Bulgaria - Grecia
![]() ![]() ![]() |
Bulgaria - Grecia
Kata |
![]()
Post
#3001
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|||
MadHawk1 |
![]()
Post
#3002
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
Depinde!
Exista 2 variate: - una trece chiar prin orasul Varna - alta ocoleste Varna pe centura, catre aeroport. PS: Si o mica informatie ajutatoare cu care e IMPOSIBIL sa te ratacesti: coordonatele geografice ale unui hotel din Albena - Gergana - corpul Slavuna 43 grade 21' 21" N si 28 grade 4' 37" E ![]() PPS: Drum bun! ![]() This post has been edited by MadHawk1: 2 Aug 2008, 13:56 |
--------------------
.
.
.
|
|
BOG |
![]()
Post
#3003
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Mare atentie la indicatoare...politia bulgara sta la panda cam cum se vede in poza...scot radarul pe masina...
![]() Attached thumbnail(s) DSC05792.JPG ( Size: 559.42k ) Number of downloads: 1032 |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
hash |
![]()
Post
#3004
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
QUOTE(MadHawk1 @ 1 Aug 2008, 23:39) PS: Si o mica informatie ajutatoare cu care e IMPOSIBIL sa te ratacesti: coordonatele geografice ale unui hotel din Albena - Gergana - corpul Slavuna 43 grade 21' 21" N si 28 grade 4' 37" E ![]() PPS: Drum bun! ![]() Mie cu mio map 3.2 imi pune punctul ala in mare ! Google Maps imi da Unknown road @43.366980, 28.065980 pentru sensul giratoriu, care se potriveste si pe harta. PS. cum se face transformarea .. This post has been edited by hash: 4 Aug 2008, 21:00 |
--------------------
-
-
-
|
|
ALess_tm |
![]()
Post
#3005
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 July 08 ![]() |
[SIZE=7]Salut, merg in 15 august prima data prin Bulgaria si sunt curios ce pot sa patesc(si cum as putea sa scap) daca am geamuri fumurii pe masina(Am certificat RAR pentru ele)
|
--------------------
Renault
21
1990
|
|
hash |
![]()
Post
#3006
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Am gresit eu, transformarea se face
minute = partea zecimala x 60 secunde = (partea zecimala - minute / 60) x 3600 si invers partea zecimala = minute / 60 + secunde / 3600 atunci 43 grade 21' 21" N si 28 grade 4' 37" E inseamna 43.355833 N si 28.076944 E adica pe google maps pica pe piscina de la hotelul Gergana , sau hotelul Albena Playa .. oricum si GPS-ul meu indica undeva langa sensul giratoriu, pe tarm ![]() PS. Sensul giratoriu: 43.36698 N si 28.06598 E sau 43 grade 22' 1'' N si 28 grade 3' 57'' E |
--------------------
-
-
-
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#3007
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
Habar nu am cum se face transformarea!
Nu mi-am pus nicio data problema! Am setat iGo-ul sa utilizeze formatul cu grade, minute si secunde si cu asta basta! ![]() Numai bine! ![]() 6 Aug 2008, 18:56: PS: "hotelul Albena Playa" este de fapt fostul complex Albena Beach Club ce a fost inglobat in complexul Gergana This post has been edited by MadHawk1: 6 Aug 2008, 17:56 |
--------------------
.
.
.
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#3008
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
si eu am geamuri fumurii ( pe tot spatele ), si nu am fost intrebat despre ele nici de greci si nici de bulgari ...
![]() ... pt alte probleme : la bulgari poti scapa cu cu IPA ![]() This post has been edited by danutz_r: 6 Aug 2008, 18:50 |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
cristi87 |
![]()
Post
#3009
|
![]() fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii Group: Members Posts: 507 Joined: 2 May 08 ![]() |
deci..in concluzie....am aflat care este drumul mai scurt, dar akm trebuie sa n gandim si cati bani ne mai cer astia straini k le patrundem in teritoriu...nu???
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.2 1.6 16v 82Kw
- Unknown..yet
2007 [COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
|
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#3010
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
QUOTE(BOG @ 4 Aug 2008, 11:37) Mare atentie la indicatoare...politia bulgara sta la panda cam cum se vede in poza...scot radarul pe masina... ![]() Fara gluma! Nicio grija! Vezi si post-ul acesta ! ![]() QUOTE(cristi87 @ 6 Aug 2008, 21:01) deci..in concluzie....am aflat care este drumul mai scurt, dar akm trebuie sa n gandim si cati bani ne mai cer astia straini k le patrundem in teritoriu...nu??? Scuze,dar eu unul, nu am inteles nimic din ceea ce ai vrut sa spui! ![]() This post has been edited by MadHawk1: 6 Aug 2008, 20:33 |
--------------------
.
.
.
|
|
Fre33lancer |
![]()
Post
#3011
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 15 March 08 ![]() |
Ce este IPA ? de unde fac rost ?
|
--------------------
Megane
Sedan 2.2
2008
|
|
crisolro |
![]()
Post
#3012
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
http://www.iparomania.ro/
![]() "Servicii prin prietenie!" ![]() This post has been edited by crisolro: 7 Aug 2008, 07:29 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
star83741003 |
![]()
Post
#3013
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 August 08 ![]() |
salut. sunt nou pe aici si cam peste o saptamana voi pleca si eu in grecia , mai exact in portocheli, undeva in sudul extrem al greciei. ma interesa daca pe traseu stiti ceva statii GPL. apropo, plec din constanta. ce traseu ma sfatuiti sa aleg? vama veche-varna-sofia sau giurgiu-sofia? multumesc.
|
--------------------
daewoo
nubira II GPL
- CT-08-FZK
2006
|
|
Fre33lancer |
![]()
Post
#3014
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 15 March 08 ![]() |
QUOTE(crisolro @ 7 Aug 2008, 07:27) really now ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Megane
Sedan 2.2
2008
|
|
crisolro |
![]()
Post
#3015
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
nu poate garanta nimeni 100% ... apoi, nu iti faci legitimatia doar pt. calatoria in bulgaria; unii au si alte interese etc. ... in rest, sunt de acord cu tine
in plus, daca nu esti din "sistem" .... ![]() This post has been edited by crisolro: 8 Aug 2008, 15:56 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#3016
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Salutare!
Iaca numai ce m-am intors din frumoasa excursie din Grecia, Neos Marmaras. Am plecat din Bucuresti pe 28.07 dimineata la ora 5.00 iar la 6.10 eram in granita la Giurgiu dupa ce am completat plinul de al Petrom. Drumul pana la Giurgiu este impartit in doua. Pana la Copaceni nu se poate numi drum, dupa aceea e foarte bun. In granita, pana sa treci podul se poate spune ca ai roti patrate. Bravo Primuieria Giurgiu si s-o tineti tot asa! Taxa de pod - 31ron. La bulgari la intoarcere, 8E. O fi jumatatea romana mai lunga decat cea bulgara?... La bulgari prima cioaca: flacaii aia cu ceafa groasa n-aveau chef sa vanda vignete, asa ca ni le-am procurat de la Shell, bineinteles cu 2E in plus, adica 7E cu chitanta, abtibild si un pipi gratis. Bagam kilometrii si la iesirea spre sofia, pac! primul radar. Avea musterii deci l-am saltat. Bulgarii fac cu farurile, romanii nu. Probabil ca le consuma masina mai mult daca dau flashuri. Drumul foarte bun, talpa mea destul de grea, ajungem la Sofia dupa ce mai fentam vreo 5 echipaje de pandaci. Cum, nu stiti ce sunt pandacii? Pandacii, dupa definitia teleenciclopedica sunt o specie de cimpanzei, cu burta peste centura, imbracati in uniforme verzulii, fosforescente, care traiesc in tufisuri sau pititi pe dupa diverse cladiri, se apara cu un pistol cu radar si se hranesc cu bancote de 10 sau 20 de euro. Au ceafa groasa si nu stiu limba engleza, nici scris, nici vorbit. Situ doar sa numere 10-20-50! Feriti-va de ei! La Sofia trecem repede pe centura, au pus si ei in sfarsit indicatorul de Kulata si plecam mai departe. Drumul pana la granita este frumos dar sinuos. Camioane multe, depasiri riscante, insa destul de liber pentru o zi de luni. Ajungem la Kulata, trecem granita, intram in Grecia si bagam iar kilometrii. Drumul bun, MioMap e in plop, Ioana ne-ar fi dus saraca prin Australia daca o lasam, deci nu va bazati pe harta Greciei, e o gluma proasta. Ajungem la Neos Marmaras, 833km din fata blocului pana la nenea Tassos, unde am gasit cazare. 8 nopti, ne-a facut grecul reducere, adica 45E/noapte/garsoniera, adica: hol, baie, bucatarie utilata complet, camera 2 paturi, A/C, terasa, TV. Frumos, ne-am simtit bine, am facut si o excursie la Paralia, am sperat ca gasim ceva blanuri, am gasit o duda ca era ora 14 si grecii erau la siesta. Cam goluta statiunea, nu o recomand decat daca vreti sa aruncati banii la gunoi. Da mai bine va dau io e-mailul si mi-i trimiteti mie ![]() Pentru cei care mergeti in zona Neos Marmaras: nu ratati plaja Kalamitsi, este superba, cu valuri minunate si cu peisaje superbe. Se poate inota lejer pana la o mica insulita pe care te poti catara si vedea mai bine Muntele Athos! Ne-am intors in Romania dupa 8 zile, drumul mult mai aglomerat, am vazut vreo trei posibile accidente de si-acum ma mir cum de-au scapat aia cu viata. Unu' cu un Merzan 4x4 s-a trezit sa-l depaseasca pe altu intr-o curba cu linie continua. Din fata i-a sarit unul cu un Fiat Brava, daca nu tragea ala cu Fiatul de volan sa intre pe aratura, acum era ingeras. Eu eram a patra masina la rand. Ala cu Merzanul a franat atat de tare ca i s-au aprins avariile si a blocat rotile. Si avea si ABS... Sa va mai zic una tare de pe plaja, ca sa vedeti ce neamuri rasate suntem noi, romanii. Au venit 4 conationali (2 barbati si 2 pirande) la plaja. Aur pe ei de ziceai ca abia il puteau duce: lanturi de vaca la gatlejuri, bratari de faraoni la maini si damele cu cercei cat covrigu'. Dupa ce si-au plimbat duba Mercedes pe plaja au venit langa noi. Cu atata aur la gat te asteptai sa inceapa sa arunce cu bani in stanga si in dreapta. Vine pe plaja fata cu gogosi. Eu stiam ca o gogoasa costa 2E. Ei nu. Se pregateste pirandella sa scoata portofelul si o intreaba aia cat costa gogoasa. Aia zice 2E. Pirandella baga portmoneul la loc. Zice: scump, scump. Fata pleaca, langa cearsaful lor, o nemtoaica ia 5 gogosi. 3 pentru copii si 2 pentru adulti. Nu trece mult si vine fata inapoi. Mai avea de vanzare 3 gogosi. Le lasa la 5E pe toate. Pirandella scoata calculatorul si zice: 1,50E gogoasa???? Da unde te crezi? Barba-su zice, stai ca ma duc sa iau bani de la masina, pana la urma n-au luat nimic, a venit un grec si le-a luat el pe toate cu 5E. Stateam si ma intrebam: oare lanturile alea or fi din aur masiv sau e bronz aurit... Cam asta ar fi aventura de anul asta. Daca mai doriti sa stiti ceva, intrebati, poate va ajut cu ceva! Ciao This post has been edited by colombina29: 9 Aug 2008, 16:15 |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
- "La rând"
2006
|
|
valiman |
![]()
Post
#3017
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 October 05 ![]() |
@colombina29 sa inteleg ca centura Sofiei nu mai este in lucru, sau erau oprite lucrarile pe moment? E ok pe centura sau mai bine prin centru?
Merci |
--------------------
Daewoo
Cielo
1996 GLE/AC
|
|
crisolro |
![]()
Post
#3018
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@colombina29
toata lumea zice ca politistilor bulgari le place sa numere; zici si tu; eu nu neg intrebarea e, pt. tine si pentru toti ceilalti, ai auzit tu de la altii sau i-ai ajutat si tu "sa numere" adica ar fi corect sa scriem aici clar daca suntem patiti sau doar "auziti" iar daca suntem patiti sa spunem cinstit daca aia au numarat degeaba sau ne-a placut noua sa platim "taxa de autostrada" la bulgari c-am vrut noi sa vedem Grecia mai repede (sau ne era tare dor de Rumeinia) si apoi ne plangem pe forumul Reno asta asa, ca sa nu speriem pe unii care vor calca Bulgaria in roti prima data - un prim exemplu: eu |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
b34uen |
![]()
Post
#3019
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 12 February 07 ![]() |
centura sofiei este deschisa dar se lucreza pe jumatate din lungimea ei si se mege greu in timpul zilei
nu impartasesc parerea despre "pandaci" am fost dus intors si nu m-a oprit nici un politist deoarece am mers legal acum sa fim seriosi de la ruse pana la kulata ai tot atatea localitati cate ai de la bucuresti la pitesti, si nici prin alea nu poti sa reduci un pic viteza??? iar politisti de pe centura stau sa nu depasesti linia continua si sa nu ajungi in situatiile de accident iar cu cei 10-20 de euro pana la urma e ok pentru ca in romania daca te prinde in localitate cu 80 la ora dai 300 lei si 4 pucte de penalizare iar in bulgaria dai 10-20 euro in rest in grecia drumurile super ok, politisti nu am vazut pe nicaieri, iar soferii f f respectuosi in trafic pentru cei ce merg la kavala-thassos, un sfat: nu mai ocoliti prin drama ci megeti direct de la serres pana la kavala eu am economisit 50 km o sa caut si harta daca e nevoie pt cineva |
--------------------
dacia
logan
- B 92 ELL
2008 ambition 1,5dci 1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura 4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3 5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu 6) Zambesti. |
|
colombina29 |
![]()
Post
#3020
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Baieti, parerea mea e urmatoarea: fiecare face cum crede. In Bulgaria, la dus intr-o localitate, parca Lukovit daca imi aduc bine aminte, pe sens opus era un radar. Va jur ca au oprit un Logan de Romania care mergea ABSOLUT REGULAMENTAR, fiindca numai ce plecase un musteriu si baietii nu-si facusera probabil suma. Va spun ca Loganul visiniu circula regulamentar fiindca bulgarii dadeau flash-uri inca din afara localitatii si inaintea Loganului mai trecusera inca 5-6 masini de care pandacii nu erau interesati fiind ocupati cu numaratul. Cand s-au eliberat, au atacat Loganul. L-am vazut in oglinda pe sofer cum vocifera, probabil ca se intorcea din concediu si nu mai avea bani.
Alte 2 exemple de anul trecut: au oprit un Tico cu nr de Romania care mergea in fata mea legal in localitate. Nu cunosc motivul. In fata mea, pe centura Sofiei, imediat ce am plecat de la semafor pe culoarea verde, un echipaj opreste un Opel corsa vechi cu nr. de Bulgaria. Eu eram urmatoarea masina. Cand am vazut ca pandacii nu au client, m-am apropiat foate mult de Corsa, la cca 40-50cm sperand sa nu-mi vada numerele de Romania, ca se uitau cam insistent la masina, si nu cred ca pandacii sunt asa de lesinati dupa Fiat Albea! Si in fine, ultima. Acum 2 ani, am fost oprit dupa iesirea din Sofia, fara motiv, iar politaiul se facea ca inspecteaza masina pe dinafara. Intr-un final, se hotaraste sa-mi ceara permisul. S-a uitat la tot ce era posibil la o prima evaluare: faruri, centura, vigneta, etc. Dupa ce i-am dat permisul, sotia mea, care stie bine limba rusa l-a intrebat care este motivul opririi. Cand a auzit asta, s-a uitat ca curca-n lemne, mi-a dat permisul inapoi, dupa ce l-a studiat de spuneai ca vrea sa-l picteze ulterior din memorie, si ne-a bulgarisit ceve de genul "drum bun". Oprire fara motiv, motivul fiind probabil prezenta mea pe carosabil. Nu-mi permit sa dau sfaturi, insa cred ca nu se poate merge legal in afara localitatilor in Bulgaria. Au limita de viteza 90, sunt zeci de limitari la 60 si de cele mai multe ori, sfarsitul restrictiilor nu este semnalizat, asa ca singurele sanse sunt detectorul de radar sau flash-ul. Altfel, in localitati n-am mers decat LEGAL. Probabilitatea de a fi inhatat e foarte mare. Despre sume, e adevarat ca n-am fost niciodata "numarat", insa nu stiu daca incalzeste pe cineva asta. Drum bun si sa ne auzim cu bine! This post has been edited by colombina29: 11 Aug 2008, 13:12 |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
- "La rând"
2006
|
|
b34uen |
![]()
Post
#3021
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 12 February 07 ![]() |
sa nu ma intelegeti ca sustin ca trebuie sa mergi cu 30 la ora in bulgaria, departe de mine
dar totusi sustin ca nici cu 150 km/h nu trebuie insa aud tot felul de pareri la prieteni ca nu ma duc in bulgaria si cand ii intreb de ce imi spun ca de frica politistilor sau a hotilor eu am mers de trei ori pe litoralul bulagresc si nu mi s-a intamplat niciodata absolut nimic, chiar in ultima dintre ele am avut o problema (s-a rupt ambreajul in tara inainte cu o ora de plecare) si am iesit din tara la 5 pm in loc de 7 am si am mers pana in nessebar 400 de km numai cu 100-120 ca sa ajung restul prietenilor si nu s-a luat nimieni de mine pe partea cu grecia am plecat blindat cu bacnote de 10 si de 20 euro dupa ce am citit aici am plecat din bucuresti la 3 am, iar la 4 eram deja in ruse. taxa de drum nu a fost o problema mi-au dat si abtipild si chitanta pana la lukovit cand s-a crapat de ziua si s-au trezit si restul pasagerilor am mers numai cu 100km/h mai putin in byala unde am mers cu 55-60km/h de altfel in lukovit am vazut si primele doua echipaje de politie, dar care nu au zis nimic, uni mergand dupa mine cam 2-3 km pana la primul popas unde m-am oprit si eu si ei sa bem o cafea iar apoi fiecare cu drumul lui urmatorii politisti i-am vazut pe centura la sofia si opreau pe cei care treceau peste linia continua, si opreau bulgari la greu fara preferinta pt romani, insa pana acolo am savurat autostrada bulgarilor , cu toate cele patru tunele ale lor - super astept si in romania nasol a fost ca am ajuns la sofia pe la 8:30 si am prins o aglomeratie de am stat cam 1 ora intepenit intre camioane dupa sofia usor usor inspre kulata, intru iar pe o portiune de autostrada, apoi pe un drum national cu portiuni cu doua benzi din cand in cand, si o singura localitate mai mare mi se pare blageovgrad - drum mai sinous dar prefer decat sa merg numai printre porumbi politisti la toate limitarile de 60 dar nu exagerat de multe 6 doar in 200 km si era usor sa iti dai seama cand se termina limitarea pentru ca erau puse si panouri aditionale care indicau 500 sau 1000 m, plus ca erau pentru niste intersecti cu drumuri secundare, multumesc de altfel si soferilor bulgari care dau flasuri de fiecare data in grecia alta viata sosea impecabila toti grecii cirecluau pe margine si te lasau sa depasesti fara probleme, de la seres pana la kavala am intrat pe un fel de drum comunal la ei, dar care era mai lin decat DN1, doar ca era f ingust, si am scurtat cu 50km (traseul bucuresti-thasos avea 800 km iar eu am facut doar 752 km pana pe insula plimbare cu ferryboatul pana in limenas unde ne-am cazat si prima baie in egee si apoi somnicccccccc total 12 ore pe drum, dintre care 2 pauze de cate o ora si vreo 5-6 pentru necesitati pe insula alta poveste inconjurata avea 100 km dar nu cred ca erau 200 de metri in linie dreapta, asa ca planetara mea dreapta care batea usor la plecare acum bate si in linie dreapta, insa faptul ca aveam masina proprie ne-a ajutat sa vizitam niste golfuri dea dreptul superbe referito la condus m.a imresionat doua lucruri: -cand ne intalneam cu romani ne salutam de numai numai, chiar ma gandeam ca a trebuit sa ajung in grecia ca sa vad si asemenea atitudine intre noi - in oras pe o strada ingusta a mers un grec cam 200 de metri cu masina in spatele meu (eu eram pe jos si nu am auzit motorul lui) fara sa ma claxoneze sau altceva) mi-a placut atitudine grecilor in condus, nu tu claxoane injuraturi si flasuri, chiar daca mai intram pe interzis, sau mai mergeam alandala in schimb sunt criminali la parcari, lasa masinile aiurea, se lovesc usor uni pe ceilalti si nu ii intereseaza, nu gasesti o masina intreaga pe acolo, iar cand se opresc pur si simplu pun avarile si se opresc acolo - atentie la cei care inchiriaza masini in grecia - la inchiriere cand o iei iti spun ca e asigurata ful, dar mic pe contract scrie ca daca o aduci avariata platesti 300E la intoarcere am trecut si prin salonic, de unde am plecat la 5:30pm, fara probleme mari pe drum. iar la 4:30 am eram in pat acasa langa pleven am trecut pe langa niste politisti cu 100 dar mi-au facut semn cu farurile doar probabil sa mai o las mai moale la byala m-a depasit unul cu un mecedes si l-au oprit potin mai incolo aaa pe autostrada am avut o masina de teren in fata cu numere de bulgaria si dupa care am mers toata autostrada lor (130/h) si care intr-un tunel a incetinit si s-a pus in fata pe mijlocul strazii l-am injurat eu la inceput , dar la iesirea din tunel i-am multumit pt ca era radar pe tot traseul am avut detectorul de radar bagat in bagaje, pt ca stiu ca la greci e interzisa si detinerea, iar in bulgaria nu am vrut sa ma mai complic cu el |
--------------------
dacia
logan
- B 92 ELL
2008 ambition 1,5dci 1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura 4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3 5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu 6) Zambesti. |
|
colombina29 |
![]()
Post
#3022
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
QUOTE(b34uen @ 11 Aug 2008, 14:34) Eu sub 13 ore pana la Neos Marmaras n-am scos niciodata in 3 ani! QUOTE(b34uen @ 11 Aug 2008, 14:34) atentie la cei care inchiriaza masini in grecia - la inchiriere cand o iei iti spun ca e asigurata ful, dar mic pe contract scrie ca daca o aduci avariata platesti 300E Mie mi-au cerut 500E pentru un Ford Focus, si mi-au explicat ca asta este franciza care se plateste indiferent de marca, firma sau perioada. Am renuntat fiindca masina arata jalnic pe dinafara - zgariata, julita, chiar putin infundata pe alocuri si nu aveam chef sa imi impute mie pagubele produse de altii. |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
- "La rând"
2006
|
|
INTEL |
![]()
Post
#3023
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 August 08 ![]() |
A fost cineva in Neos Marmaras la Miramare Bungalows? Plec acolo saptamana viitoare si as dori sa stiu la ce sa ma astept. Multumesc anticipat
|
--------------------
Peugeot
206 HDI
2004 Diesel 1,4 l
|
|
geocosma |
![]()
Post
#3024
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Urmeaza o postare mareeeeee....
In perioada 12-19 iulie 2008 am petrecut o parte din concediu in Grecia, Halkidiki, mai precis pe Sitonia, langa Neos Marmaras, la Hotel Lagomandra. Sambata, 12.07 am plecat din zona Piata Romana din Bucuresti la ora 5 dimineata, am facut plinul la Petrom Jilava (vreo 46 litri, pret 190 lei) dupa care am luat-o spre Giurgiu, am trecut prin Oinacu si am ajuns la vama romaneasca, unde am platit 31 de lei taxa de pod. Pe la ora 6 eram in vama la Ruse, unde era coada de vreo 30 masini la ghiseul de vignete. Am luat de acolo vigneta de 5 euro pentru 7 zile si am purces de soseaua de centura a orasului Ruse. Limitari la 40km/h, circulatia in aceste limite pana la iesirea din Ruse. Pana pe la Bjala nu am vazut nici un echipaj de politie cu exceptia celor din tabla de la baza panourilor publicitare. La prima masinuta din tabla am observat ca panoul la baza caruia era montat avea si doua camere de supraveghere, de genul celor de la portalurile de pe DN1 (cele cu sectiune patrata), care erau indreptate in jos, spre baza panoului. Am crezut ca sunt pentru supravegherea machetelor, ca sa nu le fure lumea, insa pe traseu am observat ca la celelalte panouri erau orientate cat de cat pe orizontala insa nu pareau orientate pe lungimea drumului. Fapt ce m-a facut sa cred ca si astea erau machete. Revenind la echipajele reale, le-am observat prezenta incepand de pe la ora 7 dimineata, fiind mai matinale decat anul trecut, cand le-am observat de pe la ora 8. Am intalnit vreo 10 echipaje pe tot traseul, vreo 3 pe centura Plevnei, inca vreo 3 pana la Sofia, unul in Sofia si restul de trei pana la Kulata. Prima oprire in Bulgaria a fost pe prima benzinarie de pe autostrada spre Sofia (benzinarie din lantul Petrol), unde am facut o vizita la grupul sanitar pe care mi l-a indicat lucratorul de acolo, fara sa aiba pic de ostilitate in manifestari. Grup sanitar era suficient de curat si accesul era prin interiorul magazinului unde sunt casele, in stilul benzinariilor de la noi. Anul trecut am oprit la un Esso, ultima benzinarie inainte de centura Sofiei, iar grupul sanitar era in afara benzinariei. Am trecut prin Sofia. Am intrat pe la ora 10 si am ajuns la vestita intersectie cu centura pe la 10.30. Circulatia la ora 10, in zi de sambata la bulgari este una lejera. Partea mai nasoala din drumul prin oras este ultima portiune, bulevardul cu piatra cubica, a carui calitate a scazut fata de anul trecut. A devenit groaznica mai ales portiunea de la intersectia cu centura pana la al doilea semafor, unde se termina piatra cubica. La Vladaia este un post de politie pe dreapta, dupa o portiune in aliniament, cu partea din mijloc marcata ca loc interzis, de latimea unei benzi pe sens – nu depasiti pe aici ca atat asteapta politistii. Pana aici drumul a fost mai aglomerat si se circula mai greoi decat prin oras. Despre politisti in Sofia: in zona aeroportului, dupa trecerea de centura, pe scuarul dintre sensuri era un politist care astepta nu stiu ce, dar supraveghea foarte atent traficul, fiind gata oricand sa se arunce printre masini. Dupa el, la vreo 500m de dreapta, la umbra unui boschet mai mare, vreo 4-5 politisti-motociclisti, unul dintre ei stand bine infipt pe ambele picioare, in pozitie usor cracanat, foarte sigur pe el, cum vedeam cand eram mic nemtii in filmele lui Sergiu Nicolaescu. La drumul din continuare spre Kulata nu am retinut cu exactitate pe unde erau radarele, insa am retinut ca la Dupnica, in zona unde apar mai multe poduri care traverseaza soseaua de centura, pe sensul de mers Kulata-Sofia, era atat la dus cat si la intors, echipaj de politie cu radar. Am putut sa observ ca erau un radar cu antena gen cilindru cum au radarele de la noi si un monitor mare (parea de vreo 15 inch), montate in interior pe parbriz. Si aveau clienti... In fine, am ajuns la Kulata, am trecut lejer in Grecia (vreo 5-6 masini in fiecare vama, la bulgari si greci), cam pe la ora 13-13.30. In Grecia, drum fara probleme, se lucreaza la drumuri. La dus am mers pe o portiune de autostrada care nu era finalizata in totalitate (se mergea in ambele directii pe un singur sens de mers) iar la intoarcere erau ambele sensuri in functiune. Restrictie de 50km/h, dar se merge lejer cu 80-100 km/h. Aici traficul este foarte liber. In continuare drumul a fost spre Serres, Salonic, centura Salonicului, Nea Moudania, Nikiti, Lagomandra. Nu am avut GPS, nu am utilizat detectorul de radar nici in Bulgaria nici in Grecia. Nu am fost prins de radare – deci nici o cotizatie la bugetul politistilor bulgari. Tactica la dus: asteptam iepurasi, dar multi dintre ei m-au lasat in urma. La intors: am plecat de la hotel la ora 11, am facut o pauza de vreo ora la LIDL din Nikiti, o ora la ex-duty-free din vama la greci, intrand in Bulgaria la ora 16. La Dupnica era la datorie radarul de tip nou, care avea vreo 3 clienti, dintre care unul din Romania (parca de BV). Sofia am traversat-o tot prin oras, prinzand din urma o coloana de 5 masini din Cluj (BMW, VW...) care mergea incet pe piatra cubica (suspensii tari, ce sa-i faci). La o curba la dreapta la un sens giratoriu am pierdut coloana de clujeni, care a reaparut in spatele meu la primul semafor, dar formata acum doar din 3 masini. La iesirea din Sofia au apasat un pic mai tare acceleratia, dar dupa aceea au tras pe dreapta, jumatate pe carosabil, ca sa-i astepte pe cei rataciti. Dupa Sofia, la intrarea pe autostrada, un Nissan Micra nu vroia sa treca de pe banda a doua pe prima, sa-l depasesc. Dupa ce l-am depasit romaneste, adica pe prima banda si dupa cateva depasiri reciproce succesive, s-a convins ca trebuie sa ramana in spatele meu, probabil adoptandu-ma pe post de „iepuras”. Desi a avut de cateva ori posibilitatea de a ma depasi (in special in tuneluri) nu a facut-o ramanand in spatele meu pana la Ruse. A facut foarte bine pentru ca spre sfarsitul autostrazii ramasese putin in urma (nu-l mai vedeam in oglinda retrovizoare) iar cand am ajuns la finalul autostrazii venea vitejeste din urma. Eu, sesizand limta de 60 la iesirea de pe autostrada, m-am conformat si Nissanul a fost nevoit sa faca la fel, astfel am reusit sa trecem pe langa echipajul de politie ce astepta cu radarul gen binoclu asezat pe plafonul masinii de politie, fara a fi inregistrati de radar. In continuare pe traseu am mai vazut flasuri de la bulgari, am dat si eu dupa ce treceam de radare. Pe traseu am vazut romani care gresisera drumul in zona intersectiilor denivelate si dadeau cu spatele pentru a reveni la breteaua spre stanga pe care trebuiau initial sa o ia (probabil ca din cauza vitezei soferul Loganului nu a apucat sa franeze pana la bretea). Am prins din urma o Laguna care vroia sa mearga doar pe banda a doua intr-o zona in urcare unde traficul era redus iar semnele de circulatie obligau revenirea pe prima banda, dar probabil ca era prea obisnuit cu traficul din Romania asa ca statea doar pe banda a doua, chiar daca prima era goala si el mergea cu 70km/h. Am fost nevoit sa fac un gest marlanesc (flash) si s-a dat pe prima banda. Dupa ce l-am depasit a revenit pe banda a doua, nepermitandu-i Nissanului din spatele meu sa-l depaseasca. Acesta a facut pana l-a devansat prin dreapta, reusind cu greu sa-l depaseasca. Spre lasarea serii am intrat in Ruse. In Ruse am mers cu 40-50-60km/h, noaptea lasandu-se treptat. Cand Nissanul a vazut ca pana in Romania mai sunt 1,5km, a considerat ca trebuie sa treaca in fata, asa ca m-a depasit. A intrat inaintea mea in vama si a intrat in vama, la coada la taxa de pod. Pentru ca avazut alti smecheri ca o luau pe banda din partea dreapta, a patruns si el pe acolo, incercand s-o ia inaintea unor furgonete din Cehia. A reusit sa ia chitanta de plata a taxei de pod inaintea mea (a trimis pasagerul din dreapta sa o ia pentru a reduce timpul de stationare), a platit cu bancnota mare taxa de 8 euro (probabil 50 euro) pentru ca nu avea marunt (asta am inteles din discutia in lb. engleza cu vamesul. Eu am dat o bancnota de 5 euro vamesului si, cautand diferenta de 3 euro printre marunti, am intrebat in dulcele grai romanesc:”merge fara chitanta?”. Atunci am vazut si eu prima data un castravete in extaz, cu niste ochi cat cepele plin de fericire, si una bucata gurita zicand:”merge”. Asa ca am trecut podul platind o taxa (spaga) mai mica decat cea oficiala si acum stau sa ma gandesc daca nu trebuia sa platesc taxa intreaga ca poate din lipsa celor 8 euro la buget cat trebuia sa platesc eu podul nu poate fi intretinut si poate se darama si la anul trebuie sa trec in Bulgaria cu bacul... Primind acceptul vamesului, m-am infiintat la volan, plecand inaintea Nissanului. La ora 22 eram in Romania, bineinteles inaintea Nissanului. Am oprit la Petrom dupa vama, pentru necesitatile fiziologice ale celorlalti pasageri (apropos, in Bulgaria nu am oprit deloc, au rezistat vitejeste 6 ore). Aici am realizat drama iepurasului voluntar: desi a tras Nissanul la pompa de benzina, eu fiind parcat in apropiere fara a alimenta, nu mi-a adresat nici o binete, nici de multumire ca i-am fost ghid pe zona Sofia-Giurgiu, nici nu m-a injurat ca nu i-am dat posibilitatea de a-mi arata cum se descurca cu radarele bulgaresti. Alte informatii: in Salonic se lucreaza pentru a se introduce metroul. Bd. Egnatia este aglomerat, traficul era deviat de la intrare spre Turnul Alb. Turnul Alb este inca inchis. Rotonda este in renovare, intrarea gratis pentru a vizita schelele. Sf. Sofia este deschisa doar cand sunt slujbe, deci in general dimineata, asa ca la ora 13-14 cand am ajuns noi era inchisa (nici anul asta nu am avut noroc sa o vizitez). Sf. Dumitru este deschisa. Am parcat masina intr-o parcare subterana automata. Preturi: 4,5 euro prima ora, a doua ora 3 euro, de la a treia ora: 2 euro/ora (5 ore – 13,5 euro). Parchezi masina, iesi din zona unde ai lasat-o si apoi vezi cum ti-o ascund robotii. Parcarea este pe trei nivele subterane. A sosit inapoi fara sa-i fi fost activata alarma la solicitari mai bruste, deci se poarta frumos cu ele. Concluzii: Plecare din Bucuresti, Piata Romana, la ora 5. Sosire la Lagomandra la ora 16.30. Lungime traseu: 797,3km. Consum:55,7litri pentru toata portiunea, media: 6,9l/100 km. Viteza medie de deplasare: 73,9 km/h (date luate de la calculatorul de bord). AC mers non-stop (la dus, la intors dar si in Grecia). Alimentari cu combustibil (unleaded 95): 12.07.2008 – facut plin la Petrom Jilava – 190 lei. 12.07.2008 – Aegean la 20km dupa Salonic – 60 euro – pret 1,184 euro/litru 16.07.2008 – acelasi Aegean – la intoarcere din plimbarea la Salonic – 36 euro – pret 1,194 euro/litru 19.07.2008 – la intoarcere, un Aegean pe partea dreapta la drumul spre Salonic (parca km. 26, inainte de Salonic) – 14,5 litri x 1,175 euro/litru = 17 euro. 19.07.2008 – facut plin la ultimul Aegean inainte de vama – (ora 14.30) – 10 euro – pret 1,245 euro/litru. Plimbari in Grecia: Salonic + turul Sitoniei: 143 km Tot drumul (Bucuresti – Sitonia – Bucuresti): 1995,8 km Consum: 146.7 litri Consum mediu: 7.3 litri /100 km Viteza medie: 70,9km/h |
--------------------
Renault
Megane Estate II.1
- 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
|
|
Kata |
![]()
Post
#3025
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
Marti m-am intors de la Albena asa ca cateva cuivinte despre traseul urmat: 1) la dus (sambata) am fost pe Buc-Giurgiu-Ruse-Varna-Albena (~300km in 4h30) Impresii/sfaturi: relativ prost vreo 15km la iesirea din Buc spre Giurgiu, apoi super ok pina la Giurgiu. Pierdut ceva timp in vama la Ruse cu vigneta bulgara (coada ~ 20min). Incurcat putin la iesirea din Ruse spre Varna (prost semnalizat trebuie sa faceti cumva stanga). Relativ destul de bun drumul spre Varna si destul de liber. Se intra pe autostrada A2 parca inainte de Varna si e o portiune de vreo 10km unde trebuie sa reduceti viteza (petice de asfalt). In Varna e cam prost semnalizat si m-am incurcat un pic cu tot cu GPS-ul meu (trebuie sa urmati drumul spre Balcik, Albena si sa ramaneti pe marile bulevarde). Ajuns cu bine apoi la Albena dupa mers cam 4h30 cu o viteza regulamentara (nici un echipaj de politie/radar pe drum) 2) La intoarcere (marti): Albena-Durankulak-Vama Veche- Cta- Cernavoda-Buc(pe A2) ~5h; ceva ambuteiaje prin Eforie, intrarea in Cta si s-a mers incet spre Cernavoda (camioane, betoniere pe drum). In rest pe autostrada a fost ok. Cam asta a fost, in concluzie recomand pentru o zi de sambata/duminica traseul de la pctul 1) - cel putin la dus. This post has been edited by Kata: 14 Aug 2008, 08:02 |
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|
MadHawk1 |
![]()
Post
#3026
|
Clona lu' Sony Group: Members Posts: 185 Joined: 1 August 08 From: localhost ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
b34uen |
![]()
Post
#3027
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 12 February 07 ![]() |
aoleo nasoala faza cu camerele de langa machete, noi ne-am oprit sa ne pozam cu ele, noroc ca nu am facut si altceva ca rtamaneam la bulgari
apropo de benzina - mie mi s-a parut super benzina grecilor, mai putin faptul ca nu convingeam grecu sa nu mai puna benzina pana iesea afara din rezervor pentru cei care merg in thasos - luati benzina de pe continent, pe insula ajunge si la 1,350-1,400 |
--------------------
dacia
logan
- B 92 ELL
2008 ambition 1,5dci 1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura 4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3 5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu 6) Zambesti. |
|
mateimatei |
![]()
Post
#3028
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu te ratacesti in Varna, mergi drept in centru pana treci de catedrala de pe dreapta. Acolo drumul face stanga catre Albena si dreapta catre Nessebar. Intersectia este mare si semaforizata. Daca lasi GPS-ul sa te scoata din oras ocolind centrul, te incurca.
|
--------------------
Renault
Megane
Estate dCi-1.5-80 CP/2005
|
|
b34uen |
![]()
Post
#3029
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 12 February 07 ![]() |
foarte multa lume se rataceste la ruse, mai ales cei cu gps
sunt doua variante sa iesi spre varna (de fapt acelasi drum dar doua modalitati sa il nimeresti) 1. de la vama faci sensul giratoriu si mergi tot inainte iar cand incep blocuri pe partea stanga faci la stanga pe primul bulevard 2. te ti dupa indicatoatele cu kaufland sau tehnopolis in varna mergi dupa indicatoarele cu balcik |
--------------------
dacia
logan
- B 92 ELL
2008 ambition 1,5dci 1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura 4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3 5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu 6) Zambesti. |
|
eco_ionut |
![]()
Post
#3030
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 12 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut! Am citit topicul si sper sa nu imi fi scapat
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.5 dCI
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Aici pentru plecari spre Grecia (ora, data, grupari etc.) http://www.reno.ro/Plecari-spre-Grecia-2008-t112394.html
Aici pentru intoarceri din Grecia (ora, data, grupari etc.) http://www.reno.ro/Intoarceri-din-Grecia-t81731.html Cititi si cautati cu atentie pe forum si in topic, exista deja scrise info. despre taxe de drum. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th August 2025 - 13:48 |