ajuns sa verific si cele mai mici si ridicole amanunte.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#94
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Daca porneste greu la rece poate fi de la compresie si injectoare. Totodata si motorina de calitate proasta poate fi un factor, dar depinde acum cat de rece este. Parca motorina devine mai gelatinoasa de la -7 grade si daca nu are aditivi care sa impiedice acest lucru atunci va creea probleme la pornire, indiferent de motor.
Dci ul asta de 1.5 porneste si la -5 grade fara ajutorul bujiilor incandescente. This post has been edited by RazvanF: 3 Dec 2018, 07:01 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
andreiul |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat in proportie de 90% problemele legate de pornire; problema a fost de la electromotor, care fura curent si invartea prea greu; desi problemele cu aerul pe tur, inainte de filtru nu le-am rezolvat, masina a porneste la prima cheie chiar si la -10 grade.
Deja am 2 saptmani de cand am rezolvat problema cu electromotorul, iar masina continua sa porneasca la prima cheie. Nu stiu ce se va intampla la temperaturi mai jos de -10 grade, insa sper sa nu mai am probleme. De ce spun ca am rezolvat in proportie de 90%? Pentru ca dimineata, la pornire, primele cateva secunde motorul nu merge rotund, dupa care se stabilizeaza. Sper sa reusesc sa rezolv si problema aerului... |
--------------------
Renault
Clio FIDJI
2006 BaftaQ
|
|
verde |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Eu am rezolvat cu un filtru de combustibil aditional la care se conecteaza furtunele fara sa umblii la mufe. Sunt stutzurile alea pe acelasi diametru.Costa vreo 30 lei.Se mai goleste si acum furtunu dintre para si filtru cam vreo 5 cm dar daca dau la para se intareste beton. Masina porneste fara probleme.
Returul e directionat prin filtru auxiliar. Am ales varianta ca sa nu tai furtunele ptr supape unic sens. ...pe vremea cand eram eu la scoala era..furtunele si nu furtunurile.... This post has been edited by verde: 15 Dec 2018, 19:39 Attached thumbnail(s) 20181208_131227.jpg ( Size: 2.59mb ) Number of downloads: 559 20181208_131251.jpg ( Size: 2.7mb ) Number of downloads: 585 20181208_131257.jpg ( Size: 2.54mb ) Number of downloads: 561 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
alciora |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 February 19 ![]() |
Salutari!
Are cineva legenda/semnificatia culorilor de la filtrul de motorina? Multumiri anticipate! |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006/1,5dci/60KW/K9K-B7
- CT02ESI
|
|
SrET06 |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 29 November 21 ![]() |
@verde, poti da mai multe detalii despre acel filtru? Ce marca e, unde exact l-ai montare?
Intre para si filtru sau intre filtru si pompa? |
--------------------
Nissan
Pulsar
2014
|
|
verde |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Am apelat la filtru pentru ca nu am vrut sa tai furtunele . Mufele de pe furtune se potrivesc exact pe acel filtru. Returul care vine de la pompa de injectie e conectat la acel filtru impreuna cu returul catre rezervor. Intrarea si iesirea de retur ale filtrului masinii sunt scurtcircuitate cu acel furtun albastru. Practic , circuitul meu de retur merge direct catre rezervor fara a mai trece prin filtrul de motorina al masinii. Se pierde avantajul incalzirii motorinei din filtru pe timp de iarna . Aerul din retur se duce direct catre rezervor , nefiind introdus inapoi in circuitul pompei.Ala e un filtru de benzina ptr renault , nu stiu ptr ce model , dar se vede codul renault pe el in pozele atasate.
26 May 2022, 18:28: deci , intre returul pompei de motorina si rezervor. am separat circuitul de retur , de circuitul de alimentare a pompei de motorina. This post has been edited by verde: 26 May 2022, 17:28 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
QUOTE(bleano1 @ 23 Jun 2015, 14:34) Pana acum mergeam la magazin ,dadeam certificatul si se comanda filtrul,crezand tot timpul ca fiind original Delphi filtreaza la 2 micro.Dar nu e asa,sunt difrente intre coduri,de ex. cel cu HDF913 filtreaza 5 micro iar cel cu HDF938 filtreaza 2...cel putin asa vad eu aici De cand cautam explicatii... DELPHI nu dau nici un document pe site-ul lor englezesc! Multumesc mult!! QUOTE(verde @ 15 Dec 2018, 20:33) Eu am rezolvat cu un filtru de combustibil aditional la care se conecteaza furtunele fara sa umblii la mufe. Sunt stutzurile alea pe acelasi diametru.Costa vreo 30 lei.Se mai goleste si acum furtunu dintre para si filtru cam vreo 5 cm dar daca dau la para se intareste beton. Masina porneste fara probleme. Returul e directionat prin filtru auxiliar. Am ales varianta ca sa nu tai furtunele ptr supape unic sens. ...pe vremea cand eram eu la scoala era..furtunele si nu furtunurile.... Fenomenala ideea! Multumim! |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
gmarius86 |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 September 23 ![]() |
Salut, îmi poate spune cineva ce este piesa incercuita?
Este înainte de para Masina este un kangoo 1.5 dci 68cp Attached thumbnail(s) 20241209_071159.jpg ( Size: 2.69mb ) Number of downloads: 86 |
--------------------
Renault
Kangoo
2008
- BV08SRP kangoo W KW0V
|
|
tulin |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 354 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
Ai răspunsul la post #96
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
gmarius86 |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 September 23 ![]() |
Nu îmi dau seama ce este. Supapa unisens? Dacă da, de ce are alimentare?
|
--------------------
Renault
Kangoo
2008
- BV08SRP kangoo W KW0V
|
|
gmarius86 |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 12 September 23 ![]() |
Am găsit ce este. Este vana regulatoare de presiune. In interior sunt 4 tablite de aluminiu, separate de 2 elemente ptc. De aceea are și alimentare.
Nu are legătură piesa descrisa de mine cu supapa unisens. |
--------------------
Renault
Kangoo
2008
- BV08SRP kangoo W KW0V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:29 |