GPL pe Fluence, Merita ?!
![]() ![]() ![]() |
GPL pe Fluence, Merita ?!
SorinCT |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|||
ssilviu |
![]()
Post
#152
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
bundy220, zi-mi un service pertinent care poate sa regleze instalatia astfel incat sa nu mai existe diferente la ceea ce arata computerul de bord.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mariusd4 |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Colegu bundy, am alimentat cand mi-a aratat nivel gpl 1 led cu 18l gaz, iar pozele din urma sunt facute aproape la acelasi nivel indicat de instalatie (zic aproape pt ca mai clipea din cand in cand ledul 2), deci +/- s-au dus cei 18l, pe CB imi arata ca am consumat 16.9l deci diferenta nu este prea mare. Da in fine, nu mai conteaza important este ca merge bine masina si suma de bani cu care alimentam saptamanal s-a redus cu 40%. Stima
This post has been edited by mariusd4: 30 Nov 2013, 07:52 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#154
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Suna bine 40% economie. Daca merge tot asa, in 10-12k iti amortizezi investitia si dupa aia mergi pe plus. Vad ca a mea prin oras la o medie de 14km/h, indica 10,9% mediu, deci in gaz ar insemna undeva la 12,5-14%. Cu dci-ul de 110cp la aceeasi medie in oras aveam 8,8-9,2% iar motorina este putin mai scumpa decat benzina...deci se merita sa mergi pe gpl si se merita cu varf si indesat.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am facut din nou plinul si au intrat 18.4l. Stima
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#156
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 29 Nov 2013, 22:54) bundy220, zi-mi un service pertinent care poate sa regleze instalatia astfel incat sa nu mai existe diferente la ceea ce arata computerul de bord. Daca te referi la un reglaj care sa iti arate consumul real si pe gaz si pe benzina,teoretic nu se poate in conditiile date. Ar trebui inca un C B. care sa tina cont de algoritmul de calcul gpl. Totusi s-ar putea regla aproape bine,dar prin tatonare,duze potrivite corelate cu o presiune potrivita etc...Dar nu cred ca conteaza musai asta,vorba colegului sa merga bine. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
luciansnd |
![]()
Post
#157
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 21 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Saptamana trecuta a trecut si Fluence-ul meu pe GPL. Am montat Tomasetto Stag 4 Qbox cu rezervor toroidal de 59l. Sunt multumit cum merge masina pe GPL. A scos un consum de ~9% pe GPL: Bucuresti -Constanta - Bucuresti in regim de autostrada, am mers cu 120-130 km/h.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010
|
|
nokia_6260 |
![]()
Post
#158
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 8 April 11 ![]() |
Unde ai montat instalatia si cat a costat?Trebuie mers si la R.A.R?Ma bate si pe mine un gand sa montez instalatie G.P.L....In 3 ani si 4 luni am 55.000 km...Ideea e ca e prima mea masina noua si daca la anul schimb si distributia si tot ce trebuie ma mai costa vreo 2000 lei...Daca o vand cu distributia noua iar pierd...Sotiei ii place masina si zice ca sa o pastram.Eu as lua un diesel,dar ne-ar mai trebui bani...Iar daca e sa o tin mai departe,macar sa merg mai ieftin...Nu am probleme cu ea...Asa ca ma gandesc din ce in ce mai serios...
|
--------------------
Renault
Captur
1,2 Tce 2017
- HSK-IP-XXX
|
|
nokia_6260 |
![]()
Post
#159
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 8 April 11 ![]() |
Deci nici o parere in 7 saptamani??
|
--------------------
Renault
Captur
1,2 Tce 2017
- HSK-IP-XXX
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#160
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
nokia_6260 |
![]()
Post
#161
|
Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 8 April 11 ![]() |
Deci nici de GPL?
![]() |
--------------------
Renault
Captur
1,2 Tce 2017
- HSK-IP-XXX
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#162
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Doar daca faci taxi
![]() This post has been edited by ali3n_cop: 21 Oct 2014, 22:02 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu mi-as lua Diesel daca consumul este principalul factor.
Daca pui GPL pe masina e Ok iesi la jumatate fata de benzina, nu ai probleme cu revanzarea, se cauta in draci Fluence cu gepeleu pt ca merge pe taxi dar sa te pregatesti pt un consum mare, autonomie mica, masina lenesa din cauza carburantului si a greutatii suplimentare, lipsa spatiu in portbagaj. Eu dupa un an cu GPL mi-am luat diesel......dar nu din cauza consumului. This post has been edited by mariusd4: 22 Oct 2014, 08:57 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#164
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Cu diesel iese in medie cu 2l/100km mai ieftin. La 1000 km deja ai salvat 125 lei. La 10.000 km ai 1250 lei. Dar diferenta 1.5 dci 1.6 benzina poate fi chiar de 3 litrii in oras. Ce poate sa se strice in 10.000 km de 1250 lei ? Doar nu cad turbinele si injectoarele intr-o veselie, fiti seriosi. Daca faci 15.000+ km pe an clar merita diesel. Dar doar daca te interesezi si esti dispus sa intretii unul. Se fac unele compromisuri e adevarat.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#165
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Pai..calculul tau este unul mioritic. Motorina este ceva mai scumpa decat benzina, daca ai o medie de 70% urban si 30% extraurban si nu faci mai mult de 25k/an, nu este nici o sfaraiala sa iei diesel. Diferenta de consum urban intre motorina si benzina este infima..in nici un caz 3 litri. Iti dau un exemplu personal..in ceea ce ma priveste pe mine..am 9% in oras cu masina pe motorina si 10,2% cu cea pe benzina. Extern: 5,8% motorina si 7,5% benzina. Sa zicem o medie de diferenta maxima de 2 litri/100km, la 10k ai castigat 200 litri (600 ron)....din care o mare parte ii decartezi la revizie, fiind mai scumpa la diesel decat la benzina. Ca sa se merite osteneala si economia la bani, tre sa rulezi cca. 20k-25k/an si sa te rogi sa nu apara probleme, stim cu totii de calitatea deplorabila a motorinei de la pompe. Mai intervin si alti factori in decizia de a cumpara un diesel: vrei cuplu ceva mai mare, ai auzit de miticul "5%" si vrei si tu, o iei de noua si te bazezi pe garantia oferita de catre producator...in caz de probleme sau vrei pur si simplu un diesel.
Parerea mea personala este ca "benzina este sfanta" atata timp cat nu faci prea multi km pe an. GPL-ul intra la alta discutie si eu personal nu sunt de acord cu asa ceva din mai multe puncte de vedere ce tin si de siguranta. Pana la urma, daca ajung sa pun gpl pe o masina noua, inseamna ca nu imi permit sa intretin masina aia in realitate....si am cumparat-o pentru ca este la moda sau pentru ca doar atatia bani am avut si nu am vrut sa-mi iau Logan....ceva de genul ![]() This post has been edited by ali3n_cop: 22 Oct 2014, 09:48 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 22 Oct 2014, 09:45) Pai..calculul tau este unul mioritic. Motorina este ceva mai scumpa decat benzina, daca ai o medie de 70% urban si 30% extraurban si nu faci mai mult de 25k/an, nu este nici o sfaraiala sa iei diesel. Diferenta de consum urban intre motorina si benzina este infima..in nici un caz 3 litri. Iti dau un exemplu personal..in ceea ce ma priveste pe mine..am 9% in oras cu masina pe motorina si 10,2% cu cea pe benzina. Extern: 5,8% motorina si 7,5% benzina. Sa zicem o medie de diferenta maxima de 2 litri/100km, la 10k ai castigat 200 litri (600 ron)....din care o mare parte ii decartezi la revizie, fiind mai scumpa la diesel decat la benzina. Ca sa se merite osteneala si economia la bani, tre sa rulezi cca. 20k-25k/an si sa te rogi sa nu apara probleme, stim cu totii de calitatea deplorabila a motorinei de la pompe. Mai intervin si alti factori in decizia de a cumpara un diesel: vrei cuplu ceva mai mare, ai auzit de miticul "5%" si vrei si tu, o iei de noua si te bazezi pe garantia oferita de catre producator...in caz de probleme sau vrei pur si simplu un diesel. Parerea mea personala este ca "benzina este sfanta" atata timp cat nu faci prea multi km pe an. GPL-ul intra la alta discutie si eu personal nu sunt de acord cu asa ceva din mai multe puncte de vedere ce tin si de siguranta. Pana la urma, daca ajung sa pun gpl pe o masina noua, inseamna ca nu imi permit sa intretin masina aia in realitate....si am cumparat-o pentru ca este la moda sau pentru ca doar atatia bani am avut si nu am vrut sa-mi iau Logan....ceva de genul ![]() 200 litri- 600 Ron?? poate ori 2. Diferenta de pret intre motorina si benzina este infima...10bani pe litru...20 lei la 200 litri. Adica in loc sa economisesti 1250 lei...mai scazi 20 lei. Cat despre consum...trebuie sa compari motoare cu cilindee aprox... Motorul 1.5 dci consuma 6...hai 7 cu indulgenta in oras...pe langa benzinarul de 1.6 care papa 9, rotunjit in jos. Daca luam consumurile mixte...4.5l pe langa 6.5l ne da o diferenta de 2 litri/100km... In 100.000km is minim 2000 litri * 1.3€= 2600€ Din banii astia scadem: 500€ diferenta de pret 100€X4 diferenta la revizii Dupa 100.000km ai un avantaj de 1700€ fata de benzinar....plus o valoare de revanzare cu aprox. 500€-1000€ mai mare decat benzinarul. Astea sunt niste calcule din topor, pe deoparte rotunjiind in sus, pe de cealalta parte in jos. Diferenta este mai mare dpmdv...un fan benzina normal ca face altfel calculele...vezi 200 litri=600Lei Diferenta intre 1.6 dci si benzinarul poate ca ii mult mai mare...asa ca argumentele tale tin poate pentru tine. Totusi si eu recomand benzinarul daca stai mai mult prin oras, are niste avantaje fata de diesel. This post has been edited by cuki46: 22 Oct 2014, 10:46 |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#167
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
El nici nu stie sa compare 2 motoare si vorbeste aiurea. Compari 2.0 turbo diesel cu 1.6 benzina aspirat de ti-a dat consum de 9% la diesel? Eu am 1.5 dci si stiu clar cat consuma in comparatie cu benzina, pt ca inainte am avut exact benzina. Diferenta este de 2-3% in favoarea diesel cand compari motoare similare. Si mie imi place benzina, dar un motor turbo benzina te rupe la buzunar pe un sedan.
This post has been edited by Piper101: 22 Oct 2014, 13:00 |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
75AIM |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Nu as mai lua niciodata masina pe benzina....de ce? cuplu si consum,hai sa va dau un exemplu recent:
In vara Jetta de 1.4 tsi si al meu 1.6 dci,puterile le stiti,eu aveam consum pe extern media la 4,4% iar Jetta la 7,8% masinile incarcate la fel si aceeasi viteza de croaziera in jur de 100 sa numai zic ca daca dadeam de dealuri Jetta ramanea in urma,apoi pretul benzinei in TR e mult mai mare ca la diesel,numai in Ro e pe invers, apoi cand trecea pe langa mine la o depasire parca era polizor nu alta pe cand 1.6 dci la cat e de silentios nici nu se auzea...eu sunt fff multumit de motor,la cat l-am injurat pe 1.5 dci de 85Cp a venit si timpul sa ma laud si eu. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#169
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Da.... Am pus gresit 600 in loc de 1200..... Cat despre consumul in oras la diesel...nu mai tineti intr-una cu 5-6% ptr ca induceti lumea in eroare. Aaa...faptul ca locuiti intr-un oras mai fluidizat dpdv al traficului si iesiti ceva mai bine la consum decat unul care sta in Bucuresti..inseamna automat ca si cel cu benzinarul va avea un cosuma mai mic in acelasi oras. Oricum..in realitate..diferenta la buzunar nu este atat de mare incat o faceti voi sa para. Daca era o asa mare diferenta..nu mai cumpara nimeni benzinare. Ehh..va las pe voi sa va duelati intr-un versus diesel/benzina....parerile sunt mereu impartite si discutiile interminabile.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
roland |
![]()
Post
#170
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pot confirma si eu ca, consumul diesel in oras nu e chiar cum scrie la carte, pentru ca nu se indeplinesc conditiile ideale in care se fac masuratorile (le stim toti).
La Fluence-ul meu, chiar daca in carte e dat 6 (sau sub 6), realitatea e alta (masurat corect, la pompa), asta in Cluj. Cand merg eu cu masina, de obicei, e ora de varf, dimineata si dupamasa. Mersul e de genul: stationare, accelerare, frana si de la inceput. Nu poti aplica metode de alea ca accelerezi incet, ca o lasi sa curga mult in frana de motor... realitatea si viteza din teren e alta si nu poti decat sa accelerezi, sa franezi si sa stai. Plus ca, daca e frig, vine caldura din radiatorul electric... care consuma... etc... Si asa se ajunge in oras la consum de 7 sau 8 pe diesel, 2l in plus fata de carte. La benzina pateam la fel (Logan-ul 1.4 aspirat), consumul de manual era 9.4 si realitatea putea ajunge la 11.5 sau 12. Pana la urma fiecare isi cumpara ce-i place, dupa cum considera fiecare ca e mai important (consum, cuplu, spatiu portbagaj, putere, design, confort, etc) si pana la urma nu exista "ieftin si bun", daca ai o masina iti asumi costurile, altfel mergi cu autobuzul si cu trenul/avionul (in concediu). Spun asta pentru ca se creeaza mai mereu aceasta polemica diesel vs benzina, gpl vs benzina, s.a.m.d., pana la urma fiecare are dreptatea lui, pentru ca parerile sunt subiective. Fiecare cu avantaje si dezavantaje, potrivite pentru diverse situatii, altfel s-ar fabrica un singur tip de masina. |
--------------------
.
.
.
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 22 Oct 2014, 21:45) Da.... Am pus gresit 600 in loc de 1200..... Cat despre consumul in oras la diesel...nu mai tineti intr-una cu 5-6% ptr ca induceti lumea in eroare. Aaa...faptul ca locuiti intr-un oras mai fluidizat dpdv al traficului si iesiti ceva mai bine la consum decat unul care sta in Bucuresti..inseamna automat ca si cel cu benzinarul va avea un cosuma mai mic in acelasi oras. Oricum..in realitate..diferenta la buzunar nu este atat de mare incat o faceti voi sa para. Daca era o asa mare diferenta..nu mai cumpara nimeni benzinare. Ehh..va las pe voi sa va duelati intr-un versus diesel/benzina....parerile sunt mereu impartite si discutiile interminabile. SefuŽ...Bucuresti nu este egal toata tara, iar daca tie dieselul iti papa in Bucuresti 10% din cauza aglomeratiei nu inseamna ca benzinarul ramane la acelasi consum indiferent ca ii aglomeratie sau nu. Daca dieselul meu papa 6-7, in aceleasi conditii 1.6 benzina papa 9-10. Daca ajung la un consum de peste 7, inseamna ca si benzinarul urca de 10... Iar in legatura cu afirmatia ta...toata lumea ar lua diesel, in anii 90 sub 10% din masiniile inmatriculate in europa erau diesel, dupa 20 de ani am ajuns la 60%. Eu reconusc avantajele unui motor pe benzina, si chiar recomand in anumite situatii...dar niciodata nu poti spune ca este mai economic un motor pe benzina decat cu un diesel... 23 Oct 2014, 08:16: QUOTE(roland @ 23 Oct 2014, 07:49) Si asa se ajunge in oras la consum de 7 sau 8 pe diesel, 2l in plus fata de carte. La benzina pateam la fel (Logan-ul 1.4 aspirat), consumul de manual era 9.4 si realitatea putea ajunge la 11.5 sau 12. Ma roland, da pe unde umblii tu in Cluju asta de scoti asemea valori? Nu de alta da si eu tot pe 8 ma duc la scarbici, tot la 17-18 ies, cand ii mai mare aglomeratia. ![]() Eu valori de astea aveam la 35 Grade si Clima in blana. This post has been edited by cuki46: 23 Oct 2014, 08:16 |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
partner |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 433 Joined: 20 June 13 From: Bucuresti ![]() |
In aceleasi conditii de trafic si acelasi stil de condus folosesc 2 motoare:
- benzina 1,2 turbo 120 CP, cuplu 190NM, greutate masina 1255 kg - consum 9% - motorina 2,0 turbo 90CP, cuplu 205NM, greutate masina 1286 kg - consum 8,5% |
--------------------
Renault
Captur
2013 / TCe120 EDC
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Este minim 10 ani diferenta intre cele 2 motoare, comparatia nu cred ca sta in picioare. In acest timp Reno a scos motor cu consum de 1l/100km
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#174
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Cuki, am scris clar de consumul dintre benzina si diesel in acelasi oras...ca sa nu se inteleaga diferit. Daca esti genul care abia urneste masina de la semafor si care face coloana in spatele sau pentru ca merge la consum..poate scoti un 6% chinuit in mediul urban. E simplu...reseteaza cb-ul si arata-ne dupa 1000 km parcursi numai in oras : consumul mediu si viteza medie.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
roland |
![]()
Post
#175
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(cuki46 @ 23 Oct 2014, 08:12) Ma roland, da pe unde umblii tu in Cluju asta de scoti asemea valori? Nu de alta da si eu tot pe 8 ma duc la scarbici, tot la 17-18 ies, cand ii mai mare aglomeratia. ![]() Eu valori de astea aveam la 35 Grade si Clima in blana. Sa zicem ca o calc (nu inseamna ca merg cu viteza mare, inseamna ca accelerez mai brutal). Plus ca am drumuri cam scurte. |
--------------------
.
.
.
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#176
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Postez doar ca sa va faceti o ideie.
GPL 2.0 aspirat, Oras 15%-16% echivalent in benzina 7,5-8 % Extra 10-max 11 in benzina max 6,5. Motor vechi ca si concept,masina mare,condus normal spre sport in anumite conditii. Echivalenta rezulta din pret. 3,1gpl si 6,... benzina |
--------------------
n
n
n
-
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 23 Oct 2014, 12:19) Cuki, am scris clar de consumul dintre benzina si diesel in acelasi oras...ca sa nu se inteleaga diferit. Daca esti genul care abia urneste masina de la semafor si care face coloana in spatele sau pentru ca merge la consum..poate scoti un 6% chinuit in mediul urban. E simplu...reseteaza cb-ul si arata-ne dupa 1000 km parcursi numai in oras : consumul mediu si viteza medie. 1000km numai in oras, din pacate cred ca veci nu am facut atatia km consecutivi in oras, asa ca in cazul meu nu prea ii relevant. Eu am consumuri de 5.X in CB pentru ca fac cam 60% in oras 40% afara Eu te rog acuma pe tine, sa pui poze cu masina diesel si consumul de 9% si benzina de 10% |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#178
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Cred ca cel mai bine te poti convinge pe masina ta..strict la consumul urban, fara sa combini cu extern. De luna viitoare am foarte multa treaba la tine la Cluj si ne putem intalni pentru a schimba pareri si experiente. Nu trebuie sa iei totul ca pe o contrazicere, iti dai seama ca daca erau diferente enorme intre benzina si motorina, nu mai achizitiona nimeni motoarele pe benzina. Mai este si pretul la achizitia masinii de noua, un diesel este semnificativ mai scump si pana amortizezi diferenta de bani, dureaza ceva, repet, fara sa ai ghinionul de a intampina probleme pentru care sa scoti bani din buzunar. Acuma sunt in delegatie dar cand ma intorc acasa, o sa dau cb-urile la zero la doua dintre masini (diesel si benzina cu cmc apropiati) si o sa postez media consumului urban + media de viteza.
This post has been edited by ali3n_cop: 24 Oct 2014, 10:36 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 24 Oct 2014, 10:35) Cred ca cel mai bine te poti convinge pe masina ta..strict la consumul urban, fara sa combini cu extern. De luna viitoare am foarte multa treaba la tine la Cluj si ne putem intalni pentru a schimba pareri si experiente. Nu trebuie sa iei totul ca pe o contrazicere, iti dai seama ca daca erau diferente enorme intre benzina si motorina, nu mai achizitiona nimeni motoarele pe benzina. Mai este si pretul la achizitia masinii de noua, un diesel este semnificativ mai scump si pana amortizezi diferenta de bani, dureaza ceva, repet, fara sa ai ghinionul de a intampina probleme pentru care sa scoti bani din buzunar. Acuma sunt in delegatie dar cand ma intorc acasa, o sa dau cb-urile la zero la doua dintre masini (diesel si benzina cu cmc apropiati) si o sa postez media consumului urban + media de viteza. diferente enorme normal ca nu sunt...iar cele care is isi au rostu doar daca ori faci multi kilometri ori stai in oras. Daca te miste 10km pe zi in oras atunci nu are rost diesel pentru ca omori motorul, cel putin astea euro 4-5 cu DPF. Dar dupa cum ti-am spus, in ultimii 20 de ani motorul diesel a progresat foarte mult de aceaa si cresterea de la 10% la 60% a vanzarilor. Mai mult nu va creste pentru ca motorul pe benzina ofera avantaje pentru cei 40% din cumparatori. GPL este o varianta sa iesi mai ieftin cu benzinarul, dar nu cred ca este o solutie...daca ar fi fost o solutie de mult ar fi avut toti producatorii la fiecare model aceasta optiune. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
75AIM |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
GPL o solutie mai ieftina?am avut pe Matizul sotiei gaz si cat am tras cu el....reglam culbutorii anual cel putin,calibrat la 2-3 luni pe tester instalatia ca nu tinea relantiul apoi bujii speciale de gaz ce se ardeau anual si ditamai CHECK aprins continuu in bord de nimeni nu reusea sa-i dea de cap....iarna mergea prost pe gaz apoi caldura in masina CANGI pt. ca mai aparea o conexiune de furtune in zona termostatului ce incalzea plamanul parca ...una peste alta nu merita dar am simtit-o pe pielea mea apoi vedeti ca in parcari subterane nu intrati,feriboatul de Skiatos era acoperit si cu GPL nu intrai, la fel la Ibiza... unde nu a fost Megane-ul meu diesel...imi ia ceva timp sa-l uit.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 16:32 |