Megane II Sedan, Acum si in varianta RS
![]() ![]() |
Megane II Sedan, Acum si in varianta RS
cdadan |
![]()
Post
#61
|
||
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|||
mike12 |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 789 Joined: 3 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu ce difuzoare ai folosit tu dar o firma care produce un difuzor de cat de cat de calitate ai sa vezi in specificatiile lui pe langa caracteristica de volum (Vas) producatorul da niste incinte recomandate, la difuzorul acesta este incinta inchisa de 10 litri. E adevarat ca incintele date de ei sunt economice si difuzorul nu da tot ce poate, dar canta foarte ok.Toate incintele inchise se umplu cu vatelina
Apropo pe meganul meu am o incinta identica facuta cu JL de 20cm 8W3v3 este modelul dar in 12 litri. Programele de care spui tu nu pot fi folosite in cazul incintei de fibra deoarece incinta nu are o forma regulata. Attached thumbnail(s) IMG_0092.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 2457 |
--------------------
renault
megane
sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
|
|
nonic |
![]()
Post
#63
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
A iesit super! Sti ca vorbeam, cand ne-am intalnit, si eu de o astfel de incinta dar vad ca voi ati materializat proiectul si ma bucur ca am unde sa fac si eu o auditie
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
mike12 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 789 Joined: 3 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Te asteptam la auditie si la bogdan si la mine, poate o mai punem de o intalnire.
This post has been edited by mike12: 22 Oct 2012, 20:30 |
--------------------
renault
megane
sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
|
|
panavision |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nonic @ 22 Oct 2012, 20:21) A iesit super! Sti ca vorbeam, cand ne-am intalnit, si eu de o astfel de incinta dar vad ca voi ati materializat proiectul si ma bucur ca am unde sa fac si eu o auditie Sa dai un semn cand mai ajungi prin Bucuresti si rezolvam si cu o auditie.![]() Cum iarna bate la usa, a venit momentul sa trec la anvelope de iarna. Am cumparat 4 jante de tabla pe 17", de Velsatis, cu anvelope Continental 205/50R17. Rotile ies mai in afara cu 0,8mm, dar se pare ca ramane loc suficient si nu imi ating de aripi. Jantele acestea au fost castigatoare din punct de vedere pret, dar mai ales ET. Cele de 18" de pe masina au ET68, iar acestea au ET50. Mai ramane sa gasesc si niste capace, dar din pacate pe 17" oferta nu este prea variata. 2012_11_07_012.jpg ( Size: 216.11k ) Number of downloads: 2800 2012_11_07_013.jpg ( Size: 202.19k ) Number of downloads: 2880 2012_11_07_014.jpg ( Size: 214.17k ) Number of downloads: 2679 This post has been edited by panavision: 7 Nov 2012, 17:18 |
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#66
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Mai bine arată așa, fără capace.
Părerea mea! ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 7 Nov 2012, 17:22 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Si eu recomand sa o lasi fara capace.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Arata foarte bine fara capace, dar daca tii neaparat, tocmai i-am comandat sefului meu de aici:
http://www.bestautovest.ro/accesorii-auto/...ii-17-inch.html In Vitan nu am gasit pe 17". |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
panavision |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Parca trecerea de la 18"aliaj, la 17" de tabla, e prea dura.
@Highwayman Am vazut ca singura oferta este de pe link-ul pus de tine si singurul model care arata relativ ok este Spyder Silver. Dar parca nu ma da pe spate. Daca gasesc ceva sa isi merite banii si aspectul o sa incerc, daca nu merg asa. Si de origine de Velsatis nu vreau sa iau ca o sa imi fie cam greu sa le explic hotilor ca nu prea au ce sa faca cu capace de Renault pe 17". |
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
danyhhh |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 646 Joined: 22 July 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si eu zic ca fara capece e ok.
|
--------------------
Renault /
Megane /
2004
|
|
panavision |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
OK. Momentan raman fara capace.
Astazi am programat si senzorii de presiune in roti pentru setul de iarna. Asta dupa ce saptamana trecuta au primit un schimb de baterii, multumita colegului mike12. Din pacate singura metoda de a schimba bateriile este una abuziva, dar ~20 de RON pe baterii suna mai bine decat +100E pe senzori noi. IMG_0058.JPG ( Size: 198.62k ) Number of downloads: 2667 |
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
nonic |
![]()
Post
#72
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Sigur ca dau un semn sa ne intalnim... a ramas ala la mine inca din vara sau dai un semn cand treci prin Ploiesti.
![]() PS: mi-am schimbat si eu incinta la SWR ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
panavision |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand vreau sa va urez tuturor un an nou de cel putin 10x mai bun decat cel care a trecut, sa aveti parte de sanatate, bucurii si cat mai putine drumuri la service
![]() In al doilea rand vroiam sa va spun ca Mosu' a venit la RS cu amortizoare noi pe fata si LSD (a se citi Limited Slip Differential, sa nu cream confuzii). Nu se vede, dar se simte. Astazi a iesit masina din service si incerc in seara asta sa fac o plimbare pana la munte sa vad cum se comporta. Ce am apucat sa vad in Bucuresti este ca nu mai rupe aderenta pe treapta 1 si 2. Urmeaza frane fata-spate si speram si upgrade la turbina. |
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
dodopan11 |
![]()
Post
#74
|
![]() Automobilist Group: Members Posts: 204 Joined: 14 September 09 From: Bucareshit ![]() |
Hello, io-s curios ce si cum cu LSD-ul. Daca ai timp/chef sa dai mai multe detalii (montaj/adaptare/pret/sh/nou, etc.) Recunosc ca m-ar tenta sa fac si eu un asemenea upgrade.
Ms de interes ![]() |
--------------------
ex - Renault
Megane 2 RS
2008 now - Renault Megane 3 RS 2014
|
|
Muttley |
![]()
Post
#75
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
1) felicitari, impresionanta masina;
2) caracterul dinamic al masinii ar fi, teoretic cel putin, alterat de ampatamentul mai mare al sedanului. Ai mecanica de hatchback, cu directie acordata cu caroseria sa. Mutata pe sedan, geometria directiei e putin in plop. Grija la supravirare! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#76
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Unde ai gasit jante pe 17 de tabla, ca de mult caut si eu...
Si ontopic acum, cum se impaca motorul turbo cu GPL? Ca am citit de instalatia GPL pe topicul dedicat. Merci |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
R19/16v |
![]()
Post
#77
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai la el sunt usor de gasit, ca au 5 gauri
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
panavision |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dodopan11 @ 9 Jan 2013, 17:29) Hello, io-s curios ce si cum cu LSD-ul. Daca ai timp/chef sa dai mai multe detalii (montaj/adaptare/pret/sh/nou, etc.) Recunosc ca m-ar tenta sa fac si eu un asemenea upgrade. Ms de interes ![]() In urma unui joc in capul de planetara stanga spre cutie, nedetectat la timp, m-am ales cu uzura in diferential, mai exact in lagarul unde intra planetara. Asa ca am analizat ce optiuni am: - sa inlocuiesc diferentialul, cu unul nou normal sau LSD, sau sa iau diferentialul din cutia veche. Problema ar fi aparut la montaj, deoarece conform manualului de service, trebuie centrat diferentialul cu ajutorul unor distantieri. Ti se spune ce cote trebuie sa masori, ti se da o formula de calcul, in urma careia afli ce grosime trebuie sa aibe distantierul. toate bune pana aici, doar ca la final ti se spune ca abaterea maxima trebuie sa fie de 0,01mm, ceea ce nu prea ai cum sa masori intr-un service la noi cu asemenea precizie. - varianta 2 ar fi fost o cutie la mana a doua. Am gasit doar pe afara la preturi incepand cu 1000E, la care s-ar fi adaugat transport si surpriza ca nu as fi stiut in ce stare este cutia. - varianta 3, si cea castigatoare, a fost o cutie reconditionata de fabricala ~1500E. Am descoperit ca au acelasi pret atat cutiile normale cat si cele cu LSD, asa ca tot raul spre bine, in conditiile in care un diferential LSD costa doar el aproape 1000E. Cutia arata si functioneaza impecabil si a venit chiar cu rulment de presiune nou pe ea. La acestea s-au mai adaugat 2 planetare, tot reconditionate de fabrica, dar care sunt la fel de impecabile precum cutia de viteze. QUOTE(b06fcn @ 10 Jan 2013, 13:15) Unde ai gasit jante pe 17 de tabla, ca de mult caut si eu... Si ontopic acum, cum se impaca motorul turbo cu GPL? Ca am citit de instalatia GPL pe topicul dedicat. Merci Jantele de tabla pe 17 provin de pe un Velsatis si le-am gasit la cineva care se ocupa cu piese din dezmembrari. Dupa etichetele din interiorul jantelor am tras concluzia ca au fost cumparate de proprietarul masinii pentru setul de roti de iarna, acestea fiind aftermarket. Nu stiu daca Renault a scos jante de tabla pe 17 pentru Velsatis. Motorul turbo se impaca foarte bine cu GPL-ul, atat timp cat vorbim de o instalatie serioasa si un montator pe masura. Ca idee setarile pentru harta de injectie de gaz au durat aproape 2 ore, din care mai bine de 1 ora si mai mult de 50km facuti in proba de drum. Singura "problema" sa zic asa, este ca instalatia de gaz este limitata de injectoare. Mai exact puterea maxima furnizata ar fi ~57CP / injector, ceea ce inseamna ~228CP pe gaz fata de ~256CP pe benzina. Pe mine unul nu ma deranjeaza acest lucru. Daca vreau sa o alerg mai tare si nu imi ajunge puterea furnizata de gaz, apas pe buton si am trecut instant pe benzina indiferent de regimul de turatie sau o calc peste 5000rpm si atunci functioneaza pe benzina (ca asa am vrut eu sa fie setata). QUOTE(R19/16v @ 10 Jan 2013, 13:20) La Renault, si nu numai, cam greu sa gasesti jante de tabla pe 17. Fie ele in 4 sau 5 prezoane. This post has been edited by panavision: 10 Jan 2013, 16:01 |
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#79
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Merci de info, ma apuc sa caut o janta de Velsatis, am de facut o tiganie sa-mi fac rezerva normala la Toyota...ca janta de tabla pe 17 cu 5x100 nu gasesc, asa ca voi face din doua (fata de la rezerva subtire si janta de Velsatis).
Sorry de off. Ontopic, parca ar merge si o bara spate customizata... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
panavision |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca Velsatis are 5x108 prinderea la prezoane. M-am uitat aseara prin Dialogys si am vazut ca exista si de la Renault jante de tabla pe 17 in 2 variante. Una cu 7J latime si una cu 5,5J pentru roata de rezerva.
Referitor la bara spate este si ea in plan, dar intai vreau sa termin tot ce tine de mecanica. Apoi incepem sa lucram la aspect si interior... ca idei sunt multe. Timpul si finantele sunt problema. |
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#81
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
pacat ca pune puterea pe rotile gresite, in rest te urasc
![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
shyck |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 620 Joined: 24 August 05 ![]() |
ma adaug pe lista celor care te urasc
ms de ajutor |
--------------------
Renault
Megane IV Estate
2018 GT 205 Ex: Renault Megane II Sedan 1,6 16V 2003 Privilege + Cruise
|
|
panavision |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(shyck @ 6 Feb 2013, 16:20) Cu placere, daca iti reuseste operatiunea cu butonul sa postezi pe tutorialul cu trapa. Imi pare rau ca s-a inceput o lista cu cei care ma urasc. ![]() Intre timp masina a mai facut ceva km, a primit un radiator de apa si unul de AC noi, iar cu aceasta ocazie s-a descoperit un calator clandestin, amator de senzatii tari, dar care nu cred ca a stat bine cu inima. 2013_02_04_071.jpg ( Size: 195.81k ) Number of downloads: 821 Am mai schimbat pompa de frana, racorduri flexibile frana (Goodridge), discuri de frana fata (EBC Ultimax), placute de frana fata (EBC Yellowstuff), iar undeva saptamana viitoare ar trebui sa apara si discurile spate. Chiar si fara acestea schimbate, sistemul de franare s-a imbunatatit neasteptat de mult. La capitolul exterior, noutatile ar fi: bara fata revopsita + schimbat carenaje roti, deflector de aer si alte maruntisuri de plastic pe dedesupt, multumita unui vecin cu un Smart care nu a avut loc de mine sa iasa din parcare. Traiasca asigurarea. Si daca tot a fost masina in service am reusit sa schimb si parbrizul pe casco, pe un dosar deschis acum foarte mult timp. Poze inca nu am reusit sa fac, dar o sa incer in zilele urmatoare. |
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
panavision |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Au venit si discurile de frana spate (SNR) puse in combinatie cu placute EBC Yellowstuff. In partea dreapta mai in spate se pot vedea si racordurile flexibile de la frana pentru puntea spate.
2013_02_15_088.jpg ( Size: 360.94k ) Number of downloads: 753 Si o poza dinspre interior la discurile fata, unde se mai poate observa sistemul de suspensie/directie de RS, total diferit de Meganul standard. Mai exact port fuzeta si bieleta antiruliu suplimentara. La RS nu se roteste ansamblul arc-amortizor la viraje. Acesta este fix, rotirea se face la nivel de port fuzeta. Un minus aici ar fi faptul ca nu mai pot vira la fel de mult ca inainte, lucru ce face mai dificil accesul prin parcari, masina fiind mai lunga decat un RS, dar o manevra in plus la viraje stranse nu a omorat pe nimeni ![]() 2013_02_15_089.jpg ( Size: 412.79k ) Number of downloads: 820 Urmatoarea etapa ar fi bara spate si evacuare completa de la turbina pana in spate, inclusiv catalizator sport. This post has been edited by panavision: 15 Feb 2013, 18:26 |
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
eugenTL |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.642 Joined: 16 September 08 From: Tulcea/Bucuresti ![]() |
Pff ce brutal arata cu jantele de tabla pe 17
![]() Like like ps: mi-ar placea si mie sa mut subwooferul acolo, mai ales ca la mine ocupa jumatate de portbagaj..dar sa vb cu mike, el e sefu' ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
my edition (18+low+r26 look)
|
|
panavision |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
@eugenTL Cred ca merge sa faci si la bicorp o incinta in portbagaj, vorbeste cu Mike.
Asa cum spuneam urmatoarea modificare ar trebui sa fie bara spate. As vrea sa incerc ceva un pic diferit fata de ce s-a mai facut pana acum. Mai exact modific doar bara, fara sa mai modific si portbagajul. Se renunta partial la bandou, dar se pastreaza forma si liniile din partea de sus a barii, apoi linia bandoului se pierde pe colturi. Am pornit de la o poza cu bara colegului cosmin_angh3l si am incercat sa fac o simulare, sper sa se inteleaga ideea. Simulare_bara.jpg ( Size: 318.25k ) Number of downloads: 784 Si o poza cu un spate de Megane 3 Estate ca sa se inteleaga cum se va "pierde" bandoul pe lateral. Pierdere_bandou.jpg ( Size: 40.05k ) Number of downloads: 780 Acum cel putin asa e teoria. Ramane de vazut ce se va intampla in practica. |
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
shyck |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 620 Joined: 24 August 05 ![]() |
Eu zic sa te mai gandeati
parerea mea sg bara aproape de reusita a fost cea a lui jd imprumuta idei de pe alte masini. Nu neaparat rs de ce nu gt? Sunt de acord cu ideea de clean |
--------------------
Renault
Megane IV Estate
2018 GT 205 Ex: Renault Megane II Sedan 1,6 16V 2003 Privilege + Cruise
|
|
panavision |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu ma prea dau in vant dupa clean. In plus pe portbagaj nu vreau sa renunt la sigla pentru ca am in ea butonul de incuiat de la keyless si la fel nu as renunta la butonul de deschis portbagajul ca degeaba mai am keyless. In plus linia pe care o face partea de sus a bandoului se va potrivi cu linia existenta pe bara fata.
|
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
shyck |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 620 Joined: 24 August 05 ![]() |
m-am referit la bara sa fie cat mai clean, nu la portbagaj
eu sunt adeptul difuzorului http://dtmfiberwerkz.com/access/rear-diffuser-p-599.html http://i2.photobucket.com/albums/y26/megge...Picture1116.jpg LE: ceva care poate te-ar interesa http://www.worldsaparts.co.uk/megane-ii-rs...unt-hanger.html This post has been edited by shyck: 7 Mar 2013, 12:08 |
--------------------
Renault
Megane IV Estate
2018 GT 205 Ex: Renault Megane II Sedan 1,6 16V 2003 Privilege + Cruise
|
|
panavision |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 18 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Initial si eu am pornit de la ideea cu difuzor in stilul Clio 3 RS, ceva asemanator cu ce au facut cei de la K-tec, dar am zis ca negru pe negru nu se va distinge asa de bine. Si daca tot nu am reusit sa vand bara spate, am zis sa o folosesc in proiect. In felul acesta pastrez si un stil mai apropiat de RS.
|
--------------------
Volkswagen
E-Golf
2018 / 136CP
- B-30-SXT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 22:37 |