Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema ventilatie Megane I toate motorizarile, Discutii despre sistemul de ventilatie

YoYo_man
post 3 Nov 2006, 17:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 06




Azi am observat ca degeaba pun eu sa imi bage aerul cald spre parbriz sau spre picioare ca nu functioneaza comutatorul acla, nu se intampla nimic. aerul iese doar pe mijloc.
stiti careva care e buba?
merci


--------------------
Renault Koleos 2008/2.0 diesel
Ionut
Megane I 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristinic
post 3 Nov 2006, 19:50
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 4 January 06




ar trebui desfacuta cutia de climatizare. tu ai cumparat masina de noua? la modelul asta se strica niste trape de directionare a aerului si fac zgomot in bord. unii pt a remedia zgomotul blocheaza trapele respective si aerul nu mai este dirijat.
solutia atelierului renault: inlocuire cutie climatizare (~20 mil).


--------------------
Renault Laguna 2002 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan20
post 3 Nov 2006, 20:10
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 1 August 04
From: Iasi




Desfa cutia si repar-o probabil unul dintre cablurile care o actioneaza a cedat.


--------------------
Honda Accord ES - IS 01 DOR 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YoYo_man
post 3 Nov 2006, 21:15
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 06




am sa o desfac zilele astea. am AC manual nu clima deci sper sa nu fie prea mare problema.
am primit niste instructiuni folositoare prin PM de la romeo3108ro si am sa vad daca pot sa o mesteresc.
merci tuturor
numai bine


--------------------
Renault Koleos 2008/2.0 diesel
Ionut
Megane I 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e-SORIN
post 4 Nov 2006, 11:07
Post #5


dCi inside


Group: Members
Posts: 492
Joined: 17 May 06
From: Bucuresti




Am observat si eu aseara (dupa ce am plecat de la intalnirea din Carol tongue.gif ) acest lucru. Muream de cald in masina dar parbrizul se dezaburea f greu. La fel ca la YoYo_man baga aer doar prin mijloc indiferent de pozitia rotitzei.
As fi recunoscator daca ati pune instructiunile aici, nu pe PM, ca doar nu sunt secrete de stat smile.gif Si poate mai au si altii nevoie de ele ...
Merci!

@YoYo_man : Sa ne spui daca ai rezolvat ceva ...


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5 dCi ~100 CP - B 89 XBM 2006 Privilege
Lower suspension, 17" TSW wheels, parktronic, heated seats, tinted windows ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YoYo_man
post 4 Nov 2006, 12:29
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 06




merg imediat pana la masina sa vad daca rezolv ceva si va anunt


--------------------
Renault Koleos 2008/2.0 diesel
Ionut
Megane I 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YoYo_man
post 4 Nov 2006, 13:32
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 06




e-sorin tu ai avut si iarna trecuta masina asta? si se comporta la fel sau iti baga aer mai bine pe unde vroiai tu?


--------------------
Renault Koleos 2008/2.0 diesel
Ionut
Megane I 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YoYo_man
post 4 Nov 2006, 14:04
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 06




am fost la masina si am studiat problema. in primul rand se scoate scrumiera si veti vedea 2 suruburi care trebuie desfacute. dupa accea se desface cosola de aerisire prin trager, nu mai are alte suruburi insa cu grija. veti vedea mufele pt dezaburile si fiecare comutator are o parghie care duce in saptele bordului undeva in stanga picioarelor pasagerului din dreapta. la mine nu e desfacuta nici o sarma deci era ok. am mers mai departe si m-am bagat sub bord in locul din drapta soferului unde am facut poza urmatoare. acolo am vazut ca se comuta zonele de ventilatie cu ajutorul unui sistem de parghii. nici una din rotite nu era defecta insa ultima rotira duce intr-o cutie pe care nu am reusit nici sa o desfac niic sa imi dau saema cum s-ar putea desface. insa din cate mi-am dat seama fuctioneaza corect.

adica atunci cand mut de pe parbriz pe picioare se simte putina diferenta insa numai cam 20%,

ideea e ca improvizand daca inchid aerisirea pe mijloc cand mut pe parbriz sau picioare neavand pe unde iesi aerul va merge spre zona aleasa.
nu am gasit o solutie si nu stiu daca are rost sa merg la un service renault pt asta.


de aia il intrabam pe e sorin daca a mai avut problema asta sau dintr- data a aparut sau e o buba a megane-ului.
iata si poza.
numai bine

ventilatiean8.th.jpg


--------------------
Renault Koleos 2008/2.0 diesel
Ionut
Megane I 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktmbull
post 4 Nov 2006, 14:34
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 546
Joined: 6 August 05
From: Bucuresti




Eu am vandut Meganul Classic si cel care a cumparat-o mi-a semnalat aceeasi problema, ciudat pentru ca la mine nu aparuse.

PS. Nu cumva aveti aerul pus pe recirculare?


--------------------
Renault Megane Sedan(2.1), 1.6 16v, Confort Expression+Clima, 2005.
+2 roti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YoYo_man
post 4 Nov 2006, 14:40
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 18 March 06




nu

si si daca ar fi pus pe recirculare nu ar trebui sa pot alege daca sa il bage la parbriz sau la picioare? smile.gif


--------------------
Renault Koleos 2008/2.0 diesel
Ionut
Megane I 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ktmbull
post 4 Nov 2006, 14:54
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 546
Joined: 6 August 05
From: Bucuresti




Daca il pui pe recirculare se aburesc geamurile si m-am gandit ca de aici senzatia ca nu functioneaza bine.

PS. Incerca sa opresti ventilatia dinspre sofer si pasager de la rotitele alea de la fiecare aerator si cred ca se va dezaburi geamul.

This post has been edited by ktmbull: 4 Nov 2006, 16:13


--------------------
Renault Megane Sedan(2.1), 1.6 16v, Confort Expression+Clima, 2005.
+2 roti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e-SORIN
post 4 Nov 2006, 20:21
Post #12


dCi inside


Group: Members
Posts: 492
Joined: 17 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(YoYo_man @ 4 Nov 2006, 13:32)
e-sorin tu ai avut si iarna trecuta masina asta? si se comporta la fel sau iti baga aer mai bine pe unde vroiai tu?
*


Nu am avut iarna trecuta masina. O am din mai.
Am mai folosit directionarea fluxului de aer si functiona. Cel putin la picioare am bagat mana pe sub bord si sufla. Ma gandesc ca daca nu ar fi functionat as fi sesizat eu, ca am folosit directionarea si pe aer rece. Abia aseara am sesizat ca sufla decat pe mijloc indiferent de pozitia rotitzei.
Merci pt poze si explicatii! coolspeak.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5 dCi ~100 CP - B 89 XBM 2006 Privilege
Lower suspension, 17" TSW wheels, parktronic, heated seats, tinted windows ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radun
post 4 Nov 2006, 21:30
Post #13


La noi normalitatea este ceva special


Group: Members
Posts: 43
Joined: 12 June 06
From: Bucharest




Si la mine este aceeasi problema. Singura solutie a fost inchiderea aeratoarelor si pornirea aerului conditionat, dat pe cald si ventilatorul pozitionat pe 3 pentru a dezaburi repede. Astept si eu cu interes o solutie. Desi voi vinde Megane-ul 1 (astept un Expression de 1,6 16V cu Xenoane, MP3 si Clima in decembrie) vreau sa o rezolv pana atunci sa-i dau masina viitorului proprietar in conditii f bune.



--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,6 16V 2006/Expression/MP3/Clima/Xenon/Senzori
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FederalMogul
post 6 Nov 2006, 11:19
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 13 June 06
From: TM




Aceeasi problema si aici. Faza e ca la mine se aud niste zgomote suspecte (niste pocnituri in zona bordului) cand pun contactul sau cand mut de pe aer exterior pe recirculare. Si mie mi-au spus la Renault ca trebuie schimbat tot angrenajul, dar bineinteles ca asta e o exagerare grosolana tipica Renult. Eu banuiesc exact rotita aia din poza lui yoyo, probabil s-au uzat dintii si face scandal. Daca aia se schimba cred ca s-ar elimina problema.


--------------------
Renault Megane 3 RS 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoshPuiu
post 6 Nov 2006, 12:56
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 5 July 06




Inchide toate gurile de ventilatie de pe bord (sau da-le cel mult la jumate) si iti va baga aer pe unde vrei tu...


--------------------
Renault Megane I Classic 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul0384
post 6 Nov 2006, 19:30
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 24 October 06




si eu am problema asta...dar am rezolvat-o singur exact cum au scris si ceilalti forumisti... inchizi toate aeratoarele care baga aer frontal la pasageri si vei vedea ca se va duce mai mult aer cald spre parbriz


--------------------
renault megane classic - ph 08 OOO 2002, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 7 Nov 2006, 12:00
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




si eu am problema asta...dar am rezolvat-o singur exact cum au scris si ceilalti forumisti......... inchizi toate aeratoarele care baga aer frontal la pasageri si vei vedea ca se va duce mai mult aer cald spre parbriz +++ AC pornit la inceput ...... pana se incalzeste in masina , oricum la temperaturi sub - 25 grd. va trebui sa mergi cu caldura data la maxim wink.gif si tot nu se curata tot parbrizul ......... asa era si la meg 1 break 1,6/16v si la 1.9 dTi ...................... cel mai repede se incalzea R19 Europa si cel mai greu cel diesel sad.gif .
Spun asta pentru ca am prins cateva ierni cu fiecare ....... mai putin 1,5dCi-ul care mi se pare ca se incalzeste comparabil cu benzinarul 1,6/16v .

This post has been edited by dcsiki: 7 Nov 2006, 12:08


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raoul0384
post 7 Nov 2006, 15:02
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 24 October 06




si eu am observat la logan 1,5 DCI ca se incalzeste habitaclul mai repede, dar am inteles ca are alt sistem ( o rezistenta) care incalzeste aerul pana se incalzeste motorul!


--------------------
renault megane classic - ph 08 OOO 2002, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e-SORIN
post 8 Nov 2006, 09:49
Post #19


dCi inside


Group: Members
Posts: 492
Joined: 17 May 06
From: Bucuresti




Toti am aflat cum se rezolva problema dezaburirii, dar nu si problema nefunctionarii directionarii din rotitza (special conceputa pt asa ceva tongue.gif).
Se pare ca ceva acolo inauntru nu inchide dirijarea aerului spre mijloc. Noi, prin inchiderea aeratoarelor, acoperim (nu reparam) defectul.
Nu prea am timp sa demontez ce-i pe acolo. Daca cineva se incumeta sa faca asta si gaseste rezolvarea, il rog sa ne invete si pe noi. La fel voi face si eu (daca fac rost de "stelutze", timp si ceva chef smile.gif ).
Geamuri cat mai dezaburite va doresc! wink.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5 dCi ~100 CP - B 89 XBM 2006 Privilege
Lower suspension, 17" TSW wheels, parktronic, heated seats, tinted windows ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoshPuiu
post 9 Nov 2006, 00:20
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 5 July 06




Cit timp exista o rezolvare, tot e ceva...
In loc sa invirti de 1 rotita invirti de 4. Oricum e mai comod decit sa desfaci tot bordul pentru asta. Poate daca mai pica si altceva, atunci rezolvi si problema asta. In faza asta, eu zic ca nu merita efortul...


--------------------
Renault Megane I Classic 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 4 Feb 2008, 12:52
Post #21


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania





SI EU AM PROBLEMA ASTA
LA MINE CAND SE INCHID USILE DIN FATA SE AUDE UN TRONCANIT
CEI DE LA RENAULT AU ZIS CA AT FI EXACT ACELE PALETE DE KA BALEAJUL DE AIER CARE NU MAI FUNCTIONEAZA CORECT
GEAMUL IL DEZABURESC (AM CUMPARAT SI O SOLUTIE IMPOTRIVA ABURII DAR NU FACE MINUNI NU O RECOMAND) ........ DAR PROBLEMA CUM O REZOLVAM
CEI DE LA RENAULT AU SPUS CA CUTIA E 3 MILIANE SI MANOPERA CAM TOT ATAT
NUSTIU DACA CONTINE CEACE TREBUIE ACEST ATASAMENT DAR MI SE PARE COMPLICATA PROBLEMA wacko.gif
A REZOLVATO CINEVA wacko.gif

Attached File(s)
Attached File  AERISIRE_MEGANE.pdf ( 333.31k ) Number of downloads: 810


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 5 Feb 2008, 12:29
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




eu am impresia ca asa e facut din fabrica, aeratorul din mijloc baga aer oricand merge ventilatorul, indiferent de pozitia rotitei de directionare a fluxului inspre diverse zone, inainte de megane 1 am avut un R11 si aeratorul central baga aer oricand si DOAR rece ! era "pe direct" si nu era o defectiune.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 24 Apr 2008, 11:23
Post #23


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




a rezolvat cineva problema
cum a dat cutia aia neagra jos
pe sus pe la stergatoare nu se poate ajunge acolco


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 24 Apr 2008, 20:28
Post #24


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Si la masina mea daca doresc sa am flux puternic de aer cald la picioare, trebuie sa inchid aerisirile de la bord.
Pana la urma eu cred ca e o eroare de proiectare. Am avut un bmw 315 din '80, la care puteai regla sa ai aer cald la picioare si parbriz si aer rece la bord, in acelasi timp. Era super iarna la drum lung, ma ferea de moleseala, aveam aer curat si racoros tot timpul.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 5 May 2008, 07:35
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




QUOTE(TAPELEALILI @ 4 Feb 2008, 12:52)

Poti sa-mi trimiti pe mail pdf-ul, te rog? Imi apare ca fiind corrupted...nu pot sa-l deschid in nici un fel.
Multumesc.
O idee...din cele 4 trepte de ventilare, nu imi mergea decat una...acum nici aia nu mai merge, ca s-a pierdut alimentarea (banuiesc eu cam de unde, dar nu am avut timp inca sa cercetez). La treaba cu 1treapta din 4....vreo idee?


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium
post 6 May 2008, 12:25
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 07
From: Arad, Timisoara




Si eu am aceeasi problema. Am facut un accident si initial am zis ca nu imi repar masina dar pana la urma am repart-o. De atunci nu mia merge aerul. Am avut si probleme ca mi-au sarit AIRBAGURILE si a fost nevoie de desfacerea bordului. De atunci nu mai intra aerul klumea in masina. Am fost la un service (nu la reprezentata) si mi-a zis ca este doar infundat filtrul de polen si l-a scos, urmand ca eu sa il schimb. (Inca nu am facut-o dar urmeaza). De atunci intra aerul in masina dar nu pe unde trebe. In loc sa mearga pe parbriz, intra in masina nu stiu pe unde si mi se incalzeste (daca folosesc incalzirea) locul ala de langa display (de obicei sta telefonul acolo) si nu stiu care este baiul sau solutia.

Pe langa asta, rotita de dirijare a aerului nu merge decat in 3 pozitii din 4. M-am uitat si eu la picioare, unde ii cablul si cablul merge ok, rotita nu merge in toate cele 4 pozitii. Se poate cumva schimba numai aceea.

Pe langa asta, profit de ocazie sa va intreb daca stie cineva unde pot sa imi pun freon in clima, dar de buna calitate (Arad sau Timisoara pls).

Merci si scuze pentru postul LUUUUUUNNNNNNGGGGG.

6 May 2008, 13:30:
Pe langa asta, la mine, ceea ce am uitat sa mentionez, chiar daca inchid toate aerisitoarele si dau pe 4 aerul, cand ploua, tot nu se dezabureste bine parbrizul, doar foarte putin. Asta poate sa va mai ajute.

Merci mult

This post has been edited by valium: 6 May 2008, 13:30


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - AR-97-SAB 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 6 May 2008, 13:51
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Probabil, comenzile climatizarii nu au fost montate bine, clapetele nu se pozitioneaza unde trebuie si de asta iti da aer aiurea, asta explica si de ce rotita de dirijare nu merge in toate pozitiile (clapeta pe care o comanda, ajunge la capat de cursa inainte de vreme).


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium
post 6 May 2008, 14:09
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 March 07
From: Arad, Timisoara




Zici de alea de jos? Daca rotita aia nu a fost bine pozitionata cum o pot pune ca lumea fara sa demontez tot bordu (ca imi ia 200 ron manopera).


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - AR-97-SAB 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myllenyum
post 24 Nov 2008, 01:36
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 12 November 07
From: Sibiu




QUOTE(TAPELEALILI @ 24 Apr 2008, 11:23)
a rezolvat cineva problema
cum a dat cutia aia neagra jos
pe sus pe la stergatoare nu se poate ajunge acolco
*



Poate sa puna cineva o schema de scoatere cutiei de ventilatie, eu cred ca am o clapeta sau ceva uzata sau desprinsa, la punerea contactului sau la schimbarea fluxului de aer de la dezaburire, ventilatie superioara sau inferioara se aud niste pocnituri in partea stanga superioara a bordului... In plus am impresia ca fluxul de aer nu e suficient fata de zgomotul pe care il face motorul de ventilatie ( raportul viteza de roatie/volum de aer este prea mare). Am incercat sa desfac cutia dar nu am reusit, am dat stergatoarele jos si am desfacut tot ce a putut din zona respectiva dar fara succes.

Multumesc pentru ajutor.

Am uitat ceva... masina e un renault megane 1 v2 2001 16v 1.6 hatchback

This post has been edited by myllenyum: 24 Nov 2008, 01:37


--------------------
renault Clio IV 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 24 Nov 2008, 09:06
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




myllenyum, arunca un ochi pe aceste posturi:

http://reno.ro/index.php?showtopic=114628&...dpost&p=1409648

http://reno.ro/index.php?showtopic=42013&v...dpost&p=1302942

Si eu am muncit mult la problema asta ca in sfarsit sa o abandonez in pozitia "aer de afara" fara piesa necerasa, rotita alba, NU se poate rezolva problema.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 17:06
Dacia