Aer in instalatia de alimentare symbol 1,5 DCI
![]() ![]() ![]() |
Aer in instalatia de alimentare symbol 1,5 DCI
iulky |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 6 March 16 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio symbol
2006
|
|||
froniecristian |
![]()
Post
#62
|
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
Salut.
Este corect sa pui supapa pe tur, eu am pus pe megane 2 pentru ca aveam mereu bule de aer si pornea mai greoi, mai ales daca o lasam cu botul mai sus decat partea spate. In plus tine si pompa de supra presiune amorsata. Eu uneori apasam butonul de start fara sa calc frana sau ambreajul pentru a o amorsa mai bine. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
- Vl-02-AMC I LOVE MY RENAULT
|
|
bleano1 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
QUOTE(iulky @ 6 Mar 2016, 18:25) sall ma ajuta si pe mine cineva am un clio symbol de 85 caluti diesel si vreau sa imi pun supapa de sens Supapa de sens se monteaza pe tur,mai exact imediat DUPA para de amorsare(in pozitie verticala)nu orizontal cum o pun unii.Si ai grija cum o pui ,sa respecti sensul de circulatie al motorinei. Sigur ai 86 cai.Eu stiu ca sunt de 84 sau 86. This post has been edited by bleano1: 7 Mar 2016, 21:57 |
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
Mutzi |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 May 13 ![]() |
Salut. Și eu am probleme cu bilele de aee pe conducte și cred că sunt de la senzorul de apa de pe filtru de motorina. Peste 2k km trebuie sa fac revizia de 120k km și mă gândesc să pun un filtru de motorina fara senzor. În felul acesta elimin o posibilă cauză de aer fals. Oare nu-mi da nicio eroare in bord (martori aprinși)?
|
--------------------
Nissan
Qashqai
2019, Acenta Plus, 1.5 dCi, 85 kW
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#65
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Nu iti da nicio eroare. Eu sunt la al 2 lea filtru de motorina fara locas pentru senzorul de apa si totul e ok. Senzorul l-am prins de alt cablu cu stripuri iar cei doi pini ai lui i-am izolat cu varnis termoretractabil.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Mutzi |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 May 13 ![]() |
Mulțumesc RazvanF pentru replay. Oricum filtrul este original Renault, singura problema ar fi că la acest tip de filtru exista locașul și se mufeaza cu senzorul după ce se sparge cu un dispozitiv, nu știu cum să-i spun și mă gândesc că locașul acela fiind cam subțire sa nu cedeze în timp de la presiunea din filtru sau diferențele de temperatură, etc.
|
--------------------
Nissan
Qashqai
2019, Acenta Plus, 1.5 dCi, 85 kW
|
|
andreiul |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutam,
Aveti idee de unde as putea sa cumpar oringurile minune din Bucuresti. Cei de la etansari.ro au comanda minima 200 de bucati si nu prea am ce face cu atatea... Multumesc anticipat. |
--------------------
Renault
Clio FIDJI
2006 BaftaQ
|
|
Mutzi |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 May 13 ![]() |
Pai, poate ne strangem mai multi. Eu sunt interesat de un set, doua. Sa fie acolo... Astept detalii:pret/bucata sau set, dimensiuni, culoare , etc.
![]() |
--------------------
Nissan
Qashqai
2019, Acenta Plus, 1.5 dCi, 85 kW
|
|
andreiul |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Tot cautand am mai gasit o firma din Timisoara, care insa nu vinde decat persoanelor juridice. Daca mai vrea cineva si are posibilitatea sa facem factura pe o firma, e ok.
Avantajul e ca vand si la bucata. |
--------------------
Renault
Clio FIDJI
2006 BaftaQ
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
eu am megan 2 1.5 dci de 86 cp si am folosit numai filtru de motorina original, acum si astia la renault cine stie ce pun in ambalajul de original, insa de 2 ierni am bule intre para si filtru si pornire grea dimineata cum scade temperatura sub zero. Filtru e cu senzor si cica ar veni si cu oring-uli de schimb eu nu I am vazut sa fi schimbat oring-ulii niciodata, oricum dupa ei trebuie schimbat tot traseul de alimentare, insa se vede cum bulele merg dinspre filtru spre para pe tur spre rezervor, atunci pe unde se alimenteaza pe retur?
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#71
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Bule de aer intre para si filtru am si eu. Cateodata chiar dispare motorina in acea sectiune, dar nu am probleme cu pornirea. Pe returul de la pompa este normal sa apara bule foarte mici de aer, ca o spuma, daca sunt bule mari vizibile atunci puteti da vina pe injectoare.
Cat despre oringul de la filtru de motorina, acesta trebuie schimbat odata cu filtru si totodata trebuie gresat cu motorina inainte de montaj. Si da ...instalatia de alimentare ar trebui schimbata cu totul daca vrei sa vedeti ceva rezultate. Eu am schimbat toate oringurile mai putin cele de sub masina, sunt 2 mufe tur retur undeva sub scaunul pasagerului fata (sub masina). Am folosit oringuri speciale rezistente la ulei si tot raman fara motorina intre para si filtru. Daca apas para e moale, dupa vro 10 apasari devine mai tare si se aude clar in rezervor cum este impinsa motorina cu bule de aer. Asa am ajuns la concluzia ca ar trebui schimbat tot traseul tur retur. This post has been edited by RazvanF: 29 Nov 2017, 23:32 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
MisuSYM |
![]()
Post
#72
|
Fan Diesel Group: Members Posts: 97 Joined: 27 December 16 From: Galati ![]() |
la o comanda de filtru de motorina nou primesc si oringuri in pachet?
|
--------------------
Renault
Symbol
2007
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
la megan 2 am vazut pe autokarma, ca pe original sunt 2 oringuli in pachet insa cum spuneam mai sus eu numai original si de la renault am luat si in 10 ani am schimbat de 5 ori filtru si nu am vazut sa schimbe si oringulii
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(MisuSYM @ 3 Dec 2017, 20:15) la o comanda de filtru de motorina nou primesc si oringuri in pachet? In principiu da.Daca nu,ar fi bine de luat si schimbat! |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
MisuSYM |
![]()
Post
#75
|
Fan Diesel Group: Members Posts: 97 Joined: 27 December 16 From: Galati ![]() |
Poate cineva sa imi explice ce face fiecare conducta care vine si pleaca din filtrul de motorina?
Mufa albastra stiu ca e returul, vreau sa stiu sigur ce inseamna celelalte, mufa rosie, verde si alba. Scuzati exprimarea ageamie si multumesc anticipat. |
--------------------
Renault
Symbol
2007
|
|
Ovidiu1973 |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 10 March 18 ![]() |
Salut
Am avut si eu problema bulelor de aer pe conductele de motorina si am inceput prin a schimba filtru de motorina cu unul Delphi HDF913 si problema s-a rezolvat prin a avea o pornire mai usoara dar tot mai aveam bule de aer pe conducte si am schimat si o-ring-urile cu interiorul de 8 si grosime 2 dar e bine sa aveti si cateva cu interiorul de 7 si grosime de 2 . La o conducta nu am reusit sa bag o-ring de 8 Cand va apucati sa le schimbati e bine sa aveti o surubelnita dreata mica si eu am mai facut dintr-un electrod gen o surubelnita pe care la capat am indoito la 90' ca sa o pot baga in partea de jos Ar mai fi bine sa stergeti interiorul cu un sprai de frane sa nu mai alunece exagerat si sa mearga mai usor si bineteles multa lumina Bafta |
--------------------
Renault
Clio
2003
|
|
andreiul |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Redeschid subiectul cu urmatoarea problema:
Mi se scurge motorina inapoi in rezervor. Mai exact, dimineata trebuie sa dau serios la para de amorsare pana cand ajunge motorina in filtru. Crezand ca este de la pana sau cuplele rapide (para de amorsare era cea originala a masinii, din 2005) am inlocuit para de amorsare cu una originala (cea care vine cu tot cu conducte). Efectul: nu numai ca problema nu s-a rezolvat, insa parca acum este si mai rau: daca incerc sa amorsez, motorina ajunge la filtru, insa in cateva secunde se formeaza o bula de aer serioasa (cam 4 cm) intre pana si filtrul de motorina. Ce ma sfatuiti sa fac? Atasez si filmulet This post has been edited by andreiul: 19 Nov 2018, 11:21 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Clio FIDJI
2006 BaftaQ
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#78
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Dupa ce ai schimbat para de amorsare, dimineata tot esti nevoit sa amorsezi circuitul?
Asa face si la mine, incepe cu acea bula si pana dimineata acea bucatica de furtun dintre para si filtru este complet fara motorina in schimb porneste de fiecare data, indiferent de numarul de zile in care a stationat masina. Doar odata mi-a facut o problema cu pornirea si atunci a fost cand masina a stat pe rampe mai bine de 24 de ore. Practic era cu partea din fata ridicata, atunci fara amorsare nu a pornit. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
gabibulgaru |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 15 December 13 ![]() |
Ai verificat garniturile de la cuple?
|
--------------------
Renault, Nissan
Kadjar, Qashqai
2016 1.5dci 110cp intens, 2012 1,6dci 130cp n.tec
- B702BBB
|
|
andreiul |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Pe langa tot ansamblul cu para + furtune + cuple rapide, rampa de retur de la injectoare este schimbata cu una noua. Eu personal suspectez filtrul de motorina; testarea am facut-o astfel; am lasat cupla de tur si cupla de retur in filtru, scotand cuplele de la turul spre pompa si returul de la pompa. Apoi am dat la para. Dupa cateva secunde, s-a format o bula de 4-5 cm intre para si filtrul de motorina.
Deasemenea, am renuntat la furtunul de tur (cel dintre filtru de motorina si pompa de injectie) si am montat un furtun de hidrocarburi prins cu coliere metalice, pe care am inserat si o supapa de sens. Azi dimineata a pornit la a 2-a cheie. In afara de problema cu aerul pe instalatie, anul trecut am avut probleme cu ECU. Initial nu mai cupla aerul conditionat, apoi motorul mergea neregulat la relanti, iar in cele din urma nu a mai pornit deloc. Am reparat ECU, insa am revenit la problema cu pornirea greoaie la rece (problema pe care o am de aprox. 5-6 ani). In momentul in care ECU era defect, la punerea testerului, eroarea a fost "Pressure too high". Am inlocuit si regulatorul de presiune (nou). Cu ocazia reparatiei ECU, am testat si partea de injectie, fiind necesara inlocuirea a 2 capete la 2 injectoare. Dupa inlocuirea lor, instalatia a fost testata si nu au fost probleme. O alta problema sesizata este faptul ca indiferent de temperatura de afara (ca sunt +20grade sau -20grade), indicatorul de bujie din bord sta aprox. 3 secunde la punerea contactului. Odata pornit motorul, acesta functioneaza corect (nu se aprinde nici un martor in bord, trage constant, nu da cu fum). Daca incerc sa pornesc motorul dupa 3-4 ore de stationare, acesasta porneste normal. Daca incerc sa pornesc motorul dupa o noapte de stationare, fie porneste la prima cheie (insa greu), fie la a doua cheie. Daca dau la automat prelung, se aprinde martorul cu bujia incandescenta. Exclud posibilitatea ca distributia sa fie sarita de la punct, pentru ca in 5-6 ani de cand am problema, am facut distributia si nu s-a schimbat nimic. Avand in vedere faptul ca deja ma exaspereaza situatia, am facut o programare pentru constatare la Auto Marcus Pantelimon. M-au chemat marti, insa am stabilit sa o las de luni seara, pentru a pune testerul pe masina marti dimineata, cu motorul rece. This post has been edited by andreiul: 20 Nov 2018, 09:57 |
--------------------
Renault
Clio FIDJI
2006 BaftaQ
|
|
crisolro |
![]()
Post
#81
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
o bula de aia facea si la mine dar nu s-a pus niciodata problema sa nu porneasca la prima cheie
daca ar fi dinspre filtru spre pompa de inalta ai mai zice sa faca vreo figura la pornire si sincer, nici asa pentru ca ramane suficienta motorina in pompa pt. pornire si apoi sistemul se amorseaza imediat ... daca nu sunt probleme la pompa, injectoare ma rog, bulele de genul au fost rezolvate de unii prin introducerea unor supape de unic sens - nu am detalii dar cred ca nu ridica probleme gasirea si montarea unei astfel de supape This post has been edited by crisolro: 20 Nov 2018, 11:12 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
75AIM |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
daca vrei sa rezolvi pb scjimba retururile la injectoare cu unele transparente de pompa parbriz si o vezi de unde e desamorsarea.pe mine ma disperase dar asa am vazut ce tb facut.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
andreiul |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Pana una alta am imprumutat de la un coleg un tester pe Bluetooth cu aplicatia Car Scanner. Nu stiu cat de precisa e masuratoarea.
La relati (851 rpm), am presiunea in rampa (Fuel rail press. = 22100 kPa; asta inseamna 221 bar. Nu stiu cat ar trebui sa fie. Motorul este 1,5 dci, 60kw, K9K-B7 This post has been edited by andreiul: 20 Nov 2018, 15:25 |
--------------------
Renault
Clio FIDJI
2006 BaftaQ
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
E mica, la mine au masurat o si avem si sub 200 la relanti cica ar trebui 400. Eu am la rece intreruperi cand scade sun 200, cica ar fi regulatorul de presiune. Bule cat incape si pe tur si pe retur. De pornit porneste bine daca pun contact pe accesorii si preincalzire bujii, apoi dau pentru automat. Daca pun direct porneste greu.Eu am motorul de 63kv
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
andreiul |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu, aceasta presiune difera de la un model de motor la altul... Nu stiu cat ar trebui sa fie la K9K-B7
|
--------------------
Renault
Clio FIDJI
2006 BaftaQ
|
|
andreiul |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Azi am fost in disperare de cauza la Auto Marcus Pantelimon.
S-a pus testerul pe masina si singura eroare care a aparut a fost cea de EGR, eroare care a dosparut dupa resetare. Partea de injectie este ok (injectoare si pompa). Au spus ca sa schimb/repar electromotorul (intr-adevar invarte mai greu) - stiam de asta, si cica bateria trebuie sa fie de 70 Ah 720 A, nu de 60 Ah 540 A cat am eu pe masina. Legat de aerul de pe instalatie (inainte de filtrul de motorina) - pe care intre timp l-am inlocuit cu unul tot Delphi - mi s-a sugerat sa mai inserez o supapa de sens inainte de filtrul de motorina. Repet, aerul este numai inainte de filtrul de motorina. Dupa filtru, pe tur nu am aer, iar pe retur, cand si cand mai iese foarte putina spuma, dar foarte rar, cam odata pe minut. In rest nici un pic de aer dupa filtru. Totusi, stau si ma intreb: am schimbat para de amorsare cu una originala, am schimbat filtrul de motorina tot cu unul Delphi (evident ca am schimbat si oringul care se gaseste in cutia filtrului). Totusi, ce nu e etans? Maine ma duc sa repar/schimb electromotorul si mai vad dupa. |
--------------------
Renault
Clio FIDJI
2006 BaftaQ
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Si eu am avut belelele astea la Clio-ul meu.
De retinut faptul ca motorina este trasa din rezervor, nu impinsa. Deci, orice infiltratie de aer pe instalatie este problematica. Eu am schimbat oringurile de la sonda cu plutitor din rezervor, am pus furtun dintr-o bucata pe tur (de la rezervor pana la para), la fel si pe retur. Am schimbat si furtunasele de retur la injectoare. Problema existentei aerului s-a estompat, dar nu s-a remediat complet. |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
andreiul |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Da, rampa de retur am schimbat-o si eu; insa cred ca degeaba; eu repet, nu am nici un fel de problema cu ce este intre filtru si pompa de injectie; problemele mele sunt inainte de filtru. Practic, din ce ma gandesc, problemele mele pot fi doar la imbinarea dintre furtunele de la para care se mufeaza undeva sub masina in spatele mororului, sau la cuplele rapide de la rezervor; ca alte imbinari nu stiu sa mai existe...
|
--------------------
Renault
Clio FIDJI
2006 BaftaQ
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#89
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Cam asta este problema, sunt prea multe cuple. Fiecare cupla are vro 2 oringuri daca imi aduc bine aminte. Eu am schimbat multe oringuri din cuple, mai putin cele de sub masina si cele de la rezervor.
Intr-o vreme chiar ma gandeam sa schimb furtunele care vin de la rezervor pana in compartimentul motor astfel sa scap de acele cuple. Se gasesc niste cleme pentru furtun care strang perfect rotund. Dupa o mica cercetare pe net furtunele din cauciuc ar fi bune undeva pana la 5 ani dupa care se recomanda inlocuite pe motiv de crapaturi/deteriorare motiv pentru care nu le-am mai schimbat. This post has been edited by RazvanF: 28 Nov 2018, 18:07 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
cosmin&b |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
@RazvanF
Ai dreptate. Cam 5 ani merg. Eu am folosit furtun cu insertie de ață... ma rog, un fel de rafie. Am pus, asa cum am zis, de la rezervor pana la para (o bucata) si pe retur o alta bucata. Pe retur nu cred ca este necesar, dar pe tur ajuta mult. |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:31 |