Resuscitare R19 1721 ph1 66kw/90CP, Readucere la viata
![]() ![]() ![]() |
Resuscitare R19 1721 ph1 66kw/90CP, Readucere la viata
alexr19 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|||
DanCVA |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.267 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Intreaba-te intai cati bani vrei sa cheltui cu masina si inmulteste suma cu 2. Cu suma astfel obtinuta compara cu preturile unor masini Megane sau Clio mult mai noi din piata. Daca masinile mai noi costa aproximativ cat suma calculata in prima propozitie, atunci iei alta masina sau eventual una gata reconditionata de la R19tse.
![]() Mai ai si varianta unei recarosari de la o masina identica ce a trait vremuri bune intr-o tara din vest. This post has been edited by DanCVA: 7 Nov 2011, 12:21 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
- B 82 KVA
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
In primul rand am cerut ajutor, nu ti-am cerut parerea despre cum sa imi cheltuiesc banii.Daca asta e dorinta mea inseamna ca stiu eu de ce vreau sa fie asa. Bani cum vin asa se duc, asa ca macar sa fac ceva ce-mi place cu ei.daca e pana acolo bag si 10.000 de euro in timp in ea pt ca vreau masina asta, nu recarosare, nu alta masina.
Daca doreai sa ma ajuti, veneai cu un raspuns la intrebare, nu cu un offtopic. Stiu ca vroiai sa imi arati ca pot sa fac altceva mai bun cu banii, insa crede-ma ca de cel putin 6 luni ma gandesc zilnic ce sa fac cu masina...sa o vand sau nu.Si am ajuns la o concluzie. Mersi oricum de idee insa am luat o decizie definitiva si irevocabila 7 Nov 2011, 13:45: am identificat o noua chestie interesanta, farurile difera inauntru...tocmai ce le-am demontat. De ce difera inauntru? tin sa mentionez ca cel cu mai putin material in fata becului este de pe partea soferului This post has been edited by alexr19: 7 Nov 2011, 13:45 Attached thumbnail(s) 07112011165.jpg ( Size: 393.77k ) Number of downloads: 914 07112011166.jpg ( Size: 373.62k ) Number of downloads: 965 07112011163.jpg ( Size: 884.45k ) Number of downloads: 956 |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
DanCVA |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.267 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu am fost rautacios. Am vrut sa fii constient la ce te inhami.
Sper ca pana in primavara sa imi intelegi motivul printr-un rezultat concret al meu. Pentru faruri o explicatie o gasesc prin faptul ca farul de stanga este conceput sa nu orbeasca pe cei care vin din fata. Asigurate ca sunt faruri pentru masina cu volan pe stanga. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
- B 82 KVA
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
farurile le poti curata astfel:
-se dau jos de pe masina, ceea ce am vazut ca ai facut deja -se pun intr-un recipient cu apa si se pun la fiert pe aragaz, atentie sa nu se incinga foarte tare ca se deformeaza si nu mai faci nimic cu ele, si in timp ce fierb ele acolo mai tragi de ele pana incepe sa se dezlipeasca masticul sau-varianta 2- cu un feon profesional, insa aici e riscul mare de topire/deformare! mai departe te descurci sfat- farurile oricum sunt obosite, ciobite de la pietre, oglinda arsa din cauza becului si chiar daca le cureti nu rezolvi nimic cu ele, singura varianta buna sa cumperi altele noi ca sa vezi ceva noaptea. interiorul difera pt ca unul este original, celalalt after market! cel din stf este original, sau cel putin este copiat mult mai bine... |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
la faruri este corecta explicatia lui Dan.
daca vrei am un far de stanga ...nu e de origine dar este in stare f buna. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
asa e...dupa spalare se observa clar ca difera culoarea si la plastic si putin la sticla...pe unul scrie valeo iar pe celalalt nu am gasit numai cifre peste tot....
m-ar interesa daca ai de 16v faruri in plus ![]() P.S.: Am mai gasit o problema. Am schimbat placutele de frana pe fata si am constatat ca cele de pe dreapta sunt rodate aproximativ 50% iar cele de pe stanga aprope ca nu sunt atinse. This post has been edited by alexr19: 7 Nov 2011, 21:10 |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
mai bine luai masina lui R19TSE, e impecabila la 2000 de euro cat cerea pe ea,
o sa dai de multe alte probleme pe parcurs si o sa te linistetsi sa stai pe sub ea, numai sa schimbi ambreiajul sa vezi ce ai de munca!!! This post has been edited by mr_bombastic_dma_r19: 8 Nov 2011, 07:23 |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
- AG15DMA
1992 1764cmc 135Cp Most Wanted
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#9
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Daca uzura placutelor de frana, de pe partea dreapta e uniforma (adica nu sunt uzate oblic, mai mult sus sau jos) piston de la etrier blocat
Daca uzura e oblica pe placute, discuri ovalizate. Spor la restaurare ca ai nevoie! Bani, timp, si nervi (vei vedea) ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
baiatbelea |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 9 August 07 ![]() |
nu vreau sa fiu si eu off dar ma gandeam sa iti propun,vazand atata pasiune pt reconditionat-pe care o aveam si eu candva, sa te gandesti daca nu ti-ar placea sa tratezi in felul asta un renault19 cabrio 16v inscris in romania; masina in care eu am investit ff multa munca, pasiune si nu in ultimul timp bani, dar care din pacate s-au cam terminat; eu vreau pe masina, in starea in care se afla acum, 800 euro, ceea ce cred ca este un pret mai mult decat mic avand in vedere ca numai prelata(care este noua) si motorul fac atat! daca ti-am trezit cat de cat interesul putem vb pe prv sau la tel; il gasesti prin posturile mele! stima tuturor!
|
--------------------
renault
19
19 cabrio 94
|
|
maryusuku |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 904 Joined: 24 January 09 ![]() |
ai acelasi model ca al meu,chiar si culoarea mi se pare.eu zic sa iti continui restaurarea ca merita pe deplin.mult succes!
|
--------------------
renault
19
- BT 04 CVR
1989/phase1/1721 txe
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
Intradevar, mi-a placut masina de cand am vazut-o prima data inainte sa ma apropii de ea, inainte sa o achizitionez.Nu mai vorbim dupa ce am intrat in ea si chiar daca era toata arsa de tigara si un interior deplorabil, masina mi-a placut.
In timp am studiat preturiile pe unix auto si autokarma si m-am cam demoralizat cand am vazut cat costa sa zicem 2 faruri si ma hotarasem sa o vand, insa dupa mai mult studiu in timp ce ma gandeam la o decizie, am aflat faptul ca, nu toate piesele trebuie cumparate noi. Sunt piese care pot fii cumparate si second-hand.Doar anumite piese mecanice trebuie cumparate noi pt o functionare cat mai apropiata de cea de acum 22 de ani. @baiatbelea : Am vazut anuntul tau de mai demult insa nu vreau sa ma despart de pretioasa mea.Dupa cum am vazut in anunt, ai schimbat motorul cu un altul. Ai obtinut omologarea?Daca da, este tentant. |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
andishors |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 3 May 10 ![]() |
Daca ai nevoie de piese si se potriveste ceva de pe r5-ul asta, te pot ajuta. unele piese sunt la fel, ce-i drept nu toate. succes la restaurare!
http://forum.4tuning.ro/524-anunturi-piese...tml#post4679671 This post has been edited by andishors: 9 Nov 2011, 16:52 |
--------------------
Renault
Super 5
- B 45 XYZ
1988
|
|
Horyca |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Multa bafta, nu o sa iti fie usor dar parerea mea este ca acesta masina merita, eu am inceput din 2009 si am schimbat cam tot ce se poate pe mecanica si de anul acesta am inceput sa investesc si in caroserie, nu o sa te mint daca umbli zilnic cu ea o sa fie perioade in care nu trece o saptamana sa nu trebuie ceva schimbat la ea dar daca zici ca esti dispus sa bagi ceva bani in ea o sa treci si peste astea...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
tu ai stat 2 ani la partea mecanica?cam mult
eu vreau in 6 luni sa termin cu tot cu vopsit |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
Addryanno |
![]()
Post
#16
|
![]() X-53 Project Group: Members Posts: 175 Joined: 22 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am facut ce iti doresti sa faci de la discuri frana pana la garnituri , coliere,si mai urmeaza am o intreaga poveste pe facebook
![]() ![]() |
--------------------
Renault 19
Hatchback
- B-xx-FSH
1993 [IMG]http://img121.imageshack.us/i/800pxrenaultf1logosvg.png/][/IMG]
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
spuneti-mi si mie ce semeringuri sa comand la autokarma pt cand schimb distributia?
nu conteaza daca sunt uzate sau nu...vreau eu sa fie noi...deci vreau sa le cumpar inainte sa ma apuc sa schimb distributia. si spuneti-mi va rog cum se reconditioneaza etrierii. |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
alexr19 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
Bun, va intreb altfel.
E bine ce vreau sa cumpar sa schimb cand schimb distributia? This post has been edited by alexr19: 15 Nov 2011, 10:58 Attached thumbnail(s) s_arbore_cotit.jpg ( Size: 391.61k ) Number of downloads: 735 s_arbore_intermediar.jpg ( Size: 443.88k ) Number of downloads: 661 s_ax_cu_camee.jpg ( Size: 411.25k ) Number of downloads: 100 |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
alexr19 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
Buna ziua, revin cu o mica evolutie:
Am schimbat astazi telescoape spate(originale Renault-Carbon) si masina parca zboara si nu atinge pamantul....nu se simte nimic :X. telescoapele vechi, unul era lip gas iar celalalt un telescop rosu pe care scrie made in italy si nu scrie firma nimic ![]() Saptamana viitoare este in plan schimbare far stanga, schimbare aripa stanga, schimb distributie role si semeringuri si sa ii fac itp-ul.Revin cu update saptamana viitoare.Numai bine pana atunci. 18 Nov 2011, 06:47: Stie cineva ce imi lipseste de aici pe spate? This post has been edited by alexr19: 18 Nov 2011, 06:47 Attached thumbnail(s) mod.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 187 17112011167.jpg ( Size: 828.63k ) Number of downloads: 241 |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
balang |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 16 September 09 From: braila ![]() |
acolo vin firele si o mufa de la senzorii abs.
|
--------------------
renault 19
1721 monopunct
1995
|
|
mr_bombastic_dma_r19 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 657 Joined: 21 August 08 From: Pitesti ![]() |
aici in spate mai lipseste spatiul liber dintre teava de esapament si punte, nu iti face zgomot? nu bate? poate poti sa o reglezi doar din suporti!
![]() |
--------------------
Renault
19 16V Cabrio
- AG15DMA
1992 1764cmc 135Cp Most Wanted
|
|
tynn |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ai schimbat amortizoarele spate, insa ai pus tot SH-uri... degeaba or fi ele originale, ca daca au 2-300.000 km normal ca-s tot varza. Parerea mea este ca daca vrei sa faci masina din ea, ia piese noi, cel putin ce tine de suspensii, frane, tren rulare, directie.
E adevarat ca cele originale noi sunt foarte scumpe, iar cele aftermarket sunt foarte proaste. Insa daca esti atat de inversunat si esti dispus sa bagi pana la 10.000 de euro in ea, atunci mergi numai pe original si o sa te mai tina inca 20 de ani masina. Cu piese SH si aftermarket o sa ai tot timpul probleme. Ti-o spun din proprie experienta... Sa-ti dau un exemplu: am schimbat pe spate cilindrii receptori acum 3-4 ani (am pus unii noi italieni) si sabotii (Bendix). Acum 1 luna mi-a cedat un cilindru receptor si a curs lichid la greu de mi-a facut praf si sabotii pe partea respectiva. Deci iar schimba cilindrii + sabotii, iar munca + bani aruncati, iar pierdere de timp + nervi irositi... |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
Am schimbat azi distributia cu ajutorul mecanicului meu,i-am dat 50 lei si 100 de cognac
![]() A spus ca rolele erau in stare critica, am invartit si eu de ele si efectiv se auzeau bilele cum balanganeau.Un singur semering curge si anume cel de jos din spat (intermediar).A durat mult sa schimbam acel semering insa am reusit pana la urma, am schimbat si celelalte 2 semeringuri sa fiu eu sigur.Oricum am dat cateva ture cu masinuta si e foarte ok ![]() Cat s-a chinuit el sa scoata semeringul cu problema, eu am facut cateva poze si am cateva intrebari: Ce sunt reperele indicate?Ma intereseaza denumiriile ca sa stiu ce sa comand. In a treia si a doua poza sunt ceva cauciucuri crapate destul de bine In prima cred ca este un tampon motor daca nu ma insel destul de crapat. Iar in ultimele doua poze sunt ceva sonde si ma intereseaza care ce sonda e. This post has been edited by alexr19: 19 Nov 2011, 18:22 Attached thumbnail(s) 19112011175.jpg ( Size: 961.42k ) Number of downloads: 219 19112011177.jpg ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 223 19112011179.jpg ( Size: 852.04k ) Number of downloads: 232 19112011182.jpg ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 254 19112011185.jpg ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 268 |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
6-Senzor de detonatie
7-Senzor de presiune ulei (pt. bec) 8-Regulator relanti |
--------------------
DACIA
1310
- AG 88 PVA
'84
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
Daca tot am ajuns la partea cu schimbatul de sonde, am cateva intrebari la care nu m-am lamurit.
Am citit de mai multe ori topicul lui mihai despre consum insa nu bate cu ce gasesc eu la autokarma. Ma intereseaza sondele care trimit informatiile la ECU. Acestea sunt ce am gasit la autokarma: -Senzor temperatura aer admisie -senzor temperatura lichid racire Ideea e ca alti senzori care sa aiba legatura cu aer/apa nu gasesc la autokarma. Despre acestia este vorba?Atasez si printuri cu ele. O alta problema daca tot suntem la acest capitol este relantiul. Pornesc motorul dimineata urca la 1500rpm apoi dupa 2sec coboara la 1100rpm pana se incalzeste. Daca in acest timp pisc acceleratia, scade turatia la 600rpm si tremura toata masina. Daca las sa mearga, dupa ce se incalzeste cat de cat motorul, scade singur la 600rpm. Tin sa precizez ca, chiar daca nu stau in masina, motorul are momente in care se tureaza singur pana la 1500 rpm, ca si cum ar pisca cineva acceleratia 1 sec , apoi scade inapoi.Se manifeste si cu motorul rece si cald. Attached thumbnail(s) senzor_aer_admisie.jpg ( Size: 381.29k ) Number of downloads: 178 senzor_lichid_racire.jpg ( Size: 393.63k ) Number of downloads: 85 |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
In cea de a2a poza primul senzor are treaba cu ECU, iar al doilea cu ceasul si becul de apa din bord.
Legat de problema cu relantiul curata si tu motorasul de relanti sau schimba-l cu unul bun. This post has been edited by djalex_bolidu: 21 Nov 2011, 18:17 |
--------------------
DACIA
1310
- AG 88 PVA
'84
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
acum ma scuzi ca te intreb insa sunt in necunostinta de cauza.
Unde se afla respectivul motoras? |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
djalex_bolidu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 16 February 06 ![]() |
Ai intrebat mai sus ce este reperul 8....ala e!
|
--------------------
DACIA
1310
- AG 88 PVA
'84
|
|
alexr19 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 26 November 10 From: Deva ![]() |
am inteles, m-ai indus in eroare cu regulator relantiu si motoras relantiu....
de sonda de aer nu stii? e cea pe care am gasit-o la autokarma ce dicteaza la ecu? |
--------------------
Renault 19
1.7 TXE
- HD-05-TRU
1989 1721cmc, 66kW, 90 CP , F3N N742, Injectie Multipunct , verde
Geamuri F el, Inchidere C. |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai motoras relanti, ai vana aer suplimentar relanti, si da o poti curata, o dai jos si o ti in benzina o seara, sau decanol.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 05:40 |