Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

D4F TCE, Cum arata si cam cat costa noul motor de 100CP?

bubu782001
post 12 Oct 2009, 17:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




AM gasit pe un site (ebay) un motor D4F TCE - 1.2 100 CP de vanzare

Pretul este de 1800 euro (destul de rezonabil zic eu - pentru un asa upgrade).

http://cgi.ebay.fr/Moteur-Renault-Clio-III...0927145001r2111

Pentru 100 de ponei merita zic eu -mai ales ca turbo arunca Twingozaurul ca din prastie in caz de nevoie si dupa cum arata capacele de pe acest motor din licitatie pare a fi NOU.

Din pacate licitatia sa terminat insa presupun ca or sa inceapa sa apara - ca deh..asta le este soarta la toate. Cum D4F simple se gasesc LA GREU pe net (sh desigur) de ce nu si D4F TCE?

Si pentru curiosi poze cu motorul. Sa vedem si noi cum este aratarea...

De notat capacul la culbutori facut din aluminiu vs plastic (ebonita) cum are D4F original.

This post has been edited by bubu782001: 12 Oct 2009, 17:29


Attached thumbnail(s)
_B_judTwBWk___KGrHgoOKiwEjlLmVWD3BKr_F_GMO____12.jpg ( Size: 43.52k ) Number of downloads: 1212
_B_jujM__Wk___KGrHgoOKikEjlLmcfMhBKr_GPJD4Q___12.jpg ( Size: 44.87k ) Number of downloads: 1338
_B_jupLw_Wk___KGrHgoOKi8EjlLmY5yVBKr_GgQd_____12.jpg ( Size: 45.13k ) Number of downloads: 1275
_B_juvEQBGk___KGrHgoOKi0EjlLmUvDqBKr_G_rO3w___12.jpg ( Size: 45.05k ) Number of downloads: 1290
_B_juz0_B2k___KGrHgoOKkYEjlLmY4pPBKr_H_bY7Q___12.jpg ( Size: 37.46k ) Number of downloads: 1267
_B_ju5BQ_mk___KGrHgoOKjgEjlLmZyqPBKr_HRK8_w___12.jpg ( Size: 46.62k ) Number of downloads: 528
_B_ju_P__mk___KGrHgoOKigEjlLmJg8nBKr_HgbcRw___12.jpg ( Size: 40.34k ) Number of downloads: 542


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_costel
post 12 Oct 2009, 18:26
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 18 November 07
From: Bucuresti




Pentru 25 de cai in plus ,nu cred ca merita 1800 euro.


--------------------
renault modus 2005 1,2 dinamyque - h 593 r
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Oct 2009, 18:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pentru 25 de caluti hmm este ceva de "numai" 30% in plus...dar pentru cuplu de la 105 Nm la 145 Nm crede-ma ca ESTE ceva - aproape 50% in plus la cuplu. Si asta se simte din plin.
Credema stiu este scump...insa ESTE CEVA.
Gandeste-te ca iei un Twingo cu 2000 si ceva de euro si mai dai 1800 si iei motorul asta care by the way in cazul de fata este NOU - are 0 km rulati.
Gandeste-te ce performante obtii cu un Twingo care are vreo 800 - 900 kg la vreo 4000 euro per total.
Adica eu unul zic ca se merita. Si sunt destui care considera ca ar merita. Nici cel mai cool chip tuning nu poate sa scoata chiar atat dintr-un benzinar. Deh...turbo.
In plus motorul D4F TCE mai aduce o surpriza are un over-booster care in cazul unei accelerari fortate, ridica puterea la 105 cp respectiv cuplul la 150 Nm.
Oare nu merita pentru un Twingo RS home made?


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psymax
post 12 Oct 2009, 21:35
Post #4


................


Group: Members
Posts: 93
Joined: 13 August 08
From: paradis




1800 motorul, dar franele si amortizoarele ce zic?smile.gif


--------------------
renault twingo - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Oct 2009, 22:22
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Franele la Twingo cu D4F (adica cel in 16v) sunt EXACT cele care sunt pe clio 1.4 16v respectiv 1.6 16v (adica 98 respectiv 110 cai).
In plus sistemele cu ABS de pe Twingo sunt cu EBV (adica distributia electronica a fortei de franare).
Amortizoarele nu vad ce lagatura au cu caii putere (daca tu zici ca ar avea astept detalii).

Nu am vazut/auzit amortizor cedat din cauza motorului sau a fortei dezvoltate de motor.
Amortizoarele mai zboara cand iei curba la 120 km/h - stransa fara sa atingi frana - asta inseamna ca in mare parte ai scapat daca nu in prealabil te-ai rasturnat de vreo 3 ori.

Puteai sa consideri ca intr-adevar CUTIA + AMBREIAJUL ar putea ceda - insa alea sunt exact ca cele de pe Clio - cu motorizarile mai sus amintite.
Motorul de 98cp 1.4 16V de pe clio (K4J) are chiar exact aceleasi tren de rulare ma refer la roti de 14, bucsile, planetarele, si alte chestii de pe acolo.
De la 98cp la 105 chiar nu este chiar atat de mare diferenta. Insa de la 75 la 98 sunt 23 cai - care pe clio nu strica nimic.

Singurele probleme pe care motorul D4F TCE le-ar putea intampina la o montare pe Twingo ar fi modul de prindere tampoanele (care sunt sigur ca se rezolva) respectiv spatiul ocupat.

Caroseria nu ar fi o problema ca este destul de robust facuta (chiar pare mai solida decat la clio).

This post has been edited by bubu782001: 12 Oct 2009, 22:23


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Oct 2009, 22:50
Post #6


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE
Caroseria nu ar fi o problema ca este destul de robust facuta (chiar pare mai solida decat la clio)



Argumenteaza!


Pe langa cei 1800 pe care-i dai pe motor mai dai tot atat pe anexele care lipsesc de pe el...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Oct 2009, 23:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Banuiesc ca te referi la AC, Radiator, si ventilator. Presupun ca cele de pe D4F merg foarte bine. Probabil suportul de la AC respectiv alternator sa difere.
Ventilatorul se poate folosi cel actual (pe D4F este mult mai mare decat cel de pe D7F).
EU am pus problema unui schimb de motor - nu ca ma apuc sa-mi construiesc o masina de la 0. SI nu am spus ca-mi cumpar - ci doar ca se merita dpdvd personal vorbesc (eu stiu...poate am o definitie a valorii, total diferita fata de cea a dvs).
La ce argumente te referi? La modul constructiei? - arunca de curiozitate te rog un ochi la lonjeroanele de la un Twingo...vezi cum sunt construite apoi Uita-te la niste lojeroane de Clio si apoi trage singur concluziile. Motorul nu sta pe aripi din cate stiu eu...

In alta ordine de idei:

Ce greutate are Clio 2 Phase 2 cu 3 usi cu motorizarea D4F? pai are fix 910 kg.
Twingo cu aceeasi motorizare (D4F) care este mult mai mic din toate punctele de vedere, cat are? 845 kg

Dar Clio 2 Phase 2 cu 3 usi cu motorizarea D7F ? Asta are fix 880kg.
Twingo cu aceeasi motorizare cat are ? 825 kg. Este asa de mare diferenta? Pai atunci kg alea unde atarna la Twingo ?

Sunt aproximativ 50 - 60kg diferente de greutate insa dimensiunile masinilor difera clar. Si asta consta in caroserii - motoarele fiind identice (difera forma si lugimeile evacuarilor).

Poti crede ce vrei, insa toata greutatea la Twingo atarna in RANFORSARI (asta o stiu de la cineva care cunoaste foarte bine masinile astea). Deci nu se pune problema ca nu ar duce un motor de 100 cp.

Ce am vrut sa punctez aici? Daca 2 caroserii aproape identice (la structura si greutate) - suporta aceleasi motorizari - insa una foloseste si motoare mai puternice, Clio 2 in cazul de fata, de ce nu ar putea duce si Twingo?

Logica este extrem de simpla - Twingo inca de la lansare a avut priza la public MAI MARE decat CLIO - daca Twingo avea inca de la inceput motorizari mai puternice decat Clio, Clio 2 era ingropat demult. (aici ma refer la cel in 3 usi).
Gandeste-te ca Renault a pus motoarele astea tari pe Twingo 2 pentru ca asa este MODA acuma - nu ca ar fi vrut (daca nu se cerea asa - nu vedeai IN VECI Twingo 2 RS cu 133 cp) insa concurenta (Mini cooper, Fiat 500, Toyota Yaris etc) CEREAU asta. Si nu uita ca aceleasi motorizari le foloseste si Clio 3. Pai cand Twingo in 2001 primea un motor de 75 cp cate masini din aceeasi clasa mai aveau asa ceva?

Caroseriile masinilor sunt in general concepute sa duca forte mult mai mari decat cele pe care le dezvolta motoarele ce se pun pe ele.

Sper ca am dat niste argumente corecte.

This post has been edited by bubu782001: 13 Oct 2009, 00:00


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teo_aligator
post 2 Aug 2010, 16:59
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 January 10
From: Bucuresti




@Bubu, eu am D7F, cu motorul asta, D4F TCE, ce trebuie sa schimb in plus, distributia si mai ce? difera suporti motor? nu ar trebui, evacuarea si mai ce biggrin.gif ? nu de alta, dar de la 58 la 100, e dublu, iar din D4F TCE se mai pot scoate cativaa caluti si peste 100, voi avea un DRAG car radmasa.gif


--------------------
Renault Twingo 2006 - B 05 xdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 2 Aug 2010, 17:07
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Eu zic ca este cam stors la maxim (are 105cp in realitate...deh turbo...).

In fine...12 Oct 2009 este data cand am postat ultima oara (cu putin nororc si se facea 1 an radmasa.gif )

Apar multe probleme de ordin mecanic (nu mai poti inchide capota de exemplu...) si multe alte chestii...

This post has been edited by bubu782001: 2 Aug 2010, 17:08


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmitzu
post 2 Aug 2010, 21:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 27 January 10
From: Popești-Leordeni




Bubule, amandoi am vazut o toba taiata la flex doar din curiozitate, crezi ca o capota decupata si pus un plastic gen dacia pick-up ar strica? smile.gif)

MT tuning daca ar fi aici ar avea si alte detalii big_wheel.gif


--------------------
Renault Scenic 3 1.5 dci 110CP 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 2 Aug 2010, 23:21
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai sa fim seriosi...chiar nu merita investitiile la acest nivel...

Uitati-va la toata discutia si o sa observati..anexe motor, AC, calculator, cablaraie...

Nu este nimic imposibil - de altfel sa pus si motor cu reactie pe Twingo (turboreactor) - nu este o gluma, cautati pe net si o sa vedeti.

Problema se pune altfel:
Te lasa oare cineva sa circuli cu nebunia aia pe strazi?
La un filtru RAR aia crezi ca nu sesizeaza nimic?

Sa facem un calcul simplu:
- un motor 1.2 TCE reusesti sa gasesti la un 1000 euro (am gasit si la 750 euro pe ebay).
+
- vreo 500 euro instalatia electrica calculator samd.
+
- mai bagi cel putin 500 euro pe accesorii...(compresor AC, tevaraie AC, Alternator, suport pentru accesorii, curele...)

Deja observati ca se aduna vreo 2000 euro + valoarea unui Twingo, sa zicem minim un 2000 euro - insa pentru unul mai nou - din 2005, 2006 trebuie sa te pregatesti lejer "moral" cu un 3000 euro.
+
- omologarea artizanala sare de 1000 euro - deja sunt sume importante aici...sari cu mult de 5000 euro (daca nu si mai bine...) iar munca...ca la balamuc. Nu mai pun costurile de transport pentru produse samd...

Nu uita ca motorul trebuie montat de un service specializat - ca il montezi tu partea a 2-a, insa pentru hartia aia de la acel service (care dovedeste ca a fost montat la ei) mai dai ceva banuti (si nu cred ca sunt deloc putini).

Eu zic ca este cam scumpa "distractia" si sansele sa apara necazuri sunt destul de ridicate.

...ori un Twingo GT gasesti incepand cu 6000 euro pe mobile.de (mai precis 5964 euro). Si asta este DE FABRICA numai bagi cheia in el si ai plecat...nu mai punem ca cel mai "vechi" pe care il poti gasi este din 2008.

Tine cont ca preturile date in exemplu bag mana in foc ca in realitate sunt cu cel putin inca jumatate mai mari...

Intre timp m-am mai documentat si eu si nu este chiar asa de simplu. A incercat R19/16v sa imi explice anumite axpecte insa din cauza entuziasmului nu am cugetat aspura acestora. Insa chiar nu este joaca treaba asta...

Ca nota informativa motorul 1.2 TCE 101CP are denumirea D4F 784 (versiunea de pe Clio 3) sau D4F 780 (versiunea de pe Twingo 2 GT). Deci cine are de gand faca un upgrade, sa caute pe ebay aceste tipuri de motor.

This post has been edited by bubu782001: 3 Aug 2010, 10:39


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teo_aligator
post 4 Aug 2010, 17:51
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 January 10
From: Bucuresti




multumesc mult, bubu. imi e mila asa de masinuta asta pentru ca imi place asa mult, desi stiu ca este si ieftina si puturoasa, dar nu vreau sa o dau. cu partea de performante m-am linistit, dar la exterior pot sa ii mai fac cate ceva rolleyes.gif poate chiar si la interior. Niste jante de aliaj, sau niste capace, am facut in photoshop cum i-ar sta cu niste capace de acum vreo 50 de ani. Aripile unflate, sunt multe lucruri pe care le poti face, dar ma gandesc la costuri si la munca si raman dezamagit.


a, era sa uit, cam asa ar arata un Twingo unflat pe la colturi.

This post has been edited by teo_aligator: 4 Aug 2010, 17:52

Attached thumbnail(s)
Rims.png ( Size: 912.39k ) Number of downloads: 334
649423273_5465e8898b_o.jpg ( Size: 96.17k ) Number of downloads: 173


--------------------
Renault Twingo 2006 - B 05 xdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 4 Aug 2010, 18:31
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




"umflat" adica smile.gif) Sincer parerea mea ca arata cam aiurea cu capacele alea retro... - tine cont totusi ca e o parere personala. Twingo este prin natura lui o masina cu aspect modernist - deci ceva SF nu i-ar sta rau - de asemenea o parere personala.

This post has been edited by bubu782001: 4 Aug 2010, 18:50


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 02:46
Dacia