Noul Clio IV
![]() ![]() ![]() |
Noul Clio IV
csimby |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|||
robespierre |
![]()
Post
#512
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, alegerea dansului mi se pare corecta.......
|
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(theodor2004 @ 24 Sep 2013, 11:38) nici eu nu m-as baga la Clio IV, e prea nou aparut pe piata, si inerent are boli ale copilariei. Dupa 2-3 ani, cand le rezolva, ar fi altceva. ![]() Acum depinde de cati bani are fiecare. Un coleg de la birou a vrut sa isi ia Fiesta 1,0 ecoboost. Se misca bien masina, dar e cam mica totusi pt un barbat, si intretinere la Ford (inclusiv la Fiesta) te costa...si te costa... Asa ca, la sfatul meu, la aceiasi bani si-a cumparat un Hyundai I30, motor 1.6 mpi si 128 CP, benzina, cutie cu 6 viteze. Masina se misca f bine, si e si mai spatioasa si decat Clio IV, si decat Ford Fiesta. Modelul de baza, cu programul rabla si culoare metalizata, ajunge cam la 12 000 EUR (incuisiv reducerea dealerului) Tot cam in banii astia ajunge si Elantra, motor 1.6 mpi si 132 CP. Dotarile sunt decente, cu AC, ESP si piele pe volan chiar de la modelul de baza. Eu zic ca i-ai dat un sfat prost...dar mai prost a fost colegul tau ca l-a urmat. Fac pariu ca daca tu ai fi avut 12,000 euro un buzunar, veci pururi nu iti luai Hyundai...nici macar nu ajungeai la 5 km de show-roomul lor. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
Silk |
![]()
Post
#514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Teodor, tu bagi in discutie de Clio IV si Ford Fiesta un Hyundai care este alta clasa.
I30-ul este in aceeasi clasa cu Meganul si Focusul, de aici si pretul pe care trebuie sa il dai pe masina ( cum ai spus, cu reducere si Rabla aproximativ 12000 Eur. Iarasi, comparatia la spatiu interior e degeaba- ALTA clasa, alte dimensiuni interioare-alt comfort, alt consum, etc..... Lucru de care trebuie sa tii seama la alegerea ( sau posibila alegere) a producatorului : serviciile post-vanzare, unde intram iar intr-o discutie mult mai ampla.... Vechimea pe piata a unui autoturism nu are neaparat legatura cu problemele care apar la el ! Asta ar insemna ca tot ce apare nou sa fie "bolnav" de bolile copilariei, lucru care iarasi, nu este adevarat. This post has been edited by Silk: 25 Sep 2013, 09:50 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.229 Joined: 13 October 06 ![]() |
Pai I30 si Elantra sunt in clasa compacta, e normal sa fie mai spatioase.
As vrea sa conduc 1.2T-ul cu EDC si padele pe volan, din datele tehnice pare un compromis bun intre consum si performante. La cum arata piata acum, e mai rentabil ca niciodata sa iei un sh, decat o masina noua. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#516
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
am comparat masini cu preturi asemanatoare, nu neaparat clasa mica.
Pe de alta parte, din ce citesc mai sus vad ca, Clio IV e plin de aceste boabe(bube) ale copilariei. Faptul ca nu se deschideau portierele de la portbagajul celor 2 masini din show-room cam spune multe de cat de bine au fost facute ele. In ziua de azi producatorii sunt sub presiunea marketingului si a concurentei, sunt obligati sa lanseze produsul (masina noua) inainte de un anumit salon (ex cel de la Frankfurt), si nu au timp sa verifice suficient masina (verificare care se face mai ales pe stand). Verificarea pe drumuri si sosele se face preponderent de catre client, asa ajungandu-se la procese colective ale cumparatorilor contra producatorilor. Daca intrati pe forumul Opel, o sa vedeti ca si noul Opel Astra a avut bube ale copilariei; motoarele 2.0 TDI (codBKP) de pe Pasaat aveau injectoarele (marca Siemens) proaste, si s-a ajuns la procese colective cu clientii, tot Vag a avut mari probleme cu motoarele 1,2 TSI din 2010 si 2011, si cu unele 1.4 TSI ; BMW a avut mari probleme cu motoarele pe motorina (cod N47) carora li se rupea lantul de distributie in mers....Ford a schimbat ceva casete de directie pe garantie la noul Ford Focus. Pana la urma, in cativa ani, problemele au fost rezolvate cam la toti producatorii, dar ce facem cu clientii care au fost cobai? deci probleme au fost la o multime de masini nou lansate. Clio IV este o masina pe o platforma noua, cu motoare total noi, (0.9 tce si 1.2 tce), si nou aparuta pe piata. E putin probabil sa nu existe boli ale copilariei. Dar ma rog, cine vrea sa isi ia o masina proaspat aparuta, si sa fie in trend, isi asuma riscul. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
vallixx |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.564 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Clio 4 e o masina noua, dar vezi tu, bubele inerente copilariei nu par a fi la motoare.
Renault a fost bun pe motoare dintotdeauna, problemele lor au fost la subansamble. Casete directie cazute, bielete schimbate ca si consumabilele, de greieri nu mai zic. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
hellcat |
![]()
Post
#518
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(theodor2004 @ 25 Sep 2013, 13:41) Faptul ca nu se deschideau portierele de la portbagajul celor 2 masini din show-room cam spune multe de cat de bine au fost facute ele. Ce inteleg unii... ![]() @vallixx: Discutia despre casetele de directie spre ex. stii prea bine ca e complexa, credeam ca ai trecut de nivelul : "Am schimbat 2 casete in 2 luni Punct Renault masina de rahat." Tu esti unul din cei care are reno de 10-12 ani, mai stii una alta despre renault, ce naiba... 25 Sep 2013, 15:25: QUOTE(theodor2004 @ 25 Sep 2013, 13:41) Asa e, permite-mi sa inchid inelul logic: cumparand i30 nu risti nimic! ![]() This post has been edited by hellcat: 25 Sep 2013, 14:25 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
clau79 |
![]()
Post
#519
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 September 13 From: Bucuresti ![]() |
Dar v-ati gandit ca este posibil ca la masinile din show-room sa nu se poata deschide portierele pentru ca masinile sunt incuiate?
Unii dealerii tin masinile din show-room incuite. This post has been edited by clau79: 25 Sep 2013, 14:40 |
--------------------
DACIA/RENAULT
SANDERO 1.6MPI/CLIO ESTATE 0.9 TCe
- B04KZH/B53JNW
2009 Laureate/2013 Expression
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#520
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Nu o lua chiar asa, ca nu risti nimic. Eu stiu pe cineva care s-a tepuit cu BMW, motor diesel de 2l (din cele cu cod N47), dar avand in vedere ca i30 are 5 ani garantie full, eu zic ca e un risc mai mic.
Stiu ca vechiul I30 a avut probleme la caseta de directie, au schimbat destule pe garantie, dar acum se lauda ca le-au rezolvat. Ma rog, discutia degenereaza in alte modele de masini, pacat ca nu e un topic pe site de genul ,,Clio versus alte masini"". |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
robespierre |
![]()
Post
#521
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu inteleg remarca lui hellcat vis-a-vis de 2 casete in 2 luni si "nivel". Eu am schimbat 2 casete la Clio 4 in 9 luni si chiar si asta (a treia deci) bate, iar nimeni nu stie ce are. Pare un defect de lot, Renault-Samsung, made in Korea. Deci nu inteleg ce "nivel" trebuie sa ai sa intelegi superior chestia asta. Nici vocea clientului, nici service Cluj nu stiu ce sa faca.....
In plus am descris problemele cu sistemul start and stop, care functioneaza cand vrea el si da rateuri in rest. Vad pe forumurile franceze cazuri cu zecile de clienti care se plang fix de problema mea. Din nou nimeni nu stie ce are, dar "investigheaza". Pur si simplu cateodata motorul nu mai porneste, dupa ca se opreste automat la semafor. Tembelul de la vocea clientului mi-a repetat ieri de 7 ori la telefon sa merg la "unitatea" service (am fost de zeci de ori oricum), insa problema trebuie sa fie aratata acolo atunci cand apare. De unde draku sa stiu cand apare, cand ea apare aleator, la semafor???? Sa ma teleportez cu masina la service in clipa aia? Sa sa blochez intersectia pana vine service la mine? OOOOfffff.......minti luminate..... This post has been edited by robespierre: 25 Sep 2013, 16:50 |
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|
vallixx |
![]()
Post
#522
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.564 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu e vorba ca trebuie sa ai un anume nivel, eu am inteles ce a zis hellcat si partial ii dau dreptate.
Cand a zis "nivel" s-a referit nu la un nivel de inteligenta sau de pregatire, ci de experienta. Unde ii dau dreptate este ca nu poti trage brusc concluzia de Reno = masina proasta bazat pe cateva experiente izolate (care se intampla la toate marcile) si mai ales pe baza parerilor catorva useri de pe un forum, useri care ori fac reviziile prin fata blocului cu piese de calitatea a 3-a luate cu 2 lei din targ sau care nu au deloc grija de masina, o birjaresc non stop prin toate gropile , fac "reising" ![]() Unde nu-i dau dreptate este ca unele probleme exista si se stiu inca de la vechile generatii de Clio. E frustrant sa vezi ca producatorul nu rezolva problemele venite de la utilizatorii marcii si face aceleasi gafe si la modele noi. E pacat sa scoti pi piata un model cum este Clio 4, si sa-i dai in cap pe partea cealalta. Uite exemplu de probleme care se stiu si sunt nerezolvate timp de peste 10 ani. O sa ma refer la Symbol pentru ca pe asta il stiu, il conduc si am vazut "mersul " in timp. Caseta de directie, ambreiajul pe cablu, pompele de injectie la diesel, firul incuietorii de la portbagaj....etc Nu mai e cazul la Symbol ca nu se mai fabrica, dar sa vezi o problema , caseta de directie de exemplu, ca este deifictara la Clio 4, cand tu stii de peste 10 ani ca Clio-urile au fost deficitare la caseta de directie.....e jenant. Poate caseta ta e un caz izolat. vom vedea cum evolueaza in imp Clio-ul 4 si ne vom putea edifica. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#523
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Eu nu am probleme cu caseta si sper sa nu am. A fost buba cu releul de pe demaror.
Cazul lui Robespierre mi se pare relevant pentru ca s-a inscris pe forum inainte sa aiba masina (nu s-a inscris special ca sa se planga). Pare destul de ingrijoratoare treaba. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
lucianm |
![]()
Post
#524
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
Daca vine vorba de symbol sa nu uitam de cutia de viteze, planetara stanga care pierde ulei pe la burduf si selectorul pe unde pierde iar ulei, problema pe care o au si la alte modele dinainte de a fi symbolul pe piata, deci treaba cu masina proapat aparuta si cu trendul nu prea are fundament, cel putin nu in cazul de fata
Cazul lui Robespierre nu este chiar singular.... This post has been edited by lucianm: 25 Sep 2013, 18:31 |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#525
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
QUOTE(robespierre @ 24 Sep 2013, 00:04) Da, a doua caseta a pocat dupa 2 luni, maxim. Au certificat si cei din service. Acuma picat a treia. TOATE aveau acelasi cod si erau made in Korea, Renault-Samsung. CU s/s e un defect pe care nu il dibuiesc nici ei. Mai astept....e stresant la samafor, cand nu stii cert daca vei mai porni sau nu. Fe forumurile franceze e plin de cazuri din astea la Clio 4. In rest masina e foarte faina... ![]() @vallixx: Eu nu vreau sa te descurajez, insa am tinut sa spun aici public de am patit EU. Motorul Diesel 1.5 90 CP e absolut fantastic! Fiecare masina cu avantaje si defecte.... Insa: masina mai frumoasa ca Clio 4 NU exista pe piata, asta e cert! acum sincer, ce ai prefera sa ai? o masina perfect functionala,fara probleme sau o masina frumoasa? |
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
hellcat |
![]()
Post
#526
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(vallixx @ 25 Sep 2013, 18:28) Unde nu-i dau dreptate este ca unele probleme exista si se stiu inca de la vechile generatii de Clio. E frustrant sa vezi ca producatorul nu rezolva problemele venite de la utilizatorii marcii si face aceleasi gafe si la modele noi. Normal ca ma intelegi, pt ca ne stim de atata timp. E frustrant, asa este, asta e ideea, te face sa "urasti" intr-un final marca pt ca poate nu stie sa se faca inteleasa in totalitate. Renault - sunt printre cei mai slabi comunicatori pe piata noastra, e o parere personala fundamentata pe cativa ani buni de domeniu auto. Nu-ti place marca, n-o intelegi, n-o cumperi. Aici contribuie din plin si importatorul, a carei politica proclient cel putin in perioada de glorie a fost invizibila (dar roata s-a intors). Clio 4 e o masina ce a luat nastere ca si generatiile anterioare si alte modele reno pe infrastructura rutiera vest europeana. Vor s-o vanda si in Romania si asta se intampla. Nu exista probleme pe trenul de rulare spre ex. in Franta, cum de altfel au existat numeroase incidente pe sistemele de injectie delphi...astea nu au depins de starea drumurilor si in final nici de calitatea superioara a motorinei. ![]() Pachetul de drumurile grele + multe alte mici chichite ce nu se vedeau au fost obligatorii pentru succesul megane-ului sedan 2.2 in Europa de Est. Iar in spatele discutiei despre cate piese s-au inlocuit in garantie, stau si multe detalii tehnice pe care multi nu ajung sa le cunoasca sau poate pur si simplu nu sunt interesati. Spre ex. caseta de directie de clio 2, caseta electrica, capata joc undeva pe la 30.000km rulaj, o bucsa cu rol precis de preluare a socurilor incepea sa trancane. Si atat...puteai sa mai faci 200.000km, uzura ramanea in acelasi stadiu. Deci puteai sa devii sclavul casetei de directie sau sa incerci sa mergi mai departe si sa te bucuri de plusurile masinii. @robespierre: Poti sa deschizi un topic despre acest sistem stop&go sa incercam sa-l analizam mai in detaliu. Eu am luat contact cu sistemul "oferit" de cei de la mitsubishi. Nu zic, f fiabil si de real folos, insa vine cu o lista destul de lunga de asa zise excluderi, adica situatii cand acesta se dezactiveaza. De la temperatura exterioara, a motorului, consumatori porniti, tensiune in baterie, zeci de combinatii care-l anuleaza. Ok, tie nu-ti mai porneste dupa ce s-a activat (oprit)...e clar ca trebuie investigata problema, atat dpdv fizic cat si soft. Service-ul autorizat reno o fi el si ingnorant insa e in acelasi timp si legat de maini intr-o astfel de problema, daca si in Franta sunt astfel de incidente, iar producatorul inca nu a depistat sursa ca apoi sa vina si cu o solutie. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
robespierre |
![]()
Post
#527
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
@robespierre: Poti sa deschizi un topic despre acest sistem stop&go sa incercam sa-l analizam mai in detaliu. Eu am luat contact cu sistemul "oferit" de cei de la mitsubishi. Nu zic, f fiabil si de real folos, insa vine cu o lista destul de lunga de asa zise excluderi, adica situatii cand acesta se dezactiveaza. De la temperatura exterioara, a motorului, consumatori porniti, tensiune in baterie, zeci de combinatii care-l anuleaza. Ok, tie nu-ti mai porneste dupa ce s-a activat (oprit)...e clar ca trebuie investigata problema, atat dpdv fizic cat si soft. Service-ul autorizat reno o fi el si ingnorant insa e in acelasi timp si legat de maini intr-o astfel de problema, daca si in Franta sunt astfel de incidente, iar producatorul inca nu a depistat sursa ca apoi sa vina si cu o solutie. [/quote] Corect, Renault trebuie sa spuna service-ului ce e de facut, ei sunt foarte binevoitori, insa nu stiu de ce s/s face asa, iar la teste totul e ok..... Asteptam....... |
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|
vallixx |
![]()
Post
#528
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.564 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hellcat @ 25 Sep 2013, 20:29) Clio 4 e o masina ce a luat nastere ca si generatiile anterioare si alte modele reno pe infrastructura rutiera vest europeana. Vor s-o vanda si in Romania si asta se intampla. Nu exista probleme pe trenul de rulare spre ex. in Franta, cum de altfel au existat numeroase incidente pe sistemele de injectie delphi...astea nu au depins de starea drumurilor si in final nici de calitatea superioara a motorinei. ![]() Pachetul de drumurile grele + multe alte mici chichite ce nu se vedeau au fost obligatorii pentru succesul megane-ului sedan 2.2 in Europa de Est. Nu cred ca Renault nu stie ca starea drumurilor in tarile Europei de Est este mult mai slaba decat in vest. Evdient ca stie, a avut ani de zile masini create special pentru Europa de Est (Symbol, Megane Sedan), a avut masini modificate pt. Europa de Est (PDG). Si atunci e clar ca nu poti sa te astepti ca o masina creata pt Vest (Clio 4), sa functioneze identic in Est. Eu cred ca ei stiu exact problemele care vor aparea in timp, dar ii cam doare la bascheti pt. ca la noi "merge si asa". Si nici financiar vorbind nu ies rau, ca schimba niste componente in garantie pe banii lor, dar dupa ce masina iese din garantie....isi scot banii intreit. Si nu mai stau sa mai fabrice 2 feluri de casete: cele pt Clio 4 Vest si cele pt. Clio 4 Est ![]() Nu sunt adeptul teoriei conspiratiei, nu cred ca "asa au vrut", insa politicile de marketing, reducere de costuri (prin folosirea aceleiasi componente pe o gama mai larga de modele), trec de multe ori peste feed back-ul clientului. Asta este ceea ce ma supara. O zic mai pe romaneste si aleg caseta de directie asa ca si exemplu arbitrar. Ani de zile au fost probleme in est la casetele de directie, pe Clio si Megane-uri. Ori tu vii acum cu un model nou, care arat bine, atrage......, cu probleme la caseta de directie. Da-o ma in plm, ori nu ai invatat nimic, ori nu te intereseaza. Cam asa vad eu situatia. Uite, eu acum as cumpara al patrulea Reno, dupa 3 de care am fost multumit si ezit fix din motivul de mai sus. Acum cativa ani m-as fi dus direct la un dealer Renault, ii punem cheile de la Symbol in mana si-i ziceam: pune-l avans la urmatorul Reno (oricare ar fi fost ala) Ai ingredientele, cunosti situatiile, esti bine implementat in Romania, ai si fabrica acolo, masinile ti se cumpara. Nu-i pacat sa o dai de gard acum? Si cel mai nasol e ca nu imi vine sa cred ca e un caz izolat. ![]() Ma rog, orice model nou nu poate fi perfect. Sa vedem ce si cum se intampla in timp. This post has been edited by vallixx: 25 Sep 2013, 22:48 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
clau79 |
![]()
Post
#529
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 September 13 From: Bucuresti ![]() |
A facut cineva actualizarea la medianav si la harti?
|
--------------------
DACIA/RENAULT
SANDERO 1.6MPI/CLIO ESTATE 0.9 TCe
- B04KZH/B53JNW
2009 Laureate/2013 Expression
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#530
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
pe mine la Clio 2 cel mai mult m-a enervat ambreiajul cu transmisia pe cablu...orice i-am facut, nu i-am scos scartatitul mai mult de cateva luni. Intai l-am gresat, apoi am schimbat cablul de ambreiaj...si m-a tinut cateva luni. Apoi iar se incalzea in trafic aglomerat, iar scartaia...Nici schimbatul kitului cu totul, nu a rezolvat problema decat temporar. Mi se pare marlanie din partea lor sa stea cu problema nerezolvata de peste 10 ani...
Legat de casetele de directie, se pare ca la mine jocul a fost cauzat de pompa de servodirectie, care producea pilitura; pilitura ajungea prin lichidul de servo in interiorul casetei de directie, si rodea incet bucsele, si ce mai prindea pe acolo. dar ce te faci cu cei cu servodirectie electrica, ca ei nu au lichid de servo...Ca si la ei a fost joc. Ce sa zic, satul de plimbat prin service (de reprezentanta, ca eu nu merg la garaj) am decis sa imi iau alta masina, din afara grupului Renault (mi-am luat Skoda Octavia). Sincer, desi motorul 1,2 TCE si 126 CP pare interesant in specificati, eu nu m-as baga acum la Clio IV. Mai stau 1 an cu vechiul Symbol, mai vorbesc cu userii, si decid la anul ce fac. Daca merita, il iau, daca nu, pa si la gara, imi gasesc alta marca de masina. Atunci e posibil chiar sa imi dau Symbolul vechi mai scump, daca tot se aude ca se scoate taxa de timbru. Cat despre vanzarea la buy-back nu as face asta pt ca pierd la pret. Dealerul o ia mai ieftin, ca sa o poata vinde la pretul pietei (ii pune TVA si asta ridica pretul final al masinii). This post has been edited by theodor2004: 26 Sep 2013, 09:14 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
vallixx |
![]()
Post
#531
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.564 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(theodor2004 @ 26 Sep 2013, 09:12) Cat despre vanzarea la buy-back nu as face asta pt ca pierd la pret. Dealerul o ia mai ieftin, ca sa o poata vinde la pretul pietei (ii pune TVA si asta ridica pretul final al masinii). Asta este si nu este adevarat. Eu mi-am dat vechiul SYMBOL la buy back. Mi s-a oferit pe el un pret decent. Pe piata poate luam mai mult cu 2-3 sute de euro. Insa trebuia sa-l pun pe net sau sa ma duc cu el in targ, sa ma vad cu toti "pretendentii"......asa mi s-a parut mai simplu. M-am dus, mi l-au evaluat, le-am pus cheile, talonul in brate si s-au ocupat ei de tot. Pretul pe care-l luam in plus daca o vindeam in targ....nu merita restul de deranj. E adevarat ca de ibcei la buy back iei mai putin decat pretul pietei, insa sunt situatii in care diferenta e mica. Daca masina e bine intretinuta si ei nu mai au mult de surubarit pe la ea, iti pot oferi pret bun. In plus de asta, cand masina se vinde mai departe, de obicei se vinde peste pretul pietei. Totdeauna masinile de buy back revandute sunt mai scumpe. Insa macar ai garantia ca probabailitatea sa iei teapa e mai mica. Si nici nu te lovesti de toti samsarii. In rest, intr-adevar, este bine ca Clio 4 sa fie lasat sa se maturizeze un pic pe piata. This post has been edited by vallixx: 26 Sep 2013, 09:26 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
UXE |
![]()
Post
#532
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
vreo 3-4 ani asa, cand o sa apara clio V
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
robespierre |
![]()
Post
#533
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#534
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Robespierre, de curios, cat te-a costat masina?
Stiu ca ai motorul 1,5 dci 90 CP (care se misca bine, dupa parerea mea), dar cat te-a dus masina, cu tot cu optionale? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#535
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
vezi in postul#4. 14300euro!
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
clau79 |
![]()
Post
#536
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 September 13 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles ca in primele 90 de zile toate actualizarile sunt gratuite
|
--------------------
DACIA/RENAULT
SANDERO 1.6MPI/CLIO ESTATE 0.9 TCe
- B04KZH/B53JNW
2009 Laureate/2013 Expression
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#537
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
am vazut...la 14 300 EUR eu m-as fi uitat si la ofertele concurentei. E totusi mult pt un Clio..
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
robespierre |
![]()
Post
#538
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, cam acolo m-a dus pretul..... A propos de update harti...da, in primele 90 de zile e gratis, dar apoi? Costa destul de mult. Oare stie cineva o metoda de a face cumva?
|
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|
vallixx |
![]()
Post
#539
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.564 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(theodor2004 @ 1 Oct 2013, 12:57) Si cam ce crezi ca ai gasi la aceeasi bani, cu dotari similare? Dar pe bune, nu "am auzit ca un Hyundai e 10 mii", ci intrat pe site, facut un configurator, adaugat dotari optionale daca e cazul.... Nu de alta dar eu n-am gasit preturi si dotari comparabile. Daca la orice model de clasa mica ii adaugi una doua chestii incepi sa sari binisor de 15 mii. Sau ma rog, eu n-am gasit..... Si mie mi se pare scump pt. un Clio, si in lumina ultimelor zvonuri privind niste probleme cu care vine masina e chiar foarte mult pt un Clio. Daca ne gandim si la preturile din reprezentante e groaznic de mult pt. un Clio. Dar ce poti lua la similar? This post has been edited by vallixx: 2 Oct 2013, 11:10 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
adrian2011 |
![]()
Post
#540
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
daca nu ma insel,la inceput clio 4 pornea de la vreo 10000euro parca nu? si acum pleaca de la 8300.
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 02:50 |