DIESEL SAU BENZINA
![]() ![]() ![]() |
DIESEL SAU BENZINA
mircea-daniel |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Lagunaaaa
- B 666 GGG
2003 Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|||
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Am avut benzina->Opel acum am motorina->renault laguna 1.9 dci si pot spune urmatoarele:
1.Dupa parerea mea diesel isi cumpara cei care fac drumuri lungi,calatorii cu o viteza acceptabila si un consum la fel de bun.De aceea mi-am si cumparat DIESEL. 2.benzina e mai placuta prin oras,te strecori altfel,nu mai ai grija turatiilor(sa o tii peste 2000 rpm ca se duce turbina,etc) se si aude altfel.... 3.Astea cu motoarele pe benzina care tin mai putin decat cele pe motorina e o aberatie....am vazut motoare diesel praf in cateva mii de km si motoare pe benzina la 200 si ceva de mii de km.Conteaza cine,cum si pe unde il conduce si cel mai important cum intretine un motor fie el pe benzina sau pe motorina. |
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
Liviu_pl |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 29 August 09 ![]() |
Laguna din semnatura consuma la momentul asta si pe temperaturile care sunt acum in jur de 7.8% urban!! Extra urban maxim 5.5%!! Conteaza foarte mult stilul de sofat!! Dar trebuie sa te gandesti foarte bine de la cine cumperi masina, ce istoric are acea masina(daca are) si cam ce kilometri ai face pe an. Eu am cumparat masina acum 4 ani si am un pic peste 90000km cu ea parcursi. Un diesel bine intretinut si tinut in "puf" isi arata longevitatea. Un benzinar te ajuta ca ii poti pune o instalatie GPL care reduce totusi din cheltuieli dar e bine sa ii faci schimbul mai din timp si cu uleiuri BUNE nu cu scursuri de supermarket si filtre de 5 lei bucata. Spor!
Si cat despre PLOIESTI pot spune ca sunt strazi destul de lungi in care poti mentine o viteza constanta. Se pot scoate consumuri si mai mici chiar si pe 2.0T!! This post has been edited by Liviu_pl: 7 May 2012, 01:18 |
--------------------
Renault
LagunaII
- PH 83 LGN
2005 1,9dci 101cai
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
oare de ce or fi "unii asa de panarama" incat, daca ii contrazici sa iti suspende contul 3 zile?! Halal moderatori avem daca nu spui ca ei ti suspenda contul cica "Nu se admit posturi offtopic".
Domnule operator care mi-ai suspendat contul ti se pare tie ca ultimul post pe acest topic este offtopic? Faceam precizare cartea tehnica la 2 motoare diesel, insa trebuie sa spuneti ca ei chiar daca din pacate, nu ii duc capul si pe deasupra sunt primii care jignesc ( a se vedea in acest topic cine a inceput sa jigneasca ) HALAL MODERATOR!!!!! This post has been edited by bogdan.stavar: 10 May 2012, 10:10 |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Eu propun sa-i spinzuram pe nesimtitii astia de moderatori, nu?
![]() Acum serios, eu ti-as da ban permanent ca si asa numai prostii spui si te crezi buricul pamintului. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
Eu propun sa te duci in padure cu tot cu ei ca si asa habar nu ai de nimic. Eu barem justific cu dovezi ce vorbesc nu latru asa degeaba. Ai mai vb aiurea si vizavi de taxa mea de 200 milioane pentru prima inmatriculare la masina mea, tu si alti destepti de moderatori, si vreau sa te anunt ca am castigat procesul si inmatriculez masina fara sa platesc taxa, atat eu cat si alti colegi dupa acest forum, iar cand va spuneam asta o faceati toti pe desteptii....
This post has been edited by bogdan.stavar: 10 May 2012, 11:19 |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mmatey007 |
![]()
Post
#68
|
![]() Matey Group: Members Posts: 80 Joined: 7 May 12 From: Petrosani Hunedoara ![]() |
Ma baieti, fie vorba intre noi... sunt fan Renault pana la soare si inapoi, am 2.0 T pe benzina, dar sa recunoastem motoarele diesel de la Renault nu sunt chiar asa de recunoascute pentru fiabilitate, sa nu o mai dam la intors turbinele cad destul de usorm nu zic ca ar fi mai buna a mea dar intretinuta cu cate un minut lasta la relanti masina dupa de pornire si inainte de oprire, si cel mai important cu un BOV care se monteaza mult mai usor pe benzina decat pe un diesel deaoarece are clapeta de acceleratie... si stiti ce mult influenteaza viata turbinei un BOV? turbina face presiune la o accelerare mai brusca schimband viteza iei piciorul de pe acceleratie nu? in momentul acela clapeta de acceleratie se inchide turbina se invarte din inertie facand in continoare presiune care se intoarce inapoi in turbinda oprind-o brusc eee acest proces duce in timp la deformare paletilor uneori chiar si la strambarea axului... rolul BOV care este o supapa defapt elibereaza presiunea ca sa evite acest proces... stiti cat costa montarea unui bov pe diesel? nu cred ca vreti sa stiti, iar la un benzinar ti-l poti monta foarte usor fara prea multe cunostinte de mecanica.... un kit de ambreaj la un diesel cat costa? ''......'' in jur de 2000 lei ? benzinar 600 lei... un injector aproape 3000 lei ? sa ma corecteze cineva daca nu asta e pretul la renault... o bujie si o bobina 250 lei max... prieteni dieselul a fost creat pt munca nu pt plimbare....si mai lastima cu acel cuplu la diesel... fara turbo .....pauza cuplu.... comparati un motor pe benzina cu turbo si unul diesel cu turbo, sa vedem care e mai tare.... si sa nu uitam de filtre care sunt un pic mai costisitoare si mai multe la diesel decat la benzinar.....si consumul nu cred ca e mare dif daca sti sa faci economie cu benzinarul fata de diesel, credetima ca am scos cu 2.0T meu 6.3 la drum intins....
10 May 2012, 13:59: audiofilu' nu te mai contrazice, nu are rost credema sunt unii oameni carora degeaba incerci sa le explici ceva , ca degeaba nu vor sa accepte realitatea, si sunt multi de tot in Romania care le influenteaza altora viata... stiti cum se spune gusturile nu se discuta.... This post has been edited by mmatey007: 10 May 2012, 13:59 |
--------------------
RENAULT
Laguna II
2005 2.0T Gt 205
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#69
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
eu am avut laguna 2.0 dci care pana la 100k km cand am dat-o nu s-a schimbat nimic la ea, doar reviziile uzuale. Am si benzinare si diesel-uri in familie. Dieselul este foarte bun ca masina de zi cu zi, cuplul si consumul sunt net superioare unui motor pe benzina. Iar 2.0 dci trage intr-un mare fel pe laguna, nu am simtit nevoia unui motor pe benzina in ceea ce priveste acceleratia. Viteza maxima nu ma intereseaza.
Sunt pareri si pareri. P.S. BOV pe diesel se numeste dump valve. |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
postasu |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
Eu sunt unul din colegi care a castigat !!!!! \:D/
Nu am platit 100 mil statului taxa de prima inmatriculare ! |
--------------------
Renault
Laguna III
- TM ......
2008 Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
Yutcaru |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Eu benzinar for life.
In Romania multi soferi de Duminica merg cu masinile ( ma refer la diesel ) subturat,pt a face economie de carburat,dar aceasta idee este mult prea falimentara,in sensul ca se distruge turbina mult mai repede si de aici multe probleme. Trebuie sa recunoastem ca nici motorina din rahatul asta de tara nu e la standarde normale,pt ca contine destula apa care iti afecteaza pompa de injectie si buna functionare a motorului. Motoarele DCi sunt bune,fiabile,DAR nu in Romania si mai ales la gunoiul de carburant care se vinde in benzinarii. Asta este parerea mea,fiecare face ce vrea. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
- TM 24 GBY
2001 Expression
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Aici fiecare vorbeste din propria experienta, si majoritatea au cumparat masini sh, iar acest factor este unul foarte important atunci cand cumperi masina. Ori ca e diesel ori benzina, tine mai mult de noroc cat de buna va fi achizitia. Acum daca unul a avut ghinionul sa-i pice pompa de injectie sau turbina va zice ca acestea nu sunt fiabile. Deci intrebarea Diesel sau Benzina eu cred ca nu prea i-si are rostul atata timp cat fiecare e cu preferintele lui.
|
--------------------
renault
laguna 2
- sv-07-xjr
2001 1.9 dci expression Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 21:40 |