D4F TCE, Cum arata si cam cat costa noul motor de 100CP?
![]() ![]() ![]() |
D4F TCE, Cum arata si cam cat costa noul motor de 100CP?
bubu782001 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) _B_judTwBWk___KGrHgoOKiwEjlLmVWD3BKr_F_GMO____12.jpg ( Size: 43.52k ) Number of downloads: 1212 _B_jujM__Wk___KGrHgoOKikEjlLmcfMhBKr_GPJD4Q___12.jpg ( Size: 44.87k ) Number of downloads: 1338 _B_jupLw_Wk___KGrHgoOKi8EjlLmY5yVBKr_GgQd_____12.jpg ( Size: 45.13k ) Number of downloads: 1275 _B_juvEQBGk___KGrHgoOKi0EjlLmUvDqBKr_G_rO3w___12.jpg ( Size: 45.05k ) Number of downloads: 1290 _B_juz0_B2k___KGrHgoOKkYEjlLmY4pPBKr_H_bY7Q___12.jpg ( Size: 37.46k ) Number of downloads: 1267 _B_ju5BQ_mk___KGrHgoOKjgEjlLmZyqPBKr_HRK8_w___12.jpg ( Size: 46.62k ) Number of downloads: 528 _B_ju_P__mk___KGrHgoOKigEjlLmJg8nBKr_HgbcRw___12.jpg ( Size: 40.34k ) Number of downloads: 542 |
||
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|||
c_costel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 18 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Pentru 25 de cai in plus ,nu cred ca merita 1800 euro.
|
--------------------
renault
modus
2005 1,2 dinamyque
- h 593 r
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pentru 25 de caluti hmm este ceva de "numai" 30% in plus...dar pentru cuplu de la 105 Nm la 145 Nm crede-ma ca ESTE ceva - aproape 50% in plus la cuplu. Si asta se simte din plin.
Credema stiu este scump...insa ESTE CEVA. Gandeste-te ca iei un Twingo cu 2000 si ceva de euro si mai dai 1800 si iei motorul asta care by the way in cazul de fata este NOU - are 0 km rulati. Gandeste-te ce performante obtii cu un Twingo care are vreo 800 - 900 kg la vreo 4000 euro per total. Adica eu unul zic ca se merita. Si sunt destui care considera ca ar merita. Nici cel mai cool chip tuning nu poate sa scoata chiar atat dintr-un benzinar. Deh...turbo. In plus motorul D4F TCE mai aduce o surpriza are un over-booster care in cazul unei accelerari fortate, ridica puterea la 105 cp respectiv cuplul la 150 Nm. Oare nu merita pentru un Twingo RS home made? |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
psymax |
![]()
Post
#4
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
1800 motorul, dar franele si amortizoarele ce zic?
![]() |
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Franele la Twingo cu D4F (adica cel in 16v) sunt EXACT cele care sunt pe clio 1.4 16v respectiv 1.6 16v (adica 98 respectiv 110 cai).
In plus sistemele cu ABS de pe Twingo sunt cu EBV (adica distributia electronica a fortei de franare). Amortizoarele nu vad ce lagatura au cu caii putere (daca tu zici ca ar avea astept detalii). Nu am vazut/auzit amortizor cedat din cauza motorului sau a fortei dezvoltate de motor. Amortizoarele mai zboara cand iei curba la 120 km/h - stransa fara sa atingi frana - asta inseamna ca in mare parte ai scapat daca nu in prealabil te-ai rasturnat de vreo 3 ori. Puteai sa consideri ca intr-adevar CUTIA + AMBREIAJUL ar putea ceda - insa alea sunt exact ca cele de pe Clio - cu motorizarile mai sus amintite. Motorul de 98cp 1.4 16V de pe clio (K4J) are chiar exact aceleasi tren de rulare ma refer la roti de 14, bucsile, planetarele, si alte chestii de pe acolo. De la 98cp la 105 chiar nu este chiar atat de mare diferenta. Insa de la 75 la 98 sunt 23 cai - care pe clio nu strica nimic. Singurele probleme pe care motorul D4F TCE le-ar putea intampina la o montare pe Twingo ar fi modul de prindere tampoanele (care sunt sigur ca se rezolva) respectiv spatiul ocupat. Caroseria nu ar fi o problema ca este destul de robust facuta (chiar pare mai solida decat la clio). This post has been edited by bubu782001: 12 Oct 2009, 22:23 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#6
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE Caroseria nu ar fi o problema ca este destul de robust facuta (chiar pare mai solida decat la clio) Argumenteaza! Pe langa cei 1800 pe care-i dai pe motor mai dai tot atat pe anexele care lipsesc de pe el... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Banuiesc ca te referi la AC, Radiator, si ventilator. Presupun ca cele de pe D4F merg foarte bine. Probabil suportul de la AC respectiv alternator sa difere.
Ventilatorul se poate folosi cel actual (pe D4F este mult mai mare decat cel de pe D7F). EU am pus problema unui schimb de motor - nu ca ma apuc sa-mi construiesc o masina de la 0. SI nu am spus ca-mi cumpar - ci doar ca se merita dpdvd personal vorbesc (eu stiu...poate am o definitie a valorii, total diferita fata de cea a dvs). La ce argumente te referi? La modul constructiei? - arunca de curiozitate te rog un ochi la lonjeroanele de la un Twingo...vezi cum sunt construite apoi Uita-te la niste lojeroane de Clio si apoi trage singur concluziile. Motorul nu sta pe aripi din cate stiu eu... In alta ordine de idei: Ce greutate are Clio 2 Phase 2 cu 3 usi cu motorizarea D4F? pai are fix 910 kg. Twingo cu aceeasi motorizare (D4F) care este mult mai mic din toate punctele de vedere, cat are? 845 kg Dar Clio 2 Phase 2 cu 3 usi cu motorizarea D7F ? Asta are fix 880kg. Twingo cu aceeasi motorizare cat are ? 825 kg. Este asa de mare diferenta? Pai atunci kg alea unde atarna la Twingo ? Sunt aproximativ 50 - 60kg diferente de greutate insa dimensiunile masinilor difera clar. Si asta consta in caroserii - motoarele fiind identice (difera forma si lugimeile evacuarilor). Poti crede ce vrei, insa toata greutatea la Twingo atarna in RANFORSARI (asta o stiu de la cineva care cunoaste foarte bine masinile astea). Deci nu se pune problema ca nu ar duce un motor de 100 cp. Ce am vrut sa punctez aici? Daca 2 caroserii aproape identice (la structura si greutate) - suporta aceleasi motorizari - insa una foloseste si motoare mai puternice, Clio 2 in cazul de fata, de ce nu ar putea duce si Twingo? Logica este extrem de simpla - Twingo inca de la lansare a avut priza la public MAI MARE decat CLIO - daca Twingo avea inca de la inceput motorizari mai puternice decat Clio, Clio 2 era ingropat demult. (aici ma refer la cel in 3 usi). Gandeste-te ca Renault a pus motoarele astea tari pe Twingo 2 pentru ca asa este MODA acuma - nu ca ar fi vrut (daca nu se cerea asa - nu vedeai IN VECI Twingo 2 RS cu 133 cp) insa concurenta (Mini cooper, Fiat 500, Toyota Yaris etc) CEREAU asta. Si nu uita ca aceleasi motorizari le foloseste si Clio 3. Pai cand Twingo in 2001 primea un motor de 75 cp cate masini din aceeasi clasa mai aveau asa ceva? Caroseriile masinilor sunt in general concepute sa duca forte mult mai mari decat cele pe care le dezvolta motoarele ce se pun pe ele. Sper ca am dat niste argumente corecte. This post has been edited by bubu782001: 13 Oct 2009, 00:00 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
teo_aligator |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
@Bubu, eu am D7F, cu motorul asta, D4F TCE, ce trebuie sa schimb in plus, distributia si mai ce? difera suporti motor? nu ar trebui, evacuarea si mai ce
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
2006
- B 05 xdi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Eu zic ca este cam stors la maxim (are 105cp in realitate...deh turbo...).
In fine...12 Oct 2009 este data cand am postat ultima oara (cu putin nororc si se facea 1 an ![]() Apar multe probleme de ordin mecanic (nu mai poti inchide capota de exemplu...) si multe alte chestii... This post has been edited by bubu782001: 2 Aug 2010, 17:08 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
alexmitzu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 27 January 10 From: Popești-Leordeni ![]() |
Bubule, amandoi am vazut o toba taiata la flex doar din curiozitate, crezi ca o capota decupata si pus un plastic gen dacia pick-up ar strica?
![]() MT tuning daca ar fi aici ar avea si alte detalii ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 3 1.5 dci 110CP
2011
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Mai sa fim seriosi...chiar nu merita investitiile la acest nivel...
Uitati-va la toata discutia si o sa observati..anexe motor, AC, calculator, cablaraie... Nu este nimic imposibil - de altfel sa pus si motor cu reactie pe Twingo (turboreactor) - nu este o gluma, cautati pe net si o sa vedeti. Problema se pune altfel: Te lasa oare cineva sa circuli cu nebunia aia pe strazi? La un filtru RAR aia crezi ca nu sesizeaza nimic? Sa facem un calcul simplu: - un motor 1.2 TCE reusesti sa gasesti la un 1000 euro (am gasit si la 750 euro pe ebay). + - vreo 500 euro instalatia electrica calculator samd. + - mai bagi cel putin 500 euro pe accesorii...(compresor AC, tevaraie AC, Alternator, suport pentru accesorii, curele...) Deja observati ca se aduna vreo 2000 euro + valoarea unui Twingo, sa zicem minim un 2000 euro - insa pentru unul mai nou - din 2005, 2006 trebuie sa te pregatesti lejer "moral" cu un 3000 euro. + - omologarea artizanala sare de 1000 euro - deja sunt sume importante aici...sari cu mult de 5000 euro (daca nu si mai bine...) iar munca...ca la balamuc. Nu mai pun costurile de transport pentru produse samd... Nu uita ca motorul trebuie montat de un service specializat - ca il montezi tu partea a 2-a, insa pentru hartia aia de la acel service (care dovedeste ca a fost montat la ei) mai dai ceva banuti (si nu cred ca sunt deloc putini). Eu zic ca este cam scumpa "distractia" si sansele sa apara necazuri sunt destul de ridicate. ...ori un Twingo GT gasesti incepand cu 6000 euro pe mobile.de (mai precis 5964 euro). Si asta este DE FABRICA numai bagi cheia in el si ai plecat...nu mai punem ca cel mai "vechi" pe care il poti gasi este din 2008. Tine cont ca preturile date in exemplu bag mana in foc ca in realitate sunt cu cel putin inca jumatate mai mari... Intre timp m-am mai documentat si eu si nu este chiar asa de simplu. A incercat R19/16v sa imi explice anumite axpecte insa din cauza entuziasmului nu am cugetat aspura acestora. Insa chiar nu este joaca treaba asta... Ca nota informativa motorul 1.2 TCE 101CP are denumirea D4F 784 (versiunea de pe Clio 3) sau D4F 780 (versiunea de pe Twingo 2 GT). Deci cine are de gand faca un upgrade, sa caute pe ebay aceste tipuri de motor. This post has been edited by bubu782001: 3 Aug 2010, 10:39 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
teo_aligator |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
multumesc mult, bubu. imi e mila asa de masinuta asta pentru ca imi place asa mult, desi stiu ca este si ieftina si puturoasa, dar nu vreau sa o dau. cu partea de performante m-am linistit, dar la exterior pot sa ii mai fac cate ceva
![]() a, era sa uit, cam asa ar arata un Twingo unflat pe la colturi. This post has been edited by teo_aligator: 4 Aug 2010, 17:52 Attached thumbnail(s) Rims.png ( Size: 912.39k ) Number of downloads: 334 649423273_5465e8898b_o.jpg ( Size: 96.17k ) Number of downloads: 173 |
--------------------
Renault
Twingo
2006
- B 05 xdi
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
"umflat" adica
![]() This post has been edited by bubu782001: 4 Aug 2010, 18:50 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 02:46 |