clio 1.2 16v chip tuning
![]() ![]() ![]() |
clio 1.2 16v chip tuning
silviumarin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2003 1.2 16v 75cp
|
|||
Solon |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa castigi 3 cai? Are rost?
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
UXE |
![]()
Post
#3
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
gresesti amarnic .. 4 cai castiga
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#4
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
daca nu-s cel putin șasă cai frumoși, e degeaba.
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
Doc |
![]()
Post
#5
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Iar se limiteaza toata lumea la cai putere castigati si nu la schimbarile dupa chiptuning. A incercat careva din voi o masina tunata cu motor aspirat?
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, eu... Megane 1 Coupe, 1.6 16v 107 cai original.... nu mi s-a parut cam nimic in plus.... tragea usor mai bine, dar nu atat de evident incat sa merite suma de bani data...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Doc |
![]()
Post
#7
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
La modelul tau se castiga 8-9CP si cam 8-10% la cuplu. Modificarea este evidenta atunci cand este facuta corect. Pentru aceasta motorizare gasiti review-uri foarte bune in randul posesorilor de Logan.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La modelul meu cred ca se castiga putin mai mult de 8-9 cai... fiind 1.9 dCi... Coupe-ul este al cumnatului meu...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Doc |
![]()
Post
#9
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu m-am referit la Megane 1, celalalt model cu 1.9dCi 120CP castiga in jur de 20-25CP la putere si 50-55Nm la cuplu.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
pit-bull |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.182 Joined: 9 October 05 From: Banat ![]() |
Dar totusi la 1.2 16v 75 cp cat se castiga?
|
--------------------
DACIA
Solenza
2004 Confort Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Din cate am inteles, la 1.2 16v ar fi un castig de 8CP (6Kw) la putere, iar la cuplu 12Nm.
http://www.ciptuning.ro/car-specs.php?make=31 Parca nu este atat de spectaculos. Nici nu era de asteptat, benzinarele cu motor aspirat in general au foarte mici cresterile prin aceste metode. Mai bine cauti ceva despre 1.2 16v TCE (cauti documentatii, te informezi ce si cum) si ii pui la al tau o turbina. Castigul in acest caz ESTE semnificativ. Incerci sa studiezi un pic pe motorul ala... (poate ca aberez nu stiu...). Eu unul intentionez sa aflu informatiile necesare si sa vad ce pot face. (sau daca se poate face ceva...) Momentan pen laga teorie, problema mare e, ca admisia la motorasele astea ale noastre este din plastic. La motoarele turbo este din metal - presunea este marita si plasticul nu cred ca ar face fata. Este mult de "sapat" si de munca, insa si rezultatele pot fi pe masura (in cazul unui rezultat pozitiv binenteles). Deci sa nu apucati sa ziceti voi asta - o zic eu. Poate aberez. This post has been edited by bubu782001: 21 Jan 2010, 15:07 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
bubu782001 - nu aberezi tare, dar costurile unuei asemenea modificari sunt pe masura.... alte pistoane si segmenti care sa suporte noile presiuni, turbo, etc... ca sa nu mai vb. de un alt calculator de injectie.... pana la urma cred ca mai usor ar fi sa iei un motor cu turbo facut de producator direct...
Asta la partea de motor.... dar putere mai mare inseamna ca masina trebuie sa raspunda noilor cerinte si aici intra suspensie, franare, etc..... deci ca si o concluzie total nerentabil din punct de vedere financiar.... mai bine o vinzi si iei una cu turbo din fabrica.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Doc |
![]()
Post
#13
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu sunt mai optimist, la modelul de 1.2 16V castigul este de max 6CP (sase cai frumosi). Cat despre turbo nici nu se mai pune probleme unui buget redus, distractia te-ar putea costa lejer 3000-4000 euro.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
bardu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Asa tare i s-a pus pata initiatorului ca de 3 zile nu mai zice nimica.
S-o fi convins ca asa cum nu strica prea tare nici nu ajuta? |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
De rezistat masina rezista SIGUR 100%. De la 75cp pana la 100 sunt doar 25cp in plus. Caroseria sigur va suporta si nu e problema de asta. Nu se dubleaza forta motorului, pana la urma pe Clio ganditi-va ca sunt motorizari la puteri de genul asta si diferente nu sunt la caroserie (ex 1.4 16v 98cp).
Si franele banuiesc ca sunt la fel. Deci masina 99% va suporta lejer noilor cerinte. Problema ramane, intr-adevar PRETUL. Si aveti foarte mare dreptate, alte pistoane/segmenti, alt ECU, si o gramada de bani pe alte subansamble...intercooler, turbina, tevaraie, admisia (dupa cum am spus mai sus) cred ca cea actuala din plastic NU REZISTA - de fapt la D4FT este din metal. Un motor D4FT complet gasisem pe e-bay (nou nout cu 0 km pe el..) cu 1800 euro. Lipsea doar intercooler-ul (ala se gasea ceva de la Logan-urile noastre diesel). Pentru poze si informatii... http://www.reno.ro/D4F-TCE-t161312.html Insa aproape 2000 euro (cred ca sare lejer peste 3000 euro la final - nu mai punem evacuarea - vezi pdf-ul atasat) este cam multicel. 1/3 - 1/4 din pretul unei masini (depinde si de ce masina acuma). Asa la suma asta, este foarte clar ca vinzi Clio, mai pui un banut, si iei direct 1.4 16v - 98 cp fara atata munca. This post has been edited by bubu782001: 21 Jan 2010, 17:31 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
silviumarin |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 December 09 ![]() |
Salutare si-mi cer scuze pentru intarzieri...eu sunt constient de faptul ca nu o sa-mi creasca puterea motorului cu foarte mult....eu am citit pe anumite forum-uri ca s-a ajuns cu un 1.2 16v ca al meu la 88 cp....ceea ce e super ok pt. ea..la cat de mica e...eu mai am un megane 2 1.5 dci 86 cp cumparat de nou...si sincer, sunt mai multumit de clio decat de megane...ceea ce ma nemultumeste la megane este acel balans care il are...este o masina care-ti produce ''rau de mare''....ce-i drept, suspensiile clio-ului au fost schimbate cu unele mai rigide cu 30%...nu am mers niciodata cu o masina asa mica (si ca dimensiune si ca motor) cu chip. tocmai de aceea am apelat la voi...cunoscatorii(poate).
|
--------------------
Renault
Clio
2003 1.2 16v 75cp
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
13CP? Hmmm nu am auzit pe nimeni sa faca atata doar din chip. Eu auzisem de un maxim de 8-9 CP prin chip tuning.
Probabil cu aia 8 CP din chip + un filtru sport + eliminarea catalizatorului, cam asa ajungi pe la un 13 CP. Si asa motorul este cam impinsa la maxim (75 CP este destul pt un motorici de 1149 cm cubi). Te rog mult da-mi link-ul la forumul care spune asa ceva. Ca sunt curios. 13 CP? Oricum ar fi un 88 "magari-putere" teoretici...chinuiti, storsi pe teava de esapament... ![]() Presupun ca ii mai da putina vlaga per ansamblu, iar un pic se va simtii. Insa nu cred ca vor fi rezultate spectaculoase...mai mult efectul Placebo. This post has been edited by bubu782001: 22 Jan 2010, 14:28 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
speedman |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
Prin chip creste puterea cu 10%. Daca faci un calcul inseamna 7,5 cai. Ideea este ca masina va pleca o idee mai usor de pe loc (ca si cum ar fi mai usoara) iar limitarea in treptele inferioare va fi catre 7000 rpm (in cazul in care acum iti taie alimentarea pe la 6000 - 6200 rpm. Nu stiu daca merita, nu este ceva semnificativ, iar in ceea ce priveste consumul cresterea este nesemnificativa
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
pit-bull |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.182 Joined: 9 October 05 From: Banat ![]() |
Este clar teoretic se castiga maxim 10% dar practic se castiga 2 maxim sasa cai frumosi poate este cineva care are remapare facuta si ne spune cum merge.
|
--------------------
DACIA
Solenza
2004 Confort Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris |
|
cristi_xp |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 500 Joined: 8 July 04 From: Timisoara ![]() |
pai ai putea sa vii sa incerci si dup-aia sa impartasesti experienta la restul
![]() |
--------------------
Dacia Logan Ambition
1,6 MPI
2005
- Neinmatriculata Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
|
|
euroexpert |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 1 July 08 ![]() |
daca faci chip tuning sau boxtuning poate mai reduci consumul de carburant. clio 1,2 l consuma f mult in oras * al meu ia undeva la 10 l. acum pe timp de iarna am deja consum instant de 11,7 l/100
|
--------------------
xxx
xxx
xxx
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Consum instant ? Pai tu dupa ala te iei ?
Ala este cel mai incorect de luat ca referinta. Pentru ca masina in demaraj (de la plecarea de pe loc) poate sa ia 14% - 20% si in mers regim constant poate sa ia 8% - 10%. Vrei sa spui consum mediu... Pe de alta parte... Consumul este unul rezonabil (zic eu) pentru un regim de condus urban. Orice masina condusa in oras ia mai mult (inclusiv cele cu motor diesel). Masinile cu motoare pe benaiza obisnuiesc sa consume mai mult in oras decat cele cu motor diesel. Mai este si greutatea masinii, care sa fim seriosi, nu este tocmai mica, iar motorasul ala trage si el cum poate. Alt aspect ar fi ca iarna ORICE masina ia 1 litru 2 in plus la suta de km. Nu uita ca daca iarna pleci cu motorul rece, de asemenea vei avea un consum ridicat. Sunt multe aspecte legate de combinatia asta: iarna/oras/sofer... Si de ce nu? (ultimul aspect). Poate ai si "talpa mai grea"...(daca o turezi de o rupi trage la greu benzina...) Toata stima. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
A facut cineva chiptuning la 1.2 16v ? Ma tenteaza si pe mine, am inteles ca pretul e in jur de 400 lei, dar la acest motor eu zic ca se merita orice calut in plus..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
todea |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 December 08 ![]() |
Salutare. Intrebare pentru cei care au motorul 1.2 16 valve. Cum trage si ce consum are? Cu aerul pornit, mai pleaca de la semafor? Este o oferta interesanta acum la Renault Twingo Trend, cu aceasta motorizare. Si suna interesant. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
|
--------------------
-
-
-
- ----------- Mitsubishi Lancer-2008
Mitsubishi Colt-2008 Renault Megane 3 1.6 110 Authentique-2010 Renault Twingo Trend 2.2 1.2 16v-2011 |
|
silviumarin |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 December 09 ![]() |
pai..e simplu..nu trage si consuma mult
![]() consum cu AC, 11 in Buc...9.5-10 fara AC... cu AC-ul pornit este o diferenta...trage mai greu...dar acum depinde si ce vrei tu de la o masina...daca vrei sa adune asfaltul sub ea, ia-ti un motor mai mare... sincer, iti recomand 1.4 16v...nu stiu daca Twingo are motorizarea asta..dar pe clio este foarte buna... 30 May 2011, 14:22: a...am uitat...consumul asta il scot dimineata la 7:30 si seara la 17:30...locuiesc la Piata Sudului si muncesc la Romana, fix pe Mihai Eminescu...15 minute stau numai la semaforul Eminescu - Dorobantilor This post has been edited by silviumarin: 30 May 2011, 14:22 |
--------------------
Renault
Clio
2003 1.2 16v 75cp
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pe Twingo e foarte buna motorizarea asta. Nu si pe Clio sau pe Logan.
Trage FOARTE bine masina cu AC-ul pornit. This post has been edited by bubu782001: 31 May 2011, 13:12 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
silviumarin |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 December 09 ![]() |
ce greutate are twingo?
|
--------------------
Renault
Clio
2003 1.2 16v 75cp
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai Twingo 1 cu motorizarea 1.2 16v are fix 830 kg (cum este a mea din semnatura).
Twingo 2 cu motorizarea 1.2 16v are 955 kg. Clio Bicorp (cel il 3 usi) are 945 kg - mai usor ca un Twingo 2, insa este mai greu cu 115 kg ca un Twingo 1. Clio Bicorp in 5 usi mai are inca 10kg in plus (965 kg). La aceste diferente in real-life se mai pune si benzina, (diferentele dintre capacitatile rezervorului Twingo are 40l vs cei 50l de la Clio), greutatea pasagerilor si nu in ultimul rand, stilul de condus. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
todea |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 7 December 08 ![]() |
M-am dumirit. Sa va zic. Am facut test drive cu un clio symbol, 1.2 16 v, 75 cp. Nu trage. Si parca nici Renault nu prea e. Fara suparare. Am facut si cu Twingo, acelasi motor. Ambele cu aerul pornit. Twingo e funny. Jucaus. Parca e un copil razgaiat. Am dat avansul. Vine pe 17 iulie. Alb, echipare trend, are tot ce ii trebuie. Se simte diferenta de greutate intre cele doua masini. In rest, sa ne bucuram de ele.
|
--------------------
-
-
-
- ----------- Mitsubishi Lancer-2008
Mitsubishi Colt-2008 Renault Megane 3 1.6 110 Authentique-2010 Renault Twingo Trend 2.2 1.2 16v-2011 |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Eu v-am zis
![]() E ALTA masina - si diferentele alea minore fac totul pentru motoriciul ala... |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:49 |